Ik heb een snelle pc dus tijdens elke vlucht even alt tabben en een halve minuut op fok zittenquote:Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip
quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Heb precies diezelfde scene vandaag gespeeld, tegenovergestelde keuze alleen gemaakt. Sta wel achter mijn keuze.
Had op Eos overigens al de Keth Base vernietigd en in een van de datapads wordt het al een klein beetje gespoild helaas. Maar vond dat hele level heel goed gemaakt, goeie muziek en heftige keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook erg tof gedaan (inclusief het boss-gevecht).Tails tell tales
Die halve minuut wordt dan al snel een half uur bij mij, dan vergeet ik de gamequote:Op maandag 3 april 2017 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb een snelle pc dus tijdens elke vlucht even alt tabben en een halve minuut op fok zitten
Je kan niks uisluiten. Maar na tegenvallende reviews en verkopen zie ik EA eerder vol inzetten op de nieuwe IP van Bioware en op Dragon Age.quote:Op maandag 3 april 2017 21:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het lijkt me erg overdreven/voorbarig om dat nu al zo te stellen...
Ik heb inmiddels ook de guide van dit spel (koop ik bijna altijd wanneer ik een game wel echt heel leuk denk te vinden, al was het maar als 'aandenken') en daarin wordt al wel gehint op een vervolg (binnen het kader van bepaalde keychoices)...
Drack sowieso ja...ook omdat ik merk dat met hem in het team ik de meeste banter hoor. En dan maakt het weinig uit wie ik als tweede meeneem. De keuze is dan toch vaak Deedee of Jaal...de rest vind ik wat saai.quote:Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef Forbry het volgende:
Hebben jullie al een voorkeur eigenlijk qua squad members? Ik neem Drack wel graag mee. Niet zozeer om zijn vaardigheden (al zijn die ook o.k.), maar hij is grappig met vechten, zo heerlijk woest en er erg van genietend. Voor de rest heeft nog niemand echt mijn voorkeur.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook erg tof gedaan (inclusief het boss-gevecht).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed, ze luisteren iig naar feedback en proberen het op te lossen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.quote:Hi everyone,
It’s been two weeks since the launch of Mass Effect™: Andromeda and we’re thankful to the millions of you who have already joined us on this journey. And though the game is now in your hands, it’s really just the beginning.
Since launch, our team has been poring over your comments and feedback, looking to discover what you like about the game, as well as areas we can evolve or improve.
This Thursday, we’ll release a new patch that addresses technical fixes (crashes, improved performance), but also adds a number of improvements we’ve heard you ask for, such as:
Allowing you to skip ahead when travelling between planets in the galaxy map
Increasing the inventory limits
Improving the appearance of eyes for humans and asari characters
Decreasing the cost of remnant decryption keys and making them more accessible at merchants
Improving localized voice over lip sync
Fixing Ryder’s movements when running in a zig zag pattern
Improving matchmaking and latency in multiplayer
Over the next two months we’ll be rolling out additional patches which will go even deeper and look to improve several areas of the game:
More options and variety in the character creator
Improvements to hair and general appearance for characters
Ongoing improvements to cinematic scenes and animations
Improvements to male romance options for Scott Ryder
Adjustments to conversations with Hainly Abrams
These upcoming patches will also address performance and stability issues. And we’re looking at adding more cosmetic items to single player for free.
For multiplayer, over the same timeframe, we’re going to continue to build on the APEX missions that have been running since launch. We’ll be adding new maps, characters, and weapons. On Thursday, we kick off the first of three new chapters centered around The Remnant Investigation.
This is just a taste of what’s in store as we continue to support Mass Effect: Andromeda. And as always, you all play an important role in that. We want to hear from you about your experiences, both what you love about the game and what you’d like to see changed. We’re listening, and we’re committed to partnering with you as we continue to explore the Andromeda galaxy together.
Here’s to a great journey,
Aaryn
quote:In the new patch (1.05) for Mass Effect: Andromeda, our focus was on bug fixes and improvements to the player experience.
We’ve introduced a number of balance changes to single player and multiplayer, and resolved some issues with saves not working properly. We’ve also improved lip-sync and facial acting during some conversations, and have implemented a much-requested change that allows players to skip the autopilot sequences in the galaxy map.
We’ll continue to listen to your feedback, and we thank you for working with us to create an even better Mass Effect: Andromeda experience.
Patch 1.05 Notes
Improved tutorial placement
Single player balance changes: Ammo crates, armor, weapons, nomad, profiles, attacks, and progression
Multiplayer balance changes: Weapons, cover, and enemies (check back for detailed notes on balance changes)
Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
Improved lip-sync and facial acting during conversations, including localized VO
Fixed various collision issues
Fixed bugs where music or VO wouldn’t play or wasn’t correct
Fixed issue where global squad mate banter sometimes wasn’t firing on UNCs
Fixed issue where player was unable to access the Remnant Console Interface after failing decryption multiple times
Fixed issue where fast travel is sometimes disabled after recruiting Drack until the player reloads a save
Fixed issue where Ryder can become stuck in the start of Biotic Charge Pose
Fixes issues related to some saves
Fixed issue where objective sometimes becomes un-interactable for players in multiplayer
Streaming and stability improvements
Op zich tof en ook fijn natuurlijk dat ze wat aan alle bugs (waar anderen blijkbaar last van hebben) gaan doen , maar zelf ben ik maar met 1 van die dingen écht blij en dat is het skippen van het reizen op de galaxy map. Die gratis 'cosmetic items' zouden ook nog wel leuk kunnen zijn. Al die andere dingen hadden voor mij niet gehoeven, dan had ik veel liever wat andere aanpassingen gezienquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef bjorntju het volgende:
https://www.masseffect.com/news/the-journey-ahead?sf53509845=1
[..]
Klinkt goed, ze luisteren iig naar feedback en proberen het op te lissen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Patch notes:
http://blog.bioware.com/2(...)da-patch-1-05-notes/
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:37 schreef wvsnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij een 1e ronde wil ik meestal zo veel mogelijk de 'softie' uithangen, bij een 2e ronde (waar het uiteindelijk zo goed als nooit van komt ) zou ik dan voor het tegenovergestelde gaan (met een mannelijk personage)...Tails tell tales
De Kett, puur als vijand in combat bekeken, vind ik niet zo en lijken idd op de Collectors. (De Collectors vond ik 1 van de grote minpunten van ME2, zowel qua combat als qua hun rol in het verhaal). De Remnant daarentegen vind ik als 'vijand' in combat wel heel erg tof. Maar ook het verhaal (waarin de Kett dan wel de/een hoofdrol spelen) bevalt me -al/tot nu toe- juist erg goed (het verhaal in de vorige games beviel me overigens óók goed, het is gewoon leuk dat dit wel weer iets heel anders is, beide 'sferen' bevallen me). Ik heb nog niet met de 'exciles' en loyalty missies van doen gehad, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Drack sowieso ja...ook omdat ik merk dat met hem in het team ik de meeste banter hoor. En dan maakt het weinig uit wie ik als tweede meeneem. De keuze is dan toch vaak Deedee of Jaal...de rest vind ik wat saai.
Overigens vermaak ik me eigenlijk best met de game tot nu toe...veel quests, maar je hoeft ze niet allemaal te doen hoewel de "kleinere" vrij simpel mee te pakken zijn met de grotere. En wat ik prettig vind is dat ze min of meer er wel toe doen, omdat het afronden van de quests wel mee telt met de vitality van een planeet (maar ik laat er zat liggen).
De vrijheid aan keuzes qua talents is leuk, maar ik merk dat ik toch erg blijf plakken bij een specifieke set...éénkennig dat ik ben.
Verhaal is zo zo, maar ja de Ket zijn niet zo heel interessant, vind de verhaallijnen met de exciles en de loyalty-quests interessanter...de Ket zijn wel heel erg de Collectors-achtig en die vond ik ook niet zo een bijster goede keuze qua vijand.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Forbry het volgende:
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad , maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft die patch-notes.Ik dacht dat het gewoon een soort van laadscherm was, welk helder licht heeft besloten dit elke keer verplicht te maken als het niet nodig is!? Na eerste paar keer had ik er al een afschuwelijke hekel aanquote:Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
[ Bericht 5% gewijzigd door Twiitch op 05-04-2017 10:45:04 ]
Nou ja, ook binnen hetzelfde systeem zit je even naar zo'n domme cutscene te kijken waarbij de Tempest in real time naar je plaats van bestemming gaat. Irritant wanneer je gewoon ff alles wilt scannen. Wat was er mis met handmatig (en snel) een miniatuurtje van je schip erheen te vliegen, of gewoon een cursor zoals in de vorige games.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik meende ook dat het een laadscherm was
Verder nog niet echt aan gestoord, alleen als je 5x hetzelfde system in en uitgeloven bent voor een rondje sidequests word het wel vervelend ja.
quote:Op woensdag 5 april 2017 10:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft die patch-notes.
[..]
Ik dacht dat het gewoon een soort van laadscherm was, welk helder licht heeft besloten dit elke keer verplicht te maken als het niet nodig is!? Na eerste paar keer had ik er al een afschuwelijke hekel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zelf niet het idee dat het een laadscherm was... iig tof dat ze dat gaan aanpassen.
Ik hoop (naast de dingen ik al eerder in dit topic had geschreven) vooral op nog wat veranderingen aan de UI... met name dat je bij 'buy/sell' gewoon bij je ‘load out’ kan (vind ik HEEL irritant dat dat niet kan) en verbeteringen met betrekking tot sortering en dingen kunnen vergelijken.
Ik zou het ook wel tof vinden als je nog meer ‘favorites’ kan aanmaken, voor minstens elk profiel 1 ofzo of voor mijn part zoveel als dat er F*-knoppen zijn (vind die ‘profiles’ overigens een erg leuke toevoeging ).Tails tell tales
Nah, ik vind het wel irritant en vind het fijn dat ze het gaan aanpassen, maar ZO irritant vind ik het ook weer niet. Ik denk dat 'immersion' wel de reden is dat ze het tot nog zo hebben gedaan en ik vind dat daar ook wel iets voor te zeggen valt. En ondanks dat ik het wel irritant vind, gaat het bij mij best rap, maar heb een nieuwe, snelle computer... misschien dat het bij anderen langer duurt?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou ja, ook binnen hetzelfde systeem zit je even naar zo'n domme cutscene te kijken waarbij de Tempest in real time naar je plaats van bestemming gaat. Irritant wanneer je gewoon ff alles wilt scannen. Wat was er mis met handmatig (en snel) een miniatuurtje van je schip erheen te vliegen, of gewoon een cursor zoals in de vorige games.
Zoals ze het nu hebben gedaan is het geen immersion maar strontvervelend.
Ja, Peebee valt, samen met Drack, onder de niet zo subtiele karakters. Ik vind haar wel geinig, maar vond (als Asari) Liara vooralsnog leuker. Lexi heeft wel iets van Liara vind ik.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Drack is wel een van de leukste characters tot nu toe ja.
PeeBee heeft (ondanks niet mijn favoriet) wel een redelijk uitgesproken karakter. Vooral PeeBee met Cora zorgt voor humor.
Ondertussen Voeld zo goed als klaar (als 2e planeet) en Eos is nu een stuk groter geworden.
Tot nu toe sytorywise zijn er redelijk wel leuke aanknopingspunten (AI, Angara, Kett, Exiles).
Ik stoor me niet (zo) aan de animaties, maar ben wel benieuwd hoe ze er uit gaan zien na de patch...quote:Op donderdag 6 april 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog weinig tijd genomen om verder met de game te gaan. Misschien niet eens zo slecht, er is een patch onderweg die de gezichten (deels) fixed.
Ik ben dat moment al in de game tegengekomen en moest toen ook erg lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |