abonnement Unibet Coolblue
pi_169700626
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil wel lieveheersbeestjes!

Ik zal je waarschuwen, aan de andere kant van het gebouw ben ik vorig jaar gestopt met tellen bij 100 en toen had ik alleen nog maar een deurraam gehad, nog niet de deur en het balkon zelf :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_169700627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Daar zijn wij het overigens ook heel erg mee eens. Ik denk overigens ook niet dat wij het kind aanhouden als het al zou kunnen, met alle gevolgen van dien. Dat hebben wij bij ernstige afwijkingen ook altijd beslist.
Heel begrijpelijk ja.
Ik voel de hoon van mijn SGP-buren al over me heen kukelen, maar toch vind ik het.

Hoe ziet de rest van jullie dag er vandaag uit? :*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:42:17 #78
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169700695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawel. :7

Het aankomende rookverbod in de wachtrijen (daarbuiten wat mij betreft prima, ik ben bepaald niet anti-roken) is in elk geval goed nieuws voor de suffe nummer één in onze ranglijst. Zijn we daar eindelijk eens vanaf. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat roken waar andere mensen er last van hebben ook niet. Ik damp ook niet elektronisch in een restaurant 'omdat het toch niet verboden is'. Hou gewoon rekening met elkaar.
Overigens kunnen niet-rokers ook wel overdrijven.
pi_169700700
Wat is 'badmode' toch een verschrikkelijk oubollig woord! :D Steeds als ik het aanklik bij webshops ruik ik spruitjes en hoor ik de tune van Swiebertje in mijn achterhoofd. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_169700719
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:42 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik snap dat roken waar andere mensen er last van hebben ook niet. Ik damp ook niet elektronisch in een restaurant 'omdat het toch niet verboden is'. Hou gewoon rekening met elkaar.
Overigens kunnen niet-rokers ook wel overdrijven.
Eens met dit alles. Ik ben zelf een niet-roker (nou ja, heel soms op een feestje) en je wil niet weten hoeveel hysterische, kwaaie verzoeken we binnenkrijgen over het verbieden van roken in de héle Efteling.
Als je hutjemutje op elkaar gepropt loopt te meanderen in een wachtrij is het simpelweg asociaal om te roken, maar daarbuiten gewoon lekker laten. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:44:15 #81
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169700722
Ik werd gebeld door Tubantia. Zonder adempauze een heel verhaal van deze meneer. Niet vragen of het schikt oid.
Dus ik denk fuck it, ik kom er niet tussen, ik hang gewoon op.

Belt ie waarschijnlijk als wraak direct nog 5x op met 1x over laten gaan en dan direct ophangen. Wat een toko... :').
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:45:27 #82
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169700746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:44 schreef minilot het volgende:

Als je hutjemutje op elkaar gepropt loopt te meanderen in een wachtrij is het simpelweg asociaal om te roken
Nogal. En die maken het dan kapot voor ultra-sociale mensen zoals ik, die alleen dampen als het kan en zonder overlast te veroorzaken.
pi_169700753
Maar goed, we krijgen ook nog steeds geregeld verzoeken binnen over hoe walgelijk en obsceen het beeldje van de Kleine Zeemeermin in het Sprookjesbos is. Dus ach. Al te puriteinse aanstellers kunnen bij ons de pot op. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:46:10 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169700763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:36 schreef Anthraxx het volgende:

Daar zijn wij het overigens ook heel erg mee eens. Ik denk overigens ook niet dat wij het kind aanhouden als het al zou kunnen, met alle gevolgen van dien. Dat hebben wij bij ernstige afwijkingen ook altijd beslist.
Dappere, maar heftige beslissing.
Hoe voel jij je? En hoe is Anna er onder?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169700777
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:44 schreef Maarten het volgende:
Ik werd gebeld door Tubantia. Zonder adempauze een heel verhaal van deze meneer. Niet vragen of het schikt oid.
Dus ik denk fuck it, ik kom er niet tussen, ik hang gewoon op.

Belt ie waarschijnlijk als wraak direct nog 5x op met 1x over laten gaan en dan direct ophangen. Wat een toko... :').
Waarom moest de lokale krant je hebben dan? Abonnement aansmeren of wilden ze je spreken over een nieuwtje? :7
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:46:51 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169700779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:45 schreef minilot het volgende:
Maar goed, we krijgen ook nog steeds geregeld verzoeken binnen over hoe walgelijk en obsceen het beeldje van de Kleine Zeemeermin in het Sprookjesbos is. Dus ach. Al te puriteinse aanstellers kunnen bij ons de pot op. :+

[ afbeelding ]

^O^
Geil hoor. :9~
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169700820
quote:
12s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Geil hoor. :9~
En ook nog eens gemodelleerd naar de vrouw van de ontwerper in haar jonge jaren. Rietje. O+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:49:49 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_169700834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:35 schreef minilot het volgende:
Goed, passender badpakje bestellen. Mijn huidige (nog maar een paar maanden geleden gekocht) hangt inmiddels op mijn knieën zodra ik @ zwembad onder de stevig bewaterstraalde douche stap. :')
Volgende keer even bij de hema langs.
Eigenmerk badkleding van de hema is goed. Ging ongeveer 1 jaar mee met 3 keer per week trainen. En stukken goedkoper dan de bekende merken.
Wel thuis de badkleding in een bak/emmer koud water gooien om uit te spoelen. En zonder uit te wringen aan een waslijn hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:50:00 #89
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169700838
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Dappere, maar heftige beslissing.
Hoe voel jij je? En hoe is Anna er onder?
Ik voel mij ongelovelijk onmachtig en klote. Maar ik wil er ook zijn voor Anna. Ik probeer mijn dagelijkse dingen een beetje te doen (aan het werk ben ik niet). We praten veel. We huilen veel. We hebben al wat dingen bedacht voor het moment dat wij werkelijke keuzes moeten maken. En voor de rest wachten wij af.

Ik werd net gebeld door mijn hypotheekadviseur. Die heeft hetzelfde meegemaakt en bood aan dat als wij vragen hadden dat wij hem altijd konden bellen. Het is fijn om met een lot genoot er over te kunnen praten. Er komt heel wat regelwerk op je af en de beslissingen moeten wij binnen een dag nemen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:50:35 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169700849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:48 schreef minilot het volgende:

En ook nog eens gemodelleerd naar de vrouw van de ontwerper in haar jonge jaren. Rietje. O+
De vrouw van Anton Pieck uit ons dorp?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169700877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Volgende keer even bij de hema langs.
Eigenmerk badkleding van de hema is goed. Ging ongeveer 1 jaar mee met 3 keer per week trainen. En stukken goedkoper dan de bekende merken.
Wel thuis de badkleding in een bak/emmer koud water gooien om uit te spoelen. En zonder uit te wringen aan een waslijn hangen.
Ik heb toevallig vanmorgen al gekeken bij de Hema! :) Maar daar niks naar mijn zin gevonden.. Ik wil er natuurlijk ook wel een beetje naar mijn smaak bijlopen in ons gezellige grefo-zwembad. *)

En ik gooi mijn badpak na het zwemmen altijd gewoon in de was. :+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:52:38 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169700894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:50 schreef Anthraxx het volgende:

Ik voel mij ongelovelijk onmachtig en klote. Maar ik wil er ook zijn voor Anna. Ik probeer mijn dagelijkse dingen een beetje te doen (aan het werk ben ik niet). We praten veel. We huilen veel. We hebben al wat dingen bedacht voor het moment dat wij werkelijke keuzes moeten maken. En voor de rest wachten wij af.

Ik werd net gebeld door mijn hypotheekadviseur. Die heeft hetzelfde meegemaakt en bood aan dat als wij vragen hadden dat wij hem altijd konden bellen. Het is fijn om met een lot genoot er over te kunnen praten. Er komt heel wat regelwerk op je af en de beslissingen moeten wij binnen een dag nemen.
Ik snap de onmacht en het gevoel daarbij. En ja, straks moet er opeens van alles geregeld worden. Basale triviale zaken, maar ook heel ingrijpende beslissingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169700921
quote:
11s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:50 schreef golfer het volgende:

[..]

De vrouw van Anton Pieck uit ons dorp?
Neen. Ontwerper van een halve generatie later.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:55:00 #94
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169700945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik snap de onmacht en het gevoel daarbij. En ja, straks moet er opeens van alles geregeld worden. Basale triviale zaken, maar ook heel ingrijpende beslissingen.
Ik heb mijn uitvaartpolis al gecontroleerd gek genoeg. Kinderen tot 60 dagen na geboorte zijn meeverzekerd. Niet dat het anders een probleem had geweest, maar het is wellicht wel fijn om het via hun te spelen vanwege het regelwerk.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:56:37 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_169700985
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb toevallig vanmorgen al gekeken bij de Hema! :) Maar daar niks naar mijn zin gevonden.. Ik wil er natuurlijk ook wel een beetje naar mijn smaak bijlopen in ons gezellige grefo-zwembad. *)

En ik gooi mijn badpak na het zwemmen altijd gewoon in de was. :+
Dat moet je dus net niet doen. Uitspoelen met koud water. Of in een bak water zetten is beter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:56:55 #96
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169700993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom moest de lokale krant je hebben dan? Abonnement aansmeren of wilden ze je spreken over een nieuwtje? :7
Ik word heel vaak door de krant gebeld als ze op zoek zijn naar een intellectuele quote of grappige anekdote.
pi_169700998
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik werd net gebeld door mijn hypotheekadviseur. Die heeft hetzelfde meegemaakt en bood aan dat als wij vragen hadden dat wij hem altijd konden bellen. Het is fijn om met een lot genoot er over te kunnen praten. Er komt heel wat regelwerk op je af en de beslissingen moeten wij binnen een dag nemen.
Pfoe, ik kan me voorstellen dat als je tegelijkertijd met wat er verder gaande is ook je hoofd moet breken over een complex iets als het verruilen van je ene huis voor het volgende, het wel prettig is als er vanuit die hoek ook wat ervaringsbegrip is. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:57:16 #98
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169701003
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:56 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik word heel vaak door de krant gebeld als ze op zoek zijn naar een intellectuele quote of grappige anekdote.
Zoeken ze inmiddels verder?
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:57:21 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169701005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat moet je dus net niet doen. Uitspoelen met koud water. Of in een bak water zetten is beter.
En waarom niet wassen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:58:01 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169701020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Pfoe, ik kan me voorstellen dat als je tegelijkertijd met wat er verder gaande is ook je hoofd moet breken over een complex iets als het verruilen van je ene huis voor het volgende, het wel prettig is als er vanuit die hoek ook wat ervaringsbegrip is. :Y
Nou ja, er hoeft niets meer geregeld te worden. Onze nieuwe hypotheek is rond en toegekend (duurde iets van 2.5 week ofzo). Het is puur alleen een handtekening zetten onder de definitieve versie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')