abonnement Unibet Coolblue
pi_169719976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:29 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Ga er nou maar 100% vanuit dat wij thuis winnen..........
En Feyenooit laat ECHT nog wel ergens wat punten liggen........... Uit bij Zwolle bijvoorbeeld.......
Hun op-een-na belangrijkste speler is ook nog eens 3 of 4 wedstrijden geschorst straks..... :) :)
Maar dan moeten wij ook alles winnen. En niet gelijk spelen tegen teams zoals Excelsior :')
pi_169719980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:29 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Ga er nou maar 100% vanuit dat wij thuis winnen..........
En Feyenooit laat ECHT nog wel ergens wat punten liggen........... Uit bij Zwolle bijvoorbeeld.......
Hun op-een-na belangrijkste speler is ook nog eens 3 of 4 wedstrijden geschorst straks..... :) :)
Jaaaaa naar andere kijken jaaaaaa Excelsior jaaaaa
pi_169720053
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:30 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jaaaaa naar andere kijken jaaaaaa Excelsior jaaaaa
:Z
Als je van Sparta en GAE verliest kun je zelf ook overal verliezen. Jullie hebben bovendien geen waardige vervanger voor die Vilhena. Alles wat op de bank zit is minstens 3 klassen minder..... 6 punten is normaal genoeg, maar met de komende uit-wedstrijd kan het 3 worden en is het toch een ander verhaal.............
Spelen jullie gelijk of winnen jullie feliciteer ik je direct met de titel *;
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:09:46 #204
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169720604
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:34 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Spelen jullie gelijk of winnen jullie feliciteer ik je direct met de titel *;
Als we van Feyenoord verliezen zoek ik alvast een mooie boom op
pi_169720940
quote:
15s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als we van Feyenoord verliezen zoek ik alvast een mooie boom op
9 punten. ...zou wel heel pijnlijk worden dan.
En dan moet je ook nog naar die boertjes....
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:29:17 #206
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169721019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:25 schreef Anakoni het volgende:

[..]

9 punten. ...zou wel heel pijnlijk worden dan.
En dan moet je ook nog naar die boertjes....
Kunnen we het gewoon feyenoord en psv noemen, ipv kakkies en boertjes. We zijn geen 12 meer.

althans de meeste hier niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169721113
Thuis gaan we gewoon winnen van Feyenoord. De spelers kunnen zichzelf wel motiveren voor topwedstrijden. Maar Dolberg moet dan wel spelen, anders kan het nog moeilijk worden.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:40:20 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169721218
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:19 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je zou overigens verwachten dat het dikke maten zijn aangezien Bosz Tete niet opstelt, vreemd toch eigenlijk. Tuurlijk heeft hij daar de pest over in
Als elke lamlul vindt dat je beter bent op de positie dan jouw concurrent word je daar natuurlijk wel een beetje geirriteerd van.

Ik heb wel al meerdere keren gehoord dat Bosz niet altijd even scheutig is in zijn communicatie. Spelers die niet te horen krijgen waarom een ander beter is en hoe ze dat kunnen veranderen enzo.

Maar volgend seizoen zijn de spelers die niet met Bosz door 1 deur kunnen er wel uit zo langzamerhand en wordt het in de selectie ook wat rustiger. Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Dan kun je ook Bosz gaan beoordelen op zijn resultaten. Dit jaar is een jaar van opbouw. Tijdperk De Boer moet plaats maken voor de inzichten van Bosz. Volgend jaar moet je scoren. Als dat niet lukt, dan moet je toch eens ernstig over de coach gaan nadenken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:43:01 #209
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169721267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als elke lamlul vindt dat je beter bent op de positie dan jouw concurrent word je daar natuurlijk wel een beetje geirriteerd van.

Ik heb wel al meerdere keren gehoord dat Bosz niet altijd even scheutig is in zijn communicatie. Spelers die niet te horen krijgen waarom een ander beter is en hoe ze dat kunnen veranderen enzo.

Maar volgend seizoen zijn de spelers die niet met Bosz door 1 deur kunnen er wel uit zo langzamerhand en wordt het in de selectie ook wat rustiger. Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Dan kun je ook Bosz gaan beoordelen op zijn resultaten. Dit jaar is een jaar van opbouw. Tijdperk De Boer moet plaats maken voor de inzichten van Bosz. Volgend jaar moet je scoren. Als dat niet lukt, dan moet je toch eens ernstig over de coach gaan nadenken.
Bosz zal vast niet perfect zijn in zijn communicatie maar het is voor bijvoorbeeld zo'n Gudelj natuurlijk wel lekker om even na te trappen en het te gooien op een gebrek aan communicatieve vaardigheden van Bosz. Dan lijkt het allemaal al snel alsof het probleem bij Bosz ligt
pi_169721343
Bosz is iets te intelligent voor veel spelers, kunnen levellen is ook een kwaliteit
pi_169721348
Bosz heeft ook van die eigenwijze trekjes die Frank ook had.... constant vertrouwen blijven houden in spelers die simpelweg niet renderen .......... Iedereen in deze posting was allang gestopt met Traore rechtsbuiten zetten....... De Boer met siggie............ Onbegrijpelijk voor iemand met vakkennis om zo koppig te zijn terwijl de rest van de wereld het allang ziet.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:02:14 #212
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169721637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:47 schreef Anakoni het volgende:
Bosz heeft ook van die eigenwijze trekjes die Frank ook had.... constant vertrouwen blijven houden in spelers die simpelweg niet renderen .......... Iedereen in deze posting was allang gestopt met Traore rechtsbuiten zetten....... De Boer met siggie............ Onbegrijpelijk voor iemand met vakkennis om zo koppig te zijn terwijl de rest van de wereld het allang ziet.
we hebben dan ook nog geen waardige vervanger voor Traore,

ook al doet hij het niet naar behoren, kluivert is er nog niet klaar voor en neres hebben we nog niet eens gezien.
Bosz wel, en die ziet het blijkbaar anders.
maar buiten Traore zie ik Bosz geen rare zetten maken in de opstelling

je zou misschien kunnen twisten over veltman en Tete, maar dat is nou ook weer niet een wereld van verschil.
Natuurlijk zou ik liever een achterhoede zien met viergever en tete op de flanken en Sanchez en de Ligt centraal. Maar buiten dat zie ik nergens in de opstelling iets wat ik echt anders zou doen.

de boer met siggy en bosz met traore is niet te vergelijken. Hoe graag ik ook kluivert en neres minuten zie maken, traore is gewoon de enige echte optie op rechts. Waar je in het geval van siggy gewoon Milik erachter had.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:03:53 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169721666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:47 schreef Anakoni het volgende:
Bosz heeft ook van die eigenwijze trekjes die Frank ook had.... constant vertrouwen blijven houden in spelers die simpelweg niet renderen .......... Iedereen in deze posting was allang gestopt met Traore rechtsbuiten zetten....... De Boer met siggie............ Onbegrijpelijk voor iemand met vakkennis om zo koppig te zijn terwijl de rest van de wereld het allang ziet.
Probleem is dat kleine Kluivert een goede helft speelt en daarna op de schroot kan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:11:35 #214
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169721802
quote:
Van Marwijk gelijk overtuigd bij Oranje: 'Eerste training: die kan makkelijk mee'

Bert van Marwijk vindt het goed dat Oranje-bondscoach Danny Blind de zeventienjarige Matthijs de Ligt nu al heeft opgeroepen. Als voorbeeld dient Kevin Strootman, die binnen no-time aan de top stond.

"Die had bijna alleen maar in de Jupiler League gespeeld, zat destijds pas een paar maanden bij FC Utrecht", kijkt de voormalig bondscoach in het Algemeen Dagblad terug naar de oproep van Strootman. "Maar op de eerste de beste training zag je meteen: die kan makkelijk mee."

Dat bleken ploeggenoten bij Oranje ook te zien. "Hij kreeg continu de bal, óók van spelers zoals Van der Vaart of Sneijder. Een goede voetballer, die wordt direct herkend door zijn teamgenoten, of hij nu ervaren is of niet", meent Van Marwijk.

Toch heeft de oud-bondscoach een prangende vraag. "Houdt hij zich staande in een vol stadion, onder grote druk? Dat moet vaak nog maar blijken. Daarom kijk je niet alleen naar voetbalkwaliteiten, maar naar het totaalplaatje. Door met zijn clubtrainer te praten, extra informatie in te winnen, op details te letten. Als je op die vlakken overtuigd bent, moet je het doen."
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169721848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

we hebben dan ook nog geen waardige vervanger voor Traore,

Neres..
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:14:29 #216
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169721851
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Zal wel betaald zijn door de KNJB om dit te zeggen
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:14:57 #217
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169721863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:14 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Neres..
hoe weet je dat?
hoe goed is hij?
begrijpt hij alle instructies?
begrijpt hij aanwijzingen op en buiten eht veld?

praat niet zo dom man.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169721933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
hoe goed is hij?
begrijpt hij alle instructies?
begrijpt hij aanwijzingen op en buiten eht veld?

praat niet zo dom man.
boeit jou dat????
of kan hij voetballen is het enige wat telt.......... of hij een voorzet kan geven op Dolberg.......

Traore is GEEN rechtsbuiten, nu niet straks niet nooit niet..............
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:20:44 #219
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169721969
quote:
18s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:18 schreef Anakoni het volgende:

[..]

boeit jou dat????
of kan hij voetballen is het enige wat telt.......... of hij een voorzet kan geven op Dolberg.......

Traore is GEEN rechtsbuiten, nu niet straks niet nooit niet..............
ik ben blij dat Bosz niet zo met spelers omgaat.
voetbal is een teamsport, als 1 iemand zijn taken niet uitvoert, en dat heeft niks met zijn kwaliteiten te maken, stort de gehele organisatie als een kaartenhuis in elkaar.

hoezeer ik ook voor minuten pleit voor neres en kluivert, dit is niet de manier.
de onzin die jij post wordt met de minuut erger.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:21:01 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169721975
quote:
18s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:18 schreef Anakoni het volgende:

[..]

boeit jou dat????
of kan hij voetballen is het enige wat telt.......... of hij een voorzet kan geven op Dolberg.......

Traore is GEEN rechtsbuiten, nu niet straks niet nooit niet..............
Het lijkt me anders wel handig dat hij een beetje begrijpt wat de bedoeling is, en ik denk dat dat erg lastig is voor hem. Spreekt ook geen woord Engels
pi_169721994
quote:
18s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:18 schreef Anakoni het volgende:

[..]

boeit jou dat????
of kan hij voetballen is het enige wat telt.......... of hij een voorzet kan geven op Dolberg.......

Traore is GEEN rechtsbuiten, nu niet straks niet nooit niet..............
Als jij trainer was geweest hadden we in ieder geval aan punten geen gebrek.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:22:20 #222
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169721999
In het geval van Traore laten we het dan vooral over Kluivert hebben, en Neres gewoon voor volgend seizoen bewaren.

als je met 4-0 voorstaat kan je Neres eens brengen, voor de rest moet Traore gewoon gewisseld worden voor Kluivert.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:22:46 #223
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169722008
quote:
9s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als jij trainer was geweest hadden we in ieder geval aan punten geen gebrek.
verbeterpunten wel te verstaan
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169722093
En sinds wanneer is taal belangrijk...........Romario legde er gewoon 20 in in zijn eerste seizoen.....sprak geen woord Nederlands.
als je zoveel geld neerlegt voor een speler op die positie mag je toch wel verwachten dat hij de essentie van het spelletje begrijpt? O WACHT! Sanchez spreekt ook geen Engels, speelt wekelijks? :) :) :)
pi_169722137
quote:
9s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als jij trainer was geweest hadden we in ieder geval aan punten geen gebrek.
:) :)

1 helft Neres een helft Kluivert............
Traore reservespits. Cassiera verhuren......

Heb ik gelijk of niet? :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')