abonnement Unibet Coolblue
pi_169591379
quote:
Erdogan calls on Turks in Europe: "Don't make 3 kids, make 5 kids!.. Drive best cars, live in best n'hoods.. You will be future of Europe."
https://twitter.com/WasHatti/status/842724411044184066

Turks artikel:

http://aljazeera.com.tr/h(...)-degil-5-cocuk-yapin

Man is compleet de weg kwijt.
pi_169591646
Sja dat gebeurt toch al.waar Nederlanders vaak geen hoogstens 2 kinderen nemen, is het in andere culturen eerder 4 dan 3 de standaard.

Daarbij jaarlijks 20/30k asielaanvragen? Dan is het niet een hele moeilijke rekensom toch ?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:37:50 #3
451005 Grems
Clown World
pi_169591658
quote:
Man volgt gewoon decennia aan West-Europees beleid.
pi_169591681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Man volgt gewoon decennia aan West-Europees beleid.
:')
pi_169591726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:37 schreef Geerd het volgende:
Sja dat gebeurt toch al.waar Nederlanders vaak geen hoogstens 2 kinderen nemen, is het in andere culturen eerder 4 dan 3 de standaard.

Daarbij jaarlijks 20/30k asielaanvragen? Dan is het niet een hele moeilijke rekensom toch ?
Gemiddeld kindertal van autochtonen en eerstegeneratieallochtonen, naar herkomstgroep (2008)

pi_169591741
Deze uitlatingen maken eens te meer de werkelijke agenda van islamist Erdogan duidelijk. Hij is uit op islamitische overheersing van Europa. Je kunt het beangstigend vinden of je kunt het relativeren en weglachen, maar het is het wel de realiteit. Deze opmerkingen maken dat glashelder duidelijk.

Mijn mening is dat Europa het volste recht heeft om zich te verweren tegen een te grote islamitische invloed. Zeker als je ziet dat spanningen in de samenleving verder toenemen naarmate ergens meer moslims wonen. Uiteindelijk - de Turkse minister van buitenlandse zaken sprak hier gisteren expliciet over - eindigen we met een heilige oorlog. Islam versus de westerse wereld.

Hij lijkt mij wenselijk om nu alvast stappen te zetten om de islamitische invloed op Europa te beperken. Denk aan het sluiten van de grenzen, denk aan het uitzetten van haatzaaiers en andere extremistische moslims.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:43:59 #7
451005 Grems
Clown World
pi_169591783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitlatingen maken eens te meer de werkelijke agenda van islamist Erdogan duidelijk. Hij is uit op islamitische overheersing van Europa. Je kunt het beangstigend vinden of je kunt het relativeren en weglachen, maar het is het wel de realiteit. Deze opmerkingen maken dat glashelder duidelijk.

Mijn mening is dat Europa het volste recht heeft om zich te verweren tegen een te grote islamitische invloed. Zeker als je ziet dat spanningen in de samenleving verder toenemen naarmate ergens meer moslims wonen. Uiteindelijk - de Turkse minister van buitenlandse zaken sprak hier gisteren expliciet over - eindigen we met een heilige oorlog. Islam versus de westerse wereld.

Hij lijkt mij wenselijk om nu alvast stappen te zetten om de islamitische invloed op Europa te beperken. Denk aan het sluiten van de grenzen, denk aan het uitzetten van haatzaaiers en andere extremistische moslims.
Maar wie gaat ons dan redden van de vergrijzing?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 14:44:06 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169591784
Ook bij de migratielanders is het tijdperk van standaard grote gezinnen werpen gemiddeld genomen al lang voorbij. Alleen bij de Mocro's hangt het vruchtbaarheidscijfer nog boven de 2. Turken laten de sterkste daling zien.

pi_169591796
...

[ Bericht 55% gewijzigd door 0000 op 17-03-2017 15:02:19 ]
pi_169591849
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitlatingen maken eens te meer de werkelijke agenda van islamist Erdogan duidelijk. Hij is uit op islamitische overheersing van Europa. Je kunt het beangstigend vinden of je kunt het relativeren en weglachen, maar het is het wel de realiteit. Deze opmerkingen maken dat glashelder duidelijk.

Mijn mening is dat Europa het volste recht heeft om zich te verweren tegen een te grote islamitische invloed. Zeker als je ziet dat spanningen in de samenleving verder toenemen naarmate ergens meer moslims wonen. Uiteindelijk - de Turkse minister van buitenlandse zaken sprak hier gisteren expliciet over - eindigen we met een heilige oorlog. Islam versus de westerse wereld.

Hij lijkt mij wenselijk om nu alvast stappen te zetten om de islamitische invloed op Europa te beperken. Denk aan het sluiten van de grenzen, denk aan het uitzetten van haatzaaiers en andere extremistische moslims.
Sja een partij als Denk toelaten is al een begin van het einde.
Ik zwaai naar dieren.
pi_169591877
quote:
Nieuwe Adolf he, nu kan niemand het meer ontkennen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169591907
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar wie gaat ons dan redden van de vergrijzing?
Als het al nodig is, kunnen we goed geschoolde arbeidskrachten van elders hier werk laten verrichten. Als het al nodig is. Wie ons in elk geval niet gaan redden van de vergrijzing zijn 20.000 laaggeschoolde, nauwelijks integreerbare Eritreeërs. Die kosten ons alleen maar klauwen met geld en ontwrichten onze samenleving.
pi_169591928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als het al nodig is, kunnen we goed geschoolde arbeidskrachten van elders hier werk laten verrichten. Als het al nodig is. Wie ons in elk geval niet gaan redden van de vergrijzing zijn 20.000 laaggeschoolde, nauwelijks integreerbare Eritreeërs. Die kosten ons alleen maar klauwen met geld en ontwrichten onze samenleving.
Maar dat mag je niet zeggen hoorrrrr
Ik zwaai naar dieren.
pi_169591944
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja een partij als Denk toelaten is al een begin van het einde.
Denk is een symptoom, geen oorzaak. De PvdA is jarenlang een vehikel voor conservatieve moslims geweest. Die bom is nu gebarsten. Voortaan heb je DENK, als spreekbuis van Turken en Marokkanen. Een Nederland-hatende moslimpartij. DENK is het logische gevolg van sentimenten die al jaren in onze "samenleving" bestaan.
pi_169591966
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Denk is een symptoom, geen oorzaak. De PvdA is jarenlang een vehikel voor conservatieve moslims geweest. Die bom is nu gebarsten. Voortaan heb je DENK, als spreekbuis van Turken en Marokkanen. Een Nederland-hatende moslimpartij. DENK is het logische gevolg van sentimenten die al jaren in onze "samenleving" bestaan.
En die gaan nog groot worden.
Ik zwaai naar dieren.
pi_169591976
quote:
live in best n'hoods
Hahahaha. Die man heeft echt geen idee. _O-
pi_169592014
Turken gaan een super kleine minderheid worden te midden van een continent van Afrikanen en Arabieren.
pi_169592035
Naar aanleiding van dit artikel komt er een Turkse stormloop op woningen in Wassenaar, dan maar meteen groot aanpakken ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:09:52 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169592264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

En die gaan nog groot worden.
Nah.
pi_169592284
Kinderbijslag alleen voor de de eerste twee kinderen voortaan.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 17 maart 2017 @ 15:11:33 #21
186611 Haags
pi_169592301
5 kinderen, van welk geld?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:11:56 #22
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169592308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
5 kinderen, van welk geld?
Jouw geld
pi_169592318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:58 schreef Hathor het volgende:
Naar aanleiding van dit artikel komt er een Turkse stormloop op woningen in Wassenaar, dan maar meteen groot aanpakken ook.
Als ik Turk was zou ik nu ook mijn sociale huurwoning verkopen en van dat geld een dikke villa kopen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169592321
Dat zei Hitler ook tegen zijn bevolking.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169592322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
5 kinderen, van welk geld?
Erdo gaat zijn paleis verhuren en het daarmee bekostigen.
pi_169592327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
5 kinderen, van welk geld?
Die van ons.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169592360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar wie gaat ons dan redden van de vergrijzing?
pi_169592410
Gaan we nu iedere hersenscheet van Erdowie een topic geven?

is dat soms omdat jullie stiekem Sylvana en haar getroll wel een beetje missen?

Iemand zou Erdo moeten vertellen dat Sinterklaas eigenlijk uit Turkije komt,
en dat als je de nederlanders écht wil treffen, je bv Sinerklaas weigert een uitreisvergunning te geven zodat hij komende decembermaanden helemaal uurvast in Myra blijft zitten en we 5 december enkel met Zwarte Piet moeten vieren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169592464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:17 schreef RM-rf het volgende:
Iemand zou Erdo moeten vertellen dat Sinterklaas eigenlijk uit Turkije komt
Sinterklaas kwam uit Byzantium, niet Turkije.
pi_169592469
erdogan heeft zich jaren lang koest gehouden, omdat het leger in turkije altijd de grens bepaalde, en desnoods ingreep.
dat is de laatste keer dus mislukt, en nu zitten al die legergastjes ind e gevangenis, en denkt erdogan dat ie wee rkan zeggen wat ie echt denkt.
en wat een partij bagger komt er dan ineens tevoorschijn. wow.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 17:30:53 #31
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_169594875
In de jonge Turkse gezinnetjes die ik in m'n omgeving zie gaan ze echt geen 5 kinderen nemen. 2 of 3 misschien maar meer niet.
pi_169595101
Wauw, vijf kinderen. Wat zal europa spik en span worden.
pi_169595182
Hetgeen wat de realisten al jaren roepen word nu eens publiekelijk geuit door een islamitische dictator. Het gebeurd al overval, 9 op de 10 geboren kinderen in de Duitse steden hebben al een immigranten achtergrond.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 17:49:15 #34
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169595192
Mijn onderbuik zegt me dat er oorlog komt tussen Europa en Turkije, maar ik heb vandaag de schijterij dus pin me er niet op vast.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_169595257
Kinderbijslag stoppen na 1 kind. We hebben al genoeg kanslozen kinderen op deze aardkloot en zeker genoeg van de religie van haat.
Historici gaven dit trouwens al 20 jaar terug aan, we worden gekoloniseerd door de islam via massa immigratie en voortplanting, simpel maar effectief. Erdogan zegt het nu hardop misschien gaat er nu eens een lampje branden in de Den Haag?
pi_169595354
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 17:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Kinderbijslag stoppen na 1 kind. We hebben al genoeg kanslozen kinderen op deze aardkloot en zeker genoeg van de religie van haat.
Historici gaven dit trouwens al 20 jaar terug aan, we worden gekoloniseerd door de islam via massa immigratie en voortplanting, simpel maar effectief. Erdogan zegt het nu hardop misschien gaat er nu eens een lampje branden in de Den Haag?
Blijkbaar nog niet bij iedereen binnengedrongen....
Ik zwaai naar dieren.
pi_169595388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:10 schreef Lemac het volgende:
Kinderbijslag alleen voor de de eerste twee kinderen voortaan.
goed idee.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:02:08 #38
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169595429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar wie gaat ons dan redden van de vergrijzing?
De maatschappij zodanig inrichten dat het het krijgen van kinderen weer aantrekkelijk is?
Fade to Black
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:05:58 #39
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169595502
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitlatingen maken eens te meer de werkelijke agenda van islamist Erdogan duidelijk. Hij is uit op islamitische overheersing van Europa. Je kunt het beangstigend vinden of je kunt het relativeren en weglachen, maar het is het wel de realiteit. Deze opmerkingen maken dat glashelder duidelijk.

Mijn mening is dat Europa het volste recht heeft om zich te verweren tegen een te grote islamitische invloed. Zeker als je ziet dat spanningen in de samenleving verder toenemen naarmate ergens meer moslims wonen. Uiteindelijk - de Turkse minister van buitenlandse zaken sprak hier gisteren expliciet over - eindigen we met een heilige oorlog. Islam versus de westerse wereld.

Hij lijkt mij wenselijk om nu alvast stappen te zetten om de islamitische invloed op Europa te beperken. Denk aan het sluiten van de grenzen, denk aan het uitzetten van haatzaaiers en andere extremistische moslims.
Dit.

Mensen die dit nu nog weglachen zou ik het liefst in elkaar trappen. Wat ben ik dat in een totale deceptie verkerende volk toch een partij zat zeg. Bewijs na bewijs stapelt zich op, maar niemand ziet het, of wil het zien. Het is nou echt wat je een deceptie noemt, deze toestand. Een totale deceptie.
Zou je uitzoemen naar het grotere geheel dan kun je ook ergens zien dat er een soort perfect cocktail in de maak is: de ene partij heeft een groots 'goddelijk' plan, de ander reageert perfect naïef. Hoe de westerse wereld reageert - politiek, sociaal, tot in zelfs de kleinste, ogenschijnlijk nietszeggende details - het past allemaal precies in elkaar. Maar slechts weinigen zijn hierin heldere zieners met oog voor detail. En die hebben het al helemaal niet voor het zeggen. Dit is nou echt een deceptie. Een perfecte zelfs.
Ik vrees voor de toekomst. Want dit keer zullen niet wij de nazi's maar zij.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:06:43 #40
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_169595518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar wie gaat ons dan redden van de vergrijzing?
De vergrijzing is helemaal geen issue...dat is je enkel wijs gemaakt. Die korte periode waar we een tikkeltje meer oudere hebben dan jongeren is nooit een probleem geweest. De verdeling van welvaart tussen die generaties wel.

Hoe dan ook, Erdogan is gewoon klinisch gestoord...niks meer, niks minder. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_169595519
Kinderbijslag helemaal stoppen! Wie kinderen wil moet zelf maar de kosten ophoesten!
´
pi_169595548
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:02 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

De maatschappij zodanig inrichten dat het het krijgen van kinderen weer aantrekkelijk is?
Iedergeval niet door laagopgeleiden binnen te halen. En vergeet niet, straks komt er een enorm welvarende generatie in de bejaardenhuizen die graag uit eigen portemonnee een luxe bejaarden centrum willen betalen. En deze generatie zal een beetje bij moeten dragen, ze hebben immers ook kunnen profiteren van de betere tijden. Er zijn zat mensen die hetzelfde huis als ik woon voor 130,000 gulden hebben gekocht terwijl ik er 220,00 euro voor heb moeten dokken.
pi_169595562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vrees voor de toekomst. Want dit keer zullen niet wij de nazi's maar zij.
De vorige keer waren we het ook niet.
pi_169595563
Die man wordt met de dag mongolider.
Wat een idioot zeg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:09:20 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169595575
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:44 schreef Twiitch het volgende:
Ook bij de migratielanders is het tijdperk van standaard grote gezinnen werpen gemiddeld genomen al lang voorbij. Alleen bij de Mocro's hangt het vruchtbaarheidscijfer nog boven de 2. Turken laten de sterkste daling zien.

[ afbeelding ]
Daarom roept ie het ook natuurlijk. Klinkt alsof Erdo een beetje wanhopig is voor meer macht. Hij heeft nu Turkije in zijn greep, maar verder dan dat komt ie natuurlijk niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169595604
Project Eurabië in volle gang.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:11:59 #47
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169595624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

De vorige keer waren we het ook niet.
Nee, dat klopt. Maar mensen willen nog wel eens doen 'alsof de geschiedenis zich zal herhalen', als we 'zo doorgaan met moslims bashen' en zo. Dan worden de moslims zogenaamd de nieuwe joden en zal er uit onze westerse gelederen weer een soort nazi-regime opduiken die alle moslims gaat verdrijven en/of vermoorden. Een gedachte die z'n wortels in die verschrikkelijke deceptie van nu heeft. De rollen zullen omgedraaid zijn als zoiets gebeurt.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:12:05 #48
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169595627
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nieuwe Adolf he, nu kan niemand het meer ontkennen.
Mwah. Moeders met 7 of meer kinderen krijgen geen medaille, dus er is nog werk voor Erdolf.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:16:35 #49
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169595693
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dit.

Mensen die dit nu nog weglachen zou ik het liefst in elkaar trappen. Wat ben ik dat in een totale deceptie verkerende volk toch een partij zat zeg. Bewijs na bewijs stapelt zich op, maar niemand ziet het, of wil het zien. Het is nou echt wat je een deceptie noemt, deze toestand. Een totale deceptie.
Zou je uitzoemen naar het grotere geheel dan kun je ook ergens zien dat er een soort perfect cocktail in de maak is: de ene partij heeft een groots 'goddelijk' plan, de ander reageert perfect naïef. Hoe de westerse wereld reageert - politiek, sociaal, tot in zelfs de kleinste, ogenschijnlijk nietszeggende details - het past allemaal precies in elkaar. Maar slechts weinigen zijn hierin heldere zieners met oog voor detail. En die hebben het al helemaal niet voor het zeggen. Dit is nou echt een deceptie. Een perfecte zelfs.
Ik vrees voor de toekomst. Want dit keer zullen niet wij de nazi's maar zij.
"Wir haben es nicht gewüßt".
Logisch als je je kop in het zand blijft steken.
pi_169595914
Met alle respect maar allochtonen hebben nu al gemiddeld wel 3 a 4 kinderen.

Raad eens wie hier over 50 jaar niet meer de baas is :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')