abonnement Unibet Coolblue
pi_169600803
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:25 schreef Fer het volgende:
Rijdt zo'n BE trekker veel beter dan een gewone kogeltrekker?
Ja, vanwege de schoteldruk.
Het is er speciaal voor gemaakt.
pi_169600866
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 21:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dus je moet auto's van tonnen vervoeren in een branche waar men enorm op de centjes let :?

Wat is er tegenwoordig mis in Nederland met mensen die hun geld kunnen verdienen en daarvoor graag een auto kopen? Afgunst altijd :{
ja afgunst idd, vriend van mij heeft een eigen vrachtwagen.
na lang sparen heeft hij er een special paint op laten zetten.
Hij kreeg te horen dat de ritprijs wel naar beneden kon omdat hij dusdanig veel over hield dat hij een special paint kon betalen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 10:08:22 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169604785
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 21:23 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Mwoah; mensen die rijk zijn geworden (en dat vooral zijn gebleven), hebben dat niet bereikt door het geld met bakken tegelijk weg te geven.

Zo kan ik me nog levendig de collega's van de autoslaapexpres herinneren die stomverbaasd waren dat rijke mensen zo weinig fooi geven. _O-
Dat is natuurlijk zo, maar dan moeten ze ook geen dure auto kopen.

En als je weet dat het hebben van een dure auto een pijnpunt is bij de klant is het onhandig om een dure auto te kopen.

Ik vind het nog steeds een bizarre situatie. Je kan als TS zijnde toch ook gewoon zeggen dat je juist omdat je in de autobranche werkt en vaak zware auto's moet vervoeren je een geschikte auto ervoor gekocht hebt? Dat zou ik als klant meer waarderen dan wanneer ik erachter kom dat er een X5 op de oprit thuis staat, er een tweede auto is om de klanten af te gaan en een derde ouwe goedkope jeep waarmee mijn dure wagen mee opgepikt wordt. :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 10:33:24 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169604973
F150/F250 oid.


Hier een, lijkt, aardige F250 voor 21K. Nog BTW-auto ook. :)
http://www.autotrader.nl/(...)83tvf/ford-f250-xlt/

Vijfde wiel :P kan ook, voor nog meer KG's:
http://www.fifthwheeleurope.eu/auto-ombouw/

Maar niet op een G-Klasse :(

[ Bericht 11% gewijzigd door Hyperdude op 18-03-2017 10:40:40 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 18 maart 2017 @ 11:15:29 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_169605429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo, maar dan moeten ze ook geen dure auto kopen.

En als je weet dat het hebben van een dure auto een pijnpunt is bij de klant is het onhandig om een dure auto te kopen.

Ik vind het nog steeds een bizarre situatie. Je kan als TS zijnde toch ook gewoon zeggen dat je juist omdat je in de autobranche werkt en vaak zware auto's moet vervoeren je een geschikte auto ervoor gekocht hebt? Dat zou ik als klant meer waarderen dan wanneer ik erachter kom dat er een X5 op de oprit thuis staat, er een tweede auto is om de klanten af te gaan en een derde ouwe goedkope jeep waarmee mijn dure wagen mee opgepikt wordt. :D
Idd. Sowieso trots zijn op je werk is ook not-done schijnbaar (zie vrachtwagen met special paint).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_169681310
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou voor een bus gaan inderdaad. Kun je vol hangen met reclame, en die zijn sterk zat. Sprinter bijv.
Moet je niet in Duitsland gaan rijden want dan moet er een tachograaf inzitten en heb je je aan rij- en rusttijden te houden.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:26:40 #32
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_169683996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:57 schreef Buikboor het volgende:

[..]

Moet je niet in Duitsland gaan rijden want dan moet er een tachograaf inzitten en heb je je aan rij- en rusttijden te houden.
In Duitsland kun je (zware) voertuigen als vrachtwagentje op kenteken laten zetten en dan geld bovenstaand. In Nederland kan dat helemaal niet, dus is het gewoon een personenauto zonder tacho of rijtijdenwetten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_169686315
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

In Duitsland kun je (zware) voertuigen als vrachtwagentje op kenteken laten zetten en dan geld bovenstaand. In Nederland kan dat helemaal niet, dus is het gewoon een personenauto zonder tacho of rijtijdenwetten.
Dan lees je maar eens in, ik ken zat autoboeren die de bus ervoor hebben gehaald en gewoon de luxewagen er weer voor hebben geplant om die tachoplicht te omzeilen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 21:34:22 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_169686485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:30 schreef Buikboor het volgende:

[..]

Dan lees je maar eens in, ik ken zat autoboeren die de bus ervoor hebben gehaald en gewoon de luxewagen er weer voor hebben geplant om die tachoplicht te omzeilen.
Geef maar een bron dan :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_169686756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef daNpy het volgende:

[..]

Geef maar een bron dan :)
http://www.evo.nl/site/bestelauto-en-de-tachograaf
  dinsdag 21 maart 2017 @ 22:19:50 #36
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_169687932
quote:
Hmm, ze spreken eerst over voertuigen en voertuigcombinaties, maar bij het stukje over Duitsland alleen over "voertuig". Heb liever een Duitse bron dan een Nederlands blad :P

M'n maat rijdt ook zakelijk (Duits bedrijf) met aanhangercombo die meer dan 3500kg TMM heeft en die heeft geen tacho in zijn voertuigen. Zal het van het weekend nog eens vragen (als ik het niet vergeet). Er zijn ook regels omtrent zakelijk transport, daar moet je ook verklaringen/vergunningen voor hebben in Duitsland. Heb je die niet bij, mag je bij staande houding ook in de bus van de BAG gaan zitten waar geen deurgrepen zitten aan de binnenkant.

Edit: Hier hebben ze het wel over voertuigcombinaties.

[ Bericht 6% gewijzigd door daNpy op 21-03-2017 22:25:08 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_169689865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

In Duitsland kun je (zware) voertuigen als vrachtwagentje op kenteken laten zetten en dan geld bovenstaand. In Nederland kan dat helemaal niet, dus is het gewoon een personenauto zonder tacho of rijtijdenwetten.
In nederland kan dat ook.
de ford F350 bijvoorbeeld.
pi_169692837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

In Duitsland kun je (zware) voertuigen als vrachtwagentje op kenteken laten zetten en dan geld bovenstaand. In Nederland kan dat helemaal niet, dus is het gewoon een personenauto zonder tacho of rijtijdenwetten.
De "vrachtwagen" waar ik een paar jaar in gereden heb was een Iveco Daily met tachograaf en snelheidsbegrenzer op 90 km/u. Gewoon op Nederlands kenteken, met TMM van ruim 5000kg. De meeste van die bussen worden alleen administratief begrensd op 3500 kg omdat de gebruiker dan veel minder verplichtingen heeft en nog steeds voldoende laadvermogen heeft.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:48:48 #39
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_169706448
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:11 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

De "vrachtwagen" waar ik een paar jaar in gereden heb was een Iveco Daily met tachograaf en snelheidsbegrenzer op 90 km/u. Gewoon op Nederlands kenteken, met TMM van ruim 5000kg. De meeste van die bussen worden alleen administratief begrensd op 3500 kg omdat de gebruiker dan veel minder verplichtingen heeft en nog steeds voldoende laadvermogen heeft.
Ik doelde meer op categorie Nissan patrol, Mitsubishi Landcruiser etc.
BE combi's zijn ook begrensd op 90 idd (kunnen 140 overigens O-))
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_169707682
Gewoon deze: As omlaag, 4250kg 80km/u. As omhoog 3500kg 120km/u



.
pi_169708044
http://www.autowereld.nl/(...)2823568/details.html

8-)

Of iets van een Tundra, Dodge Ram of Chevrolet Avalanche. Vast wel te vinden tot 20k.
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')