Ik heb ook nog nooit langer dan 30 minuten gestrand gestaan door een storing of bijvoorbeeld een aanrijding gehad met een persoon met de trein waar ik in zat. Ergo, dat je het zelf niet ervaart houdt niet in dat het er niet is.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:28 schreef MTL het volgende:
[..]
Apart. In mijn ervaring is de betrouwbaarheid van de treinen behoorlijk hoog. Ik kan mij eigenlijk niet eens de laatste keer herinneren dat ik een trein moest laten staan vanwege een defect.
Volgens mij is de belangrijkste reden van de toenames simpelweg de snelheid waarmee storingen gemeld worden.
Ik herinner mij wel dat ik ergens vorig jaar bij Sassenheim even de ATB installatie van een SLT moest resetten (duurt misschien een paar minuten) en dat ik dat ook aan de treindienstleider meldde. Toen kreeg ik van de treindienstleider te horen kreeg dat hij een blokkade op het spoor zou zetten. Het werd in de storingsinfo direct als 'defecte trein' gemeld en de andere treinen mochten niet meer vertrekken van Leiden of Hoofddorp.
Na een paar minuten meldde ik dat de ATB weer correct functioneerde en ik kon weer rijden.
Uiteraard is het correct: een onderdeel van de trein functioneerde niet zoals ik zou mogen verwachten. Echter is dit wel een tikkeltje overdreven
En het verhaal van voor beter OV over achterstallig onderhoud: wat een bullshit.
Om hogere beschikbaarheid te hebben van materieel is er nu een pitstopsysteem ingesteld: in plaats van dat een trein werkeloos aan de kant gaat als er iets stuk is, blijft de trein indien mogelijk (!) rondrijden tot de benodigde onderdelen voor reparatie er zijn, maar dat zijn geen defecten die kunnen leiden tot stilstand van treinen.
mja, het is wel zo dat door de drukte op het spoor en de wisselsaneringen de betrouwbaarheid van het materieel omhoog moet. Dit omdat een defecte trein meer impact op de treindienst heeft dan vroeger.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:28 schreef MTL het volgende:
[..]
Apart. In mijn ervaring is de betrouwbaarheid van de treinen behoorlijk hoog. Ik kan mij eigenlijk niet eens de laatste keer herinneren dat ik een trein moest laten staan vanwege een defect.
Volgens mij is de belangrijkste reden van de toenames simpelweg de snelheid waarmee storingen gemeld worden.
Ik herinner mij wel dat ik ergens vorig jaar bij Sassenheim even de ATB installatie van een SLT moest resetten (duurt misschien een paar minuten) en dat ik dat ook aan de treindienstleider meldde. Toen kreeg ik van de treindienstleider te horen kreeg dat hij een blokkade op het spoor zou zetten. Het werd in de storingsinfo direct als 'defecte trein' gemeld en de andere treinen mochten niet meer vertrekken van Leiden of Hoofddorp.
Na een paar minuten meldde ik dat de ATB weer correct functioneerde en ik kon weer rijden.
Uiteraard is het correct: een onderdeel van de trein functioneerde niet zoals ik zou mogen verwachten. Echter is dit wel een tikkeltje overdreven
En het verhaal van voor beter OV over achterstallig onderhoud: wat een bullshit.
Om hogere beschikbaarheid te hebben van materieel is er nu een pitstopsysteem ingesteld: in plaats van dat een trein werkeloos aan de kant gaat als er iets stuk is, blijft de trein indien mogelijk (!) rondrijden tot de benodigde onderdelen voor reparatie er zijn, maar dat zijn geen defecten die kunnen leiden tot stilstand van treinen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de omgevingstemperatuur van scherm 18 is te laag...
enkele pixels van buitenscherm X zijn defect is ook zon mooiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Meldingen van het type "Gast 38193 is verdwaald en kan de uitgang van het pretpark niet vinden."
"Gasten klagen erover dat ze de toiletten niet kunnen vinden, controleer of je voldoende toiletten hebt en bouw er meer indien nodig."quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Meldingen van het type "Gast 38193 is verdwaald en kan de uitgang van het pretpark niet vinden."
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
"Gasten klagen erover dat ze de toiletten niet kunnen vinden, controleer of je voldoende toiletten hebt en bouw er meer indien nodig."
1700 met 1x ICR die volle tractie, en onbegrenst, optrekt.quote:
Dat is niet meer alleen na het fluiten maar ook na de sluitfluit.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:32 schreef RokStarr het volgende:
typisch gevalletje "niet meer instappen na het fluitsignaal"
stap je in na het fluiten, dan staat je tas nog buiten...
Ik weet niet eens op welk station hij stond, dus dan is het lastig te bepalen of "de trein van 8.13" uit Almere kwam he.quote:
Yup, ik was op HS op dat moment en ie is een zequote:Op woensdag 22 maart 2017 09:33 schreef b2py het volgende:
Er staat cryptisch dat ie op Den Haag HS was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |