abonnement Unibet Coolblue
pi_169612472
Lieve dames, ik ga afscheid nemen van z&g. :*

Deze keer niet om voortijdig af te haken maar om te gaan genieten van onze prachtige en gezonde zoon. O+ Hij doet het goed en we genieten intens.

Tot snel in het babytopic! :*

pi_169612550
O+ O+ O+
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 19:01:26 #253
382129 crew  Donna
pi_169612610
O+
pi_169612614
Cygne. O+ O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169612698
O+ O+
pi_169612716
Ohhh O+ O+ O+
pi_169612925
Cygne O+
pi_169613411
Cygne O+ O+

Nanuke, snap ik ook wel weer, dat je zelf niet teveel in de somberheid wil blijven hangen. En wat lief van je vriend O+

Sam, wat rot dat het zo lang duurt, ik hoop dat het snel echt door zet :*

Aloria O+ Hier vandaag al weer 14 weken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169613633
Oh cygne, hij lijkt op jou!
Leuk dat je naar het babytopic komt
  zaterdag 18 maart 2017 @ 20:07:19 #260
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169613841
O+
Wat een heerlijke foto, om je jongetje en om de weg die jullie hebben afgelegd tot deze ontmoeting!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169613955
Cygne O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_169614178
Oh Cygne wat een plaatje O+
pi_169614515
Mooi Cygne O+
pi_169615724
ooh cygne, ziet er heerlijk uit! O+

Nanuke super dat je vriend zo'n steun is.

Dit weekend de eerste cadeautjes gekregen voor de kleine, zo leuk en lief. Genieten hoor! O+
  zaterdag 18 maart 2017 @ 21:32:38 #265
73386 Fazz
onderweg
pi_169615869
Cygne O+ O+ O+ Tot over een paar weken!
pi_169616650
Cygne prachtig, het is je zo gegund!

En helaas een naar bericht voor Donna, veel sterkte voor jullie :*
  zaterdag 18 maart 2017 @ 22:09:15 #267
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169616720
Cygne O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169621626
Ik lees net een waarschuwing over mogelijke listeria in de grookte snijworst van de Jumbo. Mocht iemand dat in huis hebben.. https://www.nvwa.nl/docum(...)okte-snijworst-jumbo
pi_169621804
Even een paar dagen geen tijd gehad om te reageren!

Heel veel sterkte voor Donna!

& Een grote knuffel voor Nanuke, Franny en Logi!

Cygne wat een prachtige foto!!! Genietse ♡!!!
  zondag 19 maart 2017 @ 09:23:24 #270
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169622074
Cygne O+ Tot snel :W

Sam wat een moeizame zwangerschap is dit voor jou, dat je zelfs geen vlotte bevalling gegund is :{ Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt :*
pi_169623121
Ik duim mee voor Sam dat ze nu al heerlijk ligt te knuffelen.

Hier sinds 6:20am wakker geworden met ong. om de 10min menstruatie achtige krampjes, niets wat serieus lijkt maar wel irritant.
Woensdag 33wk, dus misschien indalingsweeen?
Kan dat als een kindje met het hoofdje boven ligt? :?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 11:11:48 ]
pi_169623528
Logi: bij mij voelde de indelingsweeën meer alsof iemand een mes in m'n kruis stak, maar dan iets minder heftig dan dat dit klinkt. Dus ik herken het niet..

Sam: hopelijk ben je aan het babyknuffelen!

Hier gisteren schoonouders op bezoek. Handig, want met z'n vieren was ons best wel zware bed zo op bierkratten gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169623837
Go, natuurlijk zit daar een groot verschil in.
Ik zou het zelfde reageren zoals je nu hebt gedaan.
Ik snap dat een kleinkind leuk is maar jullie hebben ook het recht om te zeggen, nu even niet.
pi_169624226
Precies dat. En ik reageer er gewoon kriegel op dat er nu al zo ongeveer oppasafspraken worden vastgelegd (werken we niet aan mee hoor, maar ze proberen dat wel). Hopelijk loopt het allemaal los.
pi_169624351
Gogo irritant is dat :(

Hier had schoonmoeder bij Noa ondanks dat wij aangaven het eerste jaar niet aan oppas te doen toch een hele logeerkamer ingericht... met dezelfde soort opmerkingen.

Wij hebben onze poot stijf gehouden, heeft destijds wel wat frictie opgeleverd.
Wij zijn trouwens nog steeds niet vd oppas aangezien Noa nu 4jr nog steeds niet uit logeren is geweest :')

De band met schoonmoeder is gelukkig wel heel erg goed gebleven ondanks het mopperen destijds :)

Pff zit hier te twijfelen of ik moet bellen voor de krampjes of niet, het zijn echt geen weeen of harde buiken en heb helemaal geen zin in een verloren dag, maar tegelijk is het wel vervelend..
Nadeel van bellen is hier alleen dat je altijd voor de zekerheid moet komen en dan zo 4u verder bent... terwijl ik enkel even op zoek ben naar een simpele verklaring.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 12:41:03 ]
pi_169624905
Logi, anders even lekker gaan liggen met een kruik, heb je daar de gelegenheid voor? Of even lekker onder de douche gaan staan. Kijken of het dan wat minder wordt.
Als je je zorgen gaat maken toch even bellen.
Hier kwam de vk langs dat ik laatst belde, dat was wel heel fijn.

Gogo, lastig zeg
:*

Sam, succes
pi_169625076
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:31 schreef Logician2.0 het volgende:
Gogo irritant is dat :(

Hier had schoonmoeder bij Noa ondanks dat wij aangaven het eerste jaar niet aan oppas te doen toch een hele logeerkamer ingericht... met dezelfde soort opmerkingen.

Wij hebben onze poot stijf gehouden, heeft destijds wel wat frictie opgeleverd.
Wij zijn trouwens nog steeds niet vd oppas aangezien Noa nu 4jr nog steeds niet uit logeren is geweest :')

De band met schoonmoeder is gelukkig wel heel erg goed gebleven ondanks het mopperen destijds :)

Pff zit hier te twijfelen of ik moet bellen voor de krampjes of niet, het zijn echt geen weeen of harde buiken en heb helemaal geen zin in een verloren dag, maar tegelijk is het wel vervelend..
Nadeel van bellen is hier alleen dat je altijd voor de zekerheid moet komen en dan zo 4u verder bent... terwijl ik enkel even op zoek ben naar een simpele verklaring.
Wij zullen waarschijnlijk wel een beetje aan oppas doen, ook in het eerste jaar al. Zo moet ik voor volgend schooljaar op zoek naar een nieuwe baan, omdat ik dit jaar als vervanger heb gewerkt. Dus ik zal in mei/juni toch af en toe op sollicitatiegesprek moeten en dan ben ik vast heel blij met (schoon)moeder die graag willen oppassen. Maar het lijkt soms wel alsof baby nu al geclaimd wordt en dat staat me heel erg tegen.

Ik zou wel even bellen en ook gewoon zeggen wat je schrijft: dat je vooral op zoek bent naar een logische verklaring. Maar je lijf heeft nogal wat te verduren gehad in de afgelopen weken, dus ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen. Desnoods nog even kijken of een kruik/douche zoals Thistle oppert wat helpt. Maar zo niet, dan bellen hoor!
  zondag 19 maart 2017 @ 13:21:15 #278
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169625488
Wij hebben het voordeel/nadeel dat beide schoonouders op een uur rij-afstand met de auto wonen. Ik heb nog geen idee hoe hysterisch ze alsnog van plan zijn langs te komen of dat ze thuis kamertjes in gaan richten. Ik heb nog geen claims of oppasdagfitties gehoord :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 19 maart 2017 @ 13:22:38 #279
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169625511
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wij zullen waarschijnlijk wel een beetje aan oppas doen, ook in het eerste jaar al. Zo moet ik voor volgend schooljaar op zoek naar een nieuwe baan, omdat ik dit jaar als vervanger heb gewerkt. Dus ik zal in mei/juni toch af en toe op sollicitatiegesprek moeten en dan ben ik vast heel blij met (schoon)moeder die graag willen oppassen. Maar het lijkt soms wel alsof baby nu al geclaimd wordt en dat staat me heel erg tegen.

Ik zou wel even bellen en ook gewoon zeggen wat je schrijft: dat je vooral op zoek bent naar een logische verklaring. Maar je lijf heeft nogal wat te verduren gehad in de afgelopen weken, dus ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen. Desnoods nog even kijken of een kruik/douche zoals Thistle oppert wat helpt. Maar zo niet, dan bellen hoor!
oh en logi, dat laatste :) gewoon ff erbij zeggen dat je echt niet meteen helemaal doorgelicht hoeft te worden maar dat je gewoon een tip wilt wat je het beste kunt doen. Hopelijk trekt t snel weg :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169627272
Logi idd wat de anderen zeggen, rust nemen, bellen en uitleggen.

Ik begin me een beetje zorgen te maken om oppas rondom de bevalling voor nr. 1. Weet nog niet of ik thuis wil bevallen, in dit huis kan het wel en ik neig er steeds meer toe, ik wil het in ieder geval niet bij voorbaat uitsluiten. Dat betekent dat zoon van ruim anderhalf dus ergens anders naartoe moet (als hij slaapt of wakker in huis is kan ik me niet genoeg ontspannen denk ik en man ook niet). Maar waar dan naartoe? Als het 's ochtends doordeweeks begint kan hij een extra dag naar de opvang, dat zou ideaal zijn. In het weekend kunnen ouders of schoonouders hopelijk komen en hem dan mee aar hun huis nemen, al is dat niet ideaal omdat ze beide een stuk moeten rijden en allerlei afspraken hebben, ik voel me bezwaard om het te vragen. Maar 's nachts doordeweeks? Mijn ouders en schoonouders wonen beide op een uur rijden afstand (en mijn ouders werken nog, ze kunnen niet zomaar weg). Vrienden die in de stad wonen werken uiteraard ook, broertje ook en die slaapt ook enkele dagen per week op locatie veel verderop. Het moet echt een plek zijn waar hij naartoe kan, geen oppas thuis stel dat het inderdaad een thuisbevalling wordt. Ik dacht eerst 'dat loopt wel los' maar begon er vannacht beetje wakker van te liggen :{ Hoe doen jullie dat bij nr 2 en verder ;)? Zie ik iets over het hoofd? Zat al te googlen naar een bevallingsoppas maar die lijken er niet echt te zijn. Oh ja buren hebben net nr. 3 gekregen en verder kennen we nog vrijwel niemand hier, althans wel oppervlakkig maar niet genoeg om 's nachts zoon naartoe te brengen (al is hij heel gemakkelijk, vindt alles en iedereen prima).

First world problem vergeleken met wat anderen doormaken maar het blijft maar in mijn hoofd hangen :{
pi_169627280
Kruik en douche hielp niet, paracetamol doet wel iets.
Dus ipv er samen op uit, nu op de bank met pctml en een dekentje.


Ps: erg benieuwd naar nieuws van Sam
  zondag 19 maart 2017 @ 15:24:07 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_169628499
Mina, ik heb mijn lieve achterburen ingeschakeld toen het wat sneller ging dan verwacht. Dat was niet afgesproken maar ging ontzettend snel en natuurlijk. Wat belet je om die buren te vragen? Ze hebben er zelf drie dus ze weten hoe het voelt toch? ;)

En heb je je werkende familie al überhaupt gevraagd of ze achtervang willen zijn? Misschien nemen ze met liefde een dag calamiteitenverlof op ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door SQ op 19-03-2017 15:30:42 ]
disclaimer
pi_169628652
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:35 schreef Logician2.0 het volgende:
Kruik en douche hielp niet, paracetamol doet wel iets.
Dus ipv er samen op uit, nu op de bank met pctml en een dekentje.


Ps: erg benieuwd naar nieuws van Sam
hier is alles stilgevallen.. word dus afwachten. vandaag maar het lot tarten en met de bus naar schoonmoeder toe in den bosch.

wat betreft oppas hier ook de buren achter de hand en al menig keer gebruik van gemaakt ze hebben er zelf 5 en woon er pas vanaf oktober maar contact is goed en zoals ze zelf zegt daar ben je buren voor ;)

jij sterkte met de krampen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_169628972
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij hebben het voordeel/nadeel dat beide schoonouders op een uur rij-afstand met de auto wonen. Ik heb nog geen idee hoe hysterisch ze alsnog van plan zijn langs te komen of dat ze thuis kamertjes in gaan richten. Ik heb nog geen claims of oppasdagfitties gehoord :D
De mijne wonen ook op meer dan een uur rij-afstand, dus het zegt niet alles. ;) Maar goed, hopelijk loopt het los!

@Mina: Ik zou het gewoon vragen. Je kan er desnoods eerlijk bijzeggen dat je je bezwaart voelt, maar ik denk dat als iemand er mij voor zou vragen, ik dat eigenlijk nooit een probleem zou vinden en graag voor iemand over heb.

@Sam: Fijne dag in Den Bosch! Hopelijk is het goede afleiding en mocht het ineens losbreken dan zijn de bevalkamers van het Jeroen Bosch Ziekenhuis ook best prima. ;)
  zondag 19 maart 2017 @ 16:10:47 #285
73386 Fazz
onderweg
pi_169629822
Jammer dat het niet doorzet Sam! Afleiding zoeken is goed :*

Rustig aan Logi :*

Mina, hier worden het ook de buren als 1e optie. Maar we hebben een lijstje met 4 mensen die we kunnen bellen en evt ook de opvang mocht het overdag & doordeweeks zijn. Ik denk dat we tzt dan wel gaan zien welke optie het wordt :)

Gogo, kies je eigen pad mbt oppassen en dergelijke. Als je besluit er wel gebruik van te maken, maak dan goede afspraken met elkaar!! (tip van flip :') )

Hier gelukkig weer een goede nacht slaap gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:13:29 #286
73386 Fazz
onderweg
pi_169629912
Oh en ik kreeg gisteren de feedback voor m'n eindopdracht van m'n studie (post-hbo). Ik hoopte op een 7, is het een 9,5 :o *O*
pi_169630793
Minarosa, ik sluit me aan bij de rest. Zet alle opties op een rij, en ga dan zelf die mensen vragen. Je vult allemaal dingen voor ze in, terwijl ze je vast met alle liefde willen ondersteunen. En als het echt niet kan zullen ze dat vast ook aangeven. Desnoods zelf aangeven dat je je bezwaard maar ook onrustig voelt omdat je er nog geen plan bij hebt.

Sam, wat vervelend dat het zo lang doormoddert. Ik duim dat het dagje weg de rust brengt om daarna door te zetten.

Wow, Fazz! Dat is fantastisch nieuws, wat goed zeg! :D

Over de oppas(schoon)ouders. Mijn voorkeur heeft het om daar geen structureel gebruik van te maken, maar ik geef eerlijk toe dat ik ook niet weet hoe ik er tzt over denk. Schoonmama heeft enkel aangegeven dat ze het wel leuk vindt om af en toe te gaan wandelen met het wurmpje, en daar heb ik geen bezwaren tegen. Mijn eigen mama wilde wel vrij nemen in de eerste maand, maar dan vooral om mij/man en het huishouden te ondersteunen. Ze is nogal bang dat de bevalling veel van me gaan vergen. Ik weet zelf niet of dat zo zal zijn. Al is t wel fijn dat ze er wil zijn als het nodig is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169631408
Fazz wat zwaar, de hele situatie ;( Gelukkig wel prachtig cijfer!

En Sam wat een zwangerschap zeg, hopelijk toch snel een prettige bevalling.

Dank voor jullie adviezen, ik moet het inderdaad niet voor anderen invullen.
pi_169631441
Fazz: wat lief van je schoonouders! En wat een geweldig cijfer zeg!! En dat terwijl je zo veel andere ballen in de lucht te houden had! _O_

Nanuke: lief van je moeder. En als ze echt naar jou luistert, lijkt me het heel fijn ook.
pi_169631653
Fazz wat een goed cijfer, petje af! Vervelend dat de situatie nog steeds niet goed is. Wel fijn dat je vannacht in ieder geval goed hebt kunnen slapen.

Sam ik hoop dat je straks gewoon een hele fijne vlotte bevalling hebt :*

Logi jij ook rustig aan he, gaat het al beter?

Oppas: ik zei gisteren toevallig tegen mijn man dat we maar even een plannetje moeten maken voor wie, wat en waar tijdens de bevalling. Mijn buuf is praktisch altijd thuis, dus ik hoop dat ze in juli niet op vakantie zijn. Als het snel gaat, dan kan zij misschien M. opvangen totdat er andere back-up is.
pi_169631667
/ontlurkt
@Minarosa, als ik je 'gepieker' zo lees zou ik zelfs al me willen aanbieden (dus mocht je in de buurt van het UMCU wonen, DM me dan gerust) ondanks dat ik 1 je helemaal niet ken en 2 ook gewoon werk overdag, dus dikke kans dat degenen die je nu in je hoofd hebt dat ook helemaal niet zo'n probleem vinden :) en zo wel, dan kunnen ze dat inderdaad prima aangeven als je het ze vraagt!

En @Fazz, +1 op Gogo! Wat knap van je!! En sterkte verder met de situatie, fijn dat jullie zoveel steun hebben aan je schoonouders!
pi_169636931
Sam, nog maar een :*

Fazz, wat knap van je cijfer _O_ en wat een rotsituatie is het toch.

Hoewel ik gisteren klaagde over de oppasoma, toch niet te hard roepen vooraf hoor. Ik vond dat vooraf ook lastig, maar als ik nu zie hoe gek ze allemaal zijn op S., dan smelt ik! En ze houden zich allemaal netjes in qua langskomen.

Vandaag een hele dag Efteling rondgesjouwd, ben alleen maar een beetje moe :) dat valt me weer mee!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 19 maart 2017 @ 20:43:46 #293
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169637064
Gogo, rot dat je schoonmoeder het zo brengt. Dat ze aangeeft dat ze baby graag (vaak) wil zien is 1 ding, maar om het nu te brengen als 'vaker langskomen dan jullie prettig vinden' ... niet heel handig.
Vervelend dat je ook nog wakker lag van de opmerking naderhand.

Mina, ik herken de zorgen om oppas rond de bevalling. dichtbijzijnste familie woont ook een uur rijden van ons vandaan, vriendinnen werken ook gewoon en contact met de buren is niet dusdanig goed dat ik hen wil vragen.
We hebben nu 2 mensen als soort van achterwacht. Schoonzusje (woont dus op een uur rijden), maar die is ook nog een week weg precies rondom mijn UD. En verder nog een vriendin die hopelijk iets kan regelen met werk als het op een werkdag is. Ideaal is het niet.

Fazz, lief van je schoonouders dat ze komen helpen.
En gefeliciteerd met je 9,5! ^O^

Logi, hoe gaat het met de krampen?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169637420
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:34 schreef Minarosa het volgende:
Logi idd wat de anderen zeggen, rust nemen, bellen en uitleggen.

Ik begin me een beetje zorgen te maken om oppas rondom de bevalling voor nr. 1. Weet nog niet of ik thuis wil bevallen, in dit huis kan het wel en ik neig er steeds meer toe, ik wil het in ieder geval niet bij voorbaat uitsluiten. Dat betekent dat zoon van ruim anderhalf dus ergens anders naartoe moet (als hij slaapt of wakker in huis is kan ik me niet genoeg ontspannen denk ik en man ook niet). Maar waar dan naartoe? Als het 's ochtends doordeweeks begint kan hij een extra dag naar de opvang, dat zou ideaal zijn. In het weekend kunnen ouders of schoonouders hopelijk komen en hem dan mee aar hun huis nemen, al is dat niet ideaal omdat ze beide een stuk moeten rijden en allerlei afspraken hebben, ik voel me bezwaard om het te vragen. Maar 's nachts doordeweeks? Mijn ouders en schoonouders wonen beide op een uur rijden afstand (en mijn ouders werken nog, ze kunnen niet zomaar weg). Vrienden die in de stad wonen werken uiteraard ook, broertje ook en die slaapt ook enkele dagen per week op locatie veel verderop. Het moet echt een plek zijn waar hij naartoe kan, geen oppas thuis stel dat het inderdaad een thuisbevalling wordt. Ik dacht eerst 'dat loopt wel los' maar begon er vannacht beetje wakker van te liggen :{ Hoe doen jullie dat bij nr 2 en verder ;)? Zie ik iets over het hoofd? Zat al te googlen naar een bevallingsoppas maar die lijken er niet echt te zijn. Oh ja buren hebben net nr. 3 gekregen en verder kennen we nog vrijwel niemand hier, althans wel oppervlakkig maar niet genoeg om 's nachts zoon naartoe te brengen (al is hij heel gemakkelijk, vindt alles en iedereen prima).

First world problem vergeleken met wat anderen doormaken maar het blijft maar in mijn hoofd hangen :{
Bevallingsoppas 😱😱 wat een gat in de markt! :o

Ik heb er ook mee geworsteld toentertijd en kan je aanraden om wel iets te regelen uiteindelijk waar je van op aan kunt.
Wat nogal eens gebeurt is dat een oppas het oudste kind komt halen en meeneemt terwijl opa en oma onderweg zijn, zij halen oudste dan vervolgens op van de oppas.
Ik sluit me aan bij de rest, je vult nu wat dingen in, bespreek het anders eerst. Bijna niemand is echt volstrekt onmisbaar op zn werk. Er is vast begrip voor de geboorte van een kleinkind.

Woonde jij nou bij mij in de buurt of bij Utrecht daaro?
:)
pi_169644075
En dan word je wakker met een koliekaanval :'(

Zo stom helemaal niet aan mijn nieren gedacht gisteren, nu buscopan, kruik en hopen dat het wegebt ...

Ik ben bij deze echt officieel klaar met zwanger zijn :'( :'( :'(
  maandag 20 maart 2017 @ 06:30:17 #296
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169644162
Logi :{ :*
Hopelijk helpt de buscopan snel.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169644220
Wat kut, Logi! ;( Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169644463
Ooh Logi, wat balen nu weer. Snap dat je er klaar mee bent. Sterkte.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169644777
Mina, ik geloof dat er wel doula's zijn die zich ook bezig houden met de opvang van oudere kinderen, daar zou je misschien nog naar kunnen kijken. Is wel duur.
Wij hebben een aantal mensen in de buurt wonen die we kunnen bellen als de oudste kids in eens met spoed gehaald moeten worden en mijn schoonouders die wat verder wonen kunnen ze dan daar ophalen.
pi_169644952
Oh Logi, die koliekpijnen mis ik dus echt niet. Nierstuwing sucks!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')