abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 11:39:44 #1
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169479648
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169479829
Resterend programma:

Feyenoord
Zondag 19 maart: sc Heerenveen (uit)
Zondag 2 april: Ajax (uit)
Woensdag 5 april: Go Ahead Eagles (thuis)
Zondag 9 april: PEC Zwolle (uit)
Zondag 16 april: FC Utrecht (thuis)
Zondag 23 april: Vitesse (uit)
Zondag 7 mei: Excelsior (uit)
Zondag 14 mei: Heracles Almelo (thuis)

Ajax
Zondag 19 maart: Excelsior (uit)
Zondag 2 april: Feyenoord (thuis)
Woensdag 5 april: AZ (thuis)
Zaterdag 8 april: NEC (uit)
Zondag 16 april: sc Heerenveen (thuis)
Zondag 23 april: PSV (uit)
Zondag 7 mei: Go Ahead Eagles (thuis)
Zondag 14 mei: Willem II (uit)

PSV indien nodig
Zaterdag 18 maart: Vitesse (thuis)
Zaterdag 1 april: Sparta (uit)
Donderdag 6 april: FC Twente (uit)
Zondag 9 april: Willem II (thuis)
Zaterdag 15 april: ADO Den Haag (uit)
Zondag 23 april: Ajax (thuis)
Zondag 7 mei: FC Groningen (uit)
Zondag 14 mei: PEC Zwolle (thuis)
  maandag 13 maart 2017 @ 11:51:41 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169479839
Ik gok op een genotsopstelling vanavond, VDB, Nouri, Frenkie, Cerny, Kluivert/Neres, Cassierra
  maandag 13 maart 2017 @ 11:55:48 #4
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169479924
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok op een genotsopstelling vanavond, VDB, Nouri, Frenkie, Cerny, Kluivert/Neres, Cassierra
Ik hoop dat Neres 90 minuten zal spelen, en dat Kluivert donderdag in de basis staat ter vervanging van Traore.
Traore is wat mij betreft klaar, dat gaat dit seizoen echt niks meer worden.
Youness lijkt het wel weer wat beter te gaan doen(zie hem af en toe buitenom gaan), hopen dat die de rest van het seizoen wat goaltjes/assists meepakt, zodat je hem eind van het seizoen leuk kan verkopen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169479949
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat donkerbruine vermoeden hebben we allemaal. Idem met Cassiera.
Casseira kan er echt wel iets van. Kijkend naar de goals en acties in het begin van het seizoen. Dat was nog voordat Dolberg Bosz overtuigde door twee goals tegen Roda (?). Ritme en vertrouwen ontbreekt gewoon doordat hij nog niet echt veel kansen meer heeft gehad sinds hij geen basisplek meer heeft in het eerste.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_169480033
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:56 schreef marp0 het volgende:

[..]

Casseira kan er echt wel iets van. Kijkend naar de goals en acties in het begin van het seizoen. Dat was nog voordat Dolberg Bosz overtuigde door twee goals tegen Roda (?). Ritme en vertrouwen ontbreekt gewoon doordat hij nog niet echt veel kansen meer heeft gehad sinds hij geen basisplek meer heeft in het eerste.
Hij speelt volgens mij wel aardig wat in Jong, al heb ik al een tijdje geen wedstrijden meer gezien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 maart 2017 @ 12:02:45 #7
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169480052
Cassierra doet het gewoon goed in jong.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169480172
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Resterend programma:

Feyenoord
Zondag 19 maart: sc Heerenveen (uit)
Zondag 2 april: Ajax (uit)
Woensdag 5 april: Go Ahead Eagles (thuis)
Zondag 9 april: PEC Zwolle (uit)
Zondag 16 april: FC Utrecht (thuis)
Zondag 23 april: Vitesse (uit)
Zondag 7 mei: Excelsior (uit)
Zondag 14 mei: Heracles Almelo (thuis)

Ajax
Zondag 19 maart: Excelsior (uit)
Zondag 2 april: Feyenoord (thuis)
Woensdag 5 april: AZ (thuis)
Zaterdag 8 april: NEC (uit)
Zondag 16 april: sc Heerenveen (thuis)
Zondag 23 april: PSV (uit)
Zondag 7 mei: Go Ahead Eagles (thuis)
Zondag 14 mei: Willem II (uit)

PSV indien nodig
Zaterdag 18 maart: Vitesse (thuis)
Zaterdag 1 april: Sparta (uit)
Donderdag 6 april: FC Twente (uit)
Zondag 9 april: Willem II (thuis)
Zaterdag 15 april: ADO Den Haag (uit)
Zondag 23 april: Ajax (thuis)
Zondag 7 mei: FC Groningen (uit)
Zondag 14 mei: PEC Zwolle (thuis)
Afgaande hierop heb ik het idee dat Ajax het nog het meest zwaar krijgt. Zowel Feyenoord als PSV en in mindere mate AZ en Heerenveen kunnen het ons moeilijk maken. Zeker als we doorgaan naar de kwartfinale van de EL en Ajax dus vaker 2 wedstrijden per week gaat krijgen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 13 maart 2017 @ 12:40:39 #9
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169480629
Ziyech was gisteren volgens mij wel aardig of niet?
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar zag hem een hoop lekkere passes geven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 12:42:32 #10
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169480667
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:40 schreef Komakie het volgende:
Ziyech was gisteren volgens mij wel aardig of niet?
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar zag hem een hoop lekkere passes geven.
Een stuk beter dan de laatste tijd ja. Wel weer een paar kansloze schoten van afstand
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 12:55:52 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169480848
Ziyech is de speler met de meeste schoten buiten de 16, 90 stuks zag ik gisteren. Zijn er cijfers over hoeveel doelpunten hij buiten de 16 wist te maken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:04:10 #12
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169480976
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Ziyech is de speler met de meeste schoten buiten de 16, 90 stuks zag ik gisteren. Zijn er cijfers over hoeveel doelpunten hij buiten de 16 wist te maken?

http://www.squawka.com/pl(...)l-goals-scored#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-25#pitch-view

Het meest bizarre aan die statistiek vond ik nog dat de nummer 2 (ik geloof Larsson) er ongeveer de helft had :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169481417
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:40 schreef Komakie het volgende:
Ziyech was gisteren volgens mij wel aardig of niet?
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar zag hem een hoop lekkere passes geven.
Ik vond hem wel goed spelen. Veel goede passes waarmee hij het spel openbrak en ook een paar goede individuele acties. Wat mij betreft waren Onana, het centrale duo achterin, Ziyech en Dolberg gisteren prima bezig. Vleugels waren weer erg frustrerend en Veltman speelde erg matig. Schöne en Klaassen vielen me niet echt op in positieve of negatieve zin, al was de assist van Klaassen op Younes bij de openingsgoal wel weer een beslissend momentje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169481503
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://www.squawka.com/pl(...)l-goals-scored#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-25#pitch-view

Het meest bizarre aan die statistiek vond ik nog dat de nummer 2 (ik geloof Larsson) er ongeveer de helft had :')
Toch vreemd dat hij het blijft proberen. Ik geloof wel dat Ajax achter loopt qua data-analyse, maar dat schieten van buiten de 16 niet de meest kansrijke tactiek is is al tijden bekend.

Kijk, een Schöne heeft al zijn vier niet-penalty doelpunten gescoord van buiten de 16. Dan wil ik nog wel een uitzondering maken.
pi_169481586
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch vreemd dat hij het blijft proberen. Ik geloof wel dat Ajax achter loopt qua data-analyse, maar dat schieten van buiten de 16 niet de meest kansrijke tactiek is is al tijden bekend.

Kijk, een Schöne heeft al zijn vier niet-penalty doelpunten gescoord van buiten de 16. Dan wil ik nog wel een uitzondering maken.
Schöne kiest zijn momenten ook veel beter uit dan Ziyech. Ziyech lijkt er soms niet op te willen wachten op betere opties en gaat dan ook eerder voor eigen succes.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_169481608
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch vreemd dat hij het blijft proberen. Ik geloof wel dat Ajax achter loopt qua data-analyse, maar dat schieten van buiten de 16 niet de meest kansrijke tactiek is is al tijden bekend.

Kijk, een Schöne heeft al zijn vier niet-penalty doelpunten gescoord van buiten de 16. Dan wil ik nog wel een uitzondering maken.
Heeft ook wel wat te maken met hoe Ajax nu speelt. Juist doordat je buitenspelers enkel de bal in de voeten verwachten en gaan lopen pingelen (vooral Traoré haalt echt alle snelheid uit aanvallen) word je praktisch elke keer geconfronteerd met een overvol strafschopgebied waardoor van afstand schieten eigenlijk nog de enige mogelijkheid is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169481650
Kritiek op het altijd naar binnen trekken van Younes is ergens wel wat overtrokken, met zijn 43 voor teamgenoten gecreëerde kansen staat hij 12e in de Eredivisie (Ziyech staat met afstand bovenaan). Traoré staat 77ste met 17 gecreëerde kansen :').

Younes had wel wat meer moeten scoren, maar heeft daarin ook wel wat pech gehad.
pi_169481712
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:29 schreef marp0 het volgende:

[..]

Schöne kiest zijn momenten ook veel beter uit dan Ziyech. Ziyech lijkt er soms niet op te willen wachten op betere opties en gaat dan ook eerder voor eigen succes.
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heeft ook wel wat te maken met hoe Ajax nu speelt. Juist doordat je buitenspelers enkel de bal in de voeten verwachten en gaan lopen pingelen (vooral Traoré haalt echt alle snelheid uit aanvallen) word je praktisch elke keer geconfronteerd met een overvol strafschopgebied waardoor van afstand schieten eigenlijk nog de enige mogelijkheid is.
Ja eens. Het enige wat voor het vele schieten van Ziyech valt te zeggen is dat er dreiging van uitgaat; tegenstanders zouden hun stelling sneller kunnen verlaten om een eventueel schot van Ziyech te blokken, zodat Ziyech in die situatie juist een nieuw vrijgekomen man kan vinden. Alleen een beetje trainer van de tegenstander geeft als opdracht om Ziyech gewoon van afstand te laten schieten.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:43:37 #19
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169481969
SjorsvanVeen twitterde op maandag 13-03-2017 om 13:11:18 Traoré has deleted all his Instagram posts regarding Ajax. Mmm. https://t.co/IHoS2TYpjf reageer retweet
Leuke wending
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169481975
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kritiek op het altijd naar binnen trekken van Younes is ergens wel wat overtrokken, met zijn 43 voor teamgenoten gecreëerde kansen staat hij 12e in de Eredivisie (Ziyech staat met afstand bovenaan). Traoré staat 77ste met 17 gecreëerde kansen :').

Younes had wel wat meer moeten scoren, maar heeft daarin ook wel wat pech gehad.
Mja, ligt ook nogal aan de gehanteerde definities. Valt bijvoorbeeld doelloos dribbelen en weer een balletje op Ziyech geven die zich genoodzaakt voelt om een niet al te kansrijk afstandsschot te plaatsen ook mee?

Bovendien mag bij de traditionele top drie eigenlijk wel van je verwacht worden dat je als vleugelspeler minimaal een top 10 positie in die lijst ambieert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169482064
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:43 schreef Tagliano het volgende:
SjorsvanVeen twitterde op maandag 13-03-2017 om 13:11:18 Traoré has deleted all his Instagram posts regarding Ajax. Mmm. https://t.co/IHoS2TYpjf reageer retweet
Leuke wending
Hahah kansloze drol is het ook.

Matige eerste helft gister. Dolberg is een held. O+
Daarna gewoon vanaf de eerste seconde dat Traore eruit was veel meer gevaar met Kluivert.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:48:15 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169482084
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:47 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hahah kansloze drol is het ook.
toch jammer als hij nu weg zou gaan
pi_169482113
Spuit 11 :{.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169482150
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch jammer als hij nu weg zou gaan
Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben. Elke keer (tot een paar weken geleden) zat ik nog van: oh misschien komt hij nu uit z'n schulp ( :') ) en gaat hij ballen als een held, maar het was gewoon ijdele hoop nergens op gebaseerd.
pi_169482286
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben. Elke keer (tot een paar weken geleden) zat ik nog van: oh misschien komt hij nu uit z'n schulp ( :') ) en gaat hij ballen als een held, maar het was gewoon ijdele hoop nergens op gebaseerd.
Ik heb het ook lang voor hem opgenomen, omdat je ergens wel ziet dat hij heel makkelijk kan voetballen, maar het wordt hem gewoon echt niet. Een aanvaring met de club en als disciplinaire straf lekker een maandje in Jong zou mij geen slechte zaak lijken eerlijk gezegd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169482362
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, ligt ook nogal aan de gehanteerde definities. Valt bijvoorbeeld doelloos dribbelen en weer een balletje op Ziyech geven die zich genoodzaakt voelt om een niet al te kansrijk afstandsschot te plaatsen ook mee?
In principe niet, niet elk afstandsschot wordt als kans gerekend. Het is inderdaad niet het beste criterium, dat zou expected assists zijn, maar dat is niet openbaar te vinden. Ik vermoed dat het in dit geval wel een goede schatting van de kwaliteit van Younes is, aangezien hij in aantal assists op een vergelijkbare plek staat.
quote:
Bovendien mag bij de traditionele top drie eigenlijk wel van je verwacht worden dat je als vleugelspeler minimaal een top 10 positie in die lijst ambieert.
Ben ik met je eens, maar als je het vergelijkt met andere vleugelspelers, dan staan alleen Larsson (55) en Berghuis (50) boven hem. Younes scoort niet exceptioneel, maar ik zou het zeker niet als belangrijk kritiekpunt noemen.
pi_169482366
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kritiek op het altijd naar binnen trekken van Younes is ergens wel wat overtrokken, met zijn 43 voor teamgenoten gecreëerde kansen staat hij 12e in de Eredivisie (Ziyech staat met afstand bovenaan). Traoré staat 77ste met 17 gecreëerde kansen .

Ik vind naar binnen dribbelende vleugels prima, zolang je backs hebt de een fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Die Veltman brengt aanvallend echt helemaal niks. Zijn voorzetten zijn vaak veel te hoog of gaan steeds naar plekken waar niemand staat. Misschien moeten we volgend seizoen de backs van Kopenhagen halen.
Noodles
pi_169482568
Binnen nu en 3 wedstrijden hebben we die kakkies wel achterhaald _O_
pi_169482655
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:58 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Ik vind naar binnen dribbelende vleugels prima, zolang je backs hebt de een fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Die Veltman brengt aanvallend echt helemaal niks. Zijn voorzetten zijn vaak veel te hoog of gaan steeds naar plekken waar niemand staat. Misschien moeten we volgend seizoen de backs van Kopenhagen halen Sinkgraven uitlenen aan de tegenstanders van Ajax.
FTFY.

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In principe niet, niet elk afstandsschot wordt als kans gerekend. Het is inderdaad niet het beste criterium, dat zou expected assists zijn, maar dat is niet openbaar te vinden. Ik vermoed dat het in dit geval wel een goede schatting van de kwaliteit van Younes is, aangezien hij in aantal assists op een vergelijkbare plek staat.

[..]

Ben ik met je eens, maar als je het vergelijkt met andere vleugelspelers, dan staan alleen Larsson (55) en Berghuis (50) boven hem. Younes scoort niet exceptioneel, maar ik zou het zeker niet als belangrijk kritiekpunt noemen.
Hij is een stuk minder dramatisch dan Traoré, dat sowieso. Maar twee goals en vijf assists voor een vleugelspeler van Ajax is erg pover. Helemaal ook omdat je met Dolberg, Klaassen, Ziyech en Schöne voldoende scorend vermogen hebt. Het is niet alsof het rendement zo laag ligt omdat die spelers de 'gecreëerde kansen' keer op keer voor open goal naast schieten of iets dergelijks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169482679
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:43 schreef Tagliano het volgende:
SjorsvanVeen twitterde op maandag 13-03-2017 om 13:11:18 Traoré has deleted all his Instagram posts regarding Ajax. Mmm. https://t.co/IHoS2TYpjf reageer retweet
Leuke wending
omdat hij werd uitgefloten?
pi_169482694
Serieus, zet die Traore asjeblieft gewoon op het vliegtuig terug. Met Kluivert en Neres genoeg alternatieven voor die kant.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:14:03 #32
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169482758
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef Cyanide- het volgende:
Serieus, zet die Traore asjeblieft gewoon op het vliegtuig terug. Met Kluivert en Neres genoeg alternatieven voor die kant.
Als Traore terug in Londen is zet Bosz m nog steeds op t wedstrijdformulier. David Neres is namelijk nog niet gewend aan hagelslag eten. Traore heeft dat van Peter geleerd bij Vitesse. Dat speelt toch een stuk makkelijker. David moet dus nog even wachten.
wooblabalurg
pi_169482820
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als Traore terug in Londen is zet Bosz m nog steeds op t wedstrijdformulier. David Neres is namelijk nog niet gewend aan hagelslag eten. Traore heeft dat van Peter geleerd bij Vitesse. Dat speelt toch een stuk makkelijker. David moet dus nog even wachten.
hihi
pi_169483014
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef Anakoni het volgende:
Binnen nu en 3 wedstrijden hebben we die kakkies wel achterhaald _O_
Reken er maar niet op
pi_169483127
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef Anakoni het volgende:
Binnen nu en 3 wedstrijden hebben we die kakkies wel achterhaald _O_
Stoere praat. Wat als we punten laten liggen bij Excelsior en feyenoord wint van heerenveen?
pi_169483226
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:30 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Stoere praat. Wat als we punten laten liggen bij Excelsior en feyenoord wint van heerenveen?
Ik verwacht idd niet dat feyenoord punten laat liggen tegen heerenveen
pi_169483248
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik verwacht idd niet dat feyenoord punten laat liggen tegen heerenveen
goeie
pi_169483489
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:58 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Ik vind naar binnen dribbelende vleugels prima, zolang je backs hebt de een fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Die Veltman brengt aanvallend echt helemaal niks. Zijn voorzetten zijn vaak veel te hoog of gaan steeds naar plekken waar niemand staat. Misschien moeten we volgend seizoen de backs van Kopenhagen halen.
Helemaal mee eens. Backs die er steeds overheen denderen en een voorzet kunnen geven zorgen automatisch ook voor meer dreiging van de vleugelspeler, aangezien het een oplossing is voor dubbele dekking die de tegenstander vaak op een buitenspeler plaatst. Zo speelt Lahm ook een rol in de steeds maar weer succesvolle dribbel naar binnen van Robben.
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

FTFY.

[..]

Hij is een stuk minder dramatisch dan Traoré, dat sowieso. Maar twee goals en vijf assists voor een vleugelspeler van Ajax is erg pover. Helemaal ook omdat je met Dolberg, Klaassen, Ziyech en Schöne voldoende scorend vermogen hebt. Het is niet alsof het rendement zo laag ligt omdat die spelers de 'gecreëerde kansen' keer op keer voor open goal naast schieten of iets dergelijks.
Volgens Transfermarkt zeven assists, maar waar dat verschil vandaan komt weet ik niet. Je moet verder kijken dan assists, als je naar die xG grafieken zie je dat heel veel gecreëerde kansen rond de 0.1 liggen, en dan kan toeval een belangrijke rol spelen bij op hoeveel assists je uiteindelijk uitkomt - ook met scorend vermogen om je heen (maar dat hoef ik jou niet te vertellen :P). Uiteindelijk komt hij wat betreft assists op een acceptabel aantal uit vermoed ik.

Wat betreft doelpunten is het inderdaad te pover. Ondanks dat toeval ook daar een rol speelt, zorgt dat er wel voor dat het totaalplaatje dit seizoen naar het negatieve helt voor Younes. Qua assists / kansen creëren is het oké, maar niet genoeg om het gebrek aan gescoorde doelpunten te compenseren. Hij is vooral te wisselvallig, laatste wedstrijden vind ik hem eigenlijk wel goed maar hij heeft een lange periode gehad waarin het slecht was.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:46:12 #39
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169483500
quote:
Bosz niet blij met Ajax-fans: "Het is niet goed als er één speler wordt uitgepikt"

Bertrand Traoré was zondag de kop van jut bij Ajax. De aanvaller van de Amsterdammers krijgt echter rugdekking van zijn trainer Peter Bosz, die vindt dat het 'te makkelijk' is om hem uit te fluiten.

"Het is niet goed als er één speler wordt uitgepikt, terwijl het hele elftal een verschrikkelijk slechte eerste helft speelt. Ik was ook zéér kritisch in de rust, maar dan wel naar iedereen", vertelt Bosz in Het Parool over de slechte beurt die zijn gehele team maakte in het duel met FC Twente.

Op het moment dat Traoré door Bosz naar de kant werd gehaald, klonk er zelfs luid gejoel. Ajax-fans waren blij dat hij eindelijk werd gewisseld. "Dat is voetbal. Als Bertrand er twee inschiet, zal er op hem óók anders worden gereageerd. En de kwaliteiten om dat te doen heeft hij."

Het is in ieder geval onrustig rond de persoon van Traoré. Op social media werd ook gespot dat hij al zijn aan Ajax-gerelateerde foto's heeft verwijderd.
quote:
Extra training bij Ajax: "Ik werk eraan om minder voorspelbaar te worden"


Amin Younes heeft veel profijt van de extra trainingsuren die hij samen met assistent-trainer Dennis Bergkamp maakt. De Duitse vleugelspeler doet er alles aan om zich te verbeteren bij Ajax.

"Ik train veel met Dennis. Na de training vraag ik hem of hij extra met me wil oefenen. Eén-tweetjes, passeren. Niet heel lang, maar heel kort en geconcentreerd", vertelt Younes in gesprek met NU.nl. "Afronden is ook iets wat ik van hem leer. Als ik met hem werk, ligt de nadruk op concentratie, focus, rust en techniek. Ik oefen ook veel op voorzetten en schieten met links."

Ondertussen weet Younes ook wat er beter moet. "Ik moet bijvoorbeeld mijn acties verbeteren en vaker met links een voorzet geven. Ik werk eraan om minder voorspelbaar te worden." De buitenlandse topspelers dienen als inspiratiebron voor de Duitser. "Arjen Robben en Franck Ribéry bijvoorbeeld. Ik heb zelf tegen ze gespeeld. En Neymar is ook een mooie speler om naar te kijken. Ik kijk hoe zij dingen doen."
gaat helemaal goed komen op de vleugels.

traore weg
younes gaat voorzetten geven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169483613
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Bosz moet dit ook zichzelf aanrekenen; hij heeft deze situatie gecreëerd (bij El Ghazi waren er al (gekleurde) geluiden te horen over mogelijke voorkeuren van Bosz) en het publiek kan maar op 1 manier invloed uitoefenen op het opstel- / wisselbeleid van de trainer, en dat is door spelers uit te fluiten / juichen bij een wissel. Ik vermoed namelijk dat een spreekkoor "Peter Bosz kan je Traoré wat sneller wisselen, hem vertellen dat hij vaker buitenom moet gaan, Kluivert of Neres eens een basisplaats geven, maar dat gezegd hebbende je moeder is geen hoer" het niet zo goed zou doen.

Zelf fluit ik nooit mee in dat soort situaties, maar ik snap het sentiment wel.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:55:42 #41
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169483711
Soms moet het publiek helaas de trainer manen tot verandering. Het is mooi geweest met Bertrand Traore. Effectiviteit nul komma nul. Gisteren ook nog een kans op 5 meter van doel, ruim naast.
  maandag 13 maart 2017 @ 15:14:32 #42
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169484115
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soms moet het publiek helaas de trainer manen tot verandering. Het is mooi geweest met Bertrand Traore. Effectiviteit nul komma nul. Gisteren ook nog een kans op 5 meter van doel, ruim naast.
precies hoe ik er ook over denk.

Ik snap Bosz volledig dat hij Traore graag wilde hebben aan het begin van het seizoen.
ik stond ook te juichen toen hij kwam. Ik dacht ook dat het een geweldige aanwinst zou zijn.
dat Bosz Traore zo lang mogelijk blijft opstellen snap ik ook, je wilt toch graag laten zien waarom je hem graag erbij hebt.
maar het is mooi geweest nu. Traore heeft kansen genoeg gehad, en heel af en toe zag je zijn kwaliteit.

Maar met Kluivert op de bank, die na 24 seconden te zij ingevallen al meer dreiging had dan Traore in zijn hele wedstrijd, kan je er niet meer om heen.
Dan heb je ook nog Neres op de bank zitten waar iedereen reikhalzend naar uit kijkt.

Bosz kan niet langer Traore op blijven stellen en dat kan je niemand anders dan Traore zelf kwalijk nemen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 13 maart 2017 @ 15:30:46 #43
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169484494
quote:
Dolberg in tweede instantie als eerste opgeroepen: 'Zeer overtuigend bij Ajax'

Kasper Dolberg is alsnog opgeroepen voor het Deense nationale elftal. De Ajax-aanvaller heeft bondscoach Age Hareide overtuigd met zijn recente prestaties in het vlaggenschip van de Amsterdammers.

Hij scoorde onlangs onder meer in het duel met FC Kopenhagen (2-1). Die wedstrijd vond plaats in het thuisland van Dolberg, die afgelopen zondag ook tweemaal scoorde tegen FC Twente. Dolberg moet zich daarom alsnog melden voor de aankomende interlandperiode, waarin Denemarken een WK-kwalificatiewedstrijd afwerkt tegen Roemenië. Die wedstrijd staat gepland voor 26 maart.

Hareida had een voorlopige selectie samengesteld van slechts twintig spelers, waarop de naam van Lasse Schöne wel stond. De bondscoach mocht daarom alsnog drie spelers oproepen en heeft dus als eerste gekozen voor Dolberg. "Hij speelde zeer overtuigend in zijn laatste twee wedstrijden voor Ajax en scoorde daarin driemaal. Hij was van enorme waarde voor Ajax en haalde een hoog niveau", zei Hareida op de website van de bond.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169484911
Sorry hoor. Ik begrijp de ergernis over Traore, maar Kluivert kan het Ajax 1 niveau gewoon nog niet aan. Dat is totaal geen schande. Maar laten we die jongen gewoon rustig brengen en hem niet verkrachten doordat er een kneus op zijn plek loopt.
Gino ♥
pi_169485048
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef Tjacka het volgende:
Sorry hoor. Ik begrijp de ergernis over Traore, maar Kluivert kan het Ajax 1 niveau gewoon nog niet aan. Dat is totaal geen schande. Maar laten we die jongen gewoon rustig brengen en hem niet verkrachten doordat er een kneus op zijn plek loopt.
Younes - Neres inderdaad.

Speelde gisteren vrij aardig, het veldspel klopt ook gewoon totaal niet. Laat iig zien dat hij nu zo af en toe wel buitenom wil, nu nog klaassen die hem even duidelijk maakt dat ie niet naar de gront kijkt tijdens zn dribbel.
pi_169485097
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef Tjacka het volgende:
Sorry hoor. Ik begrijp de ergernis over Traore, maar Kluivert kan het Ajax 1 niveau gewoon nog niet aan. Dat is totaal geen schande. Maar laten we die jongen gewoon rustig brengen en hem niet verkrachten doordat er een kneus op zijn plek loopt.
Je moet die jongen niet nu al wekelijks 90 minuten laten spelen, maar ik denk dat hij als invaller echt wel meekan in het eerste.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169485142
quote:
FC Kopenhagen kende een goede generale voor de Europa League-return tegen Ajax van komende donderdag, door met 2-0 van Esbjerg fB te winnen. Toch is de ongeslagen koploper van Denemarken niet ongeschonden uit de strijd gekomen.

In navolging van spelmaker Rasmus Falk heeft namelijk ook Andrija Pavlovic zich gemeld in de ziekenboeg. De Servische aanvaller viel tegen Esbjerg fB in de rust uit met een blessure. "We hebben pech met blessuregevallen in de voorhoede. Naast Falk is Pavlovic nu ook gekwetst. Waarschijnlijk ligt hij er ongeveer twee weken uit. Het maakt ons wel een beetje gehavend voor de return tegen Ajax", zegt coach Stale Solbakken op de clubwebsite.

Dankzij goals van Federico Santander en Andreas Cornelius (de vervanger van Pavlovic) won Kopenhagen dus met 2-0 van Esbjerg. "Het was een goede wedstrijd tegen een goed georganiseerde ploeg", oordeelt Solbakken, die donderdag in de ArenA met Kopenhagen een 2-1 stand verdedigt.
Bron: http://www.fcupdate.nl/vo(...)havend-af-naar-ajax/

Ik ben benieuwd of het hierdoor daadwerkelijk "makkelijker" wordt...
pi_169485272
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je moet die jongen niet nu al wekelijks 90 minuten laten spelen, maar ik denk dat hij als invaller echt wel meekan in het eerste.
Ik heb dat nog niet gezien anders.
Gino ♥
  maandag 13 maart 2017 @ 16:13:38 #49
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169485372
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

precies hoe ik er ook over denk.

Ik snap Bosz volledig dat hij Traore graag wilde hebben aan het begin van het seizoen.
ik stond ook te juichen toen hij kwam. Ik dacht ook dat het een geweldige aanwinst zou zijn.
dat Bosz Traore zo lang mogelijk blijft opstellen snap ik ook, je wilt toch graag laten zien waarom je hem graag erbij hebt.
maar het is mooi geweest nu. Traore heeft kansen genoeg gehad, en heel af en toe zag je zijn kwaliteit.

Maar met Kluivert op de bank, die na 24 seconden te zij ingevallen al meer dreiging had dan Traore in zijn hele wedstrijd, kan je er niet meer om heen.
Dan heb je ook nog Neres op de bank zitten waar iedereen reikhalzend naar uit kijkt.

Bosz kan niet langer Traore op blijven stellen en dat kan je niemand anders dan Traore zelf kwalijk nemen.
Mensen waren euforisch toen die kwam. En ik werd voor gek verklaard dat ik het niet zo spannend vond.

Na rostov thuis had ik er wat vertrouwen in..Maar daarna. Hij is er nu toch, dus laat hem nu ook maar staan. En Kluivert lekker laten invallen, de vrijblijvendheid van een wisselspeler is nu waardevol voor zo'n jonge gast.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169485486
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik heb dat nog niet gezien anders.
Prima dribbel, maar aan de voortzetting moet inderdaad flink geschaafd worden.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:18:53 #51
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169485489
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mensen waren euforisch toen die kwam. En ik werd voor gek verklaard dat ik het niet zo spannend vond.

Na rostov thuis had ik er wat vertrouwen in..Maar daarna. Hij is er nu toch, dus laat hem nu ook maar staan. En Kluivert lekker laten invallen, de vrijblijvendheid van een wisselspeler is nu waardevol voor zo'n jonge gast.
ben ook niet van mening dat we Traore helemaal niet meer moeten laten spelen, die luxe hebben we niet. Maar meer Kluivert en Neres in de basis, is wat mij betreft niet meer dan logisch. die zullen het niet slechter doen, en anders wel maar dan weet je dat.
Als je Traore nu voor de rest van seizoen laat staan, moet je maar weer afwachten hoe Kluivert en neres het volgend seizoen doen, nu heb je de ruimte om te experimenteren/proberen.
Kluivert kan heus wel eens een wedstrijd 90 minuten spelen, of zoals Younes eerder dit seizoen gewoon wisselen in minuut 70 voor Neres/Traore (of andersom)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169485513
Kluivert is geen wissel die het verschil kan maken. Daarvoor moet die jongen nog net een stap zetten. Donny heeft dat dit seizoen wel bewezen maar die moet eigenlijk langzaam de volgende stap gaan maken.

Iedereen kan leuke dingen laten zien met een 3-0 voorsprong, ik betwijfel of Kluivert het kan met een 1-2 achterstand tegen feyenoord thuis. Gewoon zijn minuten gunnen bij een 3-0 voorsprong en Traore in de basis houden.
Gino ♥
pi_169485534
Kluivert liet gister al weinig leuke dingen zien. Viel echt belabberd in.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169485537
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:19 schreef Tjacka het volgende:
Kluivert is geen wissel die het verschil kan maken. Daarvoor moet die jongen nog net een stap zetten. Donny heeft dat dit seizoen wel bewezen maar die moet eigenlijk langzaam de volgende stap gaan maken.

Iedereen kan leuke dingen laten zien met een 3-0 voorsprong, ik betwijfel of Kluivert het kan met een 1-2 achterstand tegen feyenoord thuis. Gewoon zijn minuten gunnen bij een 3-0 voorsprong en Traore in de basis houden.
Frenkie de jong > Vd Beek imo, alhoewel die het nog moet bewijzen in het eerste.
pi_169485555
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert liet gister al weinig leuke dingen zien. Viel echt belabberd in.
Wat mij betreft speelt ie gewoon 90 minuten in jong ajax nu en doet ie volgend jaar mee.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:23:33 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169485607
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:18 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ben ook niet van mening dat we Traore helemaal niet meer moeten laten spelen, die luxe hebben we niet. Maar meer Kluivert en Neres in de basis, is wat mij betreft niet meer dan logisch. die zullen het niet slechter doen, en anders wel maar dan weet je dat.
Als je Traore nu voor de rest van seizoen laat staan, moet je maar weer afwachten hoe Kluivert en neres het volgend seizoen doen, nu heb je de ruimte om te experimenteren/proberen.
Kluivert kan heus wel eens een wedstrijd 90 minuten spelen, of zoals Younes eerder dit seizoen gewoon wisselen in minuut 70 voor Neres/Traore (of andersom)
Laat Neres maar lekker rustig komen, voorbereiding erbij, beetje Nederlands leren, boodschapjes kunnen doen Enzo.

Traore kan nu toch alleen maar meevallen. En die kan echt wel ballen, hem wisselen maakt het verschil niet tussen titel of niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 16:23:45 #57
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169485611
Dolberg is alsnog opgeroepen voor Denemarken.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169485628
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg is alsnog opgeroepen voor Denemarken.
Kut
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 13 maart 2017 @ 16:24:59 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169485645
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg is alsnog opgeroepen voor Denemarken.
Jammer. Die is erg gevoelig voor overbelasting. Voor hem wel leuk though.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169485648
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg is alsnog opgeroepen voor Denemarken.
Kut denen en ik nog zeggen dat ik ze leuk vond dat ze Nederland steunen.

Erdogan > Denemarken.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:25:53 #61
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169485666
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg is alsnog opgeroepen voor Denemarken.
bedankt hans

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:26:21 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169485678
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jammer. Die is erg gevoelig voor overbelasting. Voor hem wel leuk though.
Ach hij zal daar niet basis gaan spelen neem ik aan.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:27:28 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169485699
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach hij zal daar niet basis gaan spelen neem ik aan.
Die vogelverschrikker van Feyenoord zal wel spelen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 13 maart 2017 @ 16:28:48 #64
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169485727
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Die vogelverschrikker van Feyenoord zal wel spelen.
Prima spits is dat ook.
Oh.
pi_169485739
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Prima spits is dat ook.
Beter dan die van ons
  maandag 13 maart 2017 @ 16:33:06 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169485818
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Beter dan die van ons
Qua huidig niveau en rendement wel ja, qua potentie niet :P
Oh.
pi_169485846
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Qua huidig niveau en rendement wel ja, qua potentie niet :P
Welke nederlandse spits heeft dan zoveel potentie?
  maandag 13 maart 2017 @ 16:38:27 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169485922
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Welke nederlandse spits heeft dan zoveel potentie?
Nederlandse spits? Huh
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:38:42 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169485926
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Prima spits is dat ook.
Prima ja. Ook niet meer dan dat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 13 maart 2017 @ 16:39:07 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169485935
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Welke nederlandse spits heeft dan zoveel potentie?
Janssen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 16:39:52 #71
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169485948
Ik dacht dat we eindelijk van de Janssen/Hallerhypes af waren :'(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169485960
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Qua huidig niveau en rendement wel ja, qua potentie niet :P
oh ik had het over het deens elftal in vergelijk met het nederlands elftal
pi_169485968
Heeft er hier iemand eigenlijk wel eens een wedstrijd gekeken van dost in portugal?
  maandag 13 maart 2017 @ 16:42:44 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169485999
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

oh ik had het over het deens elftal in vergelijk met het nederlands elftal
Ik vergeleek Dolberg met Jörgensen.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:43:02 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169486005
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:41 schreef skysherrif het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk wel eens een wedstrijd gekeken van dost in portugal?
Die Portugese competitie is op de top-drie na echt niveauloos.
Oh.
pi_169486041
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jammer. Die is erg gevoelig voor overbelasting. Voor hem wel leuk though.
Als hij niet voor Denemarken zelf zou spelen dan was het wel voor jong.
pi_169486086
Vreemd dat er op dit forum altijd wel een verstandige mening over voetbal is te vinden en ik in het stadion met dezelfde mening wordt uitgelachen. :')
Gino ♥
  maandag 13 maart 2017 @ 16:48:42 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169486093
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:48 schreef Tjacka het volgende:
Vreemd dat er op dit forum altijd wel een verstandige mening over voetbal is te vinden
Dat valt nogal mee hoor
pi_169486453
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat valt nogal mee hoor
Neres vanavond weer bij jong ajax, ben benieuwd. Zal neem ik aan geen 90 min. spelen met het oog op donderdag, aangezien kluivert ook meedoet
  maandag 13 maart 2017 @ 17:18:09 #80
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169486635
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Prima spits is dat ook.
Toevallig weer dat hij ze er hier lachend inschopt
RED ONS HENNIEGOD
pi_169486686
Nog een plaatje over Younes:
_O_

Tussendelinies heeft blijkbaar een verhaal geschreven dat mijn gevoel precies verwoordt:
http://www.tussendelinies.nl/minder-kritiek-op-amin-younes
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 17:22:28 #82
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169486712
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog een plaatje over Younes:[ afbeelding ]
_O_
Als Traoré aan de bovenkant zit vraag ik me af hoeveel dit zegt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 17:23:33 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169486737
Geslaagd als in mannetje voorbij neem ik aan

Zie dan liever plaatje van geslaagde dribbel / assist/goal
pi_169486778
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:22 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als Traoré aan de bovenkant zit vraag ik me af hoeveel dit zegt
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geslaagd als in mannetje voorbij neem ik aan

Zie dan liever plaatje van geslaagde dribbel / assist/goal
Zie de link in de edit nog even :).

Wat betreft Traoré; het zegt in ieder geval dat Ajax (net als Heerenveen) veel de vleugels zoekt en spelers acties laat maken. Younes heeft echter wel zo'n 50 succesvolle dribbels meer dan Traoré, zowel absoluut als relatief gezien een stuk beter. En dat gaat dan om te eredivisie, in de EL kan ik me ook herinneren dat Younes bij de toppers wat betreft dribbelen behoorde.

Edit, nog even voor de volledigheid: qua gecreëerde kansen staat Younes vierde van de gehele EL, daarnaast onderneemt hij gemiddeld 5.66 succesvolle dribbels per 90 minuten (succespercentage 69.7%). Oftewel daar presteert hij nog een stuk beter (waarschijnlijk door het krijgen van iets meer ruimte) dan in de Eredivisie.

Nu hou ik echt op :+

[ Bericht 7% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 13-03-2017 17:33:58 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 17:41:46 #85
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169487025
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Neres vanavond weer bij jong ajax, ben benieuwd. Zal neem ik aan geen 90 min. spelen met het oog op donderdag, aangezien kluivert ook meedoet
Dan ga ik dat maar even aanschouwen.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 17:42:14 #86
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169487031
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Toevallig weer dat hij ze er hier lachend inschopt
Nja we weten allemaal wel waar het aan ligt, maar je moet het toch maar doen :+
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 17:44:23 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169487053
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja we weten allemaal wel waar het aan ligt, maar je moet het toch maar doen :+
Komen allemaal van Kopenhagen. Misschien moet Ajax die Cornelius kopen als concurrent voor Dolberg. Die maakt er met zijn fysiek al een stuk of 20-25 hier .
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 13 maart 2017 @ 17:46:39 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169487076
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Komen allemaal van Kopenhagen. Misschien moet Ajax die Cornelius kopen als concurrent voor Dolberg. Die maakt er met zijn fysiek al een stuk of 20-25 hier .
Hadden we jaren terug interesse in volgens mij.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 17:50:09 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169487119
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hadden we jaren terug interesse in volgens mij.
Ging toen naar Aston Villa en dat liep slecht af
RED ONS HENNIEGOD
pi_169487138
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ging toen naar Aston Villa en dat liep slecht af
Dat zegt niet zoveel.
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hadden we jaren terug interesse in volgens mij.
In FM was hij ook best goed. :7

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 17:52:13 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 18:04:28 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169487351
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ging toen naar Aston Villa en dat liep slecht af
Daar zijn ze allemaal groot en sterk.
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

In FM was hij ook best goed. :7
Klopt, en ook zo'n andere Deense spits was toen een standaardaankoopje.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 18:05:02 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169487366
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar zijn ze allemaal groot en sterk.

[..]

Klopt, en ook zo'n andere Deense spits was toen een standaardaankoopje.
Falkgenot ?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 13 maart 2017 @ 18:08:00 #94
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169487433
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Falkgenot ?
Nee een andere, kan even niet op zijn naam komen :')
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 18:27:40 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169488057
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee een andere, kan even niet op zijn naam komen :')
Zokore ?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 13 maart 2017 @ 19:01:36 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169489620
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zokore ?
Nicklas Helenius
Oh.
pi_169489655
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 maart 2017 @ 19:02:59 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169489661
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nicklas Helenius
Die kostte ook iets van 1,5 lol . Echt spotgoedkoop.
Noorwegen had ook pareltjes met Kara en die middenvelder die nu bij Groningen speelt
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:22:19 #99
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169490376
AFCAjax twitterde op maandag 13-03-2017 om 18:46:44 Opstelling #JongAjax: Alblas; Zeefuik, Mazraoui, Bergsma, Dankerlui; Eiting, Nouri, De Jong; Neres, Cassierra, Kluivert #jajvol reageer retweet
Alle broekjes uit mensen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 19:26:52 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169490551
Neres en Cassiera in jong.
20 miljoen, zijn samen evenveel waard als 3/4 van de Juup bij elkaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169490648


Misschien is er ook een lijst met gelukte dribbels???????????????????

dan staat younes ergens onderaan en Elia ergens bovenaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:30:50 #102
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169490712
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien is er ook een lijst met gelukte dribbels???????????????????

dan staat younes ergens onderaan en Elia ergens bovenaan
Lees de y-as eens, Klaasje
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169490786
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:30 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Lees de y-as eens, Klaasje
Deze grafiek klopt niet goser, dat weet iedere idioot

ik zal het bewijzen met harde statistieken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:33:06 #104
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169490797
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Deze grafiek klopt niet goser, dat weet iedere idioot

ik zal het bewijzen met harde statistieken
Ik zie ze graag komen :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169491169
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zie ze graag komen :)


DIT ZIJN KEIHARDE FEITEN JONGE :Y :Y :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:43:36 #106
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169491182
Oke klaas. Kan een glimlach niet onderdrukken :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169491358
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

DIT ZIJN KEIHARDE FEITEN JONGE :Y :Y :W
De feiten zijn dat gelukte dribbels geen dribbels zijn? Bijzonder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 maart 2017 @ 19:53:35 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169491540
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die kostte ook iets van 1,5 lol . Echt spotgoedkoop.
Noorwegen had ook pareltjes met Kara en die middenvelder die nu bij Groningen speelt
Karagod
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 19:53:52 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169491550
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:22 schreef Tagliano het volgende:
AFCAjax twitterde op maandag 13-03-2017 om 18:46:44 Opstelling #JongAjax: Alblas; Zeefuik, Mazraoui, Bergsma, Dankerlui; Eiting, Nouri, De Jong; Neres, Cassierra, Kluivert #jajvol reageer retweet
Alle broekjes uit mensen
Dit wordt genot.
Oh.
pi_169491584
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit wordt genot.
Ik zeg 5-5. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 maart 2017 @ 19:56:04 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169491611
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zeg 5-5. :P
Waar Jong Ajax met 5-1 voor staat rond de 80e minuut.
Oh.
pi_169491734
Die Volendamcoach moet niet zo schijterig doen. Aanvallen is mooi.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:07:32 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492038
Koekoek Nourigod
Oh.
pi_169492044
Nouri met een kopgoal :o.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:08:05 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492061
Hij stond opzich best vrij.
Oh.
pi_169492070
Klasse goal, Jong Ajax _O_
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:08:21 #117
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492076
Oh we zitten hier
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169492110
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:08 schreef Brammess het volgende:
Klasse goal, Jong Ajax _O_
Prima gedaan hoor, maar als je Nouri daar zo laat inkoppen kan je er als verdediger ook geen kut van. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:23:31 #119
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492593
GODVERDOMME
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169492630
Bij vlagen toch wel een genot om naar te kijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:24:57 #121
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492647
Balbezit, 80/20?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169492653
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
GODVERDOMME
Doet me denken aan die publiekloze oefenwedstrijden onder de boer

GODVERDOMME RICARDO

VOORUIT
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:25:31 #123
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492663
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:25 schreef Brammess het volgende:

[..]

Doet me denken aan die publiekloze oefenwedstrijden onder de boer

GODVERDOMME RICARDO

VOORUIT
NEC-uit _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 20:25:40 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492668
Die pass van Frenkie boh
Oh.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:27:24 #125
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492710
Boh, wat spelen ze zich er goed onderuit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169492712
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

NEC-uit _O_
KOM OP AREK GODVERDOMME
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:28:03 #127
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492724
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef Brammess het volgende:

[..]

KOM OP AREK GODVERDOMME
Later werd dat gewoon wisselen voor AEG en even later Van der Hoorn in de punt ;(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169492738
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Later werd dat gewoon wisselen voor AEG en even later Van der Hoorn in de punt ;(
Net als je dacht dat het niet erger kon dan Roda uit
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:30:05 #129
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492781
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:28 schreef Brammess het volgende:

[..]

Net als je dacht dat het niet erger kon dan Roda uit
Mwa, tegen die tijd was ik er ondertussen wel achter dat het geen zin meer had om dingen als absoluut dieptepunt te bestempelen want de week daarna was het gewoon nog erger :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 20:30:43 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169492802
Jong is wel genot hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:31:00 #131
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492808
Wat simpel doch effectief
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 20:32:04 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492833
Nouri is echt puur genot
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:33:38 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492874
Ik vind Kluivert echt heel wild.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:34:15 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169492888
Zulke kansen mis ik bij Ajax 1, uitstekende voorzet dito kopbal
  maandag 13 maart 2017 @ 20:34:49 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492901
Heerlijk dat gevloek langs de kant :D
Oh.
pi_169492905
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Kluivert echt heel wild.
Die voorzet op Cassiera was prima, verder is het inderdaad nogal onstuimig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:35:25 #137
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492914
Ik lach hardop om de frustraties bij spelers en coach van Volendam :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169492935
Die Volendam spelers liquideren elkaar nog in de kleedkamer
  maandag 13 maart 2017 @ 20:38:37 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169492996
Hahaha die keeper
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:39:21 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169493013
David Neres _O_
  maandag 13 maart 2017 @ 20:39:27 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169493017
Nouri blessa
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 maart 2017 @ 20:39:36 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493025
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die voorzet op Cassiera was prima, verder is het inderdaad nogal onstuimig.
Heb niet echt het idee dat hij weet wat hij gaat doen als hij een actie inzet.
Oh.
pi_169493059
Het verschil in voetballend vermogen tussen Jong en de tegenstanders blijft altijd wel pijnlijk. Het is dat het verdedigend niet zoveel is in deze generatie, anders hadden ze nog ruim bovenaan gestaan ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169493077
Nouri heeft wel vaak pijntjes hè?
  maandag 13 maart 2017 @ 20:47:43 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169493263
Je ziet wel dat de backs aanvallend niet doorkomen met de vleugels aan de 'goede' kant
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169493313
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:47 schreef Catch22- het volgende:
Je ziet wel dat de backs aanvallend niet doorkomen met de vleugels aan de 'goede' kant
:?
  maandag 13 maart 2017 @ 20:50:24 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169493357
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:?
Kluivert staat echt aan de zijlijn, dus als dankerlui op komt moet hij naar het centrum
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 maart 2017 @ 20:52:18 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493408
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:47 schreef Catch22- het volgende:
Je ziet wel dat de backs aanvallend niet doorkomen met de vleugels aan de 'goede' kant
Er is ook niks mis met vleugels die naar binnen komen, als ze maar wel hun kansen maken. Dus niet zoals die druiloren in ons eerste elftal.
Oh.
pi_169493571
Feyenoord doet volgend seizoen ook mee

dan ga ik het ook volgen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169493604
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord doet volgend seizoen ook mee

dan ga ik het ook volgen
Lekker, klaas.
pi_169493630
Heeft die Braziliaan van jullie al minuten gemaakt?
pi_169493646
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Kluivert staat echt aan de zijlijn, dus als dankerlui op komt moet hij naar het centrum
Kluivert is rechtsbenig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:00:43 #153
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493654
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:00 schreef Sloggi het volgende:
Heeft die Braziliaan van jullie al minuten gemaakt?
Hij speelt nu, geheel toevallig
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169493692
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hij speelt nu, geheel toevallig
Die jongen is in z'n eentje duurder dan de hele selectie van de tegenstander.

Waarom speelt die jongen niet in Ajax 1?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:02:18 #155
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493722
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die jongen is in z'n eentje duurder dan de hele selectie van de tegenstander.

Waarom speelt die jongen niet in Ajax 1?
Omdat we heb even de tijd geven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:03:26 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493751
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord doet volgend seizoen ook mee

dan ga ik het ook volgen
Echt? Voor wie komen ze dan in de plaats?
Oh.
pi_169493758
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:02 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Omdat we heb even de tijd geven
Haha, goeie!

Dit is een grap toch?
pi_169493762
Die braziliaan zou net zo goed moeten zijn als Romario en Ronaldo...
Die werden volgens mij voor de helft van de prijs ooit naar psv gehaald

Maar ik denk niet dat hij zo goed is. Ik had er meer vertrouwen in gehad als hij een spits geweest zou zijn. Ik snap niet waarom die niet gewoon speelt in ajax 1 voor dat bedrag koop je gewoon een basisspeler...

wtf moet hij acclamatiseren?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:03:51 #159
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493769
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Haha, goeie!

Dit is een grap toch?
Waarom zou hij er direct moeten staan?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169493780
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Echt? Voor wie komen ze dan in de plaats?
Gewoon erbij volgens mij, oneven aantal nu
pi_169493783
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Waarom zou hij er direct moeten staan?
[/quote]
ZIJN prijskaartje...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169493787
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Waarom zou hij er direct moeten staan?
Omdat hij in de winterstop voor 13 (?) miljoen werd gekocht.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 21:04:44 ]
pi_169493795
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Die braziliaan zou net zo goed moeten zijn als Romario en Ronaldo...
Die werden volgens mij voor de helft van de prijs ooit naar psv gehaald

Maar ik denk niet dat hij zo goed is. Ik had er meer vertrouwen in gehad als hij een spits geweest zou zijn. Ik snap niet waarom die niet gewoon speelt in ajax 1 voor dat bedrag koop je gewoon een basisspeler...

wtf moet hij acclamatiseren?
Die prijzen van Romario en Ronaldo zijn omgerekend in de huidige markt denk ik wel 20-25 mil
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:04:54 #164
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493797
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat hij in de winterstop voor 13 (?) miljoen werd gekocht.
Dat vind ik een wat vreemd argument
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169493831
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:04 schreef Brammess het volgende:

[..]

Die prijzen van Romario en Ronaldo zijn omgerekend in de huidige markt denk ik wel de 20-25 miljoen aantikken
denk het niet.....voor psv was het gewoon een koopje. Die spelers moesten nog doorbreken anders waren ze wel gelijk getransfeerd naar spanje of italie in die tijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 13 maart 2017 @ 21:06:35 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493840
LINKERBEEN LINKERBEEN

Neres er makkelijk langs :D
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:06:58 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493853
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:04 schreef Brammess het volgende:

[..]

Gewoon erbij volgens mij, oneven aantal nu
Nu toch 20 ploegen in de JL?
Oh.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:07:35 #168
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493869
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu toch 20 ploegen in de JL?
:Y
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169493874
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
LINKERBEEN LINKERBEEN

Neres er makkelijk langs :D
Zou die verdediger al op jonge leeftijd Alzheimer hebben?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169493889
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu toch 20 ploegen in de JL?
I see, dan volgens mij in plaats van de degradant.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:08:28 #171
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493904
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:08 schreef Brammess het volgende:

[..]

I see, dan volgens mij in plaats van de degradant.
Dat is dan lekker voor Jong AZ
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:08:39 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493912
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

:Y
Dan ben ik echt benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, volgens mij willen ze ook een maximum van vier belofteploegen. En Jong AZ komt er volgend seizoen bij.
Oh.
pi_169493926
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat vind ik een wat vreemd argument
Ik niet eigenlijk. Zo'n jongen is toch wel een meerwaarde hoop ik? Hij is nog niet eens ingevallen? Niet beter dan Younes en Traoré? Of in ieder geval een waardige vervanger?
  maandag 13 maart 2017 @ 21:09:07 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493932
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zou die verdediger al op jonge leeftijd Alzheimer hebben?
Of misschien kan hij er gewoon niks van, dat sluit ik ook niet uit.
Oh.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:09:48 #175
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493958
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik niet eigenlijk. Zo'n jongen is toch wel een meerwaarde hoop ik? Hij is nog niet eens ingevallen? Niet beter dan Younes en Traoré? Of in ieder geval een waardige vervanger?
Hij is wel ingevallen. Maar geef hem even de tijd zou ik zeggen :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:09:49 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169493959
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik niet eigenlijk. Zo'n jongen is toch wel een meerwaarde hoop ik? Hij is nog niet eens ingevallen? Niet beter dan Younes en Traoré? Of in ieder geval een waardige vervanger?
Of je geeft hem even de tijd om te wennen aan de omstandigheden, aan niveau, aan Ajax-spelsysteem
pi_169493967
Volgend jaar Jong Ajax - Jong Feyenoord, dat wordt wel genot
  maandag 13 maart 2017 @ 21:10:03 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169493969
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik niet eigenlijk. Zo'n jongen is toch wel een meerwaarde hoop ik? Hij is nog niet eens ingevallen? Niet beter dan Younes en Traoré? Of in ieder geval een waardige vervanger?
Hij viel donderdag in Kopenhagen nog in, Hans.
Oh.
pi_169493978
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is dan lekker voor Jong AZ
Ik heb het niet gevolgd eerlijk gezegd.
pi_169493979
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of misschien kan hij er gewoon niks van, dat sluit ik ook niet uit.
Ja, maar dat is geen reden om hem er elke vijf minuten aan te herinneren dat Neres linksbenig is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:10:23 #181
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493990
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Of je geeft hem even de tijd om te wennen aan de omstandigheden, aan niveau, aan Ajax-spelsysteem
Ik vond het wel bijzonder dat hij zelfs moest wennen aan het tempo. Dacht dat dat in Brazilië nou niet heel veel anders was
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:10:43 #182
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169493997
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:10 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ik heb het niet gevolgd eerlijk gezegd.
Die worden normaal gesproken kampioen in de Tweede Divisie
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:10:49 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494003
Gedekt worden door drie man lol
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:11:21 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494021
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik vond het wel bijzonder dat hij zelfs moest wennen aan het tempo. Dacht dat dat in Brazilië nou niet heel veel anders was
Dat vond ik ook bijzonder, het tempo in de Eredivisie is echt ontzettend traag.
Oh.
pi_169494030
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die worden normaal gesproken kampioen in de Tweede Divisie
DIe zullen het wel weer niet willen ofzo.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:11:47 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169494034
Overigens heb ik nergens gelezen dat Jong Feyenoord volgend jaar in JL komt. Volgens mij willen ze dat helemaal niet. En verder zou dat ook vreemd zijn omdat ze gewoon hun plek moeten verdienen dmv promotie/degradatie.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:11:51 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494037
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, maar dat is geen reden om hem er elke vijf minuten aan te herinneren dat Neres linksbenig is.
Snap sowieso niet waarom die coach alles moet roepen wat ze moeten doen tijdens die pot. Het is geen FIFA.
Oh.
pi_169494038
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Of je geeft hem even de tijd om te wennen aan de omstandigheden, aan niveau, aan Ajax-spelsysteem
Joh hij is rechtsbuiten, hoe moeilijk kan het zijn. Schop de bal voor je uit, ren er voorbij en knal die bal voor het doel.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:12:06 #189
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169494048
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:11 schreef Brammess het volgende:

[..]

DIe zullen het wel weer niet willen ofzo.
Met alle plezier geloof ik. Maar goed, onderhandelingen daarover lopen ook nog
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:12:08 #190
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494051
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:11 schreef Brammess het volgende:

[..]

DIe zullen het wel weer niet willen ofzo.
Waarom zou Jong AZ niet willen promoveren?
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:12:18 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169494055
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Joh hij is rechtsbuiten, hoe moeilijk kan het zijn. Schop de bal voor je uit, ren er voorbij en knal die bal voor het doel.
Als je Younes en Traore ziet stuntelen is het kennelijk lastiger dan wij denken
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:12:25 #192
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169494061
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens heb ik nergens gelezen dat Jong Feyenoord volgend jaar in JL komt. Volgens mij willen ze dat helemaal niet. En verder zou dat ook vreemd zijn omdat ze gewoon hun plek moeten verdienen dmv promotie/degradatie.
Beloftenteams kunnen volgend jaar wel hoger instromen, dat klopt wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:12:37 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494069
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Joh hij is rechtsbuiten, hoe moeilijk kan het zijn. Schop de bal voor je uit, ren er voorbij en knal die bal voor het doel.
Hoi Jody.
Oh.
pi_169494097
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Of je geeft hem even de tijd om te wennen aan de omstandigheden, aan niveau, aan Ajax-spelsysteem
Ja dus dit seizoen speelt hij gewoon niet...

waarom heeft ajax hem dan nu gehaald....

Ik weet niet hoor...kluivert vind ik een toppertje, heb ik al meerdere keren geroepen hier. Waarom haal je in godsnaam een speler op die plek als je kluivert heb.

Ik weet nu al dat Kluivert beter is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 13 maart 2017 @ 21:14:13 #195
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169494121
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Beloftenteams kunnen volgend jaar wel hoger instromen, dat klopt wel
Dan zijn ze in Rotterdam radicaal van plannen veranderd. Een half jaar geleden wouden ze het absoluut niet. Lees net dat KNVB ook geen garanties gaat geven aan Feyenoord. Het zou ook wel raar zijn als zij wel direct mogen instromen en Jong AZ zich omhoog moet werken
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:14:54 #196
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169494149
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan zijn ze in Rotterdam radicaal van plannen veranderd. Een half jaar geleden wouden ze het absoluut niet. Lees net dat KNVB ook geen garanties gaat geven aan Feyenoord. Het zou ook wel raar zijn als zij wel direct mogen instromen en Jong AZ zich omhoog moet werken
Er zijn vier clubs waaronder Heracles die (nog) niet willen. Die andere drie moet ik je schuldig blijven, kan Feyenoord bij zitten maar dat weet ik niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 21:14:54 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494150
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan zijn ze in Rotterdam radicaal van plannen veranderd. Een half jaar geleden wouden ze het absoluut niet. Lees net dat KNVB ook geen garanties gaat geven aan Feyenoord. Het zou ook wel raar zijn als zij wel direct mogen instromen en Jong AZ zich omhoog moet werken
Misschien dat een andere belofteploeg ermee wil stoppen, dan kan het wel.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:16:19 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494208
Neres geeft af en toe wel slimme balletjes
Oh.
pi_169494271
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres geeft af en toe wel slimme balletjes
ik heb hem 1 keer zien invallen en dan zie je inderdaad dat deze goser heel veel inzicht en overzicht heeft om een bal naar zijn medespeler te krijgen.....

maar kan hij een tegenstander passeren, dat durfde hij nog niet aan....of ?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 13 maart 2017 @ 21:18:31 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494302
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb hem 1 keer zien invallen en dan zie je inderdaad dat deze goser heel veel inzicht en overzicht heeft om een bal naar zijn medespeler te krijgen.....

maar kan hij een tegenstander passeren dat durfde hij nog niet aan....of ?
Hij passeerde net wel op een handige manier een Volendammer, maar hij zoekt vaker naar de combinatie dan dat hij er langs dribbelt.
Oh.
pi_169494315
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres geeft af en toe wel slimme balletjes
Die coach van Volendam is in ieder geval doodsbenauwd voor hem, constant driedubbele dekking. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169494323
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij passeerde net wel op een handige manier een Volendammer, maar hij zoekt vaker naar de combinatie dan dat hij er langs dribbelt.
Dat zal ook wel een beetje met angst te maken hebben.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:24:22 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494500
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:18 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat zal ook wel een beetje met angst te maken hebben.
Of dat er vaak niet echt ruimte ligt voor de acties en het meer zin heeft om de bal in de ploeg te houden.
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:26:15 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169494559
En 1-1

Zat er aan te komen
Oh.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:33:43 #205
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_169494833
is hij gewisseld?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 21:34:49 #206
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169494876
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:33 schreef Burrito het volgende:
is hij gewisseld?
Ja, zal wel met het oog op donderdag zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169494912
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:33 schreef Burrito het volgende:
is hij gewisseld?
Dubbele wissel Kluivert en Neres in de zestigste minuut ofzo. Die willen ze waarschijnlijk sparen voor donderdag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169495495
Ben ik de enige die denkt dat dit nog niet echt heel goed is? Of wordt er zo weer vol lof over Jong Ajax gesproken?
  maandag 13 maart 2017 @ 21:54:00 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169495525
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit nog niet echt heel goed is? Of wordt er zo weer vol lof over Jong Ajax gesproken?
Ik vond de eerste helft voetballend gezien wel goed, de tweede helft werd wat minder nadat Nouri eruit ging.
Oh.
pi_169495623
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit nog niet echt heel goed is? Of wordt er zo weer vol lof over Jong Ajax gesproken?
De tweede helft was niet veel. Eerste helft was bij vlagen echt wel heerlijk om te zien. Het is verder een vrij onvolwassen ploeg. Geven het vaak weer kinderlijk eenvoudig weg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 maart 2017 @ 22:04:33 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169495919
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

De tweede helft was niet veel. Eerste helft was bij vlagen echt wel heerlijk om te zien. Het is verder een vrij onvolwassen ploeg. Geven het vaak weer kinderlijk eenvoudig weg.
Dat is exact de reden dat ze in Jong spelen. Ik heb de eerste helft een paar aanvallen gezien die echt om te smullen waren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 22:08:14 #212
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169496043
MikeVerweij twitterde op maandag 13-03-2017 om 22:07:04 Goed nieuws voor Pelle #Clement. De buitenspeler hervat woensdag de groepstraining bij (Jong) #Ajax ... Volledig hersteld van liesbreuk reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169496274
nu baal ik helemaal dat ik niet ga
pi_169498961
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:15 schreef skysherrif het volgende:
nu baal ik helemaal dat ik niet ga
Mag de sfeer wel wat beter worden dan afgelopen tijd
Gino ♥
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:56:45 #215
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_169504062
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:15 schreef skysherrif het volgende:
nu baal ik helemaal dat ik niet ga
Daar woon ik precies om de hoek. Wat doen ze daar?
pi_169504303
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:15 schreef skysherrif het volgende:
nu baal ik helemaal dat ik niet ga
Ik ga, maar niet naar de entrada :')
16 jarige kiddo's beetje tegen elkaar aanspringen.
pi_169504454
Toch nog een kaartje voor de klassieker kunnen krijgen op de F-Side. Sta er al het hele seizoen maar juist deze wedstrijd moet ik moet mijn seizoenskaart inleveren. ;(

Betaal er wel een godsvermogen voor. :')

Goed, ik hoop dat de entrada zorgt voor een betere sfeer donderdag. Zelf zit ik om 19:00 denk ik nog in de Vanzz. :9
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169505091
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef dimmak het volgende:
Toch nog een kaartje voor de klassieker kunnen krijgen op de F-Side. Sta er al het hele seizoen maar juist deze wedstrijd moet ik moet mijn seizoenskaart inleveren. ;(

Betaal er wel een godsvermogen voor. :')

Goed, ik hoop dat de entrada zorgt voor een betere sfeer donderdag. Zelf zit ik om 19:00 denk ik nog in de Vanzz. :9
Wrm moet je inleveren dan
pi_169505171
Mijn vader heeft Skybox voor Klassieker, komen ook 2 zakelijke contacten die voor Fey zijn mooi uitlachen dus :)
pi_169505196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:58 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Wrm moet je inleveren dan
Ga al het hele seizoen op een maat zijn kaart. Maar vanaf de klassieker gaat die weer zelf. Volgend jaar maar weer een eigen kaart. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169505214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef dimmak het volgende:
Toch nog een kaartje voor de klassieker kunnen krijgen op de F-Side. Sta er al het hele seizoen maar juist deze wedstrijd moet ik moet mijn seizoenskaart inleveren. ;(

Betaal er wel een godsvermogen voor. :')

Goed, ik hoop dat de entrada zorgt voor een betere sfeer donderdag. Zelf zit ik om 19:00 denk ik nog in de Vanzz. :9
Als je geblokkeerde seizoenskaart op je eigen naam staat kom je 100% niet binnen.
pi_169505789
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:04 schreef Brammess het volgende:

[..]

Als je geblokkeerde seizoenskaart op je eigen naam staat kom je 100% niet binnen.
I know.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169505916
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik ga, maar niet naar de entrada :')
16 jarige kiddo's beetje tegen elkaar aanspringen.
Ach ik ben ook nog jong
pi_169505921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:56 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Daar woon ik precies om de hoek. Wat doen ze daar?
Wat leonos zei jongeren met vuurwerk en trommels die een beetje gek gaan doen
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:48:21 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_169505936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat leonos zei jongeren met vuurwerk en trommels die een beetje gek gaan doen
Ah oke, nee dat sla ik toch maar over. Maar voor degene die gaan, have fun ^^
pi_169506363
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef dimmak het volgende:
Toch nog een kaartje voor de klassieker kunnen krijgen op de F-Side. Sta er al het hele seizoen maar juist deze wedstrijd moet ik moet mijn seizoenskaart inleveren. ;(

Betaal er wel een godsvermogen voor. :')

Goed, ik hoop dat de entrada zorgt voor een betere sfeer donderdag. Zelf zit ik om 19:00 denk ik nog in de Vanzz. :9
Vanz altijd belachelijk druk om bier te halen ;(
pi_169507161
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vanz altijd belachelijk druk om bier te halen ;(
Ik zit altijd in het rokershok. Die heeft een aparte bar waar het niet druk is. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169507368
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik zit altijd in het rokershok. Die heeft een aparte bar waar het niet druk is. :)
Ik sta altijd in de deuropening van het rokershok. Komt nu wel heel dichtbij :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 14:06:42 ]
pi_169507713
Neres in de basis tegen Kopenhagen ( voor Traore) ?????
pi_169507868
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vanz altijd belachelijk druk om bier te halen ;(
Gewoon pitchertjes ja toch
Gino ♥
pi_169507933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:23 schreef Anakoni het volgende:
Neres in de basis tegen Kopenhagen ( voor Traore) ?????
Gaat niet gebeuren.
pi_169508013
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:34 schreef Brammess het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
Zeker niet na 60 min jong ajax op maandag, gaat hoogstens 10 minuten invallen om iets te "forceren"
pi_169508263
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik sta altijd in de deuropening van het rokershok. Komt nu wel heel dichtbij :o
:o :o :o
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169508414
Cafe Baco onder het ziggy dome is altijd wel geinig :P
pi_169508512
Ik ga eigenlijk nooit naar de kroegen bij de ArenA.
Gino ♥
pi_169508645
Old Sailor is wel gezellig :)
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:23:06 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169508893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:56 schreef Brammess het volgende:
Cafe Baco onder het ziggy dome is altijd wel geinig :P
Hoorde dat het nu wel vrij druk is daar vaak op matchdays
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:26:32 #238
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169508945
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169508974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hoorde dat het nu wel vrij druk is daar vaak op matchdays
Geen doorkomen aan laatst, al zat toen iedereen daar alleen voor Fey - psv
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:31:55 #240
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169509032
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:34 schreef Brammess het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
En terecht. Die goal in Kopenhagen was Traore toch bij betrokken. Is gewoon je beste rechtsbuiten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:32:49 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169509061
Bosz :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:33:09 #242
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169509066
Wil spelen op een manier die met onze buitenspeler en backs kansloos ism
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:35:17 #243
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169509111
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En terecht. Die goal in Kopenhagen was Traore toch bij betrokken. Is gewoon je beste rechtsbuiten.
beste wil ik zeker niet zeggen.
maar is wel momenteel de rechtsback die weet wat hij moet doen (instructies), maar er had al weken geleden meer gerouleerd moeten worden met Neres/Kluivert/Cerny zodat je nu meer smaakjes had gehad.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:35:30 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169509116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Wil spelen op een manier die met onze buitenspeler en backs kansloos ism
Ik zie bij vlagen prima spel. Niet zo janken jongen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:37:16 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169509158
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:35 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

beste wil ik zeker niet zeggen.
maar is wel momenteel de rechtsback die weet wat hij moet doen (instructies), maar er had al weken geleden meer gerouleerd moeten worden met Neres/Kluivert/Cerny zodat je nu meer smaakjes had gehad.
Rouleren...Kluivert krijgt genoeg minuten. Maar heeft nog geen assist afgegeven. En Neres die gaat de stadions hier wel plat spelen. Maar daar moet je gewoon wat geduld voor hebben. Laat Traore nu maar staan. Wat erachter zit is nog minder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:38:28 #246
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169509181
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rouleren...Kluivert krijgt genoeg minuten. Maar heeft nog geen assist afgegeven. En Neres die gaat de stadions hier wel plat spelen. Maar daar moet je gewoon wat geduld voor hebben. Laat Traore nu maar staan. Wat erachter zit is nog minder.
Maar traore gaat dadelijk weer foetsie (althans dat hoop ik)
je moet ook durven investeren
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:39:24 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169509200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:38 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Maar traore gaat dadelijk weer foetsie (althans dat hoop ik)
je moet ook durven investeren
Ja en dan moeten die andere 2 er staan. Laat nu alle stront maar lekker neerdalen op Traore ipv Kluivert en Neres.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169509211
Ziyech kan tijdens de interland periode ff zijn rust pakken.
Is namelijk weer niet geselecteerd.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:43:26 #249
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169509281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:40 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech kan tijdens de interland periode ff zijn rust pakken.
Is namelijk weer niet geselecteerd.
Bedankt hans
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169509594
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Bedankt hans
Geen dank
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:04:27 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169509697
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik zie bij vlagen prima spel. Niet zo janken jongen.
Ik zie bij vlagen ook goed spel tegen heracles en sparta ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:12:30 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169509854
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik zie bij vlagen ook goed spel tegen heracles en sparta ja.
Je zit nog volop in de titelstrijd, staat voor het eerst in 13 jaar weer op de drempel van een Europese kwartfinale. En juist nu is het gezeik onovertroffen. Lachwekkende supportersschare heeft Ajax toch.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:14:55 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169509905
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je zit nog volop in de titelstrijd, staat voor het eerst in 13 jaar weer op de drempel van een Europese kwartfinale. En juist nu is het gezeik onovertroffen. Lachwekkende supportersschare heeft Ajax toch.
In mijn ogen moet Bosz publiekelijk zeggen dat Traore gewoon niet genoeg rendement levert. Dat hij hem blijft opstellen is logisch, en jammer, omdat er geen goed alternatief voorhanden is op dit moment.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:19:04 #254
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169509967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In mijn ogen moet Bosz publiekelijk zeggen dat Traore gewoon niet genoeg rendement levert. Dat hij hem blijft opstellen is logisch, en jammer, omdat er geen goed alternatief voorhanden is op dit moment.
iets wat hij over Youness wel lijkt/leek te roepen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:21:20 #255
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510006
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In mijn ogen moet Bosz publiekelijk zeggen dat Traore gewoon niet genoeg rendement levert. Dat hij hem blijft opstellen is logisch, en jammer, omdat er geen goed alternatief voorhanden is op dit moment.
Op zich doet hij dat wel, wisselt hem nagenoeg altijd als eerste. Maar net wat je zegt, zo'n Kluivert of Neres, dan is traore spijtig genoeg wat verder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:22:16 #256
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

iets wat hij over Youness wel lijkt/leek te roepen.
Tjah maar wat heb je eraan dat te roepen? Ik denk dat Younes en traore zelf ook niet echt tevreden zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169510078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In mijn ogen moet Bosz publiekelijk zeggen dat Traore gewoon niet genoeg rendement levert. Dat hij hem blijft opstellen is logisch, en jammer, omdat er geen goed alternatief voorhanden is op dit moment.
In het interview iets boven je zegt Bosz letterlijk dat hij ook vindt dat het renedement van de vleugels omhoog moet. (Wel plaatst hij wat terechte kanttekeningen dat het ook allemaal niet zo makkelijk is voor die spelers).
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:25:24 #258
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169510082
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah maar wat heb je eraan dat te roepen? Ik denk dat Younes en traore zelf ook niet echt tevreden zijn.
Youness laat dat constant blijken in interviews enzo. Traore heeft een stuk minder zelfreflectie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:26:15 #259
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169510097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:25 schreef TruusHenk het volgende:
In het filmpje wat hierboven gepost werd zegt Bosz letterlijk dat het rendement van de vleugels omhoog moeten.

[..]

In het interview iets boven je zegt Bosz letterlijk dat hij ook vindt dat het renedement van de vleugels omhoog moet. (Wel plaatst hij wat terechte kanttekeningen dat het ook allemaal niet zo makkelijk is voor die spelers).
vind ik wat te makkelijk.
Je ziet op dat moment een actie van youness, waar hij makkelijk kan afgeven, maar zich gewoon weer vast loopt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169510104
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Youness laat dat constant blijken in interviews enzo. Traore heeft een stuk minder zelfreflectie.
Dat hij er niet over praat in interviews zegt niets over zijn zelfreflectie natuurlijk. Youness wordt ook een stuk meer geinterviewd heb ik de indruk.
pi_169510125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

vind ik wat te makkelijk.
Je ziet op dat moment een actie van youness, waar hij makkelijk kan afgeven, maar zich gewoon weer vast loopt.
Dat vastlopen is de laatste weken al een stuk minder. Bij welke vleugelspeler van Ajax uit het verleden lukten alle acties?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:28:47 #262
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169510130
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:27 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Dat hij er niet over praat in interviews zegt niets over zijn zelfreflectie natuurlijk. Youness wordt ook een stuk meer geinterviewd heb ik de indruk.
Traore verwijderde alles van Ajax op zijn insta na twente
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:29:02 #263
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169510137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:28 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Dat vastlopen is de laatste weken al een stuk minder. Bij welke vleugelspeler van Ajax uit het verleden lukten alle acties?
bij youness wel ja, precies mijn punt eerder.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169510155
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:28 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Traore verwijderde alles van Ajax op zijn insta na twente
Dan trekt ie zich de kritiek dus aan. Hoe hij ermee omgaat zullen we vanzelf zien.
pi_169510261
Verder heeft het ook met andere factoren te maken zoals de aanvoer. Als dat continu zo traag gebeurt dat de tegenstander de hele muur alweer opgetrokken heeft aan jouw kant, met twee man in je nek en mogelijkheden voor korte combinaties afgedekt, dan valt het ook niet mee natuurlijk.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:35:57 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510266
En dan roepen mensen om Neres en Kluivert. Terwijl de talentenschroothoop uitpuilt met spelers die te vroeg zijn gebracht. Er is lang niet meer zoveel geduld als vroeger.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169510276
Ziyech begint zo langzamerhand ook treurige vormen aan te nemen. Graag wisselen voor Nouri.
Eigenlijk nooit meer het niveau wat hij bij Twente had benaderd.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:37:12 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510295
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:36 schreef Anakoni het volgende:
Ziyech begint zo langzamerhand ook treurige vormen aan te nemen. Graag wisselen voor Nouri.
Eigenlijk nooit meer het niveau wat hij bij Twente had benaderd.
Afgelopen weekend vond ik hem als vanouds eigenlijk. Nouri komt tekort.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169510382
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Afgelopen weekend vond ik hem als vanouds eigenlijk. Nouri komt tekort.
Hij verprutst enorm veel mogelijkheden op die manier.
90 schoten buiten de 16 en daaruit slechts twee goals is Ajax-onwaardig. Ter vergelijking staat Larsson al op 6 goals tegen 45 schoten..................
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:43:18 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:42 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Hij verprutst enorm veel mogelijkheden op die manier.
90 schoten buiten de 16 en daaruit slechts twee goals is Ajax-onwaardig. Ter vergelijking staat Larsson al op 6 goals tegen 45 schoten..................
Ja en qua gecreëerde kansen staat hij met kop en schouders bovenaan in de eredivisie. Dus achja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169510424
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja en qua gecreëerde kansen staat hij met kop en schouders bovenaan in de eredivisie. Dus achja.
Wat koop je daar voor? Hij moet veel meer scoren....
pi_169510434
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:36 schreef Anakoni het volgende:
Ziyech begint zo langzamerhand ook treurige vormen aan te nemen. Graag wisselen voor Nouri.
Eigenlijk nooit meer het niveau wat hij bij Twente had benaderd.
Was tegen Twente just weer beter.
pi_169510444
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja en qua gecreëerde kansen staat hij met kop en schouders bovenaan in de eredivisie. Dus achja.
Wat ik erger vindt is dat hij aangeeft niet minder op doel te gaan schieten. Leer van statistieken zou ik zeggen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:46:26 #274
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:45 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Wat ik erger vindt is dat hij aangeeft niet minder op doel te gaan schieten. Leer van statistieken zou ik zeggen.
Als je niet schiet kun je ook niet scoren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:46:57 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:44 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Wat koop je daar voor? Hij moet veel meer scoren....
Wat koop je ervoor dat hij anderen in stelling brengt idd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169510520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:45 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Wat ik erger vindt is dat hij aangeeft niet minder op doel te gaan schieten. Leer van statistieken zou ik zeggen.
Gelukkig niet zeg.. Het is nu eenmaal zijn handelskenmerk geworden. en daarom is hij ook door ons aangekocht. Jammere is dat hij het alleen niet echt waar kan maken in zijn eerste seizoen.
Terwijl hij bij Ajax veel meer in de positie komt om te schieten/scoren......
pi_169510552
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Was tegen Twente just weer beter.
Hij begon pas beter te spelen toen het al 2-0 stond. Toen werden de ruimtes groter.
pi_169510605
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat koop je ervoor dat hij anderen in stelling brengt idd.
9 assists is op zich wel prima verder :) Maar je bent wel met me eens dat zijn rendement 7 wedstrijden voor het eind verder wel magertjes is toch?? Hij maakte er bij Twente vorig seizoen 17 komop hey......
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:55:41 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169510633
Toch logisch dat mensen om neres roepen? Peter met zn "Ander eten, weer land" onzin :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 16:56:10 #280
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169510644
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:55 schreef Smoofie het volgende:
Toch logisch dat mensen om neres roepen? Peter met zn "Ander eten, weer land" onzin :').
Neres roept zelf net zo goed dat hij nog wat tijd nodig heeft
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:56:34 #281
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510656
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:54 schreef Anakoni het volgende:

[..]

9 assists is op zich wel prima verder :) Maar je bent wel met me eens dat zijn rendement 7 wedstrijden voor het eind verder wel magertjes is toch?? Hij maakte er bij Twente vorig seizoen 17 komop hey......
Bij Twente ging alles over hem. Nu zijn er meer die ook een balletje kunnen trappen. Ik ben niet zo ontevreden over Ziyech. En al helemaal niet in zoverre dat ik nouri wil zien ipv Ziyech.

80% van Ziyech gaat diep. Dat is nu eenmaal riskant.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:56:55 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169510659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Neres roept zelf net zo goed dat hij nog wat tijd nodig heeft
Als dat het geval is, dan hadden ze geen 13 mil voor hem moeten neerleggen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:56:59 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169510660
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:55 schreef Smoofie het volgende:
Toch logisch dat mensen om neres roepen? Peter met zn "Ander eten, weer land" onzin :').
je moet, helemaal als fleurige aanvaller, wel vrij zijn in je hoofd. Als je zoveel andere indrukken krijgt dan is het niet raar dat je moet wennen.

en vergeet niet dat die gast ongeveer net zoveel ervaring op professioneel niveau heeft als Kluivert.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:58:12 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510687
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als dat het geval is, dan hadden ze geen 13 mil voor hem moeten neerleggen.
Populistisch gelul natuurlijk. Als die er over 2 jaar 25 maakt had je er dan geen 13 miljoen voor moeten betalen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:58:31 #285
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169510695
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Bij Twente ging alles over hem. Nu zijn er meer die ook een balletje kunnen trappen. Ik ben niet zo ontevreden over Ziyech. En al helemaal niet in zoverre dat ik nouri wil zien ipv Ziyech.

80% van Ziyech gaat diep. Dat is nu eenmaal riskant.
100% gefaal als hij dieptepasses geeft omdat geen enkele buitenspeler diep gaat.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:59:41 #286
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510713
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

100% gefaal als hij dieptepasses geeft omdat geen enkele buitenspeler diep gaat.
Je kunt dan ook alleen diep gaan als er ruimte ligt, en dat is bij Ajax weinig het geval.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:00:14 #287
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169510724
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Populistisch gelul natuurlijk. Als die er over 2 jaar 25 maakt had je er dan geen 13 miljoen voor moeten betalen?
13 miljoen vind ik veel geld voor een winteraankoop die niet inzetbaar is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:01:53 #288
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510755
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

13 miljoen vind ik veel geld voor een winteraankoop die niet inzetbaar is.
Tjah ik vind 250 euro voor een fles moët en chandon ook veel geld.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169510816
Nouri past gewoon veel beter in het systeem dat Bosz speelt :)
pi_169510850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:05 schreef Anakoni het volgende:
Nouri past gewoon veel beter in het systeem dat Bosz speelt :)
Het niveau verschil is nog groot hoor. Nouri pingelt leuk in Jong, maar Ziyech is wel een paar jaartjes verder in zijn ontwikkeling.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:07:54 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169510863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:05 schreef Anakoni het volgende:
Nouri past gewoon veel beter in het systeem dat Bosz speelt :)
Nouri is 4 klassen minder en de vraag is of hij ooit goed genoeg wordt voor Ajax 1.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:09:15 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169510890
Nouri is fysiek nog zwakker dan Ziyech.

#Fysiek
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169510895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het niveau verschil is nog groot hoor. Nouri pingelt leuk in Jong, maar Ziyech is wel een paar jaartjes verder in zijn ontwikkeling.
Heb je gelijk in..... Is ook meer een sneer naar Peter Bosz die vast blijft houden aan systeem met matige buitenspelers....
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:22:47 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169511107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:09 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Heb je gelijk in..... Is ook meer een sneer naar Peter Bosz die vast blijft houden aan systeem met matige buitenspelers....
Schone maar rechtsbuiten en Sanchez in de spits als je achter staat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:30:59 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_169511229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:44 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Wat koop je daar voor? Hij moet veel meer scoren....
Deze nomineer ik voor achterlijkste post van het jaar.
pi_169511277
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Deze nomineer ik voor achterlijkste post van het jaar.
hoezo
pi_169511288
je doet trouwens maar
2 doelpunten bij ons vs 17 vorig jaar en ik mag niet klagen :O
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:45:44 #298
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_169511508
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:33 schreef Anakoni het volgende:

[..]

hoezo
Ik heb liever dat hij 100 kansen creëerd per seizoen dan 10 goals. Over het algemeen kom je dan toch wel iets verder op zijn positie. Vergeet niet dat hij nu ook 25 meter verder achteruit speelt.
pi_169511774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:34 schreef Anakoni het volgende:
je doet trouwens maar
2 doelpunten bij ons vs 17 vorig jaar en ik mag niet klagen :O
Dat is wel een terecht punt maar deze Ziyech is natuurlijk hartstikke anders dan de Twente Ziyech.
pi_169511782
Ennnnnn
pi_169511784
Dicht :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')