abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 maart 2017 @ 14:30:39 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169412296
Vejinovic geblesseerd Vilhena geschorst gaan we eindelijk onze Nieuwkoop op het middenveld laten beginnen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169412313
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vejinovic geblesseerd Vilhena geschorst gaan we eindelijk onze Nieuwkoop op het middenveld laten beginnen ?
Je vergeet de Taap.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:33:22 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169412331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vejinovic geblesseerd Vilhena geschorst gaan we eindelijk onze Nieuwkoop op het middenveld laten beginnen ?
Middenveld wordt gewoon Kuyt erbij, samen met toornstra en KEA
Laffe huichelaar
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 maart 2017 @ 14:35:36 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169412367
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Middenveld wordt gewoon Kuyt erbij, samen met toornstra en KEA
Kan niet Toornstra speelt op links omdat Gio El Hankouri niet voor de leeuwen wil gooien.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-op-de-flanken.html

En dan Dirk op tien.

Ik zou liever Nieuwkoop en El Hankouri zien dan dat we schuiven met Toornstra en Dirk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169412599
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kan niet Toornstra speelt op links omdat Gio El Hankouri niet voor de leeuwen wil gooien.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-op-de-flanken.html

En dan Dirk op tien.

Ik zou liever Nieuwkoop en El Hankouri zien dan dat we schuiven met Toornstra en Dirk.
Tegen AZ is Vilhena er gewoon nog bij he, dus dan is het gewoon El Ahmadi - Vilhena met Kuyt ervoor en Toornstra op linksbuiten.

Tegen Heerenveen is Vilhena geschorst, dan dus El Ahmadi - Toornstra met Kuyt ervoor, ervan uitgaande dat Elia dan weer fit is en je je voorhoede dus gewoon weer compleet hebt :)

Ik zou er persoonlijk ook meer voor voelen om bij zo een blessuregolf jeugdspelers de kans te geven, maar dit lijkt me wel het meest realistisch, en als Gio ons naar de Coolsingel leidt heeft ie natuurlijk wel gewoon gelijk :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:53:33 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169412698
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kan niet Toornstra speelt op links omdat Gio El Hankouri niet voor de leeuwen wil gooien.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-op-de-flanken.html

En dan Dirk op tien.

Ik zou liever Nieuwkoop en El Hankouri zien dan dat we schuiven met Toornstra en Dirk.
Bassie speelt ipv Elia. Heel misschien doet hij tegen AZ met vilhena erbij kuyt op 10, toorn rechts en berghuis links, maar ik ben bang dat onze linkerkant gaat bestaan uit de aidstandem Nelom-Bassie
Laffe huichelaar
pi_169412730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tegen AZ is Vilhena er gewoon nog bij he, dus dan is het gewoon El Ahmadi - Vilhena met Kuyt ervoor en Toornstra op linksbuiten.

Tegen Heerenveen is Vilhena geschorst, dan dus El Ahmadi - Toornstra met Kuyt ervoor, ervan uitgaande dat Elia dan weer fit is en je je voorhoede dus gewoon weer compleet hebt :)

Ik zou er persoonlijk ook meer voor voelen om bij zo een blessuregolf jeugdspelers de kans te geven, maar dit lijkt me wel het meest realistisch, en als Gio ons naar de Coolsingel leidt heeft ie natuurlijk wel gewoon gelijk :P
Blessuregolf. Wat? :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 maart 2017 @ 14:56:19 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169412770
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bassie speelt ipv Elia. Heel misschien doet hij tegen AZ met vilhena erbij kuyt op 10, toorn rechts en berghuis links, maar ik ben bang dat onze linkerkant gaat bestaan uit de aidstandem Nelom-Bassie
Bassie is gelukkig ook geblesseerd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:56:57 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169412783
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bassie is gelukkig ook geblesseerd
_O_

Beste nieuws van de week, dit had ik nog niet meegekregen
Laffe huichelaar
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 maart 2017 @ 14:57:48 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169412811
quote:
De Rotterdammers meldden op Twitter dat aanvallers Nicolai Jørgensen en Steven Berghuis tegen AZ 'gewoon' inzetbaar zijn. Dat is goed nieuws voor trainer Giovanni van Bronckhorst, maar er is ook slecht nieuws. Jones, Kongolo, Vejinovic, Basacikoglu en Elia halen het duel met de Alkmaarders namelijk stuk voor stuk niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169412900
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Blessuregolf. Wat? :')
Waren 7 blessures nav. de pot tegen Sparta, dus golf inderdaad. Van de 7 kunnen er 2 wel meedoen nu.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 maart 2017 @ 15:06:24 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169412982
Dat Jones niet kan meedoen is ook ongelukkig los van het feit dat Vermeer nu er opeens weer moet staan na die lange blessures verwacht ik ook media gestook als hij opeens wel goed keept.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:07:14 #14
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169412992
Ben ik de enige die het gehaat op Bassie (of Bali zoals wij hem hier thuis noemen :+) overdreven vind?

Doet altijd keihard z'n best, is best snel (en kan verrassend hoog springen) en op een of andere manier sticht hij altijd wel gevaar. Staat tegenover dat ie voor geen kut kan afwerken en veel te vaak de moeilijke oplossing kiest. Als ie vanaf rechts zou spelen en gewoon alleen maar op snelheid buitenom zou gaan om de achterlijn te halen en voor te geven denk ik dat je nog best veel aan hem kan hebben. Vanaf links ben ik er ook absoluut geen fan van, maar ook daar blijft ie altijd keihard werken en mee terug verdedigen enzo. Ik heb toch best respect voor hem eerlijk gezegd.
pi_169413000
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waren 7 blessures nav. de pot tegen Sparta, dus golf inderdaad. Van de 7 kunnen er 2 wel meedoen nu.
Welke 5 basisspelers kunnen definitief niet meedoen komend weekend?
pi_169413071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Jones niet kan meedoen is ook ongelukkig los van het feit dat Vermeer nu er opeens weer moet staan na die lange blessures verwacht ik ook media gestook als hij opeens wel goed keept.
Het is natuurlijk ook moeilijk te opnieuw te bepalen wie dan je eerste doelman moet zijn. Normaal is het blesseren van de eerste keeper de kans voor de reservekeeper zich in de kijker te spelen.

Met 'je normaal gesproken 1e doelman' die nu op de bank zit te wachten op zijn terugkeer wordt dat natuurlijk nog moeilijker. In principe is Vermeer de betere keeper. Als hij ons nu tegen AZ en Heerenveen op de been houdt en Jones is daarna weer inzetbaar... Lijkt me niet raar als dat een discussiepuntje is in de media, heeft weinig met stoken te maken :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Welke 5 basisspelers kunnen definitief niet meedoen komend weekend?
Jones, Kongolo, Van Beek, Elia&Bilal (bij blessure van de een zou de ander wel spelen).

Nou weer ff terug je hok in :W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:12:50 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169413099
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Welke 5 basisspelers kunnen definitief niet meedoen komend weekend?
Wie heeft het over basisspelers? 3 basisspelers en een vaste invaller is overigens sowieso al veel na één wedstrijd, zeker als er nog 2 basisspelers licht geblesseerd zijn maar wel spelen.

Maar goed, als jij het allemaal minder ernstig vindt, lig ik daar niet wakker van
Laffe huichelaar
pi_169413312
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Welke 5 basisspelers kunnen definitief niet meedoen komend weekend?
Ohja, er is alleen sprake van een blessuregolf als het basisspelers betreft :')

Man man man...
#12 is not for sale!
pi_169414315
Vergeleken met andere overtredingen is dit te zwaar gestraft. Ik ken Tonny al wat langer dan vandaag, hij gaat altijd voorop in de strijd maar is niet gemeen. Hij heeft nog nooit rood gepakt”, legt trainer Giovanni van Bronckhorst tijdens een perspraatje die keuze van Feyenoord uit. “Vilhena heeft gezegd dat het niet bewust was, daar sta ik achter. Ik vond het geen domme actie. Hij heeft nu het gevoel dat hij een zware misdaad heeft begaan. Het doet natuurlijk wel wat met hem, het geeft veel aandacht.”

Wat zielig voor die arme Tonny ;(
pi_169415207
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:25 schreef hafcfan het volgende:
Vergeleken met andere overtredingen is dit te zwaar gestraft. Ik ken Tonny al wat langer dan vandaag, hij gaat altijd voorop in de strijd maar is niet gemeen. Hij heeft nog nooit rood gepakt”, legt trainer Giovanni van Bronckhorst tijdens een perspraatje die keuze van Feyenoord uit. “Vilhena heeft gezegd dat het niet bewust was, daar sta ik achter. Ik vond het geen domme actie. Hij heeft nu het gevoel dat hij een zware misdaad heeft begaan. Het doet natuurlijk wel wat met hem, het geeft veel aandacht.”

Wat zielig voor die arme Tonny ;(
Gio vond het geen domme actie?
pi_169416353
Heel veel sterkte de komende tijd Tonny. Hopelijk komt alles weer goed. Kop op.
pi_169416565
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die het gehaat op Bassie (of Bali zoals wij hem hier thuis noemen :+) overdreven vind?

Doet altijd keihard z'n best, is best snel (en kan verrassend hoog springen) en op een of andere manier sticht hij altijd wel gevaar. Staat tegenover dat ie voor geen kut kan afwerken en veel te vaak de moeilijke oplossing kiest. Als ie vanaf rechts zou spelen en gewoon alleen maar op snelheid buitenom zou gaan om de achterlijn te halen en voor te geven denk ik dat je nog best veel aan hem kan hebben. Vanaf links ben ik er ook absoluut geen fan van, maar ook daar blijft ie altijd keihard werken en mee terug verdedigen enzo. Ik heb toch best respect voor hem eerlijk gezegd.
100% eens.
pi_169416581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Gio vond het geen domme actie?
Hoe kan iets een domme actie zijn als het onbewust is?
pi_169416614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kan iets een domme actie zijn als het onbewust is?
Een actie is slim of dom. Productief of juist niet.

Doet er niet toe of het bewust of onbewust is. Als je de beelden goed bekijkt, lijkt het me nog bewust ook.
  Forum Admin vrijdag 10 maart 2017 @ 18:26:59 #25
35723 crew  GGMM
pi_169416634
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kan iets een domme actie zijn als het onbewust is?
Klopt.

Ik reed laatst onbewust iemand met 140 km/u dood.

Kan gebeuren. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')