Een reiziger die klaar is met het wanproduct genaamd ICd?quote:Op zondag 12 maart 2017 20:58 schreef b2py het volgende:
Iemand heeft op Rotterdam C een tas van de loopbrug op een ICd gegooid. Station deels ontruimt: https://m.facebook.com/st(...)580700698908533%3Cbr
Turkse represailles?quote:Op zondag 12 maart 2017 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een reiziger die klaar is met het wanproduct genaamd ICd?
Stak0n!!!quote:Op zondag 12 maart 2017 21:06 schreef James1988 het volgende:
Wordt een leuk dagje morgen in het VK. Conducteurs gaan staken bij Southern, Northern en Merseyrail (Liverpool e.o.).
Reden voor de stakingen is de introductie van treinen zonder conducteur op desbetreffende netwerken, iets waar vakbond RMT het niet mee eens is.
Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Staking afkondigen omdat er al te lang geen mogelijkheid tot staken is geweest dan maar?
"Wij eisen elke drie maand een reden om te staken"quote:Op maandag 13 maart 2017 17:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken.
Prachtig systeem. Niets meer aan veranderenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:05 schreef James1988 het volgende:
Infoplus is weer goed bezig. Van de vertrektijden van Rotterdam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prachtig systeem. Niets meer aan veranderen
Ik hoor ze volgens mij nu al zeker twee jaar roepen dat er "op dit moment helaas sprake is van een achterstand bij het verwerken van de claims".quote:Op maandag 13 maart 2017 20:18 schreef James1988 het volgende:
Ja, zeg dat wel. Ik wacht nu al 2 maanden op de verwerking van twee GtbV-claims.
Er waren tijden waarin claims in twee weken werd goedgekeurd.
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoor ze volgens mij nu al zeker twee jaar roepen dat er "op dit moment helaas sprake is van een achterstand bij het verwerken van de claims".
In dit geval is die ov-chipkaart nu precies de reden dat ik mijn claim via de omslachtige manier (invullen formulier) heb moeten indienen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef James1988 het volgende:
Misschien moeten ze dan maar eens wat meer mensen aannemen. Of misschien moeten ze maar eens wat aan automatisering gaan doen, nu ze die kekke OV-chipkaart hebben moet het toch wel mogelijk zijn om automagisch te bepalen of een claim terecht is?
Betere oplossingen:quote:Op maandag 13 maart 2017 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
De plee's van de SGM's wordt rond Haarlem afgesloten. Wie hoge nood heeft moet zich bij de HC melden die dan de deur kan ontgrendelen. Dit allemaal vanwege iemand die telkens veel te heet gegeten heeft,
http://www.somda.nl/forum/7577/p610290/Ontwikkelingen+SGM/
Wisselen met SLT zou alleen maar harder toegeven zijn. Dan kan iedereen die moet pissen de tering krijgen.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Betere oplossingen:
- Je verstopt een camera in het paneel tegenover de WC deur.
- Wisselen met SLT
- DDZ wissel. (Want camera)
Dit is wel een beetje toegeven nu
Als het telkens dezelfde is dan zou hij toch op de beelden moeten staan op Sloterdijk, Haarlem en Den Haag HS of stations eromheen waar ook wel camera's hangen?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Betere oplossingen:
- Je verstopt een camera in het paneel tegenover de WC deur.
- Wisselen met SLT
- DDZ wissel. (Want camera)
Dit is wel een beetje toegeven nu
Daar heeft NS toch Travel John voor?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Wisselen met SLT zou alleen maar harder toegeven zijn. Dan kan iedereen die moet pissen de tering krijgen.
Ik zou nog liever een prullenbak volzeiken dan een conducteur te gaan zoeken (veel succes daarmee ook) en om zo'n ding te vragen.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar heeft NS toch Travel John voor?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 07:37 schreef James1988 het volgende:
Treinen rijden niet op tijd, ze rijden op rails
Klinkt goed. Eindelijk! Maar dit issue speelt al sinds de invoering van het systeem. Ik geloof dat rond 2010 de oude flapper-cta's zijn vervangen. Had de NS geen geld voor een update ofzo, dat het >5 jaar duurt om te fixen wat met het oude systeem gewoon prima was.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 06:40 schreef MTL het volgende:
en er worden nu zoveel mogelijk stations worden nu weergegeven om het enorme scrollen tussen de stations zo veel mogelijk te beperken.
Ook daarom: ÖBB.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar dat was in de tijd dat "reizigertje pesten" nog geen top-prioriteit was.
Een lightrail.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:27 schreef MCH het volgende:
Vinden jullie randstadrail lijn E een metro, tram of trein?
De trein reed gewoon.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Betekent dat "trein rijdt gewoon" of "zoek het maar uit"?
Een sneltram, volgens de 'definitie'. Een metro heeft geen gelijkvloerse kruisingen en dan heeft RR E welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:27 schreef MCH het volgende:
Vinden jullie randstadrail lijn E een metro, tram of trein?
Het is gewoon lightrail. Net als iedere sneltram of metro.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Een sneltram, volgens de 'definitie'. Een metro heeft geen gelijkvloerse kruisingen en dan heeft RR E wel
Dus het was een bijzonderheid dat 'ie reed anders zou het niet gemeld worden?quote:
Schijnt in Oostenrijk heel normaal te zijn heb ik gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |