Aangezien ik toch nog naar Mokum ga maar een driehoekje van gemaakt, nu op 20000 stations stoppen vanavond vroem vroemquote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Via Sloterdijk is meer waar voor je geld: Meer treinkilometers.
Zwaar vrachtje denk ik?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:30 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen maandag 6 Maart mocht ik weer eens voor de Ferry rijden. In de middag stond er een transport gepland met circa 15 meter laadlengte, op een trailer van 13,60 meter lengte. Prima, een uitsteek binnen de wettelijke lengtematen. Achterop een lengtebord en de zwaailampen aan, en rijden maar.
De lading betrof gebruikte spoorrails (verwijderd bij werkzaamheden ergens in het land) die verkocht waren aan een Engels bedrijf, die ze wél weer kan gebruiken. Hier een foto nadat ik alle spanbanden had getrokken en gesjord.
Veel zwaarder kun je niet met een enkelas trekker denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef greavy het volgende:
Dit zijn spoorstaven van ongeveer 54 kilo per meter. 810 kilo ongeveer per staaf, en het waren 36 staven. Dat was dus echt wel een zwaar vrachtje
Bij mij gaat hij simpelweg niet overquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Kut, ik heb gisteren voor duizenden euro's aan treinkaartjes bij ÖBB gekocht, allemaal PDF-tickets. Eén er van is verkeerd doorgegeven, had een dag eerder moeten zijn. Ik kan dat nummer +43-5-1717 niet bereiken op de een of andere manier (lukt iemand anders dat wel btw?). Weet iemand een andere methode om contact met ze te krijgen?
Heb het op Twitter gegooid in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij mij gaat hij simpelweg niet over
Geen FB account of Twitter iets?
Voor wat voor gezelschap heb je tickets gekocht als ik mag vragen? Voor duizenden euro's in je eentje ga je heel enthousiast reizen volgens mij.
De fundering van Hoofdgebouw III aka "De Inktpot" (sinds 1995 trouwens andersom, maar okee) in Utrecht bestaat voor een belangrijk deel uit 21 kilometer aan oude spoorstaven.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Wist niet dat ze die staven hergebruikten.
Nee, maar het scheelt dat het over een aardige lengte verdeeld is. Maar kan het prima hebben. Normaal zit ik niet in dit werk, maar in de tankcontainers.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel zwaarder kun je niet met een enkelas trekker denk ik
Dat gaat je niet helpen, ÖBB gebruikt Twitter niet voor klantenservice. Op Facebook helpen ze je wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heb het op Twitter gegooid in ieder geval.
Niet alleen de funderingquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De fundering van Hoofdgebouw III aka "De Inktpot" (sinds 1995 trouwens andersom, maar okee) in Utrecht bestaat voor een belangrijk deel uit 21 kilometer aan oude spoorstaven.
Het is opgelost. Ik belde met de afdeling Travel in de VS, en die moesten heel hard lachen dat ik me druk maakte over ¤80,40.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Kut, ik heb gisteren voor duizenden euro's aan treinkaartjes bij ÖBB gekocht, allemaal PDF-tickets. Eén er van is verkeerd doorgegeven, had een dag eerder moeten zijn. Ik kan dat nummer +43-5-1717 niet bereiken op de een of andere manier (lukt iemand anders dat wel btw?). Weet iemand een andere methode om contact met ze te krijgen?
Ik ben er überhaupt nooit in geslaagd me daar te registreren. Meerdere pogingen gedaan, hulp gevraagd, niet gekregen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom werkt die somda recover passwordmeuk niet.
Oh op de een of andere manier heeft Roland van RolandRail een hekel aan me. Hij moet op RR hoogstpersoonlijk ieder account goedkeuren dat geregistreerd wordt en het mijne weigert hij gewoonquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben er überhaupt nooit in geslaagd me daar te registreren. Meerdere pogingen gedaan, hulp gevraagd, niet gekregen.
Krijg dan de vinketering maar.
Maar jij bent ook gewoon een kutjoch.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oh op de een of andere manier heeft Roland van RolandRail een hekel aan me. Hij moet op RR hoogstpersoonlijk ieder account goedkeuren dat geregistreerd wordt en het mijne weigert hij gewoon
Ik heb zelf m'n zegen gegeven en vind mezelf ook een kutjoch. Met een ziek goed gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoon een kutjoch.
Het staat in de OP dus dan zal het wel waar zijn
Hahaha wat een grapquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Met een ziek goed gevoel voor humor!
Alleen doet Roland het forum niet meer administreren, dat is ene Coen geworden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oh op de een of andere manier heeft Roland van RolandRail een hekel aan me. Hij moet op RR hoogstpersoonlijk ieder account goedkeuren dat geregistreerd wordt en het mijne weigert hij gewoon
heb je de search gebruikt? Het antwoord op je probleem staat namelijk al beschreven op pagina 183 van een gearchiveerd topic uit 2007!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben er überhaupt nooit in geslaagd me daar te registreren. Meerdere pogingen gedaan, hulp gevraagd, niet gekregen.
Krijg dan de vinketering maar.
Zulk soort dingen ja Dan moet je toch gewoon een nekschot hebben Gewoon een vraag beantwoorden is EN minder moeite EN veel socialer dan een beetje betweterig gaan lopen doen over zoietsquote:Op zondag 12 maart 2017 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je de search gebruikt? Het antwoord op je probleem staat namelijk al beschreven op pagina 183 van een gearchiveerd topic uit 2007!
Niet zo offtopic gaan he, waarschuwing.quote:Op zondag 12 maart 2017 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk soort dingen ja Dan moet je toch gewoon een nekschot hebben Gewoon een vraag beantwoorden is EN minder moeite EN veel socialer dan een beetje betweterig gaan lopen doen over zoiets
Wil jij niet gaan pseudo-modden en in het vervolg sofort ein TR machen?quote:Op zondag 12 maart 2017 12:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet zo offtopic gaan he, waarschuwing.
wat mod jij dan?quote:Op zondag 12 maart 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wil jij niet gaan pseudo-modden en in het vervolg sofort ein TR machen?
dat staat overigens wel in het nieuwe modbeleid van FOK! overigens
Nietsquote:
Afschaffen en van het spoor betonnen banen voor zelfrijdend snelvervoer van makenquote:
Moeten ze ff op werkbezoek in Albanië. Niet heel moeilijk, daar rijdt nauwelijks nog een trein maar de wegen worden in rap tempo verbeterd en nieuwe snelwegen aangelegd.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Afschaffen en van het spoor betonnen banen voor zelfrijdend snelvervoer van maken
Eind van de zomerquote:Op zondag 12 maart 2017 16:40 schreef Peter het volgende:
Wanneer is heel Kampen-Zwolle-Wierden nu geëlektrificeerd?
ik ook mijn eerste stukje Flirt gedaanquote:Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Zo en weer even stukje wezen wegleren. Gelijk even kennis gemaakt met de Flirt
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Zo en weer even stukje wezen wegleren. Gelijk even kennis gemaakt met de Flirt
Op welke standplaatsen zitten jullie ergens?quote:
Rtd. Wij rijden zelf geen flirt dus dit was de enige manierquote:Op zondag 12 maart 2017 17:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Op welke standplaatsen zitten jullie ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |