Nou, volgens MBN staat ie hier. Volgens mij niet, net het hele terrein afgefietstquote:Op donderdag 16 maart 2017 10:02 schreef MTL het volgende:
[..]
Zelfs de GPS module die altijd aan blijft staan is niet meer actief? (Oftewel: Zwitserland al gebeld?)
Dat is wel au
quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:10 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nou, volgens MBN staat ie hier. Volgens mij niet, net het hele terrein afgefietst
al eens achter het juk gezocht?quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:10 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nou, volgens MBN staat ie hier. Volgens mij niet, net het hele terrein afgefietst
Zeker.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fijn eah, relativeren door te vergelijken met de Belgen <3
Misschien moet het MBN keertje naar buiten?quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:10 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nou, volgens MBN staat ie hier. Volgens mij niet, net het hele terrein afgefietst
Ze hebben er toch genoegquote:Op donderdag 16 maart 2017 09:57 schreef Maegrim het volgende:
Iemand een idee waar loc 186-004 uithangt....? Nedtrain is em kwijt
Die is verwijderd PSMquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste Spinter Nieuwe Generatie is op weg naar Velim voor testwerk
Filmpje stond gewoon op het account van de NS. Weird danquote:
Lekker dan..... Voorheen deed Alstom dat ook met één van hun filmpjes.quote:
Terecht. Hogere frequenties beginnen steeds meer negatieve gevolgen te hebben. Dat mag wel een keer over zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:21 schreef b2py het volgende:
http://locov.nl/actueel/p(...)stregeling-2018.aspx
Locov allerminst tevreden over voorstel dienstregeling 2018
Was dat maar het enige wat er aan de hand is. De verbinding Enkhuizen-Amsterdam wordt zo langzamerhand nog trager dan toen er enkelspoor over de gehele lengte was en er een stoomtrein reed. Heel veel overstappen worden gesloopt en diverse sprinters staan regelmatig 7 - 10 minuten wortel te schieten omdat de treinpaden voor en na een knelpunt niet meer aan elkaar passen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
nja als je een 10 minutendienst gaat invoeren in een kwartier/halfuur landschap is het logisch dat het aan de randjes scheef loopt. Als je gewoon landelijk alles 10-minutendienst gaat rijden heb je dat gezeik ook niet. Dat moet de locov ook wel zien.
Dan ben je ook wel een strontmongool ook natuurlijk. Iedereen die er een kwart seconde over nadenkt snapt dat dat levensgevaarlijk is. Rednecksquote:
Het wordt gewoon hoog tijd voor spoorverdubbeling op Uitgeest-Den Bosch denk ik...quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Was dat maar het enige wat er aan de hand worden. De verbinding Enkhuizen-Amsterdam wordt zo langzamerhand nog trager dan toen er enkelspoor over de gehele lengte was en er een stoomtrein reed. Heel veel overstappen worden gesloopt en diverse sprinters staan regelmatig 7 - 10 minuten wortel te schieten omdat de treinpaden voor en na een knelpunt niet meer aan elkaar passen.
quote:
NS Logistiek be like:quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:21 schreef b2py het volgende:
http://locov.nl/actueel/p(...)stregeling-2018.aspx
Locov allerminst tevreden over voorstel dienstregeling 2018
De 186 005 heb ik vanmorgen nog gezien aan de ICD, geen idee of er aan de andere kant van de stam de 186 004 stond.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben er toch genoeg
Dit was de loc een maand geleden
ziet er goed uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |