abonnement Unibet Coolblue
pi_169405033
hier hebben ze alleen maar 1 persoonskamers sinds de renovatie. heerlijk!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 03:44:20 #277
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169405789
Nachtploeg :W

Ik doe ook een keer mee. Peuter werd wakker in een nat bed en een bed verschonen om 03.15u is toch iets te veel actie om weer in slaap te kunnen vallen -O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169405893
Balen Sylver, heb je uiteindelijk nog kunnen slapen?

Slapen jullie ook zo licht trouwens? Echt, mijn man hoeft maar net iets te hard te zuchten in zijn slaap en ik ben gelijk wakker. Hij wilde net zachtjes opstaan zodat ik kon blijven liggen, maar ik werd wakker van het knopje waarmee hij de wekker alvast uit wilde zetten. (Die was nog niet afgegaan.) Echt he :')

Over familie bij de bevalling. Echt gewoon nee hier. Wat dat betreft wel jammer dat we al een dreumes rond hebben lopen die opgevangen moet worden, want dan zal toch iemand het moeten weten dat ik bezig ben en om haar op te vangen. De vorige keer wilden mijn schoonouders wel heel graag dat we zouden bellen als het begon. Niet gedaan natuurlijk. Ik zag ze al zitten op de gang van het ziekenhuis ofzo..
pi_169405968
Ik vind eigenlijk ook dat de kerel niet zoveel recht heeft op 'aanspraak willen' tijdens mijn bevalling :@
Hij hoeft het zware werk dan niet te doen, dus hij doet maar mooi waar ik op dat moment behoefte aan heb. Dat ging de vorige keer perfect (op het kopje koffie voor mijn neus na, tijdens een wee, waardoor ik bijna moest kotsen :') ).

In het ziekenhuis hier gelukkig wel eenpersoonskamers, kan me voorstellen dat dat stoorde, FF!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169406043
Haha. Sam. Je man wil aanspraak hebben tijdens de lange dag van de bevalling? Ik lig echt even in een deuk hier hoor. Misschien kan hij gewoon zich richten op jou en jou zo goed mogelijk ondersteunen? Lijkt me 'aanspraak' genoeg. Maar goed, dit is een ver van mijn bed show, geloof ik.

Sterkte aan iedereen die ziek en misselijk is en zich in het algemeen niet goed voelt. Hou je taai dames en zorg goed voor jezelf, dat is het allerbelangrijkste nu.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169406088
Ik vond de kraamhulp erbij al veel :o Ik had ook ergens gelezen dat met elke persoon die er extra bij is de bevalling een uur langer duurt (maar moet wel zeggen dat ik twijfels heb of dit daadwerkelijk onderzocht is maar ik kan me wel voorstellen dat je lijf niet echt zin heeft om in een beval modus te gaan als je hele familie er om heen staat).
Hier dus geen familie erbij. Stiekem hoop ik ook dat het gewoon 's nachts gebeurt zodat we ook niemand hoeven te bellen voor oppas. Bij nr 2 was sm enorm ongerust. Nr1 was 's ochtends om 10.00 opgehaald en we hadden om 18.00 nog niets van ons laten horen. Ja, uhm... we hadden het druk. Maar ze dacht dat het allemaal helemaal mis was gegaan enzo, denk dat het voor iedereen beter is als ze niet op de hoogte zijn van de bevalling.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 07:58:50 #282
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169406098
Wij hebben familie de dag van de inleiding laten weten en dat was een grote fout. Ik beviel pas rond middernacht en iedereen dacht dat het helemaal mis was gegaan. Mijn moeder beviel namelijk elke keer in 4 uur, dus dat was de norm :P
pi_169406165
4 uur, jemmig zeg, dan moet je nog best opschieten, zeker als je ingeleid wordt.
Ik zal sm tegen die tijd nog wel een keer uitleggen dat een bevalling ook prima twee dagen kan duren zonder dat er iets aan de hand hoeft te zijn en dat we wel bellen als er iets is :)
pi_169406182
Hier belde we trouwens ook pas toen ik keurig gehecht en gedoucht in een schoon bed lag
Daarvoor waren we (in ieder geval ik) echt nog te druk. Bellen jullie al eerder?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:22:38 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_169406242
Hier weten heel veel mensen al de datum van de eventuele inleiding, omdat we oppas moesten regelen voor kleuter en peuter. Het zijn een soort estafette-oppas-dagen, dus tja. Daarnaast heb ik het twee vriendinnen verteld. Peuter en kleuter hebben het denk ik ook op school verteld. :P Als al die mensen lekker thuis blijven vind ik het niet erg.

Bij de eerste hebben we het alleen een goede vriend verteld en bij de tweede alleen opa, omdat hij onverwachts op kon passen. En bij de tweede heb ik op Fok! geschreven tijdens de bevalling, omdat m'n man er ruim twee uur over deed voor hij er was. Kon toen zelf wel wat aanspraak gebruiken. oO< :')

Thee, kleurtjes! O+ Love it.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_169406278
Nope, bellen wanneer alle rust is wedergekeerd. Kind gaat nergens heen in de tussentijd ;)
Mijn hemel, heb een deel van de nacht wakker gelegen met JEUK. Lijkt op allergie, maar heb niets gehad waar ik allergisch voor ben. Begon paar dagen terug op buik, maar nu gezakt naar mijn been. Geen zwangerschap is hetzelfde }:|
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:28:40 #287
30252 Soempie
Procreating
pi_169406290
Bij de eerste vond ik het heel belangrijk dat niemand het zou weten. Ik zag het al gebeuren dat ze in de gang zouden wachten oid. :X Nu met de derde merk ik dat ik me over heel veel zaken niet druk meer maak.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_169406307
Ik had mijn zussen om 10:00 een berichtje gestuurd 'ik weet nu hoe weeën voelen, het is begonnen' maar toen ze om 17:00 verder nog niets gehoord hadden, werden ze ook wat zenuwachtig las ik later terug in de groepsapp. Dat vond ik alleen maar lief en ook fijn, dat ze in gedachten bij me waren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169406571
Mijn moeder schoonmoeder en oma waren in het ziekenhuis aan het wachten. Het had van mij niet gehoeven, maar achteraf was het wel een geruststellende gedachte. Uiteindelijk hebben ze er een dagtochtje aan gehad :') Van 10.00 tot 01.00 :D

Deze keer gaat de Senn naar mijn moeder. Als zusje er is mogen ouders schoonouders naar het ziekenhuis komen. Maar Senn mag eerst en alleen met zijn zusje komen kennismaken. Pas daarna opa's en oma's En als het midden in de nacht gebeurd, dan zullen ze moeten wachten tot de volgende ochtend.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:17:14 #290
73386 Fazz
onderweg
pi_169406733
Als alles goed gaat in het zkh mag je toch na een uur of 2 naar huis? we zijn dan in 5 min thuis,
Misschien dat we de kennismaking met grote broer dan wel thuis doen :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:19:37 #291
30252 Soempie
Procreating
pi_169406760
Oh, dat vind ik wel een goede om aan te denken en voor de zekerheid aan te geven. Dat -hier- de tantes nog even buiten blijven, terwijl de kindjes eerst rustig kennismaken en we met z'n 5en zijn. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_169406817
Mijn schoonmoeder belde ook in paniek op op een gegeven moment of het nog wel goed ging omdat ze nog steeds niks gehoord had. Inleiding begon op vrijdagochtend en uiteindelijk is O zondagmiddag pas geboren. Als ik die vrijdag niet jarig was geweest had niemand wat geweten. Voor deze keer moeten we nog wat bedenken. Opties genoeg gelukkig, maar de vraag is wat we willen. Mijn moeder bleek namelijk toch ook heel nerveus te worden van moeten wachten (al 8 kleinkinderen, en dit was de eerste die (ruim) na de UD kwam), maar wellicht leidt O ze juist wel af.

Vorige keer hebben we zo'n twee uur na de bevalling een belrondje gedaan en mochten alleen de opa's en oma's 15 minuten langs komen. Deze keer mag O als eerste langs komen, dus als het na zijn bedtijd is hebben opa's en oma's pech. We hebben wel een fijne geboortefotograaf die heeft aangegeven de volgende ochtend terug te komen voor de eerste foto's van de ontmoeting tussen O en de tweeling als het voor hem te laat wordt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:29:43 #293
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169406923
Hier woont alle (schoon)familie op n uur rijden van ons :Y fijn idee dat als we ze bellen, het dan nog even duurt voor ze er zijn. Ik kan t niet goed inschatten maar ik denk nu dat ik de tijd dat we net met zn drietjes zijn zo lang mogelijk wil rekken O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169406928
Wij hadden mijn ouders gevraagd om op te passen, net als vorige keer. Groot verschil nu was dat de bevalling begon na de wekker (ipv midden in de nacht) en dat de oudste zodoende gewoon naar school was. Mijn ouders hebben peuter meegenomen naar de kinderboerderij en na ruim een uurtje konden we ze alweer bellen om beide kinderen mee terug naar huis te nemen.
Bij bevalling van de peuter waren ze hier heel vroeg in de ochtend en was de oudste zodoende nog niet aangekleed. Ze zijn toen dus de hele bevalling hier in huis geweest.
pi_169407171
Bevallen is nogal een ver-van-mijn-bed-show nog. Op dit moment denk ik vooral dat ik mensen pas de dag erna inlicht. Maar goed, wie weet denk ik er op dat moment wel anders over. Ik heb er ook nog niet echt over nagedacht moet ik zeggen. :D

En eh, wisten jullie ook dat middagdutjes echt de uitvinding van de eeuw zijn? Ik wilde dat eerst niet, want normaal slaap ik dan snachts bijna niet. Gisteren had ik per ongeluk anderhalfuur de ogen dicht op de bank, en daarna voelde ik me zoveel beter. En ook vannacht heerlijk geslapen. Ik voel me zoveel fitter dan de afgelopen paar weken. Ik ben zelfs onderweg om te gaan zwemmen, terwijl ik eerder op mijn vrije dag echt niet vooruit te branden was. Die middagdutjes houden we er dus maar even in. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169407212
Lekker aan toegeven Nanuke :)
pi_169407257
Heerlijk van genieten Nan :)

Hier vanmiddag de eerste zwemles voor mijn kleine kabouter kleuter, ze heeft toevallig ook een vrije dag en stuitert sinds ze wakker is helemaal hyper het huis door van enthousiasme :') ik hoop zoooo dat het is wat ze er van verwacht.
(En dat het een beetje meevalt met de warmte/benauwdheid daarbinnen :+ ).

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2017 09:55:59 ]
pi_169407347
Die van mij wil ook graag op zwemles, ik snap alleen niet goed waarom want ze durft nog niet eens van het glijbaantje af in het pierenbadje :D
  vrijdag 10 maart 2017 @ 10:21:01 #299
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_169407737
Inderdaad gewoon aan toegeven, Nanuke :) Je lijf is heel hard bezig!

Leuk, Logi! Hopelijk valt de warmte mee voor je.

En over extra mensen bij de bevalling, daar doe ik niet aan. Mijn (8> begon vanmorgen trouwens een beetje te klagen over dat ie de vorige keer zo'n spierpijn in zijn rug had erna, omdat ik zo aan zijn nek had gehangen tijdens de weeën :') Arme man...
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 10:24:42 #300
382129 crew  Donna
pi_169407797
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:45 schreef Nanuke het volgende:

En eh, wisten jullie ook dat middagdutjes echt de uitvinding van de eeuw zijn? Ik wilde dat eerst niet, want normaal slaap ik dan snachts bijna niet. Gisteren had ik per ongeluk anderhalfuur de ogen dicht op de bank, en daarna voelde ik me zoveel beter. En ook vannacht heerlijk geslapen. Ik voel me zoveel fitter dan de afgelopen paar weken. Ik ben zelfs onderweg om te gaan zwemmen, terwijl ik eerder op mijn vrije dag echt niet vooruit te branden was. Die middagdutjes houden we er dus maar even in. O+
Ja dat is echt heerlijk. Gisteren na het eten even een 'middagdutje' voordat we op verjaardag moesten. Daarna onder de douche en voelde me als herboren.
Vanmiddag weer. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')