abonnement Unibet Coolblue
pi_169385985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Je hebt toch ooit (een jaar eerder) een contract afgesloten? Je maakt me niet wijs dat deze (overigens geheel normale) gang van zaken daarin niet vermeld is.

Dat jij je contract niet leest, kan de sportschool natuurlijk niets aan doen.

Je "schikking" is dan ook een lachertje. Je verweer overigens ook.
Edit: mag vast niet gezegd worden van de mods, we moeten immers liev doen :*
fixed :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169386074
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

fixed :7
Oeps :@

Thnx ^O^
pi_169386850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Oeps :@

Thnx ^O^
:*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169386932
Opzeggen met terugwerkende kracht kun je vergeten. Nu opzeggen is nog een kalendermaand betalen. En natuurlijk de bedragen die je gestorneerd hebt ook weer betalen.

En ook die tariefswijziging kun je waarschijnlijk niet meer succesvol op terugkomen. Je hebt immers meerdere malen het nieuwe tarief betaald zonder protest. Dan ben je waarschijnlijk stilzwijgend akkoord gegaan met de wijziging.
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:57:42 #30
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_169389790
Wat een zonde van je geld. Meer dan 300 euro gewoon weggegooid.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_169392543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef shazaam het volgende:

[..]

zo moeilijk is het niet ;)

-edit- overigens als ze er niet mee akkoord gaan, zal je hoogstwaarschijnlijk aan het korste eind trekken. Zelfs al zou je volgens een kantonrechter gelijk krijgen, de bedragen zijn simpelweg te klein om daar werkelijk achter aan te gaan.
*Zucht* Ik ook altijd met mijn te moeilijk denken... Heel erg bedankt! _O_
pi_169392696
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Je hebt toch ooit (een jaar eerder) een contract afgesloten? Je maakt me niet wijs dat deze (overigens geheel normale) gang van zaken daarin vermeld is.

Dat jij je contract niet leest, kan de sportschool natuurlijk niets aan doen.

Je "schikking" is dan ook een lachertje. Je verweer overigens ook.
Edit: mag vast niet gezegd worden van de mods, we moeten immers liev doen :*
Nope, dit was mijn eerste sportschool waar ik nu wil opzeggen. Onderhand zit ik al bij een andere omdat deze veel dichter bij is en ik nu weer enorm veel tijd heb. En jep, wel weer een jaarcontract maar ik zie de sportschool nu als een manier om te relaxen en dat had ik vorig jaar niet...
pi_169392748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:46 schreef jvw199 het volgende:

[..]

Nope, dit was mijn eerste sportschool waar ik nu wil opzeggen. Onderhand zit ik al bij een andere omdat deze veel dichter bij is en ik nu weer enorm veel tijd heb. En jep, wel weer een jaarcontract maar ik zie de sportschool nu als een manier om te relaxen en dat had ik vorig jaar niet...
Ook bij een eerste sportschool krijg je een contract wat je kunt lezen. Dat is het contract wat ik bedoelde met 'eerder / een jaar eerder'; je had immers een jaarabonnement.
pi_169392945
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 07:44 schreef Ivo1985 het volgende:
En ook die tariefswijziging kun je waarschijnlijk niet meer succesvol op terugkomen. Je hebt immers meerdere malen het nieuwe tarief betaald zonder protest. Dan ben je waarschijnlijk stilzwijgend akkoord gegaan met de wijziging.
Daar valt over te discussiëren, zo is bv ook met het herroepinsrecht de termijn 6 maanden indien een verkoper de regels van de wet koop op afstand in de AV anders implementeert (ten nadele van de consument) het recht is hierin dus behoorlijk beschermend voor consumenten, en zeker als je per automatische incasso betaald en het geen opvallend grote bedragen zijn kan een rechter er best wel eens in mee gaan.
Het grootste probleem is alleen dat de bedragen simpelweg te klein zijn, en dat het dus niet loont om die rechter daadwerkelijk te bezoeken.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_169403941
En ik heb antwoord:

• Blijkbaar hebben ze wel een mail verstuurd aan iedereen, maar ik heb het nog gecheckt (de medewerker had een uitdraai meegestuurd) en ik heb hem niet ontvangen.
• En voor het beëindigen van het contract is alleen gezegd dat ik een mutatie formulier moet invullen.

Kortom, ik vul dat formulier in en zie wat ze gaan doen. Ik houd jullie op de hoogte :)
Thanks voor alle hulp, zelfs de genen die kritiek hadden/hebben op mijn daden (ben pas net volwassen (en eigenwijs O-) ), dus kan nog een hoop leren :Y ).

[ Bericht 0% gewijzigd door jvw199 op 09-03-2017 23:18:35 (Zinsopbouw is lastig XD) ]
pi_169706466
Update:

Ik ging naar de balie toe, vroeg om het mutatieformulier. De medewerkster ging hem pakken, wat gegevens opschrijven en toen ze hem wilde geven zei ze dat ik alsnog het bedrag moet betalen :X . Pittig kut dus :(

Ik blijf het wel raar vinden dat er in de brief niks over de afbetaling word gezegd, dus hier ga ik achteraan en kijken of ik mijn geld terugkrijg...
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:59:42 #37
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_169706712
Dat had je wel kunnen verwachten toch? Dat je dat bedrag nog moest betalen. Zolang jij niks opzegt moet je gewoon betalen, ook als je het gestorneerd hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')