omdat we snachts vliegen en anders ontzettend lang op schiphol moeten wachten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kom je bij dat hotel dan?
En waarom ga je sowieso niet met de trein?
Hoe laat vlieg je?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:28 schreef pepefrog het volgende:
[..]
omdat we snachts vliegen en anders ontzettend lang op schiphol moeten wachten.
We kunnen de dag vantevoren wel met de trein en dan in een hotel
Auto daar parkeren ook. Trein met 5 personen zal ook niet goedkoop zijn. Hotel is ook niet goedkoop. Ik zou de prijzen, voor- en nadelen op een rijtje zetten en dan beslissen.quote:
Dit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Auto daar parkeren ook. Trein met 5 personen zal ook niet goedkoop zijn. Hotel is ook niet goedkoop. Ik zou de prijzen, voor- en nadelen op een rijtje zetten en dan beslissen.
Of misschien heb je iemand in je omgeving met een personenbusje die je voor wat benzinegeld wil brengen.
Is nodig, zijn cameras etc en spullen daarvoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:46 schreef Rezania het volgende:
Je kan toch nagaan of al die meuk echt nodig is?
Dat is waar maar ik vind 400 euro een beetje teveel van het goede. Dan maar opgepropt in de auto.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoveel bagage is op zich geen probleem, maar hou er wel rekening mee dat het verdomd klote is in het OV. Als de schipholtaxi al duurder is, dan zou ik graag dat extra geld ervoor over hebben om thuis in te stappen en voor de deur van schiphol weer uit te stappen, i.p.v. alles de bus en de trein in en uit slepen.
Maar zoals gezegd: da's jullie keuze
Ik kan zo geen andere opties bedenken dan die ik genoemd heb.
Hoe lang ga je op reis? Parkeren kost ook geld, en benzine ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:08 schreef pepefrog het volgende:
Dat is waar maar ik vind 400 euro een beetje teveel van het goede. Dan maar opgepropt in de auto.
een week.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe lang ga je op reis? Parkeren kost ook geld, en benzine ook.
Anyway, sorry, je hebt je beslissing al genomen.
Fijne vakantie!
Een weekje op vakantie met 5 personen en daar heb je 5 rugzakken en 5 koffers voor nodig? Wat.quote:
Ja. We gaan erheen voor een project. We moeten dus filmen, editten, muziek maken etc. Daarom zoveel spullen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een weekje op vakantie met 5 personen en daar heb je 5 rugzakken en 5 koffers voor nodig? Wat.
Das een goeie! wordt overlegd! thxquote:Op donderdag 2 maart 2017 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien 2x rijden en dan de bagage opslaan in een bagagekluis?
400 euro, woon je diep in Duitsland ofzo? Vanuit de meeste plaatsen in Nederland kun je voor 100 max 150 euro wel een taxi vinden die je die kant op wilt rijden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:08 schreef pepefrog het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vind 400 euro een beetje teveel van het goede. Dan maar opgepropt in de auto.
5 personen met koffers heb je een klein busje voor nodig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
400 euro, woon je diep in Duitsland ofzo? Vanuit de meeste plaatsen in Nederland kun je voor 100 max 150 euro wel een taxi vinden die je die kant op wilt rijden.
Hoeveel cameras ga je meenemen per persoon dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:20 schreef pepefrog het volgende:
[..]
5 personen met koffers heb je een klein busje voor nodig.
Vanuit Maastricht ¤287, willekeurig adres gekozen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:20 schreef pepefrog het volgende:
[..]
5 personen met koffers heb je een klein busje voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |