abonnement Unibet Coolblue
pi_169212513


pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02 Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.

“Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.

Pauw & Jinek: De Verkiezingen is van maandag 27 februari t/m vrijdag 17 maart, iedere werkdag live te zien rond 23.00 uur bij de VARA en KRO-NCRV op NPO 1.

http://pauw.vara.nl/nieuw(...)ezamenlijke-talkshow
pi_169212520
Minpunt aan pauw is zijn nogal opzichtige atheisme.
pi_169212524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Minpunt aan pauw is zijn nogal opzichtige atheisme.
Niet mis mee?
pi_169212526
Ik kijk naar de herhaling. Genieten.
pi_169212527
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niet mis mee?
Nevermind, nee wel als het te opzichtig is vind ik als talkshowhost.
pi_169212531
VBL aids uit de OP gehaald. Bazen gifje er in.
pi_169212537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Wel als het te opzichtig is, hier heeft Pauw overigens ook zijn excuses voor aangeboden zie ik, mooi.
Ik vind dat in dit land iedereen zijn identiteit in welke mate dan ook mag uitdragen.

#linksapplaus
pi_169212541
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In tegenstelling tot anderen, vond ik hem wel redelijk koel blijven, natuurlijk is dit in slechte toonaarde gevallen bij een boel anderen, maar die hadden toch nooit op roos gestemd.
Niet helemaal waar. Ik ben een alle kanten op zwevende kiezer. Toen Jan Roos bekend maakte dat hij lijsttrekker werd dacht ik, nou wie weet. Dat Oekrainereferendum vond ik top. Maar na vanavond heb ik hem van mijn lijstje om eventueel op te stemmen weggestreept.
pi_169212548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Ik ben een alle kanten op zwevende kiezer. Toen Jan Roos bekend maakte dat hij lijsttrekker werd dacht ik, nou wie weet. Dat Oekrainereferendum vond ik top. Maar na vanavond heb ik hem van mijn lijstje om eventueel op te stemmen weggestreept.
Wie staan er nu op je lijstje?
pi_169212556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Ik ben een alle kanten op zwevende kiezer. Toen Jan Roos bekend maakte dat hij lijsttrekker werd dacht ik, nou wie weet. Dat Oekrainereferendum vond ik top. Maar na vanavond heb ik hem van mijn lijstje om eventueel op te stemmen weggestreept.
Ik vond het voor deze uitzending al een kwal, die beelden en die tweets kende ik allang, vandaar, maar jinek zorgde gek genoeg voor een beetje sympathie voor roos van mijn kant.
pi_169212557
Daarom zegt GeertGod alle debatten af. _O_
pi_169212562
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wie staan er nu op je lijstje?
D66, Partij voor de Dieren en alle kleine nieuwe partijtjes waar ik me nog in moet verdiepen. Een paar maanden geleden stond PVV er zelfs nog op....
pi_169212566
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:34 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik vind dat in dit land iedereen zijn identiteit in welke mate dan ook mag uitdragen.

#linksapplaus
Dat mag zeker, maar het wordt irritant als dat een terugkerend iets wordt in meerdere onderwerpen bij zijn programma, waar hij soms iets te ongenuanceerde uitspraken doet.
pi_169212576
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik vond het voor deze uitzending al een kwal, die beelden en die tweets kende ik allang, vandaar, maar jinek zorgde gek genoeg voor een beetje sympathie voor roos van mijn kant.
Ik vond hem ook altijd al een kwal, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op zou stemmen.
pi_169212577
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

D66, Partij voor de Dieren en alle kleine nieuwe partijtjes waar ik me nog in moet verdiepen. Een paar maanden geleden stond PVV er zelfs nog op....
Aardig divers lijstje dus.
pi_169212578
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik vond het voor deze uitzending al een kwal, die beelden en die tweets kende ik allang, vandaar, maar jinek zorgde gek genoeg voor een beetje sympathie voor roos van mijn kant.
Bij mij hetzelfde. Denk dat dit eerder in zijn voordeel werkt. De rechtse stemmer vertrouwt de NPO toch al niet.

Maar goed, het effect is klein, men vergeet snel en verkiezingen ook pas over twee weken.
pi_169212587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat mag zeker, maar het wordt irritant als dat een terugkerend iets wordt in meerdere onderwerpen bij zijn programma, waar hij soms iets te ongenuanceerde uitspraken doet.
Het is als atheïst natuurlijk ook erg moeilijk om niet te vervallen in een hoogmoedigheid als je weer een religieuze nutjob aan tafel hebt die gelooft dat profeten over water kunnen lopen en vrouwen gestenigd moeten worden.
pi_169212592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef Zipportal het volgende:
Daarom zegt GeertGod alle debatten af. _O_
Alleen heeft Geert geen inhoud, geen interviews en überhaupt een laf lijstje van tien punten.
pi_169212593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Aardig divers lijstje dus.
Het begon een paar weken geleden heel groot. Eigenlijk alle partijen behalve de VVD en de partijen met een godsdienstige achtergrond (incl. CDA).
pi_169212598
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Paar leden erbij duizenden stemmen minder
Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
pi_169212599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde. Denk dat dit eerder in zijn voordeel werkt. De rechtse stemmer vertrouwt de NPO toch al niet.

Maar goed, het effect is klein, men vergeet snel, verkiezingen ook pas over twee werken.
En terecht. In die zelfde uitzending 2 totaal verschillende fragmenten tussen bijv. klaver en baudet achter elkaar.

Kijk ik zal nog eens benadrukken dat ik niets met figuren als roos, baudet of sterker nog wilders heb, maar het begint wel op te vallen zo. Ik ga nu haast mensen snappen die de media nu afvallen. Juist daarom sterkt dit mensen als baudet en roos die het over media/partij kartels hebben.
pi_169212602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
Helemaal eens.
pi_169212606
Voor de rechtse stemmers hebben we gelukkig nog sterren op het plein bij de TROS dus enig balans is er wel.
pi_169212608
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]

Jan Roos de homovriend.
Zijn normen en waarden gaan over groen met ballen erin.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_169212610
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Minpunt aan pauw is zijn nogal opzichtige atheisme.
Vervelend hè, in een land met 50,1 procent niet-gelovigen dat je er af en toe iets van merkt dat een meerderheid van de bevolking niet-gelovig is.

Heb je enig idee hoe vaak ik als niet-gelovige ongewild met allerlei religieuze uitingen word geconfronteerd?
pi_169212613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
_O_
(she/her)
pi_169212615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nevermind, nee wel als het te opzichtig is vind ik als talkshowhost.
Andries Knevel en Tijs van den Brink zijn christelijk. Heel duidelijk en opzichtig. Moeten die ook maar onmiddellijk van de buis?
pi_169212617
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Minpunt aan pauw is zijn nogal opzichtige atheisme.
Dat zie ik dan weer als pluspunt.
pi_169212631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vervelend hè, in een land met 50,1 procent niet-gelovigen dat je er af en toe iets van merkt dat een meerderheid van de bevolking niet-gelovig is.

Heb je enig idee hoe vaak ik als niet-gelovige ongewild met allerlei religieuze uitingen word geconfronteerd?
Nee, dat is het punt niet, ik vind pauw juist zeer fijn. Dit was gewoon iets waar ik me een paar keer aan stoorde, dat het niet nodig was om op dat moment zijn gast aan te vallen op zijn geloof maar pauw het toch deed.
pi_169212634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Andries Knevel en Tijs van den Brink zijn christelijk. Heel duidelijk en opzichtig. Moeten die ook maar onmiddellijk van de buis?
Waar zeg ik dat pauw van de buis moet? Integendeel, bovendien ben ik zelf ook atheist.
pi_169212637
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
Maar toch verandert het weinig aan de situatie, mensen die Roos toch al niet mochten, zullen Roos nu niet sympathiek gaan vinden.

Roos heeft een hoop vrouw-onvriendelijke dingen gezegd en gedaan. Dat was al bekend en zal zijn populariteit ook niet vergroten.

Daarbij had Roos veel harder uit kunnen halen. Dat dit vooropgezet is. Dat Pechtold en andere lijsttrekkers een andere behandeling krijgen. Dat ze ook al continu Trump bashen in hun showtjes.

Kortom, Roos wint wel iets. Maar het is vrij weinig. Daarbij, verkiezingen pas over twee weken.
pi_169212646
Ha, :) denkje trouwens dat Pauw echt blowt?
pi_169212648
Valt me trouwens op dat ik weinig mensen erover hoor om op Roos te stemmen. Ook in dit topic niet. Hoor sommigen wel over FvD.

Waarschijnlijk geen zetels voor VNL en wel voor FvD.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 00:47:45 #34
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169212649
Jinek is pissed _O-
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169212651
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef possetje het volgende:
Ha, :) denkje trouwens dat Pauw echt blowt?
Waarom niet? Is toch heel normaal, doen zoveel mensen.
pi_169212654
Morgen weer MediacourantGoden erbij pakken. *O*
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:48:44 #37
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212656
Ik snap wel dat Jinek (semi) boos wordt. Ze wordt nogal van wat beticht.

#TeamJinek
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:48:57 #38
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169212661
VNL staat in bijna alle peilingen overigens op 0 zetels, maar Jan Roos heeft bij meerdere programma's van die zogenaamd politiek gekleurde NPO aan mogen schuiven.
pi_169212662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap wel dat Jinek (semi) boos wordt. Ze wordt nogal van wat beticht.

#TeamJinek
Jinek is een schandvlek.
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:49:55 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212668
Hahahahaha

Wederom prachtig
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169212669
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef luxerobots het volgende:
Valt me trouwens op dat ik weinig mensen erover hoor om op Roos te stemmen. Ook in dit topic niet. Hoor sommigen wel over FvD.

Waarschijnlijk geen zetels voor VNL en wel voor FvD.
Baudet is nog best aantrekkelijk voor semi intellectuele studentjes, die doen het denk ik gewoon prima bij die doelgroep. Bovendien vinden veel mensen Jan Roos nu eenmaal een irritante vent, ook al zijn ze het wel eens met zijn opmerkingen voor islamisering en immigratie.
pi_169212676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef Heufd het volgende:
VNL staat in bijna alle peilingen overigens op 0 zetels, maar Jan Roos heeft bij meerdere programma's van die zogenaamd politiek gekleurde NPO aan mogen schuiven.
En hoe was zijn behandeling en hoe was die van meneer Pechtold.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 00:51:25 #43
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169212680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap wel dat Jinek (semi) boos wordt. Ze wordt nogal van wat beticht.

#TeamJinek
ze is ook niet objectief met haar daily Trump bash
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169212683
Politiek draait ook teveel om poppetjes imho. Jan Roos mag niets over potenrammers zeggen want hij heeft in het verleden wel eens een grapje over homo's gemaakt, Rutte mag niets over bijstandsmoeders zeggen want hij heeft het niet zwaar, zo komen we nooit bij de inhoud en weet de burger van malligheid niet meer op wie hij nu moet stemmen dus het wordt Wilders maar.
standaarddrinker
pi_169212686
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef luxerobots het volgende:
Valt me trouwens op dat ik weinig mensen erover hoor om op Roos te stemmen. Ook in dit topic niet. Hoor sommigen wel over FvD.

Waarschijnlijk geen zetels voor VNL en wel voor FvD.
FvD gaat gewoon 3 zetels krijgen. *O*
VNL 0 :Y
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:52:59 #46
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Jinek is een schandvlek.
Je ziet aan haar (oprechte) reactie dat de betichting van Roos haar wat doet. Vind van Eva wat je wil, maar het is logisch dat ze er zo scherp tegenin gaat als ze als bevooroordeeld wordt weggezet.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ze is ook niet objectief met haar daily Trump bash
Lol :') Dat doet Trump zelf. Dat is nou eenmaal een debiel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169212693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Politiek draait ook teveel om poppetjes imho. Jan Roos mag niets over potenrammers zeggen want hij heeft in het verleden wel eens een grapje over homo's gemaakt, Rutte mag niets over bijstandsmoeders zeggen want hij heeft het niet zwaar, zo komen we nooit bij de inhoud en weet de burger van malligheid niet meer op wie hij nu moet stemmen dus het wordt Wilders maar.
Media willen relletjes. Een show.

Het gaat helemaal niet om de inhoud. Ze openden met de peilingen, dat Rutte en Wilders bijna gelijk staan. Dat is kennelijk het belangrijkst.
pi_169212697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
Nog een mooi voorbeeld was het late NOS journaal waar een fragment uit het interview met Kuzu bij Nieuwsuur werd getoond. In dat hele interview lag Kuzu zwaar onder vuur vanwege zijn dubieuze praktijken en die van zijn partij maar wat laat de NOS uitgerekend zien? Een quotje over dat discriminatie in Nederland zogenaamd een slang met meerdere koppen is en dat hij graag had gezien dat Wilders voor straf thee moest gaan inschenken in een Marokkaans theehuis.
pi_169212698
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:52 schreef richolio het volgende:

[..]

Je ziet aan haar (oprechte) reactie dat de betichting van Roos haar wat doet. Vind van Eva wat je wil, maar het is logisch dat ze er zo scherp tegenin gaat als ze als bevooroordeeld wordt weggezet.

[..]

Lol :') Dat doet Trump zelf. Dat is nou eenmaal een debiel
Gelukkig was jinek dan ook totaal niet bevooroordeeld bezig. Je zou haast zeggen dat haar boze reactie een kleurbekenning was. Ze kreeg iig een boel kleur, net als roos die na dat filmpje zo rood werd als een tomaat.
pi_169212703
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar toch verandert het weinig aan de situatie, mensen die Roos toch al niet mochten, zullen Roos nu niet sympathiek gaan vinden.

Roos heeft een hoop vrouw-onvriendelijke dingen gezegd en gedaan. Dat was al bekend en zal zijn populariteit ook niet vergroten.

Daarbij had Roos veel harder uit kunnen halen. Dat dit vooropgezet is. Dat Pechtold en andere lijsttrekkers een andere behandeling krijgen. Dat ze ook al continu Trump bashen in hun showtjes.

Kortom, Roos wint wel iets. Maar het is vrij weinig. Daarbij, verkiezingen pas over twee weken.
Ik vraag me trouwens ook af wat homo's die in Amsterdam - de stad waar D66 de grootste partij is - in elkaar worden geslagen hebben aan het vrijblijvende gewauwel van Alexander Pechtold. Je ziet hem niet veel verder komen dan "Denk je dat ik het normaal vind dat twee mannen niet hand in hand over straat kunnen". Daar houdt het wel zo'n beetje op.

Wat betreft de compleet gefaalde integratie en de komst van steeds meer nieuwkomers die slecht integreren, draait D66 steeds om de brein heen. Ja, Pechtold roept wat dingen over Syriërs, zoals de taal leren. Maar alleen de taal leren is niet genoeg. De jongens die homo's in elkaar meppen spreken gewoon de Nederlandse taal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')