abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:15:16 #26
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169205708
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is dat de optie tot koop of het bod dat ze eerder deden?
Dat was (volgens de telegraaf dacht ik) de optie ja
pi_169206080
Voor hoeveel hadden we Dijks ook alweer teruggehaald?
Oh.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:38:00 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169206230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor hoeveel hadden we Dijks ook alweer teruggehaald?
1 miljoen dacht ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169206425
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

1 miljoen dacht ik.
En doorverkooppercentage zeker?
Oh.
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:12:00 #30
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169214347
quote:
Schöne snapt Ajax-collega en spreekt steun uit: "Hij is er echt mee bezig"

Lasse Schöne begrijpt dat Jaïro Riedewald in een lastige situatie zit bij Ajax. De verdediger is onder Peter Bosz verbannen naar het tweede plan, maar de Deense middenvelder roept op tot geduld.

"Het is niet gemakkelijk om wisselspeler te zijn", zegt Schöne tegen Ajax Life. "Elke kans die je krijgt om je te laten zien, moet je pakken. Je moet je stinkende best doen. Ik snap Jaïro, het is moeilijk en frustrerend. Dat ben ik helemaal met hem eens." Schöne weet er alles van, hij maakte het immers zelf allemaal mee. Onder voorganger Frank de Boer was hij wisselspeler, onder Bosz is hij onmisbaar. De omgekeerde situatie van waar Riedewald nu in zit.

"Je kunt alleen maar zorgen dat je er klaar voor bent", gaat Schöne verder. "Moet je op een belangrijk moment invallen? Dan moet je er staan. En niet achteraf zeggen: ik was er niet klaar voor. Het mag nooit aan jezelf liggen. Ik zie Jaïro goed trainen en dat is belangrijk, hij is er echt mee bezig." Riedewald heeft nu de kans zich weer te laten zien, omdat Daley Sinkgraven geblesseerd is.
https://www.voetbalprimeu(...)klaar-voor-was-.html
laat deze man aub de jeugd gaan trainen na zijn voetbal loopbaan!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169214948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

laat deze man aub de jeugd gaan trainen na zijn voetbal loopbaan!
Zeker een fantastische persoonlijkheid. Wat ik wel vaak zie is dat media een vergelijking maken tussen hoe hij zich als wissel opstelde, en hoe andere spelers dat doen. Dat vind ik niet helemaal terecht; als jonge speler wissel staan heeft veel meer impact op je carrière in vergelijking met de situatie van Schöne destijds.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:02:01 #32
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169215011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zeker een fantastische persoonlijkheid. Wat ik wel vaak zie is dat media een vergelijking maken tussen hoe hij zich als wissel opstelde, en hoe andere spelers dat doen. Dat vind ik niet helemaal terecht; als jonge speler wissel staan heeft veel meer impact op je carrière in vergelijking met de situatie van Schöne destijds.
de impact is inderdaad niet vergelijkbaar. Maar als je de mindset van Schone vergelijkt met die van bijvoorbeeld Kishna of Bazoer of Gudelj, dan heeft Schone natuurlijk de beste papieren om alles uit zijn carriere te halen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169215056
Kaarten voor Kopenhagen uit binnen :)
pi_169215118
Ik vind het stuitend dat jonge spelers zitten te zeiken. Belanden ze op de bank, willen ze weg. Om vervolgens elders op de bank te zitten (Bazoer, Fischer, Boilesen, Kishna). En reeds genoemde spelers verdienden het ook niet om basis te staan. Knokken en je best doen, meer kun je niet doen. Maar ze denken dat ze bij Ajax allemaal maar op hun 19de in de basis moeten.

Het zijn ook net kinderen. Daarom ben ik blij met dit seizoen. Het elftal is veel volwassener. De as met Sanchez, Schöne, Klaassen en Ziyech bestaat uit volwassen jongens die allen weten hoe de topsport werkt.

De Arena is geen speeltuin. Ook bij Ajax wordt er topsport beoefend.
pi_169215122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kaarten voor Kopenhagen uit binnen :)
Had een mooie trip geweest. Ware het niet dat ik net terug kom van vakantie en mijn werkgever mij niet wil laten gaan. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:37:13 #36
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169216465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het stuitend dat jonge spelers zitten te zeiken. Belanden ze op de bank, willen ze weg. Om vervolgens elders op de bank te zitten (Bazoer, Fischer, Boilesen, Kishna). En reeds genoemde spelers verdienden het ook niet om basis te staan. Knokken en je best doen, meer kun je niet doen. Maar ze denken dat ze bij Ajax allemaal maar op hun 19de in de basis moeten.

Het zijn ook net kinderen. Daarom ben ik blij met dit seizoen. Het elftal is veel volwassener. De as met Sanchez, Schöne, Klaassen en Ziyech bestaat uit volwassen jongens die allen weten hoe de topsport werkt.

De Arena is geen speeltuin. Ook bij Ajax wordt er topsport beoefend.
Deels wel met je eens, maar van sommige spelers is het wel normaal dat ze ontevreden zijn op de bank, simpelweg omdat ze meer talent hebben dan wat erin staat. Je kan mij bijvoorbeeld niet vertellen dat Ghazi het minder had gedaan dan Traoré, of dat Bazoer minder zou zijn dan Gudelj (toen hij nog speelde natuurlijk). Alsnog moet je blijven knokken voor je plek, maar dat ze wat ontevreden zijn snap ik dan wel. Zit je elke week een beetje op de bank terwijl je gewoon een talent bent, dat lijkt me ook niks.

Overigens vind ik dat je Ziyech nog niet in dat rijtje mag scharen, meters maakt hij wel maar de echte inzet ontbreekt een beetje. Denkt er wat lichtzinnig over krijg ik de indruk
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:53:36 #37
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169216760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:37 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Deels wel met je eens, maar van sommige spelers is het wel normaal dat ze ontevreden zijn op de bank, simpelweg omdat ze meer talent hebben dan wat erin staat. Je kan mij bijvoorbeeld niet vertellen dat Ghazi het minder had gedaan dan Traoré, of dat Bazoer minder zou zijn dan Gudelj (toen hij nog speelde natuurlijk). Alsnog moet je blijven knokken voor je plek, maar dat ze wat ontevreden zijn snap ik dan wel. Zit je elke week een beetje op de bank terwijl je gewoon een talent bent, dat lijkt me ook niks.

Overigens vind ik dat je Ziyech nog niet in dat rijtje mag scharen, meters maakt hij wel maar de echte inzet ontbreekt een beetje. Denkt er wat lichtzinnig over krijg ik de indruk
Bazoer liet het bepaald niet zien in zijn laatste seizoen en de wedstrijden onder Bosz, die had geen enkele reden tot klagen.

Ghazi kan ik mij nog wel wat bij voorstellen. Traore is wel echt het oogappeltje van Bosz.

Tete overtuigt mij ook niet in de wedstrijden die hij krijgt, maar heeft in potentie wel meer dan Veltman.

Riedewald is wat mij betreft de enige die mag klagen, aangezien hij eerst de beloofde nummer 6 was, en toen ineens niet meer. Al doet Schone het natuurlijk fantastisch dus in dat opzicht heeft ook Riedewald geen reden om te roepen om basis te staan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169216789
Speelt Bazoer inmiddels al een beetje bij Wolfsburg? Hij werd destijds binnengehaald als de ontbrekende schakel die het team heel hard nodig had, maar daar is nog weinig van gebleken volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:57:26 #39
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169216836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:55 schreef Monolith het volgende:
Speelt Bazoer inmiddels al een beetje bij Wolfsburg? Hij werd destijds binnengehaald als de ontbrekende schakel die het team heel hard nodig had, maar daar is nog weinig van gebleken volgens mij.
die komt er nu langzaam achter dat het misschien toch niet aan andere ligt, maar vooral aan meneer bazoer zelf.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169216946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Had een mooie trip geweest. Ware het niet dat ik net terug kom van vakantie en mijn werkgever mij niet wil laten gaan. ;(
Zelfde schuitje hier ;(
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:04:23 #41
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169218082
quote:
Schöne: 'Ik heb net voor twee jaar bijgetekend, dus hij mag nog wel even blijven'

Lasse Schöne hoopt dat Davy Klaassen te verleiden is tot een langer verblijf bij Ajax. De Deense routinier ziet echter ook dat de 24-jarige aanvoerder een ijzersterk seizoen doormaakt.

"Ik heb net voor twee jaar bijgetekend, dus Davy mag nog wel even blijven", zegt Schöne tegen Voetbal International. "Ik hoop het, maar iedereen weet hoe het werkt. Hij laat zich al zo lang op een stabiele goede manier gelden, dan weet je dat er interesse gaat komen. Dan is het moeilijk tegen een bepaalde club nee te zeggen, dat snap ik ook wel."

Schöne maakte de ontwikkeling van Klaassen van dichtbij mee. "Davy heeft geen grote mond, maar zegt iets op de momenten dat het moet. Als jonge speler viel me zijn gedrevenheid al op. Zodra de training is begonnen, gaat de knop om. Dan gaat hij tekeer, in de goede zin van het woord. Niet door zichzelf bewust verbaal op de voorgrond te zetten, maar vooral door het goede voorbeeld te geven op het veld. Een ploeggenoot van wie je weet wat je aan hem hebt."

"Hij kan goed met iedereen, maar praat niemand naar de mond. En als er iets buiten het veld moet worden geregeld voor de ploeg, dan doet hij dat", vervolgt Schöne zijn lofzang. De Deen roemt ook de doelpunten van Klaassen, die vaak belangrijk zijn. Van de elf goals van de nummer 10 waren er negen de 1-0. "Hij helpt de ploeg vaak net even over het dode punt heen door te scoren of hij breekt de ban, waardoor een wedstrijd makkelijker wordt."
waar kan ik de Schone fanclub vinden?

[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 01-03-2017 13:11:51 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:16:15 #42
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169218294
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:55 schreef Monolith het volgende:
Speelt Bazoer inmiddels al een beetje bij Wolfsburg? Hij werd destijds binnengehaald als de ontbrekende schakel die het team heel hard nodig had, maar daar is nog weinig van gebleken volgens mij.
Nee, Bruma speelt ook steeds minder begreep ik. Al hebben ze afgelopen week Andries Jonker aangesteld als coach dus wellicht zit er nu wel speeltijd in
pi_169218385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee, Bruma speelt ook steeds minder begreep ik. Al hebben ze afgelopen week Andries Jonker aangesteld als coach dus wellicht zit er nu wel speeltijd in
Het is toch wel bijzonder dat van de huidige generatie zo ongeveer alleen Daley Blind een basisplaats heeft bij een club uit de Europese top. Ik heb geloof ik in zijn beginperiode samen met 95% van de Ajaxsupporters gepleit om hem een enkeltje Sparta of Willem II te geven. :P
Het is te hopen dat er uit de komende generatie nog weer wat spelers opstaan, anders worden het erg droevige jaren voor het Nederlandse voetbal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:22:31 #44
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169218403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is toch wel bijzonder dat van de huidige generatie zo ongeveer alleen Daley Blind een basisplaats heeft bij een club uit de Europese top. Ik heb geloof ik in zijn beginperiode samen met 95% van de Ajaxsupporters gepleit om hem een enkeltje Sparta of Willem II te geven. :P
Het is te hopen dat er uit de komende generatie nog weer wat spelers opstaan, anders worden het erg droevige jaren voor het Nederlandse voetbal.
ik durf te zeggen dat Daley ook vrijwel de enige is geweest met echt de juiste mindset.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169218515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik durf te zeggen dat Daley ook vrijwel de enige is geweest met echt de juiste mindset.
Die had natuurlijk wel het voordeel dat hij dat van huis uit wel meegekregen zal hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:53:06 #46
21467 franske19
Hit the deck!
pi_169218980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is toch wel bijzonder dat van de huidige generatie zo ongeveer alleen Daley Blind een basisplaats heeft bij een club uit de Europese top. Ik heb geloof ik in zijn beginperiode samen met 95% van de Ajaxsupporters gepleit om hem een enkeltje Sparta of Willem II te geven. :P
Het is te hopen dat er uit de komende generatie nog weer wat spelers opstaan, anders worden het erg droevige jaren voor het Nederlandse voetbal.
Subtop. Man Utd is al 5 jaar geen Europese top meer.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_169219219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:53 schreef franske19 het volgende:

[..]

Subtop. Man Utd is al 5 jaar geen Europese top meer.
Volgens mij hebben ze na Real en Barca nog steeds de grootste begroting. Hebben een beetje last van de 'post-Ferguson-periode', maar die komen er echt wel weer bovenop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:08:45 #48
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169219253
Uhm .. Volgens mij heeft Blind geen basisplaats daar
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:12:40 #49
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169219311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze na Real en Barca nog steeds de grootste begroting. Hebben een beetje last van de 'post-Ferguson-periode', maar die komen er echt wel weer bovenop.
Ze hebben gewoon jarenlang nagelaten om te investeren in de selectie, een beetje wat wij hebben bij Ajax.
Oh.
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:13:33 #50
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169219327
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Uhm .. Volgens mij heeft Blind geen basisplaats daar
Hij wordt gebruikt in de roulatie toch?
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')