abonnement Unibet Coolblue
pi_169150189
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 12:31 schreef djh77 het volgende:

[..]

Je hoeft nog niet te betalen
Als ik op de investeren knop druk, dan krijg ik eerst een Investeerderstoets en daarna kan ik alleen kiezen hoe ik ga betalen en als ik daar iets kies dan kom ik direct bij de kassa uit.
Zie ik iets over het hoofd ?
pi_169151234
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:18 schreef fok321 het volgende:

[..]

Als ik op de investeren knop druk, dan krijg ik eerst een Investeerderstoets en daarna kan ik alleen kiezen hoe ik ga betalen en als ik daar iets kies dan kom ik direct bij de kassa uit.
Zie ik iets over het hoofd ?
Voorheen kon je altijd eerst voorinschrijven en als het project >= 100% vol zat dan hoefde je pas te betalen.
Zouden ze hun proces hebben veranderd nu 37% van het project in Amsterdam niet betaald heeft?
pi_169151238
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:11 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ze hebben het natuurlijk wel zó geformuleerd dat ze er altijd onderuit kunnen (Op basis van bedrijfsgegevens....Kvk....wij verwachten u.....aan te kunnen bieden van 150K)

Maar het wekt wel bepaalde verwachtingen. Als ik een bedrijf had dat zwaar in de bruine smurrie zat , dan wist ik het wel :7 _O-
Ik ben het deels met je eens.
Ook ik vind deze benadering vrij agressief.
Aan de andere kant benader je wel direct je doelgroep. Dus naast de bedrijven die je liever niet in je klantenbestand hebt ook de bedrijven die je wel graag als lening nemer ziet. Na aanmelding kan je alsnog schiften op wie je wel of niet wil begeleiden naar een lening bij de crowd.

Je kan natuurlijk wel je twijfels :? hebben of en hoe die schifting plaats vindt bij FNC.

Maar ja die twijfels hebben we ook wel eens bij andere platformen waar de zogenaamde intermediairs :7 voor hun (dik) belegde boterham :Y) leningnemers aanbrengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 26-02-2017 12:25:39 ]
pi_169154149
Nog even over dit gevalletje:
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:26 schreef paardendokter het volgende:
Voor de statistiek, een nieuwe default bij Collin. Volgens mij is deze pitch vorig jaar hier uitgebreid besproken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet een van onze Rotterdamse forum bezoekers of deze Toko eigenlijk ooit in volle glorie open is geweest?
pi_169156833
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nog even over dit gevalletje:

[..]

Weet een van onze Rotterdamse forum bezoekers of deze Toko eigenlijk ooit in volle glorie open is geweest?
Dacht het wel, pas nog langs gelopen.
pi_169163856
Weer een nieuwe Johnnys burger bij collin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169167595
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 21:01 schreef Mynheer007 het volgende:
Weer een nieuwe Johnnys burger bij collin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor het delen.

Kort door de bocht en zonder hem helemaal gelezen te hebben, horeca met minimale zekerheden, voor mij een nee.
pi_169168431
Er gaat weer veel geld in verbouwing van een huurpand zitten, en marketingkosten. Daar komt helemaal niets van terug als het mis gaat.
Pecunia non olet
pi_169168734
Zo denk ik er ook over. Ik krijg van het lezen van al die hamburgerpitches wel zin om een keer zo'n burger te proeven.
pi_169168854
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 22:57 schreef Mynheer007 het volgende:
Zo denk ik er ook over. Ik krijg van het lezen van al die hamburgerpitches wel zin om een keer zo'n burger te proeven.
Ik ook :) Er zit er eentje in Obliville........

https://www.johnnys.nl/bestel-online
Pecunia non olet
pi_169172796
Bericht/tip voor crowdestate
Als ik naar jullie site ga zie ik;
- als eerste (er aan te komen) lening met eerste hypotheek en rente 7 %
- vervolgens lening met 2e hypotheek en rente 5%
omdat ik weet dat er nog meer moet zijn klik ik verder en zie dan lening 4,5%
waarom zou iemand investeren, ze kunnen beter wachten tot die 7% lening open gaat
pi_169173160
2 colombianen @LAH (4.25% 36mnd)
pi_169173208
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nog even over dit gevalletje:

[..]

Weet een van onze Rotterdamse forum bezoekers of deze Toko eigenlijk ooit in volle glorie open is geweest?
Van wat ik begrepen heb van een maat van me uit Rotterdam zijn ze begin oktober 2016 open gegaan met een feestelijke opening ergens in november om eind januari roemloos de tent alweer te sluiten.
  maandag 27 februari 2017 @ 11:19:06 #89
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_169174209
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:10 schreef marathon2000 het volgende:
2 colombianen @LAH (4.25% 36mnd)
En ook weer een Keniaan
¤ 20000
7%
6 maanden
partner: Umati
pi_169175409
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:13 schreef Dennism het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb van een maat van me uit Rotterdam zijn ze begin oktober 2016 open gegaan met een feestelijke opening ergens in november om eind januari roemloos de tent alweer te sluiten.
Blijft een gevalletje van nader onderzoek door de curator, als je al niet eens 3 mnd opstart kunt overleven, te dure verbouwing? onvoldoende promotie? kwaliteit eten onvoldoende?
pi_169175693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:41 schreef impact9 het volgende:
Geachte heer impact9,

Recent heeft u geïnvesteerd in lening 15880 Unlimited Snow. Deze lening is gekoppeld aan leningnummer 16095 van dezelfde geldnemer. Graag brengen we u op de hoogte van het volgende:

Vanuit investeerders bestaat er grote interesse om deel te nemen aan de aflossingsvrije lening (16095). Geldnemer heeft daarom voorgesteld om het kredietbedrag verbonden aan de annuïtaire lening (15880) te verlagen van ¤ 500.000 naar ¤ 400.000 en het kredietbedrag verbonden aan de aflossingsvrije lening (16095) te verhogen van ¤ 300.000 naar ¤ 400.000.

Hiermee blijft het totale kredietbedrag van ¤ 800.000 ongewijzigd maar verandert de verdeling tussen de annuïtaire lening en de aflossingsvrije lening. De wijziging is beoordeeld en goedgekeurd door onze Riskafdeling op basis van betaalcapaciteit en realistische aflossingsverwachting. De risicoclassificatie verbonden aan beide leningen blijft dan ook onveranderd. Uiteraard blijft tevens de hypothecaire zekerheid verbonden aan beide projecten van kracht.

--
Prima wat mij betreft
Ik was er vanochtend om 11uur niet maar zie nu dat die extra 100k in de 3 jaars aflossingsvrij lening weer snel vol zat. Weet iemand hoelang het geduurd heeft om die 100k bij elkaar te krijgen?
pi_169175798
75 minuten
pi_169175948
Ik ben overigens benieuwd wat de golf leraar gaat doen, moet morgen zijn hypotheek aflossen en heeft bij lange na niet genoeg geld bijelkaar gesprokkeld.
pi_169176218
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:06 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Ik ben overigens benieuwd wat de golf leraar gaat doen, moet morgen zijn hypotheek aflossen en heeft bij lange na niet genoeg geld bijelkaar gesprokkeld.
Als hij geen alternatieven meer heeft dan is hij financieel geruïneerd, kan hij weer helemaal van voren beginnen. Of erger nog, met restschuld? Ik sta niet graag in zijn schoenen.
Pecunia non olet
pi_169176276
over welke golfleraar gaat dit?
ik kan me nog vaag een project herinneren van een golfmeneer
pi_169176308
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:23 schreef bleyenburg het volgende:
over welke golfleraar gaat dit?
ik kan me nog vaag een project herinneren van een golfmeneer
Herfinanciering onroerend goed Tilburg @ Geldvoorelkaar
pi_169176530
Ik denk dat we steeds aan de golfmeneer zouden moeten denken, als er wéér zo'n avonturier voorbij komt die het ene na het andere pand met geld van anderen wil financieren. Allemaal heel leuk en interessant, totdat het o/g in waarde daalt. Harde zekerheden dus, die willen de banken ook en niet voor niets......
Pecunia non olet
pi_169176588
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:39 schreef obligataire het volgende:
Ik denk dat we steeds aan de golfmeneer zouden moeten denken, als er wéér zo'n avonturier voorbij komt die het ene na het andere pand met geld van anderen wil financieren. Allemaal heel leuk en interessant, totdat het o/g in waarde daalt. Harde zekerheden dus, die willen de banken ook en niet voor niets......
Die zekerheden waren er uiteindelijk wel maar toen was het te laat.
pi_169177048
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 11:19 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

En ook weer een Keniaan
¤ 20000
7%
6 maanden
partner: Umati
Ik wilde 'm ook net posten. Misschien ga ik wel een keer meedoen, puur om het te proberen.
Schip ahoy!
pi_169177638
Het is wel een heel klein bedrijfje dat Umati. 8% EV op een balans van 710K. Je kunt je afvragen hoeveel zo'n lokale partner kan opbrengen bij serieuze wanbetaling door hun leningnemers.
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')