abonnement Unibet Coolblue
pi_169052903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]

PR vorig jaar was de steun van de ploeg toch best goed..

Maar zeker in de Vlaamse koersen had hij te weinig echt goede ondersteuning inderdaad, maar ik vraag me af of dat bij Cannondale beter zal zijn. Phinney is een groot twijfelgeval, Langeveld heeft z'n vorm in 2014 achtergelaten en van Baarle was vorig jaar enorm sterk in Vlaanderen, maar het is is ook geen zekerheidje dat hij er nog bij zit als er 10/15 renners over zijn, dan heb je als kopman nog het meest aan een ploeggenoot.
Ik snap best dat hij vertrokken is bij TLJ vanwege de beperkte steun maar om dan juist naar Cannondale te gaan snap ik niet. Is geen vooruitgang t.o.v. TLJ.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:00:49 #52
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_169052949
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik snap best dat hij vertrokken is bij TLJ vanwege de beperkte steun maar om dan juist naar Cannondale te gaan snap ik niet. Is geen vooruitgang t.o.v. TLJ.
Hij zal er wel meer verdienen. Bij Lotto Jumbo is het wat dat betreft toch behelpen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:03:31 #53
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169053025
Wij zijn nu anti-Sep.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169053134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Wij zijn nu anti-Sep.
Nein

Zal altijd wel sympathie voor hem blijven houden.
pi_169053288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:56 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Volgens mij had Lotto Jumbo voor het seizoen al uitgesproken dat ze in de TDF voor de sprinttrein van Groenwegen gaan.(Met Gesink in een vrije rol) Dan is het niet logisch om Roglic en Bennett naar de TDF te sturen want dan laat je Kruijswijk zonder te weing klimmers in de ploeg zitten voor de Giro.
Nee, je moet 7 man voor Groenewegen meenemen. Dat heeft toch helemaal geen zin joh. Daar ga je Groenewegen echt niet mee naar 5 etappezeges loodsen. Die moet gewoon een man of 5 tot zijn volle beschikking hebben om in de finales voor zich hebben en that's it. Dat Groenewegen niet 6 maar 5 man in dienst heeft, wil toch niet zeggen dat ze niet vol voor hem gaan?

Bennett kan desnoods nog a la De Gendt of De Clercq in de vlakke etappes mee gaan helpen werken om een vroege vlucht terug te halen. Dat hoeft echt niet ten koste te gaan van de tweede helft van zijn Tour.
pi_169053399
.

[ Bericht 99% gewijzigd door forzaudinese op 22-02-2017 18:10:53 ]
pi_169053499
quote:
Nog vier dagen en u kunt de ­wereldtop van het wielrennen ­opnieuw zien passeren in Vlaanderen. Gratis en voor niets. Voorlopig nog. Want het is zeer de vraag of dit kan blijven duren. Dat blijkt uit een unieke enquête die deze krant hield bij de 22 grootste wielerwedstrijden. Conclusie: de helft van de organisatoren meent dat het op termijn onvermijdelijk is dat de toeschouwers ook voor de koers moeten betalen.

Voor de allergrootste wedstrijden hoeft u zich voorlopig geen zorgen te maken. De Ronde van Vlaanderen, E3 Harelbeke, Gent-Wevelgem…: stuk voor stuk zijn hun organisatoren het niet eens met de stelling dat het onvermijdelijk is dat de koers op termijn betalend wordt. Hun uitgangspunt: “De koers moet toegankelijk blijven voor iedereen.” Het is vooral bij de vele kleinere koersen dat het idee wel ingang vindt. Wat niet verbaast. Uit een omvangrijke enquête blijkt dat de budgetten van de meeste wielerwedstrijden opmerkelijk laag zijn en bijna voor de volle honderd procent afhankelijk zijn van sponsoring, vips en subsidies. Een kwetsbare situatie. Zes organisatoren geven zelfs ruiterlijk toe dat ze bedreigd zijn door een gebrek aan middelen.

Nieuwe inkomsten
Er wordt dan ook volop gespeurd naar nieuwe, extra inkomsten. En dan ligt een oplossing voor de hand. 90 procent van de organisatoren stelt uitdrukkelijk dat het hen aan één ding niet ontbreekt: toeschouwers. Maar – behalve in Nokere Koerse – kijken die wel allemaal gratis. Ligt daar de sleutel? Moet de koers op termijn ­betalend worden voor de toeschouwers? Liefst 50 procent van de organisatoren vindt het niet langer ondenkbaar. Integendeel: ze menen dat het op termijn inderdaad onvermijdelijk zal zijn. Ondanks de weerstand die dat zal oproepen. “Want er zal een flinke mentaliteitswijziging nodig zijn”, stelt Rob Discart, met Golazo organisator van onder meer de Baloise Belgium Tour. “De mensen zijn het zo gewend dat de koers gratis is.”

Maar net dat roept almaar meer vragen op. Aldus Nick Nuyens, organisator van Dwars door het Hageland: “Als ik naar het voetbal van mijn kinderen ga kijken, vindt iedereen het normaal dat ik daar 2,5 euro voor moet betalen. Maar als je wereldtoppers op de fiets wil zien, dan moet dat gratis zijn. Raar.”

Nog dit: momenteel vraagt alleen Nokere Koerse 5 euro toegangsgeld in de zone van de waarheid. Onder meer de Ronde van Limburg overweegt het dit jaar eveneens in te voeren.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170221_02742250

Tja de organisatie van wedstrijden of eigenlijk het verdwijnen van wedstrijden vanwege gebrek aan geld lijkt me samen met doping iets wat als een donker spook boven het wielrennen hangt. Ik heb in principe niet echt problemen met betalen als dit beperkt blijft. Vijf Euro betalen op de Zoncolan prima maar niet op een vlakke weg waarbij de renners binnen een paar seconden weer voorbij zijn. Ook prima op een parcours waar de renners tien keer langskomen of tijdens een tijdrit. Er moet dus een evenwicht zijn tussen de hoogte van het bedrag en het aantal minuten dat je ervan kan genieten.
pi_169053539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:16 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Ik heb het meestal niet zo op Belgen(Type Naesen,Albert,Boonen) maar Sep komt wel sympathiek over. Het mooiste zou een sprint zijn in Roubaix tussen Boom en Vanmarcke :P
Het probleem van Boonen is niet Boonen zelf maar de fappers eromheen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:22:21 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169053570
Boonen is on-Belgisch relaxed, zelfverzekerd en sympathiek.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:22:42 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169053582
En dat tikkeltje arrogante waar ik wel van houd. Maar het blijft een Belg natuurlijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169053648
.

[ Bericht 50% gewijzigd door forzaudinese op 22-02-2017 18:12:18 ]
pi_169053653
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
En dat tikkeltje arrogante waar ik wel van houd.
Maar dat mag met zo'n erelijst.
pi_169053655
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij zal er wel meer verdienen. Bij Lotto Jumbo is het wat dat betreft toch behelpen.
Zou Cannondale zoveel meer betalen ja? Dat is ook geen ploeg met een enorm groot budget, volgens mij
pi_169053671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:25 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Zou Cannondale zoveel meer betalen ja? Dat is ook geen ploeg met een enorm groot budget, volgens mij
Lijkt me van hetzelfde niveau als Lotto-Jumbo.
pi_169053750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170221_02742250

Tja de organisatie van wedstrijden of eigenlijk het verdwijnen van wedstrijden vanwege gebrek aan geld lijkt me samen met doping iets wat als een donker spook boven het wielrennen hangt. Ik heb in principe niet echt problemen met betalen als dit beperkt blijft. Vijf Euro betalen op de Zoncolan prima maar niet op een vlakke weg waarbij de renners binnen een paar seconden weer voorbij zijn. Ook prima op een parcours waar de renners tien keer langskomen of tijdens een tijdrit. Er moet dus een evenwicht zijn tussen de hoogte van het bedrag en het aantal minuten dat je ervan kan genieten.
Maar zoals jij het suggereert zal het hoe dan ook ingevuld moeten worden. Je kan niet langs 400 km weg controleren dat er geen mensen zonder kaartje staan.
pi_169053787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:16 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Ik heb het meestal niet zo op Belgen(Type Naesen,Albert,Boonen) maar Sep komt wel sympathiek over. Het mooiste zou een sprint zijn in Roubaix tussen Boom en Vanmarcke :P
Volgens een oude traditie lijkt het me zeer waarschijnlijk dat Sep een monument gaat pakken dit jaar.
pi_169053833
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Volgens een oude traditie lijkt het me zeer waarschijnlijk dat Sep een monument gaat pakken dit jaar.
Nick Nuyens deed het ook toen hij wegging bij de voorloper van Lotto-Jumbo. :P
pi_169053889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nick Nuyens deed het ook toen hij wegging bij de voorloper van Lotto-Jumbo. :P
Flecha ging ook opeens winnen toen hij wegging (al was dat "maar" de Omloop)

Maar goed, als dat betekent dat Kelderman dit jaar LBL wint, is dat ook prima 8-)
pi_169053902
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar zoals jij het suggereert zal het hoe dan ook ingevuld moeten worden. Je kan niet langs 400 km weg controleren dat er geen mensen zonder kaartje staan.
En als het wel kon zouden ze het niet op grote schaal moeten doen. Kracht van het wielrennen is korte afstand tussen sporters en het publiek.

Ik ben alleen bang dat ze in die betaalde publiekszones dan niet een schappelijk prijs vragen maar meteen de hoofdprijs.
pi_169054074
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170221_02742250

Tja de organisatie van wedstrijden of eigenlijk het verdwijnen van wedstrijden vanwege gebrek aan geld lijkt me samen met doping iets wat als een donker spook boven het wielrennen hangt. Ik heb in principe niet echt problemen met betalen als dit beperkt blijft. Vijf Euro betalen op de Zoncolan prima maar niet op een vlakke weg waarbij de renners binnen een paar seconden weer voorbij zijn. Ook prima op een parcours waar de renners tien keer langskomen of tijdens een tijdrit. Er moet dus s een evenwicht zijn tussen de hoogte van het bedrag en het aantal minuten dat je ervan kan genieten.
niet haalbaar. Zelfs niet in aankomstzones. Dan gaan mensen gewoon na de finish staan. En hoe zit het als je koers op 10 verschillende punten ziet
Net efkes anges
pi_169054144
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:39 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

En hoe zit het als je koers op 10 verschillende punten ziet
Dan koop je een 10 rittenkaart. ;)
pi_169054185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:16 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Ik heb het meestal niet zo op Belgen(Type Naesen,Albert,Boonen) maar Sep komt wel sympathiek over. Het mooiste zou een sprint zijn in Roubaix tussen Boom en Vanmarcke :P
En types als Maarten Wynants en Victor Campenaerts?
pi_169054365
Op letour.fr ook wat meer info over de dames versie van LBL. Starten zoals verwacht in Bastenaken. Om na 135km te finishen in Ans. Dames net als de heren geen wanne of stockeu maar wel de haute levee
Net efkes anges
pi_169054432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

En types als Maarten Wynants en Victor Campenaerts?
Toffe gozer die Wynants ! ^O^ Laat zich niet afbluffen door een Terpstra met zijn grote bek ! Wat een beelden waren dat ! _O-
pi_169054439


Lekker 1 miljoen euro voor Dekker en Zonneveld. Weet niet of dat de man is of dat ze moeten delen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')