abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 februari 2017 @ 14:38:20 #126
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169024450
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:36 schreef DrDentz het volgende:
PoliticalKathy twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 17:19:37 Liberals r acting like #Trump is going to kills all gays, make slavery legal, & take away women's rights...like he's a Muslim or something. reageer retweet
_O- ^O^ Bam
pi_169024500
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:36 schreef DrDentz het volgende:
PoliticalKathy twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 17:19:37 Liberals r acting like #Trump is going to kills all gays, make slavery legal, & take away women's rights...like he's a Muslim or something. reageer retweet
Tot nu toe heb je dit topic verblijd met
1. een random fimpje van een rechtsextremistische youtube-gebruiker
2. een random plaatje dat je al vaker in topics waar het woord zweden voorkomt plaatst
3. deze geweldige herhaling van een random tweet van drie maanden geleden

En dan zit je in andere topics te zeiken dat inhoudelijk reageren er niet meer in zit?
  maandag 20 februari 2017 @ 14:44:51 #128
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169024557
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:41 schreef Stranger het volgende:

[..]

Tot nu toe heb je dit topic verblijd met
1. een random fimpje van een rechtsextremistische youtube-gebruiker
2. een random plaatje dat je al vaker in topics waar het woord zweden voorkomt plaatst
3. deze geweldige herhaling van een random tweet van drie maanden geleden

En dan zit je in andere topics te zeiken dat inhoudelijk reageren er niet meer in zit?
Beter dan jouw input. Wat vind jij van het onderwerp?
pi_169025651
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wilde je nu beweren dat de media verzonnen heeft dat Trump verzonnen heeft dat er een aanslag was in Zweden?
Ja.
pi_169025723
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:01 schreef Ludachrist het volgende:

Een mooi verzinsel, maar dat zegt hij dus niet.
Jawel. je quote exact wat ik ook geschreven heb nl.

quote:
Dus hij zegt eerst dat we moeten kijken naar wat er gisteravond in Zweden gebeurd is, en daarna komt hij met het lijstje Brussel - Parijs - Nice. Het is niet echt gek dat mensen zich dan even achter de oren krabben.
Nee hij zegt ' look at what's happening', dat is op dit moment, niet gisteravond of vorige week. In het Nederlands zeg je ook niet ''Kijk wat er gisteravond aan het gebeuren is'.
pi_169025726
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:40 schreef Za het volgende:

[..]

Ja.
"Kijk naar wat er gisterenavond gebeurd is in Zweden. Kijk naar Nice, kijk naar Parijs, kijk naar Brussel".

Inderdaad compleet onbegrijpelijk dat er een link wordt gelegd met een terroristische aanslag.
pi_169025753
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:45 schreef Za het volgende:

[..]

Jawel. je quote exact wat ik ook geschreven heb nl.

[..]

Nee hij zegt ' look at what's happening', dat is op dit moment, niet gisteravond of vorige week. In het Nederlands zeg je ook niet ''Kijk wat er gisteravond aan het gebeuren is'.
Hij zegt 'look at what's happening last night in Sweden'. Dan stel je dat je moet kijken naar wat er gisteravond gebeurd is. Veel mooier kan ik het niet maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169025868
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:51 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

De toekomst zal uitwijzen of zijn karakter echt een probleem is maar vergeet niet dat zelfs bij een al dan niet gedwongen aftreden we gewoon Pence als president krijgen en het beleid gewoon wordt doorgezet. En zijn beleid daar kan je het mee eens zijn of niet maar een oordeel vellen kan niet na 30 dagen. En je noemt een aantal zaken die volgens jou slecht zijn voor de economie en misschien is dat ook wel zo maar daar staan wel andere decreten tegenover die de economie nou juist aanwakkeren. Ik ken ze niet allemaal maar bv de invoerbelasting of de plicht van Amerikaanse bedrijven om meer te investeren in het binnenland zullen ongetwijfeld bijdragen aan een betere economie. Maar nogmaals het is gewoon heel moeilijk oordelen na pas 30 dagen.
Wat ik heb vet gemaakt is ook een voorbeeld van korte termijn economisch gewin tegen lange termijn economische ellende, zoals dus al zijn voorstellen tot nu toe. Het is allemaal het meest simplistische wat je kunt doen om de economie op korte termijn aan te jagen waarbij je dus de lange termijn gevolgen volledig buiten beschouwing laat. Uiteindelijk leidt dergelijk protectionisme tot hogere prijzen, niet efficiënte productie en verminderde kwaliteit.

Verder kun je al wel wat conclusies trekken omdat hij al vrij veel mensen heeft benoemd met een bepaalde visie en decreten heeft uitgevaardigd en veranderingen heeft aangekondigd. De banen die hij heeft toegezegd te gaan creëren, die gaat hij creëren maar dat doet hij door bedrijven belasting voordeel te geven, regels te schrappen waardoor de bescherming van consumenten en milieu naar de knoppen gaat. Het is dus wachten op financiële wanproducten, milieuvervuilende producten, medicijnen met bijwerkingen die niet doen wat ze moeten en giftige stoffen in producten en afval/grond/water. Op termijn erg schadelijk niet alleen economisch maar ook voor de burgers.

Je hoeft maar te kijken wie nu de baas is geworden van de EPA, dan weet je genoeg.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:56:56 #134
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169025893
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij zegt 'look at what's happening last night in Sweden'. Dan stel je dat je moet kijken naar wat er gisteravond gebeurd is. Veel mooier kan ik het niet maken.
Zelfs de NOS had het gisteravond al hersteld. Hoe lang wil je nog volharden?

quote:
Trump doelde niet op een aanslag in Zweden
pi_169025919
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:56 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zelfs de NOS had het gisteravond al hersteld. Hoe lang wil je nog volharden?

[..]

Volharden in wat precies?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169025940
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:44 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Beter dan jouw input. Wat vind jij van het onderwerp?
Ho ho ho, zo werkt dat niet he! Policors reageren inhoudelijk niet op berichten/argumenten welke hun gedroomde naïeve wereldbeeld onderuithalen, nee die wachten netjes tot de eerste pro reacties zijn geweest en gaan dan op de man spelen.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:00:54 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169025958
Maar natuurlijk, de gemiddelde steenkolen-Engels sprekende Nederlander weet weer beter wat hij gezegd heeft dan de Amerikaanse media.

Dat hij inmiddels zelf al heeft aangeven dat het over dat programma ging, maakt niet dat hij niet gewoon gezegd heeft dat er vrijdagavond iets in Zweden gebeurd zou zijn.
Maar de Washington Post zal ook wel geen betrouwbare bron meer zijn natuurlijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169026006
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:
Maar natuurlijk, de gemiddelde steenkolen-Engels sprekende Nederlander weet weer beter wat hij gezegd heeft dan de Amerikaanse media.

Dat hij inmiddels zelf al heeft aangeven dat het over dat programma ging, maakt niet dat hij niet gewoon gezegd heeft dat er vrijdagavond iets in Zweden gebeurd zou zijn.
Maar de Washington Post zal ook wel geen betrouwbare bron meer zijn natuurlijk :')
Hij heeft wel de wereld verbaasd door achter elkaar 3 Europese steden op te noemen waar wél een aanslag is geweest. Dat getuigt toch van parate kennis die weinigen achter hem gezocht hadden. Beetje jammer van Zweden, dat dan weer wel.
pi_169026033
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die linkse riooljournalisten denken werkelijk dat het overgroot deel van het volk niet kan lezen of kan schrijven en alle kolder voor waar aannemen. De aversie tegen hun als volk groeit en groeit.

Gezien de reacties hier, op de FP en in de anti-trump topics kan een groot gedeelte niet lezen, of worden ze overmand door hun haat voor Trump.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:05:52 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169026039
_O-
SwedeninUSA twitterde op maandag 20-02-2017 om 00:45:35 We look forward to informing the US administration about Swedish immigration and integration policies. https://t.co/x5G3euOWRh reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 16:07:16 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169026060
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hij heeft wel de wereld verbaasd door achter elkaar 3 Europese steden op te noemen waar wél een aanslag is geweest. Dat getuigt toch van parate kennis die weinigen achter hem gezocht hadden. Beetje jammer van Zweden, dat dan weer wel.
Ik ben idd aangenaam verrast dat hij Nice weet uit te spreken zoals het hoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169026094
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben idd aangenaam verrast dat hij Nice weet uit te spreken zoals het hoort.
Ik vermoed dat het ergens deze week voorbij gekomen zal zijn bij een quizprogramma op Fox.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:13:12 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169026159
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het ergens deze week voorbij gekomen zal zijn bij een quizprogramma op Fox.
Nice ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169026249
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

"Kijk naar wat er gisterenavond gebeurd is in Zweden. Kijk naar Nice, kijk naar Parijs, kijk naar Brussel".

Inderdaad compleet onbegrijpelijk dat er een link wordt gelegd met een terroristische aanslag.
Volgens mij sla je een aantal zinnen over. Zoals die zin waar hij het heeft over de problemen die Zweden heeft en nooit had verwacht.
pi_169026274
Hoe durven de media Trump belachelijk te maken? Iedereen weet dat Trump ' a really, really smart person' is.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169026584
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:44 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Beter dan jouw input. Wat vind jij van het onderwerp?
Sorry, had jouw edit niet gezien.

Wat ik van het onderwerp vind? Ik vind dat je inderdaad kritisch moet zijn op de media en je jezelf moet informeren door context en achtergrond te zoeken. Ik vind dat de media zich er enorm makkelijk van af maakt door de aantoonbare onzin van dhr Trump uit te lichten om vervolgens de subtielere, schadelijkere meningen aan zich voorbij te laten gaan.
Als je alleen al kijkt in dezelfde zin:
quote:
We've allowed thousands and thousands of people into our country and there was no way to vet those people. There was no documentation.
Hier heeft niemand het over en is even aantoonbare onzin. Op zo'n manier weet Trump toch weer twijfel te planten, zonder dat er een tegengeluid is. Dus ja, de media maakt zich er goedkoop vanaf.

Wat ik ook verontrustend vind is dat op de een of andere manier zijn er hier 5-6 users zijn die al zo van het padje af zijn dat ze vinden dat zelfs de meest absurde dingen die deze man zegt verdedigd moeten worden.
pi_169026707
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Sorry, had jouw edit niet gezien.

Wat ik van het onderwerp vind? Ik vind dat je inderdaad kritisch moet zijn op de media en je jezelf moet informeren door context en achtergrond te zoeken. Ik vind dat de media zich er enorm makkelijk van af maakt door de aantoonbare onzin van dhr Trump uit te lichten om vervolgens de subtielere, schadelijkere meningen aan zich voorbij te laten gaan.
Als je alleen al kijkt in dezelfde zin:

[..]

Hier heeft niemand het over en is even aantoonbare onzin. Op zo'n manier weet Trump toch weer twijfel te planten, zonder dat er een tegengeluid is. Dus ja, de media maakt zich er goedkoop vanaf.

Wat ik ook verontrustend vind is dat op de een of andere manier zijn er hier 5-6 users zijn die al zo van het padje af zijn dat ze vinden dat zelfs de meest absurde dingen die deze man zegt verdedigd moeten worden.
Erg saaie reactie, niet afgelezen, probeer het volgende keer pakkender te maken met een leuke paint, een tweetje of een filmpje.
standaarddrinker
pi_169026930
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij sla je een aantal zinnen over. Zoals die zin waar hij het heeft over de problemen die Zweden heeft en nooit had verwacht.
Wat was er dan de avond voor de speech gebeurd? Daar reageer ik en de rest van de wereld op. Omdat dat erg concreet is. Een tijdsaanduiding en een locatie. Denk dat niemand die een domme opmerking maakt ermee wegkomt door te zeggen dat de twee zinnen ervoor niet dom waren.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:56:00 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169027028
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ho ho ho, zo werkt dat niet he! Policors reageren inhoudelijk niet op berichten/argumenten welke hun gedroomde naïeve wereldbeeld onderuithalen, nee die wachten netjes tot de eerste pro reacties zijn geweest en gaan dan op de man spelen.
Jij doet niks anders :r. Reageer eens inhoudelijk man
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169027251
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Sorry, had jouw edit niet gezien.

Wat ik van het onderwerp vind? Ik vind dat je inderdaad kritisch moet zijn op de media en je jezelf moet informeren door context en achtergrond te zoeken. Ik vind dat de media zich er enorm makkelijk van af maakt door de aantoonbare onzin van dhr Trump uit te lichten om vervolgens de subtielere, schadelijkere meningen aan zich voorbij te laten gaan.
Als je alleen al kijkt in dezelfde zin:

[..]

Hier heeft niemand het over en is even aantoonbare onzin. Op zo'n manier weet Trump toch weer twijfel te planten, zonder dat er een tegengeluid is. Dus ja, de media maakt zich er goedkoop vanaf.

Wat ik ook verontrustend vind is dat op de een of andere manier zijn er hier 5-6 users zijn die al zo van het padje af zijn dat ze vinden dat zelfs de meest absurde dingen die deze man zegt verdedigd moeten worden.
Dit is ook eng. Heel langzaam en onopgemerkt (bijna dan) het land klaarmaken voor volledig isolationisme. En iedere vorm van kritiek is bij voorbaat verloren omdat de pers in diskrediet is gebracht.

En ja, er zijn een aantal users die dat allemaal prima vinden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')