abonnement Unibet Coolblue
pi_168998586
Ik heb het de afgelopen jaren fascinerend gevonden dat steeds meer mensen naar rechts zijn geschoven, maar er openlijk voor uitkomen dat je sympathie hebt voor de NVU nog steeds taboe is.

Het grote verschil tussen de PVV en NVU is hun visie wat betreft Israël. PVV is pro-Israël en dus in principe een jodenpartij. Waar de NVU voor een tweestatenoplossing is. In die zin is de NVU gematigder dan de PVV.

https://www.nvu.info/partijprogramma.html

Vooral het eerste deel van hun partijprogramma vind ik veel realistischer dan die van de PVV:

quote:
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: Germaans-christelijke cultuur moet in Nederland dominant blijven
Dus geen onzin als "joods-christelijke samenleving" waar andere partijen de mond vol van hebben.
pi_168998674


Ze moeten aan een meer aaibaar imago werken.
standaarddrinker
pi_168998702
Constant Kusters: Jij bent niks, je volk is alles.

Dat is mijn probleem met de NVU
pi_168998761
Ben ik de enige die de hele Israël situatie gewoon niks kan boeien?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168998769
Wat heb jij trouwens tegen Joodse cultuur TS?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168998834
domme nep nazitjes.
pi_168998867
Als ik naar die hoofden kijk denk ik niet dat deze mensen ooit een Vierde Rijk op gaan bouwen.
standaarddrinker
pi_168998876
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:53 schreef Rezania het volgende:
Wat heb jij trouwens tegen Joodse cultuur TS?
Ze hebben waarschijnlijk een jodenstreek met hem uitgehaald.
pi_168998879
herinvoering van doodstraffen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168998887
Trouwens, NVU kaalkopjes :')
pi_168998901
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:41 schreef -PesteNoire- het volgende:
Vooral het eerste deel van hun partijprogramma vind ik veel realistischer dan die van de PVV
Dat gaat ook al makkelijk als je een partijprogramma van 1 a4'tje hebt zonder realistische en haalbare ideeën ;( . Overigens zijn die nvu'ers gore nazi's dus dat mensen daar wat tegen hebben lijkt me ook niet zo raar
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 19 februari 2017 @ 13:03:10 #12
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168998940
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:59 schreef DrDentz het volgende:
Als ik naar die hoofden kijk denk ik niet dat deze mensen ooit een Vierde Rijk op gaan bouwen.
In camo met hitech gear ziet het er al beter uit.
pi_168999078
dacht dat Germaanse cultuur heidens was
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  zondag 19 februari 2017 @ 13:13:57 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168999163
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:53 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die de hele Israël situatie gewoon niks kan boeien?
Nee. Gewoon een paar nukes erop gooien, zodat het gebied voor een paar millennia onbewoonbaar is. Of anders normaal doen daar. :')
pi_168999662
Het is vrij makkelijk uit te leggen. De NVU is open over hun rassenhaat, de PVV ontkent het. Mensen trappen daarin.
pi_168999807
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is vrij makkelijk uit te leggen. De NVU is open over hun rassenhaat, de PVV ontkent het. Mensen trappen daarin.
Volgens mij is het duidelijk zat dat wilders een hekel heeft aan de islam, al deed ie vorige week een stapje terug door te zeggen dat de koran toch niet verboden hoeft te worden.

Blijft een partij met ideeen waar we niks mee kunnen en vrijwel allemaal onhaalbaar zijn.

Dat gezegt hebbende vind ik het wel een slechte zaak dat het ook een taboe is als je op de pvv stemt of een nvu aanhanger bent.
Of je nou links of rechts stemt dat moet iedereen lekker zelf weten, wie zijn jij of ik om dat te veroordelen. Mensen die anderen veroordelen op hun stemgedrag zijn misschien nog wel erger en enger dan partijtjes als de nvu.
  zondag 19 februari 2017 @ 13:48:05 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_168999846
Ik vind dat nieuwe artikel 1 van de grondwet erg aantrekkelijk.
Het wordt tijd dat we onze Germaanse cultuur/achtergrond eens wat feller gaan verdedigen.

Maar de NVU is gewoon onbekwaam. Wat een debielen zitten er bij die beweging.
Kusters heeft wel zijn goede momenten gehad, maar heeft zich te veel keren belachelijk gemaakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_168999858
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:46 schreef 111210 het volgende:

[..]

Volgens mij is het duidelijk zat dat wilders een hekel heeft aan de islam, al deed ie vorige week een stapje terug door te zeggen dat de koran toch niet verboden hoeft te worden.

Blijft een partij met ideeen waar we niks mee kunnen en vrijwel allemaal onhaalbaar zijn.

Dat gezegt hebbende vind ik het wel een slechte zaak dat het ook een taboe is als je op de pvv stemt of een nvu aanhanger bent.
Of je nou links of rechts stemt dat moet iedereen lekker zelf weten, wie zijn jij of ik om dat te veroordelen. Mensen die anderen veroordelen op hun stemgedrag zijn misschien nog wel erger en enger dan partijtjes als de nvu.
De islam haten is iets anders dan rassenhaat. Dat is precies het punt. Wilders doet het verkapt en zit daardoor minder in het verdomhoekje. Mensen veroordelen op stemgedrag is inderdaad erg, beoordelen daarop kan wel prima.
pi_169000915
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

De islam haten is iets anders dan rassenhaat. Dat is precies het punt. Wilders doet het verkapt en zit daardoor minder in het verdomhoekje. Mensen veroordelen op stemgedrag is inderdaad erg, beoordelen daarop kan wel prima.
Vind ik niet, die mensen mogen lekker lid zijn van die club als ze dat willen, zolang ze niemand (fysiek) lastigvallen of voor onrust zorgen. Wij ben jij of ik om daar een probleem van te maken en dat te veroordelen.
pi_169001843
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:46 schreef 111210 het volgende:
Of je nou links of rechts stemt dat moet iedereen lekker zelf weten, wie zijn jij of ik om dat te veroordelen. Mensen die anderen veroordelen op hun stemgedrag zijn misschien nog wel erger en enger dan partijtjes als de nvu.
Op de NVU kun je niet eens stemmen.
pi_169001936
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

De islam haten is iets anders dan rassenhaat. Dat is precies het punt. Wilders doet het verkapt en zit daardoor minder in het verdomhoekje. Mensen veroordelen op stemgedrag is inderdaad erg, beoordelen daarop kan wel prima.
Wat precies duid erop dat hij verkapt racist is?
pi_169005620
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:34 schreef 111210 het volgende:

[..]

Vind ik niet, die mensen mogen lekker lid zijn van die club als ze dat willen, zolang ze niemand (fysiek) lastigvallen of voor onrust zorgen. Wij ben jij of ik om daar een probleem van te maken en dat te veroordelen.
Ik veroordeel het ook niet, ik beoordeel het. Heel wat anders.
pi_169005631
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat precies duid erop dat hij verkapt racist is?
Het inbeuken op een groep op basis van acties van individuen.
pi_169005796
1) De Germaanse cultuur is al meer dan 1000 jaar dood, omdat mensen voor het Christendom kozen
2) De Joodse cultuur is niks meer van over, omdat jullie 90% van de Joden in Nederland naar de gaskamers hebben gestuurd.
3) De Christelijke cultuur wordt niet eens nageleefd in Nederland.

Kortom, het zijn tokkies die maar wat lopen te roepen.
pi_169005929
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het inbeuken op een groep op basis van acties van individuen.
Het inbeuken op een groep op basis van acties = racistisch?
pi_169006105
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het inbeuken op een groep op basis van acties = racistisch?
Ja. Het zijn geen acties van de groep namelijk. Een groep beoordelen op gedrag van individuen uit die groep is racistisch ja.
pi_169006126
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Ashur het volgende:
1) De Germaanse cultuur is al meer dan 1000 jaar dood, omdat mensen voor het Christendom kozen
2) De Joodse cultuur is niks meer van over, omdat jullie 90% van de Joden in Nederland naar de gaskamers hebben gestuurd.
3) De Christelijke cultuur wordt niet eens nageleefd in Nederland.

Kortom, het zijn tokkies die maar wat lopen te roepen.
Wie bedoel je precies met 'jullie' onder punt 2?
pi_169006155
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:46 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja. Het zijn geen acties van de groep namelijk. Een groep beoordelen op gedrag van individuen uit die groep is racistisch ja.
Nee, dat is het niet. Het is niet racistisch om de PVV aanhang te beoordelen (veroordelen) op basis van het gedrag van individuen uit die groep.
pi_169006241
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is niet racistisch om de PVV aanhang te beoordelen (veroordelen) op basis van het gedrag van individuen uit die groep.
Het is wel dom.
pi_169007637
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is niet racistisch om de PVV aanhang te beoordelen (veroordelen) op basis van het gedrag van individuen uit die groep.
Vind het vrij kortzichtig, want je zegt gewoon dat de gehele pvv aanhang racisten zijn en dat slaat nergens op. Evenals alle islamieten veroordelen op een groep terroristen en hun daden. :')
pi_169007820
Veel linkser dan de NVU krijg je ze niet hoor. Er moet alleen een zondebok zijn om tegen te kunnen schoppen zodat ze hun eigen falen en totale gebrek aan capaciteit kunnen maskeren.

Hun programma is wel amusant om te lezen verder.

• Gratis openbaar vervoer!
• Controleurs terug op iedere bus, tram, metro!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169007828
Was de NVU niet verboden of zo?

Die kunnen we goed gebruiken in de tweede kamer:

Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169008578
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Ashur het volgende:
1) De Germaanse cultuur is al meer dan 1000 jaar dood, omdat mensen voor het Christendom kozen
2) De Joodse cultuur is niks meer van over, omdat jullie 90% van de Joden in Nederland naar de gaskamers hebben gestuurd.
3) De Christelijke cultuur wordt niet eens nageleefd in Nederland.

Kortom, het zijn tokkies die maar wat lopen te roepen.
pessimist
paypal.me/taaladvies
pi_169009020
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:58 schreef nostra het volgende:
Veel linkser dan de NVU krijg je ze niet hoor. Er moet alleen een zondebok zijn om tegen te kunnen schoppen zodat ze hun eigen falen en totale gebrek aan capaciteit kunnen maskeren.

Hun programma is wel amusant om te lezen verder.

• Gratis openbaar vervoer!
• Controleurs terug op iedere bus, tram, metro!
Waarom zou je controleurs nodig hebben als het gratis is? _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169009035
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarom zou je controleurs nodig hebben als het gratis is? _O-
Dat was de reden dat ik het postte inderdaad. ;)

Misschien alleen gratis voor heteroseksuele Germaanse afstammelingen die getrouwd zijn?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 19 februari 2017 @ 22:41:59 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169015091
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Ashur het volgende:
1) De Germaanse cultuur is al meer dan 1000 jaar dood, omdat mensen voor het Christendom kozen

Niet helemaal.
Veel Germaanse tradities en gebruiken in Europa zijn door het christendom gewoon overgenomen.

En die mensen hadden geen keuze. Het kwam neer op bekeren, of sterven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 19 februari 2017 @ 22:44:02 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169015160
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Was de NVU niet verboden of zo?

Die kunnen we goed gebruiken in de tweede kamer:

[ afbeelding ]
Stefan Wijkamp. _O-
Die zit al een tijdje niet meer bij de NVU.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169015806
Heeft de NVU überhaupt meegedaan met ondersteuningsverklaringen te krijgen?
pi_169016270
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Ashur het volgende:
1) De Germaanse cultuur is al meer dan 1000 jaar dood, omdat mensen voor het Christendom kozen
2) De Joodse cultuur is niks meer van over, omdat jullie 90% van de Joden in Nederland naar de gaskamers hebben gestuurd.
3) De Christelijke cultuur wordt niet eens nageleefd in Nederland.

Kortom, het zijn tokkies die maar wat lopen te roepen.
Toch zijn we op zondag vrij. Vieren we kerst, staan er in elk dorp christelijke gebouwen etc. Dat zijn toch allemaal uitingen van een cultuur die sterk beïnvloedt wordt door het christendom.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169017140
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat precies duid erop dat hij verkapt racist is?
Ik snap ook niet wat er verkapt is aan het racisme van Wilders. Het is juist behoorlijk expliciet. In ieder geval expliciet genoeg om ervoor veroordeeld te worden. Wellicht wordt er 'verknipt' bedoeld, in plaats van 'verkapt'.
pi_169017539
De Jodenhaat, wellicht?
pi_169017772
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 00:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat er verkapt is aan het racisme van Wilders. Het is juist behoorlijk expliciet. In ieder geval expliciet genoeg om ervoor veroordeeld te worden. Wellicht wordt er 'verknipt' bedoeld, in plaats van 'verkapt'.
In die rechtszaak waar Cliteur,op uitnodiging heeft uitgelegd waarom het geen racisme betrof? Die bedoel je? Het lijkt mij niet bepaald zinvol om uitspraken van (D66-)rechters als leidraad te nemen om te bepalen wat wel of niet het geval is. Als het zo expliciet is, dan zou het geen probleem moeten zijn een voorbeeld op tafel te leggen.
pi_169018121
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet helemaal.
Veel Germaanse tradities en gebruiken in Europa zijn door het christendom gewoon overgenomen.


En die mensen hadden geen keuze. Het kwam neer op bekeren, of sterven.
Klopt helemaal.

Er is de afgelopen jaren overigens een hernieuwde interesse in het Germaans heidendom ontstaan. Steeds meer Nederlanders zijn zich bewust van de heidense oorsprong van veel christelijke gebruiken. En het feit dat we in noord-west Europa nog steeds Germaanse talen spreken moet ook al genoeg zeggen.
pi_169018123
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:48 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ze moeten aan een meer aaibaar imago werken.
Ze zijn al enkele jaren bezig hun imago op te poetsen. Bij demo's zie je ook steeds meer 'normale' mensen meelopen.
pi_169018127
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:53 schreef Rezania het volgende:
Wat heb jij trouwens tegen Joodse cultuur TS?
Je kan je beter afvragen wat mensen met de joodse cultuur hebben. Het joodse geloof is voor mij hetzelfde als de islam; beiden uitheemse religies waar niks Nederlands aan is.
pi_169018135
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Was de NVU niet verboden of zo?

Die kunnen we goed gebruiken in de tweede kamer:

[ afbeelding ]
NVU is niet verboden. Ze bewegen zich binnen de grenzen van de Nederlandse wet en zijn in principe gewoon democratisch. In tegenstelling tot de PVV die maar 1 partijlid heeft (De Grote Blonde Leider).
pi_169018136
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:06 schreef GhpH het volgende:
Heeft de NVU überhaupt meegedaan met ondersteuningsverklaringen te krijgen?
Ik geloof het niet.
  maandag 20 februari 2017 @ 06:37:13 #48
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169018146
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:18 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Je kan je beter afvragen wat mensen met de joodse cultuur hebben. Het joodse geloof is voor mij hetzelfde als de islam; beiden uitheemse religies waar niks Nederlands aan is.
Het christendom is net zo exotisch.
Je vergeet echter dat de joodse cultuur de basis is van het christendom. Met name protestanten hebben met hun Bijbelstudie veel aan het jodendom ontleent in hun filosofie, hun denken, hun taalgebruik. Daar komt bij dat een aantal Joden door de eeuwen heen een significante bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse cultuur/samenleving, als filosoof, handelaar of kunstenaar.
pi_169018273
Dat partijprogramma, de tering :')
  maandag 20 februari 2017 @ 07:39:55 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169018348
Ik denk dat de NVU wel een duidelijker en intern-consistenter partijprogramma heeft dan de meeste gevestigde partijen.

En er zitten zelfs best wel wat redelijke en bovendien uitvoerbare punten tussen.

Maarja... dan heb je die punten die duidelijk bedoeld zijn om ook welwillende immigranten, homo's, etc.. te pesten. En wat punten om bedrijven bij het minste geringste om te kunnen zetten naar staatsliquiditeiten die me een beetje te veel doen denken aan het fascisme (het echte fascisme niet dat vage gelul waar we elkaar de afgelopen jaar voor aan het uitschelden zijn om elkaar in discussies af te maken)

En zelfs als je al die verwerpelijke punten weg haalt zou je er nog niet op durven stemmen want je kan wel gokken wat voor gedachtegoed er achter zit en wat voor figuren dan de 2e kamer in zouden gaan.

En zo werkt dat denk ik voor elke partij wel een beetje. Je kan wel het 100% eens zijn met de PvdA, CDA of de VVD maar het blijven een stelletje rukkers die je eigenlijk koste wat het kost met een roeispaan van het pluche af zou willen meppen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169018438
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 01:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In die rechtszaak waar Cliteur,op uitnodiging heeft uitgelegd waarom het geen racisme betrof? Die bedoel je? Het lijkt mij niet bepaald zinvol om uitspraken van (D66-)rechters als leidraad te nemen om te bepalen wat wel of niet het geval is. Als het zo expliciet is, dan zou het geen probleem moeten zijn een voorbeeld op tafel te leggen.
Wat is je punt? Als Cliteur iets vertelt dan is het zo? Die man zet zich in voor forum voor Democratie van Baudet. Dat zegt wel genoeg over z'n geloofwaardigheid. :D

En waarom zou ik moeten motiveren dat het racisme betreft als de rechtbank dat al prima gedaan heeft? Lees de uitspraak maar. :)
pi_169019058
NVU? Wat de fuck is dat?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_169019070
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:14 schreef Aiciu het volgende:
NVU? Wat de fuck is dat?
Moeilijk hè, de TT lezen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169019079
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:18 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Je kan je beter afvragen wat mensen met de joodse cultuur hebben. Het joodse geloof is voor mij hetzelfde als de islam; beiden uitheemse religies waar niks Nederlands aan is.
Nou, wat is er zo slecht aan dan? Merk er niks van in Nederland.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169019083
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Moeilijk hè, de TT lezen.
Zit mobiel
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_169019090
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:16 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Zit mobiel
Naar links swipen over de TT.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169023613
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is je punt? Als Cliteur iets vertelt dan is het zo? Die man zet zich in voor forum voor Democratie van Baudet. Dat zegt wel genoeg over z'n geloofwaardigheid. :D

En waarom zou ik moeten motiveren dat het racisme betreft als de rechtbank dat al prima gedaan heeft? Lees de uitspraak maar. :)
Als de rechtbank iets vertelt dan is het zo? Als Cliteur niet geloofwaardig is en hij wordt uitgenodigd door de rechtbank, wat zegt dat dan over de rechtbank? Probeerde ze misschien de schijn op te houden dat het geen politiek proces was?

Waarom jij het zou moeten motiveren? Omdat jij ook wel weet dat Wilders geen racist is omdat de rechtbank een foutieve juridische definitie hanteert geleend uit het IVUR.
  maandag 20 februari 2017 @ 13:55:04 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169023663
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Was de NVU niet verboden of zo?

Die kunnen we goed gebruiken in de tweede kamer:

[ afbeelding ]
Lol Stefan Wijkamp.

Die is er toch al lang uitgebonjourd?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169024197
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol Stefan Wijkamp.

Die is er toch al lang uitgebonjourd?
Klopt geloof ik.


"Van onze kameraadschap hier in het noorden, Gruppe Nord laat ik maar zeggen."
pi_169024210
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:14 schreef Aiciu het volgende:
NVU? Wat de fuck is dat?
Nederlandse Volks-Unie
pi_169024223
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nou, wat is er zo slecht aan dan? Merk er niks van in Nederland.
Ik merk er ook niks van. Ben in mijn leven misschien een handjevol joden tegengekomen.
pi_169024260
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het christendom is net zo exotisch.
Je vergeet echter dat de joodse cultuur de basis is van het christendom. Met name protestanten hebben met hun Bijbelstudie veel aan het jodendom ontleent in hun filosofie, hun denken, hun taalgebruik. Daar komt bij dat een aantal Joden door de eeuwen heen een significante bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse cultuur/samenleving, als filosoof, handelaar of kunstenaar.
Oké, er zijn enkele kunstenaars en componisten geweest. Dat geef ik toe.

Het punt is dat dit ooit een Germaans land was dat later gekerstend werd door de christenen. Daar hadden joden niet zo veel mee te maken ondanks dat het hele sprookjesverhaal op het jodendom is gebaseerd.
pi_169024278
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
Als de rechtbank iets vertelt dan is het zo?
Klopt. Zo werkt dat in een rechtstaat. Het kan natuurlijk dat het vonnis in hoger beroep anders uitvalt, maar tot die tijd is er jurisprudentie waarin vastligt dat wat Wilders heeft gedaan racistisch was. Dus ja, dan is dat zo.

quote:
Als Cliteur niet geloofwaardig is en hij wordt uitgenodigd door de rechtbank, wat zegt dat dan over de rechtbank?
Dat zegt eigenlijk niks over de rechtbank. Het was immers niet het idee van de rechtbank om Cliteur uit te nodigen. Hij was opgeroepen als getuige-expert namens de verdediging (i.c. door Wilders c.s.).
pi_169024296
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:25 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik merk er ook niks van. Ben in mijn leven misschien een handjevol joden tegengekomen.
Waarom is die cultuur niet wenselijk dan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169024336
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:25 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik merk er ook niks van. Ben in mijn leven misschien een handjevol joden tegengekomen.
Hoe signaleer je dan of iemand joods is? Aan het overgrote deel van de joden is volgens mij helemaal niet te zien dat ze joods zijn. Neem nou iemand als Felix Rottenberg, Mart Smeets, of Marga van Praag - hoe zou je daar aan kunnen zien dat ze joods zijn, als je het niet zou weten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 14:34:09 ]
pi_169024351
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarom is die cultuur niet wenselijk dan?
Om dezelfde reden waarom de islam niet wenselijk is.

Schiet me nu te binnen dat ik als kind ooit in Antwerpen ben geweest in de jodenbuurt. Die gasten zijn net zo radicaal als extremistische moslims.
pi_169024408
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe signaleer je dan of iemand joods is? Aan het overgrote deel van de joden is volgens mij helemaal niet te zien dat ze joods zijn. Neem nou iemand als Felix Rottenberg, of Marga van Praag - hoe zou je daar aan kunnen zien dat ze joods zijn, als je het niet zou weten?
Nu geef je wel twee voorbeelden waar redelijk aan te zien is dat ze joods zijn. _O- Vaak verraden de namen het ook al.
pi_169024411
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:32 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Om dezelfde reden waarom de islam niet wenselijk is.

Schiet me nu te binnen dat ik als kind ooit in Antwerpen ben geweest in de jodenbuurt. Die gasten zijn net zo radicaal als extremistische moslims.
Wat voor radicale dingen doen ze dan zoal? Volgens mij heeft niemand last van de orthodoxe Joden in Antwerpen.
pi_169024417
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:32 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Om dezelfde reden waarom de islam niet wenselijk is.

Schiet me nu te binnen dat ik als kind ooit in Antwerpen ben geweest in de jodenbuurt. Die gasten zijn net zo radicaal als extremistische moslims.
Wat is die reden dan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169024440
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:35 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Nu geef je wel twee voorbeelden waar redelijk aan te zien is dat ze joods zijn. _O- Vaak verraden de namen het ook al.
Ja? Hoe zie je dat dan? En bij Gordon? Youp van 't Hek? Ronald Plasterk? Frits Bolkestein? Hoe zie je het bij hun?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 14:37:57 ]
pi_169024474
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja? Hoe zie je dat dan? En bij Gordon? Youp van 't Hek? Ronald Plasterk? Frits Bolkestein? Hoe zie je het bij hun?
Alleen al het feit dat er zo veel joden BN'er zijn is op zijn minst verdacht. Ik doe geen verdere uitspraken over individuen.
pi_169024507
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat voor radicale dingen doen ze dan zoal? Volgens mij heeft niemand last van de orthodoxe Joden in Antwerpen.
Met name hoe ze zich presenteren (pijpenkrullen, lange baarden, zwarte gewaden). Wat ze verder in synagoses uitspoken moeten ze zelf weten.
pi_169024509
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:39 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat er zo veel joden BN'er zijn is op zijn minst verdacht. Ik doe geen verdere uitspraken over individuen.
Ik constateer even dat je geen antwoord hebt op de vraag of - en zo ja, hoe - je aan iemand kunt zien dat diegene joods is.

Ter info: in het rijtje dat ik noemde is niet iedereen jood. Kennelijk viel je dat al niet eens op, dus van onbekende mensen zul je het al helemaal niet kunnen weten.
pi_169024529
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:41 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Met name hoe ze zich presenteren (pijpenkrullen, lange baarden, zwarte gewaden). Wat ze verder in synagoses uitspoken moeten ze zelf weten.
Jeetje zeg. Dus ze kleden zich anders? Wat verschrikkelijk! Daar moeten we inderdaad snel van af. En dan ook graag van punkers, gothics en alle andere mensen die er raar uitzien.
pi_169024546
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat is die reden dan?
Ik sta redelijk negatief tegenover religie en zie het niet als een aanwinst als er meer religies bijkomen (geldt ook voor oosterse religies)
pi_169024551
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:41 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Met name hoe ze zich presenteren (pijpenkrullen, lange baarden, zwarte gewaden). Wat ze verder in synagoses uitspoken moeten ze zelf weten.
Wat? _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169024572
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat? _O-
Weet jij niet wat synagoses zijn?
pi_169024576
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Ashur het volgende:
1) De Germaanse cultuur is al meer dan 1000 jaar dood, omdat mensen voor het Christendom kozen
2) De Joodse cultuur is niks meer van over, omdat jullie 90% van de Joden in Nederland naar de gaskamers hebben gestuurd.
3) De Christelijke cultuur wordt niet eens nageleefd in Nederland.

Kortom, het zijn tokkies die maar wat lopen te roepen.
Klopt, ik was er ook bij
Twiddel
pi_169024587
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Weet jij niet wat synagoses zijn?
Tiepvaut.
pi_169024621
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik constateer even dat je geen antwoord hebt op de vraag of - en zo ja, hoe - je aan iemand kunt zien dat diegene joods is.

Ter info: in het rijtje dat ik noemde is niet iedereen jood. Kennelijk viel je dat al niet eens op, dus van onbekende mensen zul je het al helemaal niet kunnen weten.
Klopt, je kan het niet altijd zien.

Ik ken ook enkele mensen in mijn omgeving met joodse achternamen die verder volledig Hollands zijn.
pi_169024732
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:48 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Klopt, je kan het niet altijd zien.

Ik ken ook enkele mensen in mijn omgeving met joodse achternamen die verder volledig Hollands zijn.
Conclusie: jij weet helemaal niet of je in je levens slechts een handvol joden bent tegen gekomen. Waarschijnlijk waren het er veel meer. :)
pi_169024842
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Conclusie: jij weet helemaal niet of je in je levens slechts een handvol joden bent tegen gekomen. Waarschijnlijk waren het er veel meer. :)
Heb je wel gelijk in, geef ik toe.

Wat ik nu zeg klinkt waarschijnlijk hilarisch maar ik heb mijn hele leven SP gestemd. Mijn sympathie ligt bij het socialisme. Zou alleen graag willen dat de SP zich wat sterker uitspreekt tegenover religie.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:01:02 #83
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_169024865
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:41 schreef -PesteNoire- het volgende:
PVV is pro-Israël en dus in principe een jodenpartij.
Pardon Wat?

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Ashur het volgende:

2) De Joodse cultuur is niks meer van over, omdat jullie 90% van de Joden in Nederland naar de gaskamers hebben gestuurd.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:47 schreef Tja..1986 het volgende:

Wie bedoel je precies met 'jullie' onder punt 2?
^^ Dat dus, jullie? wie zijn jullie? wat bedoel je met jullie?

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:13 schreef -PesteNoire- het volgende:
Bij demo's zie je ook steeds meer 'normale' mensen meelopen.
Je bedoeld eigenlijk dat jij nu ook mee durft te lopen?
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
Alleen al het feit dat er zo veel joden BN'er zijn is op zijn minst verdacht. Ik doe geen verdere uitspraken over individuen.
:')

Wat de neuk is er verdacht aan het wel of niet joods&bekend zijn? zit het zo diep dat anderen zichzelf beter op de maatschappelijke ladder omhoog weten te werken dan jij? En als je naar dat eigen falen kijkt en dat beseft zoek je de schuld maar in het feit dat ze "jood" zijn?
Heb je zelf door hoe dom en kortzichtig die mening is?

En heb jij een dik jaar geleden hier niet onder een ander account in BNW je ultra rechts gedachten goed lopen spuien?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_169024975
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:01 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Pardon Wat?

[..]

[..]

^^ Dat dus, jullie? wie zijn jullie? wat bedoel je met jullie?

[..]

Je bedoeld eigenlijk dat jij nu ook mee durft te lopen?

[..]

:')

Wat de neuk is er verdacht aan het wel of niet joods&bekend zijn? zit het zo diep dat anderen zichzelf beter op de maatschappelijke ladder omhoog weten te werken dan jij? En als je naar dat eigen falen kijkt en dat beseft zoek je de schuld maar in het feit dat ze "jood" zijn?
Heb je zelf door hoe dom en kortzichtig die mening is?

En heb jij een dik jaar geleden hier niet onder een ander account in BNW je ultra rechts gedachten goed lopen spuien?
Ik heb met vorige accounts zelden tot nooit in BNW gepost. Geen idee hoe je daar bij komt, ik ken de user uit die link ook helemaal niet.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 01:56:39 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169038262
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:32 schreef k_man het volgende:
Felix Rottenberg
Gast, serieus?

Je hoeft nog niet eens zijn naam te horen. Je kunt al aan zijn gezicht zien dat hij een Jood is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169038264
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe signaleer je dan of iemand joods is? Aan het overgrote deel van de joden is volgens mij helemaal niet te zien dat ze joods zijn. Neem nou iemand als Felix Rottenberg, Mart Smeets, of Marga van Praag - hoe zou je daar aan kunnen zien dat ze joods zijn, als je het niet zou weten?
Mart Smeets is toch niet joods? :?
standaarddrinker
pi_169038278
De westerse maatschappij is nooit joods-christelijk geweest.
Hell., joden werden hier al eeuwen vervolgd of op zijn best gedoogd. Het is niet voor niets dat na de holocaust Israël ver buiten Europa opgericht werd. Met heel veel van onze steun.
Make my day!
pi_169038524
Heeft ts weer een tray schultenbrau op?
pi_169038805
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 01:58 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mart Smeets is toch niet joods? :?
Waarschijnlijk niet nee. Volgens sommige extreemrechtse sites echter wel. Het illustreert mijn punt dat je van veel mensen helemaal niet kunt weten of ze joods zijn.
pi_169039478
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:41 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik heb het de afgelopen jaren fascinerend gevonden dat steeds meer mensen naar rechts zijn geschoven, maar er openlijk voor uitkomen dat je sympathie hebt voor de NVU nog steeds taboe is.

Het grote verschil tussen de PVV en NVU is hun visie wat betreft Israël. PVV is pro-Israël en dus in principe een jodenpartij. Waar de NVU voor een tweestatenoplossing is. In die zin is de NVU gematigder dan de PVV.

https://www.nvu.info/partijprogramma.html

Vooral het eerste deel van hun partijprogramma vind ik veel realistischer dan die van de PVV:

[..]

Dus geen onzin als "joods-christelijke samenleving" waar andere partijen de mond vol van hebben.
Dat is omdat er op jodenhaat en bijbehorend neonazi gedachtengoed een behoorlijk stigma rust gezien dat in de tweede wereldoorlog geleid heeft tot de dood van 6 miljoen onschuldige mensen.

Dat een zelfde soort gedachtengoed, maar dan tegen moslims, blijkbaar wel okay is, is eerder iets waar je je over zou moeten verbazen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:51:36 #91
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169041631
Omdat de NVU wel erg neo-nazistisch overkomt, met z'n stereotype achterban.

Als de NVU ooit nog wat wil worden:

Stel je gewoon open voor joden. Jodenhaat is ernstig achterhaald, en daarmee bevindt je je tegenwoordig meer aan de kant van de Islamieten. Het slaat volkomen nergens meer op. Joden zijn volledig omarmd in deze samenleving en je staat echt alleen als een klein nietig zielig groepje als je nog Joden haat. Dat schept zo'n onwijs onoverbrugbare afstand dat de beweging nooit gaat groeien op die manier, en in een obscuur hoekje blijft.

Doe afstand van zielig mislukt volk dat in de uitkering zit en z'n frustraties over eigen totaal mislukt leven op de maatschappij projecteert.

Tot slot: verander de naam ook maar gewoon. Te besmeurd met een zielig kut imago.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:56:58 #92
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169041735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:36 schreef Fokpop het volgende:

Dat een zelfde soort gedachtengoed, maar dan tegen moslims, blijkbaar wel okay is, is eerder iets waar je je over zou moeten verbazen.
Dat moslims als slachtoffer zien moet eens gauw een einde aan komen. Wat een zand in de ogen is dat toch zeg.
Moslims zijn initiators van haat, niet wij. Wij ontdekken het slechts steeds meer en dat wekt haat op.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169055550
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Klopt. Zo werkt dat in een rechtstaat. Het kan natuurlijk dat het vonnis in hoger beroep anders uitvalt, maar tot die tijd is er jurisprudentie waarin vastligt dat wat Wilders heeft gedaan racistisch was. Dus ja, dan is dat zo.

[..]

Dat zegt eigenlijk niks over de rechtbank. Het was immers niet het idee van de rechtbank om Cliteur uit te nodigen. Hij was opgeroepen als getuige-expert namens de verdediging (i.c. door Wilders c.s.).
Zo werkt dat in een rechtbank, in een rechtstaat. Je gaat hier toch niet proberen hard te maken dat de rechtbank een pacht op de waarheid heeft? Zoiets zou je alleen doen als je met lege handen staat.
pi_169059047
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo werkt dat in een rechtbank, in een rechtstaat. Je gaat hier toch niet proberen hard te maken dat de rechtbank een pacht op de waarheid heeft? Zoiets zou je alleen doen als je met lege handen staat.
Haha, wat een doorzichtige poging om de situatie om te draaien. Heel hard roepen dat de ander geen argumenten heeft, zodat ie wellicht vergeet dat jij niks inhoudelijks meer weet te zeggen. Dacht je echt dat ik daar in zou trappen? :D
pi_169059695
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Haha, wat een doorzichtige poging om de situatie om te draaien. Heel hard roepen dat de ander geen argumenten heeft, zodat ie wellicht vergeet dat jij niks inhoudelijks meer weet te zeggen. Dacht je echt dat ik daar in zou trappen? :D
Als jouw (enige) argument neerkomt op 'omdat instantie/hij dat zegt, is dat zo', dan rest mij verder niets dan te zeggen dat je geen argument geeft. Je zou kunnen proberen uit te leggen waarom de rechtbank het bij het juiste eind heeft, i.p.v. te zeggen dat iets het geval is omdat de rechtbank dat zo heeft bepaald/ingeschat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2017 23:11:52 ]
pi_169060095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als jouw (enige) argument neerkomt op 'omdat instantie/hij dat zegt, is dat zo', dan rest mij verder niets dan te zeggen dat je geen argument geeft. Je zou kunnen proberen uit te leggen waarom de rechtbank het bij het juiste eind heeft, i.p.v. te zeggen dat iets het geval is omdat de rechtbank dat zo heeft bepaald/ingeschat.
Ik had wel iets meer argumenten dan dat. Volgens jou was het echter zo omdat Cliteur het zei. Je verwijt me nu dus hetgeen jezelf deed. :P

Afijn, kom met een werkelijk argument en we kunnen het er verder over hebben. Dit soort doorzichtige trucjes heeft geen zin.
pi_169060459
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik had wel iets meer argumenten dan dat. Volgens jou was het echter zo omdat Cliteur het zei. Je verwijt me nu dus hetgeen jezelf deed. :P

Afijn, kom met een werkelijk argument en we kunnen het er verder over hebben. Dit soort doorzichtige trucjes heeft geen zin.
Nee hoor, Cliteur was een zijspoor die ik aanwees omdat jij met de uitspraak van de rechtbank als argument aankwam zetten. Als je daar dan toch mee aankomt, neem dan ook Cliteur z'n input in acht, dacht ik. Voor de rest is het natuurlijk ook wel doorzichtig dat jij mij van doorzichtige trucjes loopt te betichten terwijl het aan jou is om argumenten voor te leggen en nu al meerdere posts op dit zijspoor blijft hangen. De stelling dat hij een racist is, kwam immers van jouw hand.

Dus nogmaals: Je zou kunnen proberen uit te leggen waarom de rechtbank het bij het juiste eind heeft, i.p.v. te zeggen dat iets het geval is omdat de rechtbank dat zo heeft bepaald/ingeschat.

Als je dat niet kan/wilt/durft, dan mag je mij ook best vragen waarom ik vind dat Wilders geen racist is. Ik zal dan niet Cliteur aanwijzen, maar zijn argumentatie uitleggen.
pi_169060701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:56 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat moslims als slachtoffer zien moet eens gauw een einde aan komen. Wat een zand in de ogen is dat toch zeg.
Moslims zijn initiators van haat, niet wij. Wij ontdekken het slechts steeds meer en dat wekt haat op.
Je zou eens moeten horen wat de nazi's allemaal dachten dat de joden fout deden |:(
pi_169060929
Haha ts is een nazi.
  woensdag 22 februari 2017 @ 00:36:42 #100
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169061033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Haha ts is een nazi.
En jij bami :7
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169061067
quote:
Reclame op de Nederlandse televisie, kranten uitsluitend in onze Nederlandse taal
Deze nazis kunnen geen Engels lezen en verstaan. _O-

quote:
Onmiddellijke uittreding uit de NAVO en een oprichting van een Europees leger zonder invloed van de VS
ze steunen ook nog D66 *O*
  woensdag 22 februari 2017 @ 01:06:32 #102
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169061282
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:07 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je zou eens moeten horen wat de nazi's allemaal dachten dat de joden fout deden |:(
Man, man, man....Lekker makkelijk hè om ze allemaal over één kam te scheren. Er waren ook gematigde Nazi's waar verder niemand veel last van had of wil je gaan beweren dat het genetisch bepaald was en dat dus elke Nazi per definitie slecht was? Ik hoef je niet te vertellen dat het woord racisme dan toch heel snel om de hoek komt kijken.
Verdiep je eens in de stromingen binnen het Nazisme voordat je mensen op basis van wat onderbuik gevoelens veroordeelt.
  woensdag 22 februari 2017 @ 02:55:40 #103
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_169061762
Aantal jaren terug vertelde een van die gasten in een interview op TV dat hij geloofde dat blanken wel degelijk superieur zijn tegenover onze donkere medemens.. met als reden dat blanken bijv kunnen blozen...

Dan ben je niet goed wijs, en hoor je eigenlijk hulp te krijgen...
Dat heb ik ome Weird Gilders nog niet horen roepen.
pi_169061792
Ome Geerd zijn standpunt ten opzichte van zwarte medelanders is wat vaag.
pi_169062220
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Haha ts is een nazi.
Ik ben een socialist. :P Heb mijn hele leven SP gestemd. Er staan hier ook meerdere boeken van Karl Marx en Friedrich Engels in de kast (onder andere Het Kapitaal en Het Communistisch Manifest).
pi_169062224
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 07:09 schreef spiritusbus het volgende:
Heeft ts weer een tray schultenbrau op?
Geloof het of niet maar ik was nuchter toen ik dit topic opende. :7
pi_169062228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:41 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Deze nazis kunnen geen Engels lezen en verstaan. _O-

[..]

ze steunen ook nog D66 *O*
Tegen de verengelsing zijn van de Nederlandse taal vind ik anders een heel goed punt van de NVU.
pi_169062255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:06 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik ben een socialist. :P Heb mijn hele leven SP gestemd. Er staan hier ook meerdere boeken van Karl Marx en Friedrich Engels in de kast (onder andere Het Kapitaal en Het Communistisch Manifest).
nou nog even bij de nederlandse volksunie, en je bent een nationaal-socialist...
  woensdag 22 februari 2017 @ 10:22:32 #109
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169063875
Voor iemand met psychische problemen als jij, lijkt de NVU mij een uitstekende keuze.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169064161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:06 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik ben een socialist. :P Heb mijn hele leven SP gestemd. Er staan hier ook meerdere boeken van Karl Marx en Friedrich Engels in de kast (onder andere Het Kapitaal en Het Communistisch Manifest).
Ben je dan niet gewoon communistisch?

Nazi zijn nationaal socialistisch he? :Y
pi_169067910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nou nog even bij de nederlandse volksunie, en je bent een nationaal-socialist...
Je probeert me in het verdomhoekje te drukken maar dat gaat je niet lukken. Ik ben trouwens ooit actief lid geweest van de SP. Ledenpas ligt nog in mijn bureaula.
pi_169067921
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:22 schreef Bugno het volgende:
Voor iemand met psychische problemen als jij, lijkt de NVU mij een uitstekende keuze.
Deze opmerking is viesssssss.

NVU is trouwens geen keuze want ze doen niet mee met de Tweede Kamerverkiezingen.
pi_169067987
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:41 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ben je dan niet gewoon communistisch?

Nazi zijn nationaal socialistisch he? :Y
Klopt.

Hier mijn bescheiden verzameling van Marx en Engels.



Heb aan de andere kant ook iets van 50 romans over het oostfront, met name boeken vanuit Duits perspectief geschreven.
pi_169068675
Enige wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat de wereld niet zwart-wit is. Sympathie hebben voor de NVU betekent niet meteen dat je een fout persoon bent. Bepaalde denkbeelden aanhangen ook niet. Ik heb in mijn schoolperiode enkele extreem-linkse leraren gehad waar in hun klaslokalen de hele muur vol hing met anti-fascistische posters en als iemand er een opmerking over maakte was de wereld te klein. Ik kots op dat soort "linkse" mensen. Al die zogenaamde "democraten" zijn zelf vaak nog het minst tolerant tegenover andersdenkenden.
pi_169069018
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:50 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Je probeert me in het verdomhoekje te drukken maar dat gaat je niet lukken. Ik ben trouwens ooit actief lid geweest van de SP. Ledenpas ligt nog in mijn bureaula.
okee, was een beetje flauw.
maar je snapt toch wel dat een clubje als de NVU zich officieel gematigder voordoet dan hoe ze werkelijk zijn? het is algemeen bekend dat het een stelletje neo nazis zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')