abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:43:29 #176
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_168991659
Toch heb ik dit jaar niet van die obvious hints zoals vorig jaar gezien.
pi_168993779
Zijn er nog mensen die hier hints kunnen uithalen?

pi_168994394
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:10 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Moltalk is ook goed bezig.

[..]

De grap is dat MolTalk niet weet wie de mol is. Dat weten maar 4 of 5 mensen waaronder Art. Thomas is natuurlijk de mol dat is wel duidelijk. Hij heeft het heel goed gedaan aangezien niemand echt op hem zit.
  roze zondag 19 februari 2017 @ 02:26:43 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168995091
Ik zat op Jochem vorige week maar nu zit ik vol op Diederik.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 19 februari 2017 @ 10:00:15 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168996226
Ima was een leuke kandidaat. Maar ze was niet verdacht als mol . Ik ga voor Diederik en Thomas.
pi_168996743
Thomas is de mol. Lijkt mij wel duidelijk nu. Mijn moeder zit op jochem en mijn vader op sanne.
pi_168997851
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:34 schreef Piranjavisje het volgende:

[..]

Jij vond wie is de mol In Limburg toch ook leuker dan het origineel? :D dan neem ik dit maar niet te serieus
Liesje nooit serieus nemen ^O^
  zondag 19 februari 2017 @ 17:51:18 #183
375626 WillemMiddelkoop
Aex eind dit jaar onder 200
pi_169006218
Het telefoonnummer uit de WIDM luchtballon opdracht van gisteren is nog gewoon te bellen: bel het, ontcijfer het kleine raadsel en je hebt de Mol 2017 (voor degene die dat nog niet zeker weten...)
  zondag 19 februari 2017 @ 17:57:14 #184
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169006337
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:51 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Het telefoonnummer uit de WIDM luchtballon opdracht van gisteren is nog gewoon te bellen: bel het, ontcijfer het kleine raadsel en je hebt de Mol 2017 (voor degene die dat nog niet zeker weten...)
Je kan het raadsel ook hier neerzetten
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 19 februari 2017 @ 17:59:54 #185
375626 WillemMiddelkoop
Aex eind dit jaar onder 200
pi_169006393
een vrouw zegt: 24Ca01Mo
  zondag 19 februari 2017 @ 18:37:38 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169007376
Is dat geen berichtje van de provider, dat het nummer onbereikbaar is?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:47:08 #187
375626 WillemMiddelkoop
Aex eind dit jaar onder 200
pi_169007589
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:37 schreef Perrin het volgende:
Is dat geen berichtje van de provider, dat het nummer onbereikbaar is?
Nee dan hoor je totaal ander iets.
  zondag 19 februari 2017 @ 19:07:17 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169008002
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 19 februari 2017 @ 19:27:14 #189
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169008482
quote:
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL.7

Imanuelle Grives: 'Tring! “Ima, of je mee wilt doen met Wie Is De Mol?” “JA, absoluut!” Hoewel ik het programma nog nooit heb gezien, weet ik van mollotenvrienden die trouw kijken dat het “ECHT IETS VOOR IMANUELLE IS”. Avontuur, gedrag analyseren, wedstrijd, mysterie, gekke opdrachten. Helemaal mijn ding, inderdaad!'
Ik wil óf de Mol zijn óf winnen. Voor Mol blijk ik ongeschikt, waarschijnlijk ben ik te emo en meelevend. Ik kijk wat seizoenen en ik filter wat richtlijnen voor mezelf eruit.
Regels:
Wie Is De Mol? Is een spel waarbij 10 kandidaten gezellig met elkaar op stap gaan en 1 kandidaat de boel verstiert. Helder: 9 mensen die hun best doen om de pot te vullen en eentje niet. De kandidaten die de test het minst slecht maken gaan door. Eitje.
Trust Nobody.
Trust Somebody. Zoek een bondgenoot. Iemand die je blind kunt vertrouwen en informatie mee kunt uitwisselen. Als je geluk hebt, gaan alle kandidaten gezellig met een wijntje alle vragenlijsten met elkaar uitwisselen en zingen ze: “Cumbaya, my Lord!”. Leuk, een soort groepsuitje!
Er zijn jokers en hints, vind die. Die wijzen je heel makkelijk naar de Mol. Komt goed!
Maak plezier, geniet ten volste en blijf dicht bij jezelf, dan houd je het langste vol.

We weten niet wie er meedoen tot we uit het vliegtuig stappen. Wanneer we aan elkaar worden voorgesteld, wordt metéén duidelijk dat deze groep hier niet is om lekker te lachen. Game on! Binnen een dag zijn er vijf bondjes. Na een intense pot vier-op-een-rij achter de schermen, waarbij Roos en ik enorm aan elkaar gewaagd zijn en Roos wint, weet ik zeker: dit is een vrouw naar mijn hart, fanatiek, slim en gezellig! En niet de Mol. Ons bondje houdt voor eeuwig stand! Wij gaan samen winnen!

Art vertelt over een privilege deze opdracht. Je scherm wordt niet getoond. Ik besluit dat ik die hoe dan ook ga winnen. Ik ben echt een groepsdier, maar als er nog vijf kandidaten over zijn, wordt het verwarde gevoel van “och, wat zielig dat er iemand weggaat, al ben ik ook blij voor mezelf” een heel stuk minder. En voel ik bij mezelf wel de opluchting ontstaan dat er na deze executie mogelijk nog maar één deelnemer tussen mij, Jochem en de finale in staan, als ik win! En dat doe ik ook! In mijn hoofd ben ik al met 1 been in de finale. Geloof me, als je zo ver bent, ruik je alleen nog maar de finale. Ik ben zo gefixeerd of –hoe heet het ook alweer- in een tunnelvisie beland. Alle schermen groen! Gefelici-FUCK! Ik heb een misberekening gemaakt! Iets klopt niet in mijn theorie en ik moet even me terugtrekken, even focussen, een nieuwe strategie bepalen, maar die tijd is er niet.

We gaan meteen door met de volgende opdracht. Mijn hoofd is overal behalve daar. Die gaat niet zo je-van-het. Daarna is de groep ook constant bij elkaar en is er tussen de opdrachten en het opnemen van de biechten ook geen ruimte om even met mijn bondgenoot te praten. Voor we het weten, is de executie er alweer. Ik heb geen jokers, geen hints, geen informatie en geen strak plan. Ik heb het vertrek van Roos gebruikt om er juist kracht uit te putten door rigoureus mijn strategie om te gooien. Ik wist immers op wie zij had gespreid. Dus ik heb keihard haar verdachten uitgesloten en daarmee ben ik al drie rondes verder gekomen. Iets klopt niet. Is iedereen wel wie ik denk dat-ie is? Is mijn bondgenoot wel te vertrouwen? De schermen worden één voor één groen. Als ik aan de beurt ben, lijkt ineens alles duidelijk te worden… BAM! ROOD!
Mijn hartslag verhoogd, mijn keel wordt droog, ik voel dat ik geknuffeld wordt, maar ik hoor vooral heel hard in mijn hoofd: “NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!”. Ik wil zo snel mogelijk bij Jochem komen en tegen hem zeggen dat hij echt voor ons moet winnen. Dan moet ik mee met Art. Ik begin traditiegetrouw bij de eerste fase van rouw! Ontkenning! Ik had het niet fout, de rest had het gewoon beter… En Jochem is mijn bondgenoot, dus daar is het ook niet fout gegaan. Eigenlijk wil ik heel hysterisch op m’n knieën vallen, me vastklampen aan t scherm en er met groene pen overheen stiften! Jawel, ik had het wél goed! Geef me alsjeblieft nog 1 kans. Alsjeblieft! Nee, ik lig er gewoon uit. Nadat de karavaan met crew en deelnemers zijn weggetrokken, ben ik alleen. Met mezelf en mijn gedachten en ironisch genoeg is er nu heel veel ruimte om te bedenken waar het fout heeft kunnen gaan. Stilte...na alle enthousiasme, avontuur en hysterie ben ik gewoon stil. Ja, ik ben stil, het is mogelijk. Het is klaar. Voor mij. Ik wil het begrijpen. Wat heb ik verkeerd gedaan? Heb ik het spel gewoon verkeerd gespeeld door zo openlijk de kandidaat uit te hangen? Nee, ik had afgesproken met mezelf dat ik vol, dicht bij mezelf overal in wilde gaan. And, I did! Een gevoel van trots en aanvaarding. Ik heb het meeste geld binnengehaald en ik heb zulke gave opdrachten mogen doen. Nou, dan heb ik met de keuzes die ik in alle oprechtheid heb gemaakt blijkbaar dit als hoogste resultaat behaald! Ey! 7 afleveringen hè? Dat is niet niks! En ik heb geschoten, wel drie keer (RATATATAATATA) én paard gereden! Ik heb geracet in een hele dikke bak en ik heb nieuwe vrienden gemaakt, bovendien ben ik voor eeuwig lid geworden van de molfamilie. Ok, eerlijk is eerlijk ik wilde dolgraag keihard winnen, maar IK HEB GEWOON MEEGEDAAN MET WIE IS DE MOL en deze prachtige ervaring pakt niemand mij ooit meer af!!
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 20 februari 2017 @ 18:13:27 #190
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169028315
quote:
DAGBOEK VAN DE MOL - AFL. 7

Etherdiscipline!
Wie herinnert zich niet dat hilarische moment dat Ellie Lust na een mislukte opdracht aan de groep uitlegde hoe je met de portofoon om moet gaan? “ Maar waar het om gaat, is dat er etherdiscipline is. En dat betekont, Etherdiscipline!” Het leek erop alsof Ellie met haar strenge blikken (“alle mimiek uitgeschakeld” , aldus Tim Hofman) en gewapend met een vork in haar hand, hiermee voorgoed korte metten zou maken met dat er in de regel geen geld in de pot komt wanneer er portofoons in het spel zijn. Niets is minder waar. Je kunt gerust stellen dat ‘onze etherdiscipline’ ook is mislukt. In plaats van 2500 euro, 800 euro in de pot. En dat is toch jammer. Hoe kunnen we nou zo stom zijn geweest?

Ik ben wel vaker verontwaardigd in het openbaar, maar natuurlijk weet ik precies hoe het zit. Ik ben menselijk, sociaal. En bezwijk alleen op de juiste momenten voor de verleidingen. Die er voor mij natuurlijk anders uitzien dan voor de rest. Cowboytje spelen? Spannend, maar ik doe het. En verlies me volledig in het spel. Volgens de normen en waarden van een Mol gerechtvaardigd. Het doel is toch dat niemand me verdenkt.
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 20 februari 2017 @ 18:15:42 #191
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169028344
http://wieisdemol.avrotro(...)over-de-ballonvaart/

Reactie van Ima aan het eind als Diederik klaar is met zijn uitleg. :D
Isn't it ironic, don't you think
pi_169036994
Nu pas terug gekeken.
Fijn dat Ima er uit is. Niet dat je het iemand gunt natuurlijk.
Maar wat een irritante kandidaat is dat zeg. Niet bepaald snugger met dingen, de hele manier van spelen vind ik irritant (zo overdreven en alles). Ook in die luchtballon, dat ze echt 100x gaat zitten fluiten naar de auto. Serieus, waarom? Doe niet zo ontzettend overdreven de hele tijd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 februari 2017 @ 19:15:52 #193
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169074832
SPOILER: vorige aflevering
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: afgelopen aflevering
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169082095
Haha leuk. :D Vind enkel Art niet echt lijken. En moet dat Ima voorstellen in de gedachtewolk van Thomas in het eerste plaatje?
Hotapnyc
pi_169137864
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:15 schreef Nizno het volgende:
Leuk!
Wie is er zo creatief geweest?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 25 februari 2017 @ 18:36:06 #196
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_169139256
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:59 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
een vrouw zegt: 24Ca01Mo
Wat is volgens jou de oplossing? Iets met Cammaert?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 25 februari 2017 @ 18:39:24 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169139313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 23:59 schreef Cirilico het volgende:
Haha leuk. :D Vind enkel Art niet echt lijken. En moet dat Ima voorstellen in de gedachtewolk van Thomas in het eerste plaatje?
ik durf het niet te zeggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 17:18 schreef svann het volgende:

[..]

Leuk!
Wie is er zo creatief geweest?
geen idee, die tekenaar was altijd actief op een ander widm forum en had voorheen van elke uitzending een tekening.

Ben de laatste tijd niet meer op dat forum geweest maar kwam deze toevallig op fb tegen en herkende de tekenstijl en het vliegertje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 18:41:53 #198
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169139354
TT weer aangepast *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 18:45:45 #199
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_169139431
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik durf het niet te zeggen.

[..]

geen idee, die tekenaar was altijd actief op een ander widm forum en had voorheen van elke uitzending een tekening.

Ben de laatste tijd niet meer op dat forum geweest maar kwam deze toevallig op fb tegen en herkende de tekenstijl en het vliegertje
Vriendlief :Y
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 25 februari 2017 @ 18:52:02 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169139521
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:45 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Vriendlief :Y
ja dat was de nick idd. nu je het zegt :Y

linkje naar t forum ook maar ff gezocht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Nizno op 25-02-2017 19:01:05 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')