abonnement Unibet Coolblue
pi_169021151
Voor de moeilijke momenten (te lang wachten tussen de gangen), mag mijn 5 jarige een filmpje op de telefoon kijken.
Werkt erg goed.

Verders eet ze gewoon mee met wat wij eten. Geen smerige kindemenu's hier.

Het enige lastige is als andere kinderen wel rond mogen rennen van hun ouders.
Make my day!
  maandag 20 februari 2017 @ 11:42:42 #52
3542 Gia
User under construction
pi_169021299
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:35 schreef agter het volgende:
Voor de moeilijke momenten (te lang wachten tussen de gangen), mag mijn 5 jarige een filmpje op de telefoon kijken.
Werkt erg goed.

Verders eet ze gewoon mee met wat wij eten. Geen smerige kindemenu's hier.
^O^
quote:
Het enige lastige is als andere kinderen wel rond mogen rennen van hun ouders.
Niks van aantrekken, je kunt er zeker van zijn dat de uitbater bewondering heeft voor jullie aanpak. Als je kind er oud genoeg voor is, kun je ook uitleggen dat dat echt niet netjes is wat die kinderen doen.
Persoonlijk zou ik er wat van zeggen, tegen de ouders. Gegarandeerd dat je bijval krijgt van andere gasten.
  maandag 20 februari 2017 @ 11:46:15 #53
3542 Gia
User under construction
pi_169021366
We zijn eens op vakantie geweest in Gariguella, Spanje. Daar was tegenover de camping een steakrestaurant met een speeltuin erbij. Een best grote speeltuin, waar je vanaf je tafeltje op keek. We kwamen daar binnen en kregen de kaart. Meteen werd ons verteld dat de kinderen direct een kindermenu kregen en dan konden gaan spelen, zodat wij rustig konden genieten van onze maaltijd. Ons Spaans was niet zo goed dat we konden uitleggen dat onze kinderen altijd á la carte aten, dus hebben we het maar zo gelaten.
We hebben inderdaad rustig kunnen eten en de kids fijn kunnen spelen.
pi_169022759
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er twee vormen van je kinderen niet opvoeden.

Manier 1 is de tokkiemanier: schelden en schreeuwen tegen je kinderen als ze thuis iets doen wat niet mag, maar als ze op straat iets verkeerd doen de andere kant op kijken en iedereen bedreigen (of erger) als iemand anders er wel iets van zegt.

Manier 2 is de tweeverdienersmanier: papa en mama moeten genoeg geld verdienen, dus opvoeden doet de kinderopvang maar. Kind wordt dus opgevoed binnen een constante competitie om aandacht. Thuis wordt het schuldgevoel van papa en mama afgekocht met dure kleertjes, een iPhone en allerlei andere te dure zooi.
Ik denk dat er tegenwoordig nog een derde maar ook zeer herkenbare variant is,
Manier 3 is onzekere manier: Opvoeden zoals het hoort, dus vanuit boekjes en volgens de Vinnexregels. Want de vriendinnen doen het ook zo... Kinderen worden zo in een keurslijf geknepen en dat frustreert natuurlijk enorm. Maar ze blijven het doen omdat het hoort.

Kind moet om 18:30 naar bed, en jankt vervolgens een uur (want niet moe), wat dan weer moet (zeker 20 minuten) omdat het kind moet leren dat het van een of andere Nanny Frost MOET slapen. Kind wordt vervolgens dagelijks om 06:00 uur wakker en dat is dan ook weer niet goed.

Kind moet potjes eten want is verantwoord want dat staat op de verpakking en het krijgt pas om 18:15 de fles want dat staat op de doos. Als het dan nog honger heeft, dat heeft het pech gehad van van het Consultatiebureau mag het maar 200 ml.

Knoeien en zelf eten mag ook niet want dat duurt te lang en dan wordt de tafel vies. Vervolgens gelden er bij oma X andere regels en op woensdag bij oma Y ook. Op de opvang dient het kind ook weer te luisteren naar de leidsters want dat moet.

En dat is nu de standaard, als het kind pech heeft, heeft ma weer op FB gelezen dat er weer een of ander pitten of glutendieet geweldig is. Dus dat moet dan ook gegeten worden. Suiker is een woord wat ze niet kennen en ze krijgen alleen speelgoed wat pedagogisch en ecologisch verantwoord is.

In de zandbak spelen is ook een no go want daar poepen katten in. En klimrekken zijn gevaarlijk.
In de supermarkt zitten ze vastgebonden in een winkelwagen want o wee als ze ma proberen te helpen...

Aandacht is er ook niet meer aangezien ma de godganse dag bezig is met d'r telefoon en eigen leven.

Eigenlijk heb ik de meeste medelijden met kinderen van dit soort ouders, terwijl die juist denken het zo goed te doen want dat lezen ze en horen ze overal.
pi_169023040
Hier een goed voorbeeld van zo'n vrouw:
https://vrouw.nl/artikel/(...)595/ik-ben-moe-z-moe

Zegt ze dat ze "morgen" stopt met delen van de slaaptijden met haar vriendinnen, in plaats daarvan pleurt ze het in een blog....Goed voorbeeld van mensen die met een jankend kind naar een restaurant gaan want "ze" hebben het zo nodig.

Zit een kind überhaupt te wachten op een diner in een restaurant? Tuurlijk niet, gewoon niet doen dan.
pi_169023055
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier een goed voorbeeld van zo'n vrouw:
https://vrouw.nl/artikel/(...)595/ik-ben-moe-z-moe

Zegt ze dat ze "morgen" stopt met delen van de slaaptijden met haar vriendinnen, in plaats daarvan pleurt ze het in een blog....Goed voorbeeld van mensen die met een jankend kind naar een restaurant gaan want "ze" hebben het zo nodig.

Zit een kind überhaupt te wachten op een diner in een restaurant? Tuurlijk niet, gewoon niet doen dan.
:') :r

Wat een artikel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 20 februari 2017 @ 14:32:31 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169024348
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

:') :r

Wat een artikel.
Na 4 maanden al mekkeren, het mag duidelijk zijn waarom dit geval na 3 maanden relatie al zwanger werd. Tsjongejongejonge.... die weet niet wat haar nog te wachten staat!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169024401
Ik las "Koning bij natte kinderen!"
standaarddrinker
  maandag 20 februari 2017 @ 14:47:29 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169024600
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:

Zit een kind überhaupt te wachten op een diner in een restaurant? Tuurlijk niet, gewoon niet doen dan.
Zit een kind ergens anders wel op te wachten dan? Nooit meenemen = nooit leren.
Maar ik vind dat ouders dan wel hun kinderen moeten leren wat er van ze verwacht wordt in een restaurant. En ik vind anderzijds dat er ook best ruimte mag zijn voor ouders die hun kinderen willen leren hoe het hoort in een restaurant. Dat leer je nu eenmaal niet in de McD of in het gemiddelde pannenkoekenhuis.
KuikenGuppy
pi_169024793
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zit een kind ergens anders wel op te wachten dan? Nooit meenemen = nooit leren.
Maar ik vind dat ouders dan wel hun kinderen moeten leren wat er van ze verwacht wordt in een restaurant. En ik vind anderzijds dat er ook best ruimte mag zijn voor ouders die hun kinderen willen leren hoe het hoort in een restaurant. Dat leer je nu eenmaal niet in de McD of in het gemiddelde pannenkoekenhuis.
Natuurlijk leer je het in die laatste 2 ook, mits de ouders er maar aandacht aan besteden.

Wij hebben zelf eerst voor dat soort plekken gekozen, pannenkoekenhuis e.d., die een speelhoek hadden en ingericht zijn op kinderen. Daar begonnen met netjes en rustig aan tafel blijven zitten en als beloning even samen (dus ook daar niet los door de zaak rennen) naar de speelhoek daarna/tussendoor. Gelijk aanleren dat bij het vertrek naar de speelhoek er rustig gelopen wordt om bediening en andere mensen niet lastig te vallen.
Daarna zijn we over gegaan op echte restaurants, kende mijn zoon de regels al en kon zich eraan houden. Werkte als een tierelier.

Vind niet dat kinderen geweigerd moeten worden bij restaurants, vind zelfs dat er tegenwoordig te weinig dat soort dingen met kinderen wordt gedaan. Ze gaan het niet leren van ze weghouden bij... Je krijgt er alleen maar oudere kinderen van die zich nog niet kunnen gedragen.
Wel vind ik dat ouders/begeleiders aangesproken moeten kunnen worden op het gedrag van hun kroost en er evt maatregelen genomen moeten kunnen worden als het te erg blijft. Dat vragen om te vertrekken bv gewoon kan zonder een shitstorm over je heen te krijgen als zaak zijnde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:14:23 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169025107
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:57 schreef erodome het volgende:
Dat vragen om te vertrekken bv gewoon kan zonder een shitstorm over je heen te krijgen als zaak zijnde.
Die shitstorm krijg je natuurlijk alleen als je de verkeerde treft. Je gaat altijd mensen houden die hun eigen fout niet erkennen en het vervolgens afschuiven op discriminatie van kinderen in dit geval. Je tip is echter terecht, en ook volkomen logisch.

Zolang je kinderen zich in een kindvriendelijk restaurant niet kunnen gedragen neem je ze niet mee naar een goed restaurant. Naar een goed restaurant neem je ze ook pas mee als ze er zelf interesse in tonen. Je doet jezelf er ook geen plezier mee als je kinderen de boel afbreken. Ik bedoel, voor andere mensen is het vervelend dat een paar tafels verderop de kinderen lawaai maken. Voor jezelf is het nog veel erger, want bij jou zitten ze aan tafel.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169025380
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zit een kind ergens anders wel op te wachten dan? Nooit meenemen = nooit leren.
Maar ik vind dat ouders dan wel hun kinderen moeten leren wat er van ze verwacht wordt in een restaurant. En ik vind anderzijds dat er ook best ruimte mag zijn voor ouders die hun kinderen willen leren hoe het hoort in een restaurant. Dat leer je nu eenmaal niet in de McD of in het gemiddelde pannenkoekenhuis.
In het gemiddelde pannenkoekenhuis is de wachttijd op een couvert minder lang en eten ze ook met mes en vork. Hoezo kunnen ze daar dan niets leren over eten in een restaurant? Juist wel.

Daarnaast ligt het tevens aan de leeftijd en het tijdstip van het diner...
  maandag 20 februari 2017 @ 15:53:18 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169025840
Laat ik het zo zeggen, de pannenkoekenhuizen hier in de omgeving doen niet onder voor Ballorig :').
Crux van het verhaal is denk ik dat als je als ouders je kroost mee uit eten wilt nemen, je ze daarbij ook echt moet begeleiden en idd dan ook naar huis moet gaan als blijkt dat het niet gaat. En daarvoor een etablissement uitzoeken waar dat mogelijk is.
KuikenGuppy
  maandag 20 februari 2017 @ 16:14:32 #64
3542 Gia
User under construction
pi_169026176
Ik geloof niet dat wij ooit zijn wezen uit eten bij een Mac Donalds. Dat is geen eten. Getver.
We zijn in het begin uiteraard wel naar zaken geweest die niet al te sjiek zijn. Iers/Engels restaurant, bijvoorbeeld. Daar kun je prima met kinderen komen. Wordt met de plaatsing ook wel rekening gehouden met waar de kinderen zitten t.o.v. andere gasten.
Bij ons is het vanaf het begin zo geweest dat ze in een restaurant niet mogen rondlopen en/of spelen. Uiteraard moeten ze dan wel vaker naar het toilet dan normaal, want dát mag wel. Ook houden wij het gesprek aan tafel zo rustig mogelijk.

Wat dat betreft kan ik me vreselijk ergeren aan die 'kijk ons eens jolig zijn-yuppen', die menen dat iedereen van hun grappige gesprek moet meegenieten. Die mogen wmb ook op die zwarte lijst.

Vroeger vond ik roken in een restaurant verschrikkelijk. Krijg je net je soep, steken ze aan de tafel naast je met vieren een peuk op. Echt verschrikkelijk. Was al blij met de niet-roken hoek, maar nu met buiten roken is uit eten ineens stukken leuker geworden.
  maandag 20 februari 2017 @ 18:16:34 #65
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169028356
Leuke actie van die restauranthouder. :)

Ps. "Nederland is een tolerant land" is een contradictio in terminis.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 20 februari 2017 @ 18:17:31 #66
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169028374
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 11:54 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je bent anderen tot last, strontvlieg. Je zou je moeten schamen met je kutkinderen.
Met jouw opvoeding zit het in ieder geval helemaal snor. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_169029208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waar heb je het over "VIP's"??

Ik zal een voorbeeld geven. Ben net terug van een heerlijke vakantie op Jamaica. Leuk kleinschalig parkje met huisjes aan het strand. Alles perfect.
Behalve: 1 gezin met kleine kinderen, 1 1/2 en 4 jaar, ook nog uit Nederland. Waarom sleep je die daar naar toe?
Wij genieten daar volop van alles. Gaan ook 's avonds laat uit eten en daarna nog wat drinken tussen de locals. Dan wordt er niet alleen gedronken, maar ook prima ganja gerookt. Gemiddeld liggen we rond 02.00 uur in bed.
Dan vind ik het niet prettig om om 07.00 uur elke dag al gekrijs te horen dat door merg en been gaat over het hele park. Dat was dus wel elke dag. Van ons hebben die mensen echt geen last gehad hoor.
En dat ging de hele dag zo door, waar je ook zat, overal hoorde je die krijsende kinderen. De ouders menen dan ook nog op zo'n harde toon te moeten praten dat iedereen ze kon horen.
Als klap op de vuurpijl zaten ze in het vliegtuig terug (nachtvlucht van negen uur) ook nog vijf rijen achter ons. Het waren overigens geen tokkies hoor, meer van die "hippe" types, met de bakfiets door Amsterdam.
Maar we hebben een topvakantie gehad hoor. Alles verder relaxed daar en je moet je natuurlijk wel ergens aan kunnen ergeren.
Maar wat bedoel je nu, gedragen wij ons dan als VIPs of zo...?
Ga dan gewoon naar een resort waar kinderen niet toegestaan zijn (bv couples in Jamaica). Er is namelijk geen enkele reden om je kinderen niet mee te nemen als je naar de andere kant van de wereld gaat.

Ten aanzien van het geschreeuw geen mening: kan ik niet beoordelen. Maar met zo'n opmerking dat je met kinderen niet naar Jamaica moet gaan toon je toch wel enige bekrompenheid aan.
  maandag 20 februari 2017 @ 22:53:06 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169035830
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ga dan gewoon naar een resort waar kinderen niet toegestaan zijn (bv couples in Jamaica). Er is namelijk geen enkele reden om je kinderen niet mee te nemen als je naar de andere kant van de wereld gaat.

Ten aanzien van het geschreeuw geen mening: kan ik niet beoordelen. Maar met zo'n opmerking dat je met kinderen niet naar Jamaica moet gaan toon je toch wel enige bekrompenheid aan.
Ja en Nee, ik moet toegeven dat waar ik vakantie vier ik geen kinderen tegenkom. Net als ik ook in de restaurants waar ik wil eten geen kinderen tegenkom. Daar staat tegenover dat je kinderen jonger dan 5 ook geen plezier doet met een vliegreis van bijna 10 uur. Het is echter in de laatste jaren betaalbaar geworden en daarmee gemeengoed. Ik begrijp echter weinig van de ouders die dit doen. Alleen omdat ver weg goedkoop is geworden hoef je er toch niet naartoe. Doe toch iets wat voor je hele gezin leuk is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169035980
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:53 schreef XL het volgende:

[..]

Ja en Nee, ik moet toegeven dat waar ik vakantie vier ik geen kinderen tegenkom. Net als ik ook in de restaurants waar ik wil eten geen kinderen tegenkom. Daar staat tegenover dat je kinderen jonger dan 5 ook geen plezier doet met een vliegreis van bijna 10 uur. Het is echter in de laatste jaren betaalbaar geworden en daarmee gemeengoed. Ik begrijp echter weinig van de ouders die dit doen. Alleen omdat ver weg goedkoop is geworden hoef je er toch niet naartoe. Doe toch iets wat voor je hele gezin leuk is.
Ik schat dat zij voor twee weken en twee kinderen er bij ¤ 5.000 à ¤ 6.000 hebben betaald. Vind je dat zo goedkoop? Dan heb je alleen de reis en het verblijf, de uitgaven daar komen er nog bij.
En inderdaad 10 uur in het vliegtuig plus alles wat daar bij komt (1,5 uur in busje naar het vliegveld, wachten op het vliegveld), daar doe je kinderen echt geen plezier mee.
Plus dat ze door de kinderen weinig mogelijkheden hadden om zich buiten het park te begeven, dan denk ik ga dan naar de Canarische Eilanden of zo als je in de winter zon wilt hebben.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 07:22:10 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169038559
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik schat dat zij voor twee weken en twee kinderen er bij ¤ 5.000 à ¤ 6.000 hebben betaald. Vind je dat zo goedkoop? Dan heb je alleen de reis en het verblijf, de uitgaven daar komen er nog bij.
En inderdaad 10 uur in het vliegtuig plus alles wat daar bij komt (1,5 uur in busje naar het vliegveld, wachten op het vliegveld), daar doe je kinderen echt geen plezier mee.
Plus dat ze door de kinderen weinig mogelijkheden hadden om zich buiten het park te begeven, dan denk ik ga dan naar de Canarische Eilanden of zo als je in de winter zon wilt hebben.
Hadden mijn ouders dat 30 jaar geleden geboekt was het minimaal 2x zo duur. Vakantie voor 1500 per persoon voor reis en verblijf is niet duur!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169039233
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 07:22 schreef XL het volgende:

[..]

Hadden mijn ouders dat 30 jaar geleden geboekt was het minimaal 2x zo duur. Vakantie voor 1500 per persoon voor reis en verblijf is niet duur!
Nee klopt. Ik had de kinderen eigenlijk ook niet echt meegeteld. Ik weet niet wat je daar voor betaalt eigenlijk, volledige bedrag? Die van 1,5 heeft geen vliegtuigstoel etc.
pi_169039457
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:53 schreef XL het volgende:

[..]

Ja en Nee, ik moet toegeven dat waar ik vakantie vier ik geen kinderen tegenkom. Net als ik ook in de restaurants waar ik wil eten geen kinderen tegenkom. Daar staat tegenover dat je kinderen jonger dan 5 ook geen plezier doet met een vliegreis van bijna 10 uur. Het is echter in de laatste jaren betaalbaar geworden en daarmee gemeengoed. Ik begrijp echter weinig van de ouders die dit doen. Alleen omdat ver weg goedkoop is geworden hoef je er toch niet naartoe. Doe toch iets wat voor je hele gezin leuk is.
Je maakt nu toch een enorme denkfout. Je gaat er namelijk vanuit dat alle kinderen jonger dan 5 lange vliegreizen niet leuk vinden en dat ze zich niet vermaken in een resort in Jamaica, of waar dan ook.

Dat geldt in ieder geval niet voor mijn kinderen. Ok, voor de jongste geldt wellicht too soon to tell (is nog maar 9 maanden en die slaapt dus gewoon in de kribbe tijdens het vliegen en maakt het verder allemaal niet zo uit).

De oudste daarentegen vindt vliegen geweldig. Meermaals een reis van rond de 24 uur gehad of meer met haar en als we op bestemming aankomen is haar reactie steevast dat ze weer een ander vliegtuig in wil om te vliegen.

En aldaar vermaakt ze zich prima. Ja, kinderen vinden een strand leuk en dat kan ook dichtbij zijn. Maar dat maakt ook weinig indruk op ze. Ga je daarentegen in Nieuw-Zeeland met de helicopter walvissen kijken heeft ze het daar tot op de dag van vandaag nog over. Ga je met haar in Thailand met olifanten door de jungle heeft ze het daar tot de dag van vandaag nog over. Ga je met haar met een speedboot door de haven waar Nemo woont (Sydney), dan heeft ze het daar tot de dag van vandaag nog over. Ga je met haar hangend aan een kabelbaan over een ravijn in de VS heeft ze het daar tot op de dag van vandaag nog over.

Ik ga er dus maar even vanuit dat voor mijn kinderen geldt dat ze onze reizen net zo leuk vindt als wij dat zelf vinden. En we komen ook wel eens bij een strand natuurlijk.
pi_169039469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:

Nee klopt. Ik had de kinderen eigenlijk ook niet echt meegeteld. Ik weet niet wat je daar voor betaalt eigenlijk, volledige bedrag? Die van 1,5 heeft geen vliegtuigstoel etc.
1e twee jaar een klein bedrag administratiekosten. Daarna de helft geloof ik. Geen idee tot wanneer, de oudste is 4 en die betaalt tot op heden 50%.
pi_169039788
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier een goed voorbeeld van zo'n vrouw:
https://vrouw.nl/artikel/(...)595/ik-ben-moe-z-moe

Zegt ze dat ze "morgen" stopt met delen van de slaaptijden met haar vriendinnen, in plaats daarvan pleurt ze het in een blog....Goed voorbeeld van mensen die met een jankend kind naar een restaurant gaan want "ze" hebben het zo nodig.

Zit een kind überhaupt te wachten op een diner in een restaurant? Tuurlijk niet, gewoon niet doen dan.
Dat er mannen bestaan dit dit soort vrouwen vrijwillig bezwangeren.
Alle alarmbellen gaan af na het lezen van twee volzinnen. Dat zal in een gesprek niet anders zijn.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_169039897
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:34 schreef VEM2012 het volgende:

Ga je daarentegen in Nieuw-Zeeland met de helicopter walvissen kijken heeft ze het daar tot op de dag van vandaag nog over. Ga je met haar in Thailand met olifanten door de jungle heeft ze het daar tot de dag van vandaag nog over. Ga je met haar met een speedboot door de haven waar Nemo woont (Sydney), dan heeft ze het daar tot de dag van vandaag nog over. Ga je met haar hangend aan een kabelbaan over een ravijn in de VS heeft ze het daar tot op de dag van vandaag nog over.
Volgend jaar jagen op bedreigde diersoorten in Afrika? Ben bang dat ze anders niet meer echt onder de indruk zijn.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')