abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174209164
China gebruikt Noord-Korea als schild voor Amerika bij de anus van Azie, zo moet je het zien. Ze hebben alleen de pech dat de geliefde leider daar niet blaakt van intelligentie en zich gedraagt als puber.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
pi_174209198
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Sigaartje het volgende:
China gebruikt Noord-Korea als schild voor Amerika bij de anus van Azie, zo moet je het zien. Ze hebben alleen de pech dat de geliefde leider daar niet blaakt van intelligentie en zich gedraagt als puber.
Er schijnt ook een oom van Kim Jung-un aan de wolven gevoerd te zijn, vanwege vermeende geheime connecties met de Chinese partijleiding. KIm Jung-un schijn spookbenauwd te zijn, dat hij aan de kant geschoven wordt, en in zijn ogen kan dat alleen maar gebeuren met 'steun' vanuit China
pi_174209282
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:15 schreef Sigaartje het volgende:
Als MacArthur zichzelf in november 1950 niet had overschat, en niet helemaal naar de grensrivier met China wilde oprukken, dan had volgens mij waarschijnlijk Pyongyang nu gewoon in Zuid-Korea gelegen.
pi_174210531
Ik had mij tot nu toe afgevraagd, waarom deze twee vrouwen zelf geen of zo weinig last kregen van het VX-gas, wat in het gezicht van Kim Jong-nam werd gespoten.

Volgens Al Jazeera waren er wel twee vrouwen nodig (in plaats van ťťn) , omdat ze beide een onderdeel van het VX-gas hadden. De combinatie van de beide stoffen werkte het best als VX-gas in de buurt van de ogen. Achteraf heeft de verpleegster van de eerste hulp op het vliegveld veel meer risico gelopen, toen zij met onbeschermde handen het gezicht van Kim Jong-nam aanraakte.

pi_174211934
Over Kim jong-il: Jammer dat iemand zich zo gedraagt.

Heel jammer.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
pi_174366105
De twee verdachte vrouwen schenen elkaar niet eerder ontmoet te hebben.
Als je dit stuk in de Indenpent leest, is men er wel van overtuigd dat de beide vrouwen wel wisten dat ze gif in het gezicht van Kim Jong-nam aanbrachten.

http://www.independent.co(...)laysia-a7995006.html
pi_174366159
Laatste opnamen van Kim Jong-nam die behandeld door verplegend personeel wordt op het vliegveld.
Plus waarschijnlijk daarna de opname van de Indonesische verdachte die vooraf het gif krijgt overhandigd op het vliegveld door een man met een donkere cap.

pi_174366166
Zozo ... Dus zuid-korea zegt dat het noord-korea was. Jup, vast heel betrouwbaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174369852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 07:38 schreef probeer het volgende:
Zozo ... Dus zuid-korea zegt dat het noord-korea was. Jup, vast heel betrouwbaar.
Welk motief zou Zuid-Korea moeten hebben?
Ik zie wel genoeg motieven voor Noord-Korea...

En waarom zou Zuid-Korea minder betrouwbaar zijn dan Noord-Korea?
pi_174379110
Noord-Korea lijkt me logischer dan Zuid-Korea.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')