abonnement Unibet Coolblue
pi_168887435
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zal 't proberen te onthouden de foto's op insta te posten :)
Jeej!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168887443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:37 schreef minilot het volgende:
Mensen die veel te vroeg op een vliegveld, treinperron of bushalte zijn - ik kan daar met mijn hoofd niet bij! :D Knap hoor.
Ik heb het juist andersom, altijd op het nippertje op tijd of net te laat. :')
tja nu was het of 'n uurtje later vertrekken en volle pond betalen of iets eerder gaan, is voor mij de keus makkelijk. En op 'n vliegveld verveel ik me niet snel en het is droog en warm dus ik vind 't prima :Y. En nee haasten en stressen vind ik niks, zeker niet als ik vakantie heb.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:49:17 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168887496
Toen ik nog veel zakelijk vloog, vloog in graag savonds al, meeting met klant op 11:00? Hotel nemen, voorbereiden, lekker eten, goed slapen, volgende ochtend relaxed en fris bij de meeting.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168887512
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik nog veel zakelijk vloog, vloog in graag savonds al, meeting met klant op 11:00? Hotel nemen, voorbereiden, lekker eten, goed slapen, volgende ochtend relaxed en fris bij de meeting.
dat zou in zulke situaties ook absoluut mijn voorkeur hebben.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:52:40 #205
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168887522
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tja nu was het of 'n uurtje later vertrekken en volle pond betalen of iets eerder gaan, is voor mij de keus makkelijk. En op 'n vliegveld verveel ik me niet snel en het is droog en warm dus ik vind 't prima :Y. En nee haasten en stressen vind ik niks, zeker niet als ik vakantie heb.
Mijn vakantie begint als ik de deur uitstap. Smorgens vroeg vliegen vanaf Düsseldorf ofzo? Dan kan ik er in de vroegte heen, maar kan ook een park sleep en fly boeken. Namiddag naar Hotel rijden, parkeren, inchecken, de stad in, eten, drinken. Slapen in hotel en smorgens met de shuttle naar het vliegveld.
Park Sleep Fly is goedkoper dan ergens op het vliegveld parkeren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168887531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:37 schreef minilot het volgende:
Mensen die veel te vroeg op een vliegveld, treinperron of bushalte zijn - ik kan daar met mijn hoofd niet bij! :D Knap hoor.
Ik heb het juist andersom, altijd op het nippertje op tijd of net te laat. :')
Dat snap ik dan weer niet. :D Ik ben altijd veel te vroeg gewoon omdat ik anders bang ben dat ik het niet haal. Bij vliegen word ik wel steeds iets relaxter, al ben ik nog steeds wel ruim op tijd op het vliegveld. Ik ga wel pas naar de gate als ze echt gaan lopen. De eerste keren stond ik lekker enthousiast voorin de rij en dan sta je nog een half uur te staan.
pi_168887567
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn vakantie begint als ik de deur uitstap. Smorgens vroeg vliegen vanaf Düsseldorf ofzo? Dan kan ik er in de vroegte heen, maar kan ook een park sleep en fly boeken. Namiddag naar Hotel rijden, parkeren, inchecken, de stad in, eten, drinken. Slapen in hotel en smorgens met de shuttle naar het vliegveld.
Park Sleep Fly is goedkoper dan ergens op het vliegveld parkeren.
ik heb geen rijbewijs en een treinabonnement dus ik maak geen kosten aan het reizen of parkeren op het vliegveld. Ik kom over 'n kwartier ofzo aan op Schiphol en vlieg om 11:35 dus ik vind het ook niet dramatisch vroeg ofzo. Was ik niet'afhankelijk' van de daluren zou ik een uurtje later zijn vertrokken.
pi_168887592
Ik ben doorgaans wel op tijd maar bij treinen of bussen ben ik niet hysterisch vroeg. Het is zelden van groot belang dat ik precies op tijd kom. Voor vliegen ben ik wel heel vroeg, ik heb geen zin om een vlucht te missen. En rondhangen op Schiphol vind ik inderdaad ook heerlijk O+ Ik heb een keer bijna mijn vlucht gemist, toen vloog ik alleen met baby en had me heel raar verrekend in de reistijd. Dat was wel even dikke stress, met kind en bagage en buggy. Maar gelukkig nog wel gehaald.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168887599
Hollend door de gate, steevast :') Ik heb diep respect voor jullie.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:06:30 #210
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168887608
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet. :D Ik ben altijd veel te vroeg gewoon omdat ik anders bang ben dat ik het niet haal. Bij vliegen word ik wel steeds iets relaxter, al ben ik nog steeds wel ruim op tijd op het vliegveld. Ik ga wel pas naar de gate als ze echt gaan lopen. De eerste keren stond ik lekker enthousiast voorin de rij en dan sta je nog een half uur te staan.
Daarom vlieg ik het liefst van kleine regionale vliegvelden. Münster Osnabruck bijvoorbeeld was ideaal toen ik wekelijks naar München vloog. Voor de deur parkeren, straat oversteken, aan de balie inchecken en door de security en je staat voor de gate, 5-10 minuten nadat ik de auto neer had gezet zat ik een krantje te lezen voor de gate. Héérlijk. Terugweg net zo, max 10 minuten nadat het vliegtuig aan de gate staat zat ik in de auto en reed weg, meestal sneller.
Heb een hekel aan vliegvelden als Schiphol, veel te groot, veel te veel winkels.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168887626
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:04 schreef minilot het volgende:
Hollend door de gate, steevast :') Ik heb diep respect voor jullie.
Ja dit. En dan zit EasyJet ook gewoon helemaal achteraan qua gates. Ik word weer kortademig als ik er aan denk. Pff.
Spoilers!
pi_168887629
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:03 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben doorgaans wel op tijd maar bij treinen of bussen ben ik niet hysterisch vroeg. Het is zelden van groot belang dat ik precies op tijd kom. Voor vliegen ben ik wel heel vroeg, ik heb geen zin om een vlucht te missen. En rondhangen op Schiphol vind ik inderdaad ook heerlijk O+ Ik heb een keer bijna mijn vlucht gemist, toen vloog ik alleen met baby en had me heel raar verrekend in de reistijd. Dat was wel even dikke stress, met kind en bagage en buggy. Maar gelukkig nog wel gehaald.
trein en bus ben ik gewoon op tijd voor inderdaad niet extreem vroeg , maar woon ook op 5min lopen van het station.


En ik zou 't echt geen relaxed begin vd vakantie vinden als ik Hollend naar of door de gate moet zeg :N doe mij maar boekje is serietje, nog even wat drinken etc
pi_168887639
Ik vlieg trouwens voor het eerst vanaf Schiphol nu (12 maart weer). Normaal vanaf Eindhoven en dat vind ik heerlijk, uurtje van tevoren aankomen en je bent nog ruim op tijd
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:11:23 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168887641
Heb nooit begrepen wat er zo geweldig is aan winkels op vliegvelden. Ze zijn duur, onpersoonlijk en hebben behalve de obligate vliegveld thrillers niets wat ik ooit koop
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168887676
Ik vind mensen kijken op Schiphol zo leuk O+

Veel plezier op vakantie, MeMo!!

FFT ook veel plezier vandaag, maar waarschijnlijk te druk om dit te lezen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168887683
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet. :D Ik ben altijd veel te vroeg gewoon omdat ik anders bang ben dat ik het niet haal. Bij vliegen word ik wel steeds iets relaxter, al ben ik nog steeds wel ruim op tijd op het vliegveld. Ik ga wel pas naar de gate als ze echt gaan lopen. De eerste keren stond ik lekker enthousiast voorin de rij en dan sta je nog een half uur te staan.
Behalve op vluchten van/naar de UK dit idd.

Op die vluchten met zakenlui kan je anders absoluut geen handbagage meer kwijt.. ok je bent langer aan t taxiën dan aan t vliegen, maar ik weiger het om met m'n rugzakje op m'n schoot te zitten omdat die andere eikels mer 2 trolleys en een rugtas alle overhead ruimte nodig hebben. Check je rommel dan maar in.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:17:24 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168887686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vlieg trouwens voor het eerst vanaf Schiphol nu (12 maart weer). Normaal vanaf Eindhoven en dat vind ik heerlijk, uurtje van tevoren aankomen en je bent nog ruim op tijd
Wat Isa zegt, heel veel plezier op vakantie. Heb gemist waar je heen gaat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168887689
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mensen kijken op Schiphol zo leuk O+

Niet alleen op Schiphol :7


Pff ik zit echt niet jn een vaar ritme
pi_168887695
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Behalve op vluchten van/naar de UK dit idd.

Op die vluchten met zakenlui kan je anders absoluut geen handbagage meer kwijt.. ok je bent langer aan t taxiën dan aan t vliegen, maar ik weiger het om met m'n rugzakje op m'n schoot te zitten omdat die andere eikels mer 2 trolleys en een rugtas alle overhead ruimte nodig hebben. Check je rommel dan maar in.
Watjes die niet met de nachtbus naar Engeland gaan. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168887701
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat Isa zegt, heel veel plezier op vakantie. Heb gemist waar je heen gaat?
Ze gaat naar IJsland, Boston en NY! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168887715
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Watjes die niet met de nachtbus naar Engeland gaan. :7
Ja met 40kg ruimbagage naar van die uithoeken :+

Ik weiger om in een bus te stappen als ik van/naar werk ga
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:22:25 #222
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168887730
Goedemorgen.

Ik ben ook altijd te vroeg. Liefst de avond ervoor al op Schiphol, als ik in de ochtend vertrek.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:23:41 #223
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168887745
Ik ben nog nooit op schiphol geweest :@

oké een keertje omdat ik mijn ex moest ophalen, that's all :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168887758
Twee nachtjes, Reykjavik en dan drie nachtjes Boston, nachtje NYC en nachtje Boston en dan weer terug. En ik heb alleen 'n gratis personal item' oftewel kleine rugzak van 42x32x25cm bij me als bagage. Zo heeft de vlucht retour me Inc stopover, 288 euro gekost 8-)
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:26:46 #225
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168887772
O+ O+ O+ Valentijnsdag. O+ O+ O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')