abonnement Unibet Coolblue
pi_169643049
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:19 schreef Divje het volgende:

Dat hek heeft de verzekering gedekt _O-
Gelukkig maar, anders was het hek van de dam. :%
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_169644005
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders was het hek van de dam. :%
:D

Fuck die dam.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169644146
als een schaap over de dam is volgen er meer
pi_169654055
quote:
6s.gif Op maandag 20 maart 2017 06:22 schreef d4v1d het volgende:
als een schaap over de dam is volgen er meer
je moeder
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169654078
Wanneer komen we weer eens bij elkaar? Of is het dan een verplichting om die public sessie stappen van jolly te doen ..

Dit weekend een Nero bij elkaar geraced *O* nog 9 races en dan is de 1000 gehaald. Waarvan ong. 1/5 is gewonnen :')

#slecht #maarnognietzoslechtalsjemoedergarpertjes
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 20 maart 2017 @ 15:55:36 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169654324
Wil er iemand met mij boosten? Om de beurt een race winnen van 20 sec. Ik moet er nog 36 winnen voor alle unlocks :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 20-03-2017 16:10:25 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169655032


Kom maar op :9
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 20 maart 2017 @ 16:45:57 #33
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169655545
Hoe kun je 1/5 van de races winnen trouwens :o? Ik heb echt maar 1/10 gewonnen. 16 players altijd en veel mensen doen custom vehicles en catchup/slipstream aan :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 20 maart 2017 @ 16:48:19 #34
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169655602
Smoofiee is mijn ID btw :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169655759
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je 1/5 van de races winnen trouwens :o? Ik heb echt maar 1/10 gewonnen. 16 players altijd en veel mensen doen custom vehicles en catchup/slipstream aan :(
Slim slipstreamen, altijd in de gaten houden wie er om je heen rijdt en die zo nodig ontwijken of uitschakelen. Hekel aan non-contact races :r want ben een redelijk lompe racer :+
Probeer verder wel zo clean mogelijk te rijden, maar heb door menig wraakactie wel eens de winst gepakt :@

Verder weet ik het eigenlijk niet. Sta nu op 207 wins en 784 losses _O- Dit weekend wel iets van 18 keer gewonnen in zo'n 16p race, met dat 2x $$$ toch zo'n 50-60k per race _O_

Zit je in onze crew?
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 20 maart 2017 @ 17:30:03 #36
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169656478
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Slim slipstreamen, altijd in de gaten houden wie er om je heen rijdt en die zo nodig ontwijken of uitschakelen. Hekel aan non-contact races :r want ben een redelijk lompe racer :+
Probeer verder wel zo clean mogelijk te rijden, maar heb door menig wraakactie wel eens de winst gepakt :@

Verder weet ik het eigenlijk niet. Sta nu op 207 wins en 784 losses _O- Dit weekend wel iets van 18 keer gewonnen in zo'n 16p race, met dat 2x $$$ toch zo'n 50-60k per race _O_

Zit je in onze crew?
Nee ;(. Ik heb er 1 gewonnen van zo een race. Zat best lang in een game waar de host custom vehicles aan had staan en hij was lvl 600 en had al die vehicles gehkocht en geupgrade :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169656648
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee ;(. Ik heb er 1 gewonnen van zo een race. Zat best lang in een game waar de host custom vehicles aan had staan en hij was lvl 600 en had al die vehicles gehkocht en geupgrade :')
Oja zulke races :D die verlaat ik zo snel mogelijk. Dan doen ze catchup uit, slipstream ook en staan ze 9/10 keer voor aan bij de race, haal je ze nooit meer in :') EIKELS
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 20 maart 2017 @ 17:44:10 #38
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169656749
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Oja zulke races :D die verlaat ik zo snel mogelijk. Dan doen ze catchup uit, slipstream ook en staan ze 9/10 keer voor aan bij de race, haal je ze nooit meer in :') EIKELS
Ik wil catchup en slipsteam ook uit. En zonder custom vehicles. Liever ook no contact zodat teringnoobs je race niet verneuken
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 20 maart 2017 @ 17:54:38 #39
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169656955
Nu weer, sta ik hele race eerste en door catchup word ik op laatst nog ingehaald. Echt tering bullshit

[ Bericht 1% gewijzigd door Smoofie op 20-03-2017 18:01:25 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169657593
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:54 schreef Smoofie het volgende:
Nu weer, sta ik hele race eerste en door catchup word ik op laatst nog ingehaald. Echt tering bullshit
Stond slipstream ook aan? Vaak als ik merk dat er iemand vlakbij me is laat ik hem inhalen zodat ik dmv zijn slipstream als eerste over de finish kom.

Backfired ook vaak genoeg :')
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 20 maart 2017 @ 18:37:30 #41
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169658123
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Stond slipstream ook aan? Vaak als ik merk dat er iemand vlakbij me is laat ik hem inhalen zodat ik dmv zijn slipstream als eerste over de finish kom.

Backfired ook vaak genoeg :')
Die shit moet gewoon uit :{. Dan gaat het alleen nog maar om de skilzzzzzzzzzzz
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169673653
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:46 schreef Divje het volgende:
Wanneer komen we weer eens bij elkaar? Of is het dan een verplichting om die public sessie stappen van jolly te doen ..
Verplichting... :') Niets was/is verplicht in de crew. Maar een aantal bekenden van mij en ikzelf vinden het fijn om de Import/Export/Crates te doen in een sessie waar je niet door een vloot aan cheaters en Hydra piloten wordt gepaald. :)

quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef Divje het volgende:

Oja zulke races :D die verlaat ik zo snel mogelijk. Dan doen ze catchup uit, slipstream ook en staan ze 9/10 keer voor aan bij de race, haal je ze nooit meer in :') EIKELS
:W
Ik zet ze ook altijd uit. Slipstreamen is irritant doordat je vaak constant van plek met iemand verwisselt totdat degene die mazzel heeft een slipstream meepakt vlak voor de finish. Niets te maken met skill, 100% te maken met geluk.

Catchup is kapot in dit spel, gezien ik te vaak heb dat ik en een ander persoon continu 1e/2e plek aan het wisselen zijn wanneer we nog geen meter van elkaar vandaan rijden, zelfs op rechte stukken.

Het catchup effect, oftewel Rubber Banding, zou minder moeten worden wanneer de achterste dichterbij de eerste komt (het elastiek om de laatste en de eerste verliest z'n spanning), maar dit gebeurt niet altijd.

Daarbij is er voor stunt races nog een reden: Als je eerste bent en catchup staat aan dan kun je op sommige tracks bepaalde jumps missen omdat je er geen snelheid genoeg voor hebt dankzij die apekop op de laatste plek die jou dus ophoudt.

Grappig, gisteren nog een discussie met iemand online welke boos weg ging omdat ik bijna elke race won. Races kunnen niet eerlijker zijn met slipstreams/catchup uit en uiteraard hetzelfde voertuig gebruiken. Zo race ik het liefst. :)

quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je 1/5 van de races winnen trouwens :o? Ik heb echt maar 1/10 gewonnen. 16 players altijd en veel mensen doen custom vehicles en catchup/slipstream aan :(
Zelf een race hosten zodat je zelf de controle hebt. En als je fan bent van racen je aansluiten bij een race crew.
Edit: En zorgen dat je voor elke klasse een fatsoenlijke auto hebt. (Zie Broughy1322 op Youtube.)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_169673763
Ik zie al dat de amusementswaarde tijdens races niet van belang is bij jullie twee. Tsk.

Zo'n Voltic of Ruiner stunt race met contact, catchup en slipstream aan is vermakelijk hoor :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169673774
SKILLZZZZ MAINNNN
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169673783
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je 1/5 van de races winnen trouwens :o? Ik heb echt maar 1/10 gewonnen. 16 players altijd en veel mensen doen custom vehicles en catchup/slipstream aan :(
Door snel te zijn, ik heb er meer gewonnen dan verloren :P

Maar serieus: 9/10 races host ik zelf, ik zorg dat catchup altijd uit staat. Als het echt druk wordt (12+) in een race zet ik ook het contact uit. :)
pi_169673805
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

Het catchup effect, oftewel Rubber Banding, zou minder moeten worden wanneer de achterste dichterbij de eerste komt (het elastiek om de laatste en de eerste verliest z'n spanning), maar dit gebeurt niet altijd.

Zo werkt in GTA de catchup helaas niet. Enige dat gebeurd is dat nr 1 langzamer gaat.
pi_169673831
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Zo werkt in GTA de catchup helaas niet. Enige dat gebeurd is dat nr 1 langzamer gaat.
Klopt. Zo werkte het vaak in de Need For Speed spellen. Ik snap niet waarom R* niet hetzelfde heeft gedaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:45 schreef Divje het volgende:
Ik zie al dat de amusementswaarde tijdens races niet van belang is bij jullie twee. Tsk.

Zo'n Voltic of Ruiner stunt race met contact, catchup en slipstream aan is vermakelijk hoor :D
Ik vermaak me meer met een eerlijke race dan met een race waar iemand die niet kan rijden me toch bij kan houden en me van de weg af beukt. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_169673904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Klopt. Zo werkte het vaak in de Need For Speed spellen. Ik snap niet waarom R* niet hetzelfde heeft gedaan.

[..]

Ik vermaak me meer met een eerlijke race dan met een race waar iemand die niet kan rijden me toch bij kan houden en me van de weg af beukt. :P
Hoewel GTA imho de beste en leukste spellen zijn lijken de dev's niet zo geweldig te zijn.. ook te merken aan het aantal fouten in de laatste updates etc.... Dus wie weet konden ze niet beter :+

Ja helemaal mee eens!
pi_169673987
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:54 schreef rival het volgende:

[..]

Hoewel GTA imho de beste en leukste spellen zijn lijken de dev's niet zo geweldig te zijn.. ook te merken aan het aantal fouten in de laatste updates etc.... Dus wie weet konden ze niet beter :+
Inderdaad, met elke update is er ergens weer wat kapot. ;(
En dan die rare physics, zoals 'curb boosting'. Rij over een stoep heen en je krijgt een boost. Jep, helemaal logisch, R*.
Ik heb regelmatig het gevoel dat het spel met touwtjes, knopen en plakband aan elkaar hangt. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_169675795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

Grappig, gisteren nog een discussie met iemand online welke boos weg ging omdat ik bijna elke race won. Races kunnen niet eerlijker zijn met slipstreams/catchup uit en uiteraard hetzelfde voertuig gebruiken. Zo race ik het liefst. :)

[..]

Zelf een race hosten zodat je zelf de controle hebt. En als je fan bent van racen je aansluiten bij een race crew.
Edit: En zorgen dat je voor elke klasse een fatsoenlijke auto hebt. (Zie Broughy1322 op Youtube.)
En zo is dat :)

Catchup/slipstream zou standaard gewoon uit moeten staan. Zorgt er zelfs voor dat zowat elke onnozele races kan winnen maarja het spel moet zonodig weer pro-casual gamer zijn.

En eigenlijk dan ook custom cars uit zodat iedereen het moet doen dezelfde stock cars... GTA IV style ^O^

Custom cars aan is wel leuk als je het vermogen hebt om al die idioot dure auto's te komen met alle upgrades. Spoort jammer genoeg de meeste weer aan om vals te spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')