abonnement Unibet Coolblue
pi_168840187
Hallo fokkers, ken de dating app van Tinder al langer voor je mobiel. Maar dacht laat ik deze maar eens op mijn vaste PC installeren en kijken of het echt zo succes werkt dat vaak (op forums) wordt beweerd. Maar dat valt toch wel heel erg tegen. Het installeren en aanmelden via je facebook accuont gaat snel en makkelijk, kon de foto's van mijn facebook profiel tevens gebruiken voor de Tinder app.

Maar nu komt heb, als gratis gebruiker mag je per 24 uur maar een heel beperkt aantal fotos beoordelen of je ze wel of niet leuk vind. Zit nu ongeveer 3 dagen op Tinder en telkens na 24 uur wachten kan ik weer een keuze maken, maar ik krijg maar geen enkele match en ook kan ik nergens zien of ik wel door de ander leuk gevonden vind,

Ik heb gezien mijn leeftijd van 51 en transvrouw gekozen voor deze instelling... Afstand 50 km. Leeftijd van de vrouwen tussen de 30 en 55 jaar, er zitten veel 40 plussers en ouder tussen, maar toch is er geen match.

Is dat gebruikelijk bij Tinder en wordt het toch allemaal niet wat mooier voorgesteld dan het in werkelijkheid is?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168840451
Is je vijver als trans vrouw gewoon niet sowieso kleiner? Denk dat je dat misschien niet helemaal kunt vergelijken met de algemene ervaring
Zelf geldt voor je leeftijd. Ik denk dat er veel meer jongeren op zitten
pi_168840471
Om maar meteen eerlijk te zijn: misschien spreekt je uiterlijk hen niet aan?
pi_168840846
wil je een trans kan je beter een keertje naar een club gaan die bekend staat dat ze daar komen!
pi_168840854
Ik hoor dat wel meer van vrouwen in die leeftijdscategorie. Volgens mij vissen de oudere heteromannen in de jonge-vrouwen-vijver.
pi_168841124
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Om maar meteen eerlijk te zijn: misschien spreekt je uiterlijk hen niet aan?
Ik heb hier dezelfde foto gebruikt die ook in mijn facebook als profielfoto heb staan, alleen doe ik zelf maar heel weinig met mij eigen facebook. Die foto is ongeveer 2 maanden gelden gemaakt en had ik ook eens in het fototopic op fok geplaatst. Ik kleed en zie er inderdaad anders uit dan de gemiddelde man van mijn leeftijd. Maar ik zoek dan ook geen relatie, gewoon en (trans)vrouw die vriendschappelijk met mij wilt omgaan zoals samen uit eten, winkelen en wat praten over onze interesses, meer niet. Geen seks contacten oid..

Ik vind vrijwel elke vrouw wel leuk uitzien, heb maar een paar fotos weggeklikt, of ze waren te onduidelijk of het waren vrouwen die duidelijk voor mij te dik en te kort haar hadden. Maar dat waren er in verhouding maar zeer weinig. Zitten best wel veel mooie 40 plus vrouwen op Tinder, en de profielen zijn niet fake, want je moet je facebook account koppelen en via fb inloggen aan Tinder om het kunnen gebruiken.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168841536
Wie zegt dat de FB accounten niet nep zijn ;)
Hell To The Liars
  zondag 12 februari 2017 @ 00:03:21 #8
451005 Grems
Clown World
pi_168841575
Als man, ja hoor.
pi_168841622
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik heb hier dezelfde foto gebruikt die ook in mijn facebook als profielfoto heb staan, alleen doe ik zelf maar heel weinig met mij eigen facebook. Die foto is ongeveer 2 maanden gelden gemaakt en had ik ook eens in het fototopic op fok geplaatst. Ik kleed en zie er inderdaad anders uit dan de gemiddelde man van mijn leeftijd. Maar ik zoek dan ook geen relatie, gewoon en (trans)vrouw die vriendschappelijk met mij wilt omgaan zoals samen uit eten, winkelen en wat praten over onze interesses, meer niet. Geen seks contacten oid..

Ik vind vrijwel elke vrouw wel leuk uitzien, heb maar een paar fotos weggeklikt, of ze waren te onduidelijk of het waren vrouwen die duidelijk voor mij te dik en te kort haar hadden. Maar dat waren er in verhouding maar zeer weinig. Zitten best wel veel mooie 40 plus vrouwen op Tinder, en de profielen zijn niet fake, want je moet je facebook account koppelen en via fb inloggen aan Tinder om het kunnen gebruiken.
voor vriendschap moet je sowieso natuurlijk niet op tinder zijn
pi_168841712
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:04 schreef Allures het volgende:

[..]

voor vriendschap moet je sowieso natuurlijk niet op tinder zijn
Klopt wel, maar ik heb zelf nog nooit relaties ed gehad, een vriendschap om samen leuke dingen te ondernemen is voor mij momenteel meer waard dan aan relaties te gaan beginnen, dat is voor mij te stressvol en wil in principe geen verbintenissen aangaan met een ander.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168841801
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:02 schreef Droopie het volgende:
Wie zegt dat de FB accounten niet nep zijn ;)
Mij facebook account is niet nep, dit is mijn profielfoto op fb die samen met twee andere foto's ook op Tinder (en op fok) staat.

Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168841957
Oh sorry..mijn fout.
Ik dacht je bedoelde dat andere accounts nep zijn :)

Niet die van jou hoor.
Hell To The Liars
pi_168841973
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:07 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Klopt wel, maar ik heb zelf nog nooit relaties ed gehad, een vriendschap om samen leuke dingen te ondernemen is voor mij momenteel meer waard dan aan relaties te gaan beginnen, dat is voor mij te stressvol en wil in principe geen verbintenissen aangaan met een ander.
ja prima allemaal maar dan is tinder gewoon niet je medium
En gezien je doelgroep en leeftijd denk ik ook al niet

En misschien niet tactvol maar gezien het helemaal op uiterlijk focust misschien ook niet
pi_168842029
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:16 schreef Allures het volgende:

[..]

ja prima allemaal maar dan is tinder gewoon niet je medium
En gezien je doelgroep en leeftijd denk ik ook al niet

En misschien niet tactvol maar gezien het helemaal op uiterlijk focust misschien ook niet
Mij boeit uiterlijk steeds minder (wel wat, wie nou niet) maar ik presenteer mij met die foto gewoon zoals ik mij ook in het echte dagelijks leven kleedt en ik zoek daarom ook bewust vrouwen het liefst vanaf 40 jaar of ouder. Ze mogen zelfs nog iets ouder als mij zijn.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168842039
Je vist inderdaad in een hele kleine vijver, zijn er geen bijeenkomsten van transvrouwen?

Of doe hier desnoods een oproep op Fok! :)

Wel een apart topic, anders vinden ze je nooit (of misschien kent iemand anders wel een persoon uit zijn omgeving).
Hell To The Liars
pi_168842075
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:18 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mij boeit uiterlijk steeds minder (wel wat, wie nou niet) maar ik presenteer mij met die foto gewoon zoals ik mij ook in het echte dagelijks leven kleedt en ik zoek daarom ook bewust vrouwen het liefst vanaf 40 jaar of ouder. Ze mogen zelfs nog iets ouder als mij zijn.
nogmaals, prima, maar dat is niet hoe tinder werkt

Je bent echt helemaal op de verkeerde plek beland

Je lijkt me echt zo iemand die je gaat waarderen als je jou echt leert kennen. En niet iemand die het heel goed doet in een vleeskeuring met foto's
Is er geen (coc) praatgroep bij je in de buurt of zo?
pi_168842092
In welk subforum kan je dan een oproep plaatsen op fok voor vriendschappen en relaties?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168842129
Nou ehh..misschien bij FHF of ze iemand kennen.
Hier kan ook volgens mij hoor :)
Hell To The Liars
pi_168842136
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:20 schreef Allures het volgende:

[..]

nogmaals, prima, maar dat is niet hoe tinder werkt

Je bent echt helemaal op de verkeerde plek beland

Je lijkt me echt zo iemand die je gaat waarderen als je jou echt leert kennen. En niet iemand die het heel goed doet in een vleeskeuring met foto's
Is er geen (coc) praatgroep bij je in de buurt of zo?
Er is in Maastricht een COC, daar ga ik elke maand heen. Maar daar zijn de transen nou niet bepaald sociaal, maar eerder onzeker (ik trouwens ook niet) en de groep daar bestaat uit hooguit 15 transen, waarvan een deel uit België komt omdat ze daar niet zulke bijeenkomsten kennen.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168842154
Kan je geen advertentie zetten in een COC blad?
Hell To The Liars
pi_168842193
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:24 schreef Droopie het volgende:
Kan je geen advertentie zetten in een COC blad?
Met ouderwets adverteren had ik ruim 25- 30 jaar geleden al slechte ervaringen mee, toen moest je nog alles via (landelijke) dagbladen doen, of van die dure en vage relatiebureaus.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168842321
Je wil vriendschap en daar je zit voor op tinder. Heb je echt een uitleg nodig waarom je op de verkeerde plek bent? Vooral in combinatie met wat je later hebt gezegd, "mij boeit uiterlijk minder"

Tinder is vleeskeuring, uiterlijk is dus boeiend. Je foto is wazig. Leuk dat je je presenteert zoals je in het echte leven bent, maar ben je wel toegankelijk? Als ik naar je foto kijk weet ik niet eens hoe ik erop moet reageren.

Tinder is voor dates. Dat er vriendschappen kunnen ontstaan (omdat het niet op die manier klikt maar het contact is wel fijn) kan een vervolg zijn, maar dan is er dus al wel wederzijds lichamelijke interesse geweest.

Om een match te krijgen moet er dus een vrouw zijn die denkt 'oh die hanuka zou ik wel aan willen zitten hoor'. En niet: oh wat een intrigerend persoon, voel me seksueel totaal niet aangesproken maar misschien wordt dit mijn nieuwe babbelvriendinnetje.

Het is alsof je vegetarisch bent en bij een slager aanklopt voor sojabonen
pi_168844772
Tinder associeer ik ook met snelle vleeskeuring op uiterlijk door jongere mensen. Jonger dan 40 in ieder geval. Ik denk ook dat je daar helemaal verkeerd zit als je een wat diepgaander contact wil met een trans vrouw van boven de 40. Ik kan je ook niet helpen waar je dan beter terecht kan, maar dit is FOK! en wie weet is er iemand die je wel die tip kan geven. Succes verder in ieder geval.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168844816
Je vist uit een kleine vijver, en je uiterlijk heb je ook niet mee.
1 + 1 = blauw
pi_168844950
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 03:51 schreef Kamina het volgende:
Je vist uit een kleine vijver, en je uiterlijk heb je ook niet mee.
Tinder is voor mij ook een kleine vijver, maar met slechts een paar matches uit mijn eigen regio zou ik al blij zijn. En over mijn uiterlijk valt niet te twisten, ik mag er met mijn vlecht en vrouwelijk figuur nog zeker zijn voor mijn leeftijd. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168844961
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mij facebook account is niet nep, dit is mijn profielfoto op fb die samen met twee andere foto's ook op Tinder (en op fok) staat.

[ afbeelding ]
Dude, je ziet er echt fakking creepy uit vind het niet gek dat je geen matches krijgt.
pi_168844986
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 05:44 schreef Sjemmert het volgende:

Dude, je ziet er echt fakking creepy uit vind het niet gek dat je geen matches krijgt.
Vind het eigenlijk wel een goede foto; beetje gothic-feel. Als mensen Hakuna niet nemen zoals ze is, dan maar niet, toch? Je kan wel iets plaatsen wie je in werkelijkheid niet bent, maar dat lijkt me ook niet werken als je elkaar gaat ontmoeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168845055
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 05:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dude, je ziet er echt fakking creepy uit vind het niet gek dat je geen matches krijgt.
idd net magere hein met die schedel en afgehakte hand op het dressoir
pi_168848214
Ik zou eens gaan kijken op vampirefreaks.com

De naam kan misschien afschrikken maar op die site zitten erg veel mensen met een alternatieve levensstijl. Ook zijn daar veel mensen met een 'alternatieve' geaardheid. Ik denken dat je daar meer mensen zult treffen met dezelfde interesses.
pi_168848323
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 06:14 schreef Isabeau het volgende:

Als mensen Hakuna niet nemen zoals ze is, dan maar niet, toch?
Ja dan maar niet, dat is juist haar hele probleem.
pi_168849212
Kolere ....ik zie na opmerkingen in dit topic pas die schedels....maakt t plaatje wel compleet....brrrr.

Je bent een transvrouw met ook nog eens een bijzonder kleding/levenstijl...... de kans dat je iemand op Tinder vindt binnen een straal van 50km (wat ook nog eens weinig is als je er rekening mee houdt dat Limburg ingekapseld zit in een aantal landsgrenzen), lijkt mij kleiner dan het winnen van de Staatsloterij
  zondag 12 februari 2017 @ 14:18:07 #32
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168851350
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:19 schreef Droopie het volgende:
Je vist inderdaad in een hele kleine vijver, zijn er geen bijeenkomsten van transvrouwen?

Of doe hier desnoods een oproep op Fok! :)

Wel een apart topic, anders vinden ze je nooit (of misschien kent iemand anders wel een persoon uit zijn omgeving).
Ik zou als ik TS was een specifieke vereniging opzoeken. Gezien d'r posthistorie gaat Fok! ook niet zo veel opleveren. Hakunabos enzo...
  zondag 12 februari 2017 @ 14:31:32 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168851707
Misschien zou je je eens aan moeten melden op een forum voor transgenders?
Als je op Tinder op zoek gaat naar vriendschappen zit je al verkeerd, en als je binnen zo'n specifieke categorie verwacht dat je binnen een paar dagen matches hebt dan zijn je verwachtingen gewoon niet realistisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 februari 2017 @ 15:51:10 #34
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_168853982
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mij facebook account is niet nep, dit is mijn profielfoto op fb die samen met twee andere foto's ook op Tinder (en op fok) staat.

[ afbeelding ]
Mooie jurk Hakuna :)
Van waar heb je hem? :P
  zondag 12 februari 2017 @ 15:53:02 #35
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_168854027
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 06:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk wel een goede foto; beetje gothic-feel. Als mensen Hakuna niet nemen zoals ze is, dan maar niet, toch? Je kan wel iets plaatsen wie je in werkelijkheid niet bent, maar dat lijkt me ook niet werken als je elkaar gaat ontmoeten.
Dit inderdaad :Y

Ik had laatst een hele mooie quote gehoord;

'beter afgewijzigd worden om wie je bent, dan geaccepteerd om wie je niet bent' Zoiets :P
pi_168854220
Heb mijn foto op Tinder veranderd, heb nu deze erop gezet. :)

Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168854244
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 05:34 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Tinder is voor mij ook een kleine vijver, maar met slechts een paar matches uit mijn eigen regio zou ik al blij zijn. En over mijn uiterlijk valt niet te twisten, ik mag er met mijn vlecht en vrouwelijk figuur nog zeker zijn voor mijn leeftijd. :)
Dat je met zo'n gigantische plaat voor je kop überhaupt tinder nog weet te vinden..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_168854752
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb mijn foto op Tinder veranderd, heb nu deze erop gezet. :)

[ afbeelding ]
Maar je doet dus niks met alle tips en adviezen die je hier gegeven zijn?
  zondag 12 februari 2017 @ 16:26:34 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168854792
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb mijn foto op Tinder veranderd, heb nu deze erop gezet. :)

[ afbeelding ]
Dat is niet veel beter. Ik zal niet beweren dat ik koningin Tinder ben. Maar je halve gezicht is onzichtbaar en de foto is onscherp. Dat gaat je niet veel opleveren denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168854846
Ik heb een match, en ook nog wel van een mooie vrouw met donker lang haar. :)

Ik hou jullie op de hoogte. Maar hoe kan ik haar het beste in een eerste bericht benaderen?

Edit aanvulling, ik heb nu een tweede match. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168855356
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik heb hier dezelfde foto gebruikt die ook in mijn facebook als profielfoto heb staan, alleen doe ik zelf maar heel weinig met mij eigen facebook. Die foto is ongeveer 2 maanden gelden gemaakt en had ik ook eens in het fototopic op fok geplaatst. Ik kleed en zie er inderdaad anders uit dan de gemiddelde man van mijn leeftijd. Maar ik zoek dan ook geen relatie, gewoon en (trans)vrouw die vriendschappelijk met mij wilt omgaan zoals samen uit eten, winkelen en wat praten over onze interesses, meer niet. Geen seks contacten oid..

Ik vind vrijwel elke vrouw wel leuk uitzien, heb maar een paar fotos weggeklikt, of ze waren te onduidelijk of het waren vrouwen die duidelijk voor mij te dik en te kort haar hadden. Maar dat waren er in verhouding maar zeer weinig. Zitten best wel veel mooie 40 plus vrouwen op Tinder, en de profielen zijn niet fake, want je moet je facebook account koppelen en via fb inloggen aan Tinder om het kunnen gebruiken.
Hanteer jij altijd uiterlijke eisen aan je vriend(inn)en?

Want als het puur vriendschappelijk is, lijkt het mij dat uiterlijk niet zo veel uit moet maken.

En dan kan je wel zeggen van, 'ja het gaat ook niet om uiterlijk, maar bij dikke mensen met een kort kapsel krijg ik toch altijd een bepaald beeld van iemands persoonlijkheid'. Maar dat is imo nogal kortzichtig, zeker in jouw geval.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 12-02-2017 16:53:15 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_168855381
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mij facebook account is niet nep, dit is mijn profielfoto op fb die samen met twee andere foto's ook op Tinder (en op fok) staat.

[ afbeelding ]
En deze foto is erg onduidelijk. Terwijl je zelf zegt dat je onduidelijke fotos weg-swiped. Wellicht doen andere mensen dat ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168855405
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:31 schreef kmkmmr het volgende:
Je wil vriendschap en daar je zit voor op tinder. Heb je echt een uitleg nodig waarom je op de verkeerde plek bent? Vooral in combinatie met wat je later hebt gezegd, "mij boeit uiterlijk minder"

Tinder is vleeskeuring, uiterlijk is dus boeiend. Je foto is wazig. Leuk dat je je presenteert zoals je in het echte leven bent, maar ben je wel toegankelijk? Als ik naar je foto kijk weet ik niet eens hoe ik erop moet reageren.

Tinder is voor dates. Dat er vriendschappen kunnen ontstaan (omdat het niet op die manier klikt maar het contact is wel fijn) kan een vervolg zijn, maar dan is er dus al wel wederzijds lichamelijke interesse geweest.

Om een match te krijgen moet er dus een vrouw zijn die denkt 'oh die hanuka zou ik wel aan willen zitten hoor'. En niet: oh wat een intrigerend persoon, voel me seksueel totaal niet aangesproken maar misschien wordt dit mijn nieuwe babbelvriendinnetje.

Het is alsof je vegetarisch bent en bij een slager aanklopt voor sojabonen
Dit dus eigenlijk ja.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168855419
Ik zit nu met een vaag probleem, nu kan ik via blue stacks niet meer op tinder komen, want ik wordt doorgelinkt naar ene verplicht betaalscherm. Dus blue stacks is de eerste dagen een gratis probeerversie waarna je daarna betalen moet hiervoor. Hoe kan ik dit omzeilen, ga geen 10 doller per maand betalen voor een app.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168855475
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zit nu met een vaag probleem, nu kan ik via blue stacks niet meer op tinder komen, want ik wordt doorgelinkt naar ene verplicht betaalscherm. Dus blue stacks is de eerste dagen een gratis probeerversie waarna je daarna betalen moet hiervoor. Hoe kan ik dit omzeilen, ga geen 10 doller per maand betalen voor een app.
Je kunt dit omzeilen door het gewoon op je mobiel te installeren...? Heb je geen Bluestacks nodig en hoef je dus ook niets te betalen.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_168855518
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:52 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Je kunt dit omzeilen door het gewoon op je mobiel te installeren...? Heb je geen Bluestacks nodig en hoef je dus ook niets te betalen.
Hoe moet je dat dan op je telefoon installeren? Ik had al veel moeite om het op mijn gewone PC te krijgen.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168855625
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:54 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Hoe moet je dat dan op je telefoon installeren? Ik had al veel moeite om het op mijn gewone PC te krijgen.
google play store / apple app ding openen, tinder intypen, tinder installeren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168855701
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:54 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Hoe moet je dat dan op je telefoon installeren? Ik had al veel moeite om het op mijn gewone PC te krijgen.
Hetzelfde als hoe je het op Bluestacks hebt gezet, volgens mij? Maar inderdaad, zoals probeer hierboven al aangeeft, via de Google Play store.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_168855718
Maargoed .. Waarom zoek je vriendschappen op een medium wat daar niet in de eerste plaats voor bedoeld is? En waarom selecteer je daarbij op uiterlijk? En waarom hanteer je niet dezelfde standaard voor je eigen foto's als die van andere mensen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_168855729
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:59 schreef probeer het volgende:

[..]

google play store / apple app ding openen, tinder intypen, tinder installeren.
Bedankt, zal dat straks even uitzoeken, zit nu weer op tinder, maar dan via Nox. Dat is een programma dat sneller werkt dan bluestacks. Maar zie wel dat een van de matches verdwenen is, de ander staat er nog in. Maar heb ik wel eens gehoord dat matches vaak niet reageren op je berichten, iets wat bij gewone dartingsites ook veel voorkomt. Hoe is dat op tinder?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168855842
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:03 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Bedankt, zal dat straks even uitzoeken, zit nu weer op tinder, maar dan via Nox. Dat is een programma dat sneller werkt dan bluestacks. Maar zie wel dat een van de matches verdwenen is, de ander staat er nog in. Maar heb ik wel eens gehoord dat matches vaak niet reageren op je berichten, iets wat bij gewone dartingsites ook veel voorkomt. Hoe is dat op tinder?
Nooit van gehoord (dat Nox), maar goed dat je wat hebt gevonden! En ik heb het ook wel een paar keer gehad inderdaad, dat matches niet reageren op berichten.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  zondag 12 februari 2017 @ 17:12:41 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168855961
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mij facebook account is niet nep, dit is mijn profielfoto op fb die samen met twee andere foto's ook op Tinder (en op fok) staat.

[ afbeelding ]
Het zou kunnen zijn dat mensen denken dat je een heks bent en daarom niet durven te klikken
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168856250
Kende nox en bluestacks niet maar dan kun je misschien beter nog Flamite vor Chrome installeren.

Dat er een match verdwenen is, is ook niet per se een zeldzaamheid:

- soms kan het een bot zijn die weer verwijderd is nawat rapportages
- mensen die automatisch alles rechts swipen en daar later een selectie in maken
- kan ook een foutje geweest zijn, dat de eerste foto er op zich leuk uit zag maar de rest verschrikkelijk ofzo.

En het is een kwestie van smaak maar ik zou ook niet zo snel rechts swipen op zulke foto's. En wat staat er zoal in je bio? Dat kan ook nog een hoop verschil maken. Vermeld je daar bv ook dat je trans bent?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_168856331
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zit nu met een vaag probleem, nu kan ik via blue stacks niet meer op tinder komen, want ik wordt doorgelinkt naar ene verplicht betaalscherm. Dus blue stacks is de eerste dagen een gratis probeerversie waarna je daarna betalen moet hiervoor. Hoe kan ik dit omzeilen, ga geen 10 doller per maand betalen voor een app.
Waarom open je een topic met een vraag en ga je uiteindelijk alle kritische vragen en adviezen uit de weg?

Weetje waarom je geen (of zeer weinig) matches krijgt? De anderen kijken blijkbaar naar uiterlijk, net als jij doet.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_168856827
Heb die nox inmddels ook maar weer verwijderd, rete traag met allerlei irritante pop up schermen die je maar niet weggeklikt krijg en het laden van mijn matches blijft maar vasthangen Op mijn telefoon zit geen op van google play en via google krijg ik telkens de foutmelding dat mijn wachtwoord niet overeenkomt, terwijl dat op mijn PC wel het geval is.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168856964
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:03 schreef probeer het volgende:
Maargoed .. Waarom zoek je vriendschappen op een medium wat daar niet in de eerste plaats voor bedoeld is? En waarom selecteer je daarbij op uiterlijk? En waarom hanteer je niet dezelfde standaard voor je eigen foto's als die van andere mensen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_168857369
Hakuna, val jij als trans- vrouw eigenlijk op vrouwen?

En wanneer heb je besloten om als vrouw door het leven te gaan? Je bent al 50+ dus dan zou je toch wel uit je verleden moeten weten hoe je in contact kan komen?

Succes igg!
Hey
  roze zondag 12 februari 2017 @ 18:19:33 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168857512
Hakuna heb je een telefoon met frontcamera? Zo ja misschien kun je een leuke selfie maken daarmee. Sta je ook wat duidelijker op de foto.
Your beauty never ever scared me.
pi_168857585
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Hakuna heb je een telefoon met frontcamera? Zo ja misschien kun je een leuke selfie maken daarmee. Sta je ook wat duidelijker op de foto.
Mijn telefoon is een oude sony ericson, maar kan niet inloggen via google store, wachtwoord is fout, terwijl op mijn PC het wachtwoord wel juist is, zonder dat krijg ik die app niet geinstalleerd. Op mijn PC kan il wel inloggen, maar op mijn telefoon krijg ik de melding wachtwoord onjuist.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168858151
Kan nu wel op mijn telefoon inloggen op mijn gmail (synchronisatie aangezet), maar nu krijg ik de melding dat er geen id wordt doorgegeven via de url als ik google play wil laden..Ik begrijp er niks van
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168858809
Gewoon negeren. Dan niet joh. Succes met je zoektocht naar 'vriendinnen'.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 februari 2017 @ 19:22:00 #62
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_168859005
quote:
Maar ik zoek dan ook geen relatie, gewoon en (trans)vrouw die vriendschappelijk met mij wilt omgaan zoals samen uit eten, winkelen en wat praten over onze interesses, meer niet. Geen seks contacten oid..
Ugh k heb zón hekel aan al die vrouwen die op tinder zitten omeen andere reden dan om te daten. Voor vrienden zoeken zijn er tig andere kanalen. Nieuwemensenlerenkennen.nl bv
:')
pi_168859008
Hakuna, heb jij een plaat voor je kop?
pi_168859079
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_168859231
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
Hakuna, heb jij een plaat voor je kop?
Persoonlijkheidsstoornis
Hey
  zondag 12 februari 2017 @ 19:33:05 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168859264
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Kan nu wel op mijn telefoon inloggen op mijn gmail (synchronisatie aangezet), maar nu krijg ik de melding dat er geen id wordt doorgegeven via de url als ik google play wil laden..Ik begrijp er niks van
Google play store.... dat is wat anders dan Google play.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168859585
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Google play store.... dat is wat anders dan Google play.
Ook daar krijg ik de foutmelding dat er een ID aan de url gekoppeld dient te zijn. Weet niet wat ze bedoelen, in de telefoon wordt wel de link weergeven.maar als ik deze wil openen krijg ik die melding.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168860447
Hakuna topic; Hakuna die alle adviezen in de wind slaat en alle vragen negeert

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 12 februari 2017 @ 20:21:25 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168860504
Hakuna, je opent een topic voor advies. Vervolgens geef je geen antwoord op vragen. Wat is dan het nut van dit topic?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 februari 2017 @ 20:22:19 #70
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168860530
Tinder is ook best wel dood dan, de meeste profielen die jij naar rechts of links swipet zullen niet meer in gebruik zijn
pi_168860611
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef Samzz het volgende:
Hakuna, je opent een topic voor advies. Vervolgens geef je geen antwoord op vragen. Wat is dan het nut van dit topic?
Ook dit negeert ze :@
pi_168860761
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:15 schreef probeer het volgende:
Gewoon negeren. Dan niet joh. Succes met je zoektocht naar 'vriendinnen'.
Is altijd met deze TS 8)7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168862213
Heb nu wel toegang tot de google store en kan de tinder app vinden, maar nu krijg ik de melding dat mijn toestel niet geschikt is voor deze versie. Is ook altijd wel wat, maar mijn twee matches zijn inmiddels weer verdwenen uit mijn lijst.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zondag 12 februari 2017 @ 21:04:10 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168862275
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb nu wel toegang tot de google store en kan de tinder app vinden, maar nu krijg ik de melding dat mijn toestel niet geschikt is voor deze versie. Is ook altijd wel wat, maar mijn twee matches zijn inmiddels weer verdwenen uit mijn lijst.
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef Samzz het volgende:
Hakuna, je opent een topic voor advies. Vervolgens geef je geen antwoord op vragen. Wat is dan het nut van dit topic?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168863734
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb nu wel toegang tot de google store en kan de tinder app vinden, maar nu krijg ik de melding dat mijn toestel niet geschikt is voor deze versie. Is ook altijd wel wat, maar mijn twee matches zijn inmiddels weer verdwenen uit mijn lijst.
Schopje DIG, aangezien je niet reageert op alle inhoudelijke vragen en op de techniek blijft focussen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_168863875
Je hebt geen scherpe foto's, zit in een andere doelgroep en hebt een telefoon die Tinder niet aankan. Geef Tinder op en probeer een andere manier om mensen te ontmoeten.
pi_168864816
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb mijn foto op Tinder veranderd, heb nu deze erop gezet. :)

[ afbeelding ]
Hakuna, ik zal heel eerlijk tegen je zijn. Met zulke foto's ga je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig matches krijgen. Hoogstwaarschijnlijk geen zelfs.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_168865169
alternatiefdaten.nl kan nog iets voor TS zijn
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 13 februari 2017 @ 00:03:21 #79
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_168866867
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef warp995 het volgende:
Tinder is ook best wel dood dan, de meeste profielen die jij naar rechts of links swipet zullen niet meer in gebruik zijn
Toen ik het 2 jaar niet in gebruik had ivm vriendin en weer ging gebruiken toen was mijn account met alle eerdere matches (plus een paar nieuwe) nog actief. Ook al was de app allang van mn telefoon. Hoe zit dat dan met inactieve mensen swipen op Tinder :?
:')
  maandag 13 februari 2017 @ 00:12:28 #80
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168866941
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Toen ik het 2 jaar niet in gebruik had ivm vriendin en weer ging gebruiken toen was mijn account met alle eerdere matches (plus een paar nieuwe) nog actief. Ook al was de app allang van mn telefoon. Hoe zit dat dan met inactieve mensen swipen op Tinder :?
Dat had ik dus ook. Paar jaar geleden was er veel meer hype rondom dan nu. Iedereen die de app volgens mij een keer gedownload heeft staat in het systeem en zal oppoppen bij mensen die gaan swipen. Als je zo'n iemand naar rechts swipe kan het best zijn dat die persoon de app niet meer gebruikt en inmiddels al een vriend(in) heeft.
pi_168866990
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Toen ik het 2 jaar niet in gebruik had ivm vriendin en weer ging gebruiken toen was mijn account met alle eerdere matches (plus een paar nieuwe) nog actief. Ook al was de app allang van mn telefoon. Hoe zit dat dan met inactieve mensen swipen op Tinder :?
Omdat velen denken dat ze geen account meer hebben zodra ze app verwijderen of uitloggen, maarjemoet je profiel echt eerst verwijderen .....
  maandag 13 februari 2017 @ 00:38:51 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_168867090
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:20 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Omdat velen denken dat ze geen account meer hebben zodra ze app verwijderen of uitloggen, maarjemoet je profiel echt eerst verwijderen .....
Dat schiet dus ook voor geen meter op
:')
pi_168867179
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mij facebook account is niet nep, dit is mijn profielfoto op fb die samen met twee andere foto's ook op Tinder (en op fok) staat.

[ afbeelding ]
Ik zou deze foto ook niet durven liken op tinder.. want.. die schedels kunnen van vorige Tinder-dates zijn.. en het figuur zelf ziet eruit alsof hij/zij uit The Elder Scrolls: Oblivion komt en sterk is met duistere magicka.
standaarddrinker
pi_168868255
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 05:34 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Tinder is voor mij ook een kleine vijver, maar met slechts een paar matches uit mijn eigen regio zou ik al blij zijn. En over mijn uiterlijk valt niet te twisten, ik mag er met mijn vlecht en vrouwelijk figuur nog zeker zijn voor mijn leeftijd. :)
Meningen verschillen sterk, zullen we maar zeggen.
1 + 1 = blauw
pi_168868659
Snap soms niet of TS nou trolt of dat hij een plaat voor zijn kop heeft.
pi_168868913
  maandag 13 februari 2017 @ 10:01:56 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168869468
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
Snap soms niet of TS nou trolt of dat hij een plaat voor zijn kop heeft.
Dat laatste, maar hij kan er verder weinig aan doen, je kunt hem niet vergelijken met iemand die volledig bij zinnen is, al zal hij denken dat hij dat wel is.
Een blik op z'n posthistorie is genoeg om te begrijpen dat je te maken hebt met iemand die behoorlijk beperkt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168870986
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste, maar hij kan er verder weinig aan doen, je kunt hem niet vergelijken met iemand die volledig bij zinnen is, al zal hij denken dat hij dat wel is.
Een blik op z'n posthistorie is genoeg om te begrijpen dat je te maken hebt met iemand die behoorlijk beperkt is.
Ow hij is autistisch lees ik.
pi_168872230
Hoi TS,

Voor digitale vragen kan je beter naar DIG gaan.
Voor de vragen waar je nieuwe contacten kan opdoen verwijs ik je graag naar de adviezen die je in dit topic heb gekregen.

Succes :)
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')