Als je echt zo graag niet wil, nee, dan kan het niet inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel steeds controleren dat ze het nog doen en dat moet iedere keer als je ze wil gebruiken voor een evenement. Dat moet dan wel enige tijd vooraf, want je moet ook tijd hebben om te herstellen.
Zie je het al voor je? Een VIRM met een wagentje met een CiCo op sleeptouw?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Menskracht is het duurst, dus als je toch al mensen die kant op stuurt, kan je ze net zo goed een aanhanger met mobiele palen meegeven.
Je zal dan op T-2 een monteur met een auto moeten sturen om te kijken of de palen het nog doenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Een VIRM met een wagentje met een CiCo op sleeptouw?
Dit soort afwegingen (mobiel vs. vast) zijn voor mij dagelijkse realiteitquote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je echt zo graag niet wil, nee, dan kan het niet inderdaad
mevr. Bork stapte vanmiddag gewoon met een DB 1e klasse kortingskaart in Rotterdam naar binnen, zou ook niet mogen .quote:Op zondag 12 februari 2017 19:28 schreef b2py het volgende:
Rel op Twitter, met 1e klas weekendvrij ben je vanaf 1 maart niet meer welkom in International lounges.
Welke steentijd leef jij dat iemand moet komen om te kijken of het werkt? 😅quote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je zal dan op T-2 een monteur met een auto moeten sturen om te kijken of de palen het nog doen
Op T-1 heb je dan tijd om de palen te herstellen, mocht je op T-1 constateren dat de palen niet werken.
Op T-0 moet je dan ook mensen ter plaatse hebben die in geval van incidenten met de palen de boel kunnen herstellen
Dan kan je beter op T-1 iemand met een aanhanger sturen met wat palen waarvan je weet dat ze werken.
[..]
Dit soort afwegingen (mobiel vs. vast) zijn voor mij dagelijkse realiteit
Niet zozeer voor het spoor, maar voor vergelijkbare systemen. Steeds weer is de conclusie dat met systemen die je maar kort op een bepaalde plaats wil gebruiken het goedkoper is om een mobiele set te sturen ipv een vaste opstelling te maken. Simpelweg omdat de onderhoudskosten en de kosten voor kortdurige reactivering hoger liggen dan het heen- en weer slepen van mobiele sets.
Hoe wil je anders controleren dat kaartlezers na maanden niet gebruikt te zijn het nog doen?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Welke steentijd leef jij dat iemand moet komen om te kijken of het werkt? 😅
Dit viel me woensdag ook al opquote:Op zondag 12 februari 2017 23:55 schreef dennistd het volgende:
Na ruim 6,5 jaar houdt geel en blauw nog steeds van oranje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2017 09:52 schreef dennistd het volgende:
Ze stoppen op Hoogeveen ja. En gaan daarna weer terug naar Groningen
Ik dacht in de metro een VIRM-V te zien bij de pagina met circlejerkfoto's.quote:Op maandag 13 februari 2017 11:52 schreef b2py het volgende:
Nou, de eerste gereviseerde VIRM rijdt..
Ten noorden van Meppel?quote:Op maandag 13 februari 2017 11:52 schreef b2py het volgende:
Nou, de eerste gereviseerde VIRM rijdt..
Altijd fijn je eigen vraag beantwoorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |