abonnement Unibet Coolblue
pi_169077422
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die zo weinig ervaring hebben met fijne seks als ik dat heb ondanks de moeite die ik ervoor heb gedaan. Uiteindelijk is het mijn eigen beslissing om bij mijn vriendin te blijven. Moeilijk blijft het en met behulp van tips van sommige van jullie hoop ik op een dag hier te kunnen zeggen: alles is anders nu!
pi_169077769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Marco3400 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die zo weinig ervaring hebben met fijne seks als ik dat heb ondanks de moeite die ik ervoor heb gedaan. Uiteindelijk is het mijn eigen beslissing om bij mijn vriendin te blijven. Moeilijk blijft het en met behulp van tips van sommige van jullie hoop ik op een dag hier te kunnen zeggen: alles is anders nu!
Lees dit eens terug
Je maakt je zelf zo'n slachtoffer.
Dat is niet sexy, en ook totaal niet relevant
Hoe dan ook gaat het je geen pussy opleveren eerder het tegenovergestelde. Vrouwen zijn allergisch voor deze houding
pi_169078290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Marco3400 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die zo weinig ervaring hebben met fijne seks als ik dat heb ondanks de moeite die ik ervoor heb gedaan.
Nice.
pi_169078564
Ik denk dat ts, bij nader inzien, een beetje de niceguy loopt uit te hangen. Dit werkt echter niet. Ts lijkt me lichtelijk afhankelijk en een zachtgekookt ei waar weinig energie vanafstraalt. Ik kan ts fitness echt aanraden. Sinds ik daarmee bezig ben heb ik wel meer kans op meiden. Ik twijfel namelijk bij een paar of er een kans inzit waarbij ik dat eerst niet had. Maar ik ben nu best wel zelfzeker. Soms iets te overdreven. Dat moet jij ook krijgen ts. Dat je gewoon weer die zelfgeile machoman wordt ipv dat zachtgekookte gevoelige ei.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fatoeman op 24-02-2017 20:29:39 ]
pi_169079356
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Fatoeman het volgende:
Ik denk dat ts, bij nader inzien, een beetje de niceguy loopt uit te hangen. Dit werkt echter niet. Ts lijkt me lichtelijk afhankelijk en een zachtgekookt ei waar weinig energie vanafstraalt. Ik kan ts fitness echt aanraden. Sinds ik daarmee bezig ben heb ik wel meer kans op meiden. Ik twijfel namelijk bij een paar of er een kans inzit waarbij ik dat eerst niet had. Kaar ik ben nu best wel zelfzeker. Soms iets te overdreven. Dat moet jij ook krijgen ts. Dat je gewoon weer die zelfgeile machoman wordt ipv dat zachtgekookte gevoelige ei.
Dat ligt ook weer helemaal aan het persoon en het type waar je naar op zoek bent. Zelfvertrouwen kan ook komen uit andere dingen. Zelf word ik echt niet warm of koud van een sportschool type en te overdreven zelfgeil is ook niet sexy, dat is net zo sneu en irritant als andersom.
pi_169084092
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Marco3400 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die zo weinig ervaring hebben met fijne seks als ik dat heb ondanks de moeite die ik ervoor heb gedaan.
Boehoe, ga je nu huilen?
Face it, zolang je steeds hetzelfde probeert, zal er niks veranderen.
pi_169086644
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is het wel ooit gebeurd met TS en z'n vriendin?
Tuurlijk wel

Vrouwen tactiek he
pi_169089186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:37 schreef Marco3400 het volgende:
Zeggen ze dan het ene en denken het andere?
Dat is inherent aan vrouwen.
pi_169089293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:53 schreef Koettie het volgende:

[..]

Dat ligt ook weer helemaal aan het persoon en het type waar je naar op zoek bent. Zelfvertrouwen kan ook komen uit andere dingen. Zelf word ik echt niet warm of koud van een sportschool type en te overdreven zelfgeil is ook niet sexy, dat is net zo sneu en irritant als andersom.
Fitness heb ik juist heel goed zien werken voor onzekere knaapjes zonder dat het meteen "sportschool types" zouden moeten worden. Dat klinkt als net zo'n onnodige escalatie dat als iemand een videospelletje gaat spelen en vervolgens meteen dik is en stinkt :P

Als je fitnest ben je bezig met je gezondheid en voel je je eigenlijk na 2-3 keer de sportschool bezoeken al beter en gezonder. -Dat- is hetgeen waar mensen (zeker zachte eieren zoals eerder genoemd) zelfvertrouwen uit putten.
Conscience do cost.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:24:25 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169122346
quote:
12s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:26 schreef Marco3400 het volgende:

Naar een prostituee gaan is een technische handeling waarvoor je betaalt. Dus een vrouw raakt je alleen aan als je ervoor betaalt. Dat heeft niets met vrijen te maken. En na 30 minuten kijkt ze op haar klokje. Bij hoeren valt ook het hele stuk zoenen en strelen weg, wat voor mij wel belangrijk is. Ja, die mannen bestaan ook
.................. en iemand waarmee je lichamelijke intimiteit en wellicht vriendschap deelt. Of gewoon elkaars minnaar bent.
Jij weet wel veel van prostituees voor iemand die er nooit heengaat.

Zeker de betere vrouwen (prosttuees) zullen jou precies dat gevoel geven dat je je wenst. Dat willen namelijk de meeste mannen!
De betere zijn meestal de wat oudere en ook niet de fotomodellen. Beter dus in de zin van jouw behoeftes aanvoelen en ook willen en kunnen invullen. Zul je wel moeilijk in een half uurtje allemaal kunnen stoppen, reken gerust op een uur. Financieel vanaf 60 euro tot 100 moet kunnen lukken. Als ik je wensen zo lees zou ik zoeken naar een thuiswerkend en wat bijverdienend huisvrouwtje die dus niet hoeft te kijken op een kwartiertje extra en een kop koffie.

Wat jij wilt, als je dat onbetaald wil, kan wel maar denk dat je kansen erg klein zijn vanwege de kleine vraag ernaar van vrouwen en het zeer grote aanbod van mannen die graag haar van dienst wil zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 24-02-2017 19:43:01 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:36:59 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169122598
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Fatoeman het volgende:
Ik denk dat ts, bij nader inzien, een beetje de niceguy loopt uit te hangen. Dit werkt echter niet. Ts lijkt me lichtelijk afhankelijk en een zachtgekookt ei waar weinig energie vanafstraalt. Ik kan ts fitness echt aanraden. Sinds ik daarmee bezig ben heb ik wel meer kans op meiden. Ik twijfel namelijk bij een paar of er een kans inzit waarbij ik dat eerst niet had. Kaar ik ben nu best wel zelfzeker. Soms iets te overdreven. Dat moet jij ook krijgen ts. Dat je gewoon weer die zelfgeile machoman wordt ipv dat zachtgekookte gevoelige ei.
Hij moet helemaal niks. JIj ouwe macho!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:57:45 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169123027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Marco3400 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die zo weinig ervaring hebben met fijne seks als ik dat heb ondanks de moeite die ik ervoor heb gedaan. Uiteindelijk is het mijn eigen beslissing om bij mijn vriendin te blijven. Moeilijk blijft het en met behulp van tips van sommige van jullie hoop ik op een dag hier te kunnen zeggen: alles is anders nu!
Ik zie eigenlijk heel weinig problemen in zo een situatie.
Een vriendin waar je van houdt, waar je veel met hebt meegemaakt "thuis". Die helaas door omstandigheden (hadden ook medische redenen kunnen zijn) geen sex kan bieden. En dan 1-2 vrouwen die jou sex en strelen, wat intimiteit kunnen geven voor geld. Ik zie prostitutie zeker in een geval als dit, als een normale dienstverlening.

Overigens, misschien moet JOUW VRIENDIN op zoek gaan naar een vrouw die tegen een redelijke vergoeding maar niet duur, jou die "dienst" wil verlenen.
Het voordeel is dat je dan de groep vrouwen die jou willen helpen uitbreidt met diegenen die er wel eens over gedacht hebben (prostitutie te doen) maar het toch een beetje met hun moraal in strijd vonden. Die vinden nu wat legitimatie vanwege het idee jou en je vriendin te helpen. En wat jij eigenlijk ook zoekt. Alleen met gesloten beurs denk ik niet dat het je gaat lukken. Het moet en - en zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 20:02:57 #88
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169123144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:46 schreef Marco3400 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die zo weinig ervaring hebben met fijne seks als ik dat heb ondanks de moeite die ik ervoor heb gedaan.
Nou, als je eens wist hoeveel moeite anderen hebben gedaan en hoe weinig het opgebracht heeft ............ nu, dat weet je dus absoluut niet. Deze opmerking is op geen enkel feit gebaseerd, puur subjectief, en er schemert zeker in door dat je je nogal zielig vindt.
Gewoon pragmatisch aanpakken dus!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 20:19:27 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169123537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:37 schreef Marco3400 het volgende:

Vraag aan jullie: hebben jullie ervaring met betaalde seks? Dat advies wordt veel gegeven en ik snap dat ergens wel. Maar aan de andere kant: is het niet logisch dat ik echt behoefte heb aan iemand die juist met mij fijn en lekker wil vrijen?

Iemand vroeg: mag die vrouw ook lelijk zijn?
Is natuurlijk per persoon verschillend wat lelijk is. Maar ik heb wel gemerkt dat je ook met een vrouw die uiterlijk niet dichtbij je staat fijn kan vrijen.
Inderdaad, de zoektocht is niet helemaal voor niets geweest de afgelopen jaren.
Als je het goede wederzijdse verlangen hebt is dat uiterlijk minder belangrijk dan veel mensen denken. Er is meer.
Eerste deel citaat: het een sluit het ander niet uit: betaalde sex kan net zo goed fijn en lekker vrijen zijn !! Of dacht je dat deze miljarden bussiness draait op NIET fijn en NIET lekker vrijen. Kan wel zijn dat je (eerst) wat teleurstellingen ondervindt, vrouwen waarmee het dus niet klikt. Tja, totdat je 1-2-3 goede hebt en daar een vastere klant wordt, waardoor het vaak nog beter wordt.
En ... die sex hoeft VOOR HAAR niet persee fijn te zijn. Zij is een professional, zij moet ervoor zorgen dat JIJ het fijn vindt en graag terug komt. De meeste prosts doen gewoon hun werk en zijn wel blij en ook trots als de klant goed tevreden is. En dan hoef je echt geen 20 euro tip te geven, als je gewoon zegt; dank je schat, dat was heerlijk, en regelmatig terugkomt, is dat al duidelijk genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 25-02-2017 16:44:13 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169128791
Wat ik nu lees is wel echt dubbelop.
Ts heeft dus een relatie en is op zoek naar seks (oftewel naar vrouwen die ook alleen maar seks willen), maar klaagt vervolgens over het feit dat vrouwen oppervlakkig zijn :')

Als ik op zoek ben naar seks, boeit het mij totaal niet hoe iemands innerlijk en karakter is. Dan ben ik op zoek naar passie en moet ik aantrekkingskracht voelen.
Alleen als ik op zoek ben naar een relatie kijk ik verder dan passie en aantrekkingskracht.

Overigens vind ik het heel apart dat je vriendin geen seks wil, omdat ze 10 jaar geleden is aangerand. Ik zou daar maar eens aan gaan werken met haar dan op zoek gaan naar een vrouw die op je innerlijk valt en besluit jouw seksmaatje te worden.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 16:49:53 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169137470
Ben het niet met je eens Highlighter. Ik ben altijd en uitsluitend op zoek naar sex, al zo een 60 jaren ondertussen. Maar als ik een vrouw NIET sympathiek vindt hoeft het verder niet. En at the contrary, is ze erg aardig en mij sympathiek dan kijk ik graag over een bocheltje of zulke kleinigheden heen!

Tja, mensen kunnen verschillen.

^O^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169140192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben het niet met je eens Highlighter. Ik ben altijd en uitsluitend op zoek naar sex, al zo een 60 jaren ondertussen. Maar als ik een vrouw NIET sympathiek vindt hoeft het verder niet. En at the contrary, is ze erg aardig en mij sympathiek dan kijk ik graag over een bocheltje of zulke kleinigheden heen!

Tja, mensen kunnen verschillen.

^O^ :Y
Tja, ik denk dat jij dan misschien denkt als een man en ik als een vrouw. Vrouwen zijn over het algemeen selectiever dan mannen, omdat zij uit een grotere groep kunnen kiezen.

En leeftijd speelt denk ik ook een rol bij hoe we denken ;)
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:04:33 #93
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169706860
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben het niet met je eens Highlighter. Ik ben altijd en uitsluitend op zoek naar sex, al zo een 60 jaren ondertussen. Maar als ik een vrouw NIET sympathiek vindt hoeft het verder niet. En at the contrary, is ze erg aardig en mij sympathiek dan kijk ik graag over een bocheltje of zulke kleinigheden heen!

Tja, mensen kunnen verschillen.

^O^ :Y
En 60 jaar op zoek naar sex ben je dan 75/80 jaar Ofzo ?
Sweet but not that sweet !
pi_169722335
Ik ben het wel eens met wat hiervoor gezegd wordt; als het je om de klik gaat en een verbinding met de ander waarom zoek je dan seks in plaats van een maatje? Het klinkt eigenlijk alsof je een nieuwe vriendin zoekt waar je dit allebei bij kan vinden. Maar dat zal mijn invulling zijn!
  donderdag 23 maart 2017 @ 19:34:03 #95
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169727706
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:28 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat jij dan misschien denkt als een man en ik als een vrouw. Vrouwen zijn over het algemeen selectiever dan mannen, omdat zij uit een grotere groep kunnen kiezen.

En leeftijd speelt denk ik ook een rol bij hoe we denken ;)
Ik ben 70 maar vroeg begonnen met zoeken naar sex. Lange tijd niet gelukt maar toen het eindelijk begon te lopen was er geen houden meer aan!

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:40:42 #96
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169731548
Come on 10 jaar oud en op zoek naar sex??
Sweet but not that sweet !
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:53:09 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169732002
Zeker Sexy Lexy, natuurlijk niet op de manier en met ideeen van een volwassene maar met, naar mijn mening, dingen die bij die leeftijd pasten. Hoe oud ben jij dan begonnen met het (onder) zoeken van sex(uele gevoelens)?

Mocht ik het nog eens over mogen doen dan had ik, daar heb je gelijk in, wel wat langer ermee gewacht, bv tot mijn 12-de verjaardag. Want met 10 zat ik nog in de lagere school, waar sex eigenlijk niet bestaat. Maar iets later in hert vervolg onderwijs daar gonsde en borrelde het van de hormonen bij al die 12 tot 17 / 18 jarigen.

:W

[ Bericht 17% gewijzigd door LeesFoknl op 23-03-2017 22:00:00 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:02:12 #98
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169732277
Ja ik was er ook vroeg bij maar 10 is wel heel vroeg ik vind het wel bijzonder een man van 70 actief op zo'n soort forum.
Sweet but not that sweet !
pi_169732483
Ik denk dat de herinnering wat verkleurd raakt. Ik kan me zelf wel herinneren dat ik aan het eind van de basisschool al wat "avontuurtjes" had, maar het bleef wel bij kietelen en voelen. Kwam op de middelbare school een eind aan omdat al mijn tijd en energie opging aan huiswerk en meisjes totaal onmogelijke types werden waar geen land mee te bezeilen viel.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 08:50:00 #100
442397 UitStraling
pi_169739466
Tering, je zoekt een vrouw erbij om te neuken maar je knapt af als ze je niet aantrekkelijk vinden en noemt ze daarom oppervlakkig? :?
En tien jaar :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')