abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 18:46:44 #298
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175651677
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat zonde Livelink, dat het zo voelt. Je vertelt altijd zo mooi en eerlijk over je kinderen, vooral je jongste. En bent daarnaast altijd enorm aandachtig naar anderen, met een luchtige noot. Als er nou iemand is die zich dit niet aan moet trekken, dan jij het wel.

Tja, dan voelt iemand zich ondergesneeuwd, dat kan gebeuren. Ook tig anderen die het niet herkennen. Er is nu al zoveel aan gedaan met een nieuw topic, daar hoeven we toch geen verdere rigoureuze stappen te nemen? Zou ik echt zonde vinden.
Lief van je, maar misschien is het beter om FAQ en Feedback hier niet meer mee te vervuilen. Het was niet mijn bedoeling om weer een nieuwe discussie te starten, maar juist om voor mezelf een punt achter de discussie van gisteren te zetten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175651862
Ja, ik las te laat dat verzoek was geweest.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175653147
He, maar waar komt nou ineens dat idee vandaan dat ik me 'niet prettig' zou voelen omdat over vervolgopleidingen wordt geschreven?

Ik lees met interesse en plezier mee in het van kleuter tot puber-topic. Maar, en ik zeg het nogmaals dan maar: de leeftijdsverschillen zijn zo groot dat het een beetje raar voelt om tussen verhalen over pubers te gaan schrijven over een (bijna) kleuter. Ook mis ik een soort samenhang en saamhorigheidsgevoel. Dat hoeft niemand maar dan ook echt niemand zich persoonlijk aan te trekken. Het is ook geen discussie waard.

[ Bericht 8% gewijzigd door Franny_G op 11-12-2017 20:16:17 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175667669
Spuit elf weetjewel, soms mis je een rel en kom je te laat met je frikandel.
En je sinterklaasgedicht.

[ Bericht 50% gewijzigd door kwakz0r op 12-12-2017 12:57:08 ]
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')