abonnement Unibet Coolblue
pi_168639071
Uitgerekende data:

9 februari: WupWup
11 februari: marel88
18 februari: *** tombolafan *** (meisje)
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei *** (jongen)

19 maart: Cygne (jongen)
25 maart: Sylver_ (meisje)

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah (meisje)
7 april: Sam1993
7 april: Gogo83 (jongen)
15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
16 juli: missbrunette
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles
22 augustus: Flav

4 september: dobbey

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
pi_168639081
Ik ga voor 3 geopende topics op rij, denk ik ;)
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:32:42 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168639183
Dank Marel, ik had daar geen zin in onder werktijd :P

Nolita gefeliciteerd met je knipper!

Franny, weet je zelf hoe het komt dat je nog niet hebt laten prikken? Weerstand, prikangst, vind je het eigenlijk niet nodig?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168639202
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:27 schreef marel88 het volgende:
Ik ga voor 3 geopende topics op rij, denk ik ;)
Dan mag je mini er ook 'uit gooien' in deze O+
pi_168639449
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:33 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dan mag je mini er ook 'uit gooien' in deze O+
Voorlopig geen teken dat dat snel gaat gebeuren, maar misschien als nr. 3 ook lukt?
pi_168639571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:32 schreef Lemijn het volgende:

Franny, weet je zelf hoe het komt dat je nog niet hebt laten prikken? Weerstand, prikangst, vind je het eigenlijk niet nodig?
Dat laatste. Vorige zwangerschap heb ik het gedaan en daar kwam toen niets opvallends uit. Het is ook een soort routineding, dat hoor je gewoon even te doen, maar dan schuif ik het voor me uit en voel ik de urgentie niet.

Maar ik ben bijvoorbeeld ook slordig geweest met het bevolkingsonderzoek. Ben toen ik 40 werd, wel netjes gegaan. (OK, toen ik eenmaal ging, was ik al bijna 41 maar goed.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168640051
Fijn dat er genoeg herkening is hier om het aan de kant te leggen voor mijzelf :)

Marel 6 febr zijn hele leuke kindjes ;) O+

Franny herkenbaar hoor, niet schuldig om voelen :)
  vrijdag 3 februari 2017 @ 14:53:55 #8
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168640469
Oh nee schuldig voelen zou ik ook niet doen. Het is zeker een routineding, dat de verloskundige fijn vindt oa voor zichzelf, en het is vast bespreekbaar als je het echt niet wil. Aangezien ik zelf in de gezondheidszorg werk vond ik het wel fijn on weer even te zien dat ik al die infectieziekten niet per ongeluk van iemand had overgenomen.

Ik wou nog even een probleem melden. Het duurt nog zo lang voor het zomer is. Ik ben al zo benieuwd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 3 februari 2017 @ 15:57:28 #9
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168641707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik wou nog even een probleem melden. Het duurt nog zo lang voor het zomer is. Ik ben al zo benieuwd!
Nou, dat!
Al ben ik al 6x van gedachten veranderd over de babykamer, dus misschien heb ik die tijd ook nog wel nodig :')

Sowieso besef ik soms nog niet helemaal dat ik echt zwanger ben. Dan voel ik me dik en duurt het echt even tot het kwartje valt waar dat door komt. Zal waarschijnlijk wel anders zijn als ik de baby eenmaal voel bewegen, maar voor nu dringt het nog niet helemaal door dat er in de zomer dus een baby is. Zo een die niet meer weg gaat :o
pi_168643114
Ik weet nog dat ik een paar maand geleden net zo zat O+

En nu heb ik af en toe zoiets van "hallo duracell konijntje ga eens slapen" :( :') O+
Het is nooit goed :'( :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2017 17:17:13 ]
pi_168643337
Gek idee he stroop een echte baby. :o O+

Ik merk dat ik wel ongeduldig begin te worden ook. Kijk heeeel erg uit naar Maart.
pi_168644229
Ondanks dat ik me nog niet gemeld had (omstandigheden zie Medische Molen topic), wil ik toch even om tips vragen. :@ Ik vind momenteel alles wat ik ruik of eet vies, of ik word er misselijk van. Maar van te weinig (lees: kleine beetjes over de hele dag) eten voelt mijn maag ook helemaal hol en dus misselijk. Inmiddels weet niet zo goed meer wat ik hieraan kan doen. Is het herkenbaar en/of hebben jullie tips over wat dan wel te eten?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_168644301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:31 schreef Nanuke het volgende:
Ondanks dat ik me nog niet gemeld had (omstandigheden zie Medische Molen topic), wil ik toch even om tips vragen. :@ Ik vind momenteel alles wat ik ruik of eet vies, of ik word er misselijk van. Maar van te weinig (lees: kleine beetjes over de hele dag) eten voelt mijn maag ook helemaal hol en dus misselijk. Inmiddels weet niet zo goed meer wat ik hieraan kan doen. Is het herkenbaar en/of hebben jullie tips over wat dan wel te eten?
ik heb twee weken op vla en chocoladekoekjes geleefd omdat dat het enige was wat wel te doen Was :@ niet echt tips dus, maar wel blijven eten. Bij mij stopte de misselijkheid steeds even kort als ik had gegeten.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168644455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:31 schreef Nanuke het volgende:
Ondanks dat ik me nog niet gemeld had (omstandigheden zie Medische Molen topic), wil ik toch even om tips vragen. :@ Ik vind momenteel alles wat ik ruik of eet vies, of ik word er misselijk van. Maar van te weinig (lees: kleine beetjes over de hele dag) eten voelt mijn maag ook helemaal hol en dus misselijk. Inmiddels weet niet zo goed meer wat ik hieraan kan doen. Is het herkenbaar en/of hebben jullie tips over wat dan wel te eten?
Het is een beetje zoeken naar wat het beste werkt. Bij mij werkten boterhammen met kaas het best, want 'lichtere' dingen zoals crackertjes, hielpen niet tegen de misselijkheid en duizeligheid. Stevige kost dus. Als je heel gevoelig bent voor geuren zijn daar sticks voor, ik kreeg er eentje van mijn vk. Niet dat het hielp hoor. Van het minste of geringste verkeerde luchtje ging ik al over mijn nek.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168644551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:31 schreef Nanuke het volgende:
Ondanks dat ik me nog niet gemeld had (omstandigheden zie Medische Molen topic), wil ik toch even om tips vragen. :@ Ik vind momenteel alles wat ik ruik of eet vies, of ik word er misselijk van. Maar van te weinig (lees: kleine beetjes over de hele dag) eten voelt mijn maag ook helemaal hol en dus misselijk. Inmiddels weet niet zo goed meer wat ik hieraan kan doen. Is het herkenbaar en/of hebben jullie tips over wat dan wel te eten?
Ten eerste welkom :)

En wat hier heel erg hielp waren breakers (van die knijp yoghurt dingen) en dingen als biscuits en liga's en mandarijntjes).

Maar dit verschilt echt per persoon...
Succes en sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2017 18:52:59 ]
  vrijdag 3 februari 2017 @ 19:59:14 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168646149
Gemberkoekjes van de IKEA :Y.
KuikenGuppy
pi_168647378
Ik vind het heel wisselend, wat ik wel en niet lekker vind, maar zuivel is vrijwel altijd goed! Zeker vanillevla. Dat is later in de zwangerschap ook fijn bij maagzuur :)

En verder is het echt even doorkomen en hopen dat het t tweede trimester beter is ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168651947
Gember thee met citroen en kamille thee blaadjes mix :Y
  vrijdag 3 februari 2017 @ 23:34:24 #19
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168653051
Uitproberen.... En blijven zoeken. Bij mij ging yoghurt met saaie cruesli relatief goed, evenals pizza en boterhammen met pindakaas. Maar soms werd iets tijdelijk alsnog verkeerd. Eten eten eten. Met tegenzin. En heel veel slapen, want dan voel je het niet.
Sterkte! En voel je er niet rot over als je je door het ellendig zijn nog verwarder wordt over de zwangerschap in het algemeen. Blij zijn kan altijd nog.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168656207
Welkom Nanuke!
Ik heb de eerste weken ook geleefd op chocolade koekjes en boterhammen met boterhamworst. De meeste ongezonde dingen gingen wel, maar voelde me de hele dag beroerd.
Smorgens wakker worden met ontzettende honger, en daardoor erg misselijk gedurende de dag. Het wordt beter!
En nu heb ik vooral zin in veel fruit en alles wat zuur is, granny Smith appels, zure matten O+
En wat Lemijn zegt, veel slapen.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 08:12:44 #21
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168656573
Bij mij hielp het als het een beetje vet en zout was. Dus brood met oude kaas; pizza of een schaaltje chips.
Wat men hier al zegt: blijf dingen proberen. Ik had ook dingen die ik elke dag at en na 2 weken opeens niet meer aan kon.
En inderdaad veel slapen! O+
pi_168656657
Ik leefde op sultana's
  zaterdag 4 februari 2017 @ 08:33:12 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_168656667
Gefeliciteerd met de knipper nolita!

Ik werd wakker met flinke pijn in mijn maagklep regio. Meer llm's last van? Volgens mij is het gewoon maagzuur maar er komt verder niks omhoog, blijft op 1 plek hangen.
disclaimer
pi_168656848
Ik werd vannacht wakker met (of door) mijn maaginhoud in m'n mond :X Het wilde alleen totaal niet zakken, dus ik heb anderhalf uur beneden rechtop gezeten met Rennies en antagel. Nu voelt het vooral heel beurs bij m'n maag en achter m'n borstbeen. Dus nou ja, soort boks SQ?
pi_168656909
Dat veel slapen klopt wel ja. Wat een genot was dat de eerste keer. Nu met stuiterdreumes helaas niet echt een optie meer :')

SQ en Wup, succes met de maagklachten. Is zo'n 'oh ja'-momentje. Gaan we dat allemaal weer krijgen straks ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168657287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 05:05 schreef Flav het volgende:
En nu heb ik vooral zin in veel fruit en alles wat zuur is, granny Smith appels, zure matten O+
En wat Lemijn zegt, veel slapen.
Zure mattenliefde-boks! :9~

Welkom Nanuke!

Ugh maagzuur, zo vervelend! Vorige keer ook zo'n last van gehad. Sterkte dames!
pi_168657293
Welkom, Nanuke. Hopelijk binnenkort onbezorgd zwanger... ik leefde op van die LU crackertjes met kruiden, lekker droog en hartig.

Geen herkenning, Wup en SQ. Nou ja, wel het maagzuur, niet de pijn...
  zaterdag 4 februari 2017 @ 10:11:43 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_168657597
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 09:01 schreef WupWup het volgende:
Ik werd vannacht wakker met (of door) mijn maaginhoud in m'n mond :X Het wilde alleen totaal niet zakken, dus ik heb anderhalf uur beneden rechtop gezeten met Rennies en antagel. Nu voelt het vooral heel beurs bij m'n maag en achter m'n borstbeen. Dus nou ja, soort boks SQ?
ah ja inderdaad boks -O- nou ja, nog maar even toch? :')
disclaimer
pi_168657612
Dankjulliewel. :) Ik denk dat dat de komende dagen dan maar gewoon uitproberen wordt. Fruit was sowieso al goed, maar dat vult dus eigenlijk niet genoeg. Even ontdekken wat er dan nog meer goed gaat. Ik merk dat het vooral s middags heel vervelend is, dus misschien dan maar eens een dutje proberen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_168657697
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:13 schreef Nanuke het volgende:
Dankjulliewel. :) Ik denk dat dat de komende dagen dan maar gewoon uitproberen wordt. Fruit was sowieso al goed, maar dat vult dus eigenlijk niet genoeg. Even ontdekken wat er dan nog meer goed gaat. Ik merk dat het vooral s middags heel vervelend is, dus misschien dan maar eens een dutje proberen. :P
Misschien smoothies maken? En daar dan wat havermout en volle yoghurt insmokkelen?

Hier gaan echt de meest idiote dingen goed, en dingen die ik voorheen heel lekker vond ineens niet 8)7. Maar het wordt nu (bijna 12 weken) alweer n stuk minder :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:37:34 #31
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168658903
Oh jongens ik kan wel huilen zo fijn is het om weer eens gesport te hebben. Ik deed een mom in balance proefles, en nu heb ik pijn in m'n benen en armen, maar dat geeft niet. Gewoon buiten zijn en iets doen met dat lichaam in plaats van dat het voor mij bepaalt dat ik nergens meer kom.

Sowieso voel ik me de afgelopen week weer iets meer mezelf. Moeilijk te omschrijven wat er dan anders was, maar wel een beetje alsof de mist optrekt nu. Ik ben zoals ik vroeger was, en af en toe ben ik misselijk, in plaats van dat ik misselijkheid bén. Zoiets.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:38:51 #32
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168658920
Dat maagzuur klinkt ook vervelend, trouwens. Ik zou als ik er 's nachts lang van op was een beetje zenuwachtig worden, zo van: ik moet slapen! en energie op doen voor de bevalling! Hopelijk is het niet elke nacht zo erg.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168659029
Er zijn prima medicijnen te krijgen (veilig te gebruiken uiteraard) als je aanhoudend brandend maagzuur hebt, dus daar hoef je niet zenuwachtig over te zijn :*

Sowieso een goed idee om naar de arts te gaan als het een paar dagen duurt, dat maagzuur is echt niet lekker voor je slokdarm e.d. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168659525
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:38 schreef Lemijn het volgende:
Dat maagzuur klinkt ook vervelend, trouwens. Ik zou als ik er 's nachts lang van op was een beetje zenuwachtig worden, zo van: ik moet slapen! en energie op doen voor de bevalling! Hopelijk is het niet elke nacht zo erg.
Ach, die energie komt desnoods nog wel uit je kleine teen, daar maak ik me niet zo druk om. Daarbij is het vandaag zaterdag, dus ik ga vanmiddag wel weer even plat. Het was wel een strijd om in alle vermoeidheid rechtop te blijven zitten :D
  zaterdag 4 februari 2017 @ 12:19:55 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_168659639
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 12:14 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ach, die energie komt desnoods nog wel uit je kleine teen, daar maak ik me niet zo druk om. Daarbij is het vandaag zaterdag, dus ik ga vanmiddag wel weer even plat. Het was wel een strijd om in alle vermoeidheid rechtop te blijven zitten :D
dan ben ik wel blij met mijn verstelbare bed. Ik heb gewoon het hoofdeinde omhoog gezet.
Gelukkig heb ik er ook nog een vertiefde luchtpijp bij nu dus volgens mij heeft mijn peuter me aangestoken :')
Nouja, beter nu dan over 3 weken :Y)
disclaimer
pi_168659933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 11:46 schreef Messina het volgende:
Er zijn prima medicijnen te krijgen (veilig te gebruiken uiteraard) als je aanhoudend brandend maagzuur hebt, dus daar hoef je niet zenuwachtig over te zijn :*

Sowieso een goed idee om naar de arts te gaan als het een paar dagen duurt, dat maagzuur is echt niet lekker voor je slokdarm e.d. ;(
dit :Y het is schadelijk als je er lang mee doorloopt. Ik heb zelf een lichte dosering maagbeschermer (omeprazol, had ik al voor ik zwanger werd vanwege iets anders) en dat is gewoon helemaal veilig en wordt vaak voorgeschreven als je zwanger met deze klachten naar de huisarts gaat. Wel moet je een eigen bijdrage betalen (soms alleen de eerste keer, soms alle keren, ligt eraan of het als chronisch gebruik wordt voorgeschreven..kan je gewoon aan je arts vragen O-))
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168662237
Ik kwam ook even O+ Omeprazol O+ om de deur roepen, maar ik zag dat ik al te laat was. Ik heb het de laatste 4 weken van de zwangerschap geslikt en had gelijk helemaal geen last meer.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:19:41 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_168663242
Dat moet op doktersrecept volgens mij? Altijd op zaterdag he, deze shit :') het doet nog steeds pijn en ik proef ook mijn ontbijt nog steeds :(
disclaimer
pi_168663278
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dat moet op doktersrecept volgens mij? Altijd op zaterdag he, deze shit :') het doet nog steeds pijn en ik proef ook mijn ontbijt nog steeds :(
https://www.kruidvat.nl/k(...)g-capsules/p/3506273

Je kan ze gewoon kopen :)
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:22:46 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_168663317
quote:
I know. Ik heb ze ook liggen (over de datum) maar de bijsluiter zegt dat het nooit zonder raadplegen van een arts mag.
disclaimer
pi_168663994
Maagzuur is voor mij story of my pregnancies, dus die laatste paar dagen overleef ik ook nog wel zonder nóg een medicijn.
Maar ik vind het wel lief van jullie om tips te geven!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 16:04:38 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_168664121
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:57 schreef WupWup het volgende:
Maagzuur is voor mij story of my pregnancies, dus die laatste paar dagen overleef ik ook nog wel zonder nóg een medicijn.
Maar ik vind het wel lief van jullie om tips te geven!
maar dan slaap je toch helemaal niet joh :o
Ik heb toch mijn man maar even om omeprazol gestuurd :@ als ik maar kan slapen want na twee nachten koortspeuter zijn de reserves wel weer op :')
disclaimer
pi_168664371
Ik heb rennies en antagel en meestal is het niet zo erg als vannacht. Waarschijnlijk was de roti voor het avondeten een slecht idee :')
Als je dat middel gaat gebruiken, sluit het dan wel even kort met je huisarts, want verschillende middelen kunnen effect op elkaar hebben. (Ook als je nu niks gebruikt!)
  zaterdag 4 februari 2017 @ 16:25:52 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_168664407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:22 schreef WupWup het volgende:
Ik heb rennies en antagel en meestal is het niet zo erg als vannacht. Waarschijnlijk was de roti voor het avondeten een slecht idee :')
Als je dat middel gaat gebruiken, sluit het dan wel even kort met je huisarts, want verschillende middelen kunnen effect op elkaar hebben. (Ook als je nu niks gebruikt!)
ja ik wilde de hap bellen maar ik kreeg een schuldgevoel van het bandje dus heb maar weer opgehangen. Hopelijk helpt m'n vla. :')
disclaimer
pi_168664443
Is Antagel nog altijd roze van kleur? :D

Pepermunt schijnt ook wat te helpen (niet als je 2 rolletjes in één keer naar binnen werkt. Don't try it, I did that for you).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168664568
Degene die ik heb is wit. En vies. Alsof je een slok tandpastawater met schoolbordkrijt drinkt. Misschien hebben andere fabrikanten hippe kleurtjes? Of glitters?
  zaterdag 4 februari 2017 @ 16:37:01 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_168664591
Glitters O+
disclaimer
pi_168665036
Oei, sterkte voor alle maagzuurdames :* hier ook wel geregeld last van, rennies ftw :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 4 februari 2017 @ 17:04:38 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_168665143
Joepie het mag!
disclaimer
pi_168666813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 16:35 schreef WupWup het volgende:
Degene die ik heb is wit. En vies. Alsof je een slok tandpastawater met schoolbordkrijt drinkt. Misschien hebben andere fabrikanten hippe kleurtjes? Of glitters?
Ja, vies was het ook! ;(
Geen glitters ;(

En yay voor SQ, hopelijk verlicht het :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168667972
Hm, dat had ik de vorige keer wel willen weten, toen leefde ik op rennies en mentaliteit ;)

Wat ik trouwens dus echt heel erg vind: ik kan net als de vorige keer niet meer tegen chinees ;( ik word er zo misselijk van... :')

Vandaag van 10 tot 18 gewerkt en het was DRUK, wat dus betekent dat ik geen pauze had en niet heb gezeten. Ben een beetje ingestort nu ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168668418
Oei, dat is dan een flinke werkdag. Beentjes omhoog nu!

Maagzuur is naar, sterkte dames en fijn dat het mag SQ.

Hier op de kop af 30 weken, klinkt zo ver al! :o
  zaterdag 4 februari 2017 @ 19:32:30 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_168668642
Lekker vroeg naar bed dan lesage :*

Dertig weken is ook een serieuze mijlpaal hoor thee!

Nu hoop ik nog dat het spul gaat werken. Drie kwartier geleden bij het eten ingenomen en ik zit toch nog de pijn een beetje weg te kermen :@
Echt zo bizar, zo heb ik dit werkelijk nog nooit gehad :o

Edit - oh, na 2-3 dagen al :')

[ Bericht 8% gewijzigd door SQ op 04-02-2017 20:02:17 ]
disclaimer
pi_168670456
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Misschien smoothies maken? En daar dan wat havermout en volle yoghurt insmokkelen?

Hier gaan echt de meest idiote dingen goed, en dingen die ik voorheen heel lekker vond ineens niet 8)7. Maar het wordt nu (bijna 12 weken) alweer n stuk minder :Y
Smoothies! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb zeg. In de zomer lunch ik daar altijd mee ivm sporten (licht niet zwaar op de maag, maar vult wel). Ik ga morgen gelijk extra fruit en yoghurt in huis halen. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_168670591
SQ, gewoon lekker op tijd naar bed en dan is t morgen vast al wel een beetje beter. Ik heb het 2 jaar geleden gehad voor een overgevoelige maag waardoor ik bleef spugen, dat was echt wel binnen een dag beter. Niet al over, wel beter... Sterkte in elk geval, klinkt echt heel vervelend!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:29:43 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_168670873
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:24 schreef Nanuke het volgende:
SQ, gewoon lekker op tijd naar bed en dan is t morgen vast al wel een beetje beter. Ik heb het 2 jaar geleden gehad voor een overgevoelige maag waardoor ik bleef spugen, dat was echt wel binnen een dag beter. Niet al over, wel beter... Sterkte in elk geval, klinkt echt heel vervelend!
ja het probleem is alleen dat ik écht niet kan slapen met die pijn en dat het van plat liggen echt erger wordt. Ik hoef ook niet over te geven verder.
Maar ik heb net besloten dat paracetamol ook helpt tegen pijn dus heb dat ik er nu maar een keer aan moet geloven :')
disclaimer
pi_168670894
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker vroeg naar bed dan lesage :*

Dertig weken is ook een serieuze mijlpaal hoor thee!

Nu hoop ik nog dat het spul gaat werken. Drie kwartier geleden bij het eten ingenomen en ik zit toch nog de pijn een beetje weg te kermen :@
Echt zo bizar, zo heb ik dit werkelijk nog nooit gehad :o

Edit - oh, na 2-3 dagen al :')
Neem je er een per dag? Ik slikte er wel meer per dag. Sowieso een voor de nacht en idd bed omhoog. Mocht omeprazol niet werken bel dan je ha je mag ook sterkere hebben.

Ik had op een gegeven moment bruistabletten gekregen, die leggen nog een extra laagje om je keel en slokdarm. Ik moest er van overgeven maar goed dat moest ik van alles maar het verlichtte wel direct.
  zaterdag 4 februari 2017 @ 20:36:18 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_168671145
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:30 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Neem je er een per dag? Ik slikte er wel meer per dag. Sowieso een voor de nacht en idd bed omhoog. Mocht omeprazol niet werken bel dan je ha je mag ook sterkere hebben.

Ik had op een gegeven moment bruistabletten gekregen, die leggen nog een extra laagje om je keel en slokdarm. Ik moest er van overgeven maar goed dat moest ik van alles maar het verlichtte wel direct.
ja maar jij had hg, dat is wel even een gradatie of wat erger. Ik probeer het voor nu even zo, mocht dit nog dagen aanhouden ga ik wel even langs de huisarts :Y tnx!
disclaimer
pi_168671153
Ik zat voor de zwangerschap al op 80mg Omeprazol echt een heel fijn middel.
En idd veilig door te gebruiken in de zwangerschap, tot nu toe geen extra last gehad gelukkig.

Sq succes ik hoop dat het snel werkt voor je want dat klinkt echt beroerd .. :*

Lesage heftig! Lekker liggen dan!!

30wk is toch een behoorlijke mijlpaal Thee O+

Vandaag de verjaardag van mijn maandg jarige dan kleuter gevierd, het was echt O+ maar belachelijk druk en morgen komt er nog een gedeelte.. nu kapot op de bank, zo maar eens vroeg naar bed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2017 20:37:22 ]
pi_168671190
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 20:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar jij had hg, dat is wel even een gradatie of wat erger. Ik probeer het voor nu even zo, mocht dit nog dagen aanhouden ga ik wel even langs de huisarts :Y tnx!
Je mag er nu ook antagel bij gebruiken, verlichtte bij mij ook wel direct iets. En vanillevla. Maar vooral bed wat omhoog.
pi_168676791
Spuit 11: slapen op je linkerzijde helpt het beste tegen maagzuur, beter dan op je rug of rechterzijde. Sterkte dames :*
pi_168676873
30 weken is ook wel echt een eind op weg hoor, Thee!

Sterkte voor de dames met maagzuur, ik hoop voor jullie op een goede nacht met superslaap :*
Make your own kind of music.
pi_168676936
Sterkte met het maagzuur dames :*

Hier lijken we consensus te hebben over de naam :o *O* Het voelt nog niet helemaal als DE naam maar dan kan denk ook komen omdat dat gevoel nog moet groeien :)
pi_168677077
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Spuit 11: slapen op je linkerzijde helpt het beste tegen maagzuur, beter dan op je rug of rechterzijde. Sterkte dames :*
Waarom niet op je rechterzijde?
  Vis een optie? zondag 5 februari 2017 @ 00:33:56 #65
70532 loveli
N
pi_168677916
Omdat je maag niet symmetrisch is.
crap in = crap out
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 01:38:03 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168678769
Even wat maagzuurtips als deskundige: melk helpt, ook yogi en chocolademelk. Maar het beste helpt drop! En soms zelfs zuur op zuur (zure augurk bijvoorbeeld). Omeprazol is wonderspul, sinds ik dit slik heb ik nooit meer maagzuur!

* MaJo sneakt er weer vandoor ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_168679257
Sterkte met het maagzuur dames!! Man en ik zijn een weekendje weg en slapen vannacht in een superluxe hotel, maar het bed is veel te zacht en dus heb ik nog geen oog dicht gedaan. Morgen maar op tijd naar huis en bijslapen dus.
pi_168679670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 23:59 schreef EstherMTS het volgende:

[..]

Waarom niet op je rechterzijde?
Je maag zit aan de linkerkant van je lichaam. Als je op je linkerzijde gaat liggen, ligt je maag lager dan je slokdarm en kan het zuur minder snel terugstromen.

Hoogzwanger is op je linkerzij slapen trouwens ook beter voor de doorbloeding van de placenta, maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.

Hebben jullie een beetje geslapen vannacht?
Make your own kind of music.
  zondag 5 februari 2017 @ 08:33:36 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_168679691
Ik slaap sowieso altijd op linkerzij en alle andere wondermiddelen had ik ook al geprobeerd, maar lief dat jullie meedenken ;)
Met het bed iets omhoog en paracetamol was het goed te doen gelukkig! Nu die longtyfus nog even overwinnen :')
disclaimer
pi_168679730
Gelukkig dus wel redelijk geslapen, SQ? Wat vervelend zeg.

Zijn hier moeders met ervaring met de vijfde ziekte? I heeft ineens grote rode vlekken in haar gezicht, Ook op haar voorhoofd en bij haar ogen. Ik denk zelf, gezien de beschrijvingen en foto's die ik vind, niet dat het erop lijkt, maar krijg toch een beetje de zenuwen. (Foto van haar gezichtje staat in peutertopic.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168679811
Oh SQ en Wup wat vervelend dat jullie er opeens zoveel last van hebben. Vooral rot dat het je slaap zo verstoord!

Franny ik heb er geen ervaring mee. Begrijpelijk dat je er zenuwachtig van bent. Kan het bij jouw termijn nog kwaad? Ik dacht dat het vooral voor de 20 weken gevaarlijk was. Ook niet fijn voor I natuurlijk. Heeft ze er last van.

Ik had gisteravond ook wat raars. Plotseling een heel pijnlijk, vermoeiend gevoel in beide gehele benen. Beetje als kramp maar net niet zo erg. Het leek ook op spierpijn maar voelde het ook goed als ik stil lag / zat. & ook een beetje branderig maar niet heel erg. Na een paar minuten trok het weer weg. Iemand die dat herkend?
pi_168679832
SQ en Wup vanacht weer een beetje bij getankt of was het weer een drama met die maagzuur. (Cirtoen,gember,safraan en honing koken kan ook helpen!)

Franny oei, maak je je zorgen? Bel anders gewoon je vk dan weetje het zeker en dan loop je ook geen risico.

Vieve, ik had gister hetzelfde! Maar bij mij begon het vanaf me onderrug, linker bil en het stroomde zo naar me benen. Kon amper lopen, staan of zitten, is het bij jou al weg gezakt ?
pi_168679836
Iemand koffie? c_/
pi_168679878
quote:
3s.gif Op zondag 5 februari 2017 08:25 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Je maag zit aan de linkerkant van je lichaam. Als je op je linkerzijde gaat liggen, ligt je maag lager dan je slokdarm en kan het zuur minder snel terugstromen.

Hoogzwanger is op je linkerzij slapen trouwens ook beter voor de doorbloeding van de placenta, maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken.

Hebben jullie een beetje geslapen vannacht?
Dit inderdaad, dank je :)
pi_168679881
Sq & wup wat vervelend :{ maagzuur is echt k*t...

Franny Noa heeft toevallig 2wk terug de 5e ziekte gehad en dit was volgens mijn gyn geen probleem omdat ik de 20wk voorbij was.
pi_168680005
Bedankt voor de geruststelling, Logi. Ik heb de huisartsenpost gebeld en die vrouw zei hetzelfde. Het is vooralsnog vrij onduidelijk wat het is, want het lijkt wat vlekken betreft niet op de vijfde ziekte.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168680089
Prima geslapen *O*

Beterschap voor I, franny. Heeft ze er zelf last van?
pi_168684777
Yvw :) beterschap!

Wup wat fijn! *O*

Hier zo verder met verjaardag 2.0, hakt er wel in stiekem best last van mijn rug/nier van de verjaardag gisteren en nu van het poetsen etc. :@

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2017 14:13:05 ]
pi_168684991
He Franny, dat zijn van die dingen waar ik ook wel ff een beetje zenuwachtig van zou worden. Fijn idee dat het iig geen kwaad meer kan.

Hier ook een maaglijah. Shit zeg. Ik word nu 's nachts vaak twee keer wakker, en dan moet ik wat eten, anders krieg ik pien in de pens. En nadat ik dan heb gegeten krijg ik dáár weer last van. Ook overdag trouwens.
Misschien moet ik maar een baal hooi naast mijn bed leggen, da's niet vet en vult wel lekker. :')

On the bright side: ik ben niet meer zo droeftoeterig, dus ik vind het een aardige ruil zo.

En ik krijg tikjes van mijn kind, zo leuk!

Vandaag 18 weken. ACHTTIEN. :?

Nou, ik ga maar weer eens eten. :P
pi_168685674
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 09:48 schreef WupWup het volgende:
Prima geslapen *O*

Beterschap voor I, franny. Heeft ze er zelf last van?
Ze was vanmorgen erg hangerig en kroop steeds tegen me aan. Maar van de vlekken leek ze geen last te hebben en die werden eerst een beetje blauwig en nu is er bijna niets meer te zien. Vaag. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168692384
Idd vaag Franny!
Hier hing op school een briefje dat er roodvonk heerst, daar schrok ik ook wel van :P
Maar gelukkig is dat ook niet gevaarlijk *O*

Fijn van het goede slapen wupwup!

Logi doe dan ook rustig aan joh! :o :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168697497
Ik kwam er net ineens achter dat mijn hele trui nat was van... melk :o

En ineens viel het kwartje.. ik werd de laatste paar nachten telkens wakker omdat ik zo belachelijk veel zweette op mijn borst, ik vond het al zo vreemd... :o :+ :+

#blonT

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2017 21:37:16 ]
  maandag 6 februari 2017 @ 07:18:25 #83
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168704192
Haha Logi :)

Peuter is de laatste paar dagen heel consequent stipt om 5u wakker :O Dus ik ging eens opzoeken wanneer de zomertijd in gaat. Blijkt op mijn UD te zijn.
Nu vroeg ik me af, als je bevalt om 2u 's nachts en zomertijd gaat in, komt er dan in je verslag te staan dat baby om 3u is geboren? :P
Heb je ineens een uur langer over je bevalling gedaan :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 6 februari 2017 @ 07:55:44 #84
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168704304
Volgens mij wel, Sylver. Er was een tijdje terug in het 'nieuws' dat er een Amerikaanse tweeling was geboren waarbij de tweede baby 20 minuten later ter wereld kwam, maar 40 minuten ouder was, omdat in de tussentijd de wintertijd in ging :P Die kreeg dus ook de nieuwe tijd mee. Neem aan dat het hier dan ook zo werkt?
Al ben ik ook wel benieuwd wat er dan gebeurt als je stipt om 2 uur bevalt. Volgens mij bestaat er geen 2 uur?
Test jij het uit? :+
pi_168704487
Haha, Sylver, dat is wel heel specifiek mikken!

Ik heb vandaag iets gedaan dat nogal tegen mijn gevoel in gaat. Mezelf ziekgemeld en S. naar oma gebracht. Gisteren al mijn holtes vol, nog veel misselijker en 's avonds spugen. Veel geslapen overdag, maar de nacht ging bagger. Dus nu toch maar een dagje ziek thuis ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 6 februari 2017 @ 08:40:14 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168704543
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 07:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Volgens mij wel, Sylver. Er was een tijdje terug in het 'nieuws' dat er een Amerikaanse tweeling was geboren waarbij de tweede baby 20 minuten later ter wereld kwam, maar 40 minuten ouder was, omdat in de tussentijd de wintertijd in ging :P Die kreeg dus ook de nieuwe tijd mee. Neem aan dat het hier dan ook zo werkt?
Al ben ik ook wel benieuwd wat er dan gebeurt als je stipt om 2 uur bevalt. Volgens mij bestaat er geen 2 uur?
Test jij het uit? :+
Ja, lijkt me wel een leuk experiment :D

Lijkt me wel een goed idee, hoor LeSage. Als ik ziek ben als ik moet werken, dan zou dochter ook gewoon naar het kdv gaan als ik me ziek meld.
Beterschap!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168704597
LeSage, zo heb ik het ook vaak gedaan in de eerste maanden van mijn zwangerschap toen ik zoveel ziek was: I naar kdv en ik m'n bed in. Soms heb je even al je energie voor jezelf nodig en dan is het fijn als je kind ergens anders wel de juiste aandacht krijgt en energie kwijt kan/leuke dingen kan doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168704810
Beterschap, LeSage! Soms is het even nodig, en wat Franny zegt: voor S. is het veel fijner om bij iemand te zijn die fit is :) .

Leuk experiment, Sylver. Ik ben benieuwd!

Ik heb gisteren weer iets van m'n lijstje gestreept: een slaapzak voor de baby afgemaakt (gebreid en gevoerd). Voor mij geen routine, dus ik ben trots op mezelf. Zo blij dat ik nog ff tijd heb voor dit soort niet-noodzakelijke nestel-dingetjes!
pi_168704918
Haha logi, dat is wel heel lokaal overmatig zweten.

Beterschap LeSage.

Lijstje nog niet af, Marel? Ik begin inmiddels gewoon overnieuw met schoonmaken ;)
pi_168705000
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 09:22 schreef WupWup het volgende:

Lijstje nog niet af, Marel? Ik begin inmiddels gewoon overnieuw met schoonmaken ;)
Nee, nog niet! Geboortekaartje nog niet gekozen, bijvoorbeeld :@ . Wat ik nog wil doen is een mandje met kleine cadeautjes (veel zelf gemaakt) voor de oudste 2 maken. Niet nodig, wel leuk... En schoonmaken staat niet op m'n lijstje :P .
pi_168705043
Hahahaha wupwup ik ben nooit begonnen met schoonmaken :+

Lijstjes zijn hier wel ongeveer af, proefdruk van t veranderde geboortekaartje moet ik even opnieuw aanvragen want dat duurt nu al een week :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 6 februari 2017 @ 09:33:56 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_168705051
Gaat het alweer wat beter met I, Franny?

Vieve, ik heb ook geregeld loodzware benen nu. Ik wijt het maar aan extra bloed en gewicht.

Lesage, dat is een prima reden juist om even tijd voor jezelf te pakken. Beterschap :*

Logi, lek je al? :o Ik heb van week 3 (de trigger om te testen) tot week zes regelmatig melk gelekt maar sindsdien niet meer :D

Verder sluit ik me aan bij de ziekenboeg. De verkoudheid van peuter is overgeslagen op mij dus ik was vannacht elke 45 minuten wakker :') bank en Netflix dus maar terwijl peuter op de opvang is ;) en even mijn beauty verwenmiddag annuleren :(
disclaimer
  maandag 6 februari 2017 @ 09:34:23 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_168705055
Ohja. Geboortekaartje. Die moet ik echt even maken vandaag :')
disclaimer
pi_168705113
Zonder schoonmaken mag je heul niet baren :{w
pi_168705249
Beterschap dames :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168705256
Beterschap voor de ziekenboeg! Waar ik overigens bij aansluit. Ik dacht dit weekend dat het eindelijk de goede kant op ging met mijn verkoudheid, maar het is nu echt griep geworden. De koorts is gelukkig wel weer gezakt, maar spierpijn, verkoudheid, bah.. oh en gisteren voelde ik baby ook nauwelijks,dus ook nog in het ziekenhuis geweest voor een ctg. Dit is zo'n week dat zwanger zijn niet tof is.
pi_168705267
Balen van je verwendag, SQ. :{ . Dan maar thuis het gezellig maken voor jezelf.

Logi, wat bijzonder dat je al zoveel melk lekt. I drinkt nog regelmatig aan de borst (soms dagen niet, maar op vrije dagen meestal 's ochtends in bed) en die lijkt ook weer wat meer fan. Volgens mij merkt zij wel verschil.

SQ, de vlekken zijn helemaal weg, en ze is vandaag weer vrolijk en energiek. Wij zijn ook allemaal al een week verkouden, zo irritant. En mijn arme moedertje van 82 had de griep te pakken. Bij zo'n bejaarde vrouw is het nog gevaarlijk ook. Gelukkig schreef de dokter snel antibiotica voor zodat ze een longontsteking hebben kunnen voorkomen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 6 februari 2017 @ 09:50:43 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_168705298
Iedereen ziek *O* beterschap!
disclaimer
pi_168705424
Het heerst ook al een tijdje ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168705630
Beterschap dames! Ik ben juist weer opgeknapt van het snot en strotrot van vorige week :+

Haha Logi, ik zou de link denk ook niet meteen leggen! Hier nog geen druppel te bekennen, maar ook toen ik bv gaf lekte ik eigenlijk nooit.

Net weer goed gekeurd bij de vk *O* bloeddruk 100/55 en HB getest op 7.6. Baby ligt nog wel met haar hoofd boven, gelukkig nog genoeg tijd om te draaien :) Over 3 weken weer terug. Vanaf welke termijn ga je over naar afspraken per 2 weken?
pi_168705740
Fazzoletti, ik kwam er vanmorgen wel achter wat je nick betekent :+

Nu ik eenmaal in alle rust op de bank lig merk ik ook wel dat het een verstandige keus was.

Beterschap aan alle mede-zieken!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 6 februari 2017 @ 10:21:43 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_168705799
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Beterschap dames! Ik ben juist weer opgeknapt van het snot en strotrot van vorige week :+

Haha Logi, ik zou de link denk ook niet meteen leggen! Hier nog geen druppel te bekennen, maar ook toen ik bv gaf lekte ik eigenlijk nooit.

Net weer goed gekeurd bij de vk *O* bloeddruk 100/55 en HB getest op 7.6. Baby ligt nog wel met haar hoofd boven, gelukkig nog genoeg tijd om te draaien :) Over 3 weken weer terug. Vanaf welke termijn ga je over naar afspraken per 2 weken?
33 dacht ik. 33-35-37 en dan elke week. Op hoeveel weken zit je nu?
disclaimer
pi_168705838
:D leSage; even goed een pakje zakdoekjes geïnspecteerd? ;)

SQ, morgen 32 weken :o Voor m'n gevoel moeten we alles nog doen, maar de naam is nu in ieder geval zo goed als zeker *)
  maandag 6 februari 2017 @ 10:26:04 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_168705872
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:24 schreef Fazzoletti het volgende:
:D leSage; even goed een pakje zakdoekjes geïnspecteerd? ;)

SQ, morgen 32 weken :o Voor m'n gevoel moeten we alles nog doen, maar de naam is nu in ieder geval zo goed als zeker *)
oh maar dan ben je net zo ver als ik ongeveer, alle tijd 8-)

32 weken alweer O+
disclaimer
pi_168706304
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 09:38 schreef WupWup het volgende:
Zonder schoonmaken mag je heul niet baren :{w
owwwwwww :o

Ik heb vorige keer met beginnende weeën nog de keukenkastjes gedaan ineens :') Samen met mn zusje, ik vond toen ineens dat dat echt echt echt nodig was _O- Nu heb ik dat veel minder *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 6 februari 2017 @ 11:18:12 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_168706786
Serieus tombolafan? Damn :D :')

Ik las helemaal over de ctg van gogo heen trouwens. Wat vervelend -O- trapt ze nu wel weer goed?

Oh ik ben trouwens 37 weken vandaag :o
Heb er maar het eerste babywasje ingegooid voor de vorm 8-)
disclaimer
pi_168708029
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 09:38 schreef WupWup het volgende:
Zonder schoonmaken mag je heul niet baren :{w
Oooooh! Maar de vorige 2 keer ben ik ook door de controle gekomen, misschien wordt heftig ontspullen ook goedgekeurd? Dat doe ik wel!

Fijn van de goede controle, Fazz!

Balen van de ziekenboeg... Ben je weer een beetje gerustgesteld na de CTG, GoGo? En een babywasje is natuurlijk bij lange na geen alternatief voor een verwendag, maar wel een minimijlpaal toch, SQ?

Ik heb net voor de jeuk (ja, daar heb je mij weer) een cetamatodinges crème gekregen van de HA. Ik hoop dat het gaat helpen, ik heb al zat redenen om wakker te liggen, daar heb ik geen jeuk (had ik al JEUK! gezegd?) bij nodig :(
pi_168709087
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Serieus tombolafan? Damn :D :')

Ik las helemaal over de ctg van gogo heen trouwens. Wat vervelend -O- trapt ze nu wel weer goed?

Oh ik ben trouwens 37 weken vandaag :o
Heb er maar het eerste babywasje ingegooid voor de vorm 8-)
ja nou ja, niet met heel heftige weeën hè _O-
Ter afleiding ofzo :')

Pffff 38 weken en 2 dagen hier, ik vind t nu toch spannender worden :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168709099
Oh Marel jeuk is zoooo kut... Hoop dat t helpt :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168709223
Marel, zit die jeuk niet op je handpalmen en voetzolen?
  maandag 6 februari 2017 @ 13:17:36 #111
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168709314
Sterkte op de ziekenboeg/met de jeuk allen :*

En meldplicht voor SQ! *O*
pi_168709634
37 weken voor SQ!
En inderdaad spannend tombo!

Hier ook alweer 34 weken. :o Zometeen weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho.
  maandag 6 februari 2017 @ 13:34:03 #113
56471 pinquit
oh my lama!
pi_168709647
Cygne 34wk O+ jemig jemig, wat ben ik toch happy voor jou!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168709685
SQ 37 weken *O*

Cygne 34 weken *O*
pi_168709891
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:33 schreef Cygne het volgende:
37 weken voor SQ!
En inderdaad spannend tombo!

Hier ook alweer 34 weken. :o Zometeen weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho.
oh wauw, 34 weken _O_ *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168709923
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:34 schreef pinquit het volgende:
Cygne 34wk O+ jemig jemig, wat ben ik toch happy voor jou!
Ahh pinq wat lief! O+
pi_168710043
Sterkte Gogo!
pi_168711318
Ja, ik ben gerustgesteld. Tijdens de ctg zelf werd ie al weer actiever en ook vandaag voel ik hem goed. Gelukkig maar!
pi_168711598
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:51 schreef Gogo83 het volgende:
Ja, ik ben gerustgesteld. Tijdens de ctg zelf werd ie al weer actiever en ook vandaag voel ik hem goed. Gelukkig maar!
Fijn! :*
  maandag 6 februari 2017 @ 15:28:56 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_168712063
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:08 schreef marel88 het volgende:

[..]

Oooooh! Maar de vorige 2 keer ben ik ook door de controle gekomen, misschien wordt heftig ontspullen ook goedgekeurd? Dat doe ik wel!

Fijn van de goede controle, Fazz!

Balen van de ziekenboeg... Ben je weer een beetje gerustgesteld na de CTG, GoGo? En een babywasje is natuurlijk bij lange na geen alternatief voor een verwendag, maar wel een minimijlpaal toch, SQ?

Ik heb net voor de jeuk (ja, daar heb je mij weer) een cetamatodinges crème gekregen van de HA. Ik hoop dat het gaat helpen, ik heb al zat redenen om wakker te liggen, daar heb ik geen jeuk (had ik al JEUK! gezegd?) bij nodig :(
dat klinkt niet bijster aangenaam. Is het geen cholestase? Ik hoop ook dat het werkt :*

Cygne ook alweer 34 :o de tijd gaat hard!

Fijn van de geruststelling gogo. Hopelijk blijft ie lekker druk :)
disclaimer
pi_168712146
Ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis. *O*

Dikke glittersticker van de gynaecoloog dus! O+
  maandag 6 februari 2017 @ 15:40:12 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_168712318
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:32 schreef Cygne het volgende:
Ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis. *O*

Dikke glittersticker van de gynaecoloog dus! O+
Fijn! ook geen dagcurves meer prikken enzo?
disclaimer
pi_168712552
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Fijn! ook geen dagcurves meer prikken enzo?
Nope. :D

Ik liet haar mijn bestandje met curves zien en toen viel ze al bijna van haar kruk. Toen ik vertelde dat ik niet eens een dieet volgde zat ze al helemaal zo. :o _O- Zij dacht niet dat daar nog iets raars mee zou gebeuren en met de groei ook niet. Lekker thuisbevallen dus. O+
pi_168712627
Wat een goed nieuws Cygne! Na jullie voortraject gun ik je zo dat je over een week of 6 in een poep en een scheet thuis bevalt. O+
pi_168712797
Goed nieuws Cygne, maar goed dat je het bed hebt geregeld. Hahaha *O*
pi_168712879
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef WupWup het volgende:
Marel, zit die jeuk niet op je handpalmen en voetzolen?
Nee, op heel veel plekken maar daar niet ;) . Ik meld het steeds braaf bij de VK, en die reageert nog niet bezorgd geloof ik...

Wat een goed nieuws, Cygne! Die zag je niet aankomen misschien?
  maandag 6 februari 2017 @ 16:05:13 #127
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168712897
Woei Cygne, wat een goed nieuws! *O* *O* *O* Fijn zeg!
pi_168712931
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:04 schreef marel88 het volgende:

[..]

Nee, op heel veel plekken maar daar niet ;) . Ik meld het steeds braaf bij de VK, en die reageert nog niet bezorgd geloof ik...

Wat een goed nieuws, Cygne! Die zag je niet aankomen misschien?
Ok, gelukkig. Dan is het idd vooral heel irritant.

Cygne, wat super!
pi_168713178
Supernieuws Cygne! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168713360
Cygne, wat fijn!! Ben je eigenlijk al met verlof?
pi_168713698
Oooooooh Cygne wat fijn *O* *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168713837
Wat super Cygne! :s)
pi_168714151
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:07 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ok, gelukkig. Dan is het idd vooral heel irritant.

Cygne, wat super!
Ik dacht het zelfde als jij volgens mij! (panisch voor jeuk hier, sinds de vorige zwangerschap)

Cygne, wat een super goed nieuws! :Y
pi_168714434
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:53 schreef Selvaria het volgende:
Wat een goed nieuws Cygne! Na jullie voortraject gun ik je zo dat je over een week of 6 in een poep en een scheet thuis bevalt. O+
Sowieso poepen tijdens de bevalling :W

Cygne, wat ontzettend fijn!!
pi_168714439
Wat een goed nieuws Cygne! En 34 weken *O*

SQ ook al 37 weken :o *O*
pi_168715600
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:04 schreef marel88 het volgende:

[..]

Nee, op heel veel plekken maar daar niet ;) . Ik meld het steeds braaf bij de VK, en die reageert nog niet bezorgd geloof ik...

Wat een goed nieuws, Cygne! Die zag je niet aankomen misschien?
Nee niet zo! Wel opgelucht nu. O+
Ga over twee weken pas met verlof. Maar heb de luxe dat ik thuis werk (freelance) en alles zelf in kan delen dus het valt me ook niet zwaar gelukkig.
pi_168720770
Dat is heel goed nieuws, Cygne. Ben je mooi weer vanaf.

Ik was vandaag ook weer bij vk, en I was mee. Het praat iets minder handig als je een peuter op schoot hebt die de hele tijd vraagt, wijzend naar van alles, "Wat is dat?" :D . Maar goed, toch wel alles kunnen bespreken. De pijn die ik voel, is te verklaren door de poef die mijn buik heeft gedaan. Verder ging hij vrolijk bewegen toen ze aan mijn buik zat (I mocht er ook bij staan en 'helpen', erg lief). We krijgen een groeiecho. Er was geen aanleiding voor, volgens haar is dat nu redelijk standaard? Ik had er niet meer op gerekend, dus wel leuk nog een echo. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168720982
Wat fijn cygne! *O*

En 37 weken voor SQ *O*
pi_168721519
Fijn nieuws Cygne! Nu hopelijk geen gedoe meer!

Beter een vragende peuter op schoot, dan een rondwandelende dreumes die alle laatjes open trekt en nog even zijn luier vol poept. O is dus maar 1 keer meegeweest :') Maar voor I wel leuk, maakt het misschien ook weer wat echter?

Ik heb een bewegende baby in m'n buik! Voel nu regelmatig heel duidelijk zachte schopjes oid, maar wel allemaal rond dezelfde plaats, dus baby twee doet nog niet zoveel denk ik.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 6 februari 2017 @ 21:48:06 #140
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168722010
Ik heb ook vandaag opeens allemaal gekke dingen in mijn buik! Alleen wacht ik steeds op plopjes en ik vind het meer bubbels :') dus geen idee of het de baby is of mijn darmen die opeens vreemde dingen doen.
Ik zeg baby O+

En I die ging helpen O+ Ik vind grote broers/zussen die helpen altijd zo lief! Vriendin is net bevallen en als je dan grote zus ziet met de baby word ik al bijna ongeduldig voor nummer 2 :D
pi_168722111
Klinkt tof Franny! En I O+
Beweegbaby voor FF!

Het voelde fijn om het ziekenhuis af te sluiten met deze gynaecoloog. Heerlijk droge humor, lekker nuchter en direct. Mijn gevoel erkennen maar tegelijkertijd geruststellen. En de echo was echt leuk. Alles aanwijzen wat hij deed 'Zagen jullie dat? wat gaaf he! O+', Daarna opmeten en na de laatste meting meteen benoemen dat het er allemaal keurig uitzag. Gemiddeld nog steeds een p10 kindje, maar daar was 'helemaal niks mis mee'.

Maar wel blij dat ik er klaarrr mee ben. *O*
pi_168722175
Oh heerlijk, Cygne, zo'n echo. :) .

Dat is leuk, de eerst bewegingen voelen. O+ . Bubbels, plopjes, what's in a name. Allemaal baby. :D .

Ik verbaas me er toch al over hoe 'echt' het voor I allemaal is en hoe geduldig ze is. Van de week zat ik even te kijken naar een filmpje van een baby in een tummy tub (wil ik deze keer aanschaffen, denk ik) en dan wil ze meekijken en dan gaat ze al helemaal bedenken dat zij de baby dan wel zal vasthouden en dat de baby daarna afgedroogd moet worden etc. O+ . De vk begon over borstvoeding geven. En toen vroeg ik aan I: Dat weet jij wel he? Krijgt de baby straks borstvoeding? En I: "Jaa, heel veel. Want daar moet ie van groeien. Net als ik, ik ben al heel groot." O+ .

Het enige puntje is wel dat ze een duidelijke voorkeur heeft voor een zusje. Dus ik zeg nu gewoon elke keer: dat is ook leuk, maar ik denk dat het een jongetje wordt. O-) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168726441
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 10:13 schreef Nanuke het volgende:
Dankjulliewel. :) Ik denk dat dat de komende dagen dan maar gewoon uitproberen wordt. Fruit was sowieso al goed, maar dat vult dus eigenlijk niet genoeg. Even ontdekken wat er dan nog meer goed gaat. Ik merk dat het vooral s middags heel vervelend is, dus misschien dan maar eens een dutje proberen. :P
Hier hielpen pepermuntjes tegen misselijkheid en antagel ook tegen misselijkheid en tevens geen last van maagzuur. Half uurtje voor het eten :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_168727259
Wat lief Franny!

Iemand nog tips tegen een verstopte neus? Omdat deze verkoudheid from Hell al zijn derde week in is gegaan, mag ik geen goeie neusspray meer gebruiken. Voor het slapen gebruik ik heel af en toe de kindervariant, maar die werkt maar drie a vier uur. En daarnaast irriteert de spray mijn neus heel erg, misschien ook omdat ik eigenlijk had moeten stoppen (vorige week ook wel gestopt, maar het is nu weer zo erg..). Zoutspray helpt nauwelijks, stomen ook maar even. Dus dat zijn geen oplossingen om de nacht door te komen. En ik wil zo graag slapen!! En dan langer dan steeds maar een uurtje.
pi_168727274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 04:42 schreef Gogo83 het volgende:
Wat lief Franny!

Iemand nog tips tegen een verstopte neus? Omdat deze verkoudheid from Hell al zijn derde week in is gegaan, mag ik geen goeie neusspray meer gebruiken. Voor het slapen gebruik ik heel af en toe de kindervariant, maar die werkt maar drie a vier uur. En daarnaast irriteert de spray mijn neus heel erg, misschien ook omdat ik eigenlijk had moeten stoppen (vorige week ook wel gestopt, maar het is nu weer zo erg..). Zoutspray helpt nauwelijks, stomen ook maar even. Dus dat zijn geen oplossingen om de nacht door te komen. En ik wil zo graag slapen!! En dan langer dan steeds maar een uurtje.
Hopelijk slaap je alweer, maar zo niet: bij mij helpt zoutoplossing neusspray ook voor geen meter, maar spoelen met een zelfgemaakte wel. Beetje smerig maar dan ben ik er wel vaak snel vanaf. Theelepeltje zout ongeveer in een glas water oplossen (beetje lauw, iig niet ijskoud, en voor hoeveelheid zout beetje proberen, beter te slap beginnen en na eerste keer snuiven wat toevoegen dan andersom). Beetje van de oplossing op een lepel, met één neusgat goed diep opsnuiven, paar keer herhalen. Dan komt er vaak wat snot los wat (vnl aan de andere kant) je neus of mond uitloopt (jep, dit is het beetje smerige gedeelte). Herhalen met andere neusgat. Dat een aantal keer per dag doen. Zelfde ontsmettende werking als zoutoplossing neusspray uit een flesje, maar dan wat sterker.
Disclaimer: ik ben niet zwanger of ooit zwanger geweest (hoi, lurker hier) dus weet niet of er redenen zijn om dit zwanger niet te doen. En als de zoutoplossing spray je neus al irriteert kan het zijn dat dit dat ook doet. Wat mij vaak helpt bij geïrriteerde neus is om klein beetje vaseline op het randje aan de binnenkant van je neus te smeren, dat verzacht wat.
Sterkte!
pi_168728139
Bewegende babies voor FF en Stroop O+ *O*

Leuk nog even babyspieken Cygne! En superfijn dat het nu klaar is met al dat onnodige geprik en controleer.

Heb je nog wat kunnen slapen Gogo? :*

Franny, leuk he die betrokkenheid van de peuters O+ F was gisteren ook mee naar de controle en mocht de doppler vasthouden toen we het hartje gingen luisteren O+ Het besef van borstvoeding heeft hij ook wel, al zegt hij dan zelf dat hij melk in z'n borstje heeft voor zusje :D

Verder mijlpaal vandaag, voor het eerst is er iemand voor me opgestaan in de trein *O* Oh, en 32 weken vandaag :s)
pi_168728244
Mijn peuter gaat me vooral overtuigen hoe klein zij zelf heus ook nog is als het over borstvoeding gaat :D

Gogo, dat is ook heel vervelend om wakker voor te worden. Ik weet behalve zoutoplossing ook niks effectiefs. Een ui naast je bed vind ik vies.
pi_168728846
Thumbs down voor snotneuzen.

Persoonlijk ren ik nogal snel naar de huisarts met snot i.v.m. benauwdheid. Ik krijg dan vaak een ander soort neusspray (met ontstekingsremmende werking) die beter werkt (na een tijdje, helaas niet direct).
Ik ben geen arts en kan niet in jouw neus kijken (gelukkig :P ), maar een afspraak met de huisarts kan geen kwaad. ;)

32 weken voor Fazz! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:48:00 #149
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168728906
Cygne wat heerlijk dat je niet maar naar het ziekenhuis hoeft! Echt heel fijn.

En Stroop aan de bubbels! Ik voel ook gekke dingen, en dan weer een poos niks, leuk is het.
Bij FF dus 1 bewegende baby? Gek idee. Is misschien ook wel lastig echt te onderscheiden als ze zo klein zijn en nog veel kunnen bewegen?

Gogo wat rot van je verkoudheid. Geen nieuwe tips helaas.
Edit vanwege Messina's bericht: bellen kan altijd, maar bij een 'gewone' verkoudheid verwacht ik dat de huisarts niets extra's gaat doen behalve je sterkte wensen.

Marel die jeuk klinkt ellendig. Ik hoop dat smeren een beetje helpt.

Ik moest net uit het niets opeens weer overgeven :'( Het ging een stuk beter eigenlijk. Gelukkig ben ik gewoon thuis vanmorgen. Misschien is dat ook wel het probleem: op werkdagen ga ik onmiddellijk ontbijten en nu was ik aan het rommelen, thee al op, brood nog onderweg. Dat werd blijkbaar niet gewaardeerd. Ik noteer het, maag, wil je nu weer normaal doen aub?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168729365
Wat vervelend Lemijn! Hopelijk blijft het bij één keer!

Ik ben al twee dagen kansloos aan het schoonmaken. Electrasnoeren van tv e.d., glas van fotolijstjes... Want iedereen weet hoe vies glas van fotolijstjes worden. 8)7
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168729578
De tip van de smoothie was de beste eraf. Ik doe er zo'n beetje drie kwartier over om hem weg te krijgen in de ochtend, maar gister en zondag heb ik de rest van de dag gewone beetjes (boterhammen, crackers, fruit) kunnen eten. Gister zelfs gewoon een beetje avondeten! Ik moet oppassen dat ik niet teveel eet in een keer, en wel regelmatig iets. Maar als ik daar rekening mee houd is het allemaal goed te doen! Jullie zijn helden, allemaal. O+

Jompel voor Cygne, want ik vind het zo gaaf dat het goed gaat. *O* En beterschap voor de ziekenboeg. :*

Dan ga ik nu het topic weer uitsluipen. Ik meld me misschien wel weer als alles goed blijkt. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:45:15 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_168729814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:19 schreef Messina het volgende:
Wat vervelend Lemijn! Hopelijk blijft het bij één keer!

Ik ben al twee dagen kansloos aan het schoonmaken. Electrasnoeren van tv e.d., glas van fotolijstjes... Want iedereen weet hoe vies glas van fotolijstjes worden. 8)7
nou, met een peuter in huis wil dat best :D

Lemijn, balen van de misselijkheid! Ik zit overigens ook over te geven dus misschien toch een virusje? Sterkte!

Plopjes en blubjes voor Stroopwafelmeisje en FlyingFish, zo leuk O+
disclaimer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:48:04 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_168729850
Meer llm's die zo naar het einde toe minder krachtige beweging voelen? Tot vorige week ging het best flink tekeer maar het is nu best timide allemaal. Ik maak me niet echt zorgen want hij beweegt wel, maar het is stukken minder obvious. Zal wel ruimtegebrek zijn?

(Vorige zwangerschap was het vrij constant timide namelijk :P)
disclaimer
pi_168729952
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Meer llm's die zo naar het einde toe minder krachtige beweging voelen? Tot vorige week ging het best flink tekeer maar het is nu best timide allemaal. Ik maak me niet echt zorgen want hij beweegt wel, maar het is stukken minder obvious. Zal wel ruimtegebrek zijn?

(Vorige zwangerschap was het vrij constant timide namelijk :P)
Exact dat. :Y

Mijn ribben en ik hebben daar nog even flink van genoten. :Y)
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:06:28 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_168730158
Ah mooi selvaria, ik dacht al wel dat het vrij normaal was :)

Hoe zou het eigenlijk met dobbey zijn?
disclaimer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:11:46 #156
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168730277
Bij jou wel een virus denk je Stormqueen? Vervelend! Hier zeker niet hoor, het patroon is me te bekend helaas. Ik denk dat ik ook wel een beetje te hard heb gewerkt de afgelopen dagen, dus ik ga nog maar weer even gestrekt zometeen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:16:33 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_168730375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:11 schreef Lemijn het volgende:
Bij jou wel een virus denk je Stormqueen? Vervelend! Hier zeker niet hoor, het patroon is me te bekend helaas. Ik denk dat ik ook wel een beetje te hard heb gewerkt de afgelopen dagen, dus ik ga nog maar weer even gestrekt zometeen.
heel verstandig! Hopelijk dan maar een eenmalige terugval :*

Nee ik denk de combinatie ruimtegebrek / verkoudheid hier. Er zit te veel snot en slijm overal :')
disclaimer
pi_168730519
Ah, hier de combinatie snot/slijm/beginnende zwangerschap waardoor ik moet overgeven. Gezellige ziekenboeg, dit topic O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:28:01 #159
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168730579
Gedeelde smart O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168730595
Boh sterkte allemaal in de ziekenboeg! Hier gelukkig niks *afklopt*

Wel een beetje moeier dan normaal, net als begeleider van de kleuterklas mee geweest naar het politiebureau :D Was maar een uurtje, maar het maakte erg veel indruk op de kindjes _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168730983
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Meer llm's die zo naar het einde toe minder krachtige beweging voelen? Tot vorige week ging het best flink tekeer maar het is nu best timide allemaal. Ik maak me niet echt zorgen want hij beweegt wel, maar het is stukken minder obvious. Zal wel ruimtegebrek zijn?

(Vorige zwangerschap was het vrij constant timide namelijk :P)
Op zich is het wel normaal dat bewegingen veranderen door ruimtegebrek, maar de frequentie moet ongeveer hetzelfde blijven. Als dat vermindert, dan contact opnemen.
Mijn kind trekt zich overigens niks aan van die richtlijnen. Gisteren nog een bult van zeker 3 cm uitstekende voet :')
pi_168731297
Die van mij heeft ook nog genoeg (teveel) plek voor halve salto's, maar van vorige zwangerschappen herken ik het wel.

Beterschap voor de zieken, doe het rustig aan als dat lukt :*

Hier tamelijk fit, alleen een dichte neus. En mijn kids slapen momenteel zo lekker (niet nu maar 's nachts :P ), das toch wel heel goed getimed! (Klopt af)
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:06:46 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_168731335
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:47 schreef WupWup het volgende:

[..]

Op zich is het wel normaal dat bewegingen veranderen door ruimtegebrek, maar de frequentie moet ongeveer hetzelfde blijven. Als dat vermindert, dan contact opnemen.
Mijn kind trekt zich overigens niks aan van die richtlijnen. Gisteren nog een bult van zeker 3 cm uitstekende voet :')
mja. Gisteren was het significant minder, maar als ik het minder goed voel is het ook lastig om daar echt een oordeel over te vellen lijkt me.
Vandaag weer wat meer. Ik wil ook niet elke keer voor niks in de stress gaan zitten eigenlijk :@ dat heb ik de vorige zwangerschap al genoeg gedaan.
disclaimer
pi_168731824
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mja. Gisteren was het significant minder, maar als ik het minder goed voel is het ook lastig om daar echt een oordeel over te vellen lijkt me.
Vandaag weer wat meer. Ik wil ook niet elke keer voor niks in de stress gaan zitten eigenlijk :@ dat heb ik de vorige zwangerschap al genoeg gedaan.
Maar voor niks in de stress is als je twijfelt/ het niet helemaal vertrouwt misschien maar toch niet bellen gaat. Een kort belletje met de vk en overleggen what to do is zo gedaan en scheelt een hoop stress.
Niet jezelf gek maken he :*
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:15:44 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_168732645
Nee, zal ik niet doen ;) :*
disclaimer
pi_168733006
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mja. Gisteren was het significant minder, maar als ik het minder goed voel is het ook lastig om daar echt een oordeel over te vellen lijkt me.
Vandaag weer wat meer. Ik wil ook niet elke keer voor niks in de stress gaan zitten eigenlijk :@ dat heb ik de vorige zwangerschap al genoeg gedaan.
Je hoeft ook niet in de stress te gaan zitten. Ik raad wel eens aan een paar (2-3) vaste momenten op de dag te kiezen om even stil te staan bij de vraag of je je kind de afgelopen uren hebt gevoeld. Zo niet, dan ga je daar even een half uur bewust mee bezig zijn. En dan merk je dat hij toch wel de hik heeft. Of je bekken zit te kietelen ( :') ) of je lever aan het masseren is... Ook die mini-bewegingen tellen gewoon mee.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:35:38 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_168733024
Omg de hik heeft ie echt tien keer per dag. :')
Volgens mij krijg ik een hollebollegijs O+
disclaimer
pi_168733107
Mijne heeft nooit de hik :o
De 2 eerste van m'n zusje hadden wel vaak de hik, en daar kon je het verschil in karakter al merken: 1e was er gelaten onder en bleef rustig, 2e werd er kwaad van en werd juist druk :D O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168733171
Pff, alweer 2 topics verder... :@

Wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad en het is echt waar!
#2 is onderweg :D

We zitten nu op 9w6d en zijn dus 6 september uitgerekend. O+

Nu gaat het grote plannen beginnen.
We zitten aan het begin van een nieuwbouwproject, wat nu nog heel veel afwachten betekent.
Maar wat straks omgezet wordt in huis verkopen, hopelijk kunnen we hier tot na de bevalling blijven zitten. Zie het niet echt zitten om voor die tijd nog te moeten verhuizen naar een huur huis... :{
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:45:14 #170
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168733220
Fijn _happy_!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:48:34 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_168733296
Gefeliciteerd happy!
En nieuwbouwprojecten lopen volgens mij altijd uit, dus dat komt vast goed ;)
disclaimer
pi_168733556
Gefeliciteerd Happy!

Sterkte voor de ziekenboeg :*
pi_168734168
Gefeliciteerd happy!

Beterschap aan alle zieken, snotters en andere ongemakken :*

De kleine voelen voor Stroopwafel en FF O+ Zo leuk!

Vanochtend nekplooimeting gehad met enthousiaste echoscopiste. Extra lang mogen liggen als proefkonijn voor een leerling. Nekplooi van 2,3 mm, dus dat is al erg fijn *O*
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:42:18 #174
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168735417
Gefeliciteerd happy!
En Skittles goede nekplooi!

En ik wilde nog jompelen omdat Cygne niet meer naar de gynaecoloog hoeft!

En goed om te horen dat de mini bewegingen ook meetellen, Wup.
Soms zit er zo'n dag tussen dat ik alleen een gemasseerde lever en blaas voel :P Dan twijfel ik altijd een beetje of dat wel voldoende is.

Hoe weet je eigenlijk of de baby de hik heeft? Ik voel wel eens een ritmisch getik, maar dan hikt ze wel heel snel achter elkaar (elke seconde ofzo), dat lijkt me geen hik?

Oh en ik las dat Fazz een naam heeft, wat fijn!
Hier nog steeds geen definitieve naam.
Ik heb wel al een naam voor d'r, maar dat weet man nog niet :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:45:32 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_168735479
Babys hikken wat sneller dan volwassenen dus dat is het waarschijnlijk wel dan :Y

Fijn van de goede nekplooi Skittles!
disclaimer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:49:28 #176
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168735553
Ah tof, bij peuter nooit gemerkt :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168735626
Ik las iets over neusverkoudheid. Wat bij mij wel helpt is een Netipot. Dat kan je bij de apotheek kopen en is een soort gietertje waarmee je zout water door je neus laat lopen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:02:29 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_168738076
Ik kreeg net een mailing waar in stond dat ik nu toch wel eens na mocht gaan denken over mijn bevaloutfit. Wel zo leuk voor de foto's en je wil er op deze bijzondere dag natuurlijk wel prachtig uitzien (ja echt!). Dus ladies, gooi jullie bevaloutfitjes er maar in!
disclaimer
pi_168738601
Ok jas en matchend mutsje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168738635
Ik ga voor iets van het modehuis Eva, denk ik. Met misschien een Hema hempje erbij.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168739042
Ja! Heb jij er nog niet over nagedacht dan?

We hebben het eerst gehad over dit zeer humoristische shirt:


Maar met de vorige bevalling in gedachte was dat voor ons toch een beetje de goden verzoeken.

We vinden het wel erg belangrijk om te matchen, dus bedachten we een thema waar we ons dan op konden focussen.


Met oog op de borstvoeding waren we echter toch een beetje bang voor tepelverwarring enzo. Of verwarrende gevoelens later richting koeien. Dit viel dus voor ons ook helaas af..

We houden het nu dus bij dit matchend setje


Zoals je ziet vereist het wel een flink uitgebreid denkproces en organisatie. Het wordt dus wel eens tijd iets te bedenken, SQ
pi_168739043
Bedankt voor de tips nog! Ik heb zo'n spoelkannetje besteld, wordt morgen bezorgd. En voor vandaag toch maar zoutneusspray gehaald. Het is iig beter dan niets.

Bevaloutfits.. toevallig zag ik dit weekend een vlog van een hippe bijna-mama die inderdaad speciaal iets had aangeschaft omdat ze er wel een beetje charmant bij wil liggen tijdens de bevalling. Ik wil het liefst een pyjama die ik open kan knopen zodat baby makkelijk op blote borst kan. Maar nog niet naar gezocht..
pi_168739080
LOL @Skittles! _O-
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:57:49 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_168739455
Skittles O+ :')
disclaimer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:08:31 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_168739778
http://www.lingerievoortw(...)78bgfr0ejen8hcmto0u4


"Eindelijk positienachtkleding die je een prachtig zandloper figuur geeft!"

:')!
disclaimer
pi_168739896
Skittles, goede keuze gemaakt :D En *O* voor de dunne nekplooi.

Afgezien van de tekst is dat jurkje best oké toch SQ :)
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:14:39 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_168739981
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Skittles, goede keuze gemaakt :D En *O* voor de dunne nekplooi.

Afgezien van de tekst is dat jurkje best oké toch SQ :)
oh niks mis met het nachthemd, ik zou m zo kopen. Alleen het feit dat ze het elders als "ideale bevaloutfit" aanprezen, en dat het een zwangere een zandloperfiguur zou geven, dat begrijp ik niet helemaal :D

Of heb jij al een bevalnegligeetje klaarliggen? O+
disclaimer
pi_168740065
Neglige met een bontje :Y
Over bontje gesproken, die van mij kan ik officieel niet meer bijwerken, staat me iets van bij dat die een naam hier had....Anyhoe, poes is kwijt ;)
pi_168740170
Ik ben ook op dat punt Thee ;( Vorige keer gebruikte ik een spiegeltje dacht ik, maar nu douche ik eigenlijk altijd met de peuter. Maakt het toch wat lastiger :')

SQ, nee nog niets klaar liggen hoor. Vorige keer had ik een lang nachthemd/jurk ding, dat vond ik wel zo relaxed :)
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:23:54 #190
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168740208
Wat zou ik toch zonder fok moeten? Dan zou ik alleen over de eerste outfit van de baby nadenken! :o
Gelukkig ga ik twee keer niezen en is de baby er dan uit, dus dan kan dat ook wel in een beetje mooie outfit natuurlijk. Stel je toch voor dat je later terugkijkt naar de foto's en denkt "wat had ik aan?!???".

:')

Maargoed, als je je geld verdient met er altijd maar mooi uit zien en hip zijn, en je baby waarschijnlijk direct op insta moet knallen, moet dat er wel allemaal een beetje leuk uit zien.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:30:26 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_168740367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:18 schreef Theeleuter het volgende:
Neglige met een bontje :Y
Over bontje gesproken, die van mij kan ik officieel niet meer bijwerken, staat me iets van bij dat die een naam hier had....Anyhoe, poes is kwijt ;)
limonetest *O*
Mij lukt het zelfs liggend in bad niet meer ;(
disclaimer
pi_168740489
Ah, Limone was het, kon er niet meer op komen! Ik doe geen moeite meer, werk wel wat zijkantjes bij als ik een zwembad in ga :+
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:36:54 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_168740518
Mijn hoeha is inmiddels ook voor de buitenwereld aan het oog onttrokken dus het zal wel :Y)
disclaimer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:39:16 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_168740577
Maar goed, ik denk dat ik toch voor adamskostuum ga dit keer. De vorige keer had ik er helemaal niet bij stilgestaan en ben dus bevallen in mijn enige passende bh en een hemdje. Die dus helemaal onder bloed, smeer en meconium mee terug naar huis ging. Plus dat ik eerst die bh nog uit moest worstelen voor ik mijn baby aan kon leggen. Niet handig.
disclaimer
pi_168741249
Lijkt me zo koud, bevallen in m'n blootje. Dus ik neem wel iets mee, het kan altijd nog uit als ik het toch warm krijg.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:18:24 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_168741641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:03 schreef Gogo83 het volgende:
Lijkt me zo koud, bevallen in m'n blootje. Dus ik neem wel iets mee, het kan altijd nog uit als ik het toch warm krijg.
nou, koud zul je het niet snel krijgen hoor. Het is redelijke topsport ;) (vooral bij het laatste stukje he. Je hoeft niet bij je eerste wee alles uit te trekken :D)
disclaimer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:40:16 #197
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168742409
Ik ga ook voor bloot! Wel zo eerlijk tegenover de baby :P en gewoon, makkelijk om 'm dan huid op huid te krijgen. En warm is het vast wel inderdaad.

Hoewel ik nu twijfel door Skittles' goeie suggesties...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168742806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, koud zul je het niet snel krijgen hoor. Het is redelijke topsport ;) (vooral bij het laatste stukje he. Je hoeft niet bij je eerste wee alles uit te trekken :D)
Topsport? Ik ga net als stroopwafelmeisje voor twee keer niezen hoor!
pi_168743044
Oh die bevalling bij vier handen op één buik is echt episch (de reactie van de vader in ieder geval). _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168743134
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:57 schreef Franny_G het volgende:
Oh die bevalling bij vier handen op één buik is echt episch (de reactie van de vader in ieder geval). _O- .
Ik ben benieuwd, loop een kwartiertje achter..
pi_168743150
Een goede nekplooi voor Skittles *O* en een goede echo voor happy *O*

De naam van die website alleen al SQ, lingerie voor twee :') Met bijpassende string voor je verse baby!

Ik had vorige keer een oud shirt meegenomen, maar uiteindelijk in een gewoon shirt bevallen waar ik geen moment aandacht aan geschonken heb, pas achteraf dat ik me bedacht dat dat eigenlijk helemaal geen handig shirt was vanwege aanleggen en vlekken... Maar heb het shirt apart gelegd na de bevalling (na het wassen natuurlijk :P) en die gaat straks ook weer mee de tas in voor baby's 2 en 3. Is ook een van de weinige kledingstukken die ik niet uitgeleend heb aan een vriendin, vond dat toch een beetje vreemd voelen...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_168743406
Ik had ook een bevalshirt klaarliggen (één die linea recta de prullebak in mocht daarna). Maar ben uiteindelijk de bevalling ingegaan met wat ik die dag aanhad, en geen moment gedacht: nu ga ik even omkleden voor de bevalling. Op de foto's zie ik dat ik niks aan heb, dus ik denk dat ik steeds een laagje uit heb getrokken :? . Koud was het in elk geval niet, dat weet ik nog wel :%
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:08:48 #203
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168743477
Skittles :D

Vorige keer had ik een nachthemd die makkelijk open kon voor baby op de borst. Ik zal 'm eens opzoeken, thanks SQ :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:35 schreef Theeleuter het volgende:
Ah, Limone was het, kon er niet meer op komen! Ik doe geen moeite meer, werk wel wat zijkantjes bij als ik een zwembad in ga :+
Interessante patroontjes lukt me ook niet meer, maar alles d'r af kan ook op gevoel :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:09:08 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_168743493
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:57 schreef Franny_G het volgende:
Oh die bevalling bij vier handen op één buik is echt episch (de reactie van de vader in ieder geval). _O- .
ja mooi he :D
Al is het wel weer een triest verhaal ;(
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 21:18:06 #205
269689 crew  Viv
pi_168743836
Ik had wijde T-shirts in mijn vluchtkoffer voor de poliklinische bevalling, maar ik ben in mijn blootje thuis bevallen. Komt door de verloskundige, die zei "Ga lekker in bad, nu heb je nog de tijd!" maar ik kon de weeën in bad niet goed opvangen en zo veel tijd had ik achteraf gezien niet. :D
pi_168743857
In vergelijking met de andere verhalen dit seizoen is deze eigenlijk vrij positief. Ik vind die moeder/oma ook heel verstandig en dat meisje gaat er ook wel iets van proberen te maken, denk ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168743883
Aflevering is nog niet terug te kijken online :(

*edit*
Ja, nu wel! :P

[ Bericht 31% gewijzigd door Messina op 07-02-2017 21:39:33 ]
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:19:37 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_168743893
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:18 schreef Franny_G het volgende:
In vergelijking met de andere verhalen dit seizoen is deze eigenlijk vrij positief. Ik vind die moeder/oma ook heel verstandig en dat meisje gaat er ook wel iets van proberen te maken, denk ik.
ja het pakte verrassend goed uit op het eind, viel me mee. Deze rookte niet eens!
disclaimer
pi_168747317
Ik heb laatst even wat extra fijna pyjama's gekocht en wat dikkemannenonderbroeken voor in de kraamweek.

Kwam wel even goed uit want ik mag weer fijn een nachtje logeren op de kraamafdeling met een infuus buscopan. Linkernier wilde ook meedoen. }:|
pi_168747444
Hoera voor de goede echo's *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168747495
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:51 schreef Cygne het volgende:
Ik heb laatst even wat extra fijna pyjama's gekocht en wat dikkemannenonderbroeken voor in de kraamweek.

Kwam wel even goed uit want ik mag weer fijn een nachtje logeren op de kraamafdeling met een infuus buscopan. Linkernier wilde ook meedoen. }:|
oi dat is stom :( :*
Hier een slaapshirt waar ik vorige keer in bevallen ben, dat wil ik nu weer aan O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168750854
Oh, wat balen toch weer Cygne!

De eerste keer had ik een oversized nachthemd aan, zo eentje van de zeeman, zat heerlijk. De tweede keer in bad had ik een hemdje en een onderbroek aan. Volgens mij beide uitgedaan toen ik tegen het einde aan zat.

Al een tijdje goed geslapen 's nachts maar nu is het toch mis. Was zo moe gisteravond dat ik rond 7 uur mijn ogen eigenlijk al niet meer open kon houden. Nooit een goed idee om daar aan toe te geven. Vandaag maar even kijken of ik een middag dutje kan doen zodat ik op een wat beter tijdstip naar bed kan.
pi_168751619
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oi dat is stom :( :*
Hier een slaapshirt waar ik vorige keer in bevallen ben, dat wil ik nu weer aan O+
Zo heerlijk is dat. O+

Buscopan sloeg gisteren (na een extra shot in infuus) lekker snel aan.

Gisteren niks kunnen eten, geen eetlust en alles uitspugen. Vanochtend hongerrr dus dat is een goed teken. Ziekenhuis hier is net een hotel, ze hebben hier serieus roomservice met allemaal vers spul. O+ Later vandaag weer echo nieren en dan vannacht weer in mn eigen bed hoop ik.
pi_168751622
Hoi!! Ik ben er weer. Een weekeind weggeweest en gisteren de MAX aan fazzoletti's gebruikt te hebben. Weer een beetje mens :') Het waren wel Paw Patrol fazzoletti's, dus dat verzachte de pijn gelukkig een beetje O+

Balen van de jeuk Marel. Jeuk is echt gekmakend! Hoop dat de creme een beetje werkt!

Een wiebelbaby voor FF en Stroop! Ik hoop dat je die andere ook snel gaat voelen FF. Lijkt me gek. Twee afzonderlijke mensen in je! O+

Franny, wat klinkt je kleine lief voor de baby zeg O+ Senn wil baby nog steeds in de sloot gooien :D :') Hij zal het heus niet zo rot bedoelen. Want hij heeft wel gezegd dat ze in zijn lievelingssloot mag :D Daar waar we altijd gaan zwemmen mama, die met de hondjes (heel vlak bij huis)

Ui naast je bed... Ik deed het bij Senn wel eens als hij verkouden was. Dan haalde ik 's ochtends altijd een broodje frikandel uit bed voor mijn gevoel :D :Y)

Hopelijk maar 1x nog Lemijn! :( Spugen is stom!

Nestel voor Messina O+ Electrasnoeren zijn dus echt het ondergeschoven kindje qua soppen. Die verdienden ook gewoon af en toe een sopje O+

YAY voor de goede Echo Happy!

Sylver. Dat ritmisch getik voel ik ook af en toe. Ik dacht ook dat het te snel was voor de hik, maar kon niet bedenken wat het dan wel kon zijn :D

Oh god! Die bevaloutfits :D :D :D Geweldig!! Ik wil wel graag zo'n shirt met allemaal knoopjes aan de voorkant. Soort baseball shirt die ze vroeger OVERAL verkochten maar nu niet meer :(

Jeutje Thistle... 03.22 is wel heel erg vroeg om wakker te zijn! Ik hoop dat je stiekem toch nog een beetje geslapen hebt!

Ik ben vandaag de vakantie was (en echt. Het is zoveel alsof ik een maand weggeweest ben :o ) aan het wegwerken. Hoop vanmiddag aan de babykleertjes te beginnen O+ Ik had al best veel. Maar ik was een heel klein beetje vergeten dat ik Senn zn kleertjes uitgezocht had. Dat is dus ook nog zo'n hele storage box vol :D Tis maar goed dat ik dus voorlopig niets meer hoef te kopen. Mijn auto moest gemaakt worden. Ff 350 euries aftikken waar ik niet op gerekend had.
pi_168751833
Ik was toen al een tijdje wakker maar gelukkig daarna nog wel geslapen :)

Ik had al gegoogled maar kwam steeds op pasta uit, wat is Fazzoleti?
Edit: ben er al achter, zakdoekjes verwijzend naar de user

Cygne, geniet nog even van de roomservice, hopelijk kun je er morgen geen gebruik meer van maken :*

[ Bericht 6% gewijzigd door Thistleweed op 08-02-2017 09:50:42 ]
pi_168753232
Cygne, sterkte ermee! Hopelijk snel weer thuis.

Wat betreft kleding bevalling: tijdens de ontsluitingsweeën maakt het inderdaad weinig uit wat je aanhebt. Je wilt vooral comfortabel zijn, niet te warm en niet te koud. Ik had gewoon een zwangerschapslegging aan, een hemdje en een vest. Bij de persweeën trok ik steeds wat meer uit; het duurde vrij lang (ja, twee keer niezen kan dus echt anderhalf uur duren mensen 8-) ), en ik kreeg het warm, mijn bovenkleren zaten me in de weg op de baarkruk etc. Meteen na de bevalling lag ik helemaal te rillen en te shaken van inspanning/emotie en ik kreeg het ineens erg koud. Dus toen wilde ik - ondanks het huid op huid contact, - heel graag wel weer iets warms aan. Gewoon lekker makkelijke kleding en laagjes is volgens mij dus fijn.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 8 februari 2017 @ 11:01:44 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_168753425
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:51 schreef Cygne het volgende:
Ik heb laatst even wat extra fijna pyjama's gekocht en wat dikkemannenonderbroeken voor in de kraamweek.

Kwam wel even goed uit want ik mag weer fijn een nachtje logeren op de kraamafdeling met een infuus buscopan. Linkernier wilde ook meedoen. }:|
hey je zou niet meer naar het ziekenhuis gaan :( sterkte -O- :*

En weer een hoop snot en slechte nachten? Echt stom. Het wordt hier ook maar niet beter in dat opzicht. Loop de hele dag half verlept te hijgen wegens nul energie. Dat mag nu wel klaar zijn.
disclaimer
pi_168754046
Hè Cygne, wat een ellende weer. Hopelijk lig je vanavond weer in je eigen bed inderdaad.
pi_168754085
Hopelijk mag je vandaag weer lekker naar huis, Cygne. :*

Wat balen van de auto, Hilz. ;( Hoop centen die je leuker had kunnen besteden. Maar babykleertjes wassen! O+

Wat is een LLM trouwens? Google helpt me niet. :P

Ik zie dat de griepgolf nog niet over is: http://www.telegraaf.nl/b(...)weer_gestegen__.html
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 8 februari 2017 @ 11:58:10 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_168754438
Laatste loodjes moeder ;)
disclaimer
pi_168754485
Ahhhh! ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168754592
Balen Cygne!! Hopelijk snel naar huis!

Ik heb vannacht eindelijk eens fatsoenlijk geslapen! Wel vier keer wakker, maar iedere keer maar kort. Merkte wel dat ik gisteren te veel Homeland heb gekeken, had hele rare dromen met complottheorieën, terroristische aanslagen en meer van dat soort ongein. Nog steeds een hoofd vol snot, maar het scheelt in ieder geval dat ik een nacht fatsoenlijk geslapen heb. Vanmiddag komt DHL tussen 14.00 en 18.00 m'n neusspoelding bezorgen, dus denk dat ik voor die tijd nog een poging tot een dutje doe.
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:36:24 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_168755158
Hahaha ja ernstig is dat. Ik heb walking dead dromen momenteel :')
disclaimer
pi_168755188
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hey je zou niet meer naar het ziekenhuis gaan :( sterkte -O- :*

En weer een hoop snot en slechte nachten? Echt stom. Het wordt hier ook maar niet beter in dat opzicht. Loop de hele dag half verlept te hijgen wegens nul energie. Dat mag nu wel klaar zijn.
Kreeg ook al op mn kop van de verpleegkundige. _O-

Infuus is er een tijdje uit en de pijn blijft ook uit. Als dat straks rond een uur of 2 nog zo is mag ik lekker naar huis.
pi_168755467
Hopelijk mag je straks inderdaad huis Cygne!

Die bevaloutfits van Skittles O+
De vorige keer had ik de kleding aan die naast mijn bed lag. Ik had onder de douche gestaan en moest ineens (tijdens de persfase) toch naar het ziekenhuis dus het eerste binnen handbereik moest aan.

Deze keer wil ik trouwens ook wel met 2x niezen klaar zijn hoor. Anderhalf uur persfase incl. ritje in de auto naar het ziekenhuis vond ik niet echt een aanrader namelijk :')
pi_168755796
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja ernstig is dat. Ik heb walking dead dromen momenteel :')
Ik ben gestopt met the walking dead kijken, ik kreeg echt bizarre dromen :o
pi_168756011
Oh Cygne, ik hoop dat je snel weer naar huis mag. Nierpijn is sowieso een bitch.

Die bevaloutfits :') ik wist niet eens dat dat een ding was. Vorige keer gewoon een hemdje aan wat nog paste en een zwangerschapslegging. Ik was ook al vrij snel na de start niet meer in staat daar nog over na te denken (teveel weeën, overgeven, alles).

Ondanks nog steeds niet beter vanavond wel eerste echo O+ voel me minder ziek en kan dit gewoon niet meer uitstellen, ben zo benieuwd of alles goed is!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168756116
Spannend LeSage!
pi_168756309
Cygne :* hopelijk heb je straks goed nieuws en mag je lekker naar huis! En dan écht niet meer naar het ziekenhuis hoor :{w ;)

Ik had wat meer grappige bevaloutfit-antwoorden met foto's verwacht! Gemiste kans dit :D

Dromen, tja. Ik droomde vannacht dat m'n vriend een huurmoordenaar had ingeschakeld wegens te weinig lichamelijk contact :')
pi_168756376
Ik heb nog wel een suggestie voor papa en baby voor tijdens/na en de eerste fotos:

pi_168756785
Ik werd een aantal keer wakker met buikpijn (in een schimmig restaurantje gegeten) en droomde vanacht een hele reeks dramatische miskramen :'(

But I'm good :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168757647
Ik heb net slecht nieuws gekregen bij de verloskundige: ik heb geen bevalbloeddruk. Alles goed dus. Mocht ik volgende week nog babyloos zijn, komt ze thuis langs. Relaxed!
pi_168758081
Mag je al naar huis Sygnitzj? Hoop het wel! O+

Walking Dead... Maandag weer nieuwe eps. Ik heb het gemist! O+ O+ O+

Spannend leSage!
pi_168758110
Cygne, beterschap!

Wup ik las dit echt als iets heel ergs, maar ik begrijp dat je lichaam nog niet aan het voorbereiden is op de bevalling?

Hier echte schopjes! Ik dacht al weken geleden wat te voelen maar nu echt dus. :)
pi_168758722
Haha, nee, niks aan de hand. Bloeddruk is flink lager dan vorige weken zelfs, terwijl je over het algemeen juist ziet dat die iets hoger wordt aan het einde.
Leuk, schopjes! O+
pi_168759039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:13 schreef Hilzillah het volgende:
Mag je al naar huis Sygnitzj? Hoop het wel! O+

Walking Dead... Maandag weer nieuwe eps. Ik heb het gemist! O+ O+ O+

Spannend leSage!
Jaaa lekker thuis weer. O+

Skittles die droom! :o _O-
pi_168759329
Wij zijn weer goedgekeurd, baarmoeder ligt nog steeds op N+2 (net als een maand terug). De explosieve groei is dus gelukkig gestopt. :P

Baby dook weer mooi weg voor de echo. :')

Cygne, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk blijft die stomme pijn weg!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168759375
Fijn dat je weer thuis bent, Cygne! Hopelijk nu tot de bevalling geen zh-avonturen meer...

Hier hetzelfde, Wup. Stabiel 100/55 oid, dat geeft geen reden te denken dat de bevalling er aan komt. Wat relaxed van het huisbezoek, ik mag gewoon naar de praktijk komen.
pi_168759453
Fijn van de vk-stickers en Cygne fijn dat je weer thuis bent!
pi_168760386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:14 schreef marel88 het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent, Cygne! Hopelijk nu tot de bevalling geen zh-avonturen meer...

Hier hetzelfde, Wup. Stabiel 100/55 oid, dat geeft geen reden te denken dat de bevalling er aan komt. Wat relaxed van het huisbezoek, ik mag gewoon naar de praktijk komen.
Ben benieuwd wie van ons eerder gaat :)
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:44:37 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_168761199
Zo spannend marel en WupWup! Ik denk eerst marel, dan wup. Geen idee waarom. Maar ik denk ook dat Cygne eerder gaat dan ik :D ik moet nog veel te veel doen :')

Spannend leSage! Ik hoop een mooie echo!
Schopjes voor ingee O+ hoeveel weken ben jij nu?

Fijn dat de groei een beetje kalmeert Messina ;)
disclaimer
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:00:49 #242
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168762328
Nah Wup, ik schrok even!
Wat fijn dat ze een huisbezoek doet dan, wat een luxe!

Ik denk trouwens ook eerst marel en dan Wup. Compleet gebaseerd op niks :P

Cygne weer thuis *O*

Echo voor LeSage, spannend! Hoe laat mag je?

Schopjes voor Ingee O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168762466
Cygne, wat goed dat je weer thuis bent! En nou niet meer terug hè?

Allemaal fijn nieuws met goede controles!

Wij mogen pas om 20.30. Dus nog even in de zenuwen...
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168763304
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:00 schreef Sylver_ het volgende:

Ik denk trouwens ook eerst marel en dan Wup. Compleet gebaseerd op niks :P

quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo spannend marel en WupWup! Ik denk eerst marel, dan wup. Geen idee waarom.

Zo fijn, wat zekerheid in deze onzekere tijden ;)

Komend weekend is volle maan, dus in mijn omgeving rekent men daar op. Zelf denk ik net over het weekend, ook nergens op gebaseerd overigens...
pi_168763415
Ik denk ook maandag, dinsdag of woensdag. We zien het wel. Zul je zien dat deze zijn tijd volledig uitzit :')
pi_168763549
Spannend lesage! Ben benieuwd hoeveel (of weinig) we schelen.

Cygne gelukkig ben je weer thuis, dat het nu maar afgelopen is met die ziekenhuisopnames!

En maar afwachten voor wupwup en Marcel, spannend!
pi_168764422
Spannend LeSage! Succes!

Fijn dat je weer thuis bent Cygne : )!

Plopjes voor Ingeee ♡!

Ik dacht ook even ojeeeeej bij het lezen van slecht nieuws, maar gelukkig niets ernstigs!

Hier lijken de ll nog zo ver weg maar als de tweede 20 weken net zo snel gaan als de eerste dan is het toch niet zo ver!

Gister ook bij de verloskundige geweest en alles was goed, fijn :)!
pi_168764573
Jullie kunnen altijd heel hard hopen op het weekend, Wup en Marel :P

Vieve, fijn dat alles goed is!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168764614
Hillzillah balen van de autokosten... Hier ook denk ik. Kwam er maandag achter dat er een barst in de voorruit zit :(.

Vervelend van het slechte slapen! Fazzoletti. Fazzoletti klinkt wel een stuk exotischer. : )

Ik had gisteren ook homeland gekeken maar daar niet over gedroomd. Wel gedroomd dat ik onze jongensnaam per ongeluk aan mijn moeder vertelde..
pi_168764980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:26 schreef Messina het volgende:
Jullie kunnen altijd heel hard hopen op het weekend, Wup en Marel :P

Vieve, fijn dat alles goed is!
Hoezo? :)
pi_168765064
Dat wilde Selv ook graag, en daar is het gelukt! :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168766588
We hebben een knipper O+ :'( O+ schatting is nu 8w3d en uitgerekend op 16 september!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168766738
Wat fijn! *O*
pi_168766770
Gefeliciteerd lesage! O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168767023
Een knipper! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 8 februari 2017 @ 21:53:31 #256
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168767248
Jaaa LeSage, goed nieuws! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168767594
Wat fijn LeSage!
pi_168767698
Super, lesage! *O*
  woensdag 8 februari 2017 @ 22:10:46 #259
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168767708
Leuk LeSage! En fijn!

Wil je niet in de OP? En Nolita? Het is zo leuk o het lijstje te zien groeien.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168767841
Fijn LeSage :)!!!
pi_168767872
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo spannend marel en WupWup! Ik denk eerst marel, dan wup. Geen idee waarom. Maar ik denk ook dat Cygne eerder gaat dan ik :D ik moet nog veel te veel doen :')

Spannend leSage! Ik hoop een mooie echo!
Schopjes voor ingee O+ hoeveel weken ben jij nu?

Fijn dat de groei een beetje kalmeert Messina ;)
Denk het niet hoor. :P
Ik moet nog heul lang. :X
pi_168768003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:27 schreef LeSage het volgende:
We hebben een knipper O+ :'( O+ schatting is nu 8w3d en uitgerekend op 16 september!
*O* *O* *O*
pi_168768044
Wat fijn van de knipper, LeSage!
pi_168768077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:27 schreef LeSage het volgende:
We hebben een knipper O+ :'( O+ schatting is nu 8w3d en uitgerekend op 16 september!
*O* fijn om ff gezien te hebben he O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168768629
Wat super lesage!! *O* schelen we 4-5 daagjes ongeveer.
pi_168769286
Gefeliciteerd LeSage! *O*
pi_168770088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:27 schreef Vieve6 het volgende:
Hillzillah balen van de autokosten... Hier ook denk ik. Kwam er maandag achter dat er een barst in de voorruit zit :(.

Vervelend van het slechte slapen! Fazzoletti. Fazzoletti klinkt wel een stuk exotischer. : )

Ik had gisteren ook homeland gekeken maar daar niet over gedroomd. Wel gedroomd dat ik onze jongensnaam per ongeluk aan mijn moeder vertelde..
Maar had je ook zes afleveringen op een dag gekeken? ;)

*O* voor knippers!!
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:19:25 #268
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168771536
*O* knippers *O* gefeliciteerd!
pi_168771538
Een knipper! Wat fijn O+
pi_168771559
Jaaa een knipper O+ Gefeliciteerd LeSage!
Make your own kind of music.
pi_168771669
YAY LeSage! Knipperrrrr!! O+

Ik droomde dus dat ik mijn baby al had. En ik sleepte haar al gelijk vanaf dag 1 overal mee naartoe. Feestjes, avondjes uit. Etentjes. Ik moest een elektrische kolf kopen bij Ikea. Ze waren daar wel heel goedkoop. 12 euro maar! Zelfs de BV voelde ik! En ik was een beetje boos op mezelf omdat ik in het ziekenhuis niet had laten controleren of ze een kort lipbandje had :o
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:54:06 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_168771705
Klinkt niet onaardig Hilz :D
Met een ikea MØLKER voor 12 piek :')

Gefeliciteerd met je knipper leSage!
disclaimer
pi_168771832
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:39 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Maar had je ook zes afleveringen op een dag gekeken? ;)

*O* voor knippers!!
Eh nee haha maar eentje... Misschien maakt dat het verschil ;). Heb je al zoveel afleveringen van het nieuwe seizoen gezien :o?
pi_168772156
Hahahaha een IKEA kolf :D ik zou er niet eens van staan te kijken :')

Homeland was afgelopen weekend geen nieuwe aflevering van toch? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168772362
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt niet onaardig Hilz :D
Met een ikea MØLKER voor 12 piek :')

Gefeliciteerd met je knipper leSage!
_O-
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:39:21 #276
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168772809
De MØLKER _O-

Vast wel gek wakker worden, Hilz :)

Over Ikea gesproken, weet iemand of Ikea nog die tweepersoons waterdichte molton verkoopt? Ik kan 'm online niet vinden geloof ik.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168772833
Ik had hem toentertijd bij de Action vandaan, sylver.
pi_168773125
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:18 schreef Vieve6 het volgende:

[..]

Eh nee haha maar eentje... Misschien maakt dat het verschil ;). Heb je al zoveel afleveringen van het nieuwe seizoen gezien :o?
Nee, ik ben overnieuw beginnen omdat ik het zo'n vette serie vind. Heb nu twee seizoenen gezien, die zes afleveringen kwamen dus vooral door de dag in bed. :)
pi_168773299
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:39 schreef Sylver_ het volgende:
De MØLKER _O-

Vast wel gek wakker worden, Hilz :)

Over Ikea gesproken, weet iemand of Ikea nog die tweepersoons waterdichte molton verkoopt? Ik kan 'm online niet vinden geloof ik.
Deze?
pi_168773481
quote:
die naam _O-

Ik heb weer een sticker van de vk *O*
En m'n bloeddruk was iets verhoogd en dankzij wupwup weet ik nu dat dat gunstig is :7
En ze is nog meer ingedaald, dat kon kennelijk :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:16:03 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_168773494
Fijn tombo! Ik mag nu voor de checkup. Hopelijk is mijn bloeddruk extreem laag :')
disclaimer
pi_168773786
Hahaha ik helpt het je hopen :*

Nou was mijn bloeddruk vorige keer ook al iets hoger dan normaal, en dat is 2 weken geleden... Dus tja _O- _O-

Ze zei wel 'tot volgende week, als je dat haalt' :o :o :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:39:51 #283
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168773890
Noobvraag:
Meestal is mijn buik onder mijn navel heel hard (nouja, onder een laagje vet) en kan ik het boven mijn navel heel ver indrukken. Dat harde is dan mijn baarmoeder (tenminste, daar voelt de vk en voel ik beweging).
Maar soms is mijn buik boven mijn navel juist hard en eronder hangt er dan maar wat bij. Ik heb ook het idee dat ik de beweging nu veel hoger voel.
Dus nu ben ik benieuwd: ligt de baby nu veel hoger en heb ik dus onderin mijn buik/baarmoeder meer ruimte = zacht, of zit ik nu liefkozend mijn maag te aaien? :')
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:41:24 #284
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168773931
Spannend Tombo! Ben je er zelf al een beetje klaar voor of mag het nog wel even duren?
pi_168774110
Oh dat herken ik niet swm, sorry!

Je maag aaien is ook lief toch :+ :P

Ik ben er op zich klaar voor ja, als ze wil mag ze komen O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 9 februari 2017 @ 11:35:08 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_168774963
Normale bloeddruk en verder ook alles prima. Lekker saai :P

Stroop, dat kan best. Mijn baarmoeder zat ook al vrij vroeg best hoog :) al voelde ik de beweging wel meestal nog laag, maar dat zal per persoon verschillen.
disclaimer
pi_168775083
Saai is goed nieuws! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168775157
Fijn SQ!

Nog gewoon ff ophouden die hap dan :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 9 februari 2017 @ 13:22:51 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_168776975
Doe ik!
ik kan niet meer naar one born every minute kijken zonder huilen :')
disclaimer
pi_168777030
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Doe ik!
ik kan niet meer naar one born every minute kijken zonder huilen :')
Dat gaat hier al niet meer sinds bevalling 1 :')
pi_168777714
Ik ga nu dus de Ikea mailen omdat ik een MØLKER wil!! O+

Maag aaien. Daar moet je ook lief voor zijn! Die komt straks helemaal in de verdrukking.

Ik voel alleen wiebels helemaal rechts. Heel gek. Maar vanmorgen wel een schop tegen mijn linker heup. Hoe dan??? Ben benieuwd welke positie Hare Majesteit nu dan ingenomen heeft.
pi_168778888
Spannend hier met al die el el emmers :s) Jullie weten de spanning wel mee op te voeren samen met die bloeddrukken van jullie.

Ik loop zo achter met lezen dat ik niet op iedereen kan reageren...

In ieder geval een welgemeende *O* voor alle knippers en schopjes! O+

_O_ Voor degenen die überhaupt ooit naar one born konden kijken zonder te huilen _O_

Hilz ik vraag me soms ook af hoe het allemaal zit daarbinnen, sindskort spelen we 'voetje of snoetje' als er ineens weer een bobbel rechtsboven tot stilstand komt :D

Verder een ^O^ voor Cygne die weer uit het ziekenhuis mocht, en nu gewoon thuisblijven ja ~O>

:W Ik begin een beetje in een bubbel te raken, kan niet wachten tot mijn verlof om lekker te tutten in het kamertje O+ Eerst nog maandje doorbuffelen en stiekem tussendoor mijn oude babymeubeltjes opknappen O+
pi_168779604
Ja, dat van die in je bubbel verdwijnen, herken ik wel, al verschilt het ook wel per dag en per bui ( :') ). Maar echt, hormonen en lesgeven, het is gewoon geen goede combi. De meeste lessen gaan helemaal prima en goed en gezellig, maar ik heb af en toe momenten dat ik - eerder en heftiger dan normaal - mijn geduld helemaal verlies. Vandaag heb ik tegen een klas geschreeuwd dat ik echt HEEL BOOS was en dat ze NU aan het werk moesten en dat ik even koffie ging halen en dat als ik terug kwam ik GEEN ENKEL geluid wilde horen. :') . _O- . Het maakte wel indruk want toen ik terugkwam, waren ze muisstil.

[Geluid van hakken op de gang. Leerlingen tegen elkaar: ssssht, sssht, daar komt ze, daar komt ze. :D .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 9 februari 2017 @ 16:02:29 #294
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168780402
Haha Franny, je hebt ze goed onder controle zo te zien!

Over bevallingen op tv gesproken: ik zag gister een scène van vier handen op een buik, waarin de trotse vader-to-be op de achtergrond stond, helemaal in shock :D
_O-
pi_168780448
Ik ben ook echt een draak met One Born: niet gewoon één traantje, maar echt unstoppable emo-huilbui.

En die bubbel: ik heb zelfs geen zin om te reageren op whatsappjes van m'n beste vriendinnen, laat staan vage bekenden. En dan voel ik me weer lullig en app ik met tegenzin terug. Zo niet ik, maar heel herkenbaar van m'n vorige zwangerschappen.
pi_168780851
Ja, bij die scène viel ik ook echt van de bank af van het lachen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168780869
voetje snoetje :D wat klinkt dat lieeef!!! O+

Ik kom nu trouwens in bijna alle series onze gekozen naam tegen. En vanmiddag appte een vriendin, die vroeg 'Wat vind je van puntje puntje puntje naam'?

Ik: :@ :@ :@ dat is baby Snorlax haar tweede naam O+
pi_168781200
*O* voor alle knippers en schoppen!

One Born kan ik ook echt niet kijken zonder te snikken ;(

Dat filmpje van 4 handen op 1 buik _O- die jonge houdt er een trauma aan over haha.

Vandaag nekplooi meting gehad, zag er goed uit!
Was toch wel een beetje gespannen, liet de kleine zich ook nog eens niet goed opmeten haha.
Hebben daardoor wel lekker lang kunnen kijken O+
pi_168781530
Ik vond 't echt zielig voor die jongen eigenlijk. Dat 'ie de vader niet bleek ;(

Yay voor een goede nekplooi. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168781629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:23 schreef Franny_G het volgende:
Ja, bij die scène viel ik ook echt van de bank af van het lachen.
Hahaha ja. Hier ook. Schoonzus appte me er zelfs nog over. _O-
pi_168781635
Laterrrr.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')