Voor de meeste mensen helemaal niets, voor mij is het een leuk knutselprojectje.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:27 schreef b2py het volgende:
Vraagje, wat voegt dit toe tov al die andere overzichten die er al zijn?
quote:
En de rest kan wel gewoon rijden?quote:Op zondag 5 februari 2017 20:43 schreef b2py het volgende:
Overweg Diemen kapot, morgen hele dag geen IC's Almere - Amsterdam Centraal.
als rotterdam groningen het maar doet morgen want ik moet een stukje wegleren morgenquote:Op zondag 5 februari 2017 20:43 schreef b2py het volgende:
Overweg Diemen kapot, morgen hele dag geen IC's Almere - Amsterdam Centraal.
Dus dan hef je de enige trein die wel veel rijtijdspeling heeft op? Logisch is het niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:47 schreef b2py het volgende:
Ruimte creëeren om de overige treinen meer speling te geven omdat je stapvoets over die overweg moet. Erg jammer dit, is ook al de ganse dag aan de gang..
Toen er nog getrokken treinen reden van 12 rijtuigen, stond er op Sloterdijk een apart bordje "12 + LOC". Dus het past maar net.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:11 schreef ReisT het volgende:
[..]
Amsterdam Amstel, Bijlmer, Sloterdijk, Zuid is allemaal max 12.
pure onwil dusquote:Op zondag 5 februari 2017 21:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dus dan hef je de enige trein die wel veel rijtijdspeling heeft op? Logisch is het niet.
De overwegmaakmeneer komt uit Staphorst?quote:Op zondag 5 februari 2017 20:43 schreef b2py het volgende:
Overweg Diemen kapot, morgen hele dag geen IC's Almere - Amsterdam Centraal.
Die komt niet langs Diemenquote:Op zondag 5 februari 2017 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als rotterdam groningen het maar doet morgen want ik moet een stukje wegleren morgen
'Stukje' zegt iequote:Op zondag 5 februari 2017 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als rotterdam groningen het maar doet morgen want ik moet een stukje wegleren morgen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | | Tijd | Spoor | Trein | Route | Opmerking | |--------+---------+------------------------------------------------------+--------------------------------------------------------------------+----------------------------------------------------| | 21:40 | 11 | 963 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-BNN-6 16414+86024+86121) | Amsterdam Centraal via Schiphol Airport | | | 21:41 | 6 | 1181 NS IC (E-LOC+ICR-GV1-9+E-LOC ) | Breda | Stopt niet op tussengelegen stations | | 21:48 | 9 | 1174 NS IC (E-LOC+E-LOC+ICR-GV1-9 ) | Den Haag Centraal via Delft, Den Haag HS | Stopt niet in Schiedam C. | | 22:00 | 3 | 970 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-HSL-6 16232+86040+86144) | Breda | | | 22:10 | 11 | 965 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-BNN-6 16424+86120+86002) | Amsterdam Centraal via Schiphol Airport | | | 22:11 | 6 | 1183 NS IC (E-LOC+ICR-GV1-9+E-LOC ) | Breda | Stopt niet op tussengelegen stations | | 22:21 | 3 | 972 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-AMR-6 16126+86039+86013) | Breda | | | 22:28 | 4 | 1067 NS ICD ( ) | Amsterdam Centraal | Rijdt niet | | 22:40 | 11 | 967 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-BNN-6 16419+86142+86119) | Amsterdam Centraal via Schiphol Airport | | | 22:41 | 6 | 1185 NS IC (E-LOC+ICR-GV1-9+E-LOC ) | Breda | Stopt niet op tussengelegen stations | | 22:49 | 9 | 1178 NS IC (E-LOC+E-LOC+ICR-GV1-9 ) | Den Haag Centraal via Delft, Den Haag HS | Stopt niet in Schiedam C. | | 22:51 | 3 | 974 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-HSL-6 16236+86112+86045) | Breda | | | 23:03 | 11 | 9271 NS IC ( ) | Amsterdam Centraal | Rijdt niet | | 23:10 | 11 | 969 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-HSL-6 16232+86144+86040) | Amsterdam Centraal via Schiphol Airport | | | 23:15 | 6 | 1187 NS IC (E-LOC+ICR-GV1-9+E-LOC ) | Breda | Stopt niet op tussengelegen stations | | 23:18 | 9 | 1180 NS IC (E-LOC+E-LOC+ICR-GV1-9 ) | Den Haag Centraal via Delft, Den Haag HS | Stopt niet in Schiedam C. | | 23:40 | 11 | 971 NS ICD (E-LOC+E-LOC+ICR-AMR-6 16126+86013+86039) | Amsterdam Centraal via Schiphol Airport | | | 23:48 | 9 | 1182 NS IC (E-LOC+E-LOC+ICR-GV1-9 ) | Den Haag Centraal via Delft, Den Haag HS | Stopt niet in Schiedam C. | | 23:51 | 4 | 978 NS ICD (E-LOC+ICR-HSL-6+E-LOC ) | Breda | Dit is een gewijzigd vertrekspoor | | 00:18 | 9 | 1184 NS IC (E-LOC+E-LOC+ICR-GV1-9 ) | Den Haag Centraal via Delft, Den Haag HS | Stopt niet in Schiedam C. | |
Ik laat elke 5 minuten een html-pagina genereren die precies op m'n telefoon past met alleen de voor mij interessante treinen/vertrekken op de relevante stations op m'n woonwerkroute. 's Ochtends heen, 's middags terug. Vind ik zelf een stuk handzamer dan al die kutapps die er zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:27 schreef b2py het volgende:
Vraagje, wat voegt dit toe tov al die andere overzichten die er al zijn?
In de railpocket etc. staan ze gewoon goed er in, dus de data is er wel (en bij de IC direct gaat het volgens mij ook wel goed). Wellicht ergens een doorkoppeling van systemen voor die 1100 die nog niet goed staat?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:45 schreef FredvZ het volgende:
Wat zou er toch zo moeilijk aan die ICRm stammen en TRAXX-en zijn om ze van de juiste informatie te voorzien?
[ code verwijderd ]
stukje ja want Leeuwarden heb ik al dus ik hoef alleen Meppel - Groningen te doen voor de rest chill ik hem in de 1e klas met koffie en een gevulde koek.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 07:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stukje ja want Leeuwarden heb ik al dus ik hoef alleen Meppel - Groningen te doen voor de rest chill ik hem in de 1e klas met koffie en een gevulde koek.
keuze genoeg het is druk zat want bijna alle zitplaatsen zijn bezet. Ik zeg bijna omdat de hc net langs in geweest dus er zijn weer handjevol stoelen beschikbaar eentje was beetje bijdehand want die kwam terug nadat de hc weg was maar hij schrok zichtbaar toen ik even opstond om te kuchenquote:
Niet alleen de nummers ontbreken, maar ook de volgorde klopt voor geen meter.quote:Op maandag 6 februari 2017 07:20 schreef MTL het volgende:
[..]
In de railpocket etc. staan ze gewoon goed er in, dus de data is er wel (en bij de IC direct gaat het volgens mij ook wel goed). Wellicht ergens een doorkoppeling van systemen voor die 1100 die nog niet goed staat?
Wellicht een vinkje die nog aan staat bij 'testritten'?
wat weet jij nou van dat spul manquote:Op maandag 6 februari 2017 08:34 schreef Salatrel het volgende:
Sandwichstammen rijden idd in vaste samenstellingen. Bij verstoringen rijden ze echter nog wel eens via Duivendrecht of via Breukelen- Bijlmer naar de watergraafsmeer waardoor ze daar in omgekeerde volgorde binnenkomen
de stoelen in 1e klas zijn best relaxed. Verder vrij weinigquote:
daar staat het tegenwoordig ook in maar bedoel je soms rijden de treinen?quote:
Nee wou ff kijken welk materieel er straks voor komt rijden tijdens mijn dienst. Had de reisplanner xtra app al maar kon die treinplaatjes niet vindenquote:Op maandag 6 februari 2017 12:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar staat het tegenwoordig ook in maar bedoel je soms rijden de treinen?
DDM1? Die mogen toch niet gekoppeld rijden? Zeker dat het geen DDAR was?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:24 schreef b2py het volgende:
Ik zag vanochtend twee gekoppelde DDM1 met de locs in het midden. Dat u het weet.
Kwam die beperking niet (mede) door het gebruik van locs uit de 1600/1800 serie?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DDM1? Die mogen toch niet gekoppeld rijden? Zeker dat het geen DDAR was?
Laat Duvel het maar niet horen, anders gaat er weer een broekje natquote:Op maandag 6 februari 2017 12:24 schreef b2py het volgende:
Ik zag vanochtend twee gekoppelde DDM1 met de locs in het midden. Dat u het weet.
Klopt, maar dat zijn aangepaste 1700's en voor zover ik weet is er nooit toelating geweest voor gekoppelde DDM1, anders dan dat de achterste gesleept wordt.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kwam die beperking niet (mede) door het gebruik van locs uit de 1600/1800 serie?
Nu rijdt er een 1700 mee, die hebben dat probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |