abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:53:29 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 09:58:11 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168584854
Goeie TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:13:52 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168585123
quote:
15s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT.
Welke stel je voor dan boef?
Laffe huichelaar
  Forum Admin woensdag 1 februari 2017 @ 10:14:44 #4
35723 crew  GGMM
pi_168585136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Welke stel je voor dan boef?
KingFlopland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 1 februari 2017 @ 10:15:16 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168585145
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

KingFlopland
Deze man weet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168585283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik weet dat sarcasme soms slecht overkomt en soms ken je elkaar niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen, maar om deze teksten te horen van iemand die gemiddeld 40-45 bans per jaar heeft..daar zakt mijn broek wel van af.

Back on topic. Feyenoord heeft niet de centjes om Ayoub aan te trekken of zijn niet bereid om zo'n uitgave te doen. Wat zijn de hoogste transfersommen van de afgelopen jaren? 3 á 3,5 miljoen?
Alsof Ayoub meer waard is dan 3,5 miljoen...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168585309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Alsof Ayoub meer waard is dan 3,5 miljoen...
Gast, gister is Yanic Wildschut vekocht voor 8 miljoen. Het is nu officieel, de wereld is lijp geworden.
BFF met GGMM
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:24:59 #8
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_168585339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Alsof Ayoub meer waard is dan 3,5 miljoen...
Ik zeg je dat ze hem niet voor minder dan 6 laten gaan. En MvG heeft een reputatie dat hij liever acht mislukkelingen koopt van rond de 3 miljoen dan een echte versterking van 8 miljoen of meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door vincenzo78 op 01-02-2017 11:01:52 ]
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:28:28 #9
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_168585400
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gast, gister is Yanic Wildschut vekocht voor 8 miljoen. Het is nu officieel, de wereld is lijp geworden.
Nounounou de wereld :P. Laten we het op Engeland en China houden.

8 miljoen in Engeland is 3 á 4 ton hier. Yanic is wel de typische doorloper waarvan ze er in Engeland nog niet genoeg hebben.
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:46:29 #10
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168585707
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:24 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik zeg je dat ze hem niet voor minder dan 6 laten gaan. En MvG heeft een reputatie dat hij liever acht mislukkingelingen koopt van rond de 3 miljoen dan een echte versterking van 8 miljoen of meer.
Vermeer, Botteghin, Toornstra, El Ahmadi, JanBaco, Elia, Jorgenson zijn allemaal mislukkelingen?

Feyenoord heeft niet de middelen/budget om 1 speler te kopen van 8 miljoen. Dan vis je in een vijver waar ook miskopen ala Vejinovic zitten. Onder de streep doet MvG het meer dan voldoende.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168585757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:46 schreef satecl het volgende:

[..]

Vermeer, Botteghin, Toornstra, El Ahmadi, JanBaco, Elia, Jorgenson zijn allemaal mislukkelingen?

Feyenoord heeft niet de middelen/budget om 1 speler te kopen van 8 miljoen. Dan vis je in een vijver waar ook miskopen ala Vejinovic zitten. Onder de streep doet MvG het meer dan voldoende.
Goede ninja-edit :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:50:05 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168585785
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Goede ninja-edit :D
Ja ik ging ondertussen het lijstje even af.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168585834
Maar MVG doet het wmb gewoon erg goed, qua in- en verkoop. Wellicht heeft niet alles extreem veel transferwaarde, maar het is wel een evenwichtige groep, en er zitten wel voldoende spelers in de selectie die wel een fatsoenlijke winst kunnen opleveren.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:12:02 #14
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_168586209
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
Maar MVG doet het wmb gewoon erg goed, qua in- en verkoop. Wellicht heeft niet alles extreem veel transferwaarde, maar het is wel een evenwichtige groep, en er zitten wel voldoende spelers in de selectie die wel een fatsoenlijke winst kunnen opleveren.
Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.

Van de aankopen vertegenwoordigen alleen Vermeer en Jørgensen echt transferwaarde. Misschien Elia..
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:23:14 #15
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168586405
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.

Van de aankopen vertegenwoordigen alleen Vermeer en Jørgensen echt transferwaarde. Misschien Elia..
Wat wil je daarmee zeggen? In de jaren van Koeman(en tevens ook MvG periode) hadden we meer transferwaarde, maar stonden we nooit bovenaan en haalde veel minder punten dan dat we nu doen. Dan heb ik toch liever dit.

Natuurlijk zou het mooier zijn als we in plaats van Toornstra en Botteghin 2 spelers hadden met minimaal zo veel kwaliteit maar dan 6 jaar jonger, zodat ze nog wat kunnen opleveren. Maar helaas zijn dat soort spelers gewoon duurder. Voor spelers als St. Juste/Ziyech betaal je dubbel zoveel geld. Dat risico kan MvG gewoon (nog) niet nemen. Wie weet na een kampioenschap.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168586426
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.

Van de aankopen vertegenwoordigen alleen Vermeer en Jørgensen echt transferwaarde. Misschien Elia..
Nou en? We zijn primair een BVO, geen handelsonderneming. Daar ligt onze kracht ook helemaal niet. Bouw liever een gebalanceerd elftal qua leeftijd en presteer. 100% voor dit beleid.
blablablabla
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:24:38 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168586432
Oh en vergeet niet dat we in 2012/2013 konden genieten van twee van de beste jeugdlichtingen van de Feyenoord geschiedenis. De afgelopen jaren liep er gewoon weinig rond op Varkenoord. Nu overigens nog steeds niet.

1e lichting met De Vrij, Indi, Cabral, Leerdam, Fer, Wjnaldum, Castainos, Clasie en helaas vertrokken Bruma.
2e lichting van Vilhena, Kongolo, Boetius, Achahbar, van Beek(?) en helaas vertrokken Ake en Ebecillio
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168586440
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.

Van de aankopen vertegenwoordigen alleen Vermeer en Jørgensen echt transferwaarde. Misschien Elia..
Ja, dat is het rijtje aardig samengevat. En Bilal kun je denk ik wel in ieder geval zonder verlies aan een Turkse club slijten.

Mijn punt is dat je de selectie moet vullen met een degelijke kwaliteit, en als je nou 'middelmaat' of oudere spelers koopt die niet te veel transferwaarde representeren, dan moet dat een toegevoegde waarde hebben aan je eigen selectie, de prestaties omhoog stuwen. En de overige basisspelers doen dat dus gezamenlijk allemaal. Zonder V/d Heijden, Botteghin, El Ahmadi, Toornstra, Kuijt, en Berghuis zouden we echt geen eerste staan. Stuk voor stuk gehaald door Van Geel.

Als je dan aankopen doet die gewoon solide moeten presteren, moeten de eigen talenten er tussendoor sijpelen, en zich moeten kunnen ontwikkelen in een stabiel presterend elftal en op die manier transferwaarde genereren.

En als die weer vertrekken, of de oudere spelers voldoen niet langer, dan moet dat weer opgevuld worden, ofwel met VO-talenten (als daar een speler op die positie loopt met voldoende kwaliteit) of een aankoop, maar dat zal dan weer niet een wereldtalent zijn, want daar hebben we simpelweg het geld (momenteel) niet voor :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:35:32 #19
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168586608
Ik vond dit trouwens op internet:
http://www.mirror.co.uk/s(...)move-teenage-9727010
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168586721
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:24 schreef satecl het volgende:

1e lichting met De Vrij, Indi, Cabral, Leerdam, Fer, Wjnaldum, Castainos, Clasie en helaas vertrokken Bruma.
2e lichting van Vilhena, Kongolo, Boetius, Achahbar, van Beek(?) en helaas vertrokken Ake en Ebecillio
Nu zijn de namen met potentie toch voornamelijk Schuurman, Hamer, Wehrmann en Vente? En in mindere mate Fernandes (waar je ineens helemaal niets meer van hoort)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:45:54 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168586818
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:24 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik zeg je dat ze hem niet voor minder dan 6 laten gaan. En MvG heeft een reputatie dat hij liever acht mislukkelingen koopt van rond de 3 miljoen dan een echte versterking van 8 miljoen of meer.
Ayoub is niet een mindere gok dan die acht mislukkelingen.
Laffe huichelaar
pi_168586856
Zouden jullie zo'n speler als Chong nog weer willen huren, zeg maar komend seizoen?
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:49:18 #23
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168586889
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Zouden jullie zo'n speler als Chong nog weer willen huren, zeg maar komend seizoen?
Nee, al zou het kwalitatief natuurlijk niet verkeerd zijn. Maar je geeft dan wel een signaal af naar andere jeugdspeler. 'Ga maar lekker naar Engeland, lukt het niet? kom je even hier terug'. Dan gaat iedereen die kant op.

Erg zonde, want hij doet het erg goed in Manchester, net als Rodney Kongolo(aanvoerder van jong Man city).
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168586890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Zouden jullie zo'n speler als Chong nog weer willen huren, zeg maar komend seizoen?
Geen wrok tegen die jongen, dus op dat vlak prima, maar hij moet dan wel meerwaarde hebben.
Ik heb totaal geen beeld van hoe ver hij van de basis af zat/zit.

Wat Satecl zegt is wel waar, maar het zou dus geen rehabilatiemomentje voor hem moeten zijn, hij zou gewoon puur een meerwaarde voor ons moeten zijn. Dan is het qua signaal naar de andere jeugdspelers ook anders.
Het moet zo zijn dat als we hem weigeren wordt ie dan gewoon aan een concurrent van ons kan worden verhuurd (zelfde niveau in binnen- of buitenland). Dan is ie gewoon welkom wmb :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168586988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Nee, al zou het kwalitatief natuurlijk niet verkeerd zijn. Maar je geeft dan wel een signaal af naar andere jeugdspeler. 'Ga maar lekker naar Engeland, lukt het niet? kom je even hier terug'. Dan gaat iedereen die kant op.

Erg zonde, want hij doet het erg goed in Manchester, net als Rodney Kongolo(aanvoerder van jong Man city).
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Geen wrok tegen die jongen, dus op dat vlak prima, maar hij moet dan wel meerwaarde hebben.
Ik heb totaal geen beeld van hoe ver hij van de basis af zat/zit.

Wat Satecl zegt is wel waar, maar het zou dus geen rehabilatiemomentje voor hem moeten zijn, hij zou gewoon puur een meerwaarde voor ons moeten zijn. Dan is het qua signaal naar de andere jeugdspelers ook anders.
Het moet zo zijn dat als we hem weigeren wordt ie dan gewoon aan een concurrent van ons kan worden verhuurd (zelfde niveau in binnen- of buitenland). Dan is ie gewoon welkom wmb :)
Snap beide standpunten wel. Vind het wel lastig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')