Ik dacht dat ze er nog mee bezig waren ik speel console hè daar moet de healthpack hack visuable patch voor Sombra bijvoorbeeld nog komen.quote:Op zondag 12 maart 2017 12:02 schreef Necrodeath het volgende:
Ik geloof echt niet dat Sombra een damage of health buff gaat krijgen binnenkort hoor.
Ze heeft al enkele buffs gehad mbt haar cooldowns, en ik denk dat ze nu op best een goeie plek staat.
Als ze een damage/health buff krijgt, icm met de cooldown buffs die ze al gekregen heeft, dan wordt ze heel snel te sterk.
Wat houdt die wijziging precies in dan ?quote:Op zondag 12 maart 2017 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop/denk dat die health packs wel een verschil gaan maken op maps zo als Hanamura en de tempel van Anubis waar je met Sombra mooi flank routes hebt met health packs vlak bij point A.
Hopelijk gaan nu meer mensen langs links boven in Anubis als ik die pack eenmaal gehackt heb.
Teamgenoten kunnen gehackte health packs door muren zien, goed QoL-ding.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 08:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat houdt die wijziging precies in dan ?
En hoezo is het een buff ?
Ik snap nog niet echt hoezo dat dan een buff zou zijn wat is qol ?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Teamgenoten kunnen gehackte health packs door muren zien, goed QoL-ding.
Quality of Life Sombra krijgt flink wat Ult-charge als teamgenoten health packs pakken die ze heeft gehacked. Tot nu toe waren die niet zichtbaar, waardoor spelers geen continue zicht hadden in welke health packs gehacked zijn, waardoor soms de verkeerde of geen packs werden gepakt (wachten op healers).quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik snap nog niet echt hoezo dat dan een buff zou zijn wat is qol ?
Ik wist niet dat je als teammate ult-charge aan Sombra geeft bij het packen van een gehackte healthpack !quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Quality of Life Sombra krijgt flink wat Ult-charge als teamgenoten health packs pakken die ze heeft gehacked. Tot nu toe waren die niet zichtbaar, waardoor spelers geen continue zicht hadden in welke health packs gehacked zijn, waardoor soms de verkeerde of geen packs werden gepakt (wachten op healers).
Nu de health packs continue zichtbaar zijn, is het makkelijker om achter die aan te gaan, wat zorgt voor snellere heals en snellere (en meer) ults voor Sombra. Dat is het idee tenminste
Ik hoop ook dat door packs te hacken op flank routes dat ze er meer gebruik van maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Quality of Life Sombra krijgt flink wat Ult-charge als teamgenoten health packs pakken die ze heeft gehacked. Tot nu toe waren die niet zichtbaar, waardoor spelers geen continue zicht hadden in welke health packs gehacked zijn, waardoor soms de verkeerde of geen packs werden gepakt (wachten op healers).
Nu de health packs continue zichtbaar zijn, is het makkelijker om achter die aan te gaan, wat zorgt voor snellere heals en snellere (en meer) ults voor Sombra. Dat is het idee tenminste
Ze mogen der steken waar de zon niet schijnt die Orisa tussen pc ptr release en console release zit veel te veel tijd.quote:
Waarom zit er teveel tijd tussen de ptr en live release? Ik snap de logica niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze mogen der steken waar de zon niet schijnt die Orisa tussen pc ptr release en console release zit veel te veel tijd.
Komen de updates voor Sombra bastion anna etc wel vanvond?
Ik snap het wel maar als je console speelt en langer moet wachten is dat gewoon kut Sombra was gelukkig maar een weekje ik hoop wel dat ze de verandering voor de andere helden doorvoeren vanavond maar zou ook wel niet dan zitten we nog een week met OP Bastion.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:12 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Waarom zit er teveel tijd tussen de ptr en live release? Ik snap de logica niet?
Tijdens de 2-3(? weet het niet zeker hoelang) weken waarin Orisa beschikbaar is op de ptr, zijn er verschillende veranderingen aangebracht, aan Orisa en andere heroes en sommige van deze veranderingen zijn ook weer teruggedraaid.
Juist om het overnerfen/-buffen tegen te gaan (zoals bij Bastion het geval was bijvoorbeeld), vind ik dit persoonlijk alleen maar een goede zaak. Ik kan mij ook voorstellen dat als je ranked speelt dat veranderingen en zeker een nieuwe hero als Orisa, flinke invloeden kunnen hebben.
Dan is het belangrijk dat er goed getest is.
Ik lees dat het meer een nerf dan een buff is.quote:
Zeker geen nerf. Waarom zou dit een nerf zijn?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees dat het meer een nerf dan een buff is.
Die gasten zijn soms apart irritante Heroes als Roadhog Bastion en Junkrat een buff terwijl leuke Heroes als D.v.a Anna en Lucio nerfs krijgen.
Spammen is dan ook een goed ding en is net zo goed aanwezig op PC. Dat lijkt me vrij logischquote:Op zaterdag 18 maart 2017 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En op console zijn de bastions Junkrats en roadhogs allemaal van die spammers.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En op console zijn de bastions Junkrats en roadhogs allemaal van die spammers.
Wat ? Dus nu release maar volgende week pas in de competitie ?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Orisa is een week na de lancering van vandaag niet speelbaar in Competitive. Blizzard leert het wel
Omdat competitive een plek is waar je goed moet kunnen spelen, waar je heroes moet begrijpen en moet kunnen beheersen. Dat lukt niet als je met 0 seconden speeltijd een nieuwe hero gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ? Dus nu release maar volgende week pas in de competitie ?
Waarom
Ben ik helemaal met je eens zou het mijn eigen team genoten ook afraden maar een tegenstander die het doet zie ik als mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat competitive een plek is waar je goed moet kunnen spelen, waar je heroes moet begrijpen en moet kunnen beheersen. Dat lukt niet als je met 0 seconden speeltijd een nieuwe hero gaat gebruiken.
Oefenen in Quick Play, daarna pas competitive.
Op consoles komt dat inderdaad vanavond pas, geen hotfixes voor consoles.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Necrodeath het volgende:
Bastion krijgt geen veranderingen meer vanavond dacht ik?
De patch waar zijn Ironclad passive terug naar 20% werd gebracht is al live, of is dit op consoles nog niet veranderd?
Ja leuk .quote:
Medals zijn inderdaad zwaar overrated (als je beter stats wil download Oversumo app). Ik heb afgelopen week een aantal keer een perfecte play gehad met Rein (earthshatter op het juiste moment, mercy chargen net voordat ze kan rezzen) waardoor we de pot wonnen. Dat zie je totaal niet terug in de medals, maar aan mn teammates te horen werd het erg gewaardeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:08 schreef Questular het volgende:
Iets wat ik me afvraag. Stel je kunt met een schone lei beginnen in deze game en wilt, nadat je het juiste level behaald hebt, zo hoog mogelijk ranken voor competitive play tijdens je placement games. Zijn er dan heroes die je een voordeel geven m.b.t. je ranked games? Stel je doet alles met Lucio dan weet je dat je, als je het een beetje goed doet, de gold medals voor healing wel binnen weet te halen en voor de rest kun je ook aardig meedraaien qua assist, kills etc. Mn Lucio is net zo goed als mn Ana maar een stuk makkelijker om zo goed mogelijke stats te halen.
Sommige classes zijn nu eenmaal beter in het behalen van medals,kills etc zonder beduidend meer impact te hebben op de game.
Of denk ik helemaal verkeerd en zit het niet zo in elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |