abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 januari 2017 @ 19:37:43 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168525573
Ik heb lasagne in de oven staan. Gewoon simpele en misschien saaie lasagne bolognese. Maar imo wel een van de lekkerste :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168525614
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb lasagne in de oven staan. Gewoon simpele en misschien saaie lasagne bolognese. Maar imo wel een van de lekkerste :9.
Lasagne :9~ Is wel mijn favo pasta..
  zondag 29 januari 2017 @ 19:39:18 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168525636
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:38 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Lasagne :9~ Is wel mijn favo pasta..
Mijne ook :9.

Hoewel ik gevulde pasta ook erg kan waarderen :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168525686
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijne ook :9.

Hoewel ik gevulde pasta ook erg kan waarderen :9.
Sowieso is een goede pasta altijd welkom :Y

Ik heb boterhammen met 2 spiegeleieren gegeten. Want inspiratieloos en lui kadaver en ben aardig afgepeigerd. En ik was vrijdag al friet gaan halen :+ (En de chinees is een beetje meh)
  zondag 29 januari 2017 @ 19:41:01 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168525701
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Sowieso is een goede pasta altijd welkom :Y

Ik heb boterhammen met 2 spiegeleieren gegeten. Want inspiratieloos en lui kadaver en ben aardig afgepeigerd. En ik was vrijdag al friet gaan halen :+ (En de chinees is een beetje meh)
Gebakken ei is ook wel vet lekker :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 januari 2017 @ 19:45:28 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168525853
Eerder vanmiddag soep bij mijn tante. Net paar balletjes gehakt. Nu koffie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168525911
Ik heb zin om in bad te gaan :@
pi_168527404
Ook weer thuis van verrassingsfeestje van een vriendin voor haar verjaardag. Op een gegeven moment kreeg haar anderhalf jaar jonge zoon een ander t-shirt aan om ons te vertellen dat hij broer gaat worden *O*
Ik zag haar begin januari en toe dacht ik t al en t bleek dat ze het toen zelf 2 dagen wisten.
Dus ik word nu weer "nepoma" (de as moeder en haar broer noemen mij altijd neptante).
De rest van de avond doe ik niets anders dan languit op de bank liggen.
Ik hoorde dat alle kleding is ingepakt, dus daar hoef ik me ook niet schuldig over voelen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 29 januari 2017 @ 20:29:00 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168527549
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

De rest van de avond doe ik niets anders dan languit op de bank liggen.
Ik hoorde dat alle kleding is ingepakt, dus daar hoef ik me ook niet schuldig over voelen.
Geniet er lekker van! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 29 januari 2017 @ 20:50:08 #285
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168528341
Hier is het op dit moment behelpen. De CV is aan het overlijden, dus hebben we de helft van de tijd geen verwarming en dus ook geen warm water. Zeer onhandig. Nu blijkt de ketel niet 13, maar 23 jaar oud te zijn. De monteur is al geweest, die keek 2 seconde en constateerde dat dat ding allang vervangen had moeten worden. Fijn, mooi, maar er is dus niets gebeurd verder en ik weet dus ook niet wanneer ze het komen vervangen. Hopelijk gaat dit geen weken duren, want dat werkt niet echt. Vandaag of morgen doet-ie namelijk helemaal niks meer...

Jammer dat de woningbouw zo zuinig is geweest, ik had opzich wel wat eerder een goed functionerende CV ketel gehad die bovendien een stuk zuiniger is.
  zondag 29 januari 2017 @ 20:52:58 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_168528473
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:50 schreef Vork het volgende:
Hier is het op dit moment behelpen. De CV is aan het overlijden, dus hebben we de helft van de tijd geen verwarming en dus ook geen warm water. Zeer onhandig. Nu blijkt de ketel niet 13, maar 23 jaar oud te zijn. De monteur is al geweest, die keek 2 seconde en constateerde dat dat ding allang vervangen had moeten worden. Fijn, mooi, maar er is dus niets gebeurd verder en ik weet dus ook niet wanneer ze het komen vervangen. Hopelijk gaat dit geen weken duren, want dat werkt niet echt. Vandaag of morgen doet-ie namelijk helemaal niks meer...

Jammer dat de woningbouw zo zuinig is geweest, ik had opzich wel wat eerder een goed functionerende CV ketel gehad die bovendien een stuk zuiniger is.
Die is inderdaad bejaard. Jammer dat je daar pas achter komt wanneer hij niet goed meer functioneert.
Spoilers!
  zondag 29 januari 2017 @ 20:57:46 #287
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168528715
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die is inderdaad bejaard. Jammer dat je daar pas achter komt wanneer hij niet goed meer functioneert.
Ik huur het nu nog geen anderhalf jaar, ze hadden 'm gewoon voordat ik hier in kwam kunnen vervangen, maar niets van dat alles. Ik had een onderhoudssticker gezien en qua data constateerde ik dat-ie wat jonger zou zijn, maar nee niet dus. Als ik dat nou had geweten, had ik er al eerder om gevraagd. Ze wachten daar dus blijkbaar gewoon op.
  zondag 29 januari 2017 @ 20:59:01 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168528767
Hier wordt morgen de ketel uit 1995 vervangen door een nieuwe Nefit.

(Oorzaak: regelmatig koud moeten douchen om 5:00 smorgens, ineens merken dat het huis al uren nietmeer wordt verwarmd...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168528790
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:57 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik huur het nu nog geen anderhalf jaar, ze hadden 'm gewoon voordat ik hier in kwam kunnen vervangen, maar niets van dat alles. Ik had een onderhoudssticker gezien en qua data constateerde ik dat-ie wat jonger zou zijn, maar nee niet dus. Als ik dat nou had geweten, had ik er al eerder om gevraagd. Ze wachten daar dus blijkbaar gewoon op.
-O- Niet bepaald een fijne tijd van het jaar om zonder verwarming te zitten en koud te moeten douchen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 29 januari 2017 @ 21:02:56 #290
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168528944
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:59 schreef mjan het volgende:

[..]

-O- Niet bepaald een fijne tijd van het jaar om zonder verwarming te zitten en koud te moeten douchen.
Ja, morgen maar eens bellen en dit nogmaals benadrukken. Hij deed het namelijk ineens weer toen de monteur kwam (na uren dienstweigering) en de monteur heeft verder niets gedaan. Ik hoop dat ze dat niet als een oplossing van het probleem gaan zien. Het probleem is er nog en wordt steeds erger. En hij lekt bovendien.
pi_168530497
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:50 schreef Vork het volgende:
Hier is het op dit moment behelpen. De CV is aan het overlijden, dus hebben we de helft van de tijd geen verwarming en dus ook geen warm water. Zeer onhandig. Nu blijkt de ketel niet 13, maar 23 jaar oud te zijn. De monteur is al geweest, die keek 2 seconde en constateerde dat dat ding allang vervangen had moeten worden. Fijn, mooi, maar er is dus niets gebeurd verder en ik weet dus ook niet wanneer ze het komen vervangen. Hopelijk gaat dit geen weken duren, want dat werkt niet echt. Vandaag of morgen doet-ie namelijk helemaal niks meer...

Jammer dat de woningbouw zo zuinig is geweest, ik had opzich wel wat eerder een goed functionerende CV ketel gehad die bovendien een stuk zuiniger is.
Als t uit de hand loopt, hier is een warme douche voor jullie hoor!
We have far more in common than that which devides us..
pi_168530539
Hallo vanaf station Breda. Nog vóór zeven uur vanavond uit de Efteling vetrokken, maar nét voordat we met de trein vanuit Tilburg in Breda zouden komen kwam er een persoon onder de trein vóór ons. Arm persoon. -O-

Hele poos stilgestaan in weiland, toen achteruit weer terug naar Gilze-Rijen en wegens de extreme drukte en nog geen zicht op vervangende bussen maar met de taxi naar Breda gegaan, waar ongeveer een miljoen mensen gestrand blijken te zijn :') Nu blijkt op een ander traject richting Utrecht óók iemand onder de trein gegaan te zijn dus alles is nogal ontregeld. In theorie zou ik via Rotterdam mogelijk, maar zonder garantie, tegen middernacht thuis kunnen zijn maar J. heeft besloten me zo maar even met de auto op te komen halen in Breda, de lieverd.

Het is me het terugtochtje wel zo! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_168530654
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:44 schreef minilot het volgende:
Hallo vanaf station Breda. Nog vóór zeven uur vanavond uit de Efteling vetrokken, maar nét voordat we met de trein vanuit Tilburg in Breda zouden komen kwam er een persoon onder de trein vóór ons. Arm persoon. -O-

Hele poos stilgestaan in weiland, toen achteruit weer terug naar Gilze-Rijen en wegens de extreme drukte en nog geen zicht op vervangende bussen maar met de taxi naar Breda gegaan, waar ongeveer een miljoen mensen gestrand blijken te zijn :') Nu blijkt op een ander traject richting Utrecht óók iemand onder de trein gegaan te zijn dus alles is nogal ontregeld. In theorie zou ik via Rotterdam mogelijk, maar zonder garantie, tegen middernacht thuis kunnen zijn maar J. heeft besloten me zo maar even met de auto op te komen halen in Breda, de lieverd.

Het is me het terugtochtje wel zo! :o
volgens NS is er maar een aanrijding met persoon, die bij Gilze-Rijen. Wel kut altijd en *O* voor J.
pi_168530721
Oh, dat er dit ook aan de hand was op het spoor naar Utrecht werd hier net op het station omroepen en het verscheen ook op de borden. Nou ja. Beter één dan twee, al blijft het vreselijk sneu altijd, zoiets..
Let me see you stripped down to the bone
pi_168531036
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:50 schreef minilot het volgende:
Oh, dat er dit ook aan de hand was op het spoor naar Utrecht werd hier net op het station omroepen en het verscheen ook op de borden. Nou ja. Beter één dan twee, al blijft het vreselijk sneu altijd, zoiets..
misschien staan de treinen die richting Utrecht moeten vast aan verkeerde kant van aanrijding. Of die Intercity direct heeft weer issues
pi_168531058
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:50 schreef minilot het volgende:
Oh, dat er dit ook aan de hand was op het spoor naar Utrecht werd hier net op het station omroepen en het verscheen ook op de borden. Nou ja. Beter één dan twee, al blijft het vreselijk sneu altijd, zoiets..
Verdrietig altijd, ja. Sterkte met het wachten in de kou en fijn dat je een J. hebt die je op komt halen O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168531137
Wat verdrietig. Maar joepie voor J *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_168531169
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

misschien staan de treinen die richting Utrecht moeten vast aan verkeerde kant van aanrijding. Of die Intercity direct heeft weer issues
Ja, zou kunnen, maar er werd omgeroepen dat het ook bij Utrecht om een aanrijding met een persoon ging. Enfin, ik heb over tien minuten een auto. En nu chocolademelk, provided by NS. Prima voor mij dus.

Isa weer op de terugweg! O+ Vork, succes met de ketel! En L_S succes met de behandeling :Y Mag je daarna wel meteen weer lopen of moet je wat rust houden? :*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 29 januari 2017 @ 22:01:57 #299
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168531170
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die is inderdaad bejaard. Jammer dat je daar pas achter komt wanneer hij niet goed meer functioneert.
Mijn ketel is van '93. Het kan best hoor.
Maar dan heeft ie idd geen schuld meer.
pi_168531310
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:58 schreef mjan het volgende:

[..]
..en fijn dat je een J. hebt die je op komt halen O+
Zeker, is erg lief!
Maar via trein en trein en bus en rond middernacht thuis was ook oké geweest hoor. :) Als iemand (of misschien zelfs twee) zich zó ellendig voelt dat onder een trein springen de enige uitweg is, dan krijg ik het niet voor elkaar me druk te gaan lopen maken om een paar uur extra reistijd.
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')