abonnement Unibet Coolblue
pi_168488125
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 03:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ja, ik heb dat zelfs nog gespeeld toen er bijna geen spelers meer waren (toen was ik zelfs nog member) en ik vond het heel leuk. Nu zijn er echt zo weinig spelers dat het met een beetje geduld niet eens meer te doen is.

Spyro heb ik ook gespeeld (op de PS2), na een tijdje was ik gestopt. Het kon zijn dat ik ergens in de game vast zat en niet verder kon en ik was toen ook minder goed in gamen, ik was toen 9 ofzo. Maar tot het moment waarop ik vast zat was het leuk.
Ja zonde, de ontwikkelaars hebben dat spel toen het nog redelijk populair was volop genegeerd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168492388
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 11:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja zonde, de ontwikkelaars hebben dat spel toen het nog redelijk populair was volop genegeerd.
Zo te zien is in 2008 de laatste Spyro game gemaakt. Het was toch niet zo'n goede game dat ik het erg vind ofzo.

Bij Mcdonalds gaven ze lang geleden dacht ik ook gratis een soort van draagbare spelcomputer met een game van Spyro er op en meer van dat soort spelcomputers met andere games. Misschien ga ik ze voor de lol een keer zoeken om even te kijken hoe dat was.
pi_168492489
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 15:14 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zo te zien is in 2008 de laatste Spyro game gemaakt. Het was toch niet zo'n goede game dat ik het erg vind ofzo.

Bij Mcdonalds gaven ze lang geleden dacht ik ook gratis een soort van draagbare spelcomputer met een game van Spyro er op en meer van dat soort spelcomputers met andere games. Misschien ga ik ze voor de lol een keer zoeken om even te kijken hoe dat was.
Ja volgens mij is er een beetje hetzelfde gebeurt als bij de Crash Bandicoot reeks, kwaliteit van de games ging steeds verder omlaag en zo ook de interesse hiervoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168492536
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja volgens mij is er een beetje hetzelfde gebeurt als bij de Crash Bandicoot reeks, kwaliteit van de games ging steeds verder omlaag en zo ook de interesse hiervoor.
Dat zou kunnen, ik heb geloof nooit een Crash Bandicoot game gespeeld.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2017 @ 15:20:58 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168492578



_O_

En voor de handheld:


100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168492661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 15:19 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, ik heb geloof nooit een Crash Bandicoot game gespeeld.
Ik tot de ps2, daarna steeds minder gaan gamen; binnekort maar weer eens proberen op de ps4.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168492785
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik tot de ps2, daarna steeds minder gaan gamen; binnekort maar weer eens proberen op de ps4.
De game is niet beschikbaar voor de PC en ik heb geen zin om nog games te kopen voor de PS3. Ik heb wel een fan game gevonden die een pc port van een van de echte games lijkt te zijn.
pi_168494886
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 15:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De game is niet beschikbaar voor de PC en ik heb geen zin om nog games te kopen voor de PS3. Ik heb wel een fan game gevonden die een pc port van een van de echte games lijkt te zijn.
Je kan het eventueel met een emulator spelen, dan zou ik de derde, Warped, aanraden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168500849
Toy Story 2, ook helemaal uitgespeeld toen ik klein was :)

Verder waren dit mijn favoriete:
Rollercoaster tycoon 2
Age of Empires
Age of Mythology
Heroes III
Need For Speed Underground
En nog wel wat die ik ben vergeten

[ Bericht 2% gewijzigd door playirelia op 28-01-2017 21:06:09 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')