abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:07:01 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168423796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:05 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik las ergens dat ze twee spelers nodig hadden.
Lekkere scouting dan, ik las op Reddit al dat die Sporting fans zich doorergeren aan Zeegelaar daar :')
Oh.
pi_168423809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:02 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Sinkgraven bakt er, vooral in aanvallend opzicht, niks van
Boeiend, een mindere fase. Let's burn him off, dat Satan iets met hem doet of zo. Normaal gesproken voegt hij erg veel toe aan het spel van Ajax. Waait wel weer over.

Er zitten meer spelers bij Ajax in een mindere fase, maar ik hoor veel mensen instant jammeren over Sinkgraven terwijl de heilige figuren als Ziyech, Sanchez en co weinig bekritiseerd worden. Ik weet dat jij dat niet doet, maar het gaat me om het geheel. Al vind ik die Dolberg-discussies alweer te schitterend voor woorden.
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:08:59 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168423844
Wat was de goede fase van Sinkgraven dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:09:22 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168423855
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Boeiend, een mindere fase. Let's burn him off, dat Satan iets met hem doet of zo. Normaal gesproken voegt hij erg veel toe aan het spel van Ajax. Waait wel weer over.

Er zitten meer spelers bij Ajax in een mindere fase, maar ik hoor veel mensen instant jammeren over Sinkgraven terwijl de heilige figuren als Ziyech, Sanchez en co weinig bekritiseerd worden. Ik weet dat jij dat niet doet, maar het gaat me om het geheel. Al vind ik die Dolberg-discussies alweer te schitterend voor woorden.
Die mensen die Dolberg nu afschrijven zijn net zo debiel als die mensen die hem naar Real Madrid schreven toen hij een hattrick maakte tegen NEC.
Oh.
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:10:16 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168423877
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:08 schreef Caland het volgende:
Wat was de goede fase van Sinkgraven dan?
Heeft gewoon vrij veel wedstrijden goed gespeeld, waar hij defensief niet in de problemen kwam omdat hij goed anticipeerde en waar hij een belangrijke rol had in de opbouw en speelde als een soort extra middenvelder.
Oh.
pi_168423880
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Boeiend, een mindere fase. Let's burn him off, dat Satan iets met hem doet of zo. Normaal gesproken voegt hij erg veel toe aan het spel van Ajax. Waait wel weer over.

Er zitten meer spelers bij Ajax in een mindere fase, maar ik hoor veel mensen instant jammeren over Sinkgraven terwijl de heilige figuren als Ziyech, Sanchez en co weinig bekritiseerd worden. Ik weet dat jij dat niet doet, maar het gaat me om het geheel. Al vind ik die Dolberg-discussies alweer te schitterend voor woorden.
Ik ben pro Sinkgraven. Wat ik al eerder bij Younes en Andersen zei: Je ziet wel gewoon het talent enzo. Maar ik heb hem amper echt goede wedstrijden zien spelen, ook niet sinds hij op linksback staat. Dus ben het niet echt eens dat ie een mindere fase heeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft gewoon vrij veel wedstrijden goed gespeeld, waar hij defensief niet in de problemen kwam omdat hij goed anticipeerde en waar hij een belangrijke rol had in de opbouw en speelde als een soort extra middenvelder.
Dat ie fouten maakt is nog tot daar aan toe, het is ook een nieuwe positie voor hem. Maar vooral zn bijdrage in aanvallende zin valt me echt tegen. Amper beslissende passes/schoten/ loopacties of wat dan ook.
pi_168424030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:10 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik ben pro Sinkgraven. Wat ik al eerder bij Younes en Andersen zei: Je ziet wel gewoon het talent enzo. Maar ik heb hem amper echt goede wedstrijden zien spelen, ook niet sinds hij op linksback staat. Dus ben het niet echt eens dat ie een mindere fase heeft.
Hoe weeg jij dat eigenlijk af? Ik ga niet met een loep boven zijn verdedigende bijdrage hangen, die ik wel acceptabel genoeg vind. Tuurlijk heeft hij genoeg mindere wedstrijden gehad, maar zeker als Ajax meer onder druk wordt gezet, vind ik voor hem een uitstekende rol weggelegd in het onder die druk uitspelen, daar heeft hij ook de techniek voor.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 19:16:39 #108
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168424034
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:10 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik ben pro Sinkgraven. Wat ik al eerder bij Younes en Andersen zei: Je ziet wel gewoon het talent enzo. Maar ik heb hem amper echt goede wedstrijden zien spelen, ook niet sinds hij op linksback staat. Dus ben het niet echt eens dat ie een mindere fase heeft.

[..]

Dat ie fouten maakt is nog tot daar aan toe, het is ook een nieuwe positie voor hem. Maar vooral zn bijdrage in aanvallende zin valt me echt tegen. Amper beslissende passes/schoten/ loopacties of wat dan ook.
Let voor de gein eens op hoe vaak hij het middenveld inschuift en een mannetje meer creëert
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:17:04 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168424044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:10 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dat ie fouten maakt is nog tot daar aan toe, het is ook een nieuwe positie voor hem. Maar vooral zn bijdrage in aanvallende zin valt me echt tegen. Amper beslissende passes/schoten/ loopacties of wat dan ook.
Zijn aanvallende bijdrage is wel anders dan dat hij mee naar voren raast en de voorzet geeft, hij probeert meestal het middenveld in te duiken om van daaruit mee te voetballen of de middenvelders op de goede plek aan te spelen.

Al ben ik wel van mening dat hij ook iets meer zich mag laten gelden op de flank qua aanvallende intenties, zeker met een buitenspeler die altijd naar binnen gaat.
Oh.
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:24:23 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168424180
Nu nog Viergever, Veltman, Westermann en Tete verkopen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168424194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Let voor de gein eens op hoe vaak hij het middenveld inschuift en een mannetje meer creëert
Precies een extra mannetje creëren doet ie dus zelden tot nooit, terwijl je dat juist van hem verwacht. Let er de eerstvolgende wedstrijd maar eens voor de gein op.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zijn aanvallende bijdrage is wel anders dan dat hij mee naar voren raast en de voorzet geeft, hij probeert meestal het middenveld in te duiken om van daaruit mee te voetballen of de middenvelders op de goede plek aan te spelen.

Al ben ik wel van mening dat hij ook iets meer zich mag laten gelden op de flank qua aanvallende intenties, zeker met een buitenspeler die altijd naar binnen gaat.
Wat ik al eerder zei: Ik vind dat ie zelden een nuttige bijdrage levert, amper bepalende passes, dribbels of wat dan ook.

Maar ik zal me de volgende wedstrijd extra op hem focussen jongens :)
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:33:19 #112
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168424373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:24 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Precies een extra mannetje creëren doet ie dus zelden tot nooit, terwijl je dat juist van hem verwacht. Let er de eerstvolgende wedstrijd maar eens voor de gein op.

[..]

Wat ik al eerder zei: Ik vind dat ie zelden een nuttige bijdrage levert, amper bepalende passes, dribbels of wat dan ook.

Maar ik zal me de volgende wedstrijd extra op hem focussen jongens :)
Dit had godverdomme mijn post kunnen zijn
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 19:44:28 #113
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168424624
MikeVerweij twitterde op woensdag 25-01-2017 om 19:43:01 Transfer #Dijks naar @NorwichCityFC lijkt kwestie van tijd. Linksback ontbrak vandaag al op (besloten) training #Ajax ... reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168424665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 25-01-2017 om 19:43:01 Transfer #Dijks naar @NorwichCityFC lijkt kwestie van tijd. Linksback ontbrak vandaag al op (besloten) training #Ajax ... reageer retweet
genot dit. Alle middelmaat verkopen.
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:46:58 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168424701
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:45 schreef Ooku het volgende:

[..]

genot dit. Alle middelmaat verkopen.
Kan de technisch directeur zichzelf ook verkopen dan?
Oh.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 19:48:07 #116
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168424731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan de technisch directeur zichzelf ook verkopen dan?
Er was een tijd terug geloof ik nog wel een club die geïnteresseerd was, maar ik ben even kwijt wie
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 25 januari 2017 @ 19:48:21 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168424739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:48 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er was een tijd terug geloof ik nog wel een club die geïnteresseerd was, maar ik ben even kwijt wie
Everton in de zomer.
Oh.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 19:48:32 #118
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168424745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Everton in de zomer.
Ohja, verdomd
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168424797
Zo die Manjester zet Tag ff op zijn plek.
pi_168428046

Ziet er vrij matig uit. Kleine dribbel en een rollertje in de hoek.
pi_168432346
Dijks eruit en dan zal Marc vast voor Haps gaan :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168432506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dijks eruit en dan zal Marc vast voor Haps gaan :')
nee joh lekker dat broertje van Gudelj als reserve op de bank zetten
pi_168432625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:35 schreef wimderon het volgende:

Ziet er vrij matig uit. Kleine dribbel en een rollertje in de hoek.
Mocht dit serieus een kans worden gegeven in het internationale voetbal, schieten de ware spitsen er 9/10 in.

Ik ken dit trouwens nog van mijn voetbaltrainingen van een jaartje of 15 geleden herinneren. Toen werd ook al geëxperimenteerd met shoot-outs, dus helemaal nieuw is het natuurlijk niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168433221
Mitchell Dijks blijft bij Ajax. De linksback sloeg gisteren de training over en bracht een bezoek aan Norwich City. Dijks kon de overstap naar de Engelse club maken, maar bedankte uiteindelijk voor de eer. In Norwich lag een uitstekend contract klaar voor Dijks, die met alle egards werd ontvangen. ,,De trainer had ook een goed verhaal, maar uiteindelijk heeft Mitchell toch besloten niet voor Norwich City te kiezen”, zegt zijn zaakwaarnemer Dick van Burik. ,,Het gevoel moet honderd procent goed zijn en dat was het niet. Een club als Norwich verdient ook geen negentig procent.” Ajax bevestigde gisteren de gesprekken met Norwich City en een akkoord over de transfersom (4 miljoen euro, exclusief percentage doorverkoop) zou geen probleem zijn. Het scheelt directeur spelersbeleid Marc Overmars een zoektocht naar een linkervleugelverdediger.

Overmars heeft zijn handen al vol aan het vastleggen van een vleugelaanvaller. Hoewel al lang bekend is, dat Ajax behoefte heeft aan een aanvallende versterking, lukt het nog niet om die te presenteren.
pi_168433238
quote:
9s.gif Op donderdag 26 januari 2017 00:52 schreef Brammess het volgende:
Mitchell Dijks blijft bij Ajax. De linksback sloeg gisteren de training over en bracht een bezoek aan Norwich City. Dijks kon de overstap naar de Engelse club maken, maar bedankte uiteindelijk voor de eer. In Norwich lag een uitstekend contract klaar voor Dijks, die met alle egards werd ontvangen. ,,De trainer had ook een goed verhaal, maar uiteindelijk heeft Mitchell toch besloten niet voor Norwich City te kiezen”, zegt zijn zaakwaarnemer Dick van Burik. ,,Het gevoel moet honderd procent goed zijn en dat was het niet. Een club als Norwich verdient ook geen negentig procent.” Ajax bevestigde gisteren de gesprekken met Norwich City en een akkoord over de transfersom (4 miljoen euro, exclusief percentage doorverkoop) zou geen probleem zijn. Het scheelt directeur spelersbeleid Marc Overmars een zoektocht naar een linkervleugelverdediger.

Overmars heeft zijn handen al vol aan het vastleggen van een vleugelaanvaller. Hoewel al lang bekend is, dat Ajax behoefte heeft aan een aanvallende versterking, lukt het nog niet om die te presenteren.
4 miljoen ouwe, vgm maak je er dan nog winst op ook?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')