abonnement Unibet Coolblue
pi_168386857
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:01 schreef Evertjan het volgende:
VI_nl twitterde op maandag 23-01-2017 om 21:58:19 @BakkerRinze Hey Rinze, Johan Derksen werkt al vele jaren niet meer bij VI. Wij hebben niks met het programma Voetbal Inside te maken. reageer retweet
Toch wel zielig dat al die Twitteraars alles onderschijten en hun gal spugen.
pi_168386983
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Derksen zegt wel vaker lompe dingen. Ik ben een Brabander (en PSV-supporter) en ook over deze twee groepen heeft ie al regelmatig denigrerende opmerkingen gemaakt. Nog steeds vind ik hem een held. Zeker niet handig om mensen met Downsyndroom erbij te halen, maar goed, trek het je niet te veel aan. Volgens mij is Derksen juist zo'n type die heel goed met mensen met Downsyndroom om kan gaan. Laten we dit maar onder de categorie 'slip of the tongue' scharen.
Een 'slip of the tongue' zou kunnen, maar hij kreeg nog de kans om het te nuanceren. Maar daar is hij sowieso te koppig voor.
En persoonlijk trek ik het gelukkig niet aan, ik ben geen darter en voor zover ik weet heb ik ook geen downsyndroom :P
  maandag 23 januari 2017 @ 23:09:10 #153
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_168387010
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Een 'slip of the tongue' zou kunnen, maar hij kreeg nog de kans om het te nuanceren. Maar daar is hij sowieso te koppig voor.
En persoonlijk trek ik het gelukkig niet aan, ik ben geen darter en voor zover ik weet heb ik ook geen downsyndroom :P
Dat klopt, hij neemt niet vaak iets terug. Maar zoals ik al zei, niet te serieus nemen dat VI. Dan is het een heerlijk programmaatje.
pi_168387050
enigste waar hij ooit spijt van heeft gehad is die opmerking over de kutscheet van Linda de Mol en de tuinkabouteropmerking over Mertens
pi_168387888
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:10 schreef Evertjan het volgende:
enigste waar hij ooit spijt van heeft gehad is die opmerking over de kutscheet van Linda de Mol en de tuinkabouteropmerking over Mertens
Die IS-opmerking was ook wel tegen het randje.
pi_168389026
Leuk showtje verder wel 7,3/10
pi_168389033
Als Johan niets meer over IS, linedancers, mongolen of kutscheten mag zeggen kun je er net zo goed een grijze muis neerzetten, dan kijkt er niemand meer naar VI.

Eigenlijk is VI een programma uit een ander tijdperk, meer de lossere 90s, de rest van het Hilversumse wereldje is erg politiek correct. In VI wordt nog geroepen dat vrouwen achter het aanrecht moeten en daarvoor geapplaudisseerd.
standaarddrinker
  dinsdag 24 januari 2017 @ 01:34:51 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168389284
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:35 schreef Vasion het volgende:

[..]

Die IS-opmerking was ook wel tegen het randje.
Welke was dat?
Oh.
pi_168389622
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik kan wel tegen harde grappen en soms kan Derksen nog leuk uit de hoek komen. Maar dit was echt nodeloos trappen tegen een grote groep mensen zonder dat er überhaupt een goede grap in verwerkt zat.
Dat mensen moesten lachen kwam omdat het zo ontzettend hard en lomp was, maar doordachte humor zat er geen eens in. Over elke groep zou je kunnen roepen wat Derksen Riep.
Niet huilen omdat hij nu eens schaamteloos loslaat over die veredelde tokkiesport, in welk geval darten. Een snelle kijk in je postgeschiedenis onthult waarom je zo mad bent.
pi_168389626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke was dat?
Over Barazite. Dat hij moet aansluiten bij het nationale team van IS
pi_168389647
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 06:45 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niet huilen omdat hij nu eens schaamteloos loslaat over die veredelde tokkiesport, in welk geval darten. Een snelle kijk in je postgeschiedenis onthult waarom je zo mad bent.
Huilen...mad... kleuter retoriek.

Zinloos een hele groep de grond in trappen is echt totale kolder. Eenieder heeft vervolgens het recht om daar tegen in te gaan en Derksen op z'n plek te zetten.

Als ze in de darts studio het voetbal en de voetballers op een dergelijke zinloze manier zo de grond in zouden trappen zou dat ze (terecht) ook op een hoop kritiek komen te staan.
pi_168389678
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Huilen...mad... kleuter retoriek.

Zinloos een hele groep de grond in trappen is echt totale kolder. Eenieder heeft vervolgens het recht om daar tegen in te gaan en Derksen op z'n plek te zetten.

Als ze in de darts studio het voetbal en de voetballers op een dergelijke zinloze manier zo de grond in zouden trappen zou dat ze (terecht) ook op een hoop kritiek komen te staan.
Past precies in de geest van het topic en niveau van het programma.

Derksen gaat al jaren los over jan en alleman. Dus niet gepikeerd gaan lopen klagen wanneer de darters eens aan de buurt zijn. Ik zie ook niet in waarom zijn uitspraak feitelijk onjuist is. Het zijn voornamelijk de minder bedeelden qua intelligentie die een voorliefde voor deze pseudo-sport koesteren. Dat hij daar 'het syndroom van down' als analogie voor gebruikt is wellicht ongepast, maar doet niets af aan het punt dat hij tracht te maken.
pi_168389807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:15 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Past precies in de geest van het topic en niveau van het programma.

Derksen gaat al jaren los over jan en alleman. Dus niet gepikeerd gaan lopen klagen wanneer de darters eens aan de buurt zijn. Ik zie ook niet in waarom zijn uitspraak feitelijk onjuist is. Het zijn voornamelijk de minder bedeelden qua intelligentie die een voorliefde voor deze pseudo-sport koesteren. Dat hij daar 'het syndroom van down' als analogie voor gebruikt is wellicht ongepast, maar doet niets af aan het punt dat hij tracht te maken.
Niet gepikeerd klagen? Alleen Derksen mag klagen zeker....

En voetballers staan ook niet bekend om hun hoge mate van intelligentie, maar dat terzijde.

Heb hem geen punt horen maken, daarom irriteerde het mij zo. Het was totaal onnodig, er zat geen punt in, er zat geen humor in, het was enkel anderen de grond in trappen om er zelf voldoening uit te halen.

Zie hem vaak zat zware kritiek zien leveren en terwijl er wel een punt te maken viel. Bijvoorbeeld een scheidsrechter die slecht heeft lopen fluiten. En meestal is die kritiek dan nog doorspekt met een gezonde dosis humor ook.
Maar dit was echt trappen om het trappen, niet meer niets minder. En de totale zinloosheid daarvan irriteerde mij.
pi_168389864
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Niet gepikeerd klagen? Alleen Derksen mag klagen zeker....

En voetballers staan ook niet bekend om hun hoge mate van intelligentie, maar dat terzijde.

Heb hem geen punt horen maken, daarom irriteerde het mij zo. Het was totaal onnodig, er zat geen punt in, er zat geen humor in, het was enkel anderen de grond in trappen om er zelf voldoening uit te halen.

Zie hem vaak zat zware kritiek zien leveren en terwijl er wel een punt te maken viel. Bijvoorbeeld een scheidsrechter die slecht heeft lopen fluiten. En meestal is die kritiek dan nog doorspekt met een gezonde dosis humor ook.
Maar dit was echt trappen om het trappen, niet meer niets minder. En de totale zinloosheid daarvan irriteerde mij.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hier een aantal van je intelligente en ongenuanceerde forumposts:

Over Sylvana:

quote:
Moet ze niet katoenplukken ofzo?
TV / [DWDD #1131] paul overtroeft Derksen

Ja, leuk. Ook absoluut niet beledigend. Een misselijkmakend verwijzing naar de slavernij als persoonlijk aanval enkel omdat je het niet eens bent met haar.

En als je de slavernij er niet bij haalt, dan is het wel een ander soort kinderlijke belediging:

quote:
Een drol op m'n tv die nog praat ook.
TV / [DWDD #1156] Stiekom vindt niemand Paul leuk

Of deze:

quote:
Kan die dikke zeug niet oprotten!
Of deze:

quote:
Die blonde verdient een vuist op d'r domme irritante smoel
TV / [Pauw #262] Bitchfight

Iemand die te pas en te onpas anderen beledigt en het nodig vind om negers als katoenplukkers en drollen weg te zetten spreekt nu van schande omdat Derksen zijn veredelde tokkiesport als kneuzenkermis wegzet. Jij vertegenwoordigt precies wat mis is met Nederland; alles mag gezegd worden, tot aan het beledigende aan toe, maar owee wanneer je eigen subgroep aan de beurt is. En dan menen dat Derksen tot het allerlaagste soort behoort. De ironie.

Tokkie.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:02:43 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168389881
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:00 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hier een aantal van je intelligente en ongenuanceerde forumposts:

Over Sylvana:

[..]

TV / [DWDD #1131] paul overtroeft Derksen

Ja, leuk. Ook absoluut niet beledigend. Een misselijkmakend verwijzing naar de slavernij als persoonlijk aanval enkel omdat je het niet eens bent met haar.

En als je de slavernij er niet bij haalt, dan is het wel een ander soort kinderlijke belediging:

[..]

TV / [DWDD #1156] Stiekom vindt niemand Paul leuk

Of deze:

[..]

Of deze:

[..]

TV / [Pauw #262] Bitchfight

Iemand die te pas en te onpas anderen beledigt en het nodig vind om negers als katoenplukkers en drollen weg te zetten spreekt nu van schande omdat Derksen zijn veredelde tokkiesport als kneuzenkermis wegzet. Jij vertegenwoordigt precies wat mis is met Nederland; alles mag gezegd worden, tot aan het beledigende aan toe, maar owee wanneer je eigen subgroep aan de beurt is. En dan menen dat Derksen tot het allerlaagste soort behoort. De ironie.

Tokkie.
_O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168389910
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 08:15:11 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168389946


Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168390001
SCHOTEN GEVUURD
pi_168390054
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:00 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hier een aantal van je intelligente en ongenuanceerde forumposts:

Over Sylvana:

[..]

TV / [DWDD #1131] paul overtroeft Derksen

Ja, leuk. Ook absoluut niet beledigend. Een misselijkmakend verwijzing naar de slavernij als persoonlijk aanval enkel omdat je het niet eens bent met haar.

En als je de slavernij er niet bij haalt, dan is het wel een ander soort kinderlijke belediging:

[..]

TV / [DWDD #1156] Stiekom vindt niemand Paul leuk

Of deze:

[..]

Of deze:

[..]

TV / [Pauw #262] Bitchfight

Iemand die te pas en te onpas anderen beledigt en het nodig vind om negers als katoenplukkers en drollen weg te zetten spreekt nu van schande omdat Derksen zijn veredelde tokkiesport als kneuzenkermis wegzet. Jij vertegenwoordigt precies wat mis is met Nederland; alles mag gezegd worden, tot aan het beledigende aan toe, maar owee wanneer je eigen subgroep aan de beurt is. En dan menen dat Derksen tot het allerlaagste soort behoort. De ironie.

Tokkie.
Je denkt een knockout geslagen te hebben maar je slaat de plank finaal mis.

Leer eerst eens begrijpend lezen, lees mijn eerdere posts nog eens goed door. Ik heb het over een dartswereld die niemand iets kwaad doet en die zeker mijnheer Derksen nooit iets kwaad gedaan heeft.

Vandaar dat ik het meerdere malen over het zinloze trappen heb gehad. Het is het verschil tussen iemand die een ander zomaar slaat, en iemand die een ander slaat omdat hij net zelf een onnodige klap heeft moeten incasseren. Dat verschil is zo wezenlijk groot.

En dat is hier nu ook aan de hand. Ik reageer fel op Derksen omdat hij zinloos uithaalt naar de dartswereld. Ik reageer fel op Sylvana omdat zij zinloos uithaalt naar vrijwel heel Nederland. Actie en reactie!

Ow en ik vertegenwoordig wat er mis is met Nederland? Doe niet zo pathetisch man _O-
pi_168390059
Ik denk niet dat Bonzi nog aan tafel durft te schuiven jongens.
pi_168390074
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik denk niet dat Bonzi nog aan tafel durft te schuiven jongens.
Je bent te laat
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:54:37 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168390261
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Je denkt een knockout geslagen te hebben maar je slaat de plank finaal mis.

Leer eerst eens begrijpend lezen, lees mijn eerdere posts nog eens goed door. Ik heb het over een dartswereld die niemand iets kwaad doet en die zeker mijnheer Derksen nooit iets kwaad gedaan heeft.

Vandaar dat ik het meerdere malen over het zinloze trappen heb gehad. Het is het verschil tussen iemand die een ander zomaar slaat, en iemand die een ander slaat omdat hij net zelf een onnodige klap heeft moeten incasseren. Dat verschil is zo wezenlijk groot.

En dat is hier nu ook aan de hand. Ik reageer fel op Derksen omdat hij zinloos uithaalt naar de dartswereld. Ik reageer fel op Sylvana omdat zij zinloos uithaalt naar vrijwel heel Nederland. Actie en reactie!

Ow en ik vertegenwoordig wat er mis is met Nederland? Doe niet zo pathetisch man _O-
Je moet niet zo zeuren joh. Als je het inhoudelijk niet met iemand eens bent, moet je inhoudelijk met iemand in discussie gaan.

Wanneer je het inhoudelijk niet met iemand eens bent en dan aankomt met haha je bent zwart dus ga katoenplukken, is dat van eenzelfde niveau als Derksen. Tegen negers zeggen dat ze katoen moeten gaan plukken is geen punt maken, dat is iemand tot op het bot beledigen omdat ze toevallig iets doen wat je niet aanstaat.

Op zich niks mis mee, daar maak ik me zelf ook regelmatig schuldig aan. Maar wanneer Derksen dan hetzelfde doet, iemand afzeiken omdat ze toevallig iets doen wat hem niet aanstaat, dan ben je als eeb klein kind aan het dreinen. Dat is wel een beetje hypocriet.

Kan je wel vinden dat dag anders is omdat waar jij je druk om maakt veeeeeeeel belangrijker is dan waar Derksen zich druk om maakt en je dus gerechtvaardigd bent, maar dat is bullshit. Als je het inhoudelijk ergens niet mee eens bent of als je je ergens aan stoort, kan je er inhoudelijk op reageren of grof over doen. Jij en Derksen kiezen de tweede variant dus je bent hypocriet bezig als je daarover klaagt
Laffe huichelaar
pi_168390363
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je moet niet zo zeuren joh. Als je het inhoudelijk niet met iemand eens bent, moet je inhoudelijk met iemand in discussie gaan.

Wanneer je het inhoudelijk niet met iemand eens bent en dan aankomt met haha je bent zwart dus ga katoenplukken, is dat van eenzelfde niveau als Derksen. Tegen negers zeggen dat ze katoen moeten gaan plukken is geen punt maken, dat is iemand tot op het bot beledigen omdat ze toevallig iets doen wat je niet aanstaat.

Op zich niks mis mee, daar maak ik me zelf ook regelmatig schuldig aan. Maar wanneer Derksen dan hetzelfde doet, iemand afzeiken omdat ze toevallig iets doen wat hem niet aanstaat, dan ben je als eeb klein kind aan het dreinen. Dat is wel een beetje hypocriet.

Kan je wel vinden dat dag anders is omdat waar jij je druk om maakt veeeeeeeel belangrijker is dan waar Derksen zich druk om maakt en je dus gerechtvaardigd bent, maar dat is bullshit. Als je het inhoudelijk ergens niet mee eens bent of als je je ergens aan stoort, kan je er inhoudelijk op reageren of grof over doen. Jij en Derksen kiezen de tweede variant dus je bent hypocriet bezig als je daarover klaagt
Ik heb niet tegen negers gezegd dat ze katoen moeten plukken, ik heb dat over Sylvana gezegd. Belangerijk verschil.
Verder heb ik nooit gezegd dat iemand niet grof mag doen, dat zou hypocriet zijn gezien mijn eerdere uitlatingen.

De essentie van mijn verhaal, die je niet erg begrepen lijkt te hebben, is dat actie reactie uitlokt. Ik neem het op voor de mensen die zonder enige reden keihard aangevallen worden, en laat me daarbij zeer negatief uit jegens de aanvallers.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:09:37 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168390406
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik heb niet tegen negers gezegd dat ze katoen moeten plukken, ik heb dat over Sylvana gezegd. Belangerijk verschil.
Verder heb ik nooit gezegd dat iemand niet grof mag doen, dat zou hypocriet zijn gezien mijn eerdere uitlatingen.

De essentie van mijn verhaal, die je niet erg begrepen lijkt te hebben, is dat actie reactie uitlokt. Ik neem het op voor de mensen die zonder enige reden keihard aangevallen worden, en laat me daarbij zeer negatief uit jegens de aanvallers.
Ja, je doet dan wel hetzelfde maar jouw motivatie is zuiver dus jij mag iemand wel tot op het bot beledigen.

Komt het wel eens in je op dat in de ogen van degene die beledigt de motivatie zelden onzuiver is? Dus dat Derksen er hetzelfde instaat en een Simons ook?

Je vertoont hetzelfde en bent dus even kwalijk, hoe jij het ook voor jezelf rechtpraat. Maar als jij het zelf maar gelooft is het goed hoor, veel plezier ermee. Als Derksen je niet aanstaat, raad ik je aan om niet te kijken dus ik hoop je in dit topic ook niet meer tegen te komen
Laffe huichelaar
pi_168390434
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:32 schreef JanCees het volgende:

[..]

Je bent te laat
Ja verdomme :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')