Ik vraag ook niet aan jou waarom mensen jou een lekker ding vinden.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom wordt hij dan kingflopland genoemd?
Ze maken VBL kapot door dit soort kwaliteitstopics te sluitenquote:
Zie feedback het is echt absurd. Net als de briljante 1 april-grap toelichting moest hebben.quote:
Mwa het is telekids-tv. Alles is mooi en prachtigquote:Op maandag 23 januari 2017 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwartkruis heeft er zin in. Die gaat even het opportunistische FOX doorlichten.
In Jan-Joost zijn hoofd is het iedere seconde een aaneenschakeling van Sinterklaasjournaals.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa het is telekids-tv. Alles is mooi en prachtig
Lekker drammerig zoeken naar een 'positief puntje' .quote:Op maandag 23 januari 2017 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Jan-Joost zijn hoofd is het iedere seconde een aaneenschakeling van Sinterklaasjournaals.
Als je dit aan Keith Bakker zou laten zien, pleegde hij meteen zelfmoord.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker drammerig zoeken naar een 'positief puntje' .
Maar het allerergste blijven die commercials .
Als het slechts bij neigingen blijft moet je hem een heel eredivisie-weekend laten zien + de eretribune .quote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit aan Keith Bakker zou laten zien, pleegde hij meteen zelfmoord.
Ik beveel Keith van harte aan om al zappend door het weekend te gaan.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het slechts bij neigingen blijft moet je hem een heel eredivisie-weekend laten zien + de eretribune .
En als het dan nog niet lukt kan die de documantaires krijgen van Arjan Swinkels en Nathan Rutjesquote:Op maandag 23 januari 2017 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beveel Keith van harte aan om al zappend door het weekend te gaan.
Eet gezond, eet een appel.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je zonder enige reden een groep mensen die geen vlieg kwaad doen zo de grond intrapt dan behoor je tot de laagste categorie mensen die er rondloopt.
Wat een trieste vent is die Derksen.
VI niet te serieus nemen.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als je zonder enige reden een groep mensen die geen vlieg kwaad doen zo de grond intrapt dan behoor je tot de laagste categorie mensen die er rondloopt.
Wat een trieste vent is die Derksen.
Dat klopt. Ik kan wel tegen harde grappen en soms kan Derksen nog leuk uit de hoek komen. Maar dit was echt nodeloos trappen tegen een grote groep mensen zonder dat er überhaupt een goede grap in verwerkt zat.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Weer een prima showtje gezien. Regie was wel een beetje slordig vandaag, vraagjes die ineens in beeld kwamen, poll die te vroeg in beeld komt, geluidje van Gijpie deed het niet. Zitten zij daarboven te rukken of zo?
[..]
VI niet te serieus nemen.
Helemaal mee eens. Derksen zegt wel vaker lompe dingen. Ik ben een Brabander (en PSV-supporter) en ook over deze twee groepen heeft ie al regelmatig denigrerende opmerkingen gemaakt. Nog steeds vind ik hem een held. Zeker niet handig om mensen met Downsyndroom erbij te halen, maar goed, trek het je niet te veel aan. Volgens mij is Derksen juist zo'n type die heel goed met mensen met Downsyndroom om kan gaan. Laten we dit maar onder de categorie 'slip of the tongue' scharen.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kan wel tegen harde grappen en soms kan Derksen nog leuk uit de hoek komen. Maar dit was echt nodeloos trappen tegen een grote groep mensen zonder dat er überhaupt een goede grap in verwerkt zat.
Dat mensen moesten lachen kwam omdat het zo ontzettend hard en lomp was, maar doordachte humor zat er geen eens in. Over elke groep zou je kunnen roepen wat Derksen Riep.
De titel klopt eigenlijk niet, Johan zegt dat ze geen syndroom van Down hebben.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
JohanGod. Inderdaad oprotten met die downer van een MvG.
Genot.
Misschien heeft die YouTuber wel down?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De titel klopt eigenlijk niet, Johan zegt dat ze geen syndroom van Down hebben.
waarom zouden ze de stekker uit trekken uit een melkkoe als Voetbal Inside??quote:Op maandag 23 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:tomask2502 twitterde op maandag 23-01-2017 om 21:47:35voetbal inside Hopelijk trekt zenderdirecteur Marco ter plekke de stekker uit het programma. Schofterig! Minachting voor de kijker ! reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op maandag 23-01-2017 om 21:58:19@BakkerRinze Hey Rinze, Johan Derksen werkt al vele jaren niet meer bij VI. Wij hebben niks met het programma Voetbal Inside te maken. reageer retweet
Haha struisvogelpolitiekquote:Op maandag 23 januari 2017 23:01 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 23-01-2017 om 21:58:19@BakkerRinze Hey Rinze, Johan Derksen werkt al vele jaren niet meer bij VI. Wij hebben niks met het programma Voetbal Inside te maken. reageer retweet
Toch wel zielig dat al die Twitteraars alles onderschijten en hun gal spugen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Een 'slip of the tongue' zou kunnen, maar hij kreeg nog de kans om het te nuanceren. Maar daar is hij sowieso te koppig voor.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Derksen zegt wel vaker lompe dingen. Ik ben een Brabander (en PSV-supporter) en ook over deze twee groepen heeft ie al regelmatig denigrerende opmerkingen gemaakt. Nog steeds vind ik hem een held. Zeker niet handig om mensen met Downsyndroom erbij te halen, maar goed, trek het je niet te veel aan. Volgens mij is Derksen juist zo'n type die heel goed met mensen met Downsyndroom om kan gaan. Laten we dit maar onder de categorie 'slip of the tongue' scharen.
Dat klopt, hij neemt niet vaak iets terug. Maar zoals ik al zei, niet te serieus nemen dat VI. Dan is het een heerlijk programmaatje.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Een 'slip of the tongue' zou kunnen, maar hij kreeg nog de kans om het te nuanceren. Maar daar is hij sowieso te koppig voor.
En persoonlijk trek ik het gelukkig niet aan, ik ben geen darter en voor zover ik weet heb ik ook geen downsyndroom
Die IS-opmerking was ook wel tegen het randje.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:10 schreef Evertjan het volgende:
enigste waar hij ooit spijt van heeft gehad is die opmerking over de kutscheet van Linda de Mol en de tuinkabouteropmerking over Mertens
Welke was dat?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die IS-opmerking was ook wel tegen het randje.
Niet huilen omdat hij nu eens schaamteloos loslaat over die veredelde tokkiesport, in welk geval darten. Een snelle kijk in je postgeschiedenis onthult waarom je zo mad bent.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kan wel tegen harde grappen en soms kan Derksen nog leuk uit de hoek komen. Maar dit was echt nodeloos trappen tegen een grote groep mensen zonder dat er überhaupt een goede grap in verwerkt zat.
Dat mensen moesten lachen kwam omdat het zo ontzettend hard en lomp was, maar doordachte humor zat er geen eens in. Over elke groep zou je kunnen roepen wat Derksen Riep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |