abonnement Unibet Coolblue
pi_168400386
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Matty Ice had altijd zijn slechte prestaties op momenten die ertoe deden als reputatie. Nu dat misschien voorbij is en gezien ze echt goede toekomstige Probowlers hebben zijn zij het team om te verslaan in de NFC South. Broncos geloof ik net als Kyran niet meer in, in ieder geval niet in de komende jaren.

Het was dit seizoen echt niet alleen aan Ice te wijten dat het zo slecht ging. Hele team leek er soms gewoon geen zin in te hebben soms en dan ook nog een Cam die zo snel van bui wisselt als het allemaal een beetje tegen zit, dan wordt het gewoon wederom een middelmatig seizoen.
Als ze wat aan die houding doen, dan wordt het misschien nog wel wat, anders zie ik gewoon weer de Falcons winnen in de NFC South.

Of wellicht als de Saints een paar lucky picks hebben, of goede trades doen qua defense, dan zij nog een kans maken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_168400473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:48 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Het was dit seizoen echt niet alleen aan Ice te wijten dat het zo slecht ging. Hele team leek er soms gewoon geen zin in te hebben soms en dan ook nog een Cam die zo snel van bui wisselt als het allemaal een beetje tegen zit, dan wordt het gewoon wederom een middelmatig seizoen.
Als ze wat aan die houding doen, dan wordt het misschien nog wel wat, anders zie ik gewoon weer de Falcons winnen in de NFC South.

Of wellicht als de Saints een paar lucky picks hebben, of goede trades doen qua defense, dan zij nog een kans maken.
Matty Ice = Matt Ryan van Falcons :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_168401910
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:52 schreef Seam het volgende:

[..]

Matty Ice = Matt Ryan van Falcons :P
Ik bedoelde dan ook de off coördinator van de panthers.
Teveel whisky op. Verjaardag enzo :+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 januari 2017 @ 21:30:05 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168404951
Happy birthday dan :)

Die Shula gast moeten ze sowieso even met een natte handdoek te grazen nemen, playcalling was dramatisch bij de Panthers dit jaar.

Lees net dat Big Ben er misschien mee kapt. Hij schijnt gezegd te hebben dat hij nog niet klaar is om te zeggen of hij wel of niet gaat spelen in 2017.
pi_168405974
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Matty Ice had altijd zijn slechte prestaties op momenten die ertoe deden als reputatie. Nu dat misschien voorbij is en gezien ze echt goede toekomstige Probowlers hebben zijn zij het team om te verslaan in de NFC South. Broncos geloof ik net als Kyran niet meer in, in ieder geval niet in de komende jaren.

[..]

en toekomstig beste franchise allertijden.
Ik denk niet dat je dat nu al kunt zeggen.

Steelers hebben nog steeds de meeste SB wins.
GB waren in het begin het beste
Cowboys hebben in de 90's 4 jaar achter elkaar: SB win, SB win, championship loss, SB win.

Deze sport is veel te wisselvallig om 1 team als echte nummer 1 te classificeren.
In voetbal zie je in elk land altijd een 2-3 tal clubs bovenaan. Er zijn wel eens uitschieters (AZ toen kampioen, Twente om in Nederland een voorbeeld te geven, Leicester in Engeland vorig jaar). Maar over het algemeen is het hier Ajax/PSV/Feyenoord, Duitsland is Bayern, Spanje is Barca/Real/Atleti etc. etc.

In de NFL is dit onmogelijk. Je kunt niet 10 jaar mee doen aan de top, vanwege de draft. Je hebt een paar jaar een goed team, dan vallen er mensen weg en als je veel gewonnen hebt heb je een lagere pick (dus minder kans op een echte uitschieter). Dat moment gaat een keer komen bij de Patriots. Ze doen nu al jaren mee in de top, maar ook zij halen niet elk jaar de SB.

Als je kijkt naar dit jaar dan kun je verwachten dat de Falcons volgend jaar weer gewoon mee doen, net zoals de Cowboys, Patriots, Steelers en Packers. Die teams zie ik de PO wel halen volgend jaar.
De rest is gewoon afwachten, Seahawks, Vikings, Lions zijn teams die op het randje van welles nietus zieten. En dan zijn er nog zat teams, maar you get the point.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_168406233
Even serieus nu. Je zou toch verwachten dat een team als de Browns ooit omhoog klimmen met altijd goeie picks... Al jaren onderaan geeindigd
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 januari 2017 @ 22:25:42 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168406939
Patriots gaan pas onderuit als Brady niet meer speelt denk ik. Verder blijven ze ondanks lage draft picks gewoon super goed presteren, dus scouting is ook echt key.

Browns blijven hoge picks verneuken, omdat ze gewoon geen fatsoenlijke scouts hebben en alleen maar namen draften. Brady was ook een 6th rounder ofzo bijvoorbeeld. Je hoeft geen hoge picks te hebben om een goed team te bouwen.
pi_168408819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:57 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat nu al kunt zeggen.

Steelers hebben nog steeds de meeste SB wins.
GB waren in het begin het beste
Cowboys hebben in de 90's 4 jaar achter elkaar: SB win, SB win, championship loss, SB win.

Deze sport is veel te wisselvallig om 1 team als echte nummer 1 te classificeren.
In voetbal zie je in elk land altijd een 2-3 tal clubs bovenaan. Er zijn wel eens uitschieters (AZ toen kampioen, Twente om in Nederland een voorbeeld te geven, Leicester in Engeland vorig jaar). Maar over het algemeen is het hier Ajax/PSV/Feyenoord, Duitsland is Bayern, Spanje is Barca/Real/Atleti etc. etc.

In de NFL is dit onmogelijk. Je kunt niet 10 jaar mee doen aan de top, vanwege de draft. Je hebt een paar jaar een goed team, dan vallen er mensen weg en als je veel gewonnen hebt heb je een lagere pick (dus minder kans op een echte uitschieter). Dat moment gaat een keer komen bij de Patriots. Ze doen nu al jaren mee in de top, maar ook zij halen niet elk jaar de SB.

Als je kijkt naar dit jaar dan kun je verwachten dat de Falcons volgend jaar weer gewoon mee doen, net zoals de Cowboys, Patriots, Steelers en Packers. Die teams zie ik de PO wel halen volgend jaar.
De rest is gewoon afwachten, Seahawks, Vikings, Lions zijn teams die op het randje van welles nietus zieten. En dan zijn er nog zat teams, maar you get the point.
Records zijn er om verbroken te worden en ik zie de Pats als eerste dit record verbreken, mede dankzij die briljante scouting en BB. Maar goed ik ga er al vanuit dat de Pats deze SB winnen. Maar je hebt zeker gelijk hoor, de pats zullen daarna niet altijd de beste blijven, zoiets toch op en neer gaan. Wellicht dat de 49'ers of Boys mooi tijdperk neer kunnen zetten. Maar dat is juist het mooie van de Amerikaanse sporten.
Overigens gaat Big Ben misschien stoppen en dan kunnen de Steelers ook wel in de problemen komen, hun back up is niet goed genoeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:25 schreef Kyran het volgende:
Patriots gaan pas onderuit als Brady niet meer speelt denk ik. Verder blijven ze ondanks lage draft picks gewoon super goed presteren, dus scouting is ook echt key.

Browns blijven hoge picks verneuken, omdat ze gewoon geen fatsoenlijke scouts hebben en alleen maar namen draften. Brady was ook een 6th rounder ofzo bijvoorbeeld. Je hoeft geen hoge picks te hebben om een goed team te bouwen.
En de Hawks scouten de laatste seizoenen ook echt fantastisch, toch vreemd dat het seizoen zo is tegengevallen voor hen. Ben benieuwd wanneer Brady stopt, lijkt me onwaarschijnlijk dat hij nu zou stoppen als hij de SB wint, maar na volgend seizoen zou je toch bijna zeggen dat het fysiek ook op moet zijn? Ik weet hij is een healthfreak, maar toch.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:57 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook de off coördinator van de panthers.
Teveel whisky op. Verjaardag enzo :+
Gefelciteerd nog man! En ik heb ook weinig kritiek op Shula, die man was grotendeels verantwoordelijk dat ze vorig jaar 15-1 waren. Soms loopt het allemaal gewoon net niet zoals je had gehoopt. Volgend seizoen gaan de Panthers wel weer meedoen voor de PO's, maar de SB zie ik ze voorlopig ook niet halen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 25 januari 2017 @ 00:39:35 #59
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168410725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:25 schreef Kyran het volgende:
Patriots gaan pas onderuit als Brady niet meer speelt denk ik. Verder blijven ze ondanks lage draft picks gewoon super goed presteren, dus scouting is ook echt key.

Browns blijven hoge picks verneuken, omdat ze gewoon geen fatsoenlijke scouts hebben en alleen maar namen draften. Brady was ook een 6th rounder ofzo bijvoorbeeld. Je hoeft geen hoge picks te hebben om een goed team te bouwen.
Goede structuur ook bij de Pats. Zal mij niets verbazen als Josh of de zoon van BIll het later overneemt. Ik hoop stiekem dat ze Jimmy G nog 2 jaar houden en Brady over 2 jaar stopt en ze dan nog 10+ jaar Jimmy G hebben.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Frontpage woensdag 25 januari 2017 @ 08:27:10 #60
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_168412043
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 00:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Goede structuur ook bij de Pats. Zal mij niets verbazen als Josh of de zoon van BIll het later overneemt. Ik hoop stiekem dat ze Jimmy G nog 2 jaar houden en Brady over 2 jaar stopt en ze dan nog 10+ jaar Jimmy G hebben.
Ben bang dat als Brady blijft ze Jimmy G traden. Bill doet niet zo moeilijk en tot nog toe heeft hij altijd wel gelijk gehad, alleen weet ik niet of het op een key positie als QB ook werkt om een potentieel goede opvolger van Brady weg te deoen en te verwachten dat je een goede terugkrijgt.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:02:19 #61
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168417154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 08:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Ben bang dat als Brady blijft ze Jimmy G traden. Bill doet niet zo moeilijk en tot nog toe heeft hij altijd wel gelijk gehad, alleen weet ik niet of het op een key positie als QB ook werkt om een potentieel goede opvolger van Brady weg te deoen en te verwachten dat je een goede terugkrijgt.
Wordt erg lastig gezien de low draft picks.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_168417907
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wordt erg lastig gezien de low draft picks.
Erg grappig om dat te zeggen bij de Patriots. Kan me nog wel een low draft pick daar herinneren op QB gebied.
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:41:06 #63
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168418010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:36 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Erg grappig om dat te zeggen bij de Patriots. Kan me nog wel een low draft pick daar herinneren op QB gebied.
Ja maar dat is natuurlijk geen enkele garantie. Ze hadden ook Tim Rattay kunnen nemen :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 januari 2017 @ 14:41:07 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168418011
Sowieso wil het op QB positie wel eens anders gaan.

Brady was 6th round pick, Staubach (QB van Cowboys in de jaren 60/70 waarmee ze 2 SB hebben gewonnen) was volgens mij een 10th round pick. Hasselback was een 9th round pick als ik me niet vergis (door Packers, maar uiteindelijk bij Seahawks pas bekend geworden).

Als je dan kijkt wat voor 1st round QBs er rond lopen nu die geen deukje in een pakje boter kunnen slaan ...

Edit: Ik vergeet gewoon Prescott natuurlijk als een 4th rounder :)
pi_168418314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:41 schreef Kyran het volgende:
Sowieso wil het op QB positie wel eens anders gaan.

Brady was 6th round pick, Staubach (QB van Cowboys in de jaren 60/70 waarmee ze 2 SB hebben gewonnen) was volgens mij een 10th round pick. Hasselback was een 9th round pick als ik me niet vergis (door Packers, maar uiteindelijk bij Seahawks pas bekend geworden).

Als je dan kijkt wat voor 1st round QBs er rond lopen nu die geen deukje in een pakje boter kunnen slaan ...

Edit: Ik vergeet gewoon Prescott natuurlijk als een 4th rounder :)
Maar het zegt ook helemaal niks.
Peyton Manning was 1st pick en ondanks zijn rookie records speelden de Colts 3-13 en gooide hij een record aantal interceptions. Dat hij daarna alsnog een aantal SB heeft gewonnen is natuurlijk wel weer kenmerkend voor een 1st pick. Maar het is geen garantie.

Juist de jongens die later worden gedraft (zoals nu Prescott) worden gewoon voor de leeuwen gegooid op het moment dat het niet anders kan (Romo injured). En achteraf blijkt het dus een verdomd slimme QB te zijn.

Ik hoorde laatst ook dat er andere teams twijfelden om Prescott in ronde 1 al te nemen maar uiteindelijk een andere weg zijn ingeslagen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2017 @ 07:53:32 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168460564
Gaan topic nu stilvallen net voor Super Bowl? Hop hop!

Wat gaan jullie allemaal doen met SB?
pi_168461968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 07:53 schreef Kyran het volgende:
Gaan topic nu stilvallen net voor Super Bowl? Hop hop!

Wat gaan jullie allemaal doen met SB?
Iedereen zit in spanning te wachten :P

Eerst nog de pro bowl. Ben benieuwd of Elliot daar nog wat moois laat zien.

SB ga ik niks spannends doen, gewoon met een maat de wedstrijd kijken en wat snacks op tafel :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:53:39 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168463877
Ga gewoon thuis kijken, het is weer op de BBC volgens mij dus dat is ideaal. Wil eigenlijk altijd nog een keer naar zo'n superbowl party lijkt me wel tof.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_168464031
Ik kijk gewoon thuis. Misschien komt een vriend langs om mee te kijken, maar die moet even zijn rooster afwachten.

Ik zou ook wel eens naar een cafe oid willen, een soort SB party zoals Dos zegt. Maar voor mij is dat logistiek niet zo chill. En om dan uren te moeten gaan rijden, daardoor niet kunnen drinken. Meh.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 januari 2017 @ 12:04:59 #70
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_168464056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 07:53 schreef Kyran het volgende:
Gaan topic nu stilvallen net voor Super Bowl? Hop hop!

Wat gaan jullie allemaal doen met SB?
Thuis met een Amerikaanse collega die vroeger in Atlanta woonde. Hij was ook voor Alabama, dus ik heb hoop dat dit een goed resultaat voor de Patriots wordt. :P
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_168464112
Ik kijk op fox (US commentaar) maar wil eigenlijk wel een streampje ernaast, voor de commercials etc. Zijn er broadcasters (NBC, CBS etc) die gratis streams aanbieden? Ik meen dat dat vorig jaar wel zo was. Alleen voor USA IP adressen is geen probleem.
pi_168464515
Dan ben ik toch blij dat ik gamepass heb :P
Dat werkt toch het mooiste
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_168466197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:41 schreef bambino het volgende:
Dan ben ik toch blij dat ik gamepass heb :P
Dat werkt toch het mooiste
Moah, ik heb fox. FullHD beeld zonder lag of storingen, met US commentaar. Goed, de commercials dan niet, maar als dat het enige is haha
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2017 @ 14:39:55 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_168467177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:41 schreef bambino het volgende:
Dan ben ik toch blij dat ik gamepass heb :P
Dat werkt toch het mooiste
Vorig jaar waren de commercials ook te zien toch? Even voor de zekerheid ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')