Nattekat | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:27 | |
Het F1 seizoen van 2016 is ten einde, het was een seizoen van spannende, maar ook zeer saaie races, Mercedes was immers onverslaanbaar, en mocht er echt spanning zijn om P1, dan moesten beide Mercedessen wel uitvallen. Dit gebeurde ook in Barcelona, waar Max Verstappen opeens op P1 reed, en zelfs finishte als eerste. Hiermee kwam de Max hype echt op gang. Veel nieuwe kijkers, en veel nieuwe fans. De races daarna waren soms nog wel spannend, zoals bijvoorbeeld de overwinning van Ricciardo op Sepang. Verder zijn alle overwinningen gegaan naar Rosberg en Hamilton. Hopen dus dat er volgend jaar wat meer spanning in de teams, want dit jaar domineerde Mercedes te veel, waardoor het zonder hun eigenlijk een stuk spannender zou zijn. De einduitslag van 2016 En de constructeurs Maar dan vooruit kijken, 2017, wat gaat er allemaal veranderen, en wat is de planning? In 2017 zijn er weer een hoop veranderingen in de sport. Zo worden de voor en achtervleugels breder, en zijn er door Pirelli veel bredere banden aangeleverd. Hierdoor worden de F1 auto's zelf ook breder en gaan naar zo'n 2 meter breed ipv 1,80m. Hierdoor krijgen de meeste auto's over zo'n 25% meer downforce te beschikken en dit kan gedurende dit jaar nog flink oplopen. De bredere achterbanden zorgen voor meer grip. Waardoor er meer snelheid valt te behalen in de snelle bochten. Daarnaast verdwijnen ook de tokens. Tot 2016 kreeg ieder team een bepaald aantal tokens om een upgrade aan hun motor uit te voeren, die verdwijnen nu dus helemaal, wat meer spanning oplevert gedurende het seizoen. Verder gaat het minimum gewicht wat omhoog, van 720KG tot 740KG. De Agenda (onder voorbehoud) Datum Evenement Locatie 26 maart GP van Australië Melbourne 9 april GP van China Shanghai 16 april GP van Bahrein Sakhir 30 april GP van Rusland Sochi 14 mei GP van Spanje Barcelona 28 mei GP van Monaco Monte Carlo 11 juni GP van Canada Montreal 25 juni GP van Azerbeidzjan Baku 9 juli GP van Oostenrijk Red Bull Ring 16 juli GP van Engeland Silverstone 30 juli GP van Hongarije Hungaroring 27 augustus GP van België Spa-Francorchamps 3 september GP van Italië Monza 17 september GP van Singapore Marina Bay 1 oktober GP van Maleisië Sepang 8 oktober GP van Japan Suzuka 22 oktober GP van Amerika Circuit of the Americas 29 oktober GP van Mexico Mexico Stad 12 november GP van Brazilië * Interlagos 26 november GP van Abu Dhabi Yas Marina De teams dan, hier zijn dit jaar geen nieuwe teams, noch teams die er mee stoppen. Lewis Hamilton en X Daniel Ricciardo en Max Verstappen Sebastian Vettel en Kimi Raikkonen Sergio Perez en Esteban Ocon Fernando Alonso en Stoffel Vandoorne Valtteri Bottas en Lance Stroll Carlos Sainz en Daniil Kvyat Romain Grosjean en Kevin Magnussen Nico Hulkenberg en Jolyon Palmer Marcus Ericsson en X X en X | ||
Beach | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:27 | |
Goed bezig Nattekat | ||
Nattekat | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:29 | |
Altijd. | ||
Blik | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:30 | |
Kunnen ze niet een keer een GP op sneeuw organiseren, ergens in Finland ofzo? Krijg je natuurlijk wel met 100% zekerheid een Fin als winnaar, maar is wel spektakel | ||
XL | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:32 | |
De gepaste afstand zal dezelfde zijn. Denk alleen dat Bottas niet zulke grote fouten maakt en zich niet laten piepelen. Dus de fouten/incidenten a la Spanje, Duitsland, Canada, Maleisië zullen minder plaatsvinden. Dus ik verwacht geen spanning in de races, slechts een constantere en labielere ploeggenoot voor Hamilton. | ||
Peterselieman | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:34 | |
Voor Geralt: | ||
Geralt | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:36 | |
Dankje, maar ik neem dees als je het niet erg vindt: | ||
Weltschmerz | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:50 | |
Het punt is dat als hij net zo goed of beter is dan Rosberg Hamilton zijn borst nat kan maken. Altijd dat gelul alsof Hamilton zoveel beter is dan Rosberg, we hebben notabene het afgelopen jaar kunnen zien dat het niet zo is. | ||
XL | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:02 | |
De algemene opinie is toch wel dat Rosberg het aan de pech van Hamilton te danken heeft. Jij bent geen Hamilton fan, dat is prima. Er zijn twee componenten, techniek en coureur. Op coureur is er wat mij betreft een groot verschil. Techniek kan ervoor zorgen dat een mindere coureur toch punten pakt. Dat heet in 2016 de Rosberg-titel. Ik zie op coureur Bottas dichter bij Hamilton staan dan Rosberg, natuurlijk wel erachter. Techniek kan bepalen of hij over het hele seizoen ervoor of erachter staat. | ||
Beach | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:13 | |
Als we pech gaan meerekenen heeft Hamilton ook 2008 niet verdiend. | ||
franklop | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:17 | |
En de winnaar krijgt een snowy ipv shoey | ||
XL | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:20 | |
Daar kan ik het mee eens zijn. Het steekt het verlies in 2016 ook professioneel weg, misschien omdat hij het weet van 2008. Het kwartje kan twee kanten opvallen. | ||
Geralt | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:27 | |
Niet altijd. De OP moet nog bijgewerkt worden met Bottas bij Mercedes en Wehrlein bij Sauber | ||
Nattekat | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:28 | |
Dat mag iemand anders doen. | ||
Geralt | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:28 | |
Dat is geen opinie; dat is een feit. Dankzij Maleisië ging de titel naar Rosberg | ||
franklop | dinsdag 17 januari 2017 @ 12:35 | |
Mede dankzij.. Rosberg had met name een ijzersterk eerste deel van het seizoen, daar legde hij al direct de basis. Verder gewoon constant met minder optreden in Monaco (deels ook auto problemen) en Oostenrijk. Ook wat pech in Canada (buiten de mislukte poging op Max om), waar bijv Lewis weer geluk had door strategie van Ferrari, dat daar had kunnen winnen. Niet te vergeten dat ROS in Maleisie ook een ijzersterke race reed van achter.. | ||
Meike26 | dinsdag 17 januari 2017 @ 13:41 | |
McLaren die Kovalainen even voor 1 race invliegt | ||
Rossdale | dinsdag 17 januari 2017 @ 14:35 | |
Ook alleen maar omdat Rosberg vanaf toen alleen maar achter Lewis hoefde te eindigen om wereldkampioen te worden. Als ze er meer om moesten strijden had Rosberg ongetwijfeld meer risico's genomen om de winst te pakken in de laatste races. | ||
Meike26 | dinsdag 17 januari 2017 @ 14:39 | |
Het nadeel daarvan is, Rosberg kan, oh nee, kon niet inhalen, tevens verdedigen deed hij vies en opzichtig. Zoals in Hockenheim. Kom je weer terug bij Bottas,vdie kan zich wel goed breed houden + kan wel goed druk zetten en inhalen. Daarin zie ik hem echt wel beter dan Rosberg. | ||
Rossdale | dinsdag 17 januari 2017 @ 14:44 | |
Daar had ik het niet over, alleen het feit dat Rosberg zijn titel niet te danken heeft aan de pech van Hamilton. Wel dat hij de laatste races geen risico's hoefde te nemen en de titel dus makkelijker veilig kon stellen. Daarnaast is dat over inhalen trouwens ook onzin. Ik weet even niet meer welke race het was, maar hij is ook dit jaar in de eerste bocht een keer in de rondte getikt en heeft zich toen helemaal terug naar voren "geknokt". In hoeverre je het knokken kan noemen in een auto die vele malen beter is dan 95% van het veld. | ||
_-_ratjetoe_-_ | dinsdag 17 januari 2017 @ 19:57 | |
Dat is het punt niet. Een topwielrenner zal wellicht ook niet heel veel kilo's weg kunnen drukken. Zegt niets over al dan niet topatleet zijn, zegt iets over wat gevraagd wordt in een sport. Spiermassa kan juist nadelig uitpakken, dus waarom zou je gaan trainen op zo veel mogelijk kilo's kunnen wegdrukken? | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 januari 2017 @ 20:15 | |
dit idd wat een mongolen joh | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 januari 2017 @ 20:17 | |
en rosberg moest zijn materiaal sparen, zijn motor had veel meer op de teller staan dan die van hamilton hamilton kan gwn full power rijden [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 20:18:42 ] | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 januari 2017 @ 20:18 | |
vergeet de inhaalactie op max in brazilie niet Kneiterstrak | ||
Peterselieman | dinsdag 17 januari 2017 @ 20:24 | |
Dat is niet waar. De motor van Rosberg in Abu Dhabi had ongeveer even veel kilometers op de teller staan als die van Hamilton | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 januari 2017 @ 21:28 | |
ja hoor geloof je dat zelf hoe kan hamilton zijn motor even oud zijn als die van rosberg terwijl hamilton nieuwe motoren gealloceerd kreeg | ||
de_boswachter | dinsdag 17 januari 2017 @ 21:29 | |
Nee. | ||
Wereldgozer | dinsdag 17 januari 2017 @ 21:49 | |
Ik zou ook graag een onderdeel "Met je as over de plas" zien. | ||
TheFreshPrince | dinsdag 17 januari 2017 @ 22:16 | |
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=6714 Besteld 1000 stuks, dus OP = OP! | ||
heywoodu | dinsdag 17 januari 2017 @ 23:32 | |
Ze gaan wel erg overdrijven nu Wanneer komen de vijf verschillende versies van hem in de F3 voor slechts zestig euro per stuk? Eerste podium, eerste zege, eerste keer tien zeges op rij, eerste keer met Red Bull, die van die inhaalactie etc | ||
TheFreshPrince | dinsdag 17 januari 2017 @ 23:50 | |
Er is een markt voor en ik vind het gaaf om er 1 of 2 te hebben. Hij reed maar kort in deze klasse dus veel zal er niet uitkomen Als ze 1 met zijn laatste kart uitbrengen overweeg ik het ook nog | ||
Waffle | woensdag 18 januari 2017 @ 00:48 | |
Ah ik zou graag 1 willen met de #rememberthisname. Hopen dat die ook nog eens uit wordt gebracht dan. | ||
Fer | woensdag 18 januari 2017 @ 00:51 | |
Rosberg mist het laatste beetje talent zoals Hamilton en Alonso dat wel heeft, maar hij heeft dit seizoen wel als een kampioen gereden en absoluut een topprestatie neergezet. | ||
Fopje | woensdag 18 januari 2017 @ 01:38 | |
Had hem ook besteld ja, best gaaf. Er zijn niet veel F3 modellen. | ||
Geralt | woensdag 18 januari 2017 @ 01:44 | |
Toffe achtervleugel was dat inderdaad ja. | ||
opreis | woensdag 18 januari 2017 @ 03:26 | |
Bottas vond ik afgelopen jaar juist heel zwak in inhalen en voornamelijk verdedigen. Die divebomb van Ricciardo op Monza(?) zou echt niet moeten kunnen. Maar vaak ook door de minimaal snellere Force India werd hij vaak ingehaald. | ||
Meike26 | woensdag 18 januari 2017 @ 07:12 | |
Daarom ook, bij Williams was geen eer meer te behalen. Zijn race op Silverstone 2015 is daar denk ik ook een voorbeeld van. Hij had die race kunnen winnen als ze bij Williams wel de teamorder aan Massa hadden gegeven. Dan kan hij nog zo zijn best doen, maar het moet wel van 2 kanten komen, ook al is hij wel loyaal aan het team gebleven, automatisch is de drang/honger naar méér wel wat minder geworden. Ik denk dat we komend jaar een echt andere Bottas gaan zien tov hoe hij de laatste 2 jaar bij Williams heeft gereden. Nieiw team, sterke teamgenoot, er valt weer wat te bewijzen naar team en zichzelf.. En ik weet niet meer welke race dat was, jaar of 3/4 terug en toen was hij echt 'on fire', volgens mij Barcelona 2014? Zo'n Bottas verwacht ik te gaan zien. En daar gaat Max het nog knap lastig mee krijgen | ||
sasquatsch | woensdag 18 januari 2017 @ 08:18 | |
Zag er pas nog een uit de Florida Winter Series. | ||
Beach | woensdag 18 januari 2017 @ 09:34 | |
Als je een beetje handig bent maak je zo'n model zelf en kost het je geen 60 euro. | ||
Weltschmerz | woensdag 18 januari 2017 @ 10:42 | |
Wiens algemene opinie? Wat moet ik daar nou mee dan? De algemene opinie is dat Hamilton de grote ster van de F1 is en Rosberg een fletse coureur, dat mag maar de algemene opinie verandert de feiten niet. Als Rosberg de snelste is nadat Hamilton al wk is geworden dan ligt het aan de motivatie van Hamilton, als Hamilton de snelste is als Rosberg WK kan worden door veilig en zeker voor plek 2 te gaan laat Hamilton nog maar eens zien wie wereldkampioen had moeten worden. Ik zie ook wel dat Hamilton op pure snelheid iets meer heeft, maar het is maar iets, dat is niet het enige dat telt en het komt er lang niet altijd uit. Rosberg is 3 keer buiten de baan geramd, hoezo geluk? Wie had er ook alweer mazzel in Spa? Wie had er pech met de stewards en de teamorders? Daarmee zeg ik niet dat Rosberg meer pech heeft gehad dan Hamilton, het punt is dat het heel makkelijk cherry picken is in de F1 en je dan het beeld kunt aanpassen aan de algemene opinie van wie de ster en dus met afstand de beste is. Maar die afstand is er gewoon niet, het lag heel dicht bij elkaar en dan komt het op momenten aan. | ||
Geralt | woensdag 18 januari 2017 @ 12:56 | |
http://nl.motorsport.com/(...)entree-massa-866474/ Motoren met flinke korting en gedeeltelijk het salaris van Massa betaald. Die Wehrlein moet zich toch ook wel achter de oren krabben denk ik zo | ||
sasquatsch | woensdag 18 januari 2017 @ 13:42 | |
Wehrlein kwan sowieso niet in aanmerking bij Mercedes. Dat kon Williams contractueel niet. En bij Mercedes kwam hij (volgens Wolff) niet in aanmerking vanwege zijn karakter. Hij schijnt net zo'n haantje te zijn als Hamilton en Mercedes wilde niet zo'n explosief nengsel in het team. Dit was schijnbaar ook de reden dat hij door FI gepasseerd is. | ||
SuzukiSwift | woensdag 18 januari 2017 @ 22:32 | |
Ook besteld! Was al langer op zoek naar een model van zijn F3 wagen. | ||
TheFreshPrince | woensdag 18 januari 2017 @ 23:18 | |
Nice! Er gaan geruchten dat ze ook z'n eerst driewieler opnieuw gaan uitbrengen op 1:43 | ||
Nattekat | woensdag 18 januari 2017 @ 23:27 | |
Hoax, het eerste waar Max mee kon rijden was iets op vier wielen | ||
TheFreshPrince | woensdag 18 januari 2017 @ 23:58 | |
https://www.google.nl/amp(...)-driewieler-zat.html | ||
opreis | donderdag 19 januari 2017 @ 07:15 | |
Als hij snel genoeg was had er een hoop meer gekunt | ||
nils7 | donderdag 19 januari 2017 @ 10:52 | |
Die jongste snelste raceronde zal ook wel komen | ||
trein2000 | donderdag 19 januari 2017 @ 12:49 | |
brazilie? | ||
tja77 | donderdag 19 januari 2017 @ 13:00 | |
Vraagje aan de verzamelaars, waarom de keuze voor een bepaald merk leverancier (Minichamp, Sparks models, Looksmart enz.) Doe je dat met het oog op exclusiviteit, detailniveau? En welk merk zouden jullie adviseren voor een liefhebber voor de sport, maar geen verzamelaar in spe? | ||
Fopje | donderdag 19 januari 2017 @ 13:03 | |
Minichamps en Spark zijn gewoon de meest gangbare merken. Die brengen ook het meeste uit. En de kwaliteit is ook goed. Mocht je voor 1:18 gaan, dan zou ik wel voor Minichamps gaan. Met de 1:43 modellen zit er niet zo veel verschil in. Als je echt niet om kwaliteit geeft gaat volgens mij Bburago ook nog wat op de markt brengen. Alleen is dat wel echt speelgoed zegmaar. | ||
tja77 | donderdag 19 januari 2017 @ 13:05 | |
Heb van vroeger nog wat Bburago, maar ik zoek wel iets meer kwaliteit zeg maar. Bedankt voor je info. | ||
sasquatsch | donderdag 19 januari 2017 @ 13:22 | |
Ben zelf niet echt een verzamelaar maar heb nog wel wat Bburago van vroeger. 1:24 en 1:18. En nu de Minichamps 1:18 van Max overwinning in Spanje gekocht. 1:43 doe ik sowieso niet aan. Vind ik veel te klein. | ||
Meike26 | donderdag 19 januari 2017 @ 13:52 | |
Bburago.. sorry, maar zijn dat zulke goede modellen dan? Bburago's van vroeger vond ik echt slecht en goedkoop in details, ik zag ze gewoon als Majorettes, maar dan op wat grotere schaal, kon je goed stunts mee uitvoeren mbv kartonnen dozen en lege multimappen van mn ouders als schans | ||
Rossdale | donderdag 19 januari 2017 @ 13:53 | |
Geruchten gaan dat McLaren volgend jaar met een (gedeeltelijk) oranje livery gaat rijden. | ||
Meike26 | donderdag 19 januari 2017 @ 15:49 | |
Volgend jaar of dit jaar ? Altijd weer het zelfde liedje deze periode | ||
bbfakir | donderdag 19 januari 2017 @ 17:40 | |
Die zijn vroeg. https://www.groupon.nl/de(...)=gl-grand-prix-tours | ||
Rossdale | donderdag 19 januari 2017 @ 18:12 | |
Volgend seizoen bedoelde ik natuurlijk | ||
Afhaalchinees | donderdag 19 januari 2017 @ 18:20 | |
dan zit een belg in een oranje auto | ||
ESF1Gamer | donderdag 19 januari 2017 @ 18:27 | |
Belgie was vroeguh onderdeel van Nederland (Ik weet dat nu de belgen beledig) | ||
Nattekat | donderdag 19 januari 2017 @ 18:35 | |
Nederland was vroeger onderdeel van Spanje. En van Frankrijk. En van Rome. | ||
ESF1Gamer | donderdag 19 januari 2017 @ 18:40 | |
Dus we hebben gp of Holland, namelijk in Barce;lona als je zo bekijktt | ||
Nattekat | donderdag 19 januari 2017 @ 18:41 | |
Nederland was Spanje, niet andersom | ||
Waffle | donderdag 19 januari 2017 @ 18:49 | |
Heb jij nog steeds alle modellen of ben je daar inmiddels mee gestopt? Er zijn tegenwoordig echt moeilijk veel verschillende varianten | ||
Rossdale | donderdag 19 januari 2017 @ 18:49 | |
Haha ja prachtig | ||
sasquatsch | donderdag 19 januari 2017 @ 19:17 | |
En Friesland. | ||
Fopje | donderdag 19 januari 2017 @ 19:46 | |
Niet alles meer 1:43 heb ik nog wel alles. Maar 1:18 niet. Ik heb bijv de STR11 Rusland limited edition. Dan hoef ik de normale Bahrein uitvoering niet meer. | ||
ESF1Gamer | donderdag 19 januari 2017 @ 19:48 | |
Fryslan Boppe | ||
Nattekat | donderdag 19 januari 2017 @ 19:53 | |
Dat is geen land. | ||
sasquatsch | donderdag 19 januari 2017 @ 19:56 | |
Vroeger wel. Toen liep het van Denemarken naar Zeeland. En het is nooit veroverd door de Romeinen. In tegenstelling tot de rest van Nederland. En Rome is ook geen land. | ||
Beach | donderdag 19 januari 2017 @ 19:59 | |
OT maar weer. | ||
ESF1Gamer | donderdag 19 januari 2017 @ 20:07 | |
Reageer dan met een leuk F1 feitje of nieuwtje | ||
Beach | donderdag 19 januari 2017 @ 20:08 | |
http://en.f1i.com/news/87(...)ays-willi-weber.html | ||
Funzel | donderdag 19 januari 2017 @ 20:26 | |
Dat hoor je ook elk jaar weer hé. | ||
Tarado | vrijdag 20 januari 2017 @ 10:21 | |
Sowieso meer plakkertjes dit jaar | ||
Meike26 | vrijdag 20 januari 2017 @ 11:41 | |
Zwart oranje livery.. ik zou het doen als ik McLaren was | ||
sasquatsch | vrijdag 20 januari 2017 @ 17:54 | |
De nieuwe OP. Ik ben geen grafisch guru, dus ik heb alleen de plaatjes van Bottas, Massa en Wehrlein aangepast aan de grootte, niet aan de overall of achtergrond. Dat mag iemand anders doen als die zich geroepen voelt. Het F1 seizoen van 2016 is ten einde, het was een seizoen van spannende, maar ook zeer saaie races, Mercedes was immers onverslaanbaar, en mocht er echt spanning zijn om P1, dan moesten beide Mercedessen wel uitvallen. Dit gebeurde ook in Barcelona, waar Max Verstappen opeens op P1 reed, en zelfs finishte als eerste. Hiermee kwam de Max hype echt op gang. Veel nieuwe kijkers, en veel nieuwe fans. De races daarna waren soms nog wel spannend, zoals bijvoorbeeld de overwinning van Ricciardo op Sepang. Verder zijn alle overwinningen gegaan naar Rosberg en Hamilton. Hopen dus dat er volgend jaar wat meer spanning in de teams, want dit jaar domineerde Mercedes te veel, waardoor het zonder hun eigenlijk een stuk spannender zou zijn. De einduitslag van 2016 En de constructeurs Maar dan vooruit kijken, 2017, wat gaat er allemaal veranderen, en wat is de planning? In 2017 zijn er weer een hoop veranderingen in de sport. Zo worden de voor en achtervleugels breder, en zijn er door Pirelli veel bredere banden aangeleverd. Hierdoor worden de F1 auto's zelf ook breder en gaan naar zo'n 2 meter breed ipv 1,80m. Hierdoor krijgen de meeste auto's over zo'n 25% meer downforce te beschikken en dit kan gedurende dit jaar nog flink oplopen. De bredere achterbanden zorgen voor meer grip. Waardoor er meer snelheid valt te behalen in de snelle bochten. Daarnaast verdwijnen ook de tokens. Tot 2016 kreeg ieder team een bepaald aantal tokens om een upgrade aan hun motor uit te voeren, die verdwijnen nu dus helemaal, wat meer spanning oplevert gedurende het seizoen. Verder gaat het minimum gewicht wat omhoog, van 720KG tot 740KG. De Agenda Datum Evenement Locatie 26 maart GP van Australië Melbourne 9 april GP van China Shanghai 16 april GP van Bahrein Sakhir 30 april GP van Rusland Sochi 14 mei GP van Spanje Barcelona 28 mei GP van Monaco Monte Carlo 11 juni GP van Canada Montreal 25 juni GP van Azerbeidzjan Baku 9 juli GP van Oostenrijk Red Bull Ring 16 juli GP van Engeland Silverstone 30 juli GP van Hongarije Hungaroring 27 augustus GP van België Spa-Francorchamps 3 september GP van Italië Monza 17 september GP van Singapore Marina Bay 1 oktober GP van Maleisië Sepang 8 oktober GP van Japan Suzuka 22 oktober GP van Amerika Circuit of the Americas 29 oktober GP van Mexico Mexico Stad 12 november GP van Brazilië* Interlagos 26 november GP van Abu Dhabi Yas Marina De teams dan, hier zijn dit jaar geen nieuwe teams, en misschien dat Manor er mee stopt. #44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas #3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen #5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen #11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon #14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne #19 Felipe Massa en #18 Lance Stroll #55 Carlos Sainz en #26 Daniil Kvyat #8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen #27 Nico Hulkenberg en #30 Jolyon Palmer #9 Marcus Ericsson en #94 Pascal Wehrlein X en X En in code tags:
| ||
Montelly | vrijdag 20 januari 2017 @ 17:58 | |
Bottas naar Mercedes? Weten we dat zeker? | ||
Meike26 | vrijdag 20 januari 2017 @ 18:08 | |
Nee, blijft afwachten tot eind Maart als de grid opstelling bezig is | ||
Sked | vrijdag 20 januari 2017 @ 18:10 | |
Nee, ik geloof er geen zak van. | ||
XL | vrijdag 20 januari 2017 @ 18:31 | |
Die zullen we gewoon een Duitser pakken | ||
Peterselieman | vrijdag 20 januari 2017 @ 18:42 | |
Het schijnt dat Bottas voor die tijd tot Duitser geneutraliseerd is. | ||
Monolith | vrijdag 20 januari 2017 @ 18:53 | |
Genaturalisereerd neem ik aan. Neutraliseren lijkt me wat radicaal. | ||
Peterselieman | vrijdag 20 januari 2017 @ 18:55 | |
Soms moet het wat radicaal. Geen idee waarom ik het niet goed schreef | ||
Ferry_76 | vrijdag 20 januari 2017 @ 19:23 | |
Liep vandaag niet de deadline af of Manor nog aan de start kon verschijnen? | ||
sasquatsch | vrijdag 20 januari 2017 @ 20:00 | |
Nee. Vandaag loopt de deadline af voor Manor om het bod, dat door een geïnteresseerde koper is gedaan, te accepteren. Omdat voor vandaag het nog reëel is dat ze aan de testen kunnen deelnemen. Zij het in het begin het met een aangepaste 2016 auto (wat door de FIA toegestaan lijkt te zijn). Elke dag vertraging zal waarschijnlijk een lager bod inhouden omdat het dan steeds moeilijker wordt op tijd klaar te zijn. De medewerkers zijn in ieder geval nog tot eind januari in dienst en worden betaald. Tot die tijd is alles nog mogelijk. | ||
SiGNe | vrijdag 20 januari 2017 @ 22:31 | |
Tja, 't is goedkoper om een failliet team over te kopen dan om een team van faillissement te redden. De nieuwe koper heeft niets met schulden te maken bij faillissement. Aan de andere kant zitten er ook weer behoorlijke kosten aan het registreren van een nieuw team. | ||
Meike26 | vrijdag 20 januari 2017 @ 22:57 | |
Ik denk in het geval van Manor het niet interessant is om te wachten tot faillissement, omdat je dan volgens mij niet meer kans maakt op het geld dat goed was voor p10, Haas is nieuw en heeft daar geen recht op en dus zou Manor iets van 11 miljoen krijgen gedurende het jaar. Dit lijkt me eerder wachten tot de datum van de deadline om het team op de valreep te redden van de ondergang, voor een appel en een ei zodat de schulden ook weer makkelijker afbetaald kunnen worden, welke ze anders ook kwijt waren voor de aankoop van het team. Soort van discount/markt gebeuren. Carlos Slim lijkt me geen potentiele eigenaar. ik vraag mij eerder af wat Ron Dennis in zijn schild voert.. die heeft zo zijn connecties en het zou zomaar kunnen dat hij op de valreep er een sub B team voor McLaren van gaat maken. Leuk speeltuintje voor Nicky de Vries en andere McLaren protegees in de verdere toekomst. | ||
sasquatsch | vrijdag 20 januari 2017 @ 23:21 | |
40 miljoen. Die 11 miljoen lopen ze juist mis door de 11de plaats. En een faillissement betekent het einde van Manor of wat voor team dan ook, want dan vervalt de inschrijving. En een andere inschrijving kan niet, of de FIA moet weer een nieuwe tender openen zoals voor 2010 en 2016. De failliete boedel opkopen heeft dus niet zoveel zin. Behalve aan onderdelen en zo. | ||
sasquatsch | zaterdag 21 januari 2017 @ 12:30 | |
Blijkbaar zit er voortgang in de gesprekken tussen Manor en de investeerder. http://m.bbc.com/sport/formula1/38697523 | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 12:52 | |
Ook als liefhebber van de sport en geen verzamelaar zou ik zeggen kies een merk met het oog op detail. En dan kom je dus bij eerder genoemde merken uit. | ||
Nattekat | zaterdag 21 januari 2017 @ 13:00 | |
Ik ging voor Minichamps, want iedereen zei dat dat het beste was | ||
nils7 | zaterdag 21 januari 2017 @ 13:34 | |
Spark is nog vrij "nieuw", een 5 jaar ofzo dus alles er voor is Minichamps. | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 14:32 | |
http://www.autoblog.nl/ni(...)max-verstappen-95251 | ||
#ANONIEM | zaterdag 21 januari 2017 @ 14:41 | |
wilde deze net linken | ||
Beach | zaterdag 21 januari 2017 @ 14:44 | |
tja wat valt daar over te zeggen | ||
#ANONIEM | zaterdag 21 januari 2017 @ 14:45 | |
max is een slet | ||
Beach | zaterdag 21 januari 2017 @ 16:39 | |
http://www.motorsport.com(...)nges-of-2017-867200/ | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 21:52 | |
Kijken jullie ook De Race of Champions ? Volgend jaar geen kruising meer in de baan , wat een klapper van Wehrlein.. | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 21:54 | |
Nee heb je een link? | ||
rgras | zaterdag 21 januari 2017 @ 21:56 | |
| ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 21:57 | |
Op ziggo sport te zien (racing kanaal ) | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 21:58 | |
Ow het is gewoon op die zender wat me nog altijd 15 piek per maand kost zie ik | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:00 | |
Jeetje wat zit daar weinig publiek zeg. Henri zou zich omdraaien in zn graf | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:01 | |
Doei Vettel .. | ||
Nattekat | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:04 | |
Mijn volgende reactie vat het wel samen: Is dat nu dan? | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:07 | |
Kennelijk. Ik ben het aan het kijken nu. Wehrlein | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:08 | |
Leuke machientjes wel met die 3 wielen. Wat zijn dat voor dingen? | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:09 | |
Busch zal deze wel winnen | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:09 | |
Oh had het verkeerd | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:11 | |
Verslagen in zn eigen auto door een ouwe lul die nooit in zon auto gereden heeft | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:12 | |
Die bovenste baan is die laatste bocht veel sneller. | ||
Nattekat | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:14 | |
Is wel handig, want kruising | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:15 | |
Nou ja , DC doet het meestal wel prima in de RoC 2014 gewonnen | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:16 | |
Dat stunten met die motor deed jacky franken beter imo | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:22 | |
Die Vuhl 05 is ook een leuke wagen | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:35 | |
Kanaan doet een Kimi,tje.. | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:45 | |
Ik verbaas me elke keer weer hoe vet die Montoya geworden is | ||
Peterselieman | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:48 | |
Prutser | ||
Meike26 | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:48 | |
Polaris Slingshot.. We hebben ze regelmatig zien rijden in Las Vegas. Ook nog een eigenaar gesproken daar van zo'n apparaat, maar ging hem waarschijnlijk weg doen voor een Hummer H1.. | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:51 | |
Die commentator ziet het echt niet he. Dit is zo'n vertekend beeld. Idioot. Je ziet toch waar de streep ligt?! | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:56 | |
Wie sjokt eigenlijk dit evenement? Ik bedoel als ik die lege tribunes zo bekijk dan kan dit toch niet uit!? | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:57 | |
Ik hoop dat Massa wint. | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:57 | |
De Amerikanen worden "afgeslacht" | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 22:58 | |
Kristensen mag wel eens een keer winnen | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:02 | |
Watnou montoya 2 zeges? De eerste was voor Massa toch?! | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:03 | |
Ow penalty. Jammer MAssa, had het hem wel gegund. | ||
King_Merc | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:05 | |
Massa is mad | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:06 | |
Terecht wel. Gaining an advantage. Daar was natuurlijk geen sprake van. | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:08 | |
Nou dan doe die dikke colombiaan maar | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:24 | |
JPM | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:24 | |
Arme Tom | ||
Fylax | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:34 | |
Wat kijken we? | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:37 | |
We keken de Race of Champions. Ooit in het leven geroepen ter nagedachtenis van de geweldenaar Henri Toivonen die dodelijk verongelukt is in de rally. Dat ongeluk luidde het einde van de groep B rally auto's in. Jaren 80 stuff. Ver voor jouw tijd. | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:45 | |
De verkeerde beker aan de winnaar geven | ||
Geralt | zaterdag 21 januari 2017 @ 23:47 | |
Wat een amateuristisch podium dit. Gewoon de verkeerde beker geven. Daarna na het champagnespuiten zeggen we hebben hier de beker voor de champion of champions en die dan aan de nummer 2 geven en vervolgens ziet JPM zelf van hey verrek, die beker van Tom is veel groter dan de mijne wat is dit, even lezen wat erop staat en dan wisselen ze. Man man man | ||
Meike26 | zondag 22 januari 2017 @ 00:00 | |
Gewoon weer terug naar de dagen van Berci.. ERDF heette dat.. (of bestaat het nog steeds?) Niet dit commerciele gezeur maar een echte kart-competitie tussen de verschillende coureurs etc. Meerdere manches op 1 dag en de zondag de grande finale ! De tijd dat ik Barrichello, Herbert en Verstappen aanmoedigde achter de tv | ||
Geralt | zondag 22 januari 2017 @ 00:05 | |
Masters Karting Paris Bercy heette dat toch? | ||
Meike26 | zondag 22 januari 2017 @ 00:24 | |
Ja zou ook kunnen hoor.. Ik dacht erdf, paar jaar geleden zag ik Fisichella nog rijden tegen Grosjean o.a. Maar de naam daargelaten, zo'n potje karten met grootheden is pas echt tof ! | ||
King_Merc | zondag 22 januari 2017 @ 00:36 | |
De podium ceremonie was zwaar amateuristisch ... | ||
Geralt | zondag 22 januari 2017 @ 01:07 | |
Die was redelijk kansloos ja Je zou toch denken dat ze dat na bijna 30 jaar wel een beetje geregeld hadden zegmaar | ||
Geralt | zondag 22 januari 2017 @ 01:10 | |
Ik zou er graag aan meedoen in elk geval | ||
Mothzor | zondag 22 januari 2017 @ 08:41 | |
Verschoor is lekker aan het huishouden in Nieuw-Zeeland. Twee overwinningen en een tweede plek dit weekend. Vooral de laatste overwinning is mooi met ruim 10 seconden voorsprong in de regen | ||
franklop | zondag 22 januari 2017 @ 19:51 | |
Vettel wint in zijn eentje de ROC Nations Cup, nadat Wehrlein niet mocht rijden op doktersadvies. Wint in finale van de VS (Nascar); Kurt & Kyle Busch | ||
de_boswachter | zondag 22 januari 2017 @ 19:58 | |
Wehrlein Kan er niks van. | ||
Sinister-D- | zondag 22 januari 2017 @ 20:09 | |
niets is veel gezegd, maar overhyped is niet overdreven | ||
Peterselieman | zondag 22 januari 2017 @ 20:21 | |
Het wordt toch wel het jaar van de waarheid voor Wehrlein. Hij moet zijn imago verbeteren, Sauber echt van waarde zijn en Ericsson naar huis rijden. Anders heeft hij in de toekomst bij Mercedes niets te zoeken | ||
Wertha | zondag 22 januari 2017 @ 20:52 | |
Het uitvallen van Wehrlein heeft voor DLD de winstkans geoptimaliseerd. | ||
Sinister-D- | zondag 22 januari 2017 @ 20:55 | |
Krijg ik net de volgende foto binnen via Whatsapp | ||
Rossdale | zondag 22 januari 2017 @ 21:04 | |
http://www.bbc.co.uk/sport/formula1/38713153 Straatfeest! | ||
tralalala | zondag 22 januari 2017 @ 21:50 | |
| ||
Bluurgh | zondag 22 januari 2017 @ 22:46 | |
Die zie ik dan ook niet meer lang leven op de een of andere manier Of het goed voor de sport is. Ja. Maar misschien ook wel niet, ligt eraan hoe ze nu verder gaan. Als het een grote chaos wordt .. | ||
Rossdale | maandag 23 januari 2017 @ 09:52 | |
| ||
Bonobo11 | maandag 23 januari 2017 @ 10:15 | |
Zoals Bernie zei in een interview met Brundle: "Van de 10 beslissingen die ik(dictator) neem, zijn er 8 succesvol. Straks krijgen we commissies, stuurgroepen en evaluaties met targetgroups. Die krijgen 2 hooguit 3 (van de 10) beslissingen goed." | ||
Funzel | maandag 23 januari 2017 @ 18:46 | |
Alsof Bernie zo slecht is voor de sport. Welnee. | ||
Rossdale | maandag 23 januari 2017 @ 19:00 | |
Daarom rijden ze ook op topbanen ipv op zielloze circuits in de middle of nowhere. Puur omdat Bernie de kosten voor het organiseren van een grand prix zo lekker laag heeft gehouden enz. O nee wacht | ||
sasquatsch | maandag 23 januari 2017 @ 19:20 | |
Is niet zozeer de schuld van Bernie, maar van de CVC die snel geld wilde verdienen aan de F1, zonder te kijken naar de gevolgen. Bernie heeft dat alleen maar gefaciliteerd. Hopelijk dat Liberty de zaken aanpakt en meer kijkt naar wat goed is voor de F1 i.p.v. snel geld te willen verdienen. | ||
Geralt | maandag 23 januari 2017 @ 19:30 | |
Is dat dat interview van onlangs op Bernie zijn landgoed? Puik interview was dat. | ||
SnowOokami | maandag 23 januari 2017 @ 20:07 | |
| ||
Sinister-D- | maandag 23 januari 2017 @ 21:24 | |
Bernie is/was zo slecht nog niet voor de sport nee, enkel bagger voor de fans. | ||
Max23 | maandag 23 januari 2017 @ 21:43 | |
http://nos.nl/artikel/215(...)-formule-1-baas.html Afgezet dus | ||
sasquatsch | maandag 23 januari 2017 @ 21:44 | |
Het is officieel nu. Ecclestone weg bij de F1 http://www.motorsport.com(...)as-ceo-of-f1-868019/ Edit: Max23 was me voor. | ||
zoem | maandag 23 januari 2017 @ 21:52 | |
Lag in de lijn der verwachtingen, al had ik het niet zo snel verwacht. Ik had me een soort transitie/overdrachtsperiode voorgesteld, maar ze gaan er gewoon met de bezem door. Ik ben benieuwd welke kant LM op gaat met de F1. | ||
Sjemmert | maandag 23 januari 2017 @ 22:45 | |
Bernie is een echte baas van de oude stempel. Ik mag dat wel. | ||
Bluurgh | maandag 23 januari 2017 @ 22:48 | |
Wat wil je, hij heeft nog geraced in 1958 Niet gekwalificeerd though.. Ben wel heel benieuwd hoe dit gaat lopen.. | ||
Sjemmert | maandag 23 januari 2017 @ 22:52 | |
Hopelijk gaan ze niet te veel sleutelen aan het format zoals bijv 2 sprint races ofziets. | ||
Geralt | maandag 23 januari 2017 @ 23:07 | |
Eentje van het kaliber een man een man een woord een woord en een handdruk was gewoon een geldig contract. Ouwe pikkebaas. Hij heeft het nog lang volgehouden. Hopelijk wordt de F1 niet compleet verneukt door de nieuwe eigenaren. Tevens lees ik dat Brawn er ook een beetje bij gaat doen qua sportiviteit en contact met de teams of iets. Dat lijkt me daar wel een geschikt heerschap voor. | ||
Bonobo11 | dinsdag 24 januari 2017 @ 00:56 | |
| ||
sasquatsch | dinsdag 24 januari 2017 @ 05:38 | |
Brawn schijnt de reden van het pensioen van Ecclestone te zijn. Want eerder was er nog sprake van een overgangsperiode van 2 a 3 jaar. https://www.jamesallenonf(...)d-by-f1s-new-owners/ | ||
Geralt | dinsdag 24 januari 2017 @ 05:48 | |
Brawn stond toch niet op slechte voet met Bernie of wel? | ||
Sinister-D- | dinsdag 24 januari 2017 @ 09:00 | |
zou jij een baas van de ouwe stempel langs je af willen hebben terwijl je met een nieuw management een andere koers wilt varen? Of je daarbij op slechte voet stond of niet, het gaat dan altijd botsen. | ||
Tarado | dinsdag 24 januari 2017 @ 12:45 | |
Toch wel mooi dit, ben benieuwd | ||
bloodymary1 | dinsdag 24 januari 2017 @ 12:54 | |
Was Ross Brawn vroeger ook niet een soort van slang? | ||
Meike26 | dinsdag 24 januari 2017 @ 14:40 | |
Dat denk ik ook wel ja, maar wel 1 hele slimme. Hij was/is de meesten altijd wel een stap voor. Dat maakt hem wel geknipt voor dit baantje. Eerlijk, open en geduldig zijn niet de beste eigenschappen voor een F1 persoonlijkheid. | ||
Fer | dinsdag 24 januari 2017 @ 18:18 | |
Ross Brawn zal hopelijk de Strategy group vervangen en eens goede regels schrijven ipv, die halfbakken aftraksels die er overbleven nadat de grote teams en fabrikanten het ergens over eens waren geworden. | ||
sasquatsch | dinsdag 24 januari 2017 @ 19:28 | |
De regels zouden van de FIA moeten komen net zoals vroeger. Liberty Media en Ross Brawn moeten zich alleen bekommeren om de commerciële kant van de zaken. Iets wat ooit ook is opgelegd door de EU, vanwege verstrengeling van belangen in de tijd van Mosley en Ecclestone, wat er toe geleid heeft dat Ecclestone toentertijd de commerciele rechten voor een periode van 100 jaar gekocht heeft. Rechten die nu dus in handen zijn van Liberty Media.. Überhaupt is/was het de vraag of de Strategy Group legaal is, aangezien er een zaak bij de EU loopt die precies dat aankaart, inclusief het feit dat niet alle teams daar in vertegenwoordigd zijn. | ||
trein2000 | dinsdag 24 januari 2017 @ 19:52 | |
Liberty is Amerikaans, dan is het niet zo moeilijk om de EU te omzeilen. | ||
Peterselieman | dinsdag 24 januari 2017 @ 20:47 | |
Eens dat de FIA de regels op zou moeten stellen, maar voor zaken als de budgetlimiet kun je niet om Liberty heen | ||
SnowOokami | dinsdag 24 januari 2017 @ 21:54 | |
De F1 moet het voornamelijk uit de EU hebben en Liberty zit al jaren in de EU als internet/tv provider, geen idee hoe ze het gaan aanpakken maar ik /denk/ (hoop) dat ze wel enigszins weten waar ze mee bezig zijn. | ||
rubbereend | woensdag 25 januari 2017 @ 01:13 | |
zo simpel werkt dat niet | ||
Rossdale | woensdag 25 januari 2017 @ 02:46 | |
Geen races meer in de EU | ||
Pleasureman_Gunther | woensdag 25 januari 2017 @ 09:28 | |
FIA gaat minder snel straffen uitdelen bij botsingen in Formule 1 http://www.nu.nl/sport/44(...)en-in-formule-1.html - Minder snel straffen na botsing - De FIA bevestigde ook een andere nieuwe regel. Na een safety car-situatie wordt de race hervat met een stilstaande start. Voorheen bleven de coureurs achter de safety car rijden, totdat het circuit weer vrijgegeven werd door de officials. | ||
franklop | woensdag 25 januari 2017 @ 09:34 | |
Benieuwd hoe ze dat gaan doen in bijv Spa, als er coureur ronde achterstand heeft en deze mag inhalen. Moeten ze eerst wachten totdat hij weer is aangesloten en dan de staande start doen? | ||
King_Merc | woensdag 25 januari 2017 @ 09:36 | |
na elke safetycar situatie een staande start ? lijkt me overdreven, dacht dat ze dat alleen na een rollende start deden (mocht de baan te nat zijn bij de normale start... | ||
#ANONIEM | woensdag 25 januari 2017 @ 09:47 | |
nu is het achterlijk rondjes rijden, wat invloed heeft op vanalles. Even rijden naar de startpositie en gaan. | ||
Rossdale | woensdag 25 januari 2017 @ 09:50 | |
Ik voorspel overhittingsissues | ||
Re | woensdag 25 januari 2017 @ 10:59 | |
en versnellingsbakissues... | ||
Zorro | woensdag 25 januari 2017 @ 11:19 | |
Dus wat is het nu? SC wordt feitelijk afgeschaft want in die gevallen wordt er gestopt en weer een nieuwe start gedaan als het weer kan? Of is het net als nu, rondjes rijden achter de SC met als wijziging dan als alles opgelost is stil gaan staan en starten? Dat laatste zou debiel zijn, want je hebt een SC wegens gevaar, en dan zou je toch langs dat gevaar blijven rijden, en als het niet meer gevaarlijk is stop je om de staande start te gaan doen. | ||
franklop | woensdag 25 januari 2017 @ 11:26 | |
Sowieso vond ik rijdende start achter SC (bij ongeval dus, niet bij de start als het 2 druppels heeft geregend), wel mooi. | ||
Beach | woensdag 25 januari 2017 @ 11:34 | |
Het tactische spelletje wanneer de leider precies op het gas gaat was wel mooi ja. | ||
Meike26 | woensdag 25 januari 2017 @ 12:13 | |
Bovendien kan je je afvragen hoe dit voor de motoren en overige onderdelen moet zijn als er niet 20 of 21 keer gestart word per seizoen, maar bijvoorbeeld 30 tot 35 keer. Dan ga je het niet redden met 4/5 motoren, versnellingsbakken etc per jaar. | ||
sasquatsch | woensdag 25 januari 2017 @ 12:29 | |
Nu.nl praat onzin. Deze regel is niet opnieuw aangepast en geldt alleen maar voor de start bij een regenrace nadat de baan achter de safety car is droog gereden. Zie artikel 39.16. http://www.fia.com/file/53155/download/17827?token=BEM7ay0P | ||
sasquatsch | woensdag 25 januari 2017 @ 12:34 | |
En de FIA heeft ook de in-season testdata bevestigd. Twee dagen na de GP van Bahrein en Hongarije en na het seizoen na de GP van Abu Dhabi. http://www.motorsport.com(...)-test-roster-868403/ | ||
franklop | woensdag 25 januari 2017 @ 12:36 | |
makes sence | ||
SnowOokami | woensdag 25 januari 2017 @ 19:04 | |
Denk dat voornamelijk de koppeling te lijden heeft, de rest zal wel mee vallen. Het vermogen op de versnellingsbak zal niet significant veranderen bij een start. | ||
sasquatsch | donderdag 26 januari 2017 @ 10:34 | |
Het gerucht gaat dat Ecclestone een breakaway serie wil opzetten.
| ||
opreis | donderdag 26 januari 2017 @ 11:25 | |
Alsof iemand daarin mee gaat. Tegen de tijd dat dat opgezet is heeft ie een tuintje op zn buik | ||
Beach | donderdag 26 januari 2017 @ 11:30 | |
B teams met een soort GP2 auto's waar niemand naar kijkt hooguit. | ||
Peterselieman | donderdag 26 januari 2017 @ 11:35 | |
Dat is misschien wat overdreven, maar in 2019 is iedereen Ecclestone al weer bijna vergeten | ||
nils7 | donderdag 26 januari 2017 @ 12:56 | |
Hij heeft de naam GP1. | ||
nils7 | donderdag 26 januari 2017 @ 12:57 | |
Sinister-D- | donderdag 26 januari 2017 @ 14:36 | |
idd, en als ie nu de boel nog wilt kloten, trekt ie GP2 en GP3 nu weg bij het F1 circus. | ||
sasquatsch | donderdag 26 januari 2017 @ 14:39 | |
Die namen zijn beschermd en eigendom van Liberty Media nu. Dus dat kan niet. Voorheen waren ze wel van Ecclestone en de CVC. Gerucht gaat trouwens dat de GP2 en GP3 namen gaan verdwijnen en worden vervangen door F2 en F3. | ||
Peterselieman | donderdag 26 januari 2017 @ 15:42 | |
Zou mooi zijn, maar dat betekent wel dat die raceklasses weer onder de FIA gaan vallen, omdat die de namen Formule 2 en Formule 3 bezit. | ||
Nattekat | donderdag 26 januari 2017 @ 16:25 | |
| ||
TagForce | donderdag 26 januari 2017 @ 17:54 | |
Dat vallen ze al... F1, GP2, GP3 zijn al FIA 'eigen' raceklassen. | ||
SnowOokami | donderdag 26 januari 2017 @ 18:31 | |
Wat een circus als ik dat zo hoor... | ||
nils7 | donderdag 26 januari 2017 @ 20:26 | |
Het heeft de Indycar en CART geen goed gedaan dus een split zie ik niet zitten. Ondanks wat regelwijzigingen die ik graag zou zien wacht ik graag even dit jaar af met m'n mening en wil ik Liberty wel een kans geven. Maar is dat nou nog een tak van Liberty Global? | ||
Peterselieman | donderdag 26 januari 2017 @ 20:28 | |
Het zijn twee losstaande bedrijven, geleid door dezelfde personen. | ||
Nattekat | donderdag 26 januari 2017 @ 20:31 | |
Met een stel Amerikanen aan het roer hou ik mijn hart vast. Dat volk heeft geen racecultuur en de nachtrace in LA alleen al zegt genoeg over de prioriteiten. Dan toch liever een race in Bahrein op een normaal tijdstip. | ||
King_Merc | donderdag 26 januari 2017 @ 21:08 | |
nieuwe Coverfoto van de facebook pagina van mcLaren, lijkt er sterk op dat er een Zwart/wit / oranje livery komt zoiets ? | ||
fathank | donderdag 26 januari 2017 @ 22:18 | |
Geen racecultuur? Geen F1 cultuur misschien.. | ||
Nattekat | donderdag 26 januari 2017 @ 22:26 | |
Nascar is het enige populaire ding op vier wielen, verder nah. | ||
MoriniStylr | donderdag 26 januari 2017 @ 23:47 | |
Ik vond de livery van vorig jaar wel mooi eigenlijk. Vorig jaar heeft Ferrari de livery ook veranderd en dat heeft ze niks maar ook niks gebracht. Dat het symbool moet staan voor verandering begrijp ik wel met de regels maar ik vind het niet passen. Het is eigenlijk gewoon een voortgang van het McLaren-Honda project. | ||
franklop | vrijdag 27 januari 2017 @ 09:15 | |
Maandje nog tot de eerste testdag | ||
Yashaaaaa | vrijdag 27 januari 2017 @ 10:19 | |
https://www.facebook.com/MaxVerstappen/videos/1352548871453202/ Voor de Jack fans | ||
Schnitzels | vrijdag 27 januari 2017 @ 14:04 | |
Hij lijkt een stuk gespierder dan vorig jaar. Ben eens benieuwd wat het seizoen gaat brengen. We zitten nu pas over de helft van lange stilte | ||
ondeugend | vrijdag 27 januari 2017 @ 14:21 | |
Manor ter ziele | ||
Pagan | vrijdag 27 januari 2017 @ 19:58 | |
De verdeling van het prijzengeld mag best eens op de schop. Bijvoorbeeld: Geef ieder team voor elke auto die aan de start verschijnt (en dus aan de 107% regel voldoet) een bedrag van 500.000 of 750.000 of 1.000.000. Dat komt neer op 20, 30 of 40 miljoen per jaar per team bij 20 races. Verdeel de rest van het prijzengeld volgens de aloude verdeelsleutel. Ook de teams op plek 11 en lager hebben dan iig de zekerheid van een startbudged voor het volgende jaar. Er gaat jaarlijks 1.6 miljard om in de F1. | ||
sasquatsch | vrijdag 27 januari 2017 @ 20:05 | |
Het idee van alleen de eerste 10 is dat er ook om de laatste plekken gestreden wordt in plaats van alleen maar verschijnen om het startgeld op te strijken. | ||
Sunri5e | vrijdag 27 januari 2017 @ 20:08 | |
Ik ben erg benieuwd hoe de teams er in AUS voor staan. Hoop echt op een inhaalslag voor RBR. | ||
Pagan | vrijdag 27 januari 2017 @ 20:27 | |
Op dat startgeld op te strijken moet je wel een auto bouwen die aan de 107% voldoet, dus voor spek en bonen meedoen zit er dus niet in. Nu staan er maar 20 auto's aan de start, na een leuke schuiver in de eerste paar bochten zijn dat er na de eerste ronde nog maar 15. Beetje saai. Eén goede race van Sauber heeft denk ik uiteindelijk Manor de das omgedaan. De achterhoede zat dicht bij elkaar in 2016, bijvoorbeeld in de kwali van Hockenheim zat er tussen de nummer 11 en de nummer 22 in Q1 1,3 seconden, tussen nummer 10 en nummer 1 in Q3 zat 2,2 seconden. Een team dat een racewaardige auto bouwt zou recht moeten krijgen op een basisvergoeding. | ||
Sinister-D- | vrijdag 27 januari 2017 @ 21:26 | |
niet alleen RBR, maar ook Ferrari McLaren en Renault. Ze zijn allemaal in de basis even competent om competitief te zijn.... | ||
Gezicht | zaterdag 28 januari 2017 @ 16:25 | |
Betekent de Manor exit nu daadwerkelijk dat er komend seizoen maar 20 auto's op de grid staan? /F1noob | ||
Humberto-T | zaterdag 28 januari 2017 @ 16:53 | |
Dat ligt eraan of je de safetycar wilt meetellen of niet. | ||
sasquatsch | zaterdag 28 januari 2017 @ 18:45 | |
Ja. | ||
opreis | zondag 29 januari 2017 @ 01:28 | |
Zou er niet te veel op rekenen. Dr is daar te veel gedoe gaande. Bij merc en rb loopt het wel op rolletjes, minus het vertrek van paddy lowe misschien. Al heb ik wel goede hoop dat ze alle 3 tussen P3 en P8 zitten. | ||
Pagan | zondag 29 januari 2017 @ 11:11 | |
Leuk stuk om te lezen, interview met Ross Brawn. Wel een long-read voor een druilerige zondag. http://www.espn.co.uk/f1/(...)n-vision-f1-part-one http://www.espn.co.uk/f1/(...)n-vision-f1-part-two
| ||
tong80 | maandag 30 januari 2017 @ 12:38 | |
Als het aan Max Verstappen ligt krijgen coureurs in de Formule 1 veel meer vrijheid om gewoon te racen, zonder allerlei gedoe met regeltjes over uitwijken in de remzone en dergelijke zaken. Dat zegt de Nederlandse Red Bull-coureur in gesprek met de Tiroler Tageszeitung. "Laat mij lekker racen zoals ik dat wil, dan wordt het tenminste echt interessant. Weg met die regels!", klinkt het strijdlustig. De nieuwe eigenaren van de Formule 1, het Amerikaanse Liberty Media, lieten al weten interesse te hebben in een mogelijke versoepeling van de regels. Dit wordt een van de taken van voormalig teambaas Ross Brawn, die op sportief gebied de grote baas is nadat Liberty Media hem de baan gaf. Ook Brawn gaf eerder al aan te willen kijken naar het versoepelen van de regels. Terwijl het nog een kleine twee maanden duurt tot het seizoen in Australië op gang geschoten wordt is Verstappen zich vooral fysiek goed aan het voorbereiden. "Ik train erg veel om fysiek sterker te worden en daarnaast werk ik veel in de simulator om zo aan de nieuwe auto te wennen en de systemen te leren kennen." Hoe de RN13, de nieuwe bolide van Red Bull, er uit zal gaan zien weet Verstappen al: "Aggressief! Maar meer mag ik er niet over zeggen." In 2017 zullen er nieuwe regels gelden voor de aerodynamica en het is even afwachten wat de effecten precies gaan zijn. Verstappen verwacht zoals iedereen dat het fysiek zwaar zal worden. "Doordat de bochtensnelheid veel hoger wordt zal het voor de nek en het bovenlichaam ook zwaarder worden en dus trainen we nog meer. Wat de effecten van de nieuwe regels precies zijn moeten we nog ontdekken, maar meer downforce betekent in principe dat inhalen veel moeilijker wordt. De voorvleugel heeft daarom een beetje een V-vorm gekregen", zo tilt hij toch een tipje van de sluier op. Verstappen: "Weg met die regels!" | ||
ondeugend | dinsdag 31 januari 2017 @ 10:53 | |
53! | ||
opgebaarde | dinsdag 31 januari 2017 @ 11:12 | |
Ik wil dat soort uitspraken ook horen als Verstappen het niet voor elkaar krijgt om zijn voorganger in te halen /azijnpisser | ||
King_Merc | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:17 | |
hoe de nieuwe Manor eruit had gezien, geeft weleen idee hoe de nieuwe wagens eruit komen te ziek , Mensen die hekel hebben aan de Haaienvin, gaan dit niet leuk vinden .. | ||
fathank | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:21 | |
haaienvin is lelijk net zoals al die frutsels op de vleugel enzo | ||
King_Merc | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:25 | |
zoveel vleugeltjes cascades, is inderdaad veel te veel, zo als het was rond 2010-2011 was inderdaad het beste (met zo,n brede voorvleugel, het liefst zie ik voorvleugels zoals ze waren rond 2001-2004 | ||
lord_bono | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:29 | |
Mooi ding hoor | ||
BaasBanaan | dinsdag 31 januari 2017 @ 16:36 | |
Dat is vaak genoeg gebeurd. | ||
Sinister-D- | dinsdag 31 januari 2017 @ 20:35 | |
Hamilton heeft een wedstrijd uitgeschreven, een fan mag zijn helm design ontwerpen. Zitten een paar pareltjes tussen hoor Meer zinnig, maar ook onzinnigheden , hiero [ Bericht 10% gewijzigd door Sinister-D- op 31-01-2017 21:23:50 ] | ||
King_Merc | dinsdag 31 januari 2017 @ 20:45 | |
Haha die I love Nico helm XD , Ik hoop dat ie weer een wat gelere helm design neemt , | ||
Beach | dinsdag 31 januari 2017 @ 20:56 | |
hoog 'we did it reddit' gehalte | ||
franklop | woensdag 1 februari 2017 @ 11:20 | |
En dan nu, een schijtlollig filmpje | ||
Geralt | woensdag 1 februari 2017 @ 11:28 | |
Wat is dat still i rise?? | ||
Sjemmert | woensdag 1 februari 2017 @ 12:08 | |
Dat is van Tupac. | ||
Geralt | woensdag 1 februari 2017 @ 12:09 | |
Waarom staat dat dan zo veelvuldig op die ontwerpen? Had ie dat zelf ook al erop gezet of wat? | ||
Sjemmert | woensdag 1 februari 2017 @ 12:10 | |
Ja staat nu ook al op zijn helm op de achterkant | ||
#ANONIEM | woensdag 1 februari 2017 @ 12:29 | |
Wat een drama | ||
rubbereend | woensdag 1 februari 2017 @ 14:15 | |
omg, leuk geprobeerd. Maar dit had zoveel leuker kunnen zijn | ||
Pipo_de_Clown | woensdag 1 februari 2017 @ 20:47 | |
Wat willen ze graag de spontaniteit van RB kopiëren, maar goed.. niet gelukt dus. | ||
Rossdale | donderdag 2 februari 2017 @ 09:19 | |
Ach ik vind hem wel aardig Magnussen had alleen wat mensen van het promoteam van Renault/Lotus mee moeten nemen naar Haas | ||
Operc | donderdag 2 februari 2017 @ 14:35 | |
Geen halo 'Kleine meerderheid Formule 1-coureurs tegen invoering halo' http://nu.nl/formule-1/44(...)-invoering-halo.html | ||
franklop | donderdag 2 februari 2017 @ 14:40 | |
Mag ik het apart vinden dat een kwart van de coureurs geen antwoorden hebben opgestuurd? Lijkt me toch vrij belangrijk je mening te geven over zoiets essentieels. | ||
#ANONIEM | donderdag 2 februari 2017 @ 14:41 | |
in je mail box, "FIA Enquete, doe nu mee met het tevredenheidsonderzoek!". Ik had hem ook gemarkeerd als spam. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2017 15:02:17 ] | ||
TheFreshPrince | donderdag 2 februari 2017 @ 15:57 | |
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=6731 Max Verstappen @ Brazilië 2016
| ||
heywoodu | donderdag 2 februari 2017 @ 15:59 | |
Dit is toch een prima betrouwbare shop en het is een gewone Minichamps etc lijkt me? Even voor de zekerheid Spanje heb ik al en Brazilië wilde ik namelijk ook nog, beiden van Minichamps. Na al die tig special editions en weet ik het wat was Brazilië de enige die ik nog echt wilde | ||
Fopje | donderdag 2 februari 2017 @ 16:13 | |
GPworld is prima, alleen doen ze de leveringen met GLS wat ik zelf wat minder vind Ze komen binnenkort ook met een eigen variant. GPworld heeft door Spark een Brazilië 1 op 43 uit laten brengen. Waarschijnlijk vanaf dit weekend leverbaar in een mooie doos. | ||
heywoodu | donderdag 2 februari 2017 @ 16:16 | |
Dus als dit mijn verlanglijstje is: - 1:43 Spanje (heb ik al) - 1:43 Brazilië Zonder verder allerlei special editions en weet ik het wat, dus gewoon de twee 'normale' versies van die races, moet ik deze bestellen? | ||
Fopje | donderdag 2 februari 2017 @ 16:24 | |
Dan moet je deze hebben ja : http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=6731 Dat is de normale 1:43 Brazilië. | ||
heywoodu | donderdag 2 februari 2017 @ 16:25 | |
Dank u Ik heb er dit keer maar eens twee besteld, zal vast wel iemand binnen de familie zijn die er ook één wil maar te laat is ofzo | ||
SiGNe | donderdag 2 februari 2017 @ 16:54 | |
http://www.nu.nl/formule-(...)-invoering-halo.html Woohoo, voorlopig geen halo!! | ||
JJH | vrijdag 3 februari 2017 @ 02:56 | |
http://www.dumpert.nl/med(...)int_de_f1_weer_.html *stil mooi* | ||
Rossdale | vrijdag 3 februari 2017 @ 08:40 | |
Even een domme vraag van een leek, maar wat is het verschil tussen die twee modellen? De auto's waren toch exact hetzelfde, zelfde livery etc... Hebben ze alleen de helm van Max misschien overgeschilderd en wellicht de kleur van de bandjes veranderd om er regenbanden van te maken of mis ik gewoion het hele concept van deze miniatuurtjes? | ||
Beach | vrijdag 3 februari 2017 @ 11:10 | |
Dat is nou marketing. De fanatieke Max supporter weer even 60 euro uit de zak geklopt. | ||
#ANONIEM | vrijdag 3 februari 2017 @ 11:20 | |
Ik heb nog een heel zeldzaam max verstappen shirtje, er zijn er maar 20 van. Ik heb deze gekregen tijdens halve finale simrace event waar hij ook bij was en ik heb het hem meteen laten signeren. Maatje S en goeie tight fit. Wie wil kopen? | ||
Beach | vrijdag 3 februari 2017 @ 11:21 | |
Zet hem op ebay met bewijs. Gegarandeerd dat er een retard is die er een paar honderd voor over heeft. | ||
Fopje | vrijdag 3 februari 2017 @ 12:32 | |
Verschil tussen welke 2? Spanje en Brazilie? Helm en bandjes is wel het voornaamste verschil. Voor de rest zal er denk ik niet zo heel veel verschillen. Het is meer geld klopperij. | ||
franklop | vrijdag 3 februari 2017 @ 13:14 | |
Ondertussen op Twitter
| ||
Nattekat | vrijdag 3 februari 2017 @ 13:16 | |
Peterselieman | vrijdag 3 februari 2017 @ 13:19 | |
Geweldig Door dit soort dingen krijg je nog meer zin in de start van het nieuwe seizoen | ||
Ferry_76 | vrijdag 3 februari 2017 @ 14:42 | |
De nieuwe McLaren gaat niet de MP4-32 heten zoals verwacht, maar de MCL32. De P4 in de oude type aanduiding stond voor ' Project 4' wat het bedrijf was van de aan de kant geschoven Ron Dennis voordat hij het team van McLaren kocht. De eerste MP4/1 (Toen nog met / in plaats van -) komt uit 1981. | ||
sasquatsch | vrijdag 3 februari 2017 @ 14:47 | |
Niet eens M32, wat de aanduiding voor de McLarens was voor Ron Dennis. | ||
Montelly | vrijdag 3 februari 2017 @ 14:55 | |
Kan niet wachten op super sundays weer...Feyenoord en F1 op een dag | ||
Beach | vrijdag 3 februari 2017 @ 15:08 | |
En MotoGP, World Superbike en British Superbikes op één dag. | ||
#ANONIEM | vrijdag 3 februari 2017 @ 15:11 | |
gp en f1 een van de weinige dagen dat ik echt gelukkig ben | ||
sasquatsch | vrijdag 3 februari 2017 @ 15:17 | |
F1 en IndyCar op één dag is mijn favoriete dag. Komend jaar dus op 9 april, 28 mei, 25 juni, 16 juli, 30 juli, 3 september en 17 september. | ||
franklop | vrijdag 3 februari 2017 @ 15:24 | |
Dat is sowieso een genotsdag Ook nog met Parijs-Roubaix, ik ga mijn verjaardag maar even verplaatsen | ||
TheFreshPrince | vrijdag 3 februari 2017 @ 20:27 | |
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=6766Gelijk besteld | ||
DutchTrain | vrijdag 3 februari 2017 @ 20:58 | |
General admission voor de GP van Canada is deze week weer 2 halen 1 betalen. Voor ¤50 pp voor drie dagen entree nog altijd één van de goedkopere races om te bezoeken. https://www.circuitgilles(...)2017/la-f1-en-couple | ||
SnowOokami | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:03 | |
nog maar 51 dagen | ||
Geralt | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:08 | |
Maargoed dat ik F1 wereldkampioenen spaar in 1/43. Duurt niet lang meer en er zijn meer Max modellen dan dat er wereldkampioenen geweest zijn | ||
Geralt | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:12 | |
Wat voor tekst zit daar onder dat filmpje? Waar is dat van? | ||
motorbloempje | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:13 | |
Volgend jaar maar | ||
Geralt | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:14 | |
Als dat incluis vlucht was had ik meteen geboekt | ||
motorbloempje | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:17 | |
Ben sowieso naar excuses aan het zoeken om die kant op te gaan. Vorig jaar waren we om deze tijd onze vakantie in California aan het voorbereiden, en naar Canada gaan is ongeveer hetzelfde gevoel Dus, 2018 dan maar | ||
DutchTrain | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:27 | |
Hopelijk gaat het volgend jaar nog door, want Ecclestone was nogal belangrijk daar om te onderhandelen tussen de teams die klagen over de matige voorzieningen en de provincie en stad die geld beschikbaar moeten stellen voor de verbouwing (en eigenlijk alleen geld hadden om de boel te organiseren). Even afwachten hoe populair Lance Stroll wordt... Aanrader is om het te combineren met de Indy500 (wil ik volgend jaar doen) en de IndyCar races in Detroit (deed ik twee jaar terug) die in dezelfde periode vallen. | ||
Kleffe_Dop | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:45 | |
Het is een gedicht van Dylan Thomas genaamd 'Do not go gentle into that good night'. Ingesproken door Anthony Hopkins. Sinds 2014 onder de aandacht gebracht voor een groot publiek door Christopher Nolan's Interstellar (2014) - IMDb, de muziek is ook uit die gelijknamige film (Hans Zimmer). Eén van de betere films van de afgelopen jaren imho. | ||
Geralt | vrijdag 3 februari 2017 @ 21:50 | |
Thanks! | ||
opreis | zaterdag 4 februari 2017 @ 10:32 | |
Iemand met ervaring met het bezoeken van de GP van australie? ben in de buurt dus misschien dat ik er heen ga. General admission of grandstand, hoe veel krijg je er van mee/wat is een goede plek? | ||
exile79 | zaterdag 4 februari 2017 @ 10:36 | |
Feyenoord uit dan, anders mis ik de F1. | ||
DutchTrain | zaterdag 4 februari 2017 @ 11:09 | |
Alleen een rondje gelopen over de baan toen het gewoon park was. De beste manier om het uitzicht te zien, is om op YouTube filmpjes van toeschouwers op de plek naar keuze te zoeken. Ga je voor gemak, dan kies je een gereserveerde tribuneplek. Vind je het niet erg om vroeg een plek te bezetten en kun je daar de hele dag zitten, dan kun je voor GA kiezen. | ||
opreis | zaterdag 4 februari 2017 @ 12:18 | |
same here, maar herkende het nauwelijks . zit liever op een tribune denk ik maar geen idee welke | ||
DutchTrain | zaterdag 4 februari 2017 @ 14:05 | |
Een rondje lopen is best goed te doen. Alleen de eerste bocht lukte niet omdat daar een gebouw in de weg stond. | ||
TheFreshPrince | zaterdag 4 februari 2017 @ 16:39 | |
Met wat geluk heb ik in maart / april een STR9 1:43 - Minichamps van het debuut van Max in Japan | ||
Fopje | zaterdag 4 februari 2017 @ 16:39 | |
De minichamps variant of de Spark? edit: Oh wacht.. ik las weer eens te snel edit2: Ik las helemaal niet te snel | ||
TheFreshPrince | zaterdag 4 februari 2017 @ 16:40 | |
Ninja edit | ||
Fopje | zaterdag 4 februari 2017 @ 16:41 | |
Ik heb vorige week de Spark versie binnengekregen | ||
TheFreshPrince | zaterdag 4 februari 2017 @ 16:43 | |
Ook nice Ik hou het eerst bij 1 | ||
Fopje | zaterdag 4 februari 2017 @ 16:44 | |
Ik koop ook niet alles meer, dat werd een beetje te gek | ||
4-elements | zaterdag 4 februari 2017 @ 19:08 | |
Die autootjes zijn ook asociaal duur geworden. Volgens mij was het nog maar enkele jaren geleden dat je er een voor 35 euro kon kopen, nu soms het dubbele. En dat voor 1:43... | ||
Nattekat | zaterdag 4 februari 2017 @ 19:18 | |
Hype. | ||
Fopje | zaterdag 4 februari 2017 @ 19:52 | |
Ik denk niet dat er een wereldwijde F1 hype aan de gang is | ||
Beach | zaterdag 4 februari 2017 @ 20:01 | |
Die prijzen kunnen omdat er idioten (jullie) zijn die het willen kopen. | ||
King_Merc | zaterdag 4 februari 2017 @ 20:49 | |
Dicht.. |