abonnement Unibet Coolblue
pi_168215765
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit dus.

Snap echt niet waar die lui mee bezig zijn :') Er is zoveel shit waar je energie, tijd en geld in kan steken.. maar nee... transgenders :')
Als je een beetje zou begrijpen hoe de Tweede Kamer functioneert dan zou je doorhebben dat dit niet ten koste gaat van andere prangende zaken en zou je dit niet zeggen. Maar dat besef ontbreekt helaas bij de meeste Nederlanders. :P
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:34:01 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168215795
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je een beetje zou begrijpen hoe de Tweede Kamer functioneert dan zou je doorhebben dat dit niet ten koste gaat van andere prangende zaken en zou je dit niet zeggen. Maar dat besef ontbreekt helaas bij de meeste Nederlanders. :P
Idd, want die mensen die daar mee bezig zijn hebben dubbel de tijd en kunnen hun tijd energie e.d. meermalen in verschillende zaken steken ;)
achterlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 11:34:50 #28
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_168215819
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jij beschouwt het gezien je vorige post als geestesziekte, dus dan heeft discussie erover weinig zin.
Goedzo. Schijtziek word ik van dat hele transgender gejank. Vroeger stonden die mensen op het schavot vanwege hekserij, mooie tijden
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 januari 2017 @ 11:35:39 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168215836
Positieve discriminatie is ook discriminatie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168215968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd, want die mensen die daar mee bezig zijn hebben dubbel de tijd en kunnen hun tijd energie e.d. meermalen in verschillende zaken steken ;)
achterlijk.
Zo werkt het dus niet in de Tweede Kamer. Dit zijn toevallig woordvoerders bij wie dit in de portefeuille hoort. Alle woordvoerders financiën, integratie, immigratie, economische zaken, sociale zaken, veiligheid, defensie etc. zijn hier derhalve geen minuut aan kwijt. Er gaat niks verloren voor meer prangende zaken.

Enkel wat ingehuurde medewerkers van deze twee van de honderdvijftig Kamerleden zijn met die intitiatiefwet bezig, zodat ook deze twee Kamerleden zich met andere zaken bezig kunnen houden. En lukt dat Vera Bergkamp een beetje? Nou, gezien ze het meest effectieve/productieve Kamerlid van het jaar was (zoek maar op in de media) met de meeste aangenomen amendementen en moties zou ik zeggen van wel.

Ik weet nu al dat je gewoon doorgaat met dom roepen omdat je niet echt overkomt als iemand die iets wil leren om zo wat slimmer te kunnen klinken, maar wellicht pikt iemand anders iets op van deze post. :P
pi_168216171
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 15:33 schreef GhpH het volgende:

Dit is serieus tijdverspilling. Gaan we serieus wetten maken die al bestaan? Alsof het wetboek nog niet groot genoeg is.
Dit.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:03:47 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168216471
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet in de Tweede Kamer. Dit zijn toevallig woordvoerders bij wie dit in de portefeuille hoort. Alle woordvoerders financiën, integratie, immigratie, economische zaken, sociale zaken, veiligheid, defensie etc. zijn hier derhalve geen minuut aan kwijt. Er gaat niks verloren voor meer prangende zaken.

Enkel wat ingehuurde medewerkers van deze twee van de honderdvijftig Kamerleden zijn met die intitiatiefwet bezig, zodat ook deze twee Kamerleden zich met andere zaken bezig kunnen houden. En lukt dat Vera Bergkamp een beetje? Nou, gezien ze het meest effectieve/productieve Kamerlid van het jaar was (zoek maar op in de media) met de meeste aangenomen amendementen en moties zou ik zeggen van wel.

Ik weet nu al dat je gewoon doorgaat met dom roepen omdat je niet echt overkomt als iemand die iets wil leren om zo wat slimmer te kunnen klinken, maar wellicht pikt iemand anders iets op van deze post. :P
Ik denk niet dat er hier iemand is die hier iets van opsteekt, vooral omdat het een beetje dom gelul is. Maar als in jouw wereld dit zo is, prima toch. Wees je wel bewust dat je eigen perceptie niet altijd de juiste is.
Hoop dat je hier wat van opsteekt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168216728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er hier iemand is die hier iets van opsteekt, vooral omdat het een beetje dom gelul is. Maar als in jouw wereld dit zo is, prima toch. Wees je wel bewust dat je eigen perceptie niet altijd de juiste is.
Hoop dat je hier wat van opsteekt.
Wellicht heb je net als ik voor enkele TK-leden gewerkt als beleidsmedewerker bij zo'n fractie en heb je die periode beter opgelet dan ik. Wie weet.
pi_168216881
NLe shemales :')

188cm minimaal zonder hakken
brede schouders
grote borstkas
uiteenlopende tetten
vlijmscherpe brede kaaklijn
Dikke kin
Lange nek met duidelijke adamsappel
grote voorhoofd
grote borstkas
dun blond haar net als eva jinek maar met een hogere terugtrekkende haarlijn

:')

Welke wetten hebben ze nodig? Ze kunnen zo een takedown forceren met hun massa :')

Colombiaanse:

175 hooguit lekker schattig gemiddeld rond 170
dun
kjoet
mooi zwart glanzend haar
lekker tintje
dikke reet
netural bjoetie
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:28:39 #35
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168216933
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wellicht heb je net als ik voor enkele TK-leden gewerkt als beleidsmedewerker bij zo'n fractie en heb je die periode beter opgelet dan ik. Wie weet.
Hahahaha :') ja nee dan ben je alwetend idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168217294
Waarom alle specifieke uitzonderingen benoemen? Dan blijven we bezig.

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Klaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168217381
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet in de Tweede Kamer. Dit zijn toevallig woordvoerders bij wie dit in de portefeuille hoort. Alle woordvoerders financiën, integratie, immigratie, economische zaken, sociale zaken, veiligheid, defensie etc. zijn hier derhalve geen minuut aan kwijt. Er gaat niks verloren voor meer prangende zaken.

Enkel wat ingehuurde medewerkers van deze twee van de honderdvijftig Kamerleden zijn met die intitiatiefwet bezig, zodat ook deze twee Kamerleden zich met andere zaken bezig kunnen houden. En lukt dat Vera Bergkamp een beetje? Nou, gezien ze het meest effectieve/productieve Kamerlid van het jaar was (zoek maar op in de media) met de meeste aangenomen amendementen en moties zou ik zeggen van wel.

Ik weet nu al dat je gewoon doorgaat met dom roepen omdat je niet echt overkomt als iemand die iets wil leren om zo wat slimmer te kunnen klinken, maar wellicht pikt iemand anders iets op van deze post. :P
Kostte mij nog geen 30 seconden om het artikel zodanig te wijzigen dat er geen enkele speciale groep meer bij hoeft. En het artikel is zo ook nog een stuk inclusiever dan wanneer alles afzonderlijk benoemd moet worden.

Elke ambtenaar die daar langer mee bezig is verspilt tijd en geld.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168222944
En het erge is nog dat we voor transgenders moeten betalen, de hele ombouwing komt op rekening van de belastingsbetaler en dat is helemaal niet okee aangezien het een plastische operatie is.

http://www.transvisie.nl/(...)ders-zorgverzekering

zelfs fucking pruiken en epilering. Ze hebben zelfs nog meer rechten dan de gewone burger (die voor hen mag opdraaien)
pi_168223079
Eens met de OP. dit is net zo'n slechte wet als het verbod op seks met dieren. Overbodig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168223109
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:52 schreef GhpH het volgende:
En het erge is nog dat we voor transgenders moeten betalen, de hele ombouwing komt op rekening van de belastingsbetaler en dat is helemaal niet okee aangezien het een plastische operatie is.

http://www.transvisie.nl/(...)ders-zorgverzekering

zelfs fucking pruiken en epilering. Ze hebben zelfs nog meer rechten dan de gewone burger (die voor hen mag opdraaien)
Brandwondenslachtoffers is ook plastische chirurgie.wordt ook vergoed.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168223164
Transgenders, daar zit gewoon een steekje los. Het ergste vind ik dat mijn belastinggeld uitgaat naar de operatie van een vent die toch altijd door zijn grote mannenklauwen als man herkend wordt, terwijl er amper geld naar ouderen uitgaat.

Genderdysforie kan je blijkbaar alleen verhelpen door je pielemoos af te snijden. Maar ja, je hebt ook mensen die vinden dat hun gezonde benen niet bij hun lichaam horen, en dan is het wel ok.
pi_168223169
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Brandwondenslachtoffers is ook plastische chirurgie.wordt ook vergoed.
Die mensen hebben een werkelijk medisch letsel, niet een wil om te veranderen.

Ik kan ook ineens aankomen dat ik mij identificeer als een kat en kattenoren wil. Mag wel maar dat gaat niet vergoed worden.

Brandwonden en transgenders zijn appels en peren vergelijken. Vergelijk identificatie met identificatie, niet met een letsel.
pi_168223196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:00 schreef Gudetama het volgende:
Transgenders, daar zit gewoon een steekje los. Het ergste vind ik dat mijn belastinggeld uitgaat naar de operatie van een vent die toch altijd door zijn grote mannenklauwen als man herkend wordt, terwijl er amper geld naar ouderen uitgaat.

Genderdysforie kan je blijkbaar alleen verhelpen door je pielemoos af te snijden. Maar ja, je hebt ook mensen die vinden dat hun gezonde benen niet bij hun lichaam horen, en dan is het wel ok.
Het grappige vind ik altijd als ze schreeuwen MY GENITALS DO NOT DEFINE MY GENDER

Oh ja joh?
waarom wil je ze dan laten veranderen?
pi_168223295
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het grappige vind ik altijd als ze schreeuwen MY GENITALS DO NOT DEFINE MY GENDER

Oh ja joh?
waarom wil je ze dan laten veranderen?
Dysforie. Ik weet niet hoor, zijn daar geen medicijnen voor?
pi_168223394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:00 schreef GhpH het volgende:

[..]

Die mensen hebben een werkelijk medisch letsel, niet een wil om te veranderen.

Ik kan ook ineens aankomen dat ik mij identificeer als een kat en kattenoren wil. Mag wel maar dat gaat niet vergoed worden.

Brandwonden en transgenders zijn appels en peren vergelijken. Vergelijk identificatie met identificatie, niet met een letsel.
Nou flaporen dan, of hele grote schaamlippen,. Geen sprake van letsel maar correctie wordt wel vergoed. En van grote schaamlippen heb je nog last, schijnt, flaporen is functioneel echt niks mis mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168223450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:05 schreef Gudetama het volgende:

[..]

Dysforie. Ik weet niet hoor, zijn daar geen medicijnen voor?
Ligt er aan waar de dysforie vandaan komt.

Er zijn daadwerkelijk jongens die een "meidenbrein" hebben. Dit komt ook soms voor bij homo's en bisexuelen, alleen dan niet in grotere maten. Verklaart waarom sommige homo's zo vrouwelijk zijn. Voor die categorie zijn er denk ik geen medicijnen, want die mensen "zijn zo".

Echter zijn er ook mensen waarop het waarschijnlijk wat meer ingespeeld is (bvb een jongen die met poppen speelt en dat de ouders dan alles gaan richten op het transgenderisme) of waarbij het meer een denkpatroon is dan een biologische factor. Dat zou je wel tegen kunnen gaan met medicatie gezien dat vaker een "fase" is.
pi_168223452
Nou, aan de reacties in het topic te zien is het in elk geval best een aardig idee om wat meer aandacht te besteden aan discriminatie van transgenders. Of er een aparte wet voor nodig is, weet ik dan weer niet.

Wat is het probleem voor jou precies wanneer iemand transgender is?
pi_168223494
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou flaporen dan, of hele grote schaamlippen,. Geen sprake van letsel maar correctie wordt wel vergoed. En van grote schaamlippen heb je nog last, schijnt, flaporen is functioneel echt niks mis mee.
Daar ben ik ook tegen dat die vergoed worden. We hebben een tekort aan geld in de zorg, laat ons dan het budget niet opmaken aan dit soort flauwekul.
pi_168223528
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:12 schreef GhpH het volgende:

[..]

Daar ben ik ook tegen dat die vergoed worden. We hebben een tekort aan geld in de zorg, laat ons dan het budget niet opmaken aan dit soort flauwekul.
Gelukkig bepaal jij niet wat flauwekul is. Dan heb ik meer moeite met gratis soa testen voor homoseksuele mannen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168223532
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou, aan de reacties in het topic te zien is het in elk geval best een aardig idee om wat meer aandacht te besteden aan discriminatie van transgenders. Of er een aparte wet voor nodig is, weet ik dan weer niet.

Wat is het probleem voor jou precies wanneer iemand transgender is?
Dat ze geld kosten dat ze best zelf mogen ophoesten
en geforceerde acceptatie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')