abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:50:10 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168244335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:46 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ajax heeft tientallen miljoen weggeklapt aan onzin spelers en heeft nu blijkbaar iets van 10 miljoen op de Neres geboden.

Ajax heeft geld. De Marc Netto grap slaat al jaren nergens meer op. Het wordt met bosjes weggesmeten
Het gaat er meer om dat je zoveel geld kan hebben als je wilt maar dat je te maken hebt met een van de grootste kneuzencompetities van Europa. De echte potentiele toppers kiezen daar nauwelijks meer voor of je moet ze erg vroeg oppikken. Volgens mij doet Ajax dat laatste juist wel goed, maar ik heb er wat minder zicht op
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168244397
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet wel gewoon je plek kennen als Ajax natuurlijk, als telkens al die toppers niet komen moet je je afvragen of je wel in de juiste vijver vist. Ik wil ook altijd de best mogelijke speler, maar als die onhaalbaar zijn moet je ook gewoon snel kunnen schakelen naar de opties die wel willen komen.

Sowieso moet hij al veel sneller alles in kaart hebben en een bod doen voor die 1 januari deadline. Als je daar pas half januari mee begint tja, dan duurt het wel een tijdje.
Vooral dat laatste ben ik het wel mee eens. Maar ik heb het idee dat er voor dat punt veel meer politiek spel speelt dan wij weten of ooit zullen weten, met de RvC enzo. Maar iets meer voorruitdenken wie er uberhaupt interesse hebben lijkt zeker mogelijk te zijn.

Wat betreft het eerste ben ik het niet echt mee eens. Dan had PSV een Guardado of Moreno niet kunnen halen. Proberen kan altijd. Als dat niet lukt kun je doorschakelen. En zo zie ik Ajax uiteindelijk ook deze periode wel bij Larsson uitkomen.
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:56:47 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168244444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:53 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Vooral dat laatste ben ik het wel mee eens. Maar ik heb het idee dat er voor dat punt veel meer politiek spel speelt dan wij weten of ooit zullen weten, met de RvC enzo. Maar iets meer voorruitdenken wie er uberhaupt interesse hebben lijkt zeker mogelijk te zijn.

Wat betreft het eerste ben ik het niet echt mee eens. Dan had PSV een Guardado of Moreno niet kunnen halen. Proberen kan altijd. Als dat niet lukt kun je doorschakelen. En zo zie ik Ajax uiteindelijk ook deze periode wel bij Larsson uitkomen.
Maar wat PSV met Guardado en Moreno deed waren buitenkansjes hè, ze hadden opzich niet echt gaten in de selectie maar toen ze wisten dat die beschikbaar waren konden ze toeslaan. En je mag ook best eens voor zo'n topper gaan, maar het is nu elke transferperiode dat we voor allemaal van dat soort potentiële toppers gaan en dat er uiteindelijk niks bijkomt en we de competitie ingaan met met wat talentjes en faalhazen op de vleugels :')
Oh.
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:01:03 #279
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_168244538
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op Salzburg en Nice na zijn het wel allemaal ploegen die een stuk meer te bieden hebben dan Ajax, hé. De Eredivisie staat er gewoon niet goed op en dan kun je wel met je goede scouting aan komen hobbelen maar daar schieten we gewoon geen ene moer mee op. De laatste topproducten van de Eredivisie zijn in het buitenland gigantisch hard op hun muil gegaan. Dat zien zaakwaarnemer en/of speler ook wel. Dan moet je lullen als bruggod om iets te laten slagen.
Is ook zo. De Eredivisie is niet meer DE competitie waar je de meeste kansen krijgt om je te ontwikkelen. In iedere competitie behalve Engeland ( :') ) worden steeds meer U21 spelers opgesteld, zelfs in Italie waar gevallen grootmachten als Inter/Milan investeren
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_168244600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:01 schreef gniffie het volgende:

[..]

Is ook zo. De Eredivisie is niet meer DE competitie waar je de meeste kansen krijgt om je te ontwikkelen. In iedere competitie behalve Engeland ( :') ) worden steeds meer U21 spelers opgesteld, zelfs in Italie waar gevallen grootmachten als Inter/Milan investeren
De 17-jarige Gianluigi Donnarumma ^O^

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168244672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:01 schreef gniffie het volgende:

[..]

Is ook zo. De Eredivisie is niet meer DE competitie waar je de meeste kansen krijgt om je te ontwikkelen. In iedere competitie behalve Engeland ( :') ) worden steeds meer U21 spelers opgesteld, zelfs in Italie waar gevallen grootmachten als Inter/Milan investeren
Helpt ook niet mee dat er bij de KNVB en bij veel clubs in het land allemaal voetbaldino's rondlopen. Alleen AZ, FC Utrecht en Heerenveen (toevalligerwijs de subtop) doen het prima achter de top drie.
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:30:16 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_168246656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar wat PSV met Guardado en Moreno deed waren buitenkansjes hè, ze hadden opzich niet echt gaten in de selectie maar toen ze wisten dat die beschikbaar waren konden ze toeslaan. En je mag ook best eens voor zo'n topper gaan, maar het is nu elke transferperiode dat we voor allemaal van dat soort potentiële toppers gaan en dat er uiteindelijk niks bijkomt en we de competitie ingaan met met wat talentjes en faalhazen op de vleugels :')
Guardado en Moreno waren in de grote competities ook geen briljante spelers. Op de bank bij suptoppers of in de basis bij alles wat er onder speelt. Jongens die in de grote competities het net niet halen. Heel goed voor een club als PSV.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_168246823
Overmars is een UITSTEKENDE TD en dat is geen troll. Welke TD lukt het om een Milik bijvoorbeel voor ZOVEEL geld te verkopen? Natuurlijk heeft hij wel een schaduwlijst, alleen houd Ajax dat gewoon goed verborgen. Er komen talenten bij. Er worden durfaankopen gedaan zoals een Sanchez, dikke prima.

Tevens probeert hij een Eto'o binnen te halen. Dat is toch prima? Dat er veel niet willen komen daar kan hij niks aan doen, aangezien de RvC uiteindelijk JA of NEE moet zeggen. Daarnaast is salaris een extreem probleem. Wij kunnen niet mee met een Sevilla etc. Is de TD van Sevilla dan fantastisch of is het gewoon zo dat het voor die club veel makkelijker is i.v.m. het financiële plaatje? Ik gok dat laatste.

Je bent als club ZO afhankelijk van salarissen en geld in het algemeen.
pi_168247625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Overmars is een UITSTEKENDE TD en dat is geen troll. Welke TD lukt het om een Milik bijvoorbeel voor ZOVEEL geld te verkopen? Natuurlijk heeft hij wel een schaduwlijst, alleen houd Ajax dat gewoon goed verborgen. Er komen talenten bij. Er worden durfaankopen gedaan zoals een Sanchez, dikke prima.

Tevens probeert hij een Eto'o binnen te halen. Dat is toch prima? Dat er veel niet willen komen daar kan hij niks aan doen, aangezien de RvC uiteindelijk JA of NEE moet zeggen. Daarnaast is salaris een extreem probleem. Wij kunnen niet mee met een Sevilla etc. Is de TD van Sevilla dan fantastisch of is het gewoon zo dat het voor die club veel makkelijker is i.v.m. het financiële plaatje? Ik gok dat laatste.

Je bent als club ZO afhankelijk van salarissen en geld in het algemeen.
De selectie is totaal uit balans. Dan ben je echt geen goede TD hoor.
Gino ♥
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:12:26 #285
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168247657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Overmars is een UITSTEKENDE TD en dat is geen troll. Welke TD lukt het om een Milik bijvoorbeel voor ZOVEEL geld te verkopen? Natuurlijk heeft hij wel een schaduwlijst, alleen houd Ajax dat gewoon goed verborgen. Er komen talenten bij. Er worden durfaankopen gedaan zoals een Sanchez, dikke prima.

We wachten al 2 maanden op een nieuwe vleugelspeler. Goeie schaduwlijst wel
pi_168247660
quote:
19s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De selectie is totaal uit balans. Dan ben je echt geen goede TD hoor.
Mwa. Bosz maakt naar mijn inziens gewoon rare keuzes (vind hem ook geen Ajax trainer). Tete er niet in? Bazoer geen kans meer geven? Een selectie kan ALTIJD beter maar dan moeten er wel spelers beschikbaar zijn die ook WILLEN komen.
pi_168247672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

We wachten al 2 maanden op een nieuwe vleugelspeler. Goeie schaduwlijst wel
Oh hij is verplicht aan jou te vertellen wie hij op het oog heeft lol. Noem eens 5 spelers die wat toe zouden voegen die haalbaar zijn en willen komen.
pi_168247679
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa. Bosz maakt naar mijn inziens gewoon rare keuzes (vind hem ook geen Ajax trainer). Tete er niet in?
Schitterend hoe je jezelf in twee zinnetjes tegen kan spreken.
pi_168247687
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa. Bosz maakt naar mijn inziens gewoon rare keuzes (vind hem ook geen Ajax trainer). Tete er niet in? Bazoer geen kans meer geven? Een selectie kan ALTIJD beter maar dan moeten er wel spelers beschikbaar zijn die ook WILLEN komen.
Rare keuzes. :')

Jij begrijpt er echt niets van.
Gino ♥
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:15:02 #290
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168247718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Oh hij is verplicht aan jou te vertellen wie hij op het oog heeft lol. Noem eens 5 spelers die wat toe zouden voegen die haalbaar zijn en willen komen.
Nee hoor, maar ik had wel verwacht dat hij in verregaande stadium van onderhandelingen zou zitten in plaats van lukraak boden doen op wat Braziliaanse spelers die allemaal minstens 20 miljoen moeten kosten volgens de clubs.

Ik ben geen scout, ik kijk geen oostblok of zuid-amerikaans voetbal om te oordelen welke spelers geschikt zijn. Maar dat ze er wel zijn mag duidelijk zijn
pi_168247756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik had wel verwacht dat hij in verregaande stadium van onderhandelingen zou zitten in plaats van lukraak boden doen op wat Braziliaanse spelers die allemaal minstens 20 miljoen moeten kosten volgens de clubs.

Ik ben geen scout, ik kijk geen oostblok of zuid-amerikaans voetbal om te oordelen welke spelers geschikt zijn. Maar dat ze er wel zijn mag duidelijk zijn
Oke dus ze zijn er maar je kan er geen 1 opnoemen? Niemand hier? Dat is altijd opvallend. Iedereen kijkt voetbal, volgt wat websites en speelt maybe zelfs Fifa of Football Manager maar niemand komt met namen, maar wel kankeren genot.

Ik zal zelf een aftrapje doen;

Delifeu (wilde ze vorig jaar of 2 jaar terug al hebben) maar helaas iets met salaris dus die gaat niet komen (of heel misschien als huur maar als Ajax zijnde wil je kopen)

Bailey (niet meer te halen)

Nog meer die wat toe zouden voegen?
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:22:21 #292
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168247887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Oke dus ze zijn er maar je kan er geen 1 opnoemen? Niemand hier? Dat is altijd opvallend. Iedereen kijkt voetbal, volgt wat websites en speelt maybe zelfs Fifa of Football Manager maar niemand komt met namen, maar wel kankeren genot.

Ik zal zelf een aftrapje doen;

Delifeu (wilde ze vorig jaar of 2 jaar terug al hebben) maar helaas iets met salaris dus die gaat niet komen (of heel misschien als huur maar als Ajax zijnde wil je kopen)

Bailey (niet meer te halen)

Nog meer die wat toe zouden voegen?
Die twee had ik ook wel kunnen noemen maar als ze onhaalbaar zijn waarom zou ik ze noemen. Dan kan ik net zo goed Messi en Cristiano Ronaldo noemen...

Ajax heeft een groep scouts die gewoon fulltime bezig zijn met zoeken naar spelers, dan mag ik wel aannemen dat zij een lijstje hebben klaarliggen met toptalenten, versterkingen die er direct staan, lastige targets (maar poging waard zoals Deulofeu, Bailey).
pi_168247922
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Die twee had ik ook wel kunnen noemen maar als ze onhaalbaar zijn waarom zou ik ze noemen. Dan kan ik net zo goed Messi en Cristiano Ronaldo noemen...

Ajax heeft een groep scouts die gewoon fulltime bezig zijn met zoeken naar spelers, dan mag ik wel aannemen dat zij een lijstje hebben klaarliggen met toptalenten, versterkingen die er direct staan, lastige targets (maar poging waard zoals Deulofeu, Bailey).
Als wij het al niet weten (en er zijn er hier een hoop die zowat alles kijken). Ik bedoel maar, het is niet de TD altijd aan te rekenen. Er moeten ook spelers beschikbaar zijn. Clubs laten spelers soms niet gaan, financieel of speler wil zelf niet etc etc.
pi_168247958
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als wij het al niet weten (en er zijn er hier een hoop die zowat alles kijken). Ik bedoel maar, het is niet de TD altijd aan te rekenen. Er moeten ook spelers beschikbaar zijn. Clubs laten spelers soms niet gaan, financieel of speler wil zelf niet etc etc.
Wat een onzin zeg. Zo'n hoofdscouting krijg 1 ton per jaar oid. Gek hé dat Frozen-Assasin dan verwacht dat die meer kennis hebben. Dat mag ik hopen zeg.
Gino ♥
  woensdag 18 januari 2017 @ 17:25:35 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168247973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als wij het al niet weten (en er zijn er hier een hoop die zowat alles kijken). Ik bedoel maar, het is niet de TD altijd aan te rekenen. Er moeten ook spelers beschikbaar zijn. Clubs laten spelers soms niet gaan, financieel of speler wil zelf niet etc etc.
De meeste mensen zullen voornamelijk de grote competities kijken ja, waar je niet snel spelers kan vinden die haalbaar zijn voor Ajax. Denk niet dat mensen hier wekelijks de competitie van Colombia of Chili bekijken (alleen Koffieplanter dan).

Maar een TD hoort wel een goed scoutingsapparaat samen te stellen die dit wel kan, en hoort zelf ook heel veel spelers te kennen die nog onder de radar zitten.
Oh.
pi_168247976
quote:
19s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:25 schreef Tjacka het volgende:
Er moeten ook spelers beschikbaar zijn. Clubs laten spelers soms niet gaan, financieel of speler wil zelf niet etc etc.
Uiteraard maar:

Er moeten ook spelers beschikbaar zijn. Clubs laten spelers soms niet gaan, financieel of speler wil zelf niet etc etc.
pi_168248028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De meeste mensen zullen voornamelijk de grote competities kijken ja, waar je niet snel spelers kan vinden die haalbaar zijn voor Ajax. Denk niet dat mensen hier wekelijks de competitie van Colombia of Chili bekijken (alleen Koffieplanter dan).

Maar een TD hoort wel een goed scoutingsapparaat samen te stellen die dit wel kan, en hoort zelf ook heel veel spelers te kennen die nog onder de radar zitten.
Probleem is dat een Chelsea etc ook in die landen zitten. Die vullen hun selecties elke weke met talenten van 14 etc. Het voetbal is kapot voor ons en de Belgjes etc. Soms heb je geluk zoals een Sanchez of Onana etc maar daar kun je de TD niet op aanrekenen. Als jij 15 bent en Ajax komt en City komt ook dan kies je toch City? Financieel onafhankelijk en over 3 jaar zie je wel. Heb je morgen een blessure en je kunt nooit meer spelen heb je de poen nog. Zo simpel werkt het wel.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 17:28:06 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_168248038
Abdelhak Nouri heeft gisteren bij de oefenwedstrijd tussen Atletico Madrid onder 23 jaar en Jong Ajax (3-3) twee middenhandsbeentjes gebroken. Dat meldt de club op de website. De komende week is Nouri niet inzetbaar. Wel rekent Ajax weer op Amin Younes zondag tegen FC Utrecht.

Nouri liep de kwetsuur op door een val op zijn rechterhand. Normaliter mist Nouri zondag het uitduel met FC Utrecht (12.30 uur) en de wedstrijd van Jong Ajax maandag om 20.00 uur in eigen huis tegen Almere City.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168248044
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard maar:

Er moeten ook spelers beschikbaar zijn. Clubs laten spelers soms niet gaan, financieel of speler wil zelf niet etc etc.
Er zijn altijd spelers beschikbaar. Het is voor Ajax alleen zoeken naar een kleinere vijver ja. Dan heb je juist kundige mensen nodig die een versterking kunnen vinden. Dat zijn geen FOK!ers die daarvoor oplossingen kunnen bieden. Ajax moet kijken naar de competities die nog net onder de Eredivisie zitten.
Gino ♥
pi_168248064
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:28 schreef tong80 het volgende:
Abdelhak Nouri heeft gisteren bij de oefenwedstrijd tussen Atletico Madrid onder 23 jaar en Jong Ajax (3-3) twee middenhandsbeentjes gebroken. Dat meldt de club op de website. De komende week is Nouri niet inzetbaar. Wel rekent Ajax weer op Amin Younes zondag tegen FC Utrecht.

Nouri liep de kwetsuur op door een val op zijn rechterhand. Normaliter mist Nouri zondag het uitduel met FC Utrecht (12.30 uur) en de wedstrijd van Jong Ajax maandag om 20.00 uur in eigen huis tegen Almere City.

:P
Ik ben nog steeds van mening dat hij het niet gaat maken.
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')