abonnement Unibet Coolblue
pi_168095404
Als alle mannen nou een front vormen en 50% van de bevolking stemt voor seksslaven dan heb je ook geen geile mannetjes meer op Dumpert en is iedereen blij, behalve de onbelangrijke bevolkingshelft. En ik kan eindelijk ontmaagd worden
pi_168095542
Terechte klacht, dit moet verandert worden.
pi_168095567
Maagd gespot
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168096159
Je kunt ook gewoon naar de hoeren gaan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_168096887
Jezus wat een mongool ben jij zeg. Je kan ook gewoon eens van je zolderkamer komen en aan jezelf werken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168096908
Ha ha ha werkelijk kostelijk ts, kostelijk!
pi_168096995
Ts 👳🏽
pi_168097193
Meer islam!, dat zal die "welkom in mijn land" hoeren leren, neuken zullen ze ! *O*
  vrijdag 13 januari 2017 @ 09:06:15 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168097252
Wees voorzichtig met wat je wenst. Dat betekent ook dat wij alle wijven moeten geven, ook de kort, pittig gekapselde vetkleppen met tieten tot op de knieën.
And so is the past
pi_168097336
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wees voorzichtig met wat je wenst. Dat betekent ook dat wij alle wijven moeten geven, ook de kort, pittig gekapselde vetkleppen met tieten tot op de knieën.
Dat worden de sexslaven voor de minorities en criminelen.
pi_168097674
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wees voorzichtig met wat je wenst. Dat betekent ook dat wij alle wijven moeten geven, ook de kort, pittig gekapselde vetkleppen met tieten tot op de knieën.
Daar zijn de vluchtelingen voor
  vrijdag 13 januari 2017 @ 11:48:25 #12
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168100090
Tja maar vrouwen hebben ook rechten enzo en mogen kiezen wat ze willen dus.... HHHAAHAHHA

TS open je ogen es. Vrouwen neuken de grootste schooiers waarvan Darwin in zijn graf zal omdraaien. Sommigen schatten dat 20% van de boys, 80% van de chikcs neukt. Jij kan ze krijgen als ze 30+ en uitgerimpeld zijn en nu eindelijk es een 'serieuze' vent zoeken maar toen ze 18 waren geen problemen hadden om een orgie te doen met al haar vriendinnen met de lokale cokedealer
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168104226
TS zal wel zo'n lelijke autist zijn, zoals het overgrote deel van de Nederlandse jongens.

Je woont in een van de makkelijkste landen ter wereld als het gaat om seks :') Nederlandse meiden neuken al vanaf hun 12de. Mijn neefje zit in groep 7 en in zijn klas heb je al meiden die foto's van hun kut via snapchat sturen, omdat ze denken dat dat normaal is :')

Nederlandse kutten zijn gratis, maar je moet wel genoegen nemen met gebruikssporen.
pi_168104246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef corehype het volgende:
Tja maar vrouwen hebben ook rechten enzo en mogen kiezen wat ze willen dus.... HHHAAHAHHA

TS open je ogen es. Vrouwen neuken de grootste schooiers waarvan Darwin in zijn graf zal omdraaien. Sommigen schatten dat 20% van de boys, 80% van de chikcs neukt. Jij kan ze krijgen als ze 30+ en uitgerimpeld zijn en nu eindelijk es een 'serieuze' vent zoeken maar toen ze 18 waren geen problemen hadden om een orgie te doen met al haar vriendinnen met de lokale cokedealer
Klinkt gezellig, krijg je dan ook gratis coke of moet je die nog betalen?
pi_168104263
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:05 schreef Ashur het volgende:
TS zal wel zo'n lelijke autist zijn, zoals het overgrote deel van de Nederlandse jongens.

Je woont in een van de makkelijkste landen ter wereld als het gaat om seks :') Nederlandse meiden neuken al vanaf hun 12de. Mijn neefje zit in groep 7 en in zijn klas heb je al meiden die foto's van hun kut via snapchat sturen, omdat ze denken dat dat normaal is :')

Nederlandse kutten zijn gratis, maar je moet wel genoegen nemen met gebruikssporen.
Toch typisch dat je neefje van 10/11 wel die foto's krijgt en jij niet. Hoe lelijk ben je?
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:09:31 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168104308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:07 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Toch typisch dat je neefje van 10/11 wel die foto's krijgt en jij niet. Hoe lelijk ben je?
Als hij ze wel zou krijgen heeft 'ie ook wel wat uit te leggen natuurlijk. :')
pi_168104321
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:09 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als hij ze wel zou krijgen heeft 'ie ook wel wat uit te leggen natuurlijk. :')
Ik doel ook meer op zijn leeftijdsgenoten. Van die leeftijd moet ie inderdaad niet teveel op zn telefoon hebben staan voor de AIVD een bezoekje aan hem brengt denk ik :')
pi_168104398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:07 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Toch typisch dat je neefje van 10/11 wel die foto's krijgt en jij niet. Hoe lelijk ben je?
Waar hoor je mij klagen over een gebrek aan seks? Ik hoor die verhalen van hem en ik weet uit eigen ervaring hoe makkelijk Nederlandse meiden met seks zijn. Al dat geklaag over een gebrek aan seks slaat nergens op.
pi_168104430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:14 schreef Ashur het volgende:

[..]

Waar hoor je mij klagen over een gebrek aan seks? Ik hoor die verhalen van hem en ik weet uit eigen ervaring hoe makkelijk Nederlandse meiden met seks zijn. Al dat geklaag over een gebrek aan seks slaat nergens op.
En hoe heet je fleshlight?
pi_168104462
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:15 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

En hoe heet je fleshlight?
Die noem ik Franknfurter.
pi_168104535
Wees blij ts. Nederlandse meiden moet je ook niet willen. Tenzij antilliaans ook nederlands is natuurlijk. Een mooi hindoestaans meisje of arabisch kun je beter nemen. Is veel mooier dan een boerin van 1m85, dikke poten, platte reet, kort haar en gele tanden. Maar ja, tis maar wat je zelf wilt natuurlijk :')
pi_168104688
Klappen die hoeren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168104743
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:20 schreef Fatoeman het volgende:
Wees blij ts. Nederlandse meiden moet je ook niet willen. Tenzij antilliaans ook nederlands is natuurlijk. Een mooi hindoestaans meisje of arabisch kun je beter nemen. Is veel mooier dan een boerin van 1m85, dikke poten, platte reet, kort haar en gele tanden. Maar ja, tis maar wat je zelf wilt natuurlijk :')
Je begint je doelgroep uit te breiden zie ik.

Wat heb je eigenlijk tegen Nederlandse vrouwen? Weet je dat er over de hele wereld veel mannen zijn die zo over de vrouwen in eigen land spreken en júíst Nederlandse vrouwen als streven zien?
  vrijdag 13 januari 2017 @ 15:32:15 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168104830
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je begint je doelgroep uit te breiden zie ik.

Wat heb je eigenlijk tegen Nederlandse vrouwen? Weet je dat er over de hele wereld veel mannen zijn die zo over de vrouwen in eigen land spreken en júíst Nederlandse vrouwen als streven zien?
Ze zien hem niet staan. Geef het een jaar en ook donkere vrouwen zijn niet om aan te gluren. :')
pi_168104866
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je begint je doelgroep uit te breiden zie ik.

Wat heb je eigenlijk tegen Nederlandse vrouwen? Weet je dat er over de hele wereld veel mannen zijn die zo over de vrouwen in eigen land spreken en júíst Nederlandse vrouwen als streven zien?
Ja klopt, maar dat doe ik al een tijdje heel bewust.

Ja, als ze jong zijn gaan ze nog. Maar ohoh als de korte kapsels komen word ik gek. En ja ik wist dat veel mannen nederlandse vrouwen mooi vinden en hun eigen vrouwen minder knap.
pi_168104882
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:32 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ze zien hem niet staan. Geef het een jaar en ook donkere vrouwen zijn niet om aan te gluren. :')
Dikke bullshit allemaal
pi_168104917
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:34 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat doe ik al een tijdje heel bewust.

Ja, als ze jong zijn gaan ze nog. Maar ohoh als de korte kapsels komen word ik gek. En ja ik wist dat veel mannen nederlandse vrouwen mooi vinden en hun eigen vrouwen minder knap.
Misschien moet je overwegen om een vrouw zonder kort kapsel te scoren.

Wist je trouwens dat er ook negerinnen met korte kapsels bestaan?
pi_168104940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Misschien moet je overwegen om een vrouw zonder kort kapsel te scoren.

Wist je trouwens dat er ook negerinnen met korte kapsels bestaan?
Nee, want nog vind ik ze vaak te mannelijk.

Ja weet ik. Die neem ik dan ook niet, tenzij ze erg leuk is maar dan komt daar onder dwang een weave op dat koppie van d'r
pi_168105006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:38 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee, want nog vind ik ze vaak te mannelijk.

Ja weet ik. Die neem ik dan ook niet, tenzij ze erg leuk is maar dan komt daar onder dwang een weave op dat koppie van d'r
Gast, je mag blij zijn als je ooit een keer een kut kan scoren :')
pi_168105013
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:14 schreef Ashur het volgende:

[..]

Waar hoor je mij klagen over een gebrek aan seks? Ik hoor die verhalen van hem en ik weet uit eigen ervaring hoe makkelijk Nederlandse meiden met seks zijn. Al dat geklaag over een gebrek aan seks slaat nergens op.
Ik denk dat je neefje overdrijft. Als het al gebeurt is, is het waarschijnlijk 1 meisje op de school die dat een keer gedaan heeft. Bij elke keer vertellen worden het er steeds meer en de afstand tussen de verteller en kutsnapstuurster steeds kleiner.

Verder zijn Nederlandse meisjes inderdaad niet zo moeilijk. Niet alleen niet met seks maar vooral ook in de omgang. Je kan doorgaans makkelijk een praatje ermee maken en als je het zelf nooit de goede kant op kan krijgen moet je het bij jezelf zoeken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:34 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat doe ik al een tijdje heel bewust.

Ja, als ze jong zijn gaan ze nog. Maar ohoh als de korte kapsels komen word ik gek. En ja ik wist dat veel mannen nederlandse vrouwen mooi vinden en hun eigen vrouwen minder knap.
Ben jij niet 15 of zo?

Ik weet dat je ouder bent hoor, maar dat vind ik een beetje een bullshitreden voor een jonge jongen. Korte pittige kapsels hoef jij nog lang niet over na te denken, je zit in de leeftijdscategorie dat ze op hun mooist zijn.
pi_168105017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gast, je mag blij zijn als je ooit een keer een kut kan scoren :')
Grappig bedoeld, maar nee
pi_168105074
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:41 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ben jij niet 15 of zo?

Ik weet dat je ouder bent hoor, maar dat vind ik een beetje een bullshitreden voor een jonge jongen. Korte pittige kapsels hoef jij nog lang niet over na te denken, je zit in de leeftijdscategorie dat ze op hun mooist zijn.
Oké, ik geef toe. Ik val er gewoon niet op. Word er niet geil van of verliefd op. Nooit verliefd geweest ook, op groep 8 na maar of dat nou telt... Wel op buitenlandse meisjes verder
pi_168105402
Weet je wat het probleem is fatoeman?

Als je zegt dat je niet op Nederlandse meisjes valt en ondertussen goed scoort bij andere dames ben je iemand met een bepaalde standaard (hooguit een zeikerd). Als je zegt dat je niet op Nederlandse meisjes valt, maar ook niks anders scoort ben je die nerd zonder sociale vaardigheden die later een bruid gaat importeren. Je krijgt gewoon de schijn tegen.

Een jager moet jagen vriend. Een leeuw moet zijn nagels slijpen. Je kan niet op je reet zitten en wachten op iets beters. Vang de prooien die langskomen mattie. Of ze nou Nederlands, Arabisch of Caribisch zijn.

Sowieso als je nog eens een Arabische schone wil scoren moet je game sterk zijn. Bij velen draait de helft van hun opvoeding om jou weghouden. En bij de donkere dames moet je beter niet aan komen zetten met matige skills.

Ik zeg dit omdat ik je het beste gun
pi_168105494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je wat het probleem is fatoeman?

Als je zegt dat je niet op Nederlandse meisjes valt en ondertussen goed scoort bij andere dames ben je iemand met een bepaalde standaard (hooguit een zeikerd). Als je zegt dat je niet op Nederlandse meisjes valt, maar ook niks anders scoort ben je die nerd zonder sociale vaardigheden die later een bruid gaat importeren. Je krijgt gewoon de schijn tegen.

Een jager moet jagen vriend. Een leeuw moet zijn nagels slijpen. Je kan niet op je reet zitten en wachten op iets beters. Vang de prooien die langskomen mattie. Of ze nou Nederlands, Arabisch of Caribisch zijn.

Sowieso als je nog eens een Arabische schone wil scoren moet je game sterk zijn. Bij velen draait de helft van hun opvoeding om jou weghouden. En bij de donkere dames moet je beter niet aan komen zetten met matige skills.

Ik zeg dit omdat ik je het beste gun
Ja snap ik allemaal wel. Kijk, in mijn woonplaats heb ik geen chicks van mijn smaak. Maar als ik in de stad ben zoek ik zeker weten wel naar mogelijkheden.

En sociale vaardigheden heb ik wel, dus een bruid importeren gaat hem niet worden. Verder heb ik ook niet per sé een chick nodig om gelukkig te zijn omdat ik al gelukkig ben. Is hooguit een aanvulling maar ik neem geen genoegen met iemand waar ik 0 gevoelens voor heb
pi_168105544
Syndroom heeft een nieuw kloontje zie ik?
pi_168105721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja snap ik allemaal wel. Kijk, in mijn woonplaats heb ik geen chicks van mijn smaak. Maar als ik in de stad ben zoek ik zeker weten wel naar mogelijkheden.

En sociale vaardigheden heb ik wel, dus een bruid importeren gaat hem niet worden. Verder heb ik ook niet per sé een chick nodig om gelukkig te zijn omdat ik al gelukkig ben. Is hooguit een aanvulling maar ik neem geen genoegen met iemand waar ik 0 gevoelens voor heb
Maar je hoeft toch niet alleen maar naar potentiële trouwpartners te zoeken joh? Heb je geen behoeftes? En buiten behoeftes om, flirten en gedigd worden door meisjes is toch leuk van zichzelf?

Volgens mij ben je inderdaad geen nerd zonder sociale vaardigheden, maar als je niet oppast wordt je straks wel zo'n frusti als je ze hier (en op andere websteks) veel ziet. Daar moet je voor waken en met het op je pc bashen van Nederlandse vrouwen begeef je je op gevaarlijk terrein.
pi_168105847
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch niet alleen maar naar potentiële trouwpartners te zoeken joh? Heb je geen behoeftes? En buiten behoeftes om, flirten en gedigd worden door meisjes is toch leuk van zichzelf?

Volgens mij ben je inderdaad geen nerd zonder sociale vaardigheden, maar als je niet oppast wordt je straks wel zo'n frusti als je ze hier (en op andere websteks) veel ziet. Daar moet je voor waken en met het op je pc bashen van Nederlandse vrouwen begeef je je op gevaarlijk terrein.
Tuurlijk heb ik behoeftes. Maar ik flirt soms ook en krijg dan weleens een glimlach terug, soms ook niet maar so be it. Ik ga iig niet flirten met meiden die ik niet mooi vind. Maar tuurlijk flirt ik met dat mooie arabische meisje uit de klas of de donkere dame die ik ergens toevallig tegenkom.

Moet wel zeggen dat ik een tijd terug wat verlegener was. Echt pis onzeker maar daar heb ik wat aan gedaan :)
pi_168105963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik behoeftes. Maar ik flirt soms ook en krijg dan weleens een glimlach terug, soms ook niet maar so be it. Ik ga iig niet flirten met meiden die ik niet mooi vind. Maar tuurlijk flirt ik met dat mooie arabische meisje uit de klas of de donkere dame die ik ergens toevallig tegenkom.

Moet wel zeggen dat ik een tijd terug wat verlegener was. Echt pis onzeker maar daar heb ik wat aan gedaan :)
Cool, ik hoop dat je vind wat je zoekt en het alles is wat je hoopte en meer.

Maar niet meer zo gemeen doen over Nederlandse dames. Denk aan de lieve meisjes die meelezen en er onzeker door worden.
pi_168106274
Deze wil je vast wel van je maagdelijkheid afhelpen:

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 20:53:40 #40
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168139215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:06 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Klinkt gezellig, krijg je dan ook gratis coke of moet je die nog betalen?
Gewoon je kontje weggeven.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2017 @ 21:10:31 #41
460494 naoomx
pi_168139891
Jullie doen allemaal echt net alsof Nederlandse mannen er met de jaren beter uit gaan zien. :') Please, oudere Nederlandse vrouwen zien er misschien over het algemeen niet zo leuk uit, dat is zo, maar die "arme mannen" die met hun in een relatie zitten, zijn nou ook bepaald geen fotomodellen ofzo. Sterker nog, mannen laten vaak hun uiterlijk (nog) sneller gaan dan vrouwen!
En het is nou niet bepaald alsof buitenlandse vrouwen die eeuwenlange "houdsbaarheidsdatum" hebben, jullie kijken gewoon alleen naar de mooiste & best verzorgde van die vrouwen.
pi_168140232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:10 schreef naoomx het volgende:
Jullie doen allemaal echt net alsof Nederlandse mannen er met de jaren beter uit gaan zien. :') Please, oudere Nederlandse vrouwen zien er misschien over het algemeen niet zo leuk uit, dat is zo, maar die "arme mannen" die met hun in een relatie zitten, zijn nou ook bepaald geen fotomodellen ofzo. Sterker nog, mannen laten vaak hun uiterlijk (nog) sneller gaan dan vrouwen!
En het is nou niet bepaald alsof buitenlandse vrouwen die eeuwenlange "houdsbaarheidsdatum" hebben, jullie kijken gewoon alleen naar de mooiste & best verzorgde van die vrouwen.
:(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_168140778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:10 schreef naoomx het volgende:

Volgens mij snap jij het niet, als vrouw heb je niets te willen(alsof het je uberhaubt boeit). Pijpen benen wijd en lijden zullen jullie
pi_168142442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:33 schreef ps4proknopje het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet, als vrouw heb je niets te willen(alsof het je uberhaubt boeit). Pijpen benen wijd en lijden zullen jullie
Ben je weer dronken jongen :')
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:33:18 #45
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168142648
TS zou verplicht moeten worden om seks te geven, is ie gelijk van zijn maagdelijkheid af })
pi_168142816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:05 schreef Ashur het volgende:
Nederlandse meiden neuken al vanaf hun 12de. Mijn neefje zit in groep 7 en in zijn klas heb je al meiden die foto's van hun kut via snapchat sturen, omdat ze denken dat dat normaal is :')
is dit echt
  zaterdag 14 januari 2017 @ 23:28:51 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168144337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef bereboot3 het volgende:

[..]

is dit echt
Geen idee waar zich dat afspeelt, maar er zijn prachtwijken waar dat echt is ja.
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2017 @ 23:30:29 #48
460494 naoomx
pi_168144410
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ben je weer dronken jongen :')
Weet wel dat je denkbeelden die je oa in dit topic tentoongespreid hebt over Nederlandse versus buitenlandse vrouwen dus blijkbaar overeenkomen met die van mensen zoals hij hea? :P

Ik snap het opzich wel hoor (ook je smaak in vrouwen) en ergens heb je ook wel gelijk: in de meeste landen zijn vrouwen gemiddeld genomen vrouwelijker dan de gemiddelde Nederlandse. Het ding is alleen dat dit feit Nederlandse vrouwen niet minderwaardig maakt. Of Nederlandse mánnen aantrekkelijker overigens
pi_168147483
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:30 schreef naoomx het volgende:

[..]

Weet wel dat je denkbeelden die je oa in dit topic tentoongespreid hebt over Nederlandse versus buitenlandse vrouwen dus blijkbaar overeenkomen met die van mensen zoals hij hea? :P

Ik snap het opzich wel hoor (ook je smaak in vrouwen) en ergens heb je ook wel gelijk: in de meeste landen zijn vrouwen gemiddeld genomen vrouwelijker dan de gemiddelde Nederlandse. Het ding is alleen dat dit feit Nederlandse vrouwen niet minderwaardig maakt. Of Nederlandse mánnen aantrekkelijker overigens
Ja klopt. Maar ik heb nergens ooit aangegeven dat vrouwen geen eigen willetje mogen hebben.

Nee klopt. Laat ik het zo zeggen, ik voel altijd afstand tussen nederlandse vrouwen en mij, tneminste vaak. Niet altijd, sommige zijn daadwerkelijk vriendelijk enzo. Maar meestal voel ik me hard in de zeik genomen. Heb ook een buitenlandse hier waarbij ik dat heb dus generaliseer zeer zeker niet. Maar goed, als ik soms met een buitenlands meisje praat heb ik het idee dat ik meer man ben. Kijk ik ben niet de knapste, leukste, grappigste of intelligentste. Maar ik geef mezelf desondanks toch een 7. Toch lijkt dit voor de nl vrouw niet genoeg, al geef ik toe dat degenen die binnen mijn bereik liggen die kraak ik af. Niet netjes maargoed. Buitenlandse meiden daarentegen vind ik veel mooier, vrouwelijker en meer op de man gericht. Waarbij ik gewoon mezelf kan zijn zonder het idee te hebben dat ik binnen mijn relatie aan het concurreren ben met iemand die gelijk zou moeten zijn. We zijn hooguit gelijkwaardig dames, maar niet gelijk... :7
pi_168150662
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je begint je doelgroep uit te breiden zie ik.

Wat heb je eigenlijk tegen Nederlandse vrouwen? Weet je dat er over de hele wereld veel mannen zijn die zo over de vrouwen in eigen land spreken en júíst Nederlandse vrouwen als streven zien?
Wat een bullshit. :') _O-

Wie wilt nu koude, egocentrische, oppervlakkige, op een hoog paard zittende, prinsesjes, met een mega eisenlijst, die bij voorbaat alles en meer verwachten? Ieder ander land is nog beter dan hier.

Dat ze maar allemaal opflikkeren deze kutwijven. Waarom ik ooit mijn hele leven pijn en moeite gedaan heb voor ze, is beyond me. Had beter mijn waarde en tijd kunnen steken in buitenlandse vrouwen, die wel nog normaal kunnen doen en niet van jongs af aan gehersenspoeld zijn door ouders en de media.
pi_168150801
Ga gewoon naar de hoeren man :')
Play hard, go pro.
pi_168151733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef LurkJeRot het volgende:
Ha ha ha werkelijk kostelijk ts, kostelijk!
Nou he! Ontzettend leuk! :O
pi_168153431
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 05:23 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Wat een bullshit. :') _O-

Wie wilt nu koude, egocentrische, oppervlakkige, op een hoog paard zittende, prinsesjes, met een mega eisenlijst, die bij voorbaat alles en meer verwachten? Ieder ander land is nog beter dan hier.

Dat ze maar allemaal opflikkeren deze kutwijven. Waarom ik ooit mijn hele leven pijn en moeite gedaan heb voor ze, is beyond me. Had beter mijn waarde en tijd kunnen steken in buitenlandse vrouwen, die wel nog normaal kunnen doen en niet van jongs af aan gehersenspoeld zijn door ouders en de media.
Precies. Daarom ook voor zwarte, hindoestaanse of arabische vrouwen gaan. Veel mooier dan nederlandse en veel vrouwelijker en liever. Gewoon precies wat je nodig hebt om man te blijven _O_
pi_168153791
Gewoon eentje importeren uit Oostblok/Azië
pi_168154718
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 10:40 schreef Fatoeman het volgende:

Daarom ook voor zwarte, hindoestaanse of arabische vrouwen gaan. Veel mooier dan nederlandse en veel vrouwelijker en liever.
right, daar denkt de rest van de wereld toch net iets anders over :')

met je negers en koelies
pi_168154850
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 05:23 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Wat een bullshit. :') _O-

Wie wilt nu koude, egocentrische, oppervlakkige, op een hoog paard zittende, prinsesjes, met een mega eisenlijst, die bij voorbaat alles en meer verwachten? Ieder ander land is nog beter dan hier.

Dat ze maar allemaal opflikkeren deze kutwijven. Waarom ik ooit mijn hele leven pijn en moeite gedaan heb voor ze, is beyond me. Had beter mijn waarde en tijd kunnen steken in buitenlandse vrouwen, die wel nog normaal kunnen doen en niet van jongs af aan gehersenspoeld zijn door ouders en de media.
Wauw, zoveel frustraties. Nu snap ik de zuurheid bij veel mannelijke fokkertjes.
pi_168154917
Als je al geen Nederlands meisje vrijwillig in bed kunt krijgen :')
pi_168155048
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 10:40 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Precies. Daarom ook voor zwarte, hindoestaanse of arabische vrouwen gaan. Veel mooier dan nederlandse en veel vrouwelijker en liever. Gewoon precies wat je nodig hebt om man te blijven _O_
Negerinnen liever? Meen je deze?
pi_168155074
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:46 schreef datwouiknetzeggen het volgende:

[..]

Negerinnen liever? Meen je deze?
Ja. Met hun mooie reet. Blanke zijn plat
pi_168155085
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:35 schreef Asphyx het volgende:

[..]

right, daar denkt de rest van de wereld toch net iets anders over :')

met je negers en koelies
Haten op neger- en koelievrouwtjes :')
Ook jij succes met je smaakloze hutspot en ongevoelige seks
pi_168155103
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:47 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja. Met hun mooie reet. Blanke zijn plat
En daarom zijn ze lief :?
pi_168155120
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:48 schreef datwouiknetzeggen het volgende:

[..]

En daarom zijn ze lief :?
Nou dat zeg ik niet. Wel vrouwelijker en gezelliger vaak
pi_168160980
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 10:40 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Precies. Daarom ook voor zwarte, hindoestaanse of arabische vrouwen gaan. Veel mooier dan nederlandse en veel vrouwelijker en liever. Gewoon precies wat je nodig hebt om man te blijven _O_
Of latinas, wat een leuke vrouwen zijn dat. :9

Deze man begrijpt het. ^O^
pi_168161044
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:39 schreef Shanna_ het volgende:

[..]

Wauw, zoveel frustraties. Nu snap ik de zuurheid bij veel mannelijke fokkertjes.
Bedankt voor je bijdrage, als ik nog een plek nodig heb om mijn zak te legen, laat ik het je weten, okay? :*
pi_168161681
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Of latinas, wat een leuke vrouwen zijn dat. :9

Deze man begrijpt het. ^O^
Precies. Latina's met een tintje zijn ook echt heerlijk _O_
pi_168165296
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 05:23 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Wat een bullshit. :') _O-

Wie wilt nu koude, egocentrische, oppervlakkige, op een hoog paard zittende, prinsesjes, met een mega eisenlijst, die bij voorbaat alles en meer verwachten? Ieder ander land is nog beter dan hier.

Dat ze maar allemaal opflikkeren deze kutwijven. Waarom ik ooit mijn hele leven pijn en moeite gedaan heb voor ze, is beyond me. Had beter mijn waarde en tijd kunnen steken in buitenlandse vrouwen, die wel nog normaal kunnen doen en niet van jongs af aan gehersenspoeld zijn door ouders en de media.
_O-
pi_168165330
Wel bijzonder dat dit soort topics kennelijk kunnen bestaan terwijl er minder sneue topics dicht worden gegooid.

Nou ik ga weer oppervlakkig en over het paard getild doen bij mijn harem van mannen _O_
pi_168165393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:38 schreef dimmak het volgende:
Jezus wat een mongool ben jij zeg. Je kan ook gewoon eens van je zolderkamer komen en aan jezelf werken.
en dit idd
pi_168165931
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:07 schreef vera166 het volgende:
Wel bijzonder dat dit soort topics kennelijk kunnen bestaan terwijl er minder sneue topics dicht worden gegooid.

Nou ik ga weer oppervlakkig en over het paard getild doen bij mijn harem van mannen _O_
Was ook wel heel naïef om te denken dat ik de enige was ;(
pi_168166175
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:07 schreef vera166 het volgende:
Wel bijzonder dat dit soort topics kennelijk kunnen bestaan terwijl er minder sneue topics dicht worden gegooid.

Nou ik ga weer oppervlakkig en over het paard getild doen bij mijn harem van mannen _O_
Omdat het de waarheid is, is het sneu? :') _O-

Doe dat, je kent niets anders. :*
pi_168166302
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:09 schreef vera166 het volgende:

[..]

en dit idd
Jezelf moeten veranderen voor een vrouw, omdat jezelf zijn niet goed genoeg is. :')

Laat mij niet lachen, welke vrouw heeft ooit aan zichzelf gewerkt voor een man. :') _O-
pi_168166550
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:05 schreef Ashur het volgende:Je woont in een van de makkelijkste landen ter wereld als het gaat om seks :') Nederlandse kutten zijn gratis, maar je moet wel genoegen nemen met gebruikssporen.
Vandaar dat vrouwelijke maagden gewaardeerd worden terwijl het voor mannen juist een red flag is?
pi_168166768
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:43 schreef 0906 het volgende:

[..]

Vandaar dat vrouwelijke maagden gewaardeerd worden terwijl het voor mannen juist een red flag is?
Hoe vaak is het jou overkomen dat een vrouw geen seks wilde omdat je maagd bent?
pi_168166855
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe vaak is het jou overkomen dat een vrouw geen seks wilde omdat je maagd bent?
Dagelijks denk ik. Hij is gewild totdat ie het verteld :')
pi_168166998
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe vaak is het jou overkomen dat een vrouw geen seks wilde omdat je maagd bent?
Voor een man is ervaring hebben wel een voordeel.
pi_168167025
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:57 schreef 0906 het volgende:

[..]

Voor een man is ervaring hebben wel een voordeel.
Ervaring hebben is altijd een voordeel.
pi_168167285
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ervaring hebben is altijd een voordeel.
En ook een vereiste. Ben de tel kwijt hoe vaak vrouwen afgeknapt zijn, als je nog nooit een vriendin hebt gehad, laatst staan nog geen seks. Alsof iets mis met je moet zijn hierdoor. :')

Je reageert best naief of ontwetend. Nederlandse vrouwen zijn zo oppervlakkig.
pi_168167443
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:05 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

En ook een vereiste. Ben de tel kwijt hoe vaak vrouwen afgeknapt zijn, als je nog nooit een vriendin hebt gehad, laatst staan nog geen seks. Alsof iets mis met je moet zijn hierdoor. :')

Je reageert best naief of ontwetend. Nederlandse vrouwen zijn zo oppervlakkig.
Zorg je toch eerst dat je balls deep in de mossel zit voor je het vertelt? Ze zal niet eerst een controlelijst met je doornemen om er zeker van te zijn dat dit de zoveelste pussy is die je smashed ipv de eerste

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2017 18:09:34 ]
pi_168168176
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:05 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

En ook een vereiste. Ben de tel kwijt hoe vaak vrouwen afgeknapt zijn, als je nog nooit een vriendin hebt gehad, laatst staan nog geen seks. Alsof iets mis met je moet zijn hierdoor. :')

Je reageert best naief of ontwetend. Nederlandse vrouwen zijn zo oppervlakkig.
Waarom zeg je het dan?
pi_168169030
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 18:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom zeg je het dan?
Omdat ik niet hou van liegen.
pi_168171481
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:31 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Omdat het de waarheid is, is het sneu? :') _O-

Doe dat, je kent niets anders. :*
Waarheid? Vrouwen verplichten seks met kneuzen te hebben zie je als waarheid? :') Ik denk dat een heleboel rare shit begint bij denkbeelden zoals beschreven in de OP.

quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Was ook wel heel naïef om te denken dat ik de enige was ;(
Sorry het is allemaal te mooi om waar te zijn :'(
pi_168171586
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:35 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Jezelf moeten veranderen voor een vrouw, omdat jezelf zijn niet goed genoeg is. :')

Laat mij niet lachen, welke vrouw heeft ooit aan zichzelf gewerkt voor een man. :') _O-
Dat ligt toch aan mannen? Mannen nemen genoegen met alles, vrouwen zitten in de positie dat het helemaal niet nodig is zich aan te passen of te veranderen. Deal with it. Jullie hebben andere voordelen.
pi_168171946
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dat ligt toch aan mannen? Mannen nemen genoegen met alles, vrouwen zitten in de positie dat het helemaal niet nodig is zich aan te passen of te veranderen. Deal with it. Jullie hebben andere voordelen.
Wij genieten inderdaad van het feit dat we genetisch superieur zijn aan vrouwen. Sterker, sneller, slimmer, succesvoller etc.
pi_168172008
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:01 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Wij genieten inderdaad van het feit dat we genetisch superieur zijn aan vrouwen. Sterker, sneller, slimmer, succesvoller etc.
Tuurlijk. Maar wij hebben dat nog niet ontdekt kennelijk want dit topic zit vol met super succesvolle mannen die janken dat we te high class voor ze zijn _O_
pi_168172063
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:02 schreef vera166 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar wij hebben dat nog niet ontdekt kennelijk want dit topic zit vol met super succesvolle mannen die janken dat we te high class voor ze zijn _O_
Nederlandse vrouwen en highclass, jaja :')
pi_168172106
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:04 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen en highclass, jaja :')
Heb je ondertussen nog steeds niet genoeg aandacht gekregen wat betreft je exotische voorkeuren in vrouwen? Sad
pi_168172140
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:05 schreef vera166 het volgende:

[..]

Heb je ondertussen nog steeds niet genoeg aandacht gekregen wat betreft je exotische voorkeuren in vrouwen? Sad
Aandacht van exotische vrouwen heb je nooit genoeg _O_
pi_168172164
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:06 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Aandacht van exotische vrouwen heb je nooit genoeg _O_
Die zitten maar weinig op Fok dus je verkondigt je mening op een verkeerde plaats.
pi_168172188
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:06 schreef vera166 het volgende:

[..]

Die zitten maar weinig op Fok dus je verkondigt je mening op een verkeerde plaats.
Ja, maar paar weekjes en ik ben weer in de stad. Dan heb ik weer mogelijkheden
pi_168172205
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:07 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, maar paar weekjes en ik ben weer in de stad. Dan heb ik weer mogelijkheden
Succes _O_ mooie vrouwen inderdaad.
pi_168172223
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:08 schreef vera166 het volgende:

[..]

Succes _O_ mooie vrouwen inderdaad.
Thx :7
pi_168172231
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:02 schreef vera166 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar wij hebben dat nog niet ontdekt kennelijk want dit topic zit vol met super succesvolle mannen die janken dat we te high class voor ze zijn _O_
Omdat de lat voor mannen heel wat hoger ligt dan enkel het baren van kinderen krijg je van die mislukte beta's die niet weten wat ze aan moeten met zichzelf. Als vrouw is je leven al geslaagd als je een man vindt die je volspuit en een kind baart. Voor een man ligt dat toch wel anders.
pi_168172269
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:08 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Omdat de lat voor mannen heel wat hoger ligt dan enkel het baren van kinderen krijg je van die mislukte beta's die niet weten wat ze aan moeten met zichzelf. Als vrouw is je leven al geslaagd als je een man vindt die je volspuit en een kind baart. Voor een man ligt dat toch wel anders.
Ja idd mannen hebben het super zwaar
pi_168172408
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:09 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja idd mannen hebben het super zwaar
Zwaar is relatief. Omdat wij de superieure gender zijn is die last makkelijker te dragen dan wanneer vrouwen dat zouden doen. Net als het geven van geboorte. Een trap in de ballen doet meer pijn, maar omdat vrouwen kinderen baren lijkt het net alsof het gigantisch veel pijn doet terwijl het eigenlijk meevalt. Relatief gezien, maar ze zijn zwak en kwetsbaar.

Kan je je voorstellen hoe de maatschappij zou zijn als het zou zijn opgebouwd door vrouwen? Dan zaten we nu nog in de grotten met een berenvel
pi_168172496
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dat ligt toch aan mannen? Mannen nemen genoegen met alles, vrouwen zitten in de positie dat het helemaal niet nodig is zich aan te passen of te veranderen. Deal with it. Jullie hebben andere voordelen.
Onbewust eenzijdig leven noem ik geen voordeel. Andere voordelen die er volgens jou zijn, zijn totaal niet relevant.

Ja, ik deal er zeker mee, nooit meer zal ik nog interesse tonen en moeite doen, voor een Nederlandse vrouw. Dat ze de eenzijdigheid, maar in de zak houden, op dat hoge paard.
pi_168172545
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:13 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zwaar is relatief. Omdat wij de superieure gender zijn is die last makkelijker te dragen dan wanneer vrouwen dat zouden doen. Net als het geven van geboorte. Een trap in de ballen doet meer pijn, maar omdat vrouwen kinderen baren lijkt het net alsof het gigantisch veel pijn doet terwijl het eigenlijk meevalt. Relatief gezien, maar ze zijn zwak en kwetsbaar.

Kan je je voorstellen hoe de maatschappij zou zijn als het zou zijn opgebouwd door vrouwen? Dan zaten we nu nog in de grotten met een berenvel
Nou inderdaad, het is maar goed dat jullie er zijn. Enerzijds zit je te klagen over wat jij als man allemaal wel niet moet doen en hoe moeilijk jullie leven is, aan de andere kant zeik je het eenvoudige leven in grotten af. Het valt niet mee :) O+
pi_168172586
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:15 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Onbewust eenzijdig leven noem ik geen voordeel. Andere voordelen die er volgens jou zijn, zijn totaal niet relevant.

Ja, ik deal er zeker mee, nooit meer zal ik nog interesse tonen en moeite doen, voor een Nederlandse vrouw. Dat ze de eenzijdigheid, maar in de zak houden, op dat hoge paard.
Oh shit ik krijg het vermoeden dat jouw toestand niet door ons komt maar misschien toch ergens ver weg een klein beetje aan jezelf ligt.

Wat dat paard betreft, ik ben er echt een meter of vijf overheen gegooid, niet zo zeer getild.
pi_168172611
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:17 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nou inderdaad, het is maar goed dat jullie er zijn. Enerzijds zit je te klagen over wat jij als man allemaal wel niet moet doen en hoe moeilijk jullie leven is, aan de andere kant zeik je het eenvoudige leven in grotten af. Het valt niet mee :) O+
Nou zeg. Het is niet leuk als je het er constant mee eens bent en geen weerwoord geeft :'(

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zoals jou :7
pi_168172632
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:19 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Nou zeg. Het is niet leuk als je het er constant mee eens bent en geen weerwoord geeft :'(

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zoals jou :7
Zoals een echte volgzame vrouw betaamt _O_
pi_168172661
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:19 schreef vera166 het volgende:

[..]

Zoals een echte volgzame vrouw betaamt _O_
Waar is mijn eten?

Gr gr
pi_168172671
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Waar is mijn eten?

Gr gr
jij bent toch de jager :S
pi_168172698
Het zegt ook alweer genoeg dat, als het aan sommigen hier ligt, vrouwen onderdanig dienen te zijn. Onzekerheid ten top, je hebt gewoon de ballen niet. Niks mis met nederlandse vrouwen, zie er genoeg met een prachtig figuur. Het zijn vaak lieve en toegankelijke meisjes die in een relatie, naast je geliefde, ook een maatje worden. Dat laatste, lieve schatjes is belangrijker dan dat je 'm dagelijks drie keer er in mag hangen en dat ze daarna moet koken. Omdat jij anders, met je onzeker moedercomplex, je aangetast voelt in je mannelijkheid :')
pi_168172829
Subklacht: Overdreven seksuele boodschappen in door overheid gefinancierde tv programma's, denk aan boos, nationale seks test, adam zoekt eva etc. Dit is niet de manier waarop je het niet neuken van mensen en de lage vruchtbaarheid aanpakt :')
pi_168172831
WTF bedoel je ermee,TS? :P
pi_168172849
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Wotte het volgende:
Het zegt ook alweer genoeg dat, als het aan sommigen hier ligt, vrouwen onderdanig dienen te zijn. Onzekerheid ten top, je hebt gewoon de ballen niet. Niks mis met nederlandse vrouwen, zie er genoeg met een prachtig figuur. Het zijn vaak lieve en toegankelijke meisjes die in een relatie, naast je geliefde, ook een maatje worden. Dat laatste, lieve schatjes is belangrijker dan dat je 'm dagelijks drie keer er in mag hangen en dat ze daarna moet koken. Omdat jij anders, met je onzeker moedercomplex, je aangetast voelt in je mannelijkheid :')
Hoe bedoel je, wat is het verschil?
pi_168172859
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Wotte het volgende:
Het zegt ook alweer genoeg dat, als het aan sommigen hier ligt, vrouwen onderdanig dienen te zijn. Onzekerheid ten top, je hebt gewoon de ballen niet. Niks mis met nederlandse vrouwen, zie er genoeg met een prachtig figuur. Het zijn vaak lieve en toegankelijke meisjes die in een relatie, naast je geliefde, ook een maatje worden. Dat laatste, lieve schatjes is belangrijker dan dat je 'm dagelijks drie keer er in mag hangen en dat ze daarna moet koken. Omdat jij anders, met je onzeker moedercomplex, je aangetast voelt in je mannelijkheid :')
Ongetwijfeld zullen andere mannen op dit forum je nu een white knight vinden maar zou je op basis van deze post eerder doen dan de andere mannen in dit topic.
pi_168172896
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen andere mannen op dit forum je nu een white knight vinden maar zou je op basis van deze post eerder doen dan de andere mannen in dit topic.
Je kan alleen iemand 'doen' als je een piemel en ballen hebt.
pi_168172914
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef ps4proknopje het volgende:

[..]

Je kan alleen iemand 'doen' als je een piemel en ballen hebt.
heb je geen weet van de mogelijkheden van tegenwoordig?
pi_168172958
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen andere mannen op dit forum je nu een white knight vinden maar zou je op basis van deze post eerder doen dan de andere mannen in dit topic.
Onzin, ik heb wss meer testo. In het dagelijks leven geef ik daar weinig blijk van, want dat vind justitie niet zo leuk. Er zijn zat mensen die ik in princiepe allang had mishandeld vanwege hun gedragingen jegens mij, dus houd me dan maar in. Maar daarom ben ik wel aantrekkelijker
pi_168172989
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

heb je geen weet van de mogelijkheden van tegenwoordig?
Oh je neukt hem in zijn reet met een strap on, dat lijkt me een plausibel verhaal gezien zijn post
pi_168173023
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Onzin, ik heb wss meer testo. In het dagelijks leven geef ik daar weinig blijk van, want dat vind justitie niet zo leuk. Er zijn zat mensen die ik in princiepe allang had mishandeld vanwege hun gedragingen jegens mij, dus houd me dan maar in. Maar daarom ben ik wel aantrekkelijker
Tough guy. Dit verhaaltje heb ik zo vaak gehoord van mannen waar dan ook. Ik geef aan dat ík mannen zoals de kerel die ik quote eerder zou doen dan de rest in dit topic, omdat hun mening mij gewoon niet aanstaat. En ik kan kiezen, als het erop aankomt.
pi_168173055
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen andere mannen op dit forum je nu een white knight vinden maar zou je op basis van deze post eerder doen dan de andere mannen in dit topic.
:')

Dat is zo'n beta mannetje van 70 á 75kg die thuis een dikke koe heeft zitten van +- 100kg waar hij alles voor doet. Omdat hij allang blij is dat er een vrouw is die hem een blik waardig gunt.

Doe alsjeblieft niet alsof hij het voorbeeld zou moeten zijn voor ons als mannen _O-.
pi_168173064
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:29 schreef vera166 het volgende:

[..]

Tough guy. Dit verhaaltje heb ik zo vaak gehoord van mannen waar dan ook. Ik geef aan dat ík mannen zoals de kerel die ik quote eerder zou doen dan de rest in dit topic, omdat hun mening mij gewoon niet aanstaat. En ik kan kiezen, als het erop aankomt.
Wat ik trouwens wel vaak zie is dat nl vrouwen een homo-achtige "guy" zoeken
pi_168173090
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:29 schreef vera166 het volgende:

[..]

Tough guy. Dit verhaaltje heb ik zo vaak gehoord van mannen waar dan ook. Ik geef aan dat ík mannen zoals de kerel die ik quote eerder zou doen dan de rest in dit topic, omdat hun mening mij gewoon niet aanstaat. En ik kan kiezen, als het erop aankomt.
Ligt eraan hoe je scoort op een schaal van 1 tot 10 aangezien we niet allemaal halve tammen zijn.
pi_168173109
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Op welke leeftijd ben je gecastreerd?
Paar blauwtjes lopen en ze kruipen gelijk in de slachtofferrol om vervolgens zwak als een miezerig onzeker mannetje af te geven op die vervelende Nederlandse vrouwen. Wie is hier gecastreerd?
pi_168173114
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

:')

Dat is zo'n beta mannetje van 70 á 75kg die thuis een dikke koe heeft zitten van +- 100kg waar hij alles voor doet. Omdat hij allang blij is dat er een vrouw is die hem een blik waardig gunt.

Doe alsjeblieft niet alsof hij het voorbeeld zou moeten zijn voor ons als mannen _O-.
Ik baseer het dan ook alleen maar op die post. Die post is voor een vrouw wel degelijk leuker om te lezen dan de rest van de reacties die hier worden neergezet. Daar kunnen jullie om janken of om lachen, maar zo zie ik het.
pi_168173184
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wat ik trouwens wel vaak zie is dat nl vrouwen een homo-achtige "guy" zoeken
Ongetwijfeld wordt dat door andere mannen zo bestempeld ja. Wat maakt het uit? Jullie hoeven je toch niet aan te passen en te worden waar je afkeer van hebt? Lekker strong en independent zijn want dat kunnen jullie zo goed. You don't need no woman!
pi_168173243
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:59 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage, als ik nog een plek nodig heb om mijn zak te legen, laat ik het je weten, okay? :*
wow deze alpha man
pi_168173274
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik baseer het dan ook alleen maar op die post. Die post is voor een vrouw wel degelijk leuker om te lezen dan de rest van de reacties die hier worden neergezet. Daar kunnen jullie om janken of om lachen, maar zo zie ik het.
Ik snap dat je het leuker vindt om te lezen want het geeft je de illusie dat je meer bent dan een broedmachine. Alleen dat ben je niet en in werkelijkheid zoekt iedere vrouw meer een zelfstandige man dan een softie zonder ruggegraat.
pi_168173327
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, wat is het verschil?
Ik bedoeld het in de context van dit topic als je, zoals sommigen hier zo graag willen, een onderdanige ja-knikker ergens uit een derde wereldland importeert. Dan bouw je naar mijn idee nooit een betekenisvolle relatie op waarin je voor elkaar een klankbord bent, waarmee je discussies kunt voeren, een team bent etc.
pi_168173339
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld wordt dat door andere mannen zo bestempeld ja. Wat maakt het uit? Jullie hoeven je toch niet aan te passen? Lekker strong en independent zijn want dat kunnen jullie zo goed. You don't need no woman!
Het maakt heel veel uit, want dat geeft gewoon het niveau van de maatschappij aan. Het geeft eigenlijk aan dat als je als man niet in een skinny jeans loopt, geen justin bieber kapsel hebt en niet zo'n gladde babyface dat je dan gelijk gediskwalificeert bent voor de vrouwen. Nou zijn er gelukkig dankzij ons verleden veel buitenlandse vrouwtjes die meer willen dan een homo. Komt omdat die zelf vrouwelijk zijn. Maar ja de mannelijke nl vrouw compenseert met haar vrouwelijke mannetje.
pi_168173342
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik snap dat je het leuker vindt om te lezen want het geeft je de illusie dat je meer bent dan een broedmachine. Alleen dat ben je niet en in werkelijkheid zoekt iedere vrouw meer een zelfstandige man dan een softie zonder ruggegraat.
Ik wil geen kinderen.

Verder, als je inderdaad hiervan overtuigd bent, ga je mij onderhouden dan? Provide for me little bitch :) .
pi_168173346
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:18 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oh shit ik krijg het vermoeden dat jouw toestand niet door ons komt maar misschien toch ergens ver weg een klein beetje aan jezelf ligt.

Wat dat paard betreft, ik ben er echt een meter of vijf overheen gegooid, niet zo zeer getild.
Even kijken... in 33 jaar heb ik ontelbare keren contact gezocht en interesse getoont. Vrouwen heb nog nooit contact gezocht of interesse getoont. Ja, dan ben ik het probleem, juist ja.

Op deze leeftijd wil geen enkele man na zo lang eenzijdigheid willen zitten. Op je 33ste nog geen enkele stap verder zijn, geen besef wat zoiets met je doet. Elke dag is een ware hell, want je word telkens met je eenzijdige negatieve ervaringen geconfronteerd. Ik leef, maar daar is ook alles mee gezegd. Elke dag een struggle om nog enige motivatie te vinden, om nog hier te blijven.
pi_168173376
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik bedoeld het in de context van dit topic als je, zoals sommigen hier zo graag willen, een onderdanige ja-knikker ergens uit een derde wereldland importeert. Dan bouw je naar mijn idee nooit een betekenisvolle relatie op waarin je voor elkaar een klankbord bent, waarmee je discussies kunt voeren, een team bent etc.
Ah op die manier
pi_168173383
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Even kijken... in 33 jaar heb ik ontelbare keren contact gezocht en interesse getoont. Vrouwen heb nog nooit contact gezocht of interesse getoont. Ja, dan ben ik het probleem, juist ja.

Op deze leeftijd wil geen enkele man na zo lang eenzijdigheid willen zitten. Op je 33ste nog geen enkele stap verder zijn, geen besef wat zoiets met je doet. Elke dag is een ware hell, want je word telkens met je eenzijdige negatieve ervaringen geconfronteerd. Ik leef, maar daar is ook alles mee gezegd. Elke dag een struggle om nog enige motivatie te vinden, om nog hier te blijven.
Ik wens je er welgemeend veel sterkte mee maar ik heb hier verder geen antwoord meer op.
pi_168173388
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen.

Verder, als je inderdaad hiervan overtuigd bent, ga je mij onderhouden dan? Provide for me little bitch :) .
Pic in dm en dan kan ik het overwegen :7 :D
pi_168173441
Volgens mij probeert een boerin op werk mij te fiksen, maar ik hap niet. Langer dan mij en gele tanden :W
pi_168173472
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Pic in dm en dan kan ik het overwegen :7 :D
nee je lijkt me niet leuk genoeg eigenlijk
pi_168173486
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Even kijken... in 33 jaar heb ik ontelbare keren contact gezocht en interesse getoont. Vrouwen heb nog nooit contact gezocht of interesse getoont. Ja, dan ben ik het probleem, juist ja.

Op deze leeftijd wil geen enkele man na zo lang eenzijdigheid willen zitten. Op je 33ste nog geen enkele stap verder zijn, geen besef wat zoiets met je doet. Elke dag is een ware hell, want je word telkens met je eenzijdige negatieve ervaringen geconfronteerd. Ik leef, maar daar is ook alles mee gezegd. Elke dag een struggle om nog enige motivatie te vinden, om nog hier te blijven.
Uit de strekking van je berichten haal ik dat je niet heel lang meer hebt. Snap sowieso niet hoe je zo lang zonder pussy kan zitten terwijl er apps zijn zoals Tinder. Paar keer swipen en je hebt dezelfde avond coïtus.
pi_168173516
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

nee je lijkt me niet leuk genoeg eigenlijk
Jezus :r

Dacht dat we nader tot elkaar aan het groeien waren en dan kom je hiermee
pi_168173536
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

:')

Dat is zo'n beta mannetje van 70 á 75kg die thuis een dikke koe heeft zitten van +- 100kg waar hij alles voor doet. Omdat hij allang blij is dat er een vrouw is die hem een blik waardig gunt.

Doe alsjeblieft niet alsof hij het voorbeeld zou moeten zijn voor ons als mannen _O-.
Misschien kun je beter een inplaats van spieren een persoonlijkheid kweken, misschien dat je er dan nog eens een in bed lult.
pi_168173549
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Jezus :r

Dacht dat we nader tot elkaar aan het groeien waren en dan kom je hiermee
Denken is dan ook niet besteed aan mannen, daar ging het al mis.
pi_168173993
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:43 schreef Wotte het volgende:

[..]

Misschien kun je beter een inplaats van spieren een persoonlijkheid kweken, misschien dat je er dan nog eens een in bed lult.
Ik heb liever de spieren want daar heb je meer aan. Ik heb nog nooit een chick gehad die kruipend van geilheid naar mij toekomt om mijn 'persoonlijkheid' te mogen aanraken. Buik- en borstspieren daarentegen dan weer wel.

Daarbij is persoonlijkheid alleen iets waar je als lelijke knurft het van moet hebben.
pi_168174023
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:44 schreef vera166 het volgende:

[..]

Denken is dan ook niet besteed aan mannen, daar ging het al mis.
Vera :'(
pi_168174172
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Vera :'(
Dushi O+ zeg me dat je niet helemaal achter alles wat je hebt gepost staat en ik zal er over nadenken.
pi_168174198
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je scoort op een schaal van 1 tot 10 aangezien we niet allemaal halve tammen zijn.
Vera is 10/10
pi_168174333
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:29 schreef vera166 het volgende:

[..]

Tough guy. Dit verhaaltje heb ik zo vaak gehoord van mannen waar dan ook. Ik geef aan dat ík mannen zoals de kerel die ik quote eerder zou doen dan de rest in dit topic, omdat hun mening mij gewoon niet aanstaat. En ik kan kiezen, als het erop aankomt.
Het is ook lekker typerend weer, dat je direct een homo bent met een vriendin van 100 kilo, als je iets meer uit een relatie wil dan een zaadcontainer annex afwasmachine :') :')
pi_168174346
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:00 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dushi O+ zeg me dat je niet helemaal achter alles wat je hebt gepost staat en ik zal er over nadenken.
Ik lees van mijn broer Sebbe (en wij zijn zo close als het maar zijn kan) dat je een 10/10 bent.

In dat geval neem ik pertinent afstand van mijn eerdere uitspraken. Daarbij erken ik het feit dat vrouwen een cruciale rol spelen in onze maatschappij waarbij ze alle imperfecties die wij mannen kennen aanvullen om alles tot een succes maken.
pi_168174401
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:04 schreef Wotte het volgende:

[..]

Het is ook lekker typerend weer, dat je direct een homo bent met een vriendin van 100 kilo, als je iets meer uit een relatie wil dan een zaadcontainer annex afwasmachine :') :')
Jij durft tenminste te zeggen wat wij allemaal al dachten. Vrouwen zijn maatjes _O_
pi_168174506
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:04 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik lees van mijn broer Sebbe (en wij zijn zo close als het maar zijn kan) dat je een 10/10 bent.

In dat geval neem ik pertinent afstand van mijn eerdere uitspraken. Daarbij erken ik het feit dat vrouwen een cruciale rol spelen in onze maatschappij waarbij ze alle imperfecties die wij mannen kennen aanvullen om alles tot een succes maken.
Oke oke ik mag het wel als mannen met relatief weinig moeite zo hun mening andersom draaien :).

quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:04 schreef Wotte het volgende:

[..]

Het is ook lekker typerend weer, dat je direct een homo bent met een vriendin van 100 kilo, als je iets meer uit een relatie wil dan een zaadcontainer annex afwasmachine :') :')
Ja inderdaad, maar dit is fok :D hier zitten de kneuzen van de maatschappij.

quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Vera is 10/10
Acchhhh sebbie O+ :*
pi_168174577
Zoals mijn gecastreerde vriend al zei, het is niets meer dan onzekerheid vera
pi_168174611
Ik stem tegen. Dan blijven mannen zoals jij verstoken van seks en zijn er meer vrouwen om seks mee te hebben voor mannen die niet afhankelijk zijn van dwang. Zoals ik.

Ik zal dus altijd tegen stemmen want ik schiet er niks mee op. Ik heb nu al seks en ik vind het eigenlijk wel leuk dat jij geen seks krijgt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168174616
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Zoals mijn gecastreerde vriend al zei, het is niets meer dan onzekerheid vera
nu kan ik met een gerust hart verder met mijn tentamens leren _O_

gr gr,
vera en haar paard
pi_168174630
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:08 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oke oke ik mag het wel als mannen met relatief weinig moeite zo hun mening andersom draaien :).

[..]

Ja inderdaad, maar dit is fok :D hier zitten de kneuzen van de maatschappij.

[..]

Acchhhh sebbie O+ :*
Normaal gesproken had ik heel nonchalant gezegd dat je ergens tussen de 7 en 8 zou hangen om enigszins ongeïnteresseerd over te komen. Ware het niet dat jij daar zo doorheen zou prikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2017 21:12:12 ]
pi_168174681
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Normaal gesproken had ik heel nonchalant gezegd dat je ergens tussen de 7 en 8 zou hangen om enigszins ongeïnteresseerd over te komen. Ware het niet dat jij daar zo doorheen zou prikken.
Hoe zou je haar scoren tegenover Bugfixed bijvoorbeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2017 21:13:04 ]
pi_168174690
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Normaal gesproken had ik heel nonchalant gezegd dat je ergens tussen de 7 en 8 zou hangen om enigszins ongeïnteresseerd over te komen. Ware het niet dat jij daar zo doorheen zou prikken.
je mag mij wel prikken
pi_168174740
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb liever de spieren want daar heb je meer aan. Ik heb nog nooit een chick gehad die kruipend van geilheid naar mij toekomt om mijn 'persoonlijkheid' te mogen aanraken. Buik- en borstspieren daarentegen dan weer wel.

Daarbij is persoonlijkheid alleen iets waar je als lelijke knurft het van moet hebben.
Als je blijkbaar een opgepompt lichaam nodig hebt om chicks te regelen heb jij denk ik eerder een rotkop dan ik :')

Maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat je helemaal niks aandrukt behalve een paar halters.
pi_168174746
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:12 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoe zou je haar scoren tegenover Bugfixed bijvoorbeeld?
Die heb ik eerlijk gezegd nooit mogen aanschouwen :') was een wilde gok dat ze met haar Turkse achtergrond en spontane overkomen wel hoog in de schaal zou belanden.
pi_168174782
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Fatoeman het volgende:
Volgens mij probeert een boerin op werk mij te fiksen, maar ik hap niet. Langer dan mij en gele tanden :W
wow echt highclass ben jij
pi_168174884
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:13 schreef vera166 het volgende:

[..]

je mag mij wel prikken
Noem een plaats en tijd :7
pi_168174892
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:14 schreef Wotte het volgende:

[..]

Als je blijkbaar een opgepompt lichaam nodig hebt om chicks te regelen heb jij denk ik eerder een rotkop dan ik :')

Maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat je helemaal niks aandrukt behalve een paar halters.
Je moet ook helemaal niet nadenken want je hebt al bewezen dat niet te kunnen.
pi_168174946
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Die heb ik eerlijk gezegd nooit mogen aanschouwen :') was een wilde gok dat ze met haar Turkse achtergrond en spontane overkomen wel hoog in de schaal zou belanden.
Meen je broer. Het was niet makkelijk, maar na uitvoerig dm contact heb ik dan toch een ietswat bewerkte foto mogen beschouwen. Ze was altijd een beetje als een angstige haas. Achteraf gezien ook terecht aangezien ze herkend was :D
pi_168175339
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je moet ook helemaal niet nadenken want je hebt al bewezen dat niet te kunnen.
En alsnog neuk ik meer dan jij, je bent een schande voor de alpha's.
pi_168175362
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik stem tegen. Dan blijven mannen zoals jij verstoken van seks en zijn er meer vrouwen om seks mee te hebben voor mannen die niet afhankelijk zijn van dwang. Zoals ik.

Ik zal dus altijd tegen stemmen want ik schiet er niks mee op. Ik heb nu al seks en ik vind het eigenlijk wel leuk dat jij geen seks krijgt.
Seks met mannen telt niet
pi_168175428
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:27 schreef Wotte het volgende:

[..]

En alsnog neuk ik meer dan jij, je bent een schande voor de alpha's.
Neuken geen prestatie. Zeker niet die koe die je iedere nacht van achter neemt met een reep ontbijtkoek voor haar neus om haar geïnteresseerd te houden.
pi_168176073
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:12 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoe zou je haar scoren tegenover Bugfixed bijvoorbeeld?
Bugfixed was negerin, die scoort dus iets hoger :9~
pi_168176167
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Neuken geen prestatie. Zeker niet die koe die je iedere nacht van achter neemt met een reep ontbijtkoek voor haar neus om haar geïnteresseerd te houden.
Blijkbaar wel aangezien neuken jouw hoogste doel is naast gepampert worden door een thaise die enkel voor haar verblijfsvergunning op het vliegtuig is gestapt.
pi_168176177
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:15 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

wow echt highclass ben jij
Ja dat ben ik ook. Ik denk dat ik meer tijd besteed aan het behouden van een goed uiterlijk en goede tanden dan de gemiddelde nederlandse vrouw. Ik poets mijn tanden goed, ga naar de kapper en doe aan krachtsport. Er is niks waar vrouwtjes natter van worden *)
pi_168176309
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Bugfixed was negerin, die scoort dus iets hoger :9~
Nou, nee. Zij heeft meer een zandkleur. Opsonatie is een negerin en ziet er nog best goed uit ook al heb ik daar totaal niks mee
pi_168176339
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef Wotte het volgende:

[..]

Blijkbaar wel aangezien neuken jouw hoogste doel is naast gepampert worden door een thaise die enkel voor haar verblijfsvergunning op het vliegtuig is gestapt.
Waaruit concludeer je dat dan? Mijn hoogste doel is een highscore met Battlefield, niet het neuken van 6jes en 7tjes.
pi_168176356
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:28 schreef ps4proknopje het volgende:

[..]

Seks met mannen telt niet
Nee dat klopt.gelukkig doe ik daar niet aan.

Maar aangezien jij geen seks van de meisjes krijgt zou jij het misschien eens moeten overwegen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168176476
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Nou, nee. Zij heeft meer een zandkleur. Opsonatie is een negerin en ziet er nog best goed uit ook al heb ik daar totaal niks mee
Beetje zo'n arabische donkere tint dus? Das best mooi :9~
pi_168176909
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Waaruit concludeer je dat dan? Mijn hoogste doel is een highscore met Battlefield, niet het neuken van 6jes en 7tjes.
Omdat elke weldenkende vrouw gillend wegrent zodra ze je leert kennen, dus zodra de bijna onvermijdelijke nesteldrang begint te borrelen, heb je nog twee opties. A) je blijft over met verstandelijk beperkte naïeve dame, maar aangezien Nederlandse vrouwen niks zijn, is optie B) plausibeler en dat is uit een derde wereldland een vrouwtje importeren.

Wel vrij ironisch dat je aan mij vraagt waaruit ik conclusies trek, terwijl elke reactie op mij volstaat met aannames die je uit je duim zuigt :')
pi_168177173
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:06 schreef Wotte het volgende:

[..]

Omdat elke weldenkende vrouw gillend wegrent zodra ze je leert kennen, dus zodra de bijna onvermijdelijke nesteldrang begint te borrelen, heb je nog twee opties. A) je blijft over met verstandelijk beperkte naïeve dame, maar aangezien Nederlandse vrouwen niks zijn, is optie B) plausibeler en dat is uit een derde wereldland een vrouwtje importeren.

Wel vrij ironisch dat je aan mij vraagt waaruit ik conclusies trek, terwijl elke reactie op mij volstaat met aannames die je uit je duim zuigt :')
Het zou je verbazen hoeveel vrouwen kiezen op basis van het uiterlijk en innerlijk voor lief nemen. Dat jij daar geen ervaring mee hebt heb je inmiddels pijnlijk duidelijk gemaakt.

Mocht jij in een relatie zitten dan is het niet meer dan twee eenzame lotgenoten die elkaar gevonden hebben. Geen relatie op basis van aantrekkingskracht. Meer uit medelijden.
pi_168178644
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:11 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het zou je verbazen hoeveel vrouwen kiezen op basis van het uiterlijk en innerlijk voor lief nemen. Dat jij daar geen ervaring mee hebt heb je inmiddels pijnlijk duidelijk gemaakt.

Mocht jij in een relatie zitten dan is het niet meer dan twee eenzame lotgenoten die elkaar gevonden hebben. Geen relatie op basis van aantrekkingskracht. Meer uit medelijden.
Ik heb over aantrekkelijkheid niks te klagen, hoor dank voor je zorgen. Dat jij een gepeste, rukkende pubber bent die vol zit met frustraties, is ook al pijnlijk duidelijk. Tenminste, dat hoop ik voor je want als je dat soort teksten als volwassen vent uitkraamt, dan is het toch ergens goed mis gegaan. Reageren met enkel aannames en afdwalen van de kern van de discussie, kan ik ook.

Dat jij aantrekkelijkheid gelijk stelt aan je spiermassa, schets ook direct een beeld van je mentale capaciteiten en het soort vrouw dat je aantrekt. Oppervlakkigheid ten top, dat je je zelfvertrouwen alleen uit een paar spieren put is ronduit zielig.
pi_168181554
Onterechte klacht, ik wil niet dat van die zielige kneusjes ook chicks kunnen krijgen
pi_168182066
pi_168182487
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het maakt heel veel uit, want dat geeft gewoon het niveau van de maatschappij aan. Het geeft eigenlijk aan dat als je als man niet in een skinny jeans loopt, geen justin bieber kapsel hebt en niet zo'n gladde babyface dat je dan gelijk gediskwalificeert bent voor de vrouwen. Nou zijn er gelukkig dankzij ons verleden veel buitenlandse vrouwtjes die meer willen dan een homo. Komt omdat die zelf vrouwelijk zijn. Maar ja de mannelijke nl vrouw compenseert met haar vrouwelijke mannetje.
hier ben ik het helemaal mee eens.. maar ben toch echt nederlands
pi_168183515
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:43 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik heb over aantrekkelijkheid niks te klagen, hoor dank voor je zorgen. Dat jij een gepeste, rukkende pubber bent die vol zit met frustraties, is ook al pijnlijk duidelijk. Tenminste, dat hoop ik voor je want als je dat soort teksten als volwassen vent uitkraamt, dan is het toch ergens goed mis gegaan. Reageren met enkel aannames en afdwalen van de kern van de discussie, kan ik ook.

Dat jij aantrekkelijkheid gelijk stelt aan je spiermassa, schets ook direct een beeld van je mentale capaciteiten en het soort vrouw dat je aantrekt. Oppervlakkigheid ten top, dat je je zelfvertrouwen alleen uit een paar spieren put is ronduit zielig.
Dat je niks te klagen hebt betekent niet gelijk dat je aantrekkelijk bent natuurlijk. Als je eenmaal zo'n walvis geland hebt dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit. Tenminste, dat kan ik mij goed voorstellen in jouw situatie. De jaloezie en afgunst straalt in ieder geval af van je reacties. Ik vind het knap hoe je als man kan eindigen als slappe vaatdoek, maar wellicht de kern van jouw probleem wel bij de opvoeding. Je vader was zeker net zo'n mislukkeling die allang blij was dat er een vrouw geïnteresseerd was?

Aantrekkelijkheid is het totale picture van een persoon. Het hebben van een goed fysiek draagt daar zeker aan bij, maar niks kan een lelijk gezicht compenseren. Gelukkig hoef ik dan ook niks te compenseren maar dient het slechts als kerst op de slagroomtaart. Het is meer een gezonde hobby die ik uitoefen net als dat jij iedere avond naast die koe GTST gaat kijken.
  Moderator maandag 16 januari 2017 @ 13:49:31 #170
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168189120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef corehype het volgende:
Tja maar vrouwen hebben ook rechten enzo en mogen kiezen wat ze willen dus.... HHHAAHAHHA

TS open je ogen es. Vrouwen neuken de grootste schooiers waarvan Darwin in zijn graf zal omdraaien. Sommigen schatten dat 20% van de boys, 80% van de chikcs neukt. Jij kan ze krijgen als ze 30+ en uitgerimpeld zijn en nu eindelijk es een 'serieuze' vent zoeken maar toen ze 18 waren geen problemen hadden om een orgie te doen met al haar vriendinnen met de lokale cokedealer
Dit.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168189296
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 19:49 schreef vera166 het volgende:

[..]

Waarheid? Vrouwen verplichten seks met kneuzen te hebben zie je als waarheid? :')

Gelukkig mag ik nog zelf kiezen, want iets anders dan een premium man wil ik niet.
Kneuzen :r
Mijn premium man _O_
pi_168189411
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 13:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Gelukkig mag ik nog zelf kiezen, want iets anders dan een premium man wil ik niet.
Kneuzen :r
Mijn premium man _O_
Echt he _O_
pi_168189450
Wtf is een premium man nou weer :')
pi_168189500
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Wtf is een premium man nou weer :')
Vraag syndroom maar :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')