abonnement Unibet Coolblue
pi_168088199


Klacht

Vanavond is dus oud soapie Fajah Lourens bij Eva Jinek te gast die vooraf in een trailer sprak over "Fajah Lourens opgebouwde zakenimperium" als fact check oplevert dat hiermee dus geen vele winkels/restaurants/gebouwen o.i.d. worden bedoelt, maar alleen het gegeven dat zij een boekje schreef (goh dat is origineel) "Killerbody" waarvan de eerste editie 200.000 exemplaren tot nu toe heeft verkocht en verder in 50 landen wordt uitgebracht, alsof iemand in die landen zit te wachten op een onbeduidend Nederlands oud-soapie die verder helemaal niks betekend dat alleen wat zij als belangrijk op haar Instagram account foetert.

Sterker nog, de hijgende media noemt haar nu al "fitnessgoeroe" en nog beter... "zakenvrouw" :') _O- Als er iets is waar ik niet aan denk als ik de naam Fajah Lourens hoor is het wel dat.

Eerder:


snabbelen..



"Ik wil wel wat meer laten zien hoor voor die prijs"




Dat laatste is haar eigenlijke werk in het clubcircuit en anders zit ze gewoon thuis.
"zakenimperium"... :|W 8}

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2017 21:43:41 ]
pi_168088542
terechte klacht
pi_168088557
Nou, je maakt je ook dit jaar weer druk om niets, TS.
pi_168088686
Lekker warrig verhaal weer. B'vo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168088989
1200kcal :')!!!
pi_168089771
Haten op Fajah :')
Play hard, go pro.
pi_168091552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:49 schreef topdeck het volgende:
1200kcal :')!!!
Prima ontbijt zoiets.
pi_168092239
Zij heeft letterlijk geen enkel diploma. Middelbare sgool niet eens afgemaakt. Nadat haar carrière als B-actrice in het slop is geraakt heeft ze zich uit pure ellende maar op fitness en het maken van ordinaire selfies gestort. Dat mevrouw Jinek daar zo van onder de indruk is zegt meer over juffrouw Jinek dan dat het wat over "zakenvrouw" Fajah Lourens zegt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_168092329
Ja inderdaad. Zag vandaag ook "fajah lourens, de nieuwe fitnessgoeroe" staan. Kom op, dan heb je als actrice drie keer in de sportschool gestaan en drink je een keer een tarwegrassapje en dan ben je ineens een fitnessgoeroe :')

Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat dit een terechte klacht is _O_
pi_168092337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zij heeft letterlijk geen enkel diploma. Middelbare sgool niet eens afgemaakt. Nadat haar carrière als B-actrice in het slop is geraakt heeft ze zich uit pure ellende maar op fitness en het maken van ordinaire selfies gestort. Dat mevrouw Jinek daar zo van onder de indruk is zegt meer over juffrouw Jinek dan dat het wat over "zakenvrouw" Fajah Lourens zegt.
Toch knap dat ze zonder diploma's meer succes heeft dan menig WO'er die werkloos thuiszit imho.
standaarddrinker
pi_168092408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Toch knap dat ze zonder diploma's meer succes heeft dan menig WO'er die werkloos thuiszit imho.
Duh. Het zou pas bijzonder zijn als iemand die werkloos thuiszit meer succes zou hebben dan zij.
pi_168092437
Slank in 12 weken, ook zoiets. Fitness is niet iets dat je doet en je stopt als je je doel hebt bereikt :') Oke, straks heb ik een harde borst en stop ik. Jaja allemaal mooi, maar dan verslapt de boel en gaat mijn fitheid ook weer achteruit. Maar dat willen ria's niet horen. Perfect voor mensen met goede voornemens, zulke onzin
pi_168092458
Goed topic weer, Iwanius.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2017 23:15:57 ]
pi_168092872
prima topic, zelfs met photoshop zie je nog dat het eigenlijk een verlepte griet is.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_168093637
Toch knap dat je van best lekkere foto's in cowgirl pakje naar een ontiegelijk verlepte rotkop kan gaan
hardcoholic
pi_168094726
Ahja, dat mens (wat nooit uberhaupt in de buurt van dik is geweest) en overal compleet in doorslaat.

Zonder enige ervaring met psychedelica aan de ayahuasca gaan :')

Als een malle niks meer vreten en de hele dag trainen en jezelf dan "fitnessgoeroe" noemen :')

"Pleur 2 blaadjes veldsla op een bord en gooi er een reepje paprika bij" een recept noemen :')

Bovenstaande op papier zetten en het een boek noemen :')

Het 200.000 maal verkopen en er flink aan verdienen kan ik dan wel weer respecteren.
pi_168094869
quote:
Wat de hel is deze!? :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_168094882
Verder overtrainde tokkieplaatjeschick.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_168094941
quote:
Ik zou dat meisje nu wel willen zien, 10 jaar later. Vast een dikke rokende tokkiemoeder. Fajah ziet er nog lekker strak uit. Ze had gelijk. :9
standaarddrinker
  vrijdag 13 januari 2017 @ 07:09:44 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_168096334
Onterechte klacht

Fajah O+
Ik ben inmiddels overleden
pi_168096386
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:28 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
het gegeven dat zij een boekje schreef
Zij heeft daar geen woord aan geschreven hoor, dat is Anke Langelaan.

Maar goed, met zo weinig talent en zo veel onzekerheid dat je overal volkomen in doorslaat, toch al maanden op nummer 1/2/3 staan en tonnen binnenslepen met een boekje is natuurlijk wel ernstig te waarderen. :o
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_168096421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 01:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik zou dat meisje nu wel willen zien, 10 jaar later. Vast een dikke rokende tokkiemoeder. Fajah ziet er nog lekker strak uit. Ze had gelijk. :9
https://www.facebook.com/romana.lopez.16

Alstu
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168189952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 07:33 schreef nostra het volgende:

Zij heeft daar geen woord aan geschreven hoor, dat is Anke Langelaan.

Maar goed, met zo weinig talent en zo veel onzekerheid dat je overal volkomen in doorslaat, toch al maanden op nummer 1/2/3 staan en tonnen binnenslepen met een boekje is natuurlijk wel ernstig te waarderen. :o
Ik zou het waarderen als zij geheel op eigen kracht echt iets deed wat baanbrekend was en niet de zoveelste hype achterna loopt om er geld alleen uit te slaan en te laten omgeven met veel marketinghype.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')