abonnementen ibood.com bol.com
pi_170329103
registreer om deze reclame te verbergen
"Hej Jurgen, bedankt voor je bericht. Het PAX hoekelement is onlangs inderdaad uit ons assortiment gegaan en inmiddels overal uitverkocht. Er komt echter vanaf augustus een nieuw PAX aanbouwdeel in het assortiment met vier planken. Ik hoop dat je daar op kan wachten. Fijne dag gewenst!" Aldus Ikea via Twitter.
pi_170329224
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:30 schreef Jurgendbr het volgende:
"Hej Jurgen, bedankt voor je bericht. Het PAX hoekelement is onlangs inderdaad uit ons assortiment gegaan en inmiddels overal uitverkocht. Er komt echter vanaf augustus een nieuw PAX aanbouwdeel in het assortiment met vier planken. Ik hoop dat je daar op kan wachten. Fijne dag gewenst!" Aldus Ikea via Twitter.
Goed dat je het hier ff post.
Ik weet niet wat IKEA met die hoekdelen heeft hoor, die dingen worden altijd gewisseld...
pi_170329456
Toch wel even paniek bij mij thuis. De inloopkast in het nieuwe huis zou ongeveer die maten hebben.
Als je een op maat gemaakte kast koopt kan je er gelijk nog een hypotheek bij nemen.
pi_170334354
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:48 schreef Jurgendbr het volgende:
Toch wel even paniek bij mij thuis. De inloopkast in het nieuwe huis zou ongeveer die maten hebben.
Als je een op maat gemaakte kast koopt kan je er gelijk nog een hypotheek bij nemen.
Jaaren terug had ik ook zo'n hoekdeel nodig. Toen zijn we helemaal 3 IKEA's verder gereden om er een op te kunnen halen...
pi_170334428
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:48 schreef Jurgendbr het volgende:
Of je maakt een inbouwkast m.b.v. (verstelbare) planken aan de muur, kledingroedes erbij en schuifdeuren ervoor.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')