abonnement Unibet Coolblue
pi_168004802
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:30 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zijn er wel dorpjes daar waar de kinderen alle volwassenen hebben vermoord en een soort cult hebben waarin iedereen ouder dan 18 afgemaakt wordt. Children of the Syrian Corn.
:D:D:D:D:D:D

JOUW ICON!!!!

BAAS!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168004925
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wedden dat Sem niet eens weet hoe je een beetje fatsoenlijk iemand door zn hoofd schiet. Sem is kansloos.
Fatsoenlijk iemand door het hoofd schieten, hoe doe je dat precies?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_168004931
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:54 schreef vipergts het volgende:
Zijn die 3 mannen verdoofd of zo want zelfs tegenspartelen doen ze niet
Het heeft toch geen enkele zin.
pi_168004965
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Laat hem los in een overdekte speeltuin met al die softe Sems en Vlinders in Nederland en hij overleeft als enige. Survival of the fittest.
Die komt hier al om als hij een fietspad moet oversteken.
  maandag 9 januari 2017 @ 15:44:41 #55
451005 Grems
Clown World
pi_168004977
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het heeft toch geen enkele zin.
Als je de overige filmpjes van onze islamitische prachtvrienden ziet is een simpele kogel van een kleuter best wel relaxed, ik zou er ook niet tegenin gaan gezien de alternatieven.
pi_168005025
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Laat hem los in een overdekte speeltuin met al die softe Sems en Vlinders in Nederland en hij overleeft als enige. Survival of the fittest.
Overdekt ja? Waarom niet buiten dan?

Laat anders maar los in de Beekse bergen ofzo als je wil leren overleven.

Ik denk serieus dat dit kind inderdaad niet meer te redden zal zijn. Ook al wordt daar hierboven nogal boos op gereageerd. Je kunt al op heel vroege leeftijd kids compleet verpesten. God weet wat dit mannetje al meegemaakt heeft op het gebied van verkrachting etc. en geweld. Kinderen daar mogen niet huilen dan worden ze geslagen. Ook als ze een ledemaat missen. Ik heb een keer een medic van defensie gesproken die daar wat verhalen over had. Echt te ziek wat die man vertelde en meegemaakt had. Dat ging over Afganistan. Je kunt zo'n kind niet daar weghalen en verwachten dat hij hier mee zou kunnen draaien. Leer em b.v. maar eens dat geweld hier "echt, echt" niet kan, terwijl hij niets anders kent. Onbegrepen in een wereld waar mensen zich niets kunnen voorstellen van jouw leed. Het meest voorkomende wat hier gebeurt met kids zijn gradatie "pesterijen op Facebook". Hij zwaait nu met een pistool en lijkt vooral een dader. Maar dit joch is het ultieme slachtoffer van die teringbende daar. Zeker weten dat daar nog heel wat aan vooraf gegaan is...veel te veel.
pi_168005175
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Liever blijven ze daar.
Een kind is een kind, ik kan er niet wakker van liggen wat die volwassenen elkaar aandoen in zo'n landen maar als ik dan een kind zie gaat me dat aan het hart. Die kleine weet niet wat die doet, die heeft nog geen besef. Die kinderen dienen geholpen te worden, anders zitten we over 10/15 jaar met de gebakken peren als ze volwassen zijn en al zo geradicaliseerd dat buurthuizen niet helpen.
  maandag 9 januari 2017 @ 15:54:31 #58
451005 Grems
Clown World
pi_168005190
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Een kind is een kind, ik kan er niet wakker van liggen wat die volwassenen elkaar aandoen in zo'n landen maar als ik dan een kind zie gaat me dat aan het hart. Die kleine weet niet wat die doet, die heeft nog geen besef. Die kinderen dienen geholpen te worden, anders zitten we over 10/15 jaar met de gebakken peren als ze volwassen zijn en al zo geradicaliseerd dat buurthuizen niet helpen.
Alleen als we ze hier binnenlaten. Niet doen dus.
  maandag 9 januari 2017 @ 15:57:54 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168005302
Dit is echt op alle fronten fucked up.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_168005318
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:54 schreef Grems het volgende:

[..]

Alleen als we ze hier binnenlaten. Niet doen dus.
Ik zie liever een miljoen van die kinderen/vrouwen binnenkomen, die zich wel kunnen aanpassen, en echte vluchtelingen zijn, dan de gevechtsklare mannen uit alle islamitische landen waar geen problemen zijn welke nu Europa overspoelen.
pi_168005358
'Jij bent welkom, welkom in mijn land' x2

Allemaal meezingen jongens.
  maandag 9 januari 2017 @ 16:00:18 #62
451005 Grems
Clown World
pi_168005365
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik zie liever een miljoen van die kinderen/vrouwen binnenkomen, die zich wel kunnen aanpassen, en echte vluchtelingen zijn, dan de gevechtsklare mannen uit alle islamitische landen waar geen problemen zijn welke nu Europa overspoelen.
Ik zie ze liever allemaal in hun zandbak. De kinderen van vandaag zijn de strijders van morgen. Een man kan één keer sterven voor zijn zaak, een vrouw kan een dozijn strijders produceren.
pi_168005376
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Overdekt ja? Waarom niet buiten dan?

Laat anders maar los in de Beekse bergen ofzo als je wil leren overleven.

Ik denk serieus dat dit kind inderdaad niet meer te redden zal zijn. Ook al wordt daar hierboven nogal boos op gereageerd. Je kunt al op heel vroege leeftijd kids compleet verpesten. God weet wat dit mannetje al meegemaakt heeft op het gebied van verkrachting etc. en geweld.
Als het gaat om kinderen van buitenlandse strijders denk ik dat dat wel meevalt. Pure indoctrinatie lijkt mij. Des te meer reden om deze mensen nooit meer terug te laten keren in europa.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 9 januari 2017 @ 16:01:25 #64
451005 Grems
Clown World
pi_168005396
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En Vlinder haalt de schietende jongen straks op van Schiphol met een bordje waarop in gekleurde letters staat dat hij erg welkom is.
pi_168005472
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik zie ze liever allemaal in hun zandbak. De kinderen van vandaag zijn de strijders van morgen. Een man kan één keer sterven voor zijn zaak, een vrouw kan een dozijn strijders produceren.
Ik deel je mening gedeeltelijk, alleen zijn kinderen onschuldig. Als ik mijn kind van kleins af aan wijs maak dat moslims slecht zijn, is hij dan schuldig dat hij op 18 jarige leeftijd alle moslims als slechte mensen ziet? Die kinderen zijn onschuldig en worden gehersenspoeld door een ideologie, wil je het probleem oplossen dan moet je de kinderen al vrij houden van deze ellende. Ik roep niet dat ze dan allemaal hierheen moeten, maar dit kan zo ook niet langer.

Wat ik dan wel weer "grappig" vind om te zien is dat zodra er een dood kindje op het strand ligt links hysterisch begint te schreeuwen over hoe erg het wel niet is, maar nu is het doodstil ook hoor je niets van de MSM, omdat dit natuurlijk niet goed in hun straatje van goedpraten hoort.
  maandag 9 januari 2017 @ 16:07:37 #66
451005 Grems
Clown World
pi_168005549
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik deel je mening gedeeltelijk, alleen zijn kinderen onschuldig. Als ik mijn kind van kleins af aan wijs maak dat moslims slecht zijn, is hij dan schuldig dat hij op 18 jarige leeftijd alle moslims als slechte mensen ziet? Die kinderen zijn onschuldig en worden gehersenspoeld door een ideologie, wil je het probleem oplossen dan moet je de kinderen al vrij houden van deze ellende. Ik roep niet dat ze dan allemaal hierheen moeten, maar dit kan zo ook niet langer.
Zolang ze in de zandbak blijven is het niet ons probleem.

"Ja maar ze blijven niet in de zandbak!"

Politieke onwil.
pi_168005611
quote:
Het schijnt dus dat er op forums in Irak met afschuw naar deze video's wordt gekeken en mensen daar gifjes van de regenboogkinderdansjes als icons gebruiken.
standaarddrinker
pi_168005863
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Overdekt ja? Waarom niet buiten dan?

Laat anders maar los in de Beekse bergen ofzo als je wil leren overleven.

Ik denk serieus dat dit kind inderdaad niet meer te redden zal zijn. Ook al wordt daar hierboven nogal boos op gereageerd. Je kunt al op heel vroege leeftijd kids compleet verpesten. God weet wat dit mannetje al meegemaakt heeft op het gebied van verkrachting etc. en geweld. Kinderen daar mogen niet huilen dan worden ze geslagen. Ook als ze een ledemaat missen. Ik heb een keer een medic van defensie gesproken die daar wat verhalen over had. Echt te ziek wat die man vertelde en meegemaakt had. Dat ging over Afganistan. Je kunt zo'n kind niet daar weghalen en verwachten dat hij hier mee zou kunnen draaien. Leer em b.v. maar eens dat geweld hier "echt, echt" niet kan, terwijl hij niets anders kent. Onbegrepen in een wereld waar mensen zich niets kunnen voorstellen van jouw leed. Het meest voorkomende wat hier gebeurt met kids zijn gradatie "pesterijen op Facebook". Hij zwaait nu met een pistool en lijkt vooral een dader. Maar dit joch is het ultieme slachtoffer van die teringbende daar. Zeker weten dat daar nog heel wat aan vooraf gegaan is...veel te veel.
Ik denk wel dat ze te redden vallen, mits ze dan op jonge leeftijd eruit worden gehaald en er zware therapie op gezet wordt.

Dit is echt fucking ziek, hoe verknal je een kind 1.0.
Er zijn wel meerdere gevallen bekend bij kindsoldaten die omgedraaid zijn:

Twiddel
pi_168006069
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:57 schreef jogy het volgende:
Dit is echt op alle fronten fucked up.
Jep. Maar hey, laten we vooral nog wat democratie gaan brengen in dergelijke achtergestelde landen. Het verleden heeft uitgewezen dat dat prima werkt en dat je daar helemaal geen mensen mee creëert die wij vervolgens terroristen noemen.

Feit is wel dat wij al jarenlang zitten te klooien en bommen zitten te gooien op die mensen. Daar ga je geen vrienden mee maken natuurlijk.

Neemt niet weg dat het natuurlijk allemaal nogal gruwelijk is, maar dat zijn onze bommen die daar vallen ook. :{

Ik ben voorstander van dat kalifaat gewoon internationaal erkennen als land. Iedereen die er heen wil prima, ga maar, maar dan lever je wel je paspoort in. Je kan dan gewoon duidelijke afspraken maken over waar de grenzen liggen van dat land. Vervolgens alle inmenging van het Westen stoppen. Wat die mensen daar willen onze inmenging helemaal niet. Prima.

Dan duurt het wellicht een generatie of wat voordat die diepgewortelde haat jegens het Westen een beetje afgezwakt is.

Tevens als men zich dan misdraagt dan is het veel makkelijker om in te grijpen, al dan niet met boots on the ground, omdat je dan vecht tegen een land en dat is nu niet het geval.

Verder denk ik dat als wij daar opgegroeid waren en onze halve familie uitgemoord was door die flikkers uit het Westen dat we gewoon allemaal ook "terroristen" zouden zijn geworden. Ik bedoel 1 en 1 is 2.

Wij liggen daar al decennia te klootviolen. Die bal krijg je een keer terug. Hoe dan ook. Dat is niet verwonderlijk. Wel gruwelijk. Wat wij daar doen is dat ook.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 9 januari 2017 @ 16:26:25 #70
451005 Grems
Clown World
pi_168006076
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:18 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze te redden vallen, mits ze dan op jonge leeftijd eruit worden gehaald en er zware therapie op gezet wordt.

Dit is echt fucking ziek, hoe verknal je een kind 1.0.
Er zijn wel meerdere gevallen bekend bij kindsoldaten die omgedraaid zijn:

Afrikaanse kindsoldaten die van de ene op de andere dag een AK in hun hand geduwd kregen versus moslimpareltjes die vanaf hun geboorte islam met de paplepel ingegoten krijgen.
  maandag 9 januari 2017 @ 16:28:15 #71
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_168006114
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]

_O_
Haha, je nieuwe user icon :') _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 9 januari 2017 @ 16:28:18 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168006117
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Maar hey, laten we vooral nog wat democratie gaan brengen in dergelijke achtergestelde landen. Het verleden heeft uitgewezen dat dat prima werkt en dat je daar helemaal geen mensen mee creëert die wij vervolgens terroristen noemen.

Feit is wel dat wij al jarenlang zitten te klooien en bommen zitten te gooien op die mensen. Daar ga je geen vrienden mee maken natuurlijk.

Neemt niet weg dat het natuurlijk allemaal nogal gruwelijk is, maar dat zijn onze bommen die daar vallen ook. :{

Ik ben voorstander van dat kalifaat gewoon internationaal erkennen als land. Iedereen die er heen wil prima, ga maar, maar dan lever je wel je paspoort in. Je kan dan gewoon duidelijke afspraken maken over waar de grenzen liggen van dat land. Vervolgens alle inmenging van het Westen stoppen. Wat die mensen daar willen onze inmenging helemaal niet. Prima.

Dan duurt het wellicht een generatie of wat voordat die diepgewortelde haat jegens het Westen een beetje afgezwakt is.

Tevens als men zich dan misdraagt dan is het veel makkelijker om in te grijpen, al dan niet met boots on the ground, omdat je dan vecht tegen een land en dat is nu niet het geval.

Verder denk ik dat als wij daar opgegroeid waren en onze halve familie uitgemoord was door die flikkers uit het Westen dat we gewoon allemaal ook "terroristen" zouden zijn geworden. Ik bedoel 1 en 1 is 2.

Wij liggen daar al decennia te klootviolen. Die bal krijg je een keer terug. Hoe dan ook. Dat is niet verwonderlijk. Wel gruwelijk. Wat wij daar doen is dat ook.

:{
Ja, helemaal eens met je eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 januari 2017 @ 16:29:12 #73
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168006135
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Maar hey, laten we vooral nog wat democratie gaan brengen in dergelijke achtergestelde landen. Het verleden heeft uitgewezen dat dat prima werkt en dat je daar helemaal geen mensen mee creëert die wij vervolgens terroristen noemen.

Feit is wel dat wij al jarenlang zitten te klooien en bommen zitten te gooien op die mensen. Daar ga je geen vrienden mee maken natuurlijk.

Neemt niet weg dat het natuurlijk allemaal nogal gruwelijk is, maar dat zijn onze bommen die daar vallen ook. :{

Ik ben voorstander van dat kalifaat gewoon internationaal erkennen als land. Iedereen die er heen wil prima, ga maar, maar dan lever je wel je paspoort in. Je kan dan gewoon duidelijke afspraken maken over waar de grenzen liggen van dat land. Vervolgens alle inmenging van het Westen stoppen. Wat die mensen daar willen onze inmenging helemaal niet. Prima.

Dan duurt het wellicht een generatie of wat voordat die diepgewortelde haat jegens het Westen een beetje afgezwakt is.

Tevens als men zich dan misdraagt dan is het veel makkelijker om in te grijpen, al dan niet met boots on the ground, omdat je dan vecht tegen een land en dat is nu niet het geval.

Verder denk ik dat als wij daar opgegroeid waren en onze halve familie uitgemoord was door die flikkers uit het Westen dat we gewoon allemaal ook "terroristen" zouden zijn geworden. Ik bedoel 1 en 1 is 2.

Wij liggen daar al decennia te klootviolen. Die bal krijg je een keer terug. Hoe dan ook. Dat is niet verwonderlijk. Wel gruwelijk. Wat wij daar doen is dat ook.

:{
Hier kan ik wel mee leven, geloof ik.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_168006172
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef Grems het volgende:

[..]

Afrikaanse kindsoldaten die van de ene op de andere dag een AK in hun hand geduwd kregen versus moslimpareltjes die vanaf hun geboorte islam met de paplepel ingegoten krijgen.
Ik weet het niet.
Dit is niet zo heftig als die kinderen in de OP, maar weer zo'n voorbeeld:
Twiddel
pi_168006221
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Maar hey, laten we vooral nog wat democratie gaan brengen in dergelijke achtergestelde landen. Het verleden heeft uitgewezen dat dat prima werkt en dat je daar helemaal geen mensen mee creëert die wij vervolgens terroristen noemen.

Feit is wel dat wij al jarenlang zitten te klooien en bommen zitten te gooien op die mensen. Daar ga je geen vrienden mee maken natuurlijk.

Neemt niet weg dat het natuurlijk allemaal nogal gruwelijk is, maar dat zijn onze bommen die daar vallen ook. :{

Ik ben voorstander van dat kalifaat gewoon internationaal erkennen als land. Iedereen die er heen wil prima, ga maar, maar dan lever je wel je paspoort in. Je kan dan gewoon duidelijke afspraken maken over waar de grenzen liggen van dat land. Vervolgens alle inmenging van het Westen stoppen. Wat die mensen daar willen onze inmenging helemaal niet. Prima.

Dan duurt het wellicht een generatie of wat voordat die diepgewortelde haat jegens het Westen een beetje afgezwakt is.

Tevens als men zich dan misdraagt dan is het veel makkelijker om in te grijpen, al dan niet met boots on the ground, omdat je dan vecht tegen een land en dat is nu niet het geval.

Verder denk ik dat als wij daar opgegroeid waren en onze halve familie uitgemoord was door die flikkers uit het Westen dat we gewoon allemaal ook "terroristen" zouden zijn geworden. Ik bedoel 1 en 1 is 2.

Wij liggen daar al decennia te klootviolen. Die bal krijg je een keer terug. Hoe dan ook. Dat is niet verwonderlijk. Wel gruwelijk. Wat wij daar doen is dat ook.

:{
Klopt gewoon.
Het westen heeft evengoed smerige dingen uitgevreten, zowel nu als vroeger.
Het gaat iig heel lang duren voor er weer rust in de tent komt.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')