abonnement Unibet Coolblue
pi_174916908
Oud nieuws?
  dinsdag 7 november 2017 @ 09:49:31 #27
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_174917090
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Daar gaat de discussie niet over. We hadden het over kinderen. Dat heb ik nu verduidelijkt en daar valt dus geen islam meer bij te betrekken. Jammer dat de islam er niet meer bijgehaald kan worden. Einde discussie.
Misschien een ideetje....

Maar waarom vertel je dit - in plaats van aan ons - niet aan al die ouders van deze jonge talentjes?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 10:02:21 #28
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_174917283
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen islam. De profeet heeft expliciet vermeld dat kinderen niet mogen deelnemen aan dit soort dingen. Dat is ten strengste verboden.
Goh, wat is het toch een vredelievende religie.

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Daar gaat de discussie niet over. We hadden het over kinderen. Dat heb ik nu verduidelijkt en daar valt dus geen islam meer bij te betrekken. Jammer dat de islam er niet meer bijgehaald kan worden. Einde discussie.
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_174917379
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Magh vindt een geschiedenis van veroveringen, piraterij en slavernij met gedwongen castratie een voorbeeld van een schone geschiedenis, maar de westerse geschiedenis echt des duivels. Je kan beter tegen een muur schreeuwen dan wat zinnigs uit haar proberen te krijgen hoor.
Ach. Ze zegt dat ze ergens in mocrostan woont en niets meer te maken wil hebben met NL, maar toch komt ze hier continu posten... Of ze is nog gewoon in NL en liegt ze dat ze barst.

Netto resultaat: het is een hypocriete idioot, of een leugenaar. Zou je dat serieus nemen??
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174918113
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:30 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Zelfmoord is een enkeltje naar de hel volgens de Qur'an
Geen permanente hel, maar tijdelijk. Dus goed nieuws voor die man die zichzelf had verbrand in Tunesië (start Arabische Lente).
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174918142
Krijg je als bepaalde haatbaarden in een positie van aanzien in de moslim gemeenschap, hadiths accepteren als geldige toevoeging op de koran.

Beste voorbeeld is dat de vrouw zich helemaal moet bedekken.
Staat nergens in de koran.
Er staat hoogstens dat de vrouw haar juwelen moet bedekken, aka tiet en kut, domme moslims. :')

Daarbij geldt hetzelfde voor de man.. maar once upon a time, zoals ieder sprookje, is er een haatbaard geweest die zo zijn eigen interpretatie eraan heeft toegevoegd in zo'n bijgeplakt stukje tekst.
En lo and behold, nu moeten vrouwen al weet ik veel hoeveel jaar het liefst in een vuilniszak rondlopen met alleen de enkels ontbloot.. maar voor mannen geldt het niet!

Nee is allemaal lekker logisch hoor.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:47:00 #32
3542 Gia
User under construction
pi_174923502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Krijg je als bepaalde haatbaarden in een positie van aanzien in de moslim gemeenschap, hadiths accepteren als geldige toevoeging op de koran.

Beste voorbeeld is dat de vrouw zich helemaal moet bedekken.
Staat nergens in de koran.
Er staat hoogstens dat de vrouw haar juwelen moet bedekken, aka tiet en kut, domme moslims. :')

Daarbij geldt hetzelfde voor de man.. maar once upon a time, zoals ieder sprookje, is er een haatbaard geweest die zo zijn eigen interpretatie eraan heeft toegevoegd in zo'n bijgeplakt stukje tekst.
Zelfs dat nog niet eens. De hoofddoek is één interpretatie van een regel uit de Koran. Wat dan lekker makkelijk is als man om je vrouw in het ergste geval zich helemaal te laten bedekken.

Feitelijk zegt de regel in de Koran dat vrouwen hun doeken over hun boezem moeten laten hangen, zodat de vrouwelijke vormen minder zichtbaar zijn.
Deze regel is gemaakt in een tijd en een plaats waar iedereen, vrouwen, mannen en kinderen doeken droegen tegen de zon en het woestijnzand. Die doeken, die ze toch al droegen, moesten hun boezem verbergen.
Er staat helemaal nergens dat vrouwen hun haar moeten verbergen.

Dus, wat je nu ziet, moslima's in strakke leggings en dito topjes (wel met lange mouwen), die dan alleen hun haar verbergen. De vrouwelijke vormen zijn nog duidelijker zichtbaar dan bij een doorsnee westerse vrouw met bloes en spijkerbroek.
pi_174934341
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]
Daar gaat de discussie niet over. We hadden het over kinderen. Dat heb ik nu verduidelijkt en daar valt dus geen islam meer bij te betrekken. Jammer dat de islam er niet meer bijgehaald kan worden. Einde discussie.
Niemand die hier de islam erbij haalt, dat doen ze zelf daar wel in het Midden-Oosten.
pi_174935209
quote:
Op maandag 6 november 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Daar gaat de discussie niet over. We hadden het over kinderen. Dat heb ik nu verduidelijkt en daar valt dus geen islam meer bij te betrekken. Jammer dat de islam er niet meer bijgehaald kan worden. Einde discussie.
Tering. :{
Jij bent echt ziek in je hoofd. :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')