abonnement Unibet Coolblue
pi_167859075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is vooral een financiële kwestie ;) Het is voor Aziaten erg prijzig om hier de toernooien af te lopen + werkvergunningen etc.
Maar in Azië is softtip immens. En heb je veel toernooien daarin. Verder heb je veel wetten tegen steeltip-pijlen. Als je over straat loopt wordt het als wapen gezien in veel landen. Tenminste als ik de RTL-commentatoren mag geloven.

De grootste reden waarom we geen Amerikaanse & Aziatische darters hebben is omdat de pro's daar op normale borden rond de 70 gooien en een 80-gemiddelde is daar al geweldig. Op county-niveau in Engeland zijn er genoeg die dat niveau ook aankunnen. Er is tot nu toe gewoon nog een te grote discrepantie tussen dat niveau. Maar ik hoop dat de World Series (ook die in de VS), voor positieve veranderingen gaan zorgen. :)
pi_167859264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:53 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Maar in Azië is softtip immens. En heb je veel toernooien daarin. Verder heb je veel wetten tegen steeltip-pijlen. Als je over straat loopt wordt het als wapen gezien in veel landen. Tenminste als ik de RTL-commentatoren mag geloven.

De grootste reden waarom we geen Amerikaanse & Aziatische darters hebben is omdat de pro's daar op normale borden rond de 70 gooien en een 80-gemiddelde is daar al geweldig
. Op county-niveau in Engeland zijn er genoeg die dat niveau ook aankunnen. Er is tot nu toe gewoon nog een te grote discrepantie tussen dat niveau. Maar ik hoop dat de World Series (ook die in de VS), voor positieve veranderingen gaan zorgen. :)
Gewoon 90-100 gemiddeld ;)


De dartpijl is hier ook een wapen overigens. Steel is daar (nog) niet groot omdat er gewoonweg nooit aandacht aan is besteed (in het begin van de sport). Soft is op zeker een grote sport daar, maar ook veel toegankelijker. Vergeet niet dat 1 PDC vloertoernooi 150-200 EURO inschrijfgeld kost he.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:16:07 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167859539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 17:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gewoon 90-100 gemiddeld ;)


De dartpijl is hier ook een wapen overigens. Steel is daar (nog) niet groot omdat er gewoonweg nooit aandacht aan is besteed (in het begin van de sport). Soft is op zeker een grote sport daar, maar ook veel toegankelijker. Vergeet niet dat 1 PDC vloertoernooi 150-200 EURO inschrijfgeld kost he.


Echt warm word je niet echt van de wedstrijd in filmpje
pi_167860162
Ik kan het filmpje niet zien. Maar FA toont gemiddelden in de 80, wat ik zei klopte dan toch?
pi_167860824
Unicorn heeft zoiets al. Kost 250 pond per bord.


  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 15:06:05 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168029534
Wat meer informatie in het AD vandaag, ze zijn heel wat van plan

quote:
Wereldwijde dartsrevolutie op komst

De dartswereld gaat op z’n kop de komende jaren. Er komt een nieuwe bond, die toernooien gaat organiseren met vele miljoenen aan geldprijzen.

En dat geld komt niet van sponsors, maar dat gaat de bond zelf binnenhalen. Hoe? Via dartskasten die automatisch de puntentelling bijhouden, met drie cameraatjes! Een technisch hoogstandje met verstrekkende gevolgen.

,,Iedereen met commercieel inzicht binnen de dartswereld was al jaren op zoek naar dit systeem, maar wij hebben het nu weten te ontwikkelen'', zegt Rosmalenaar Frank van Creij, die samen met een Taiwanees bedrijf achter het nieuwe concept zit en er wereldwijd octrooi op heeft. Hij vertelt zijn verhaal op de horeca-vakbeurs Horecava in de Amsterdamse RAI, waar de eerste kasten te bewonderen zijn deze week.

Samengevat: gebruikers hoeven niet meer te tellen, maar moeten wel wat gaan betalen (40 cent per potje) om te darten in de horeca. De horeca-ondernemers (die huur betalen voor de kasten) en uiteraard Van Creij en co gaan geld verdienen aan de darters. En voor elke dartskast die wordt geplaatst, komt per maand 25 euro in een prijzenpot terecht die wordt uitgekeerd bij toernooien.

Honderdduizend kasten wereldwijd? Da’s dan 2,5 mijoen euro aan prijzengeld. Elke maand! Een nieuw op te richten dartbond gaat dat allemaal in banen leiden.

Vermoedelijk kunnen de eerste dartskasten komende zomer in gebruik genomen in Nederland, Duitsland en Engeland. De rest van de wereld volgt direct daarna. Ook in Scandinavië, Oost-Europa,Zuid-Europa en Azië is de belangstelling voor het product volgens Van Creij al overweldigend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 15:10:43 #32
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_168029625
Interessante ontwikkeling wel. Zo'n "dartmachine" is in die zin best prima vergelijkbaar met een pooltafeltje oid, kan best interessant zijn om dat erbij te hebben ja :Y
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_168031926
Ze hebben er een octrooi op, maar toch heeft Unicorn reeds een zelftellend bord op de markt gebracht. Dat volg ik niet helemaal :?

Verder geen idee hoe dit uit kan gaan pakken.
pi_168035129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:51 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben er een octrooi op, maar toch heeft Unicorn reeds een zelftellend bord op de markt gebracht. Dat volg ik niet helemaal :?

Verder geen idee hoe dit uit kan gaan pakken.
Octrooi op de mechanica erachter die kan anders zijn als wat Unicorn heeft.
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:31:15 #35
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_168077983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:06 schreef rubbereend het volgende:
Wat meer informatie in het AD vandaag, ze zijn heel wat van plan

[..]

Eerst zien of die apparaten inderdaad goed tellen. Lijkt me niets frustrerender dan volgens het apparaat te verliezen omdat je dubbel niet geraakt zou hebben, terwijl die er wel in zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')