abonnement Unibet Coolblue
pi_167940248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat denk je zelf als je mijn post leest?

Maar nee, geen gevoelens. Wel een gevoel van vertrouwen, anders had ik het niet gedurfd.
Ik dacht dat je gewoon het moment bedoelde.
Mijn eerste keer was namelijk een beetje klungelig, een beetje geforceerd (in de zin dat we allebei niet echt wisten wat we aan het doen waren) en stelde daarom niet zoveel voor.
Maar naderhand ben ik toch nog jaren met die meid samen geweest, en de keren erna heb ik dan weer wel speciale herinneringen aan.
Ik doe mijn best.
pi_167953887
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:57 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ik dacht dat je gewoon het moment bedoelde.
Mijn eerste keer was namelijk een beetje klungelig, een beetje geforceerd (in de zin dat we allebei niet echt wisten wat we aan het doen waren) en stelde daarom niet zoveel voor.
Maar naderhand ben ik toch nog jaren met die meid samen geweest, en de keren erna heb ik dan weer wel speciale herinneringen aan.
Ah op die manier. Nou ja, het was sowieso wel klungelig en voelde voor mij niet echt als neuken. Meer wat aanklooien, het lukte gewoon niet zo goed. Later wel ingehaald gelukkig. :P
pi_167955073
Eigenlijk moest men alles drie keer mogen doen, eerste fout tweede beter derde perfect.
pi_167955494
Oke, blijkbaar is de eerste keer soms niet zo heel bijzonder. Misschien komt dat doordat beide partijen nog onervaren waren tijdens the happening. Maar hoe bijzonder voelt het om als ervaren persoon iemand (die je geweldig vindt) te ontmaagden? Of is dat ook niet zo special?
pi_167955570
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:56 schreef TheInnocent het volgende:
Oke, blijkbaar is de eerste keer soms niet zo heel bijzonder. Misschien komt dat doordat beide partijen nog onervaren waren tijdens the happening. Maar hoe bijzonder voelt het om als ervaren persoon iemand (die je geweldig vindt) te ontmaagden? Of is dat ook niet zo special?
Als vrouw of als man?
pi_167955736
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als vrouw of als man?
Ik ben benieuwd naar allebei. Denk dat iemand zich dan wel heel speciaal kan voelen als die de eerste mag zijn, maar ik kan het mis hebben.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:03:59 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167955772
Ooit was mijn 4e x ofzo met iemands 1E keer. Was beetje bijzonder. Maar niet echt. .Tegenwoordig zou ik t vooral irritant vinden dat t allemaal wat onhandig zal gaan enzo of dat je iemand van alles nog moet leren.
pi_167955784
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar allebei. Denk dat iemand zich dan wel heel speciaal kan voelen als die de eerste mag zijn, maar ik kan het mis hebben.
Ik heb het gehad eentje hysterisch de andere het tegenovergestelde, is geen lolletje aan achteraf dacht ik altijd waarvoor eigenlijk.

Mijn eerste keer was klungel klungel en zijn we beide afgehaakt, waarom ik dacht dat het niet passen deed!
Ik dacht het niet alleen ik was ervan overtuigd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 18:08:50 ]
pi_167955917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb het gehad eentje hysterisch de andere het tegenovergestelde, is geen lolletje aan achteraf dacht ik altijd waarvoor eigenlijk.

Mijn eerste keer was klungel klungel en zijn we beide afgehaakt, waarom ik dacht dat het niet passen deed?
Ik dacht het niet alleen ik was ervan overtuigd.
Het was klungelig terwijl je ervaren was? En was het bijzonder, spreek je de meiden nog?
pi_167956029
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het was klungelig terwijl je ervaren was? En was het bijzonder, spreek je de meiden nog?
Mijn eerste keer was klungel wel lezen he, en nee ik zie ze nooit meer, helaas.
Hele lange tijd geleden wel in het centrum die meid gezien wat het mij geleerd heeft, trots lachte ze daar ik mijn zoon op de schouders had.
Die dacht altijd dat ik niet klaar kon komen, ik vertelde ook niet welk knopje dat ze bij mij bedienen moest hoor, ik vond het veel te lekker!
pi_167956176
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mijn eerste keer was klungel wel lezen he, en nee ik zie ze nooit meer, helaas.
Hele lange tijd geleden wel in het centrum die meid gezien wat het mij geleerd heeft, trots lachte ze daar ik mijn zoon op de schouders had.
Die dacht altijd dat ik niet klaar kon komen, ik vertelde ook niet welk knopje dat ze bij mij bedienen moest hoor, ik vond het veel te lekker!
Ja, maar mijn vraag is juist hoe bijzonder het is voor een ervaren persoon om iemand (die hem/haar heel leuk vindt) te ontmaagden. :)
pi_167956618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb het gehad eentje hysterisch de andere het tegenovergestelde, is geen lolletje aan achteraf dacht ik altijd waarvoor eigenlijk.

[quote]1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, maar mijn vraag is juist hoe bijzonder het is voor een ervaren persoon om iemand (die hem/haar heel leuk vindt) te ontmaagden. :)
[/quote]
Zie bovenstaande.
pi_167956635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:56 schreef TheInnocent het volgende:
Oke, blijkbaar is de eerste keer soms niet zo heel bijzonder. Misschien komt dat doordat beide partijen nog onervaren waren tijdens the happening. Maar hoe bijzonder voelt het om als ervaren persoon iemand (die je geweldig vindt) te ontmaagden? Of is dat ook niet zo special?
Mijn eerste keer was met een vrij ervaren vent, dat maakte het niet beter. :P Iemand ontmaagden is ook niet echt leuk eigenlijk. Seks is gewoon beter met wat oefening, zoals zoveel dingen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_167956982
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn eerste keer was met een vrij ervaren vent, dat maakte het niet beter. :P Iemand ontmaagden is ook niet echt leuk eigenlijk. Seks is gewoon beter met wat oefening, zoals zoveel dingen.
Ligt eraan of die iemand al met zichzelf gespeeld heeft of niet, als zelf al een flesje cola erin gehad heeft is het volgens mij een ander verhaal.
Deze weet dan wel dat het flesje cola de langere adem heeft!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 18:49:12 ]
pi_167957082
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn eerste keer was met een vrij ervaren vent, dat maakte het niet beter. :P Iemand ontmaagden is ook niet echt leuk eigenlijk. Seks is gewoon beter met wat oefening, zoals zoveel dingen.
Dus je vond het niet bijzonder? En weet je wat die ervaren vent er van vond? Of is hij op mysterieuze wijze verdwenen daarna? :p
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:53:40 #91
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_167957134
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn eerste keer was met een vrij ervaren vent, dat maakte het niet beter. :P Iemand ontmaagden is ook niet echt leuk eigenlijk. Seks is gewoon beter met wat oefening, zoals zoveel dingen.
Iemand ontmaagden is niks aan. Je houdt op een bepaalde manier rekening met de ander, dat maakt het er niet beter of relaxter op.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_167957167
Nope, was bezopen op het strand in Frankrijk met een Duitse.

Eerste keer zoenen was inderdaad bijzonderder wat dat betreft
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_167957249
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus je vond het niet bijzonder? En weet je wat die ervaren vent er van vond? Of is hij op mysterieuze wijze verdwenen daarna? :p
Paar keer seks mee gehad, that's all. Neem aan dat hij het niet afschuwelijk vond, anders had hij vast niet nog een keer willen neuken. _O- Maar nee, niet bijzonder.
Your opinion of me is none of my business.
pi_167957412
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Iemand ontmaagden is niks aan. Je houdt op een bepaalde manier rekening met de ander, dat maakt het er niet beter of relaxter op.
Dat ja. Bij iemand met ervaring kun je er meer op vertrouwen dat hij/zij aangeeft 'ie wil, niet wil, dat soort dingen. En hoewel natuurlijk weinig één op één werkt voor jou zoals voor een vorige sekspartner, is het repertoire wel groter, dus er is wat meer wederzijds uitproberen en aftasten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_167957714
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Paar keer seks mee gehad, that's all. Neem aan dat hij het niet afschuwelijk vond, anders had hij vast niet nog een keer willen neuken. _O- Maar nee, niet bijzonder.
Of hij dacht alles is beter als rukken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 19:21:25 ]
pi_167957760
Een voorbeeld op het hoogte punt prijst een baron zijn dienstmaagd tot barones.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 20:27:17 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167959570
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:56 schreef TheInnocent het volgende:
Oke, blijkbaar is de eerste keer soms niet zo heel bijzonder. Misschien komt dat doordat beide partijen nog onervaren waren tijdens the happening. Maar hoe bijzonder voelt het om als ervaren persoon iemand (die je geweldig vindt) te ontmaagden? Of is dat ook niet zo special?
Ik heb dat drie keer mee mogen maken waarbij de eerste ook mijn eerste keer was. De seks zelf is niet bijzonder met een maagd, maar ik vind het ergens toch wel een eer dat ik dat heb mogen doen met hen. Overigens heb ik met alledrie een relatie gehad.

Oh en on topic, mijn eerste keer vond ik niet bijzonder. Wel kom ik mijn eerste af en toe nog weleens tegen en dan praten we wat bij, maar ben ik toch blij dat het uiteindelijk toch niets geworden is tussen ons ivm compleet andere levens.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167960037
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:10 schreef Djeez het volgende:
Mijn ontknaping heeft een eigen topic op FOK!. Destijds heel speciaal, nu niet meer ivm ex-vrouw. Daarom voelde de eerste keer met mijn huidige vrouw als een nieuwe eerste keer
Ik herken dit.
Mijn eerste meisje is later nog veel in aanraking met justitie en complete psychopaten geweest, spannend mokkel maar knettergek. Losbandig, terwijl ze jonger dan ik was, maar het was niet haar eerste keer, daar had ik geen illusies over. Ik denk niet dat we een blijvende connectie hebben maar destijds was ze het middelpunt van het universum. Ik zoek haar nog wel eens op op facebook. Ik mis haar niet.
-nee-
pi_167960102
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb dat drie keer mee mogen maken waarbij de eerste ook mijn eerste keer was. De seks zelf is niet bijzonder met een maagd, maar ik vind het ergens toch wel een eer dat ik dat heb mogen doen met hen. Overigens heb ik met alledrie een relatie gehad.

Oh en on topic, mijn eerste keer vond ik niet bijzonder. Wel kom ik mijn eerste af en toe nog weleens tegen en dan praten we wat bij, maar ben ik toch blij dat het uiteindelijk toch niets geworden is tussen ons ivm compleet andere levens.
Hoe verschillend vond je het om als ervaren persoon seks te hebben met een maagd? Was het ook klungelig als de eerste keer dat je zelf ook werd ontmaagd?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 20:54:30 #100
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167960431
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoe verschillend vond je het om als ervaren persoon seks te hebben met een maagd? Was het ook klungelig als de eerste keer dat je zelf ook werd ontmaagd?
Nee, tot nu toe is alleen mijn eigen eerste keer klungelig geweest. Daarna heb ik veel geleerd van mijn eerste bedpartner, wat me later regelmatig goed van pas gekomen is. En hoe verschillend het is? Vooral dat je automatisch voorzichtiger doet en de leiding neemt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')